Wat een drama is online vandaag
Kan geen jobs of activities van andere accepteren. Meer mensen hier last van?
Nederlandse PS5 clan / 30+
Nu lukt het wel, de rest van de dag was het dramatisch.
The valedictorian is niet meer verified?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
De zin is wel een beetje weggebt. Ik had onderhand wel de PC versie willen spelen. Vandaag voor het eerst sinds de sneeuw weer eens gespeeld. Die event playlist kon me alleen totaal niet boeien, dus ik was al vrij snel weer klaar. Dit was echt zo'n playlist die ik wel in first person, free aim op PC had willen doen. Naja, nog ff wachten.massis schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:04:
zit er onderhand eigenlijk nog IEMAND hier op PS3 behalve ikke? (al ben ik door omstandigheden ook al weer heel januari niet online geraakt)
Al bekend wie vanavond de DDNL vs GOTP gaat streamen?
Volgens SC wel (tenminste paar dagen terug), maar in game niet meer lijkt het. Tijden worden ook niet meer bijgehouden. Van wat ik begrepen heb word er gekeken naar een alternatief.AtlAntA schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 19:28:
The valedictorian is niet meer verified?
Ik kan hem ingame ook niet meer vinden. Mijn playlist met 5x deze baan wil ook niet meer laden. Erg zonde. Had wel zin om mijn tanden in deze challenge te zetten.Pannekoek81 schreef op zondag 08 februari 2015 @ 17:58:
[...]
Volgens SC wel (tenminste paar dagen terug), maar in game niet meer lijkt het. Tijden worden ook niet meer bijgehouden. Van wat ik begrepen heb word er gekeken naar een alternatief.
Ik zet mijn stream aanThe Outlaw schreef op zondag 08 februari 2015 @ 17:04:
Al bekend wie vanavond de DDNL vs GOTP gaat streamen?
http://www.twitch.tv/mrgorepig
Inderdaad. Same hereAtlAntA schreef op zondag 08 februari 2015 @ 18:41:
[...]
Ik kan hem ingame ook niet meer vinden. Mijn playlist met 5x deze baan wil ook niet meer laden. Erg zonde. Had wel zin om mijn tanden in deze challenge te zetten.
Heb weer een nieuwe race in elkaar gezet
Link: http://socialclub.rocksta...ob/XHZW0PAab0Wh6aU9Ko6qgA
Manders, heb jij toevallig een linkje voor mij van die playlist die je gisteren hostte? Vond dat er erg leuke races tussen zaten namelijk
[ Voor 5% gewijzigd door MrMistral op 09-02-2015 14:15 ]
PSN: MrMistral
Ik ga ook streamen. Www.Twitch.tv/atlanta_dark
[ Voor 4% gewijzigd door AtlAntA op 08-02-2015 19:53 ]
Beeld staat hier vaker stil dan dat er beweging is. Zeer veel lag ofzo.
Beeld is op zwartUtoka schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:31:
[...]
Ik zet mijn stream aan
http://www.twitch.tv/mrgorepig
Ik heb hem nu aan gezet. Eerst oefenen en om 21:00 gaan we losHoyden schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:08:
[...]
[...]
Beeld is op zwart
Hier loopt de stream op een ander apparaat relatief soepel.Hoyden schreef op zondag 08 februari 2015 @ 20:08:
[...]
[...]
Beeld is op zwart
Zo te zien kunnen zij niet 2 extra spelers op de been brengen?
Leuke baan, vooral de chicane.MrMistral schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:41:
[...]
Inderdaad. Same here
Heb weer een nieuwe race in elkaar gezetIk vind het één van mijn leukste races maar dat is natuurlijk aan jullie om te beoordelen. Hieronder een impressie. Het lijkt een eenvoudige baan maar heeft verraderlijke stukken. Succes en veel plezier!
