Toevallig hadden we het daar gisteren ook over. Ik heb een paar van die gasten van de race crew in mijn vrienden lijst. Ik wil hem best eens benaderen om wat af te spreken. Maar dan moeten de topracers (incl jou) er wel bij zijn. (+tracks vtv oefenen)The Outlaw schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:31:
Nu we het toch over racen en racers hebben. Wanneer gaat Tweakers eens racen tegen een échte racecrew? Mensen als Pinas, NiQo, Xenad, Stensie, Ozzie, MrMistral vs een racecrew zoals World Racing Elite of GTA Racing Inc.. Zouden toch spannende potjes worden
Ik mis VuileHarrie ook in het rijtjeVerwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:22:
Omdat er het rijkelijke testosteron weer op het forum druipt, heb ik even een polletje gemaakt.
Aangezien Pinas toch de nr. 1 blijft, heb ik zijn naam buitengesloten van deze.
Morgen om 19.00 uur zal ik deze weer sluiten.
Poll: Wie vind jij de beste racer?
• Stensie
• Xenad
• Ozziemann
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Ik niet!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Haha je maakt een grap met mij in dat rijtje. Die crews lappen mij met hit the apex 2 rondjes.The Outlaw schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:31:
Nu we het toch over racen en racers hebben. Wanneer gaat Tweakers eens racen tegen een échte racecrew? Mensen als Pinas, NiQo, Xenad, Stensie, Ozzie, MrMistral vs een racecrew zoals World Racing Elite of GTA Racing Inc.. Zouden toch spannende potjes worden
The Outlaw schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:31:
Vooral tracks oefenen van tevoren idd. Lijkt mij zeer zeker leukNiQo schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:39:
[...]
Toevallig hadden we het daar gisteren ook over. Ik heb een paar van die gasten van de race crew in mijn vrienden lijst. Ik wil hem best eens benaderen om wat af te spreken. Maar dan moeten de topracers (incl jou) er wel bij zijn. (+tracks vtv oefenen)
PSN: MrMistral
Kut ik kan niet op mezelf stemmen 
Eigenlijk ben ik ook meer een TDM-speler..... daar exceleer ik
Eigenlijk ben ik ook meer een TDM-speler..... daar exceleer ik
[ Voor 48% gewijzigd door ManiacScum op 13-02-2015 10:52 ]
Ik hoop het wel, dan kan ik eens een Roosevelt kopen. Vorig jaar had ik daar het geld niet voor.
Een GTA race met Roosevelts!
Als ik een Roosevelt wil kopen dan zal ik een auto moeten verkopen. Ik kan er geen 1 missen...
Heb je 3 garages vol?
PSN: Kjujay
Ja en met mijn wishlist zou ik een 4de ook zo vol hebben. Zou je vrachtwagens kunnen modden en opslaan dan zou met de 5e ook al een heel eind komen.Kju schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 16:28:
Heb je 3 garages vol?
Iemand zin om missies te doen om wat geld binnen te harken? PS4
Hoe laat? Kids moeten eerst op bed liggen, zal wel na 20.30 wordenDaanDH schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:01:
Iemand zin om missies te doen om wat geld binnen te harken? PS4
PSN: Klussertt (GTA V)
De meesten komen pas na 20.30 uur. Je kan ook hier een oproep plaatsen en dan krijgen degenen die zich ingeschreven hebben op het topic een emailnotificatie: http://tweakscrew.net/for...lijkse-activiteitentopic/
Ik denk dat ik heel de avond online ben!
Edit: GTA crasht constant met fout: ce-34878-0
Edit: GTA crasht constant met fout: ce-34878-0
[ Voor 38% gewijzigd door DaanDH op 13-02-2015 18:18 ]
Verwijderd
De poll is gesloten!Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:22:
Omdat er het rijkelijke testosteron weer op het forum druipt, heb ik even een polletje gemaakt.
Aangezien Pinas toch de nr. 1 blijft, heb ik zijn naam buitengesloten van deze.
Morgen om 19.00 uur zal ik deze weer sluiten.
Poll: Wie vind jij de beste racer?
• Stensie
• Xenad
• Ozziemann
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
De mensen hebben op jou gestemd Xenad! Gefeliciteerd! De twee verliezers moeten jou eeuwig roemen
Oke genoeg praatjes, alle 3 zijn jullie goede racers, een ieder met z'n eigen kwaliteiten.
Zonder jullie, en dan bedoel ik ook de rest van de leden die aan de crew races deelnemen, zijn we op top sterkte qua races.
Ik ben benieuwd wanneer er weer een crew vs crew race eraan zit te komen zodat dit weer via Twitch te volgen is.
