Sjongejongejonge GTA5 voor de PC weer uitgesteld, nu tot april....
Dat word helaas niet meer kopen.
Ik heb struukie toegevoegdChristian schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:38:
[...]
Prima, moet te doen zijn. Mijn PSN naam is Struukie (als het allemaal werkt, anders is het ManiacScum)
[ Voor 15% gewijzigd door proditaki op 23-03-2015 20:17 ]
PSN: proditaki specs
Ik kom nu weer online..... Als ManiacScum de omzetting werkte toch nietproditaki schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:13:
[...]
Ik heb struukie toegevoegd
edit: alleen geen mogelijkheid nu om een heist te starten.... alle huisjes zijn weer wit
Maar gelukkig komen de heists beschikbaar op 10 maart.0108daniel schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:27:
Denk toch dat mensen graag GTA 5 willen spelenDidyoumeetmax? schreef op maandag 23 maart 2015 @ 20:29:
[...]
Maar gelukkig komen de heists beschikbaar op 10 maart.
Wij zijn klaar om de laatste heist te starten. 2 plekken nog vrij, iemand zin?Brasher schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:11:
Vanavond ben ik (Breznikov) met m'n huisgenoot (TheWayJay) waarschijnlijk ook weer online. We moeten de laatste heist (Pacific Standard geloof ik?) nog doen inclusief alle setups. Iemand op PS3 die mee wilt doen? Helaas geen headsets, maar de vorige keer ging dat met Katja19633 (of een nummer in die richting) en nog iemand van GOTP best aardig. Onderlinge communicatie bij ons twee is dus super
Console zou handig zijn, maak je deel uit van de Tweakscrew ja/nee?Peterrtt schreef op maandag 23 maart 2015 @ 22:19:
Iemand die ons nog wilt joinen voor een Heist? We zoeken nog 2 mensen. DM mij maar!
Nederlandse PS5 clan / 30+
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
PSN ID: Svennie-NL
Haha, beter transportmiddel dan een Buzzard of 8p-Granger_Xenad_ schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:24:
Heist 3 nu voor de 3rde keer voltooid vanavond. Fijn om wat mensen te helpen die het voor het eerst deden.
Wat Hydra lol gehad tussen de sessies door.
[video]
Hydra surfing. Ik zie challenge mogelijkheden.
PSN: Kjujay
Vanavond weer erbij? Dan ga ik Heist 5 hosten vanaf ongeveer 19:15.Svennie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 08:24:
Gisteren mijn eerste heist gedaan, was wat rommelig met crew leden en wat wachten het er en der maar we hebben hem gehaald en het was leuk om te doen. Hij viel me erg mee qua moeilijkheid moet ik zeggen.
Het is wel later geworden dan ik bedoeld had en dat merk ik nu wel
Dat is al een tijdje bekend hoor. En waarom zou je hem nú ineens niet meer kopen?0108daniel schreef op maandag 23 maart 2015 @ 19:27:
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Ik zou ook opnemen de algemene tip over de Heavy Combat suite die voor alle heists geldt. Maakt alles een stuk makkelijk.Kju schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 10:11:
Ik heb iedereen veel kennis zien delen. En onze crew website moet natuurlijk een sectie over heists krijgen. Vandaar http://tweakscrew.net/for...kscrew-heist-walkthrough/
[ Voor 19% gewijzigd door Pyrone89 op 24-03-2015 12:01 ]
Dat is het enigste jammere, maar vaak ook niet nodig, de Kuruma kan toch eigenlijk niet stuk. Alleen bij de missie waarbij je de truck met meth moet beschermen is het lastig, dus dan is het verstandig om met de truck via het strand te rijden, zodat je geen last hebt van de achtervolgers.CappieL schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 12:01:
Jammer dat je geen stickies of handgranaten kunt gooien vanuit een Kuruma
FP: nieuws: Twitch kampt mogelijk met hackTwitch, een website waarmee gamers livestreams kunnen delen terwijl ze aan het spelen zijn, is vermoedelijk gehackt. De website waarschuwt leden dat hackers mogelijk 'ongeoorloofde toegang' tot hun account hebben gekregen.