Link: volgt, socialclub werkt niet mee
[video]
Manders, heb jij toevallig een linkje voor mij van die playlist die je gisteren hostte? Vond dat er erg leuke races tussen zaten namelijk
Dat is deze playlist die door LOGWFG is gemaakt. Eerste races ging het gelijk op daarna was je opeens een stuk sneller? Net of iemand anders opeens aan het stuur zat? Of kwam dat omdat die races buiten de stad je niet zo liggen? Of moest je gewoon inkomen?MrMistral schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:41:
[...]
Ik vond trouwens zelf van die playlist de laatste 2 races wel heel erg op elkaar lijken, zijn ook van dezelfde maker.
Verwijderd
Leuke race alleen die bandjesMrMistral schreef op zondag 08 februari 2015 @ 19:41:
[...]
Inderdaad. Same here
Heb weer een nieuwe race in elkaar gezetIk vind het één van mijn leukste races maar dat is natuurlijk aan jullie om te beoordelen. Hieronder een impressie. Het lijkt een eenvoudige baan maar heeft verraderlijke stukken. Succes en veel plezier!
Link: volgt, socialclub werkt niet mee
[video]
http://socialclub.rocksta...ob/XHZW0PAab0Wh6aU9Ko6qgA
Al meer bekend voor de crew challenge?
Ziet er leuk uit, alleen op sommige plekken bandjes in de bocht. Zie het bij andere races ook weleens, hoop gevloek als je er per ongeluk tegenaan komt. Maar deze zijn beter dan die halve banden waar je op komt vast te zitten.Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:46:
[...]
Leuke race alleen die bandjesen hier de link op SC:
Vandaag komt er een oplossing .Pannekoek81 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:23:
Al meer bekend voor de crew challenge?
Iedereen is druk. Binnenkort iets meer GTA spelen , ik heb de laatste weken enorm verzuimd.
Walking on the bright side of life
Ik heb nog 2 mooie filmpjes van GTA
Dit was op het moment dat niemand jobs kon joinen van vrienden. Vooral die auto op 0:07. In free roam ging het dus ook helemaal mis
Race met randoms (catchup en slipstream aan) dus chaos. Na "het incident" respawn ik opeens in een non custom auto. Die brandende auto ook
Dit was op het moment dat niemand jobs kon joinen van vrienden. Vooral die auto op 0:07. In free roam ging het dus ook helemaal mis
Race met randoms (catchup en slipstream aan) dus chaos. Na "het incident" respawn ik opeens in een non custom auto. Die brandende auto ook

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:46:
[...]
Leuke race alleen die bandjesen hier de link op SC:
Thnx voor de feedback guys! Die halve bandjes in de eerste bocht zijn bewust zo gekozen. Enerzijds omdat Harrie ze zo leuk vindtPannekoek81 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 12:23:
Ziet er leuk uit, alleen op sommige plekken bandjes in de bocht. Zie het bij andere races ook weleens, hoop gevloek als je er per ongeluk tegenaan komt. Maar deze zijn beter dan die halve banden waar je op komt vast te zitten.
Danku! Ik moet altijd even inkomen inderdaadUtoka schreef op maandag 09 februari 2015 @ 07:51:
[...]
Dat is deze playlist die door LOGWFG is gemaakt. Eerste races ging het gelijk op daarna was je opeens een stuk sneller? Net of iemand anders opeens aan het stuur zat? Of kwam dat omdat die races buiten de stad je niet zo liggen? Of moest je gewoon inkomen?
Ik vond trouwens zelf van die playlist de laatste 2 races wel heel erg op elkaar lijken, zijn ook van dezelfde maker.
Klopt inderdaad! Vond vooral de races van ene Broughly oid erg geslaagd!
Ook niet tanken met de motor aan he bij zo 'n supercarUtoka schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:16:
[video]
[video]
LOLUtoka schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:16:
[video]
[video]

Is slipstream op de PS4 net zo OP als op de PS3 trouwens? Beide opties hadden er niet in gehoeven wat mij betreft
Do { Ping } while ( LOL )
Ja als ze het nou 10% maken van wat het nu is dan zou het realistisch zijn. In een bocht is je auto niet meer te houden als je eenmaal in de slipstream zit. Zet het eigenlijk alleen aan als het een saaie snelweg race is ofzo.Shadow_Agent schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:03:
[...]