Wellicht dit we ons als crew meer moeten profileren qua zoeken van andere crews om tegen te racen, ik zag dat Kju al op een site een reactie had geplaatst hiervoor.
Zo. De (voor mij) magische 1:20 barrière is doorbroken. Nu maar hopen dat Niq0 niet ineens foutloos gaat racen en dat Pinas de challenge een keer overslaat 

Ah.. Ik zit nog in de top 10..
Over crew vs crew: moeilijk om tegenstanders te vinden als het om racen gaat maar ik blijf proberen.
Racen zit wel snor. TDM is waar we ons op moeten concentreren want ook daar hebben we kwaliteit. En zonder afbreuk te willen doen aan de kwaliteiten van degenen die laatst onze crew vertegenwoordigden met TDM ( want ze deden het wel goed, vooral Biolab) vraag ik me af of DDNL wel van ons zou winnen als onze selectie bijvoorbeeld Pinas, vuileharrie, manders, OzzieMann, niqo, risifran, assassins en iskillz was geweest.
Over crew vs crew: moeilijk om tegenstanders te vinden als het om racen gaat maar ik blijf proberen.
Racen zit wel snor. TDM is waar we ons op moeten concentreren want ook daar hebben we kwaliteit. En zonder afbreuk te willen doen aan de kwaliteiten van degenen die laatst onze crew vertegenwoordigden met TDM ( want ze deden het wel goed, vooral Biolab) vraag ik me af of DDNL wel van ons zou winnen als onze selectie bijvoorbeeld Pinas, vuileharrie, manders, OzzieMann, niqo, risifran, assassins en iskillz was geweest.
Verwijderd
Ik zal binnenkort in conclave gaan met manders, vuileharry en risifran m.b.t. de tdm's. Dit is inderdaad een aandachtspunt voor ons aangezien onze crew voornamelijk uit racers bestaat. Ik heb er in ieder geval alle vetrouwen in dat we hier nog beter in kunnen gaan worden.Kju schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 19:37:
Ah.. Ik zit nog in de top 10..
Cool gaan we een nieuwe paus kiezen. (conclaaf)Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 20:03:
[...]
Ik zal binnenkort in conclave gaan met manders, vuileharry en risifran m.b.t. de tdm's. Dit is inderdaad een aandachtspunt voor ons aangezien onze crew voornamelijk uit racers bestaat. Ik heb er in ieder geval alle vetrtouwen in dat we hier nog beter in kunnen gaan worden.
Verwijderd
Zullen we vuileharrie nomineren? Moet hij eindelijk is eens kuis gaan leven....Utoka schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 20:39:
[...]
Cool gaan we een nieuwe paus kiezen. (conclaaf)

Lol je hebt duidelijk mensen gemotiveerd die niet in de poll stonden. Staan allemaal boven me in de challenge!Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 18:54:
[...]
De poll is gesloten!
De mensen hebben op jou gestemd Xenad! Gefeliciteerd! De twee verliezers moeten jou eeuwig roemen
Oke genoeg praatjes, alle 3 zijn jullie goede racers, een ieder met z'n eigen kwaliteiten.
Zonder jullie, en dan bedoel ik ook de rest van de leden die aan de crew races deelnemen, zijn we op top sterkte qua races.
Ik ben benieuwd wanneer er weer een crew vs crew race eraan zit te komen zodat dit weer via Twitch te volgen is.
Wellicht dit we ons als crew meer moeten profileren qua zoeken van andere crews om tegen te racen, ik zag dat Kju al op een site een reactie had geplaatst hiervoor.
Moet Pinas nog rijden.

Worden te goed, wordt tijd dat we ons krachten weer bundelen en een andere crew uitdagen inderdaad.
[ Voor 0% gewijzigd door _Xenad_ op 13-02-2015 22:03 . Reden: Typo ]
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
GTA crashte hier net ook met foutcode... Hoop dat ik mijn centjes van al die races nog heb...
PSN: ButsMG
Zijn nieuwe playlist gestart. Niqo is host maar join Niqo, Ozzie, MrMistral of mij om te joinen.Masegate schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 23:35:
GTA crashte hier net ook met foutcode... Hoop dat ik mijn centjes van al die races nog heb...
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Rockstar weer aan een prutsen?? Het aantal meldingen schiet omhoog
Helpt geen bal..... Rockstar servers are unavailable. Telkens dezelfde melding_Xenad_ schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 23:46:
[...]
Zijn nieuwe playlist gestart. Niqo is host maar join Niqo, Ozzie, MrMistral of mij om te joinen.
Hier ook dezelfde melding. Ben er maar mee opgehouden.Christian schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 23:47:
[...]
