Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielzzzz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 19:58
Wij zoeken zoeken nog mensen om heists op de ps3 te doen.
Geïnteresseerde psn: nielzzzz93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geteisem
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-01 12:36

Geteisem

Bonnetje

:/ Bij meer mensen de crew rank gereset? Staat op 5 ipv 200.

www.gevoeligeplaten.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Didyoumeetmax?
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 04-01 17:29
nielzzzz schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:13:
Wij zoeken zoeken nog mensen om heists op de ps3 te doen.
Geïnteresseerde psn: nielzzzz93
Ah, dat ben jij dus. Ik voeg je toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-08 15:37
Harrie, bedankt voor het ronselen. Ik stuur jou, Niqo en Rutger rond 22:00 een invite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 19:02:
[...]

Weet niet of je nog iemand zoekt, maar anders heb ik wel interesse :D. Heb nog geen enkele heist gespeeld. Weet niet of dat erg is?
Inmiddels niet meer nodig thnx voor je reactie! Was niet erg geweest :)
_Xenad_ schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:36:
[...]

Vanavond weer rond 21:00. Eerst kind halen en andere verplichtingen. :)
Have fun.
Prima!!

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

Wij zoeken nu nog iemand voor de 2e Heist. Kju stuurt de invites.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themoofia
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 30-11-2021
ligt nou net de server eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-02-2020
Voor PS3 mensen: ik ga dit weekend (vrijdagavond, zaterdag en zondag) alle Heists vanaf nummer 2 hosten, dus je kunt me joinen. Liefst wel met een headset.

Ik heb vernomen dat sommige die-hards al verder zijn en om die niet op te houden ga ik gewoon verder bij Heist 2 met iedereen die wil joinen, waar de meeste weekend spelers zoals ik waarschijnlijk zullen zijn gebleven.

Vrijdagavond kan het misschien nog een chaos zijn qua servers, maar mocht dat niet zo zijn niet getreurd, ik begin zaterdag en zondag in de ochtend (ivbm de Australische GP toch wakker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vanavond ging het bijna als normaal, geen noemenswaardige disconnects.

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sigmundfreund
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19:18
Utoka schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 13:49:
Achter blijven vliegen kan maar dan vlieg je weg van het vliegveld. Beter is dus om te zorgen dat je elke keer recht op hem af vliegt. Tegen de tijd dat hij omgekeerd is en in shot range kun je zelf dan ook weer keren. Dit gewoon blijven doen boven het vliegveld zodat je snel de mensen kan oppikken

@massis voor mij hetzelfde. Ik moest het ook 3x doen. Net ofdat je de missie titan of a job aan het grinden bent. Bij mij bleef de jet rechtdoor vliegen toen ik erachter vloog. Op een duur maar omgekeerd dus :p
Toen ik laatst met een random crew die heist deed was ik ook Pilot. Demolitions heeft op een gegeven moment een heli die die jets weg kan halen. Wat ik deed is ik cirkelde steeds om Demolitions heen zodat telkens de heli tussen mij en de jet kwam waardoor Demo dus heel makkelijk de jet kon neerhalen voor mij. Werkte wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
falcon123 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:06:
Iets wat ook verbeterd is met deze update is als je start met een missie en daarna terecht komt in de lobby, dan heeft het eerste scherm alleen maar missies en pas bij scherm 2 heb je weer random dingen. Dus zo kan je in principe bijv. sneller diverse missies achter elkaar doen.
Nadeel ervan is wel dat je maar 1 refresh hebt en in geval van missies dat dus ook alle versus missies ertussen staan en dat zijn er meestal meer dan echte missies....
Pyrone89 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 22:35:
Voor PS3 mensen: ik ga dit weekend (vrijdagavond, zaterdag en zondag) alle Heists vanaf nummer 2 hosten, dus je kunt me joinen. Liefst wel met een headset.

Ik heb vernomen dat sommige die-hards al verder zijn en om die niet op te houden ga ik gewoon verder bij Heist 2 met iedereen die wil joinen, waar de meeste weekend spelers zoals ik waarschijnlijk zullen zijn gebleven.