LOLZit je ineens in een andere auto
Is slipstream op de PS4 net zo OP als op de PS3 trouwens? Beide opties hadden er niet in gehoeven wat mij betreft
Verwijderd
Vanmiddag maar even druk geweest met een nieuwe race voor sportklasse. Laat me weten wat je er van vind! PS3 only.
http://rsg.ms/f20f4db
Ik zie je job ook op de PS4 dus denk niet dat het PS3 only is. Of het moet verboden zijn om hem op de PS4 te spelenVerwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 17:10:
Vanmiddag maar even druk geweest met een nieuwe race voor sportklasse. Laat me weten wat je er van vind! PS3 only.
Verwijderd
ow echt?Utoka schreef op maandag 09 februari 2015 @ 18:40:
[...]
Ik zie je job ook op de PS4 dus denk niet dat het PS3 only is. Of het moet verboden zijn om hem op de PS4 te spelen
By all means, ps4 spelers graag ook feedback
Iemand zin om op de PS4 races te doen? en mij misschien te laten winnen?
Nm
[ Voor 100% gewijzigd door AtlAntA op 09-02-2015 22:59 ]
Heb hem toegevoegd, als ik thuis ben even proberen vanavondVerwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 17:10:
Do { Ping } while ( LOL )
Even een technische vraag tussendoor: Is het mogelijk om een bestaande RSC account te koppelen aan een nieuwe PSN naam? (Aangezien PSN namen niet aan te passen zijn)
Volgens mij kan het wel maar je voortgang is gekoppeld aan je PSN
PSN: Kjujay
Oke, maar aangezien ik nog maar twee weken een PS4 heb, heb ik nog niet zoveel voortgang.Kju schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:31:
Volgens mij kan het wel maar je voortgang is gekoppeld aan je PSN
Ik hou dus wel mijn GTA 5 'achievements' zoals levels, cash e.d.
achievements zijn ook gekoppeld aan je PSN. Maar jij bent crossplatform overgegaan. Grote kans dat je je x360 level kan importeren naar een nieuwe PSN?
[ Voor 55% gewijzigd door Kju op 10-02-2015 09:35 ]
Oh, dan kan het in mijn geval dus niet, tenzij ik bereid ben om 30 levels en tig auto's terug te gaanKju schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:34:
achievements zijn ook gekoppeld aan je PSN. Maar jij bent crossplatform overgegaan. Grote kans dat je je x360 level kan importeren naar een nieuwe PSN?
Ligt er aan wat je level is. Boeit niet veel of je 200 of 170 bent. Wel als je van 120 naar 90 gaat..
Lijkt mij inderdaad niet dat je cross platform meerdere keren kan uitvoeren, zou fraudegevoelig zijn.
In mijn geval van 100+ naar 70/80..... dus dat is een nogoKju schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:37:
Ligt er aan wat je level is. Boeit niet veel of je 200 of 170 bent. Wel als je van 120 naar 90 gaat..
En daar heeft R* een reputatie hoog te houden natuurlijkDersan schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:37:
Lijkt mij inderdaad niet dat je cross platform meerdere keren kan uitvoeren, zou fraudegevoelig zijn.
[ Voor 34% gewijzigd door ManiacScum op 10-02-2015 09:39 ]
ach ja, maniacscum, blondetruus, vuileharrie, what's in a name?
Niet veel, alleen ik erger me kapot aan het feit tijdens de chat ManiacScum uit wordt gesproken en ik dan ga kijken wie dat isKju schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:39:
ach ja, maniacscum, blondetruus, vuileharrie, what's in a name?
Het is gewoon niet mijn ding.