Helpt geen bal..... Rockstar servers are unavailable. Telkens dezelfde melding

Edit: Na alle video's deze week over OzzieMann, vanavond gebeurde hem dit
[ Voor 19% gewijzigd door WFG op 14-02-2015 00:08 ]
Spin, magic wheel of bullshit! Spin!
Was een mooi excuus om naar bed te gaan._Xenad_ schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 23:46:
[...]
Zijn nieuwe playlist gestart. Niqo is host maar join Niqo, Ozzie, MrMistral of mij om te joinen.
Krijg vandaag GTA V binnen op de PS3. Hoe zit het met nieuwe leden, wordt daar ook behoorlijk wat van verwacht, en zijn die uberhaupt wel welkom?
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Zeker welkom! De verwachtingen zijn niet hoog maar er zijn wel een aantal zaken waar je rekening mee moet houden (die heel logisch zijn). Deze kun je vinden in de topicstart, dus lees deze even doorcompjunkie schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 07:45:
Krijg vandaag GTA V binnen op de PS3. Hoe zit het met nieuwe leden, wordt daar ook behoorlijk wat van verwacht, en zijn die uberhaupt wel welkom?
Had ik natuurlijk al even door gelezen ^^ Helemaal top, jullie zien me later dan wel even een kijkje online nemen.MrMistral schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 08:08:
[...]
Zeker welkom! De verwachtingen zijn niet hoog maar er zijn wel een aantal zaken waar je rekening mee moet houden (die heel logisch zijn). Deze kun je vinden in de topicstart, dus lees deze even doorVeel plezier en welkom
!
Mensen zijn gelijk, maar sommige zijn gelijker dan andere | Humans need not apply
Gisterenavond lukte het dan uiteindelijk om online te komen, wordt ik gekicked door een stel gasten......
Wat is je PSN? Dan kunnen we je toevoegencompjunkie schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 07:45:
Ik heb een request gestuurd naar de PS4 crew. PSN is Salerg.
Verwijderd
Welkom! In de topicstart kan je alles verder lezen wat m.b.t. de crew te maken heeft, mocht je dit nog niet gedaan hebben.lasharor schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:42:
Ook hebben we een crew site waar je alles over de crew kan lezen/vragen.
http://tweakscrew.net/de-crew/
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2015 13:46 ]
PSN is SquirrelWarefare!lasharor schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:42:
Thanks in advance ^^
Vond GTA online echt geweldig, net zoals de meeste tweakers waarmee ik soms in een game zat... Een of andere j_rijpkema verprutst voor mij in ieder geval het hele spelplezier... Hij heeft een gun en slacht de andere 5 spelers af omdat ze niet bij guns kunnen komen. Als dit de wijze is waarop tweakers crew zich wil laten zien dan pas ik bij deze... Wat een joker!
PSN RobinNova
Probeer het samen op te lossen. Blijft het ellende meld het bij de crew luitenant. Word zeker opgelost. Het spelen met crew members moet gezellig zijn.Kronos1979 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:20:
Vond GTA online echt geweldig, net zoals de meeste tweakers waarmee ik soms in een game zat... Een of andere j_rijpkema verprutst voor mij in ieder geval het hele spelplezier... Hij heeft een gun en slacht de andere 5 spelers af omdat ze niet bij guns kunnen komen. Als dit de wijze is waarop tweakers crew zich wil laten zien dan pas ik bij deze... Wat een joker!
Bedankt voor je reactie maar als je 15 minuten opgesloten wordt door een crewmember dan vergaat bij mij op dat moment enige redelijkheid 😉. Ik zal eens kijken of ik het YouTube filmpje geüpload krijg zodat de rest van de crew zich kan bedenken bij invites van onze rijpkemaPannekoek81 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:26:
[...]
Probeer het samen op te lossen. Blijft het ellende meld het bij de crew luitenant. Word zeker opgelost. Het spelen met crew members moet gezellig zijn.
[YouTube: http://youtu.be/OnpcBTKcVW8]
[ Voor 3% gewijzigd door Kronos1979 op 14-02-2015 16:45 ]
PSN RobinNova
Mijn ervaring met de meeste 'tweakers' is positief. Iedereen doet over het algemeen leuk mee en gaat goed met elkaar om. Dit zijn echt de uitzonderingen.Kronos1979 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:41:
[...]
Bedankt voor je reactie maar als je 15 minuten opgesloten wordt door een crewmember dan vergaat bij mij op dat moment enige redelijkheid 😉. Ik zal eens kijken of ik het YouTube filmpje geüpload krijg zodat de rest van de crew zich kan bedenken bij invites van onze rijpkema
[video]
Die map in dat filmpje is volgens mij zo'n 999999999rp 99999999999999$ map....Kronos1979 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:41:
[...]
