Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:39
fonsmeister schreef op maandag 16 februari 2015 @ 16:46:
Zo lag ik er vroeger ook meestal bij in het weekend
Haha ik ben ook regelmatig op zondag wakker geworden met kletsnatte naar een sloot ruikende berg kleren naast het bed.

Altijd leuk om op zondagmiddag met je mopperende vader je zaterdagavond route langs te gaan om je fiets weer op te dreggen. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01-09 09:27
Na de CCM vanavond host ik nog een race playlist voor de die hards!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NiQo schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:05:
Rek die ccm lekker uit pretty please. Ik kom rond 1 uur online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:12

OzzieMann

PSN: OzzieMann

AtlAntA schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:10:
[...]

Rek die ccm lekker uit pretty please. Ik kom rond 1 uur online.
Dan zijn de meeste al weg Atlanta! Als in, lekker op me nest liggen stinken.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WFG
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-05 15:27

WFG

NiQo schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:05:
Top! Ik ben erbij.

Spin, magic wheel of bullshit! Spin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 15:22
Utoka schreef op maandag 16 februari 2015 @ 09:27:

[PS4]Crew created monday

De reviews van Crew Created monday liegen er niet om:

"Legendarisch" - Ozziemann
"Ongelovelijk dat er zoveel moois word gemaakt binnen de crew" - Risifran
"*zucht*" - VuileHarrie

Jobs insturen voor dit mooie event kan nog steeds. Meld dat hier

Natuurlijk kun je ook gewoon lekker passief meedoen
Alles wordt ook uitgezonden via twitch. Chatter gaat niet altijd goed maar ik zal proberen te reageren

http://www.twitch.tv/mrgorepig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
nickvanozzie schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:42:
[...]

Dan zijn de meeste al weg Atlanta! Als in, lekker op me nest liggen stinken.
Jaaa I know... Niks aan te doen. Ik kan moeilijk vragen of de CCM voortaan rond middernacht gehost kan worden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-07 09:50
Ik probeer na de CCM aan te sluiten in de race playlist. Half 10/10 uur waarschijnlijk?

PSN: ButsMG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Race playlist over 10 min!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21-03-2024

_Xenad_

PSN: Xenad

Kon niet joinen.... allemaal V tekens achter de naam. Kon zo zien wie er al in zaten. :(

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Internet vloog er uit. Vandaar dat ik ineens weg was.
Ik ga slapen. Later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat racen met de Race Crew was echt van een ander niveau. Die reden echt keihard over die tracks. Ben weer met beide benen op de grond gezet. Goeiedag zeg......

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Zo, dat ging er op ja! Enige positieve voor mij was dat er elke race 2 tot 4 man achter mij eindigden. :)

Nou was het wel zo dat ik al deze tracks vandaag voor het eerst reed. Vooral die race waar je in de bocht die muur moet gebruiken... 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn nieuwste aanwinst

Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/vW6KDIN2xU23lrnDitpuGQ_0_0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://prod.hosted.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/RF3A4NP_20mHXDveKkoGjQ_0_0.jpg

En hij blijkt nog een beetje mee te komen met racen ook..

[ Voor 3% gewijzigd door Kju op 17-02-2015 01:21 ]

PSN: Kjujay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:14
Mooi bakkie!! Vond het heel leuk gister. bedankt voor alle tips enzo :)

Hopelijk vanavond weer online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 05:57

JSchut

.....

Gister ook maar eens meegedaan. Was pas level 18 gister en maakte dus weinig kans haha

- Die eerste race :D Mooie binnenkomer zeg. Ook hier in de achterhoede gefinished. Maar dat mocht de lol niet drukken.
- Racen tegen customs is lastig als je zelf enkel een crap auto hebt. Dus was constant laatste of 1 na laatste
- Deadmatch was wel grappig. Echter werd ik uiteraard zwaar geowned. Ik moest zowat m'n hele magazijn legen om iemand dood te krijgen en jullie schoten mij in 1 schot dood :P Give more HP.

Ik lach trouwens helemaal in een deuk in 1 deadmatch. Vuileharry zat achter me aan en we klommen beide over een muurtje. Hij gaf me een klap maar daarna vond de game het nodig om mij het voordeel te geven waardoor ik alleen kon slaan en hij niets meer kon. Na een klap of 5-6 viel hij neer en hoorde ik hem iets mompelen als in "wat een onzin" :D

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 13:17
Eerste keer dat ik meegedaan heb aan deze maandagavondevent!
Wat een plezier zeg! Zelfs als nieuweling staat het bol van de afwisseling.

Persoonlijk vind ik de races meer fun dan de Deadmatch (maar komt ook omdat ik nog laag level ben en dus weinig partij kan bieden).