We willen je ook wel wat anders noemen via de chat?
Burgerlijke stand werkt niet meeVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:52:
En al je andere namen veranderen naar ManiacScum? Dan wen je er vanzelf aan
Verwijderd
Ik zou het zelf een vrij technische baan noemen die gaande weg steeds sneller wordt. Deel 1 zitten wat mooie soepele bochten in, maar ook 2 venijnige bochten en een haarspeld. Daarna versnelt de track in deel 2 in de nauwe straatjes, versnelt de baan opnieuw in de heuvels om uiteindelijk op full speed door de laatste bocht over de streep te knallen.Shadow_Agent schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 08:49:
[...]
Heb hem toegevoegd, als ik thuis ben even proberen vanavond
Struukie nietVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:46:
GekkeHenkie8913 is bezet!!!
Oeh StruukieMann ook nog niet
https://untappd.com/user/OzzBier
BlondeStruukie en StruukieTruus ook nietVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:49:
vuilestruukie ook niet!!!
Nu Rockstar de huidige crew challenge heeft laten mislukken, hebben we moeten besluiten om uit ellende maar een nieuwe aan te wijzen.
Het is een track van de nieuwe rockstar verified , en deze is beschikbaar op alle platformen.
Hier kan men alle info vinden.
Have fun .
Het is een track van de nieuwe rockstar verified , en deze is beschikbaar op alle platformen.
Have fun .
Walking on the bright side of life
Struukmeister is ook nog beschikbaar
PSN: fonsmeister
Verwijderd
Mooie naam! Goed bedacht Fonsfonsmeister schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:22:
Verwijderd
Wanneer is jouw 1500e jubileum Fonsfonsmeister schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:22:
Leuke track. Top.Fe® schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:47:
Nu Rockstar de huidige crew challenge heeft laten mislukken, hebben we moeten besluiten om uit ellende maar een nieuwe aan te wijzen.
Have fun .
+1 voor originaliteit!fonsmeister schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:22:
Edit : doe dan struukrover.
[ Voor 7% gewijzigd door AtlAntA op 10-02-2015 13:53 ]
Verwijderd
+5 reeten voor jouw originaliteitAtlAntA schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:52:
[...]
+1 voor originaliteit!
Edit : doe dan struukrover.
Oeh, die zit er wel aan te komen!
Zit nu op 1400 nog iets volgens mij, zal vanavond eens kijken.
PSN: fonsmeister
Ja want skills met een z is zo super origineel!
Verwijderd
Anti-Skillz was origineler geweest.AtlAntA schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:32:
[...]
Verwijderd
Ik heb nooit gezegd dat mijn naam origineel wasAtlAntA schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:32:
[...]
Maar even voor de goede orde en om mis interpretatie te voorkomen, ik vond dat jij en fons degelijk leuke namen bedacht hadden. Dit was niet sarcastisch bedoelt verder.
@vuileharrie
Ik weet een leuke naam voor jou
Aangezien jij aarsenemy bent, vind ik dat als je weer een nieuwe character maakt deze tot aarslog moet benoemen
Het leek mij een leuk idee om bijzondere gamemodes met elkaar te delen. Hierbij is te denken aan custom races, deathmatches etc die anders zijn dan de normale games. Een mega ramp. Destruction Derby. Etc.
Hoor graag van jullie in dit topic!
Ik ben de laatste tijd 'afwezig' aangezien ik met een cursus voor m'n werk bezig ben. Ik ben wel online maar lever verder alleen om de 45min een dubsta in bij LS Customs voor de monies!
Bij deze, excuus voor m'n afwezigheid
Dacht, laat het maar even weten. Niet dat ik jullie niet liev vind en negeer ofzo
Bij deze, excuus voor m'n afwezigheid
Dacht, laat het maar even weten. Niet dat ik jullie niet liev vind en negeer ofzo
Hihi no worries. Ik ga er vanuit dat iedereen weet dat sarcasme niet werkt op het internet dus ik neem alleen iets als sarcastisch aan als dat er uitdrukkelijk bij staat.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 20:21:
[...]