Vrijdagavond kan het misschien nog een chaos zijn qua servers, maar mocht dat niet zo zijn niet getreurd, ik begin zaterdag en zondag in de ochtend (ivbm de Australische GP toch wakker)
Die headsets zijn zeker bij sommige gewoon noodzaak zonder lukt nog wel bij de eerste 2 maar bij de 3e denk ik niet meer....
Ben inmiddels bezig met de 4e, eerste 3 setups gehad morgen weer verder:)
Weet nog niet of katja hier is dit weekend maar zo ja doen we samen mee met haar poppetje, ze heeft ook alleen de 1ste nog gedaan alleen daarna wel met een aantal setups meegedaan dus voor de bonus moet ze opnieuw vanaf 1 denk ik

Van je geld afkomen lukt nog steeds niet echt, hydra valkyrie en insurgent pick up aangeschaft samen 7,1M en verder nog niks interessants gezien 12,24M left lol

[ Voor 9% gewijzigd door HardHouse op 13-03-2015 01:38 ]

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uffeltje
  • Registratie: Augustus 2014
  • Nu online
Gisteravond twee keer de Humane Labs Heist met een aantal van de daarbij horende setups gedaan. De tweede keer geprobeerd om andere rollen te spelen, het is mooi hoe dat ook echt totaal andere gameplay oplevert. :)

Waarschijnlijk speel ik zondagmiddag de Humane Labs Heist (inclusief alle setups) als host, zodat ik zelf ook naar de derde heist kan. Als iemand zin heeft om alles mee te doen (ongeveer drie uur) hoor ik dat graag.

YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Team Yellow!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dl1TVxL.jpg

Helaas viel Series A Funding een beetje tegen na de spectaculaire Humane Labs heist, al zaten er zeker wel een aantal toffe stukken in.

Vanavond moet ik even werken aan mijn sociale vaardigheden, ik hoop morgen(avond) de Pacific Standard heist te hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kassemans schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:03:
Team Yellow!
[afbeelding]

Helaas viel Series A Funding een beetje tegen na de spectaculaire Humane Labs heist, al zaten er zeker wel een aantal toffe stukken in.

Vanavond moet ik even werken aan mijn sociale vaardigheden, ik hoop morgen(avond) de Pacific Standard heist te hosten.
hahaha wat heb ik gelachen :), maar idd de series A Funding vond ook een beetje tegenvallen en te makkelijk. De gemiddelde survival is vaak moeilijker dan de meeste setups. Denk dat die 10 miljoen echt wel te doen zijn hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Frits Flits schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:43:
Voor Zulake, Whiskey en Mike; ik ben er rond 20 uur. Heb toegang gevraagd tot de whatsappgroep, dus dat wordt wat ;)
Fritsie! Ik werdt gisteren door Tom en Haiko uitgenodigd en aangezien Stephan van z'n nieuwe GPU aan het genieten was, Mike een iMac halen was en jij nog werken, ben ik met hun verder gegaan. Wel opnieuw de Prison brake gespeeld dus m'n order bonus door de plee gespoeld :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:36

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Ah tof! Ik doe graag mee vanaf de tweede heist :) Heb dinsdag alleen Fleeca Job gedaan en gisteren alleen twee setups van die vierde (Series A Funding?) kunnen spelen met Speed/Katja en Ukelag vanwege aardig wat disconnect/join issues. Ga eerst maar van draadloos naar bekabeld overschakelen in de hoop dat dat helpt. Tijdens gewone GTA nooit last van gehad maar met de heists toch wel iets te vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Ik heb nu al 2 frustrerende avonden achter de rug. 1x ben ik in de heist lobby gekomen, maar toen kreeg ik niemand mee, dus kon ik de heist nog niet starten. Verder alleen maar foutmeldingen van rockstar. Heel frustrerend.

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Gisteren een avondje geld schrapen gedaan..... resultaat 7 ton winst binnen het uur. Ik heb slechtere avonden gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goirke
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-05 17:37

Ik hoop aan te kunnen schuiven dit weekend en dat m'n headset morgen binnenkomt. Heb de plus hiervan bij de heists wel door nu :+

Tot nu toe alleen de Fleeca Job gedaan dinsdag en twee keer met verschillende teams de plane setup voor de Prison Break heist. Helaas vanwege gebrek aan connectie en tijd nog niet meer kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Hoe kun je trouwens wijzen met een PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Stap 1: Zet de PS4 uit
Stap 2: Koppel de PS4 los
Stap 3: Pak de PS4 uit de kast/houder met 1 hand
Stap 4: Strek deze arm naar voren/boven/achteren

Voilá, nu wijs je mét de PS4 :D

[ Voor 25% gewijzigd door OzzieMann op 13-03-2015 09:14 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

nickvanozzie schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:13:

Hahaha +100 miljoenmiljard

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

shit je was me voor lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_O-

Gisteren de 2e heist voor de 2e keer gedaan. Nu zonder al te veel connectie problemen gelukkig. Ook andere rol tijdens de setups en de daadwerkelijk heist.