Maar bijzonder leuke momenten meegemaakt waarbij ik de Vespa Race misschien nog wel het meest kon waarderen (iedereen was daar gelijk)

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 07:24:
Mooi bakkie!! Vond het heel leuk gister. bedankt voor alle tips enzo :)

Hopelijk vanavond weer online.
Geen dank hoor. Er zijn meer lowlevels die missies willen doen. Gebruik dit topic om af te spreken of een oproep te plaatsen.
JSchut schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 08:49:

- Deadmatch was wel grappig. Echter werd ik uiteraard zwaar geowned. Ik moest zowat m'n hele magazijn legen om iemand dood te krijgen en jullie schoten mij in 1 schot dood :P Give more HP.
Had je geen helm? Bij nee, gelijk doen!
Ik lach trouwens helemaal in een deuk in 1 deadmatch. Vuileharry zat achter me aan en we klommen beide over een muurtje. Hij gaf me een klap maar daarna vond de game het nodig om mij het voordeel te geven waardoor ik alleen kon slaan en hij niets meer kon. Na een klap of 5-6 viel hij neer en hoorde ik hem iets mompelen als in "wat een onzin" :D
Daar doen we het voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook nog een actieve PS3 crew? Ben al lid, maar ik heb even een pauze ingelast bij GTA. Ik wil toch wel proberen level 100 te behalen en de diverse online Trophies voor de sociale activiteiten / winnen van races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Kju schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:02:
Had je geen helm? Bij nee, gelijk doen!
Jawel een bulletproof helmet.

Is het neit zo dat je bij levels 20,40,60,80,100 meer hp krijgt?
Overigens had ik zelf alleen een pistol en micro-smg. Dus dat hielp ook niet.

Ben momenteel al mijn geld aan het opsparen voor weazel 101. Weet niet of dat een slim idee is, maar dacht laat ik eerst dat maar eens regelen. Ben er bijna heb tegen de 3 ton nu dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:05:
[...]

Ben momenteel al mijn geld aan het opsparen voor weazel 101. Weet niet of dat een slim idee is, maar dacht laat ik eerst dat maar eens regelen. Ben er bijna heb tegen de 3 ton nu dacht ik.
Ik zou in t begin niet teveel geld spenderen aan een duur appartement. De goedkoopste 10-car garage is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het eerste waarin je moet investeren zijn de DLC wapens, tenminste de heavy shotgun, marksman rifle en special carbine. Daarna investeren in auto's specifiek voor het racen, bij voorkeur een Zentorno en daarna een Massacro en een Jester, daarna een Akuma voor bike races en een Sanchez voor off road. Wanneer je een tweede auto koopt kan je starten met de goedkoopste 6 of 10 car garage die je kan vinden.

Edit: de DLC wapens zijn goed genoeg voor missies en TDM's. Wapens van dit kaliber unlock je pas bij veel hogere levels en deze kan je al bij level 1 kopen.

[ Voor 20% gewijzigd door Kju op 17-02-2015 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sportscar gewoon beginnen met de gratis Elegy. Goed autootje!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:09:
[...]

Ik zou in t begin niet teveel geld spenderen aan een duur appartement. De goedkoopste 10-car garage is voldoende.
Is er ergens een lijst met dedicated garages? Kan alleen lijst met appartementen vinden. Ben benieuwd naar de prijzen en de locaties. Ik heb nu alleen de goedkoopste 2 car garage.
Dacht aan een appartement vanwege de heists. (Mochten die ooit komen)

Of is het dan slimmer om Het appartement van 200k te kopen? Was wel slechte locatie dacht ik.
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:22:
sportscar gewoon beginnen met de gratis Elegy. Goed autootje!!!
Die heb ik gekocht. Alleen niks aan gemod nog. Zal wel nodig zijn gok ik.

[ Voor 17% gewijzigd door JSchut op 17-02-2015 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:35

Shadow_Agent

Do { Ping } while ( LOL )

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:04:
Is er ook nog een actieve PS3 crew? Ben al lid, maar ik heb even een pauze ingelast bij GTA. Ik wil toch wel proberen level 100 te behalen en de diverse online Trophies voor de sociale activiteiten / winnen van races.
Ja hoor die is zeker nog actief! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

JSchut schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:43:
[...]

Is er ergens een lijst met dedicated garages? Kan alleen lijst met appartementen vinden. Ben benieuwd naar de prijzen en de locaties. Ik heb nu alleen de goedkoopste 2 car garage.
Dacht aan een appartement vanwege de heists. (Mochten die ooit komen)

Of is het dan slimmer om Het appartement van 200k te kopen? Was wel slechte locatie dacht ik.

[...]

Die heb ik gekocht. Alleen niks aan gemod nog. Zal wel nodig zijn gok ik.
Appartementen zijn echt totaal nutteloos. Ik heb zelf destijds het allergoedkoopste huis en garage voor 2 auto's gekocht voor iets van 80k volgens mij en later nog een losse garage. Echt heel veel later pas het goedkoopste appartement met 10 auto's gekocht. Ik zou er geen cent teveel aan uitgeven als ik jou was en die drie ton in je auto stoppen. Vele vele malen meer nuttiger. En als de heist *ooit* komen dan kun je dan altijd nog een luxe appartement kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

Een paar crashes op de track made by Haiko! Opbouwend naar de meest accuraat getimede crash van de avond!

! XENAD !

[ Voor 16% gewijzigd door OzzieMann op 17-02-2015 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_Agent schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:46:
[...]

Ja hoor die is zeker nog actief! :)
Dat is mooi. Wie zijn de actieve spelers (PS3 versie)? Dan kan ik er wellicht een aantal van toevoegen. De andere spelers die in nu in mijn friendslist heb, zijn veelal overgestapt naar de PS4 versie.