Ik heb nooit gezegd dat mijn naam origineel was![]()
Maar even voor de goede orde en om mis interpretatie te voorkomen, ik vond dat jij en fons degelijk leuke namen bedacht hadden. Dit was niet sarcastisch bedoelt verder.
@vuileharrie
Ik weet een leuke naam voor jou
Aangezien jij aarsenemy bent, vind ik dat als je weer een nieuwe character maakt deze tot aarslog moet benoemen
Ben ik net een survival aan het doen met Harrie, gekke henkie, en eskimo en zegt ie ineens dat wave 1 failed is en wordt ik eruit geknikkerd. Gta online wordt de laatste tijd best verpest voor mij door die vage verbindings problemen.
Heb me aangemeld bij crew.
SC naam: alfa75qv91
Console: PS3
Psn naam: alfa75qv_v6
Forum: alfa75qv
PS4 crew created monday 16-02-2015
Aankomende maandag wil ik het alom legendarische Crew Created Monday organiseren. Heb je nog een job liggen die je zelf hebt gemaakt maar krijg je die lobby's niet vol? Wil je nog creatief zijn in de creator? Of ben je gewoon benieuwd wat andere mensen hebben gemaakt? Laat het hier dan wetenVerwijderd
Zal je een friend request sturen vanavond!alfa75qv schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 00:25:
Heb me aangemeld bij crew.
Weet niet of iemand hem al gereden heeft, maar mijn nieuwe track "BBQ Challenge" is licht aangepast. Props staan net iet's netter of zijn vervangen door meer passende props die minder in de weg staan. Ben benieuwd naar jullie ervaringen. http://rsg.ms/f20f4db
Vond deze wel bijzonderEdzeau schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 22:38:
Het leek mij een leuk idee om bijzondere gamemodes met elkaar te delen. Hierbij is te denken aan custom races, deathmatches etc die anders zijn dan de normale games. Een mega ramp. Destruction Derby. Etc.
[YouTube: http://youtu.be/MMrp2py9eik]
Gekkenhuis met de Tweakers. Werd er nou een blokkade opgezet aan de finishlijn? 
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=usx7bte-KMs]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=usx7bte-KMs]
Die ziet er idd wel leuk uit! De kan bij de bijzondere jobs/races playlist samen met Snipers vs Stunters en MEGA RAMP past deze mooi bij!
LOL!! Nadat ik bij de eerste jump eraf getikt werd en bij de containers vlak voor de brug ook nog eens dwars werd gezet dacht ik eindelijk door te kunnen rijden. Werd ik na de brug ook nog eens keihard geduwd. Heb ik me auto eindelijk recht, kom jij (op 1:06 in jou filmpje) keihard onder mij door geknald waardoor ik een meter of 20 de lucht in vlieg. Toen vond ik het wel best, ben teruggereden naar de laatste jump voor de finish. Mijn auto ervoor gezet en bier gaan halen.The Outlaw schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:14:
Gekkenhuis met de Tweakers. Werd er nou een blokkade opgezet aan de finishlijn?
[video]
Bij afwezigheid van VuileHarrie toch nog een beetje het gevoel alsof hij erbij was
Ik ben benieuwd naar het filmpje van Stensie
Zojuist me ook trachten aan te melden voor de PS4 Crew... dit nadat ik pas afgelopen zondag ontdekte hoe geweldig de Multiplayer kan zijn voor GTA V.
Echter ik ben pas level 10 en heb nog niet echt veel tijd geïnvesteerd voor mijn stats e.d.
Heb ook echt het idee dat ik nog veel dingen kan leren binnen GTA Online, dus wellicht dat een (of meerdere) van jullie mij op sleeptouw willen nemen de komende dagen (als ik uiteindelijk toegelaten wordt binnen de Crew).
