lol voor 220,- haal ik gelijk nog een tweede ps4
Crew created monday 20:30
Beste mensen via deze weg wil ik toch nog even het nu al legendarische crew created monday onder de aandacht brengen. Vanavond rond 20:30 ontvangt iedereen van de crew een uitnodiging om mee te doen. De plaatsen zijn beperkt dus wees er snel bij. Meer informatie of nog je job doorgeven kan hier (job doorgeven kan tot 18:00)Vanavond zal ik ook mijn twitch aandoen. Alles is dus ook te volgen via http://www.twitch.tv/mrgorepig
haha ja voor 220 had ik hem ook gehaald hoorVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:41:
[...]
lol voor 220,- haal ik gelijk nog een tweede ps4
Do { Ping } while ( LOL )
Oe zit mijn super duper coole deathmatch er ook bij?Utoka schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:03:Crew created monday 20:30
Beste mensen via deze weg wil ik toch nog even het nu al legendarische crew created monday onder de aandacht brengen. Vanavond rond 20:30 ontvangt iedereen van de crew een uitnodiging om mee te doen. De plaatsen zijn beperkt dus wees er snel bij. Meer informatie of nog je job doorgeven kan hier (job doorgeven kan tot 18:00)
Vanavond zal ik ook mijn twitch aandoen. Alles is dus ook te volgen via http://www.twitch.tv/mrgorepig
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Alleen als je zelf meedoet!AtlAntA schreef op maandag 02 februari 2015 @ 17:53:
[...]
Oe zit mijn super duper coole deathmatch er ook bij?
https://untappd.com/user/OzzBier
Haha die deathmatch is maar voor 8 spelers. Zal eens kijken of dat omhoog kan. Als jullie hem wel meenemen doe hem dan als eerste. Dan voelt de rest automatisch als een betere creatie.
Edit: deathmatch "test" heeft nu een Max van 30 spelers.
Edit2 : ik kan vanavond niet meedoen. Mijn wekker gaat morgen weer belachelijk vroeg dus ik ga ook belachelijk vroeg op bed.
[ Voor 21% gewijzigd door AtlAntA op 02-02-2015 18:40 ]
Jammer dat je niet meedoet maar dan kunnen we hem altijd een volgende keer doen. Misschien kan je tot die tijd nog nadenken over een betere naam dan "test"AtlAntA schreef op maandag 02 februari 2015 @ 18:07:
[...]
Haha die deathmatch is maar voor 8 spelers. Zal eens kijken of dat omhoog kan. Als jullie hem wel meenemen doe hem dan als eerste. Dan voelt de rest automatisch als een betere creatie.
Edit: deathmatch "test" heeft nu een Max van 30 spelers.
Edit2 : ik kan vanavond niet meedoen. Mijn wekker gaat morgen weer belachelijk vroeg dus ik ga ook belachelijk vroeg op bed.
Mensen die de playlist proberen te joinen en problemen hebben probeer op een andere manier te joinen. Via friends ofzo
Krijg geen invite en join friend(s) geeft steeds 'player no longer in session' melding.Utoka schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:42:
Mensen die de playlist proberen te joinen en problemen hebben probeer op een andere manier te joinen. Via friends ofzo
Blijf het proberen en anders maar een tijd zetten op challenge.... OH manders uitnodiging as we speak.... En weer dezelfde melding
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Leuke custom jobs tweakers!
PSN: MrMistral
En dan nog beweren een paar fokkers dat ze gewonnen hebben..
Verwijderd
Paar filmpkes van oa gisteravond 
Speedtest Harrie vs Auto met Rutger vs Cargobob:
TDM versus DDNL
TDM versus oa Nachtmuis en Girlwithguns
Mijn eerste Grand Tour overwinning ooit!!!!!