Vanavond hopelijk de 3e heist uitvoeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum

I'm confused..... er staat geen PS4 in mijn kast/houder.

Kut glitch..... werkt voor geen meter.

Ah gevonden:

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/_tAn1NHDqt0/0.jpg

[ Voor 8% gewijzigd door ManiacScum op 13-03-2015 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Christian schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:23:
[...]

I'm confused..... er staat geen PS4 in mijn kast/houder.

Kut glitch..... werkt voor geen meter.

Ah gevonden:

[afbeelding]
Is al gepatched dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 22:19

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Meer serieus is het volgens mij dubbelklik met rechter pookje. Net als op alle andere platformen.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Ja kut R*, patchen alle goeie glitches.... wie wil er nu geld, vinger wijzen is toch veel bruikbaarder :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
nickvanozzie schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:45:
Meer serieus is het volgens mij dubbelklik met rechter pookje. Net als op alle andere platformen.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 28-03 10:35
Gisteren met DrunkDriveBy en 2 andere dudes nog wat setups voor de 2de heist opnieuw gedaan. Setup nr 3 met de auto hebben we echt tíg keer opnieuw gestart, elke keer moest er wel iemand het doen misgaan.

tip:
spoiler:
Wel heb ik ontdekt dat het team dat de auto van de boot moet halen echt niet langs de trap hoeft te gaan en 50 man moet neerschieten. Veel cooler is het om de meest linkse havenkraan op te klimmen via de ladder. Boven ligt er een parachute klaar. 3x die op de bovenste verdieping staan even snipen, dan tot boven op de kraan lopen voor wat hoogte, basejumpen tot op de boot en gaan met die auto!

PSN: massis87

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

massis schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:50:
Gisteren met DrunkDriveBy en 2 andere dudes nog wat setups voor de 2de heist opnieuw gedaan. Setup nr 3 met de auto hebben we echt tíg keer opnieuw gestart, elke keer moest er wel iemand het doen misgaan.

tip:
spoiler:
Wel heb ik ontdekt dat het team dat de auto van de boot moet halen echt niet langs de trap hoeft te gaan en 50 man moet neerschieten. Veel cooler is het om de meest linkse havenkraan op te klimmen via de ladder. Boven ligt er een parachute klaar. 3x die op de bovenste verdieping staan even snipen, dan tot boven op de kraan lopen voor wat hoogte, basejumpen tot op de boot en gaan met die auto!
Vind deze echt wel meevallen. Gewoon volle lollie erop af werkt bij mij 't beste en is veel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:53:
[...]

Vind deze echt wel meevallen. Gewoon volle lollie erop af werkt bij mij 't beste en is veel sneller.
't is niet zo heel moeilijk anders, maar 't is veel cooler op mijn manier vond ik zelf 8)
En meteen platinum medaille natuurlijk, want de auto uiteindelijk afgeleverd zonder schrammetje :D

[ Voor 14% gewijzigd door massis op 13-03-2015 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10:27

xven0mxz

Feyenoord Rotterdam 1908!

iemand zin om vanavond/middag heist te doen? met skype? (ps3)

[ Voor 5% gewijzigd door xven0mxz op 13-03-2015 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
HardHouse schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 01:28:
[...]

Nadeel ervan is wel dat je maar 1 refresh hebt en in geval van missies dat dus ook alle versus missies ertussen staan en dat zijn er meestal meer dan echte missies....

[...]

Die headsets zijn zeker bij sommige gewoon noodzaak zonder lukt nog wel bij de eerste 2 maar bij de 3e denk ik niet meer....
Ben inmiddels bezig met de 4e, eerste 3 setups gehad morgen weer verder:)
Weet nog niet of katja hier is dit weekend maar zo ja doen we samen mee met haar poppetje, ze heeft ook alleen de 1ste nog gedaan alleen daarna wel met een aantal setups meegedaan dus voor de bonus moet ze opnieuw vanaf 1 denk ik

Van je geld afkomen lukt nog steeds niet echt, hydra valkyrie en insurgent pick up aangeschaft samen 7,1M en verder nog niks interessants gezien 12,24M left lol
Goed plan ja.