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2015 10:09 . Reden: toevoeging PS3 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Shadow_Agent schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:51:
[...]

Appartementen zijn echt totaal nutteloos. Ik heb zelf destijds het allergoedkoopste huis en garage voor 2 auto's gekocht voor iets van 80k volgens mij en later nog een losse garage. Echt heel veel later pas het goedkoopste appartement met 10 auto's gekocht. Ik zou er geen cent teveel aan uitgeven als ik jou was en die drie ton in je auto stoppen. Vele vele malen meer nuttiger. En als de heist *ooit* komen dan kun je dan altijd nog een luxe appartement kopen.
Goedkoopste 10 car garage 105k (1623 South Shambles St)
Zal die wel gaan kopen dan en het appartement even laten zitten. Als je er verder toch niks aan hebt. Zal er ook niet gaan zitten ofzo. Misschien om even afk te gaan maar dat kan ook in een garage :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shadow_Agent schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:51:
[...]

Dat x1000. Ik heb drie appartementen maar ik geloof dat ik in de laatste twee nog nooit ben geweest.

Lijst met garages: http://www.officialplayst...ost-car-capacity-views/4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:09:
[...]

Dat x1000. Ik heb drie appartementen maar ik geloof dat ik in de laatste twee nog nooit ben geweest.

Lijst met garages: http://www.officialplayst...ost-car-capacity-views/4/
Heb er ook 3, mooi bij elkaar. Ben in alle 3 een keer wezen kijken. Een hoer laten komen en dronken geworden en dat was het eigenlijk :+ . Best saai dus.

Maar goed, dat ze bij elkaar zitten vind ik dan wel weer prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Pannekoek81 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:12:
[...]

Heb er ook 3, mooi bij elkaar. Ben in alle 3 een keer wezen kijken. Een hoer laten komen en dronken geworden en dat was het eigenlijk :+ . Best saai dus.

Maar goed, dat ze bij elkaar zitten vind ik dan wel weer prettig.
Het is maar wat je saai noemt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ach in real life is dat leuker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Jij kan het weten!? Owja je komt wel eens bij Harrie thuis. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
Ja in zijn tinsel tower.

Nee harrie mag thuis helemaal niks. Vandaar dat hij dan in GTA:O dan zo los gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Utoka schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:27:
Ja in zijn tinsel tower.

Nee harrie mag thuis helemaal niks. Vandaar dat hij dan in GTA:O dan zo los gaat ;)
lol precies!!! vrouwtje is gisteren naar de film 50 shades of grey geweest :( en vandaag gaat ze gelijk ff langs de bouwmarkt om wat ductape en tygrips te halen :X

@ jschut: kunt t beste gaan voor een 10-places garage in de buurt van East Los Santos. Modshop en Ammunation liggen daar in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:34:
[...]
@ jschut: kunt t beste gaan voor een 10-places garage in de buurt van East Los Santos. Modshop en Ammunation liggen daar in de buurt.
331 Supply St East Los Santos? 135k
Afbeeldingslocatie: http://www.gamersheroes.com/wp-content/uploads/2013/10/331-Supply-Street.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door JSchut op 17-02-2015 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-09 13:25
JSchut schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:41:
[...]

[afbeelding]
Ik weet niet of het die is, er zijn er 2 heel dicht bij elkaar. Ik heb de meest zuidelijke van de twee.
Deze heeft ruimte voor 10 auto's, Ammunation en Mod-shop in de buurt.
Tevens rijden er veel Ballers rond, die je weer kunt verkopen voor 15k (was eerst 22k :'( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CappieL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:48:
[...]

Ik weet niet of het die is, er zijn er 2 heel dicht bij elkaar. Ik heb de meest zuidelijke van de twee.
Deze heeft ruimte voor 10 auto's, Ammunation en Mod-shop in de buurt.
Tevens rijden er veel Ballers rond, die je weer kunt verkopen voor 15k (was eerst 22k :'( ).
Dubsta levert 29K op. Getunde versie die in de buurt van Madrazzo rijdt. Tussen 07.00 en 15.00. Pas suspension aan. Zet de toeter erop, suspension weer terug. Verkoop = 29K (was 36K)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:34:
[...]

lol precies!!! vrouwtje is gisteren naar de film 50 shades of grey geweest :( en vandaag gaat ze gelijk ff langs de bouwmarkt om wat ductape en tygrips te halen :X

Dat wordt staand gamen voor jou met je rode billen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 08:51
JSchut schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 10:41:
[...]

[afbeelding]
Die garage heb ik laatst gekocht en echt heel tevreden mee. Heerlijke ligging.
Ik heb verder een appartement in weazel tower en een 10 garage bij het vliegveld maar Supply street is echt het fijnst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Kjid schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:30:
[...]

Die garage heb ik laatst gekocht en echt heel tevreden mee. Heerlijke ligging.
Ik heb verder een appartement in weazel tower en een 10 garage bij het vliegveld maar Supply street is echt het fijnst.
Weazel 101 was mijn doel totdat ik vandaag dus het advies kreeg daar nog even mee te wachten en voor een dedicated garage te gaan. Weazel 101 komt er nog wel maar die moet nog even wachten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
JSchut schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:32:
[...]