PSN is trouwens RobinNova dus voel jezelf vrij om me toe te voegen aan vrienden!
Echter ik ben pas level 10 en heb nog niet echt veel tijd geïnvesteerd voor mijn stats e.d.
Heb ook echt het idee dat ik nog veel dingen kan leren binnen GTA Online, dus wellicht dat een (of meerdere) van jullie mij op sleeptouw willen nemen de komende dagen (als ik uiteindelijk toegelaten wordt binnen de Crew).
PSN is trouwens RobinNova dus voel jezelf vrij om me toe te voegen aan vrienden!
PSN RobinNova
Heb je toegevoegd. Speel zelf vooral missies maar dit weekend en de week erop zal ik niet veel online zijn.. Because Carnaval, wellicht dat ik een keer zat online kom gheheKronos1979 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:00:
Zojuist me ook trachten aan te melden voor de PS4 Crew... dit nadat ik pas afgelopen zondag ontdekte hoe geweldig de Multiplayer kan zijn voor GTA V.
It's all in the nameNoctonix schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:15:
[...]
Heb je toegevoegd. Speel zelf vooral missies maar dit weekend en de week erop zal ik niet veel online zijn.. Because Carnaval, wellicht dat ik een keer zat online kom ghehe
Invite is verstuurd. Check ook tweakscrew.net voor events, challenges en updates.Kronos1979 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:00:
Misschien dat ik vanavond online kom op de ps4.
Wie zien heeft om missies of races te doen, add me:
Drippy-DH
Wie zien heeft om missies of races te doen, add me:
Drippy-DH
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=m2iS819SG2I]nickvanozzie schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:06:
[...]
LOL!! Nadat ik bij de eerste jump eraf getikt werd en bij de containers vlak voor de brug ook nog eens dwars werd gezet dacht ik eindelijk door te kunnen rijden. Werd ik na de brug ook nog eens keihard geduwd. Heb ik me auto eindelijk recht, kom jij (op 1:06 in jou filmpje) keihard onder mij door geknald waardoor ik een meter of 20 de lucht in vlieg. Toen vond ik het wel best, ben teruggereden naar de laatste jump voor de finish. Mijn auto ervoor gezet en bier gaan halen.![]()
![]()
![]()
Bij afwezigheid van VuileHarrie toch nog een beetje het gevoel alsof hij erbij was
Ik ben benieuwd naar het filmpje van Stensie
Ik had er opzich nog wel achterlangs gekund maar ik had verwacht dat jij hem nog in de achteruit zou zetten. Wilde hem dus zo scheef mogelijk aansnijden maar dat faalde.
Snap wel dat jij tot zulke acties over ging. Ik was niet te houden gisteren. Xenad e.d. waren geen partij voor mij.
Positief bekeken: Je hoort bij de beteren dus je wordt 'gezocht'. Is een compliment. Maar eigenlijk is het 'not done'. Weer een compliment voor jou want je bleef oh zo rustig. Ik was minimaal met een controller gaan gooien en had de buurt/kids wakker gekregen.Dersan schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:24:
[...]
[video]
Ik had er opzich nog wel achterlangs gekund maar ik had verwacht dat jij hem nog in de achteruit zou zetten. Wilde hem dus zo scheef mogelijk aansnijden maar dat faalde.
Snap wel dat jij tot zulke acties over ging. Ik was niet te houden gisteren. Xenad e.d. waren geen partij voor mij.

Is het een GTA race waar je toevallig voorop rijdt is het alweer anders....
-1 voor Ozzie! En reported!
En verder was het een gezellige avond wat betekent dat ik mijn headset niet uit zet en wat betekent dat ik gewoon weg niet foutloos kan racen omdat ik een echte man ben en maar 1 ding te gelijk kan doen.
p.s. Dat die vage race met die 999:999:00 tijden nog niet gepost is. Dat was pas bizar.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Ik reed gister een race of 4 mee in een sessie waar Ozzie de host was en ik vond dat er vrij veel GOTP'ers moedwillig mensen van de baan drukten. Erg jammer. Kijk... het hoort er misschien deels bij. Maar gelijk oprijden met crew-members en vervolgens met de neus van je auto tegen mijn kont aan tikken zodat ik in een spin raak vind ik behoorlijk nasty en echt nergens voor nodig. Ik was er toen ook vrij snel klaar mee en ben weer weggegaan.