Ik heb nu dus staan:

Pyrone89 (ikzelf)
Katja19666
Graaf_Gerard
Goirke

Mochten er meer mensen zijn laat het me maar weten, want je zult altijd zien dat niet alle 4 tegelijk online zijn of er problemen ontstaan bij iemand. Daarnaast kunnen we dan eventueel een tweede team maken die net als ik dit weekend gaat hosten vanaf heist 2 voor de mensen die deze week verplichtingen hadden.

[ Voor 15% gewijzigd door Pyrone89 op 13-03-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
Ik ga zeker af en toe joinen, maar weet vaak niet meer dan de dag zelf of ik er ga zijn, en dan is het sowieso pas 's avonds laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ATTENTIE PS4

Met de heists DLC zijn er veel meer crew members online en ook zijn de topics op GOT een stuk actiever. Het kan ook zijn dat oproepen worden ondergesneeuwd door allerlei andere enthousiaste verhalen en anekdotes (en klachten over connectie issues).
Het is ons ook opgevallen dat iedereen reeksen met invites krijgt voor heel veel lobbies van heel veel heist leaders. Omdat iedereen tegelijk heist leader wil zijn ontstaan er meerdere incomplete lobbies. Ga er gewoon van uit dat iedereen heus wel een keer de kans krijgt om heists als leader uit te voeren maar dat het efficienter, lucratiever en leuker is om ook als handlanger mee te spelen, dan speel je gewoon meer en verlies je geen tijd met wachten tot je genoeg spelers hebt om te starten.
Wij hebben voor de PS4 het dagelijkse activiteitentopic om centraal aan te geven en op te roepen wat je wil of gaat doen. Gebruik dit topic dan ook, schrijf je er op in (dan krijg je updates in je e-mail) en stem af met andere members om heist (en andere) lobbies te hosten en/of te joinen.
Meld als je een lobby gaat hosten, vraag of iemand gaat hosten, join een lobby van een ander door te reageren of geef gewoon aan dat je vanaf een bepaald tijdstip beschikbaar bent.

Nogmaals: het [PS4] Dagelijkse Activiteitentopic

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• levik7
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16-09 20:49
Pyrone89 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:25:
[...]

Goed plan ja.

Ik heb nu dus staan:

Pyrone89 (ikzelf)
Katja19666
Graaf_Gerard
Goirke

Mochten er meer mensen zijn laat het me maar weten, want je zult altijd zien dat niet alle 4 tegelijk online zijn of er problemen ontstaan bij iemand. Daarnaast kunnen we dan eventueel een tweede team maken die net als ik dit weekend gaat hosten vanaf heist 2 voor de mensen die deze week verplichtingen hadden.
Count me in!

Met tweede heist, bedoel je dan de eerste met vier man? Of al de tweede?

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen serieus bezig willen gaan voor de rewards. Het zou wel leuk zijn als we een paar teams samen kunnen stellen om alle heist's in volgorde met het zelfde team te halen.

Ik heb inmiddels ook een headset, voor de mensen die dat nog niet wisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:47
Vanaf zondag ben ik weer terug van een weekje wintersport en ben ik weer van de partij voor de heists op de ps4!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Laatst online: 01-09 09:27
Prison break heist:
[YouTube: https://youtu.be/jtrNtGnYXyA]

En de "stealth" missie. Oops sticky, haha.
[YouTube: https://youtu.be/N3UcEiv-gRU]

[ Voor 10% gewijzigd door NiQo op 13-03-2015 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:53:
[...]

Ik heb daar nog een mooi filmpje van, die gasten bij de loopplank volle bak de zee in rijden. BOTS opgeruimd staat netjes :+

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Prison break heist:
https://youtu.be/N3UcEiv-gRU

En de "stealth" missie. Oops sticky, haha.
https://youtu.be/N3UcEiv-gRU

Team yellow for the win!!!! :+

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
massis schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:56:
[...]

't is niet zo heel moeilijk anders, maar 't is veel cooler op mijn manier vond ik zelf 8)
En meteen platinum medaille natuurlijk, want de auto uiteindelijk afgeleverd zonder schrammetje :D
Ik vind die rewards beetje gaar, ik maai alles op die boot aan gort waarbij ik denk 1x geraakt ben, schiet 4 achtervolgende auto's kapot (driver stond afk nog te wachten), meneer die rijd ramt zo'n beetje elke pixel mogelijk, krijgt hij uiteindelijk platinum en ik gewoon brons... :/

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

micmulder schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:21:
Vanaf zondag ben ik weer terug van een weekje wintersport en ben ik weer van de partij voor de heists op de ps4!
Nu nog iemand zoeken die met je wil spelen natuurlijk. Jij bent nog een heist newbie de rest zijn al gelauwerde veteranen natuurlijk :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik deed gister met a_manders en nog een aantal de nieuwe adversary game mode en dan de Hasta la vista variant en deze zijn ook wel heel tof naast de heists!