Weazel 101 was mijn doel totdat ik vandaag dus het advies kreeg daar nog even mee te wachten en voor een dedicated garage te gaan. Weazel 101 komt er nog wel maar die moet nog even wachten. :P
Dat is voorlopig zeker voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Pannekoek81 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:00:
[...]

Dubsta levert 29K op. Getunde versie die in de buurt van Madrazzo rijdt. Tussen 07.00 en 15.00. Pas suspension aan. Zet de toeter erop, suspension weer terug. Verkoop = 29K (was 36K)
Ik had een walkthrough op YouTube gezien, ging die middag meteen op zoek en vond die Dubsta (chromen versie met wiel op motorkap). Daarna nooit meer gezien.
Toch maar weer op zoek naar die auto ipv Ballers verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CappieL schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 11:50:
[...]

Ik had een walkthrough op YouTube gezien, ging die middag meteen op zoek en vond die Dubsta (chromen versie met wiel op motorkap). Daarna nooit meer gezien.
Toch maar weer op zoek naar die auto ipv Ballers verkopen.
Als je er 1 hebt gevonden, zet die in je garage en je kan iedere (gta tijd) dag tussen 07.00 - 15.00 naar de locatie. Rij iedere keer rustig vanaf het kruispunt West Eclipse Boulevard en Milton Road naar Madrazzo. Ook het kruispunt dat je links de straat van Madrazzo in kan gaan zal dan een dubsta komen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/I4qietI.jpg

Bij vol gas gaat het weleens mis. Dit kan je de hele periode blijven doen. 8 van de 10 ritten zal een dubsta verschijnen.

[ Voor 4% gewijzigd door Pannekoek81 op 17-02-2015 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 15:29
Pannekoek81 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:03:
[...]

Als je er 1 hebt gevonden, zet die in je garage en je kan iedere (gta tijd) dag tussen 07.00 - 15.00 naar de locatie. Rij iedere keer rustig vanaf het kruispunt West Eclipse Boulevard en Milton Road naar Madrazzo. Ook het kruispunt dat je links de straat van Madrazzo in kan gaan zal dan een dubsta komen.

Bij vol gas gaat het weleens mis. Dit kan je de hele periode blijven doen. 8 van de 10 ritten zal een dubsta verschijnen.
Jammer dat er geen 45 minuten bypass meer is...... heb nog een garage vol staat met gouden en chromen dubsta's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20-09 17:33

fdisk

XBL: fd1sk

Topicstarter
Christian schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:55:
[...]

Jammer dat er geen 45 minuten bypass meer is...... heb nog een garage vol staat met gouden en chromen dubsta's
Dan zit er maar één ding op: als je gaat slapen de wekker steeds zetten voor 48 minuten later, opstaan en er 1 verkopen, rinse and repeat. Ben je er in 480 minuten (8 uur) vanaf en kun je je garage vol gaan zetten met iets anders. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fdisk schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:59:
[...]

Dan zit er maar één ding op: als je gaat slapen de wekker steeds zetten voor 48 minuten later, opstaan en er 1 verkopen, rinse and repeat. Ben je er in 480 minuten (8 uur) vanaf en kun je je garage vol gaan zetten met iets anders. ;-)
Nieuwe dubsta's? Levert nog steeds meeste op :+

Als garage 6 er is ga ik dat ook maar doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
fdisk schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 12:59:
[...]

Ik verkoop ze gewoon tussen alle missies door...... missies leveren mij nog steeds per saldo het meeste op per uur (TDM incluis, als ik in het winnende team zit) een ton tot 150k per uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een tijdje een garage vol gehad, elke keer dat ik GTA opstartte even langs de garage en er eentje verkopen. Voor het uitloggen nog een keer en voila: easy cash zonder veel moeite,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Ik wil mijn mechanic best wel het dubbele betalen als ie gewoon zelf die dubsta's kan gaan halen, toeter laten monteren en verpatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rn82
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 13:32
Nog een aanvulling voor die Dubsta 'glitch'. Benader dat punt vanuit oostelijke richting. Eerste paar keer kwam ik uit het noorden en dan werkt het blijkbaar niet. Volgens mij werkt het ook alleen met zonnig weer. Al een aantal keer tijdens een plensbui daar voor Janl*l gestaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Rn82 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:17:
Nog een aanvulling voor die Dubsta 'glitch'. Benader dat punt vanuit oostelijke richting. Eerste paar keer kwam ik uit het noorden en dan werkt het blijkbaar niet. Volgens mij werkt het ook alleen met zonnig weer. Al een aantal keer tijdens een plensbui daar voor Janl*l gestaan...
Video 1:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f2VFcB0qEg8]

Video 2:

Video 3:

bewijs dat je hem in de regen ook kunt vinden

[ Voor 10% gewijzigd door CappieL op 17-02-2015 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fdisk

fdisk

Topicstarter
Rn82 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 13:17:
Ik heb ze in de regen ook wel gevonden, alleen wel vervelend om dan over te moeten stappen en een nat pak te halen. Inderdaad vanuit oostelijke richting. Ik rijd altijd vanaf Tequi-La-La naar boven toe, net iets sneller dan het reguliere verkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Nog een dubsta-tip; als je geen zin hebt om te wachten op 08:00 of heel je garage vol wil stouwen in een sessie, doe het dan in de missie 'Time to get away'. Daar is het altijd 12:00. Na het vullen van je garage kan je gewoon leaven. Een klein puntje; je moet je garage wel zelf kunnen vinden, er staan geen icoontjes op de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Dat er nog mensen met geldnood zijn sinds die laatste glitch, nieuwe users?