TDM versus DDNL
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 09:03 ]
Beetje Attentie werkte toch wel, waarvoor dank. Er zijn ruim voor 18.00 uur genoeg deelnemers, DDNL gaat dus door. Graag z.s.m. aanmelden als je ook mee wil doen zodat we z.s.m. de maps bekend kunnen maken. (ja sommigen van ons moeten maps oefenen)Kju schreef op maandag 02 februari 2015 @ 10:35:ATTENTIE PS4
Op 8 februari hebben we een TDM crew vs crew staan tegen DDNL. We hebben afgesproken dat we 4 verschillende maps doen (10 min elk). Zij kiezen er 2 en wij kiezen er 2. Het word een in eerste instantie 8vs8. Bij heel veel animo zouden we het kunnen opschalen (DDNL heeft eventueel meer deelnemers en kan misschien zelfs 16 vs 16).
Aangezien het aantal aanmeldingen niet heel hoog is kan ik maar 1 conclusie trekken: geen animo?
We hebben de afgelopen weken heel veel TDM's gespeeld en ik ben er van overtuigd dat we DDNL in de juiste samenstelling wel aan zouden kunnen.
Bij deze het verzoek om uiterlijk morgenmiddag voor 18.00 uur aan te melden in het topic op ons forum. Als we geen 8 zekere deelnemers hebben zullen we DDNL helaas af moeten zeggen.
Aanmelden en discussie hier.
Aanmeldingen
a_manders
Kju
Risifran
Botbek
Atlanta
sanre4l
fonsmeister
ll_iSkiLLzZ_ll
Vuileharrie
Assassins666
Reserve
roflmannetje
Edit: We zullen mogelijk een selectie moeten maken, join deze week dus vooral Vuileharrie en a_manders voor TDM om je skills te showen
[ Voor 5% gewijzigd door Kju op 03-02-2015 10:08 ]
PSN: Kjujay
Als we het daar toch over hebben: Zijn er nog Xbox 360'ers die een rol als crewleader ambiëren?
Ik merk dat ik echt niet meer op de Xbox ga spelen (alleen maar om mijn zoon te helpen, de toekomstige crimineel
[ Voor 38% gewijzigd door ManiacScum op 03-02-2015 09:49 ]
Prachtig ook die laatste video met Modern Talking nummers eronder. O wat fout haha.Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 08:40:
Paar filmpkes van oa gisteravond
[video]
TDM versus DDNL
[video]
[video]
[video]
Nederlandse PS5 clan / 30+
Servers offline ivm update. Heists?
PSN: fonsmeister
lol, was het maar zo'n feest. Onderhoud aan Social Club en Online (matchmaking aangepast). Als het goed is zou alles nu weer online moeten zijn.fonsmeister schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:48:
Servers offline ivm update. Heists?
Verwijderd
Online matchmaking? Zouden ze de teambalancing eindelijk aangepast hebben?The Outlaw schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:50:
[...]
lol, was het maar zo'n feest. Onderhoud aan Social Club en Online (matchmaking aangepast). Als het goed is zou alles nu weer online moeten zijn.
Of dat de invites nu daadwerkelijk wel aankomen?Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:54:
[...]
Online matchmaking? Zouden ze de teambalancing eindelijk aangepast hebben?
Ik mag het wel hopen jaVerwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:54:
[...]
Online matchmaking? Zouden ze de teambalancing eindelijk aangepast hebben?
Zou mooi zijnAtlAntA schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:55:
[...]
Of dat de invites nu daadwerkelijk wel aankomen?
Iemand nog tips om een Schafter te bemachtigen? Ik rij rond en sta stil op een kruispunt, maar nog geen enkele Schafter gezien...
PSN: Curvaa_
Jeej.... we hebben een nieuwe leider in de XBOX360 crew..... MarkoAlmelo heeft nu opperrechten.
Hij weet er zelf nog niet vanaf. Ik ben niet meer op de Xbox online, dus heeft het ook geen zin meer om daar nog enigzins iets mee te doen.