Bedankt voor je reactie maar als je 15 minuten opgesloten wordt door een crewmember dan vergaat bij mij op dat moment enige redelijkheid 😉. Ik zal eens kijken of ik het YouTube filmpje geüpload krijg zodat de rest van de crew zich kan bedenken bij invites van onze rijpkema
[video]
Principe hiervan is dat de host weet hoe je snel uit die gesloten ruimte kan komen zodat je toegang krijgt tot wapens, hierdoor wordt de rest eigenlijk slachtvoer, want hij is de enige die iedereen kan neer schieten.
Dit soort mappen zou ik gewoon direct weggaan.
Trouwens die j_rijpema komt mij ook niet bekend voor, dus zal denk ik eventueel een nieuweling zijn.
De meeste actieve Tweakers hier gedragen zich gewoon normaal.
Hij is trouwens ook al uit een andere crew gekicked: http://rsg.ms/2e551aa
[ Voor 3% gewijzigd door falcon123 op 14-02-2015 17:04 ]
Zag zojuist een invite voorbij komen van hem. Het gaat inderdaad om die 9999$ en Rep map(s).
[ Voor 4% gewijzigd door The_Worst op 14-02-2015 17:12 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd
Dat soort shit hoor je niet te hosten en zeker niet waarbij andere crewmembers de pineut zijn. Als men zich hier niet in kan vinden dan die Rijpkema beter een andere crew zoekenKronos1979 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:41:
[...]
[video]
Ik ben nog nieuw in GTA online dus ik zie dat niet zo snel of het een exploit map is. Maar ben blij met jullie reacties. Geeft de burger moedThe_Worst schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:12:
Zag zojuist een invite voorbij komen van hem. Het gaat inderdaad om die 9999$ en Rep map(s).
PSN RobinNova
Eens dergelijke maps hebben alleen functie om je kill/death ratio 'oneerlijk' te beinvloeden. Dit is met randoms al dubieus, maar met crewmembers not done. Dat iemand joined kan natuurlijk maar je gaat vervolgens niet 50x door met neerknallen. Rijpkema is een fantastische TDM speler en heeft dit niet nodig. Zijn leeftijd verklaard ben ik bang een hoop.
Blijft onwenselijk gedrag en zal een vervolg aan gegeven worden.
Blijft onwenselijk gedrag en zal een vervolg aan gegeven worden.
[ Voor 7% gewijzigd door _Xenad_ op 14-02-2015 17:20 ]
Zodra je in de titel of beschrijving 9999...$ of Rep ziet staan kan je beter niet joinen of vertrekken als je er al inzit dan betreft het een exploit map.Kronos1979 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:18:
[...]
Ik ben nog nieuw in GTA online dus ik zie dat niet zo snel of het een exploit map is. Maar ben blij met jullie reacties. Geeft de burger moed
Maar dit is een incident. In de crew komt zoiets eigenlijk niet voor, zoals je nu merkt, want het is not done. Met randoms kan je er weinig aan doen behalve de Job reporten in-game. Dan kijkt Rockstar erna en zal de missie verwijderd worden.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Wel jammer dat er nog maar weinig xbox 360 tweakscrew spelers zijn,...
Ik speel zo nu en danop de xbox. Ik doe nu veel missies om beetje geld te verdienen voordat de heists komen. Mijn gt is darksoldier933
Kronos1979 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:18:
[...]
Ik ben nog nieuw in GTA online dus ik zie dat niet zo snel of het een exploit map is. Maar ben blij met jullie reacties. Geeft de burger moed
Kijk aan snel geregeldVerwijderd schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:21:
Crewleiding heeft inmiddels ook actie ondernomen (kick) jegens Rijpkema.
Ik zal vanavond online zijn, als iemand nog tips heeft voor me dan hoor ik dat graag! Zit nog wel met vragen met betrekking tot geld, wagens en missies. Internet googlen levert vaak juist glitches en minder eerlijke manieren voor geld op
PSN RobinNova
Laat maar komen met die vragen! Wat wil je precies weten?Kronos1979 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 18:49:
Ik zal vanavond online zijn, als iemand nog tips heeft voor me dan hoor ik dat graag! Zit nog wel met vragen met betrekking tot geld, wagens en missies. Internet googlen levert vaak juist glitches en minder eerlijke manieren voor geld op
Nederlandse PS5 clan / 30+
Voor de goede orde: normaal gesproken zou er eerst een waarschuwing worden gegeven maar gezien het feit dat er nog steeds soortgelijke jobs werden gehost was een kick sneller. Het kan niet dat crewmembers en randoms zo worden benadeeld. Ook bij randoms moet onze crew geen slechte naam hebben.