Volgens mij is er ook een auto-duplicatie glitch, is dat niet veel makkelijker/sneller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
NiQo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 14:03:

Volgens mij is er ook een auto-duplicatie glitch, is dat niet veel makkelijker/sneller?
Ik weet niet wat je onder "nieuwe users" verstaat, maar ik ben sinds een maand Online actief.
Daarvoor alleen Story-mode gedaan, ook geen ervaring op PS3 of XBOX.

[ Voor 8% gewijzigd door CappieL op 17-02-2015 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA

Die 13 miljoen had ik binnen het half uur weer uitgegeven! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geld nood, geld nood. Ik wil gewoon alles kopen, denk dat dat eerder het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum

Welke glitch? Ik heb maar een miljoen, dus ja aangezien ik nog geen buzzard heb en andere hebbedingetjes heb ik nog steeds cash, veel cash nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kjid
Ik heb met de laatste muurbetglitch niet geweldig veel verdient, had er toen geen tijd voor.

Nu doe ik gewoon die Dubsta's op mijn gemak, telt toch aardig op. Er is ook een car dupe glitch en een 45 min bypass glitch maar dat gaat me allemaal iets te ver.. Volgens mij heb je er ook nog een lagswitch voor nodig (die ik als tweaker natuurlijk wel ergens heb liggen :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmer93
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 31-05 12:27
Word tijd dat ze voor x360 en ps3 weer wat money glitches vinden... Heb deze week 1,5mil verdient maar begint nu beetje zichzelf te herhalen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelmer93 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:00:
Word tijd dat ze voor x360 en ps3 weer wat money glitches vinden... Heb deze week 1,5mil verdient maar begint nu beetje zichzelf te herhalen..
Doe ik toch echt iets verkeerd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann

OzzieMann

[PS4]Crew Created Monday 16-02

Het was een "legendarisch" avondje met weer leuke "legendariasche" jobs gemaakt onze PS4 Crew.
Zie hier wat ik van de jobs vond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Jelmer93 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 15:00:
Jup mee eens :)

Zou graag wat meer financiële armslag willen hebben. Wat ik jammer vind is dat er geen geld te verdienen valt bij het halen van een bepaald level bijvoorbeeld. Level 25 250.000, lvl 50 nog eens een halve ton ofzo. Bij level 100 1 miljoen om eens een nieuwe auto aan te schaffen en te upgraden.

Eigenlijk is de enige manier om veel geld te verdienen missies doen maar ja, zoals je zegt is dat ook nogal saai op een gegeven moment. En racen vind ik wel leuk maar als je met half volle lobby's bezig bent en niet een top 3 klassering rijdt verdien je missschien iets van 2000 per race van 5 minuten. Dat schiet niet op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gelukkig speel ik eigenlijk alleen maar nog omdat het zo gezellig is online want er is niks wat ik nog wil kopen. Ja die Furore gisteren, alleen maar omdat ik het geld toch had liggen, blijft wel persoonlijk natuurlijk, de een wil graag alle auto's verzamelen en anderen gaan voor de bare essentials. Glitchen, exploits, bij de doorgewinterde ik-speel-GTA-en-niks-anders-dan-GTA-crewmembers maak ik me daar niet zo druk om maar de lowlevels neigen snel af te haken als ze alles al hebben gekocht wat ze wilden, vooral nieuwere members hebben de game dan niet eens ervaren maar laten GTA Online alweer links liggen omdat ze een vals gevoel hebben dat ze alles al hebben behaald wat er te behalen valt. Ik vind het prima als/dat alles snel gepatched word.