[ Voor 12% gewijzigd door falcon123 op 13-03-2015 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:12:
[...]

hahaha wat heb ik gelachen :), maar idd de series A Funding vond ook een beetje tegenvallen en te makkelijk. De gemiddelde survival is vaak moeilijker dan de meeste setups. Denk dat die 10 miljoen echt wel te doen zijn hoor.
Ik vind ze tot nu toe allemaal wel erg simpel, er zijn lastigere missies maar ook hier zal rockstar tzt de boel wel moeilijker maken net als ze bij de missies hebben gedaan...
Shadow_Agent schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:45:
[...]

Ah tof! Ik doe graag mee vanaf de tweede heist :) Heb dinsdag alleen Fleeca Job gedaan en gisteren alleen twee setups van die vierde (Series A Funding?) kunnen spelen met Speed/Katja en Ukelag vanwege aardig wat disconnect/join issues. Ga eerst maar van draadloos naar bekabeld overschakelen in de hoop dat dat helpt. Tijdens gewone GTA nooit last van gehad maar met de heists toch wel iets te vaak.
Hmmmm ik dacht dat jij de boel bekabeld had, verklaard een hoop :)
goirke schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:57:
[...]

Ik hoop aan te kunnen schuiven dit weekend en dat m'n headset morgen binnenkomt. Heb de plus hiervan bij de heists wel door nu :+

Tot nu toe alleen de Fleeca Job gedaan dinsdag en twee keer met verschillende teams de plane setup voor de Prison Break heist. Helaas vanwege gebrek aan connectie en tijd nog niet meer kunnen spelen.
En weer 1 met audio, beters en bij de heists onmisbaar :)
massis schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 10:50:

tip:
spoiler:
Zo mis je alle actie en het was al niet heel veel.....
Pyrone89 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 11:25:
[...]

Goed plan ja.

Ik heb nu dus staan:

Pyrone89 (ikzelf)
Katja19666
Graaf_Gerard
Goirke

Ik wil de 2e omloop wel met dezelfde 4 spelers doen, bij de 1ste omlooop de all in order bonus en bij de 2e omloop wil ik wel voor de loyalty bonus gaan en wie weet gelijk voor criminal mastermind, wat ik tot nu toe gezien heb is dat ook vrij makkelijk te doen of er moeten na de 3e setup van de 4e heist nog hele moeilijke dingen komen

[ Voor 33% gewijzigd door HardHouse op 13-03-2015 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:22:
[...]

Ik vind ze tot nu toe allemaal wel erg simpel, er zijn lastigere missies maar ook hier zal rockstar tzt de boel wel moeilijker maken net als ze bij de missies hebben gedaan...

[...]
Laten we t hopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Ja ik hoop het ook dus eerst maar ff snel die criminal mastermind halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 13:35:
Ja ik hoop het ook dus eerst maar ff snel die criminal mastermind halen :)
wat zijn de precieze voorwaarden van cm?

- alle 4 de heists spelen met t zelfde team
- niet doodgaan

maar wat nog meer? moet je alles binnen de elite tijd halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
First Time – Completing each Heist Finale for the first time, will net you a bonus cash reward
All In Order Challenge – Complete all Heists in order, including Setups, to receive a $1,000,000 cash bonus
Loyalty Challenge – Complete all Heists, including Setups, with the same team of players to receive an additional $1,000,000 bonus
Criminal Mastermind Challenge – Complete all Heists, in order, with the same group of players, without losing any lives, to receive a massive $10,000,000 bonus

Er staat niks bij over de elite challenges dus wat jij zegt + ze moeten in volgorde....
Wat ik me dan nog afvraag is hoe dat zit met de 1ste heist voor 2 man, want de 2 die je er daarna bij krijgt hebben dan de 1ste niet gedaan en halen dus die bonus niet of ze moeten misschien samen de 1ste doen en zich bij heist 2 bij de andere 2 voegen maar of dat dan telt???
En als je je gelijk concentreert op criminal mastermind dan heb je alle bonussen in 1x ook een beetje te makkelijk als je het mij vraagt...

[ Voor 7% gewijzigd door HardHouse op 13-03-2015 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat de eerste heist een tutorial was en dat ie niet meetelt. Vermoed ik.