Hopelijk sterft deze crew geen stille dood en kan er weer wat nieuw leven in geblazen worden. (Mij is het niet gelukt, mede door de snelle keuze om toch de overstap naar de PS4 te maken)
Hij weet er zelf nog niet vanaf. Ik ben niet meer op de Xbox online, dus heeft het ook geen zin meer om daar nog enigzins iets mee te doen.
Hopelijk sterft deze crew geen stille dood en kan er weer wat nieuw leven in geblazen worden. (Mij is het niet gelukt, mede door de snelle keuze om toch de overstap naar de PS4 te maken)
Tip: Rockford Hills en Vinewood Hills.Curva schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:36:
Iemand nog tips om een Schafter te bemachtigen? Ik rij rond en sta stil op een kruispunt, maar nog geen enkele Schafter gezien...
Als Simeon je lastig valt met een smsje dat hij de auto zoekt dan in die regio zoeken. Golf baan staat dan ook een kansje of aan het strand bij Vespucci beach.
En eventueel kijken of iemand je wil helpen die zelf al een schafter heeft Als die erin rondrijd dan spawned hij makkelijker
Ik denk dat ik ook maar eens een bijdrage ga doen aan CCM. Heb op de PS3 in het begin der GTA tijden een race gemaakt. Zal deze eens gaan aanpassen en op het forum zetten!
Verwijderd
ojeeeNoctonix schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 09:17:
Ik denk dat ik ook maar eens een bijdrage ga doen aan CCM. Heb op de PS3 in het begin der GTA tijden een race gemaakt. Zal deze eens gaan aanpassen en op het forum zetten!
Ghehe, zodra jij mee gaat racen wel ja
Toch jammer dot rockstargames mijn beruchte creaties "drag race" en "test" niet heeft meegenomen. Blind voor talent ben je dan...
Je kan zelf natuurlijk ook een video van je track maken en die sturen naar mouthoff@rockstargames.com + link van je track. Het hoeft niet altijd van 1 kant te komen 
Je kan trouwens ook een link naar je job achterlaten in de comments onder het laatste artikel op de newswire.
Je kan trouwens ook een link naar je job achterlaten in de comments onder het laatste artikel op de newswire.
Mwah ik ben van mening dat een echt goed product zichzelf wel verkoopt. Toch bedankt voor de tip!
Dat is maar net hoe je het aanpakt. Heb je bijvoorbeeld een race gemaakt o.i.d dan kun je die het beste spelen met goede racers/racecrews voor goede feedback. Kan bijvoorbeeld door een OLN (Open Lobby Night) waar je randoms (of ik dit geval racers van andere crews uitnodigd) voor een Tweakers-playlist met jobs. Het aantal plays zegt niet zoveel wat je hebt voor een job. Uiteindelijk kijkt ook Rockstar naar de speelbaarheid, de gezette props etc.AtlAntA schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 12:58:
Mwah ik ben van mening dat een echt goed product zichzelf wel verkoopt. Toch bedankt voor de tip!
Weet niet of jij of iemand anders hier contacten heeft bij andere racecrews maar op die manier vergroot je de bekendheid van je job/crew én je krijgt gerichte feedback van racers in plaats van randoms die toch alleen maar de palen uit de grond rijden.
Wat ik tot nu toe heb gezien word je makkelijker verified als je checkpoints niet goed zet. Kijk maar maar die Stock market en The Los Santos Triangle. Als dat in de Crew created monday langs zou komen dan zouden we dat juist als feedback gevenThe Outlaw schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:03:
[...]
Uiteindelijk kijkt ook Rockstar naar de speelbaarheid, de gezette props etc.
Ik zit eraan te denken om voor nieuwe members die nog geen custom racewagens hebben, een Non Custom Raceavond te hosten, eens per week. Kunnen jullie mij via DM laten weten wie hier behoefte aan heeft?
Het gaat om de PS4.
Het gaat om de PS4.
[ Voor 5% gewijzigd door fonsmeister op 04-02-2015 14:26 ]
Platform? Misschien handigfonsmeister schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:07:
Ik zit eraan te denken om voor nieuwe members die nog geen custom racewagens hebben, een Non Custom Raceavond te hosten, eens per week. Kunnen jullie mij via DM laten weten wie hier behoefte aan heeft?