@Shadow_Agent:
Gewoon spelen. Het komt vanzelf wel. Tegen de tijd dat je level 150 passeert moet je toch wel genoeg geld hebben lijkt mij, er valt dan bijna niks meer te kopen. Dan heb je al spelend geld verdiend en je bent geranked. Mijn bankrekening fluctueert al sinds level 150 tussen 3 en 8 miljoen, de laatste 3 maanden tussen 5 en 8 miljoen. Cash verdienen hoeft niet per sé met missies en racen, er zijn meer game modes :P . Op de populaire maps joinen voldoende mensen met TDM. 23k als je wint, 13k als je verliest plus 4k winst met wedden als je 10k inzet en in het winnende team zit, gewoon met 10 minuutjes TDM. LTS is ook heel lucratief met een grotere groep. Ohw, en je hebt ook nog lol ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Kju schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:08:
Gelukkig speel ik eigenlijk alleen maar nog omdat het zo gezellig is online want er is niks wat ik nog wil kopen. Ja die Furore gisteren, alleen maar omdat ik het geld toch had liggen, blijft wel persoonlijk natuurlijk, de een wil graag alle auto's verzamelen en anderen gaan voor de bare essentials. Glitchen, exploits, bij de doorgewinterde ik-speel-GTA-en-niks-anders-dan-GTA-crewmembers maak ik me daar niet zo druk om maar de lowlevels neigen snel af te haken als ze alles al hebben gekocht wat ze wilden, vooral nieuwere members hebben de game dan niet eens ervaren maar laten GTA Online alweer links liggen omdat ze een vals gevoel hebben dat ze alles al hebben behaald wat er te behalen valt. Ik vind het prima als/dat alles snel gepatched word.
Dat is zeker waar! Als level 10 al alles hebben is ook niet leuk inderdaad. Aan de andere kant, nu heb je lowlevels die races leuk vinden maar niet winnen en geen upgrades kunnen betalen. Als je dan steeds 12e wordt en 799 dollar verdient wordt het ook niet leuker natuurlijk. Ik ben ook wel eens online als er geen crewleden online zijn en dan is het toch wel een stuk lastiger om lekker constant te verdienen met missies.
@Shadow_Agent:
Gewoon spelen. Het komt vanzelf wel. Tegen de tijd dat je level 150 passeert moet je toch wel genoeg geld hebben lijkt mij, er valt dan bijna niks meer te kopen. Dan heb je al spelend geld verdiend en je bent geranked. Mijn bankrekening fluctueert al sinds level 150 tussen 3 en 8 miljoen, de laatste 3 maanden tussen 5 en 8 miljoen. Cash verdienen hoeft niet per sé met missies en racen, er zijn meer game modes :P . Op de populaire maps joinen voldoende mensen met TDM. 23k als je wint, 13k als je verliest plus 4k winst met wedden als je 10k inzet en in het winnende team zit, gewoon met 10 minuutjes TDM. LTS is ook heel lucratief met een grotere groep. Ohw, en je hebt ook nog lol ;)
Ja dat is ook zo :P Even RSC gechecked:
Earned: 8,4 miljoen (7,1 met jobs, 1,1 met wedden)
Spent: 56.9 miljoen (voornamelijk aan auto's en upgrades (o.a. Elegy/ Massacro Reace/ Feltzer/ Zentorno/ Dominator/ Gauntlet en een Schafter met alle upgrades die opgeblazen is ;( )

Dus ach ja, ik mag eigenlijk ook niet klagen :P

Wil wat meer TDM gaan doen maar op de PS3 schijnt dat niet zo populair te zijn (of ik ben op de verkeerde momenten online). En als ik dan ergens join in die custommappen met een hek waar je in spawnt en waarbij er ée'n iemand is die dan daarbuiten staat met wapens en iedereen kan omleggen :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shotgun Wedding hosten, altijd populair, even wachten maar je kan de lobby bijna altijd helemaal vullen. De meesten blijven daarna hangen en blijven dan TDM'en. Het scheelt ook als je wat friends hebt die vaker TDM'en uit andere crews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Agent

Shadow_Agent

Kju schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 16:08:
Gelukkig speel ik eigenlijk alleen maar nog omdat het zo gezellig is online
Dit bijna vergeten! Als ik online ben en er zijn geen andere crewleden online is GTA toch een stuk minder leuk inderdaad. Zit je te racen met randoms die de boel expres verzieken, GTA races doen, standard races met catchup en slipstream on zetten, halverwege de missie uitstappen of expres documenten opblazen en al dat soort zaken meer. Dat maakt het wel minder leuk om dan te gaan spelen.

Van het weekend nog een race (naam even kwijt) over de snelweg waarbij je met de standaard Zentorno rijdt met een man of 8, 6 laps. Na lap 2 lig ik eerste en loop verder en verder uit. Totdat catchup ingrijpt en mijn auto afremt tot 40 km/u :X Vervolgens komen die randoms er weer bij, slipstreamen je voorbij en geven je kort daarvoor nog even een tikje waardoor je weer 7e ligt..... Zo jammer :(

Eigenlijk zou de PS4 crew en het mee kunnen doen met jullie playlists de enige reden voor mij zijn om een PS4 te kopen 8) Maar ik vind het ietwat te duur nog en de PS3 crew is ook beregezellig natuurlijk maar op de PS4 zijn er volgens mij flink meer mensen online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haikodelange
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06-02-2023
nickvanozzie schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 09:52:
Een paar crashes op de track made by Haiko! Opbouwend naar de meest accuraat getimede crash van de avond!

[video]

! XENAD !
[video]
zat er lekker tegen aan 8)7

psn ps4 psvita = haikodelange

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
Na het zien van al die mooie creaties heb ik mij ook maar eens aan de creator gewaagd.

RSC link: http://rsg.ms/feca4cd

Hoor graag jullie feedback. Enjoy!
[YouTube: http://youtu.be/qROe4bbOahw]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frits Flits
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-09 08:51

Frits Flits

SOUND! Designer

Nieuwe headset is binnen. Binnenkort weer een keer meedoen en dan zonder irritante piep van de earpads

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utoka
NiQo schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:46:
Na het zien van al die mooie creaties heb ik mij ook maar eens aan de creator gewaagd.