Staat ook verder niets over 't niet binnen de tijd zijn van een missie ofzo.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Hij telt wel want als je na de 1ste heist bv de 3e wil joinen van iemand dan krijg je al de melding dat je dan je progress voor die bonussen kwijtraakt....
Er zijn ook 5 heists, ik hoopte nog dat dat ex die tutorial was maar dat is niet zo het zijn er gewoon slechts 5 helaas, ik hoop snel op meer want dat dit dan 1,5 jaar geduurd heeft is toch wel een beetje jammer :)

[ Voor 41% gewijzigd door HardHouse op 13-03-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massis
staat wel niets bij over difficulty dus als het echt gaat puur om het halen van je bonussen is op easy zetten altijd een (saaie) optie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

massis schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 14:12:
staat wel niets bij over difficulty dus als het echt gaat puur om het halen van je bonussen is op easy zetten altijd een (saaie) optie :D
easy en normal is voor pussies :+ en enige voordeel wat je hebt is dat je meer levens hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kampover
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-04 11:56
Ik probeer zoveel mogelijk met 1 heistleader te spelen: in dit geval Uffeltje. Ik zal er zondag dan ook weer bij zijn om verder met de heists te gaan. Het is gelukkig wel redelijk uitdagend, maar kan denk ik wel repetitief worden. Vooralsnog heb ik er erg veel plezier mee. :)

iRacing Profiel | PSN: kampover91

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
levik7 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:12:
[...]

Count me in!

Met tweede heist, bedoel je dan de eerste met vier man? Of al de tweede?

Ik ben wel benieuwd hoeveel mensen serieus bezig willen gaan voor de rewards. Het zou wel leuk zijn als we een paar teams samen kunnen stellen om alle heist's in volgorde met het zelfde team te halen.

Ik heb inmiddels ook een headset, voor de mensen die dat nog niet wisten.
De eerste met 4 man.

Fleeca Job beschouw ik als tutorial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Ik heb nog geen enkele heist gedaan puur door tijdgebrek. Is het nog leuk voor iemand die wat 'later' er mee begint?

Ik hoop dit weekend wat tijd te vinden.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:03:
Ik heb nog geen enkele heist gedaan puur door tijdgebrek. Is het nog leuk voor iemand die wat 'later' er mee begint?

Ik hoop dit weekend wat tijd te vinden.
Ja hoor, dat moet volgens mij geen probleem zijn.
Sowieso willen mensen volgens de mastermind challenge doen, dan moet je ook alles van het begin in juiste volgorde doen, misschien kan je dan wel gewoon met iemand meedoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Vanavond om 22:00u zal ik de Pacific Bank heist (nummer 5) hosten vanaf de setups.
Wij zijn nog op zoek naar één crimineel :P Onze groep bestaat nu uit:
– MrMistral
– Kewi457
– Karmainyofaceyoyoyo

Meld je hier aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrMistral schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:22:
Vanavond om 22:00u zal ik de Pacific Bank heist (nummer 5) hosten vanaf de setups.
– MrMistral
– Kewi457
– Karmainyofaceyoyoyo

Meld je hier aan!
ken die members helemaal niet mistral, waar heb je die vandaan getoverd? :+

en @ Atlanta: ik doe graag met je mee. Heb nog een tweede character die wat unlocks ken gebruiken dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:24:
[...]

en @ Atlanta: ik doe graag met je mee. Heb nog een tweede character die wat unlocks ken gebruiken dus ;)
Ah super! Ik zal met de agenda beheerster aan gang om zoveel mogelijk tijd vrij te maken. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Net de 4e heist afgemaakt op naar de laatste vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:25

Vuvuzela

My spire is forming

HardHouse schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:48:
Thanks nog :> ik ben Maciej8

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HardHouse schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:48:
en wat vond je ervan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
[...]

Uit de hoge heist hoed :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

appaart dit..

Was met de eerste heist bezig, op het moment dat we terug rijden naar de planningroom zakken we door de map.. we zitten alle 3 nog in de auto en kunnen niks.

ik join via het menu iemand anders waardoor we de missie verliezen.. waarna ik nu weer een missie wil doen in de planningroom of via het bericht van lester join loopt die vast..
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
steppy schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:22:
appaart dit..

Was met de eerste heist bezig, op het moment dat we terug rijden naar de planningroom zakken we door de map.. we zitten alle 3 nog in de auto en kunnen niks.

ik join via het menu iemand anders waardoor we de missie verliezen.. waarna ik nu weer een missie wil doen in de planningroom of via het bericht van lester join loopt die vast..
iemand een idee?
Start de game even opnieuw op.