Thx, aangepast
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd.. Een bike race door de stripclub??Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 13:38:
hmm zal mijn nieuwste creatie (Harrie's Strip Race) maar niet inzenden dan....
Die hebben we toch al vaker gedaanNoctonix schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:34:
[...]
Nu ben ik eigenlijk wel benieuwd.. Een bike race door de stripclub??
PSN: proditaki specs
Een Non Custom Raceavond leuk, maar ik speel wanneer ik tijd heb.fonsmeister schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 14:07:
Het gaat om de PS4.
Ach en af en toe wordt er toch ook zonder customs gereden,
het gaat mij vooral om het racen, banen en Crew leren kennen en luisteren naar het slapgeouwehoer, etc (over de frituur
Ik ben Klussertt
PSN: Klussertt (GTA V)
Iemand vanavond online die mij wilt helpen levelen? Races?
Verwijderd
platform?DaanDH schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:13:
Iemand vanavond online die mij wilt helpen levelen? Races?
Sorry, ps4! PSN: Drippy-DH voeg me maar toe!
Ik ben zo nog online op de ps4 deze avond voor wat missies. Wie zin hebben om te levelen voeg mij maar toe. PSN: micmulder
Verwijderd
Het was weer gezellig gisteravond en nacht. Er werd zelfs in de freeroam geraced, kon mijn ogen niet geloven getuige deze foto:

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2015 19:59 ]
Verwijderd
Zo met m'n niet volledig getunede Schaftereen rondje 59.8 neer gezet op The Valedictorian. Met dank aan Speedfight en Katja kan ik nu 44 wins achter m'n naam schrijven en mag ik het morgen nogmaals proberen met een volledig getunede Schafter.
Vond de Sniper vs Cars gister avond wel tof! Die moeten we erin houden!Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 19:58:
Het was weer gezellig gisteravond en nacht. Er werd zelfs in de freeroam geraced, kon mijn ogen niet geloven getuige deze foto:
[afbeelding]
(dat was gister avond btw
[ Voor 3% gewijzigd door Noctonix op 05-02-2015 08:35 ]
Ah top!Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 01:48:
Zo met m'n niet volledig getunede Schaftereen rondje 59.8 neer gezet op The Valedictorian. Met dank aan Speedfight en Katja kan ik nu 44 wins achter m'n naam schrijven en mag ik het morgen nogmaals proberen met een volledig getunede Schafter.
Over tijden gesproken, als ik o RSC kijk zie ik no leaderboard entries bij The Valedictorian. GOTP - Non Contact - 5 laps
Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met het leaderboard. Maar weet je buiten dat zeker dat er rechtsboven het juiste platform geselecteerd staat?Shadow_Agent schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:42:
[...]
Ah top!![]()
Over tijden gesproken, als ik o RSC kijk zie ik no leaderboard entries bij The Valedictorian. GOTP - Non Contact - 5 laps
Jup, ik zie onder overall namelijk wel tijden maar op 5 laps niet.MrMistral schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:56:
[...]
Volgens mij gaat er iets niet helemaal goed met het leaderboard. Maar weet je buiten dat zeker dat er rechtsboven het juiste platform geselecteerd staat?
Ik heb de job gisteren gereden maar zag tijdens het rijden ook geen world records?
Snap er niets van
Socialclub heeft volgens mij issues, ik krijg nu dit als ik de job opvraag.

Ah RDR confirmed for ps4!nickvanozzie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:47:
[afbeelding]
Oproep PS4:
A.s. zondag spelen we crew vs crew tegen DDNL. Vanavond host a_manders TDM's oefenpotjes vanaf 20:30 uur voor degenen die zich hebben aangemeld voor de crew vs crew. We moeten en beter worden en we moeten een eindselectie maken omdat we vermoedelijk toch nog 8 vs8 spelen. We hebben tegenstanders nodig, help ons beter te worden en join manders als je een invite ziet.