In een blogpost waarschuwt Twitch ervoor dat er mogelijk ongeoorloofde toegang heeft plaatsgevonden, maar het bedrijf meldt niet waarom het dat denkt. Het ligt voor de hand dat aanvallers toegang hebben gekregen tot het systeem, maar dat Twitch niet zeker weet of ze ook gegevens van gebruikers buit hebben weten te maken.
Het bedrijf meldt wel dat het uit voorzorg de wachtwoorden en 'stream keys', de sleutels die gebruikers nodig hebben om met software van derden te kunnen streamen, heeft gereset. Gebruikers kunnen nog één keer inloggen met hun wachtwoord, maar daarna moeten ze een nieuw wachtwoord aanmaken. Ook de connecties met Twitter- en YouTube-accounts zijn uit voorzorg ongedaan gemaakt.
Twitch belooft getroffen gebruikers direct te benaderen. Het is onduidelijk of het bedrijf daar al mee begonnen is of dat het nog niet zeker weet of er daadwerkelijk gebruikers zijn getroffen.
[ Voor 5% gewijzigd door The Outlaw op 24-03-2015 12:06 ]
Verwijderd
Als je op de link had geklikt dan zag je dat ik een aantal punten ook al genoemd had in t topic.Pyrone89 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:55:
[...]
Ik zou ook opnemen de algemene tip over de Heavy Combat suite die voor alle heists geldt. Maakt alles een stuk makkelijk.
Kort gezegd: zorg dat iedereen de Heist Heavy Combat Suite + kogelvrije helm (los verkrijgbaar) koopt en opslaat als 'Saved Outfit'. Vervolgens moet de host zorgen dat Outfits lobbyinstelling altijd op 'Player Saved Outfits' staat.
Hierdoor kan je niet rennen maar kun je wel extreem veel schade vangen (lees: je kunt praktisch gewoon rambo'en overal waar het geen silent missie is)
Daarnaast zou ik ook de algemene tip opnemen over het openzetten van de Inventory - Snacks (en af en toe een nieuwe Body Armor) tijdens het rijden wanneer je wordt achtervolgt / beschoten
Tot slot de algemene tip om zoveel mogelijk met zijn allen in een Kuruma te rijden, aangezien je daarmee gewoon kogelvrij bent en dus rechtstreeks naar de target kunt rijden (en dus de time limit van de Elite Challenges kunt halen) en mensen ongehinderd vanuit de auto alles kunnen afschieten met een SMG. Zeker met de toevoeging van auto-aim (L1, en L2 als je niet rijdt) vanuit auto's is dit nu een eitje.
Tot slot kun je bij de laatste heist beter een armored policevan pakken en dan via de westelijke snelweg (de snelweg waar ook de Fleeca Job zich afspeelt) naar de DIngy rijden. De mensen met het geld moeten achterin de policevan gaan zitten en de deuren dicht houden. De rijden van de policevan kan door X te drukken schuilen waardoor hij helemaal geen damage krijgt. De bijrijder die voorin zit kan vervolgens stickies gooien. Bij aankomst bij de Dingy wachten de mensen met geld achterin de policevan met gesloten deuren totdat de andere twee de resterende helikopters en politie hebben afgeschoten, daarna met zijn allen in de Dinghy en naar de zee. Huppa je bent klaar en hebt bijna de volledige buit.
PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X
Ik ga het spel eerst maar eens download en en dan besluiten of ik het nog ga kopen.BaRF schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:52:
[...]
Dat is al een tijdje bekend hoor. En waarom zou je hem nú ineens niet meer kopen?
ik wil graag meedoen. Heb voor de heist nog even tijd nodig voor wat boodschappen, een helm bv, snacks aanvullen, een SMG waar je mee uit de auto kan schieten, dat lukte me gisteren niet en met een combat pistol zit je er ook maar een beetje bij, dat schiet (pun intendedPyrone89 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 11:49:
[...]