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xven0mxz

xven0mxz

The Outlaw schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:40:
[...]

Start de game even opnieuw op.
al veel te vaak gedaan, heb het nu volgens mij alweer

Voor de mensen die dit ook krijgen

Lester bellen Heist cancelen en dan wachten tot dat die opnieuw belt.

iemand zin om een heist te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik meld me graag aan (ook gedaan via je link). Nog plek?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Kwestie van op het juiste moment een heist invite accepteren en daarna 4u lang dezelfde missie proberen te doen met een server die dat niet wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Zoals beloofd ga ik vanaf 19:15 ik hosten voor de PS3 vanaf Heist Prison Break.

Zie jullie zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:11
Pyrone89 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:02:
Zoals beloofd ga ik vanaf 19:15 ik hosten voor de PS3 vanaf Heist Prison Break.

Zie jullie zo!
Ben bang dat ik mijn PS3 nog moet updaten. Mocht ik uiteindelijk online zijn zal ik eens komen kijken, ben wel benieuwd naar die heists

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

4.75 GB update voor GTA 5 op de PS4 hier. Dat is onverwacht.
Tip aan iedereen om die vast aan te zetten nu indien je vanavond wil gamen. Zit nu naar dat scherm te kijken.
Had hem om 17:00 aangezet indien ik het had geweten.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Xenad_ schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:33:
4.75 GB update voor GTA 5 op de PS4 hier. Dat is onverwacht.
Tip aan iedereen om die vast aan te zetten nu indien je vanavond wil gamen. Zit nu naar dat scherm te kijken.
Had hem om 17:00 aangezet indien ik het had geweten.
Is dat een update na die heist update?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

SinergyX schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:35:
[...]

Is dat een update na die heist update?
Deze is echt van vandaag want ik ben elke dag online geweest sinds dinsdag.

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Op de ps3 was het 74mb nu vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Vuvuzela schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:50:
Op de ps3 was het 74mb nu vanavond.
Net divx he die PS3. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is 250mb want hij start bij 4.55gb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

DigitalError schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:12:
[...]

Het is 250mb want hij start bij 4.55gb ;)
Dacht is al inderdaad. Was weggelopen en kwam terug en zag hem op 4.5 staan met nog 0,2 te gaan waar hij nog 40 minuten over ging doen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze update 1.08 is voor betere server stabiliteit en wat kleine fixes voor zowel Online als singleplayer.
Linkje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
MrMistral schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:22:
– MrMistral
– Kewi457
– KortomNL

Meld je hier aan!
Karmainyoface is afgevallen dus er is weer een plekje vrij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Iemand heeft in het spel Cities:Skylines(soort Simcity) de hele GTA V map nagemaakt:
http://www.reddit.com/r/G...e_entire_map_of_gta_v_in/
Best wel indrukwekkend en ziet er ook goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

falcon123 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 21:15:
Iemand heeft in het spel Cities:Skylines(soort Simcity) de hele GTA V map nagemaakt:
http://www.reddit.com/r/G...e_entire_map_of_gta_v_in/
Best wel indrukwekkend en ziet er ook goed uit!
Zo hoort het! Geen 18 toch GTA willen spelen, dan converteer je het gewoon naar een andere game. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 16:54
Iemand voor heists op ps4? ben er nog redelijk nieuw in maar wil er wel graag wat doen :)

Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuvuzela

Vuvuzela

My spire is forming

Vanavond 2 keer een rare verbindingsfout gehad.. 1 keer op een onwijs *** moment.. aan het einde van een heist. En daarnet aan het begin van een andere missie. Vreemd ook zonder foutmelding, ik zat nog naar een laadscherm te kijken maar via de voice hoor ik iemand zeggen dat ik weg ben gevallen en vervolgens spawn ik gewoon in LS 8)7

maar me wel vermaakt
Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/3152/Lue1U4Xr4Eay_lxXH26NtA/0_0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HardHouse
Vuvuzela schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 16:50:
[...]

Thanks nog :> ik ben Maciej8
Graag gedaan ken je naam allang maar leuk dat je nu ergens aan mee deed :)
Tot nu toe vind ik ze allemaal erg simpel, welliswaar soms paar pogingen nodig maar door stomme dingetjes niks waarvan je echt denk hier komen we nooit door.....