Ik ben iemand die niet zo snel zeurt om beuken die onder de categorie 'onbehouden' vallen, maar beuken in de categorie 'doelbewust' gaan er bij mij niet in.
Ik ben iemand die niet zo snel zeurt om beuken die onder de categorie 'onbehouden' vallen, maar beuken in de categorie 'doelbewust' gaan er bij mij niet in.
PSN: ButsMG
Haha nee joh, was gewoon pech dat ik 1e was, ozzie's actie was niet op mij gericht (denk ik_Xenad_ schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 14:57:
[...]
Positief bekeken: Je hoort bij de beteren dus je wordt 'gezocht'. Is een compliment. Maar eigenlijk is het 'not done'. Weer een compliment voor jou want je bleef oh zo rustig. Ik was minimaal met een controller gaan gooien en had de buurt/kids wakker gekregen.Want los van het feit dat je altijd wat geluk nodig hebt in deze races had je hier gewoon een goede race gereden en was het een verdiende 1ste plek.
Is het een GTA race waar je toevallig voorop rijdt is het alweer anders....
-1 voor Ozzie! En reported!
En verder was het een gezellige avond wat betekent dat ik mijn headset niet uit zet en wat betekent dat ik gewoon weg niet foutloos kan racen omdat ik een echte man ben en maar 1 ding te gelijk kan doen.![]()
p.s. Dat die vage race met die 999:999:00 tijden nog niet gepost is. Dat was pas bizar.
Tja het is de reden dat ik heel droevig wordt van contact races terwijl het eigenlijk het leukst is.Masegate schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:50:
Ik reed gister een race of 4 mee in een sessie waar Ozzie de host was en ik vond dat er vrij veel GOTP'ers moedwillig mensen van de baan drukten. Erg jammer. Kijk... het hoort er misschien deels bij. Maar gelijk oprijden met crew-members en vervolgens met de neus van je auto tegen mijn kont aan tikken zodat ik in een spin raak vind ik behoorlijk nasty en echt nergens voor nodig. Ik was er toen ook vrij snel klaar mee en ben weer weggegaan.
Als ik met een selectief groepje rijd binnen de Crew gaat het vaak wel goed. Reed laatst met Niqo, Mistral, Stensie extreem lang bij elkaar zonder dat het echt goed mis ging.
Hier is ook bepaalde skill/discipline voor nodig en dit heeft niet iedereen of vindt niet iedereen nodig.
Maar ondanks dat ik het herken moet ik het toch voor de crewmembers opnemen dat de meeste geen intentie hebben om 'vuil' te racen maar indien ik vol op jouw knal weet jij niet wat achter mij gebeurde waardoor dit veroorzaakte ect. ect. Kortom jouw dader is niet altijd de schuldige. Zo wat een wijsheid zo laat op de werkdag.
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Op rechte stukken of in bochten?Masegate schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:50:
Het is ook altijd vooral lastig in bochten. Als iemand voor je een andere (en misschien betere) lijn neemt om te rijden is de kans HEEL erg groot dat het fout gaat. Zelfde als iemand te laat remt voor een bocht, normaal gesproken zou hij gewoon de baan afvliegen maar nu neemt hij ook zn voorganger mee._Xenad_ schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:57:
[...]
Tja het is de reden dat ik heel droevig wordt van contact races terwijl het eigenlijk het leukst is.
Als ik met een selectief groepje rijd binnen de Crew gaat het vaak wel goed. Reed laatst met Niqo, Mistral, Stensie extreem lang bij elkaar zonder dat het echt goed mis ging.