Vanavond weer erbij? Dan ga ik Heist 5 hosten vanaf ongeveer 19:15.
PSN ID: Svennie-NL
No offense. Maar je hebt het hier over een game die al geruime tijd uit is. Ook op next gen. Een indruk van de engine heb je al kunnen krijgen en er staan miljoenen filmpjes met walkthroughs ed op youtube. Meer dan genoeg informatie dus om je mening te vormen of het de aanschaf waard is. Ik ben geen heilige mbt downloaden van pc games, maar je argument slaat in dit geval echt helemaal nergens op0108daniel schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:22:
[...]
Ik ga het spel eerst maar eens download en en dan besluiten of ik het nog ga kopen.
Door elke keer een vertraging erin te gooien is er uiteraard weinig vertrouwen meer in het spel.
Het spel maakt ook gebruik van een inmiddels oudere biomatic engine, waardoor ze daar ook al achter de feiten aan lopen.
Aan de reviews op overige fora's te zien en reacties van leden ben ik niet de enige.
Haha! Bibberende knietjes op zo'n Hydra_Xenad_ schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:24:
Heist 3 nu voor de 3rde keer voltooid vanavond. Fijn om wat mensen te helpen die het voor het eerst deden.
Wat Hydra lol gehad tussen de sessies door.
[video]
Hydra surfing. Ik zie challenge mogelijkheden.
PSN: MrMistral
Reviews zeggen amper tot niets over de soms belachelijke laadtijden, disconnects of andere 'irritaties' binnen de game (met name online) en al helemaal geen woord over de gigantische exploits op de 360/PS3.MrMistral schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:30:
[...]
No offense. Maar je hebt het hier over een game die al geruime tijd uit is. Ook op next gen. Een indruk van de engine heb je al kunnen krijgen en er staan miljoenen filmpjes met walkthroughs ed op youtube. Meer dan genoeg informatie dus om je mening te vormen of het de aanschaf waard is. Ik ben geen heilige mbt downloaden van pc games, maar je argument slaat in dit geval echt helemaal nergens op
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 18% gewijzigd door Uffeltje op 24-03-2015 14:02 ]
Je kunt er idd meerdere kopen. De status kun je zien aan de hand van hoe ver je blauwe balkje gevuld is. De Heavy Combat Suit is simpelweg een pak (staat dus los van armor), dus dat zie je visueel en in je Inventory --> Accessoires. Zoals alle kleren gaan deze niet kapot ofzo, het zijn gewoon kleren die toevallig in Heists ervoor zorgen dat je veel meer schade kunt hebben (maar je ziet daarvoor geen balkje ofzo, je merkt simpelweg dat je health en armor veel minder snel naar beneden gaan als je wordt beschoten). De helm zorgt er altijd (dus ook in freemode) voor dat kogels op je achterhoofd en zijkant hoofd simpelweg afketsen, waardoor vijanden minder plekken hebben waar ze je schade kunnen toebrengen.Svennie schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:24:
[...]
ik wil graag meedoen. Heb voor de heist nog even tijd nodig voor wat boodschappen, een helm bv, snacks aanvullen, een SMG waar je mee uit de auto kan schieten, dat lukte me gisteren niet en met een combat pistol zit je er ook maar een beetje bij, dat schiet (pun intended) niet echt op. Ik zorg dat ik 19:15 klaar ben met de inkopen. En kan je meerdere armors kopen zodat je die ook tijdens de missie kan gebruiken? Gewoon in de gun shop er meer kopen?
kan je zien wat de status is van je combat armor?
PS3/4/5 PSN: FDK
Gewoon in de winkel kan je ze kopen. Bij de kassiere kan je preset-outfit kopen, of je kan de losse onderdelen kopen. Makkelijkste is de preset, dan onder hats/helmets de bullet proof erbij doen en die set saven als een custom outfit.fdkuyper schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:12:
Maar waar koop je dat Heavy Combat Suit? Is dat in ammo-nation, bij een van de Heist outfits? En die losse helm kan ik ook niet vinden, heb je daar een bepaald level voor nodig?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kledingwinkelfdkuyper schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:12:
Maar waar koop je dat Heavy Combat Suit? Is dat in ammo-nation, bij een van de Heist outfits? En die losse helm kan ik ook niet vinden, heb je daar een bepaald level voor nodig?