Voor degenen die dat nog niet hebben gedaan: klik bovenaan het Dagelijkse Activiteitentopic op inschrijven om per e-mail een notificatie te krijgen als iemand iets gaat/wil doen/hosten op PS4.
A.s. zondag spelen we crew vs crew tegen DDNL. Vanavond host a_manders TDM's oefenpotjes vanaf 20:30 uur voor degenen die zich hebben aangemeld voor de crew vs crew. We moeten en beter worden en we moeten een eindselectie maken omdat we vermoedelijk toch nog 8 vs8 spelen. We hebben tegenstanders nodig, help ons beter te worden en join manders als je een invite ziet.
Voor degenen die dat nog niet hebben gedaan: klik bovenaan het Dagelijkse Activiteitentopic op inschrijven om per e-mail een notificatie te krijgen als iemand iets gaat/wil doen/hosten op PS4.
Voor vanavond meld ik mij alvast af.Kju schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:02:
Oproep PS4:
Had ook hetzelfde ingame. Leaderboard was ook niet op te roepen na afloop.Shadow_Agent schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:12:
[...]
Jup, ik zie onder overall namelijk wel tijden maar op 5 laps niet.
Ik heb de job gisteren gereden maar zag tijdens het rijden ook geen world records?
Snap er niets van
Wel vette conceptartnickvanozzie schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:47:
[afbeelding]
Online heeft ook kuren wat ik lees op GTAForums
Ingame issue inderdaad. Kon woensdag dindag niemand joinen maar wel de race hosten. Ook maar even wat pogingen gedaan, maar kon geen tijden kijken voor de race en kreeg ook geen vermelding van snelste tijd.Shadow_Agent schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:12:
[...]
Jup, ik zie onder overall namelijk wel tijden maar op 5 laps niet.
Snap er niets van
Heb snelste lap voor mijzelf naar lage 58 seconden gebracht. Zo nog even kijken of hij dit wel geregistreerd heeft. Hopelijk wel en zo niet doen we het opnieuw.

Edit:
Nee dus. 59.3 het snelst en niet 58.1 helaas. Maar goed was geen goede 5 ronden dus moest sowieso nog aan de bak.
Let op, het kan dus zijn dat de tijden nu niet geregistreerd worden. Beste test is of je voor de race R1 kan doen om tijden te bekijken. Lukt dit niet is de kans erg groot dat je tijd niet geregistreerd wordt.
Geldt in ieder geval voor PS4 maar aangezien Socialclub erbij betrokken is, waarschijnlijk platform onafhankelijk.
[ Voor 25% gewijzigd door _Xenad_ op 05-02-2015 13:38 . Reden: Toevoeging/Edit ]
PS3, PS4. IPAD3 PC: P35C-DS3R | E6750 @2.66Ghz | 4GB geheugen | Geforce 9800 GTX
Verwijderd
Zo inderdaad ja! Dat was een mooie sessie gisteravond. De Mazebank Jump was ook echt geniaalNoctonix schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 08:34:
[...]
Vond de Sniper vs Cars gister avond wel tof! Die moeten we erin houden!
(dat was gister avond btw)
We (met Beginnen01 en Edzeau) hebben gisteren 2 nieuwe leden mogen verwelkomen: Djelon & Jareth, beiden plaatsgenoten van mij, Apeldoorners. Jareth is nieuw in GTA en Djelon speelt ook al wat langer. Wat kan hij snipen, niet normaal!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2015 13:43 ]
Djelon kon inderdaad lekker mikken. Bijna net zo goed als Beginnen01!Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:41:
[...]
Zo inderdaad ja! Dat was een mooie sessie gisteravond. De Mazebank Jump was ook echt geniaal
We (met Beginnen01 en Edzeau) hebben gisteren 2 nieuwe leden mogen verwelkomen: Djelon & Jareth, beiden plaatsgenoten van mij, Apeldoorners. Jareth is nieuw in GTA en Djelon speelt ook al wat langer. Wat kan hij snipen, niet normaal!