Hier is ook bepaalde skill/discipline voor nodig en dit heeft niet iedereen of vindt niet iedereen nodig.
Maar ondanks dat ik het herken moet ik het toch voor de crewmembers opnemen dat de meeste geen intentie hebben om 'vuil' te racen maar indien ik vol op jouw knal weet jij niet wat achter mij gebeurde waardoor dit veroorzaakte ect. ect. Kortom jouw dader is niet altijd de schuldige. Zo wat een wijsheid zo laat op de werkdag.
Vraag mij nu ook af of je er echt moedwillig werd afgedrukt of niet. Vooral gisteren ging het erg lekker, en was het (h)eerlijk racen
Nee, vaak merk ik het verschil wel tussen onbehouwen en doelbewust. En bij twijfel ga ik natuurlijk ook niet moeilijk liggen doen. Daar vind ik het veel te veel een 'spelletje' voor.
Maar goed. Laten we het als incident afdoen. Als het vaker gebeurt zal ik namen op gaan zoeken.
Maar goed. Laten we het als incident afdoen. Als het vaker gebeurt zal ik namen op gaan zoeken.
PSN: ButsMG
Lol. Ik heb je niet eens geraakt. Ik zie zelfs dat ik nog een stukje naar boren was gegaan om je ruimte te geven. Haha. Maar actie was zeker niet op jou gericht, maar gewoon op het hele deelnemersveld.Dersan schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 16:51:
[...]
Haha nee joh, was gewoon pech dat ik 1e was, ozzie's actie was niet op mij gericht (denk ik). En dat stukje over jou was sarcastisch
Jaaaaja. Spindokter ingehuurd?nickvanozzie schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 17:50:
[...]
Lol. Ik heb je niet eens geraakt. Ik zie zelfs dat ik nog een stukje naar boren was gegaan om je ruimte te geven. Haha. Maar actie was zeker niet op jou gericht, maar gewoon op het hele deelnemersveld.
Verwijderd
Omdat er het rijkelijke testosteron weer op het forum druipt, heb ik even een polletje gemaakt.
Aangezien Pinas toch de nr. 1 blijft, heb ik zijn naam buitengesloten van deze.
Morgen om 19.00 uur zal ik deze weer sluiten.
Poll: Wie vind jij de beste racer?
• Stensie
• Xenad
• Ozziemann

Ook een poll maken? Klik hier
• Stensie
• Xenad
• Ozziemann
Waar is jou naam, Skillz? Ik zou op jou stemmen!Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:22:
Omdat er het rijkelijke testosteron weer op het forum druipt, heb ik even een polletje gemaakt.
• Stensie
• Xenad
• Ozziemann
[afbeelding]
Verwijderd
One love Edzeau, one loveEdzeau schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 18:25:
[...]
Waar is jou naam, Skillz? Ik zou op jou stemmen!

Van die 3 Xenad.
Ik zeker niet. Ik kan over het algemeen leuk meekomen. Maar er zijn minimaal 4 racers over het algemeen beter dan ik.
NiQo, Xenad,Pinas, X73impalalalala.
Ik zeker niet. Ik kan over het algemeen leuk meekomen. Maar er zijn minimaal 4 racers over het algemeen beter dan ik.
NiQo, Xenad,Pinas, X73impalalalala.
[ Voor 82% gewijzigd door OzzieMann op 12-02-2015 18:44 ]
Lol wat een discussies. Ik ga straks nog even inhoudelijk reageren.
Heb op Xenad gestemd maar alleen omdat k er zelf niet bij sta
Heb op Xenad gestemd maar alleen omdat k er zelf niet bij sta
Nu we het toch over racen en racers hebben. Wanneer gaat Tweakers eens racen tegen een échte racecrew? Mensen als Pinas, NiQo, Xenad, Stensie, Ozzie, MrMistral vs een racecrew zoals World Racing Elite of GTA Racing Inc.. Zouden toch spannende potjes worden
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com