PSN: fonsmeister
Ok, in de kledingwinkel begrijp ik dus? Nou, ik ga het straks proberen! Bedankt!SinergyX schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:23:
[...]
Gewoon in de winkel kan je ze kopen. Bij de kassiere kan je preset-outfit kopen, of je kan de losse onderdelen kopen. Makkelijkste is de preset, dan onder hats/helmets de bullet proof erbij doen en die set saven als een custom outfit.
PS3/4/5 PSN: FDK
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Wat heb ik gisteren voor heavy combat suit kunnen kopen bij de Ammunation dan?fonsmeister schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:25:
Kledingwinkel
Dat is Body armor, dat is gewoon je blauwe balkje ingameSuBBaSS schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:44:
[...]
Wat heb ik gisteren voor heavy combat suit kunnen kopen bij de Ammunation dan?![]()
Ik ging er wel (veel) langzamer van lopen, nog niet kunnen testen wat het verschil in positieve zin is.
Voor ik die suit kocht had ik mijn heavy armor balkje vol, na de aanschaf leek die ineens op een derde vol te staan. Weet dat echter niet zeker (heb er ook niet met een meetlatje naast gezeten ofzo).
Iemand daar al wel wat tests op losgelaten?
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 24-03-2015 14:49 ]
Ja dat weet ik ! Maar het is niet de super heavy armor die ik normaal koop, links aan de balie in de Ammunation. Dit suit kwam uit het kledingrek aan de rechterkant (waar je ook al die andere heist-kleding als "sloppy suit", dat bananenpak en in single player bijv. die "boiler suits" moet kopen.SinergyX schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:48:
[...]
Dat is Body armor, dat is gewoon je blauwe balkje ingame
Achter die balkjes zal wel een waarde staan (100?) bij normale outfit.
Moment dat je dus die Heavy Combat suit aantrekt, zal dat wel iets van 300 worden.
[ Voor 7% gewijzigd door SuBBaSS op 24-03-2015 15:33 ]
Ah, dan kun je het daar blijkbaar ook kopen, wist ik niet.SuBBaSS schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:56:
[...]
Ja dat weet ik ! Maar het is niet de super heavy armor die ik normaal koop, links aan de balie in de Ammunation. Dit suit kwam uit het kledingrek aan de rechterkant (waar je ook al die andere heist-kleding als "sloppy suit", dat bananenpak en in single player bijv. die "boiler suits" moet kopen.
Ik heb zelfs eigenlijk méér vertrouwen in de pc versie gekregen door de uitstellenSinergyX schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:54:
[...]
Reviews zeggen amper tot niets over de soms belachelijke laadtijden, disconnects of andere 'irritaties' binnen de game (met name online) en al helemaal geen woord over de gigantische exploits op de 360/PS3.
GTA op de PC kan in potentie nog wel weer een compleet cheat-festijn worden, hoe perfect hun anti-cheat ook is, samen met natuurlijk de nodige helpende client mods. Kan best begrijpen dat je dan eerst eens wil kijken hoe GTA uiteindelijk draait (GTA4 vergeten met de enorme performance issues?).
Je kunt zowel bij de Ammu-Nations (rek naast de cola-machine of flessen wijn) als bij kledingwinkels aan de kassa alle outfits kopen. Losse kledingstukken kun je alleen in kledingwinkels kopen door net als in het echt naar de kledingrekken te gaan etc.SuBBaSS schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:44:
[...]
Wat heb ik gisteren voor heavy combat suit kunnen kopen bij de Ammunation dan?![]()
Ik ging er wel (veel) langzamer van lopen, nog niet kunnen testen wat het verschil in positieve zin is.