[video]
Zitten een paar leuke bochten in. Ik heb hem gebookmarked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA

[video]
Lijkt me een leuke vlotte baan! Gebookmarked.

Misschien een idee om barrières langs de stoepjes te plaatsen? Je rijdt meer op de stoep dan op de weg. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Xenad_

_Xenad_

Echt bizarre crash. Wordt compleet gelanceerd terwijl Ozzie zijn auto ook al los is.
Zitten echt gigantische magneten op die auto van mij. Ongelooflijk elke keer weer. 8)7

PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 07:56

[video]
Ziet er leuk uit! Ga ik eens proberen.

PSN: MrMistral

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NiQo, ik heb die track van jou vanmorgen nog een paar keer gehost maar ligt het nou aan mij of staan er wel erg veel paaltjes op de route?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NiQo
AtlAntA schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 17:44:
NiQo, ik heb die track van jou vanmorgen nog een paar keer gehost maar ligt het nou aan mij of staan er wel erg veel paaltjes op de route?
Tja het is de bedoeling dat je erom heen rijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Iemand zin om supercar races te doen? Elkaar om en om laten winnen zodat we alle upgrades vrij kunnen spelen? PS4 btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaanDH schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:17:
Iemand zin om supercar races te doen? Elkaar om en om laten winnen zodat we alle upgrades vrij kunnen spelen? PS4 btw
I'm down psn Barriie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
NiQo schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:14:
[...]

Tja het is de bedoeling dat je erom heen rijd :P
Pfuu dat valt nog niet mee. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ButsMG
Die race challenge gaat me vandaag of morgen nog een controller kosten.
Ik kan echt elke bocht snel nemen. Maar het lukt me maar niet om een foutloze ronde te rijden.

De beste rondes rijd ik in de eerste ronde, wat ook al niet opschiet aangezien de snelheid in het begin moet worden opgebouwd. Aaaargggghhh!

Heb nu een 1:23.982... Maar als ik toch eens één foutloze ronde kon rijden! :F

• MrMistral
Masegate schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 23:44:
Die race challenge gaat me vandaag of morgen nog een controller kosten.
Ik kan echt elke bocht snel nemen. Maar het lukt me maar niet om een foutloze ronde te rijden.

De beste rondes rijd ik in de eerste ronde, wat ook al niet opschiet aangezien de snelheid in het begin moet worden opgebouwd. Aaaargggghhh!

Heb nu een 1:23.982... Maar als ik toch eens één foutloze ronde kon rijden! :F
Hehe dat is de hele crux van deze challenge.

Mijn beste tijd tot nu toe was nog steeds met 1 of 2 foutjes. Er is altijd wel een hobbel of een bocht die je net te kort neemt.

• JSchut

JSchut

.....

DaanDH schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 19:17:
Mij kun je ook toevoegen. Jammer dat race traden nodig is. Maar goed anders lukt het nooit m'n auto's te pimpen :P
Welke Barriie? Er zijn er meerdere. Kun je mij anders toevoegen?

[ Voor 25% gewijzigd door JSchut op 19-02-2015 09:16 ]

• MrMistral
Hier als voorbeeld mijn hoge 1:19. Zoals je ziet is er nog steeds veel ruimte voor verbetering. Maar dat is het juist met deze baan; een foutje is heel snel gemaakt. Plus dat het hier meer zo is dan bij andere tracks dat bochten doorwerken op elkaar. Daarmee bedoel ik dat een foutje of een verkeerde entry/exit in de ene bocht vaak leidt tot mindere volgende drie bochten :p

[ Voor 3% gewijzigd door MrMistral op 19-02-2015 09:19 ]

• goherjo
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-07 08:10
Mijn PS4 heeft dinsdag tijdens het opstarten automatisch en patch gedraaid,
's avonds met GTA geen problemen.
Gisteravond 1 groot drama.....werd continue uit een party (met Beginnen01) gegooid,
ingame kon ik het soms wel 5 minuten uithouden, daarna de melding dat ik mij moest aanmelden bij PSN.

Uit ellende maar op tijd naar bed gegaan >:)
Net zitten zoeken, maar blijkbaar ben ik niet de enige
https://downtoday.co.uk/playstation-network-psn/

Hopelijk is het voor vanavond opgelost en kan ik mijn bankrekening spekken :+

@MrMistral hierboven me.
Man niet normaal die tijd......maar inderdaad hij kan nog scherper die tijd 8)

[ Voor 9% gewijzigd door goherjo op 19-02-2015 09:28 ]

PSN: Klussertt (GTA V)

• _Xenad_

_Xenad_

MrMistral schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:17:
Hier als voorbeeld mijn hoge 1:19. Zoals je ziet is er nog steeds veel ruimte voor verbetering. Maar dat is het juist met deze baan; een foutje is heel snel gemaakt. Plus dat het hier meer zo is dan bij andere tracks dat bochten doorwerken op elkaar. Daarmee bedoel ik dat een foutje of een verkeerde entry/exit in de ene bocht vaak leidt tot mindere volgende drie bochten :p