Worden er ook niet-Tweakers geaccepteerd in GOTP? Ik heb 2 vrienden die wel lid zijn, 1 andere zit niet op Tweakers, maar zou natuurlijk wel graag in de crew joinen zodat we allemaal wat makkelijker samen mee kunnen doen in sessies. Tot nu toe ging ik er vanuit dat er pas geaccepteerd werd, zodra op Tweakers de gebruikersnaam bekend was. Iemand op de hoogte van de toelatingseisen?Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 13:41:
[...]
PSN: ButsMG
Van mij mag iedereen er in. De enige eisen die we hanteren zijn niet kinderachtig doen als ze jonger dan 18 zijn (maar daar hebben een hoop 18+'ers ook moeite mee) en dat ze niet verwachten dat we steeds van alles moeten vertalen als ze geen nederlands spreken 
Edit: ik vraag inderdaad om de username op GOT als ik geen NL of BE vlaggetje zie. Als ik wel een NL of BE vlag zie krijgen ze gelijk een invite en een berichtje.
Edit: ik vraag inderdaad om de username op GOT als ik geen NL of BE vlaggetje zie. Als ik wel een NL of BE vlag zie krijgen ze gelijk een invite en een berichtje.
[ Voor 23% gewijzigd door Kju op 05-02-2015 14:45 ]
Top! Ga ik dat even doorgeven.Kju schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 14:34:
Van mij mag iedereen er in. De enige eisen die we hanteren zijn niet kinderachtig doen als ze jonger dan 18 zijn (maar daar hebben een hoop 18+'ers ook moeite mee) en dat ze niet verwachten dat we steeds van alles moeten vertalen als ze geen nederlands spreken
PSN: ButsMG
Verwijderd
Voor vanavond 20.30 uur moet ik mij helaas ook afmelden.
Overigens ben ik na 23.00 uur wel beschikbaar.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2015 16:29 ]
Voetbal?Verwijderd schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 16:28:
[...]
Voor vanavond 20.30 uur moet ik mij helaas ook afmelden.
Overigens ben ik na 23.00 uur wel beschikbaar.
Wannneer ga je dat worstenfilmpje is plaatsen?
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
zit er onderhand eigenlijk nog IEMAND hier op PS3 behalve ikke? (al ben ik door omstandigheden ook al weer heel januari niet online geraakt)
PSN: massis87
Voor zo ver ik heb begrepen is genoeg opkomst op PS3. Er is een centraal topic op de website http://tweakscrew.net/for...tarisatie-ff-voorstellen/
Verwijderd
Als het er verder goed opstaat zal ik hem vanavond uploaden en morgenmiddag op het forum zetten.The_Worst schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:04:
[...]
Wannneer ga je dat worstenfilmpje is plaatsen?![]()
Gisteren na het hebben over die verified jobs toch even een mailtje gestuurd om mijn eigen Job verified te krijgen. Nette reactie van Rockstar vandaag:
Hey Arno,
Thanks for your email. Rockstar Verified Jobs in GTA Online are hand-picked and tested by us here at Rockstar and there isn’t really any magic formula for getting your Jobs verified. All we can suggest is you keep putting new stuff out there, testing rigorously to make your Jobs as fun as possible, acting on feedback from players and, as you have been doing, using whatever channels you can to spread the word.
We do check out Jobs that people send to us from time to time but there’s no guarantee that we will get to all of them or that any of them will necessarily be Rockstar Verified.
Cheers,
Rockstar Games
Hey Arno,
Thanks for your email. Rockstar Verified Jobs in GTA Online are hand-picked and tested by us here at Rockstar and there isn’t really any magic formula for getting your Jobs verified. All we can suggest is you keep putting new stuff out there, testing rigorously to make your Jobs as fun as possible, acting on feedback from players and, as you have been doing, using whatever channels you can to spread the word.