@kronos79: het handigste is als je niet zelf gaat hosten maar even checkt of anderen met een hoger level aan het hosten zijn.
Schrijf je in op het dagelijkse activiteitentopic of plaats daar een oproep http://tweakscrew.net/for...lijkse-activiteitentopic/
Voor de wijze waarop wij het hosten regelen lees dit topic vanaf hier
http://tweakscrew.net/for...-tweakscrewps4/#post-2282
@kronos79: het handigste is als je niet zelf gaat hosten maar even checkt of anderen met een hoger level aan het hosten zijn.
Schrijf je in op het dagelijkse activiteitentopic of plaats daar een oproep http://tweakscrew.net/for...lijkse-activiteitentopic/
Voor de wijze waarop wij het hosten regelen lees dit topic vanaf hier
http://tweakscrew.net/for...-tweakscrewps4/#post-2282
Id op de one is het niet anders !Hexyl schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 17:48:
Wel jammer dat er nog maar weinig xbox 360 tweakscrew spelers zijn,...
Maar hopen op nieuwe actieve members !
Walking on the bright side of life
Op ps4 nog steeds aanmeldingen van tweakers die niet eens wisten dat er een tweakscrew is en in andere crews spelen of hebben gespeeld. Ik check de Xbox topics niet dus ik heb geen idee hoe druk en hoeveel xbone bezitters op tweakers zijn. Misschien kunnen we met z'n allen kijken waar het aan ligt en kijken hoe er meer tweakers naar beide gotx crews gaan.
Ik heb hetzelfde ervaren. Het is niet voor niks dat hij uit zijn vorige crew is gekicked. Maar goed dat was een les voor mij, ik accepteer geen uitnodigingen meer van rijpkema voor missies.mKronos1979 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 16:20:
Misschien een keer wat reclame maken in het algemene Xbox topic?Kju schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 19:25:
Op ps4 nog steeds aanmeldingen van tweakers die niet eens wisten dat er een tweakscrew is en in andere crews spelen of hebben gespeeld. Ik check de Xbox topics niet dus ik heb geen idee hoe druk en hoeveel xbone bezitters op tweakers zijn. Misschien kunnen we met z'n allen kijken waar het aan ligt en kijken hoe er meer tweakers naar beide gotx crews gaan.
Het uitnodigen van tweakers in andere topics (PS4, gta online) voor het tweakers-only event vorige maand leverde ook 5 of 6 nieuwe members op waarvan een aantal inmiddels volledig GOTP op active hebben staan en als "zeer actief" kunnen worden beschouwd.
Hier nog even bewijs dat NiQo gisteren de eerste klap uitdeelde en dat ik mijn lijn volgde en Rob... NiQo naar links kwam bij onze crash.
Interessant. Eerste tik, achterop bij jou, was zeker van Niqo.Masegate schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:55:
Hier nog even bewijs dat NiQo gisteren de eerste klap uitdeelde en dat ik mijn lijn volgde en Rob... NiQo naar links kwam bij onze crash.![]()
[video]
Maar als je de beelden van de crash goed bekijkt zie je dat Niqo rechts blijft en dat jij iets over het midden zit. Je raakt zijn linker achterkant heel licht. Door dat contact stuurt zijn auto verder naar links en is de crash geboren.
Het is een straatrace dus er is geen duidelijk links, rechts of midden. Maakt het lastig.
Maar denk dat Niqo in ieder geval geen invloed had op de crash. Twee auto's zo dicht op elkaar met regen en bochten is gewoon een grote kans dat er iets gebeurd wat beide niet willen.
Spannend tegen Pinas!
https://untappd.com/user/OzzBier
Zag genoeg foutjes van Ozzie inderdaad. Alsof hij het nog spannend wilde maken voor youtube hits.Pinas schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:24:
[...]
Oja, Ozzie wint ook een keer! Gelijk stoer doen!
Was ook geen klacht hoor, dus ik ga niet verder analyseren. Het was gewoon een bepalend moment in de race. En ik wilde ook eens een videootje delen._Xenad_ schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:17:
[...]
Interessant. Eerste tik, achterop bij jou, was zeker van Niqo.
Maar als je de beelden van de crash goed bekijkt zie je dat Niqo rechts blijft en dat jij iets over het midden zit. Je raakt zijn linker achterkant heel licht. Door dat contact stuurt zijn auto verder naar links en is de crash geboren.
Het is een straatrace dus er is geen duidelijk links, rechts of midden. Maakt het lastig.
Maar denk dat Niqo in ieder geval geen invloed had op de crash. Twee auto's zo dicht op elkaar met regen en bochten is gewoon een grote kans dat er iets gebeurd wat beide niet willen.