[video]
Haha. Je ging die banden raken die laatste ronden. Zo herkenbaar. :9

Wat Mistral hier deze goede ronde heel goed toont is het 'kwakken' met de Zentorno.
Juiste moment remmen..... insturen en tijdens de bocht meteen dat gas er weer op.
Je kunt sommige bochten al remmend de zentorno al omgooien in de goede richting en doordat hij dan goed staat kan het gas er weer op. Dit bedoel ik met 'kwakken'.
Bijna elke bocht lukte hem dat en daar pak je de winst. Maar dit vergt wel wat want je rem punt moet goed zijn en insturen moet kloppen. (buiten naar binnen kort om de binnen bocht)

Indien je te laat of weinig remt haal je de bocht niet en gas erop is dan niet te doen. Indien je wel op tijd remt maar niet de juiste lijn stuurt kan je of de bocht niet halen of je haalt hem wel maar je moet vol de auto omgooien om de lijn te houden en met het gas erop veroorzaakt dit de spin.

Tip voor iedereen: De spin wordt meestal veroorzaakt door een niet ideale lijn. Hard corrigeren (vol sturen om gewenste richting te forceren) en gas erop veroorzaakt instabiliteit.
Pinas is zo ontzettend goed omdat hij een fantastische race lijn rijdt en minimaal hoeft te corrigeren. Hierdoor spint hij minimaal.

Kijk met de info Mr Mistral zijn rondje nog eens terug (vanaf 0:24) en je ziet precies wat ik bedoel. Remmen, sturen, gas erop.
En dan kan je tot een 01:18:50 komen maar dat zie ik mijzelf ook niet snel meer rijden. die koester ik voorlopig maar even. :+

• NiQo
MrMistral schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:17:

[video]
Lekkere lap hoor. _/-\o_
Een 1.18 of misschien zelfs nog sneller zit er voor jou ook wel in.

• MrMistral
_Xenad_ schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:42:
[...]

Haha. Je ging die banden raken die laatste ronden. Zo herkenbaar. :9

(uitleg)
Haha, die keer toevallig net niet. Maar vaak genoeg wel inderdaad :9
Goed uitgelegd trouwens!
NiQo schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:52:
[...]

Lekkere lap hoor. _/-\o_
Een 1.18 of misschien zelfs nog sneller zit er voor jou ook wel in.
Dank! Denk het ook wel, maar dan moet dus alles goed gaan. Dat is zo lastig. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
Nou ging weer fijn met connecten vandaag...... Al vond ik het vandaag minder erg. Racen met Pinas en NiQo is gedoemd om te DNF'en :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goherjo
  • Laatst online: 31-07 08:10
Christian schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 00:07:
Nou ging weer fijn met connecten vandaag...... Al vond ik het vandaag minder erg. Racen met Pinas en NiQo is gedoemd om te DNF'en :D
Ik heb (nu had) ook veel problemen om te joinen cq connecten.
Mijn oplossing is om PS4 in DMZ te zetten en in PS4 MTU op 1473.
Sindsdien (gisteravond 21.30) geen problemen meer gehad, kon zelfs weer partys joinen 😋

PSN: Klussertt (GTA V)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ManiacScum
goherjo schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 08:29:
[...]

Ik heb (nu had) ook veel problemen om te joinen cq connecten.
Mijn oplossing is om PS4 in DMZ te zetten en in PS4 MTU op 1473.
Sindsdien (gisteravond 21.30) geen problemen meer gehad, kon zelfs weer partys joinen 😋
Ga ik eens proberen, dank voor de tip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rockstar is al bezig om de heists planning boards te voorzien van foto's van voertuigen die we nodig hebben voor de heists! zie The Outlaw in "[Multi] Grand Theft Auto V Online" en dit topic op Reddit. Its happening!

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Outlaw schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:52:
Rockstar is al bezig om de heists planning boards te voorzien van foto's van voertuigen die we nodig hebben voor de heists! zie The Outlaw in "[Multi] Grand Theft Auto V Online" en dit topic op Reddit. Its happening!
Je zocht deze
Afbeeldingslocatie: http://media0.giphy.com/media/rl0FOxdz7CcxO/giphy.gif

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Laatst online: 00:38

The_Worst

Unox

Iemand interesse in een paar rondjes Criminal Records?

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
The_Worst schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:43:
Iemand interesse in een paar rondjes Criminal Records?
Alleen op de fiets!

J/k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal!
ik zou graag toegelaten willen worden voor de tweaker xbox one crew. Ik zit al in de ps4 crew. Mijn naam op de socsocial club is CatsGomeowmeow. Mijn gamer tag voor psn en xbox is ilyatheillest Hoop snel met jullie los Santos onveilig te maken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 13:12:
Hallo allemaal!
ik zou graag toegelaten willen worden voor de tweaker xbox one crew. Ik zit al in de ps4 crew. Mijn naam op de socsocial club is CatsGomeowmeow. Mijn gamer tag voor psn en xbox is ilyatheillest Hoop snel met jullie los Santos onveilig te maken!
Je hebt een uitnodiging zag ik d:)b

Welkom in ieder geval
Pagina: 1 ... 110 ... 167 Laatste

Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC

Wil je joinen? Check dan ook onze regels!

PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.

Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com