We do check out Jobs that people send to us from time to time but there’s no guarantee that we will get to all of them or that any of them will necessarily be Rockstar Verified.
Cheers,
Rockstar Games
Omdat de tijdregistratie niet goed werkt. Dan maar zo. Tot nu toe:
Snelste totaaltijd:

Snelste ronde:
Snelste totaaltijd:

Snelste ronde:

Dus met andere woorden, laat de gebruikers zo veel mogelijk marketingwerk voor ons doen, en heel af en toen pakken wij wel een paar jobs eruit die verified wordenUtoka schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:44:
Gisteren na het hebben over die verified jobs toch even een mailtje gestuurd om mijn eigen Job verified te krijgen. Nette reactie van Rockstar vandaag:
Hey Arno,
Cheers,
Rockstar Games
Ik kan helaas vanavond ook niet, moet met het vrouwtje naar de schoonouders Maastricht, en denk niet dat het goed overkomt als ik de ps4 meeneem
Welke crew-war? Eerstvolgende staat gepland op de 8e tegen DDNL (Tweakscrew)sanre4l schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:34:
Hoe laat is die Crew war ongeveer?
Yes die bedoel ik, a.s. zondag, hoelaat wordt er geknaldThe Outlaw schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:52:
[...]
Welke crew-war? Eerstvolgende staat gepland op de 8e tegen DDNL (Tweakscrew)
Verwijderd
om 21.00 uur.sanre4l schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:56:
[...]
Yes die bedoel ik, a.s. zondag, hoelaat wordt er geknald
Als je op het lijstje staat om mee te doen is het de bedoeling dat je om 20.00 uur online bent zodat we de maps kunnen oefenen en om in de flow te komen
Join VuileHarrie voor het tdm oefenen. Ik had wat problemen met online komenKju schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:02:
Oproep PS4:
Ik ook nog, ben alleen ook al dikke drie weken niet online geweest met ps3.massis schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:04:
zit er onderhand eigenlijk nog IEMAND hier op PS3 behalve ikke? (al ben ik door omstandigheden ook al weer heel januari niet online geraakt)
Verwijderd
Join mij morgen en overmorgen zodat we je rank en daarmee je health omhoog krikken. Ik voeg je wel toe aan mijn vriendenlijst. Je kunt al heel goed meekomen met level 40 in deathmatches zag ik gisteren, maar zou mooi zijn als je snel mogelijk ranked en daarmee ook meer wapens unlocked.sanre4l schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 19:56:
[...]
Yes die bedoel ik, a.s. zondag, hoelaat wordt er geknald
Verwijderd
ben bijna dagelijks online, met name in de avondurenmassis schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:04:
Leuk dat racen met randoms
Zat net in een lobby met een aantal leden van een spaanstalige crew. Best een makkelijke taal. Het enige wat ik hoorde was 'Hijo de puta' en 'maricon' of een mix van die 4 woorden. Ik denk dat ze graag wilden weten hoe het met mij ging. Jammer dat mijn Spaans zo slecht is anders kon ik ze beantwoorden
[ Voor 4% gewijzigd door MrMistral op 06-02-2015 01:48 ]
Verwijderd
Wil ik me auto laten bezorgen, komt er uit het niets een worst uit de lucht vallen. Wellicht dat ik de nummers van de snackbar en mors mutual door elkaar heb gehaald...
Ik zie hier de mogelijke dader:Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 02:59:
Wil ik me auto laten bezorgen, komt er uit het niets een worst uit de lucht vallen. Wellicht dat ik de nummers van de snackbar en mors mutual door elkaar heb gehaald...
[video]

Waarschijnlijk heb je de Worstenhotline gebeld.Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 02:59:
[video]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 02:59:
[video]
0900-96778The_Worst schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 10:30:
[...]
Waarschijnlijk heb je de Worstenhotline gebeld.