Ik vond het leuke races. Ik merk dat omdat ik de banen steeds beter leer kennen ik steeds beter aan kan haken (lees: 4e of 5e kan worden) en dat maakt elke race leuk tegenwoordig. Ik hoef niet zo nodig te winnen. Ik wil alleen niet hopeloos verliezen.
Zulke zeldzame beelden moeten gedeeld worden. Haha.Pinas schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:24:
[...]
Oja, Ozzie wint ook een keer! Gelijk stoer doen!
Nog een filmpje van een LTS, kon het alleen af!
En om mijn nieuwe koosnaampje nog wat kracht bij te zetten
[ Voor 31% gewijzigd door OzzieMann op 15-02-2015 01:06 ]
Psssst jij staat nu ook op mijn lijstje die nu al de magische grens van 1 persoon heeft bereikt.Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 02:33:
nu weet ook iedereen waarom jij op mijn lijstje staat
Nadat ik 2 rondjes mn best doe om je clean in te halen (na dat tikje gelijk op de rem) lukt het eindelijk en flik je zoiets. Beetje jammer hoorMasegate schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 20:55:
Hier nog even bewijs dat NiQo gisteren de eerste klap uitdeelde en dat ik mijn lijn volgde en Rob... NiQo naar links kwam bij onze crash.![]()
[video]
Anyhoooow, eindelijk heb ik (al dan niet met een beetje geluk -suicide-) eens gewonnen van die race gasten. Kostte me al mijn energie zo diep in de nacht.

[YouTube: http://youtu.be/MUGK1_bJT3c]
Inderdaad. De hele tijd inhouden. Ga nou eens voluit Ozzie_Xenad_ schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 23:26:
[...]
Zag genoeg foutjes van Ozzie inderdaad. Alsof hij het nog spannend wilde maken voor youtube hits.
Pinas jij bent echt aardig dat je Ozzie laat winnen dat was gewoon overduidelijk te zien. LOL
Respect. En met snelste tijd, niks gestolen dus.NiQo schreef op zondag 15 februari 2015 @ 04:54:
[...]
Nadat ik 2 rondjes mn best doe om je clean in te halen (na dat tikje gelijk op de rem) lukt het eindelijk en flik je zoiets. Beetje jammer hoor![]()
Anyhoooow, eindelijk heb ik (al dan niet met een beetje geluk -suicide-) eens gewonnen van die race gasten. Kostte me al mijn energie zo diep in de nacht.![]()
[video]
Die baan blijft bizar met race lijnen die de straat gewoon negeren en die je blind moet pakken. Komt er ook nog zo'n "wall" die noodzakelijk is om voorraan te rijden.
Leuke track dat wel, maar vergt wat oefening.
Pinas laat Ozzie winnen en zo wint Ozzie van mij

[ Voor 55% gewijzigd door Assassins8913 op 15-02-2015 10:57 ]
Die is wel echt heel viesAssassins8913 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 10:55:
[video]
Pinas laat Ozzie winnen en zo wint Ozzie van mij![]()

Verwijderd
Voor de mensen die zich afvragen waar vuileharrie ondertussen is.
Ben een aantal nieuwe TDM's met iskillzz en co. 't testen in Harran
En bij deze nog het mooiste voorbeeld van clean racen met Tweakers. Totdat Stensie het verbeukt natuurlijk 
[YouTube: http://youtu.be/vm4Wu17S1lk]
[YouTube: http://youtu.be/vm4Wu17S1lk]
[ Voor 17% gewijzigd door NiQo op 15-02-2015 13:12 . Reden: vid add ]
Gewoon first person survival.... Heeft gta5 ook hoor.Verwijderd schreef op zondag 15 februari 2015 @ 13:01:
Voor de mensen die zich afvragen waar vuileharrie ondertussen is.
[video]
En in GTA kan je in zo'n auto stappen en ze plat rijden.
Maar genoeg 'bashing', ziet er natuurlijk gewoon vermakelijk uit.
Gisteren weer mooie momenten met racen, maar het mooiste was nog wel in de freemode.
Er was een gast in een tank die samen met twee vrienden de room onveilig aan het maken was. Er stond ook al een bounty op zijn hoofd. Ze verschuilden zich bij de bekende Customs in het rijke deel. Ik dus ook mijn tank laten bezorgen, Lester me laten verbergen op de radar en vervolgens een aanloop genomen met de tank om met een noodvaart de parkeerplek bij de Customs op te komen. Ze wisten overduidelijk niet wat ze overkwam en binnen 5 seconden was het hele parkeergebied een ravage.
Konden ze overduidelijk niet om lachen want ze kwamen vervolgens volle kracht achter me aan.