Voor ik die suit kocht had ik mijn heavy armor balkje vol, na de aanschaf leek die ineens op een derde vol te staan. Weet dat echter niet zeker (heb er ook niet met een meetlatje naast gezeten ofzo).
Iemand daar al wel wat tests op losgelaten?
Check!Pyrone89 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:59:
[...]
Je kunt zowel bij de Ammu-Nations (rek naast de cola-machine of flessen wijn) als bij kledingwinkels aan de kassa alle outfits kopen. Losse kledingstukken kun je alleen in kledingwinkels kopen door net als in het echt naar de kledingrekken te gaan etc.
De heists zijn ook zo vaak uitgesteld en het draait als een zonnetje he.....BaRF schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:20:
[...]
Ik heb zelfs eigenlijk méér vertrouwen in de pc versie gekregen door de uitstellenMijn goed-gelovigheid praat op me in dat ze hiermee juist zulke onzin voorkomen
Eerst downloaden heeft wel een extra gevaar: als die crack de boel verkloot heb je misschien onterecht een slecht beeldVoor mij is in elk geval de SP al voldoende waar voor het geld, zelfs al zou de Online variant heeeelmaaal naar de klote zijn - echter ga ik er vanuit dat ik daar nog steeds enorm veel lol ga hebben!
Ermmm.. Wat?Uffeltje schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:37:
Shotgun + full choke + flechette + 3x hitmarker op close range = 11 damage? WTF. Na dat zo'n tien keer gehad te hebben instant ragequit.
[ Voor 20% gewijzigd door fonsmeister op 24-03-2015 16:40 ]
Compleet random nummers, zie je ook nergens. Was meer ter illustratie dat je met die gear dus hogere armor hebt in missies (die heavy armor outfit werkt dus niet in freeroam).SuBBaSS schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:56:
Edit: Het is me niet helemaal duidelijk waar ik de armor rating (dat getal, zoals je beschrijft) kan zien?
[ Voor 13% gewijzigd door haikodelange op 24-03-2015 17:04 ]
psn ps4 psvita = haikodelange
Suit werkt alleen in Heists. Werkt niet in missies of free-roam. In missies en free-roam kun je dus ook gewoon rennen met het pak aan. Net getest.SuBBaSS schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:02:
Ah ok. Nou zal het vanavond even testen door me even te laten beschieten met én zonder dat suit.
Dat het niet in free roam werkt had ik gelezen, maar ik zou toch zweren dat ik niet meer kon rennen in freeroam met het suit aan. Zou je daar dan wel de nadelen maar niet de voordelen hebben?
Kan er verder niet veel info over vinden online.....
Do { Ping } while ( LOL )
Cool! Ga ik hem aanzettenPyrone89 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 18:59:
Vanaf 19:15 open ik een Crew-only sessie voor alle PS3-leden, omdat dit lijkt te helpen met het tegengaan van connectieproblemen (closed sessions). Vanuit daar ga ik Heist 5 hosten en als er meer dan 4 man zijn kan een tweede heist team aan de slag of kan men missies/races/free-roam doen. Maar dit alles dus vanuit een stabielere sessie dan een public sessie. Zo voorkomen we frustrerende dubbele laadtijden vanwege connectieproblemen.
Do { Ping } while ( LOL )
Ik heb het over de PC.MrMistral schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:30:
[...]
No offense. Maar je hebt het hier over een game die al geruime tijd uit is. Ook op next gen. Een indruk van de engine heb je al kunnen krijgen en er staan miljoenen filmpjes met walkthroughs ed op youtube. Meer dan genoeg informatie dus om je mening te vormen of het de aanschaf waard is. Ik ben geen heilige mbt downloaden van pc games, maar je argument slaat in dit geval echt helemaal nergens op![]()
[...]
Haha! Bibberende knietjes op zo'n Hydra
Ik ook. Magoed. Discussie hoort niet in dit topic thuis.
Woensdag wil ik rond 20:00 Pacific hosten.Pinas schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 19:37:
Host vanavond nog iemand Series A of Pacific standard op de ps4? Moet ik beide nog doen.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
_Xenad_ schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:26:
[...]