Even over de crewchallenge: Op SC zie ik nog steeds geen tijden bij Valedictorian. (PS3)
Meer mensen deze ervaring? Zonder tijden is het niet zo leuk om te doen eerlijk gezegd
Je wilt toch progressie zie bij jezelf
Meer mensen deze ervaring? Zonder tijden is het niet zo leuk om te doen eerlijk gezegd
Ik heb net zelf ook even gekeken maar helaas geen tijden. Race is nog wel Rockstar Verified wat zou moeten betekenen dat tijden bijgehouden worden. Maar dit is dus nu niet het geval. Echter wacht ik nog ff het weekend af in de hoop dat er nog wat veranderd. Als het zo blijft zijn we genoodzaakt om een andere race te gaan kiezen.Shadow_Agent schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:33:
Even over de crewchallenge: Op SC zie ik nog steeds geen tijden bij Valedictorian. (PS3)
Meer mensen deze ervaring? Zonder tijden is het niet zo leuk om te doen eerlijk gezegdJe wilt toch progressie zie bij jezelf
Ik ben ook nog regelmatig op de PS3 te vinden. Voornamelijk in het weekend.massis schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 17:04:
Voeg mij maar toe, speedfight, katja en Gerard zijn ook regelmatig online.
Ja ik zit ook nog op de ps3. Probeer regelmatig 's avonds online te zijn, maar is de afgelopen drie weken niet echt gelukt door vakantie en werkverplichtingen 's avonds...
Chatten op http://www.twitch.tv/ozziemann
Echt waar? Een Nederlander die gta speelt?? Wist niet eens dat ze bestonden!Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:23:
[...]
Nederlander die GTA speelt?????? Zal mijn twitch welkomsbericht ook maar ff aanpassen.
Tja Harrie wat zal jij er van maken? Duitser die.. Limburger die.. Lelijkerd die.. ??
De big payout challenges zijn er ook weer: http://gtaforums.com/topi...500k-challenges-are-back/
Rondje criminal records doe je ongeveer 23-25sec over. Zorg dus dat je een criminal records rijd waar je ongeveer 2:10 - 2:20 voor hebt dan haal je het altijd. Soms zijn er ook custom races die sneller zijn maar dan met je echt kennis ervan hebben
Rondje criminal records doe je ongeveer 23-25sec over. Zorg dus dat je een criminal records rijd waar je ongeveer 2:10 - 2:20 voor hebt dan haal je het altijd. Soms zijn er ook custom races die sneller zijn maar dan met je echt kennis ervan hebben
Schijnt alweer gepatched te zijn...Utoka schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 15:55:
De big payout challenges zijn er ook weer: http://gtaforums.com/topi...500k-challenges-are-back/
Zou even oppassen dus
Inderdaad.
Sommige verliezen geld als de challenge die jij op dat moment rijdt wordt verwijderd.
Sommige verliezen geld als de challenge die jij op dat moment rijdt wordt verwijderd.
Start nu de PS3 even op om te checken of de challenge er tusses staat. Ben enigszins huiverig om het daadwerkelijk te proberen. 250k verliezen is een flinke aanslag op m'n banksaldoPannekoek81 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 16:57:
Inderdaad.
We zijn er mee bezig ,Shadow_Agent schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 12:33:
Meer mensen deze ervaring? Zonder tijden is het niet zo leuk om te doen eerlijk gezegdJe wilt toch progressie zie bij jezelf
Walking on the bright side of life
Let op:
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com
De TweaksCrew is gescheiden over meerdere platformen. Meld je apart aan voor de Xbox 360, Xbox One, PlayStation 3, PlayStation 4 en PC
Wil je joinen? Check dan ook onze regels!
PlayStation 4: Voor hulp, slowchat of om gewoon af te spreken kunnen de de PS4 members terecht op Slack. Vraag hier een invite aan.
Teamspeak: Voor iedereen die graag op de PC wil spelen met TeamSpeak is aangewezen op het volgende adres: ts.solidaritygaming.com