Mijn tank was al snel stuk, dus daarna was het een kwestie van in mijn eentje 3 man van me afhouden die continue me probeerde te flanken door hogere daken en andere vuurlijnen.
Na een tijdje kwamen Jeroen1990 en nog een ander Crewlid helpen. Inmiddels waren we aanbeland tussen de huizen in de heuvels (achter het hoge appartement van 400k) en gingen de vuurgevechten hier verder waarbij we telkens bij elkaar bleven en goed gebruik maakten van de dekking van de huizen. De tegenpartij werd nu helemaal ingemaakt, ook als ze hogere posities hadden die normaal gesproken hun een enorm voordeel zou moeten geven. Kortom: teamwork by TweaksCrewPS3 ruled the server.
Er was een gast in een tank die samen met twee vrienden de room onveilig aan het maken was. Er stond ook al een bounty op zijn hoofd. Ze verschuilden zich bij de bekende Customs in het rijke deel. Ik dus ook mijn tank laten bezorgen, Lester me laten verbergen op de radar en vervolgens een aanloop genomen met de tank om met een noodvaart de parkeerplek bij de Customs op te komen. Ze wisten overduidelijk niet wat ze overkwam en binnen 5 seconden was het hele parkeergebied een ravage.
Konden ze overduidelijk niet om lachen want ze kwamen vervolgens volle kracht achter me aan.
Mijn tank was al snel stuk, dus daarna was het een kwestie van in mijn eentje 3 man van me afhouden die continue me probeerde te flanken door hogere daken en andere vuurlijnen.
Na een tijdje kwamen Jeroen1990 en nog een ander Crewlid helpen. Inmiddels waren we aanbeland tussen de huizen in de heuvels (achter het hoge appartement van 400k) en gingen de vuurgevechten hier verder waarbij we telkens bij elkaar bleven en goed gebruik maakten van de dekking van de huizen. De tegenpartij werd nu helemaal ingemaakt, ook als ze hogere posities hadden die normaal gesproken hun een enorm voordeel zou moeten geven. Kortom: teamwork by TweaksCrewPS3 ruled the server.
Verwijderd
De winnaar van de SNAPMATIC CONTEST JANUARI is bekend!
Klik hier om te zien wie gewonnen heeft.Heerlijk hoe ze tekeer gingen toen ik ze vanuit cover beide neer maaidePyrone89 schreef op zondag 15 februari 2015 @ 14:18:
Gisteren weer mooie momenten met racen, maar het mooiste was nog wel in de freemode.
toch maar is overwogen om deel te nemen aan dit topic + crew voor de Xbox One en PC.
Voornamelijk ook omdat veel van m'n maatjes geen GTA meer spelen, of niet overgestapt zijn naar next gen etc.
Hoop met de TweaksCrew hoop lol te kunnen beleven, maar dat moet wel goed komen denk ik
Voornamelijk ook omdat veel van m'n maatjes geen GTA meer spelen, of niet overgestapt zijn naar next gen etc.
Hoop met de TweaksCrew hoop lol te kunnen beleven, maar dat moet wel goed komen denk ik
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOx op 15-02-2015 17:13 ]
WelkomDutchOx schreef op zondag 15 februari 2015 @ 17:13:
toch maar is overwogen om deel te nemen aan dit topic + crew voor de Xbox One en PC.
UPDATE TWEAKSCREW RACE CHALLENGE FEBRUARI II
Er worden mooie tijden gereden!https://untappd.com/user/OzzBier
Vind het wel een leuke track met een mooi snel stuk op het eind. Wat ik niet vind passen is dat rondje op de binnenplaats van dat huis door die deuren. Zou ik er uit halenVerwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 12:01:
[...]
Zal je een friend request sturen vanavond!
Weet niet of iemand hem al gereden heeft, maar mijn nieuwe track "BBQ Challenge" is licht aangepast. Props staan net iet's netter of zijn vervangen door meer passende props die minder in de weg staan. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. http://rsg.ms/f20f4db
Do { Ping } while ( LOL )
[PS4]Crew created monday
De reviews van Crew Created monday liegen er niet om:"Legendarisch" - Ozziemann
"Ongelovelijk dat er zoveel moois word gemaakt binnen de crew" - Risifran
"*zucht*" - VuileHarrie
Jobs insturen voor dit mooie event kan nog steeds. Meld dat hier
Natuurlijk kun je ook gewoon lekker passief meedoen
Mag ik hier ook een vraag stellen met betrekking tot deze events?Utoka schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:27:[PS4]Crew created monday
De reviews van Crew Created monday liegen er niet om:
"Legendarisch" - Ozziemann
"Ongelovelijk dat er zoveel moois word gemaakt binnen de crew" - Risifran
"*zucht*" - VuileHarrie
Jobs insturen voor dit mooie event kan nog steeds. Meld dat hier
Natuurlijk kun je ook gewoon lekker passief meedoen
Mijn character heeft niet zo'n hele hoge rank (22) dus ook nog niet de beschikking over de beste wapens en wagens. Ik wil hierdoor het team niet nadelig beïnvloeden. Mijn vraag derhalve: kan ik ook meedoen met dit soort events of zouden jullie aanraden nog iets langer door te levelen?