Woensdag wil ik rond 20:00 Pacific hosten.
Misschien ben je dan ook online?
Team Pacific:
Xenad
LOGWFG
....
....
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Helaas kan ik woensdag niet._Xenad_ schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 20:26:
[...]
Team Pacific:
Xenad
....
....
....
Die moet ik ook nog doen. Vosje1991 is de psn naam_Xenad_ schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:28:
Team Pacific:
Xenad
LOGWFG
....
....
Nog 2 plekken voor heist 5. (PS4) Woe 20:00.
Ja, ik wil die ook nog graag doen. Ik moet alleen nog ff kijken of ik die 20:00 ga halen. laat morgen nog wel ff weten.servival7 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 00:40:
[...]
Die moet ik ook nog doen. Vosje1991 is de psn naam
Dacht dat jij wel voor de 10M wou gaan....Pyrone89 schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:12:
Nou, Gerard en ik zojuist nog eens alle Heists voltooid, dit keer in volgorde, dus daar was de bonus van 1 miljoen.
Nu heb ik alle Heists wel gezien en ga ik me weer focus op racen en daarnaast ook veel missies doen, want dat heb ik eigenlijk altijd links laten liggen.
Verwijderd
Rutger, kkrisman, niqo en ik zijn er gisteravond mee begonnen. So far so good.HardHouse schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 02:19:
[...]
Dacht dat jij wel voor de 10M wou gaan....
Geen idee, V is nog niet uit voor de PC dus heb het niet kunnen testenHardHouse schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 16:28:
[...]
De heists zijn ook zo vaak uitgesteld en het draait als een zonnetje he.....
Xenad ik wil ook wel mee doen met deze heist!_Xenad_ schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 22:28:
Team Pacific:
Xenad
LOGWFG
....
....
Nog 2 plekken voor heist 5. (PS4) Woe 20:00.
PSN: massis87
Welke console?massis schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:55:
"Gezellig" gisteren. 5 crewmembers online en 4 aan het heisten, dus 2 u lang rondgedwaald online en geen enkele missie kunnen starten... Toen ik EINDELIJK een team randoms bij elkaar had om een heist setup te gaan doen, bleek het een stel idioten dat pretty much de task at hand negeerde...
Verwijderd
't de ps3, maar dat geldt net zo goed voor de ps4. Ruim vantevoren afspreken is echt een must. Op t laatste moment ff binnenwippen en denken dat er plek voor je is gaat vaak niet werken (ook op de ps4)Utoka schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:04:
[...]
Welke console?
Er is uiteraard met de laatste update weer een vervelende bug in geslopen. je ziet maar 4 van de crewleden die online zijn. Kan is dus groot dat er meer mensen online waren.
Als je hoopt dat er toevallig precies 3 crewleden beschikbaar zijn die ook nog eens heists willen doen dan heb je grote kans dat dit niet lukt. Met vooraf afspreken heb ik eigenlijk nog nooit met randoms moeten spele en altijd een lobby vol kunnen krijgen.
Als er een goed team een heel weekend kan blokken dan zeker ja.HardHouse schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 02:19:
[...]
Dacht dat jij wel voor de 10M wou gaan....
Beginnend BBQer, kan nooit kiezen, PC gamer voor het leven.
Je kan je naam gewoon toevoegen.micmulder schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:30:
[...]
Xenad ik wil ook wel mee doen met deze heist!![]()
Mijn PSN is Micmulder
9 uur komt mij iets beter uit....... ik wil mezelf wel slachtofferen.Kju schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:06:
Wij zijn een uurtje later..
Vanavond om 21.00 uur The Pacific Standard Job
Deelnemers:
Kju
Assassins8913
Markies1620
Nog 1 deelnemer nodig, meld je aan :)
Cool, dan zijn we compleet. Gewoon uit nieuwsgierigheid (want ik heb je wel vaker zien disconnecten, niet alleen in heists), heb je op je PS4 de juiste poorten opengezet en Google's dns ingesteld?Christian schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:06:
[...]