[ Voor 41% gewijzigd door HardHouse op 14-03-2015 01:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
Mooi avondje heisten gehad met KortomNL, Kewi457 en Mvdreumel :D

Motorije
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/nbud1t.jpg

Konvooi onderscheppen en selfies maken
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/29uwv93.jpg

Zou daar de uitgang zijn?
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/j0csue.jpg

Oh oh plisie!
Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/r8f7uw.jpg

Mr. Pink, Mr. Blue, Mr. Green, Mr. Orange
Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/29covls.jpg

Done 8)
Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/25i3p5u.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kassemans
Ik ga tegen het einde van de ochtend starten met de setups van de laatste Heist, de Pacific Standard job. Laat hier even weten als je mee wilt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kassemans schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 09:33:
Ik ga tegen het einde van de ochtend starten met de setups van de laatste Heist, de Pacific Standard job. Laat hier even weten als je mee wilt doen.
Graag meegedaan, maar gaat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

MrMistral schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 03:11:
<<knip>>
Dat ziet er toch wel erg veel vetter uit op de PS4 zeg _O_

Heb wel een PS4 staan maar geen GTA en daarbij kan ik m'n mede PS3 gangsters natuurlijk niet alleen laten 8)

Oh ja, wel idioot dat je tijdens een setup niet gelijk door kunt naar de volgende en eerst weer in freemode terecht komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
MrMistral schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 03:11:

Motorije
[afbeelding]

Konvooi onderscheppen en selfies maken
[afbeelding]

Zou daar de uitgang zijn?
[afbeelding]

Oh oh plisie!
[afbeelding]

Mr. Pink, Mr. Blue, Mr. Green, Mr. Orange
[afbeelding]

Done 8)
[afbeelding]
Dat had je van mij wel even in spoilers mogen zetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
Iemand die mij even snel in een capture wil joinen voor een daily objective op ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Adeadly schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 10:32:
Iemand die mij even snel in een capture wil joinen voor een daily objective op ps4?
Ik heb al 2x meegemaakt, dat je echt moet joinen.
En dus niet zelf hosten, dan accepteert hij de objective niet :(

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
Ik heb hem net zelf gehost en gedaan dank zij KortomNL en objective heeft ie gewoon geaccepteerd. Je moet wel de juiste hosten(bij mij was dat GTA)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat verdien je met zo'n daily objective?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrone89
Katja1966, Graaf_Gerard en Gnatyx.

We gaan om 14:00 weer verder met de Heists. Heist 4 en 5 staat op het programma vandaag.

Het kan ook zo zijn dat niet alle bovengenoemde kunnen vandaag en dan zal ik ter vervanging andere crew-toppers (jullie allemaal dus :9~ ) uitnodigen, liefst degene met een headset.

[ Voor 42% gewijzigd door Pyrone89 op 14-03-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adeadly
Daily objective is 25000 dollar en 3000 rep per dag. na 1 week ofzo word het meer en na 1 maand ook weer. Dat wel als je ze elke dag doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zou morgen middag of avond ook wel eens met wat tweakers wat heists willen doen als er mensen intresse in hebben. Vind met randoms toch wat minder leuk en ze kloten soms maar wat aan haha :) ik heb verder een mic. Mijn nick is Korumera op de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inTIMidate
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:25
Ik heb me vandaag aangemeld voor de crew, status is Request Pending.
Ik heb me ook op de website aangemeld.

PSN is iTmd85, vandaag ben ik vrijwel heel de dag beschikbaar voor allerlei activiteiten, ben pas rank 17 ;)

Hopelijk wordt ik snel toegelaten dan kan ik vandaag flink aan de slag. 8)

[ Voor 15% gewijzigd door inTIMidate op 14-03-2015 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Pyrone89 schreef op zaterdag 14 maart 2015 @ 11:14:
Katja1966, Graaf_Gerard en Gnatyx.

We gaan om 13:00 weer verder met de Heists. Heist 4 en 5 staat op het programma vandaag.

Het kan ook zo zijn dat niet alle bovengenoemde kunnen vandaag en dan zal ik ter vervanging andere crew-toppers (jullie allemaal dus :9~ ) uitnodigen, liefst degene met een headset.
Ik zou graag meedoen maar heb vanmiddag andere verplichtingen. Wellicht dat ik aan het eind van de middag vanaf uurtje of 4 tot uurtje of 8 a 9 online kan zijn. Dan zien degenen die dan online mij wel verschijnen :)

Have fun!! 8)

Pagina: 1 ... 118 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com