PSN RobinNova
Verwijderd
Thanks voor je feedback. Ik twijfelde ook over die binnenplaats. Aan de ene kant vond ik hem grappig doordat hij de snelheid uit de rit haalt, maar aan de andere kant lopen mensen soms te kloten met die klapdeuren. Haal hem er wel uit en kijk of er op een andere manier snelheid uit kan.Shadow_Agent schreef op maandag 16 februari 2015 @ 08:54:
[...]
Vind het wel een leuke track met een mooi snel stuk op het eind. Wat ik niet vind passen is dat rondje op de binnenplaats van dat huis door die deuren. Zou ik er uit halen
Gewoon meedoen! Het gaat puur om de gezelligheid. Dit event is er voor iedereen van de PS4 crew.Kronos1979 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:27:
[...]
Mag ik hier ook een vraag stellen met betrekking tot deze events?
Mijn character heeft niet zo'n hele hoge rank (22) dus ook nog niet de beschikking over de beste wapens en wagens. Ik wil hierdoor het team niet nadelig beïnvloeden. Mijn vraag derhalve: kan ik ook meedoen met dit soort events of zouden jullie aanraden nog iets langer door te levelen?
Zeker meedoen! Gezelligheid en publiek creëren voor crew gemaakte jobs zijn hierbij het belangrijkste.Kronos1979 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:27:
[...]
En wordt er dan van te voren een party aangemaakt die ik moet joinen? Of maken we gebruik van de communicatie binnen het spel? Ik zal me in ieder geval aanmelden en kijk uit naar vanavond!nickvanozzie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:31:
[...]
Gewoon meedoen! Het gaat puur om de gezelligheid. Dit event is er voor iedereen van de PS4 crew.
PSN RobinNova
Om 20:30 gewoon de invites in de gaten houden. Ik (a_manders) start dan een playlist van ongeveer 8 jobs die we dan gaan spelen. Meestal duurt het ongeveer tot 22:00. Daarna start meestal iemand anders wel weer wat.
Communicatie gaat gewoon via ingame GTA chat. Party chat heeft als nadeel dat je met max 8 man erin kan zitten. Dit zou dus betekenen dat er mensen buiten de boot kunnen vallen en dat hebben we liever niet.
Communicatie gaat gewoon via ingame GTA chat. Party chat heeft als nadeel dat je met max 8 man erin kan zitten. Dit zou dus betekenen dat er mensen buiten de boot kunnen vallen en dat hebben we liever niet.
Ja, dat is gewoon hinderen wat jij doet. Eerst even wat bordjes voor mij neerleggen op de weg en vervolgens bijna stil staan in de bochtNiQo schreef op zondag 15 februari 2015 @ 13:12:
En bij deze nog het mooiste voorbeeld van clean racen met Tweakers. Totdat Stensie het verbeukt natuurlijk
[video]

Zeker gewoon meedoen, maar dat heb je inmiddels al door zie ikKronos1979 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:27:
[...]
Ben ook niet bang om met willekeurige races en tdm's mee te doen hoor. Ik denk dat niemand van onze crew kwaad wordt als er een minder hoog level bij hem in het team zit. Zo leer je het des te sneller. De lagere health en minder wapens is vooral voor jezelf heel frustrerend.
Zorg in iedergeval dat je een bulletproof helmet draagt, misschien wist je dat al maar dan krijg je minder snel een headshot. Te koop onder accessoires bij iedere kledingwinkel.
Kronos, gewoon meedoen. De crew is juist bedoeld om met mensen te spelen die zich (ongeveer) aan dezelfde set regels houdt. Hoog level, laag level, maakt niks uit iedereen is op level 1 begonnen. Zeker de CCM kent een hoge funfactor. Sommige jobs zijn top, anderen zijn minder top, maar er wordt heel veel afgelachen.
Lekker sterretjes kijken.Verwijderd schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:06:
Ik zat gisteren vast op een brug met een fiets
[afbeelding]
Zo lag ik er vroeger ook meestal bij in het weekend
PSN: fonsmeister
Dan heb je ook scheve voetenfonsmeister schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:46:
Zo lag ik er vroeger ook meestal bij in het weekend
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com