9 uur komt mij iets beter uit....... ik wil mezelf wel slachtofferen.
Dat is nou net zoiets waarvoor ik in jouw geval even contact met R* support op zou nemen. Is zo onmogelijk te halen toch en buiten jouw schuld. Zouden ze op z'n minst kunnen/moeten fixen en evt. compenseren.Adeadly schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:43:
Fijn. Mijn hele daily objectives ding is naar de klote dank zij die ene keer dat ik geen nieuwe daily objectives kreeg. Kan nu dus weer helemaal opnieuw beginnen voor de maand....
Ik ben nog maar 1 keer gedisconnect in een Heist....... en dat was mijn eigen schuldKju schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:08:
[...]
Cool, dan zijn we compleet. Gewoon uit nieuwsgierigheid (want ik heb je wel vaker zien disconnecten, niet alleen in heists), heb je op je PS4 de juiste poorten opengezet en Google's dns ingesteld?
Je hoeft in ieder geval niet te vliegenChristian schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:11:
[...]
Ik ben nog maar 1 keer gedisconnect in een Heist....... en dat was mijn eigen schuld
Maar ik zal mijn poorten van te voren nakijken en daar waar noodzakelijk aanpassen.
Pfff gelukkig
http://portforward.com/en...ions/port_forwarding/PS4/Christian schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:13:
[...]
Pfff gelukkig
Iemand ook een guide naar de juiste PS4 settings met poorten en dns etc?
[ Voor 35% gewijzigd door Kju op 25-03-2015 13:16 ]
Kju schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:15:
[...]
http://portforward.com/en...ions/port_forwarding/PS4/
Kan niet mis gaan
Edit: niet goed instellen hoeft niet per sé te betekenen dat je disconnect maar dat je lag hebt, dit kan nadelig zijn in races en tdm's. Daarnaast kan het dat je tv een input lag heeft waardoor je ook nadeel hebt in races (overal tegen aan knallen) en tdm's (reactiesnelheid), dus de moeite waard om in game mode of pc mode te spelen.
Xenad_Xenad_ schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 12:18:
[...]
Je kan je naam gewoon toevoegen.
Hieronder even gedaan
Xenad
Log
Micmulder
.......
Kortom als je kan vanavond 20:00 voeg je naam effe toe.
Ik zal vanavond kijken of er 4 namen staan en anders gaan we opzoek naar nr 4.
@Xenad zet jij vanaf 8uur een invite sessie op?servival7 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:26:
[...]
Xenad
Log
Micmulder
Vosje1991
Dan zijn we compleet
Succes, moet wel te doen zijnVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 08:20:
[...]
Rutger, kkrisman, niqo en ik zijn er gisteravond mee begonnen. So far so good.
Sja heisten met randoms is meestal zinloos dat was met missies al zomassis schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 09:55:
"Gezellig" gisteren. 5 crewmembers online en 4 aan het heisten, dus 2 u lang rondgedwaald online en geen enkele missie kunnen starten... Toen ik EINDELIJK een team randoms bij elkaar had om een heist setup te gaan doen, bleek het een stel idioten dat pretty much de task at hand negeerde...
Een goed team is nog wel te doen maar een team dat dat in 2 of 3 dagen achter elkaar gaat doen word stukken lastiger helaas....Pyrone89 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:37:
[...]
Als er een goed team een heel weekend kan blokken dan zeker ja.
Verwijderd
Moet mogelijk zijn ja. Gisteravond laat begonnen en af en toe toch nog met samengeknepen billen op t bankje gezeten, maar tot nu toe (zitten nu bij de laatste setup van Human Labs) gaat t nog goed.
Ik doe in ieder geval mee, dus we moeten dan nog 2 man zoeken die ook bereid zijn. Ik denk dat we de beste kans hebben als we een vrijdagavond + hele zaterdag doen met zondag als reserve als we meer tijd nodig blijken te hebben. Daarnaast allemaal samen in een crew-only sessie. Hebben we gisteren ook gedaan en ineens ging alles perfect qua connecties en laadtijden. Binnen 1,5 uur waren we klaar met Heist 5, inclusief enkele mensen die ze nog niet eerder hadden gedaan.HardHouse schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:22:
[...]
Succes, moet wel te doen zijn
[...]
Sja heisten met randoms is meestal zinloos dat was met missies al zo
[...]
Een goed team is nog wel te doen maar een team dat dat in 2 of 3 dagen achter elkaar gaat doen word stukken lastiger helaas....
Ik was niks anders van planVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:41:
[...]
Moet mogelijk zijn ja. Gisteravond laat begonnen en af en toe toch nog met samengeknepen billen op t bankje gezeten, maar tot nu toe (zitten nu bij de laatste setup van Human Labs) gaat t nog goed.
Zoveel mogelijk alle risico's uitsluiten. Heavy armor suits maken t leven een stuk eenvoudiger en ook bij heel veel setups maken we gebruik van de kuruma.
Verder de juiste poppetjes op de beste plekken neerzetten.
Katja en ik zijn er al 2 dat wil ik eerst proberen anders moeten we elk apart voor de 10M gaan en ik doe t liever in 1xPyrone89 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:51:
[...]
Ik doe in ieder geval mee, dus we moeten dan nog 2 man zoeken die ook bereid zijn. Ik denk dat we de beste kans hebben als we een vrijdagavond + hele zaterdag doen met zondag als reserve als we meer tijd nodig blijken te hebben. Daarnaast allemaal samen in een crew-only sessie. Hebben we gisteren ook gedaan en ineens ging alles perfect qua connecties en laadtijden. Binnen 1,5 uur waren we klaar met Heist 5, inclusief enkele mensen die ze nog niet eerder hadden gedaan.
Voor de 10m moet alles toch op hard? Wat ik heb begrepen tenminste...HardHouse schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:57:
[...]
Ik was niks anders van planmaar alleen voor die 10M verder niet, dan kan je de boel net zo goed op easy zetten
Invite verzonden, welkom, check ook onze website http://www.tweakscrew.net voor events, updates en challenges. Graag wel de zichtbaarheid van je profiel (in ieder geval je PSN) zetten op crew+friends.KeFFeR1208 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:09:
Zojuist request gestuurd om bij de PS4 crew te komen. Zit al een paar dagen mee te lezen op GoT forum dacht moet het nu toch maar eens gaan proberen. Vooralsnog veel heist-afspraken gemaakt via Reddit, eens kijken of dat net zo goed gaat binnen deze (actieve!) community!
Betekent dit nu, dat Pinas de overstap gaat maken?Kju schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:18:
[...]
Invite verzonden, welkom, check ook onze website http://www.tweakscrew.net voor events, updates en challenges. Graag wel de zichtbaarheid van je profiel (in ieder geval je PSN) zetten op crew+friends.
En z.s.m. TweakscrewPS4 op active zetten want
spoiler:ze zijn hier niet zo dol op Fokkers
Klopt idd ff niet aan gedachtNiQo schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:18:
[...]
Voor de 10m moet alles toch op hard? Wat ik heb begrepen tenminste...
Pinpas is Fokker?The Outlaw schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:35:
[...]
Betekent dit nu, dat Pinas de overstap gaat maken?
Nee hoor, maar gezien bij de laatste crew vs crew ze Pinas een crew invite hadden gestuurd, ze wilde hem heel graag hebben
Ik schrok al....... (ondertussen heb ik meer post op FOK! dan Tweakers, maar dat roep ik natuurlijk niet hard op)The Outlaw schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:43:
[...]
Nee hoor, maar gezien bij de laatste crew vs crew ze Pinas een crew invite hadden gestuurd, ze wilde hem heel graag hebben
Te laat!Christian schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 15:46:
[...]
Ik schrok al....... (ondertussen heb ik meer post op FOK! dan Tweakers, maar dat roep ik natuurlijk niet hard op)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq