Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11:40
Het wordt hier wat rustiger, iedereen wat aan het spelen?

Ben na 13,5 uur klaar met de 5e gym. Kwam op een gegeven moment niet verder, iemand op Serebii had het spel al sinds dinsdag en heeft me verder geholpen.
- Greninja Lv 49
- Charizard Lv 48
- Talonflame Lv 47
- Bibarel Lv 42

Ik vind de animaties van de aanvallen er steeds beter uitzien! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 21:39
Ik heb mijn 3ds xl.

Mijn friend code is: 3668-8557-9323

Mag ook in de ts opgenomen worden

PSN: McMillan0984

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batino
  • Laatst online: 14-09 20:36
@Black praat je met elke NPC of ga je redelijk snel door het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Batino schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:09:
Ik probeer zo veel mogelijk met elke NPC te praten. Levert namelijk wel aardig wat items op. En het spel speelt gewoon vlot :). Van de eerste naar de tweede gym duurde wat lang, maar daarna volgt het wat sneller achter elkaar op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 03:39
Toch vervelend dat je geen message oid krijgt als iemand je toevoegt als vriend. Nu moet ik alsnog iedereen handmatig invoeren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het wil me maar niet lukken om een Pikachu te vangen :( Ik loop wel op het goede stuk volgens de Pokedex, maar heb 'm nog niet in het wild gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-09 15:04
Het heeft even geduurd, maar heb nu Frogadier, Braixen en Quilladin in Pokemon X. Ook heb ik alle 3 de kanto starters met hun steen (Charizard Y mis ik nog, komt later wel) en 3 Torchics.

Nu de system transfer aangezet om mijn digitale titels op de 2DS te zetten. Pixels tellen op de 3DS XL is erg vervelend na het mooie scherm van de 2DS.
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:38:
Het wil me maar niet lukken om een Pikachu te vangen :( Ik loop wel op het goede stuk volgens de Pokedex, maar heb 'm nog niet in het wild gezien.
Pikachu loopt in dat bos stukje tussen de starter town en waar je de eerste badge haalt. Volgens mij wel redelijk zeldzaam, maar ik heb hem daar weg.

[ Voor 37% gewijzigd door BlackMage op 11-10-2013 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Ik kwam er één tegen in het bos, net voor de uitgang. Zit je daar?
BlackMage schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:39:
Het heeft even geduurd, maar heb nu Frogadier, Braixen en Quilladin in Pokemon X. Ook heb ik alle 3 de kanto starters met hun steen (Charizard Y mis ik nog, komt later wel) en 3 Torchics.

Nu de system transfer aangezet om mijn digitale titels op de 2DS te zetten. Pixels tellen op de 3DS XL is erg vervelend na het mooie scherm van de 2DS.
Hoe lang heb je daar in totaal over gedaan, als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:41:
[...]

Ik kwam er één tegen in het bos, net voor de uitgang. Zit je daar?
Daar zit ik idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:41:
Hoe lang heb je daar in totaal over gedaan, als ik vragen mag?
Ongeveer 60-75 min per 'keer'. Dat heb ik twee keer herhaald (begonnen met Chespin op X, gespeeld tot het punt dat je de kanto starter krijgt, daarna dat dus 2x herhalen op Y en steeds als je zover bent de belangrijke beesten (starter+kanto+torchic) naar X traden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
BlackMage schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:44:
[...]

Ongeveer 60-75 min per 'keer'. Dat heb ik twee keer herhaald (begonnen met Chespin op X, gespeeld tot het punt dat je de kanto starter krijgt, daarna dat dus 2x herhalen op Y en steeds als je zover bent de belangrijke beesten (starter+kanto+torchic) naar X traden.
Valt me nog best mee, een dik uur tot de kanto-starter. Dacht dat het wel 2 uren duurde oid.
Ik trade die beesten wel van andere games op een gegeven moment. Nu even lekker het verhaal van Y spelen en daarna de dexen completen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:05
BlackthunderAwf schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:48:
[...]

Valt me nog best mee, een dik uur tot de kanto-starter. Dacht dat het wel 2 uren duurde oid.
Ik trade die beesten wel van andere games op een gegeven moment. Nu even lekker het verhaal van Y spelen en daarna de dexen completen.
Er is vast wel iemand met een Ditto en drie starters die het wel met ons wilt delen right? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yay heb Pikachu eindelijk gevangen. Hij zit idd daar in het forest, maar het is wel een very rare encounter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Namens mijn vrouw, is er iemand die in de buurt van Drachten woont om Pokemons te ruilen? Zo ja, doe ff een DM :P

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
WhizzCat schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:51:
Namens mijn vrouw, is er iemand die in de buurt van Drachten woont om Pokemons te ruilen? Zo ja, doe ff een DM :P
Je weet dat dat via internet kan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
WhizzCat schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:51:
45 kilometer... is dat in de buurt? Maar zoals al gezegd is, online kan ook! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

BlackMage schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:51:
[...]

Je weet dat dat via internet kan? :P
Ah dus toch, ze zei al zoiets... ik heb er de ballen verstand van (pokeballen wel te verstaan).

-edit-

Ze krijgt wel permissie om onder mijn naam in dit topic, en in dit topic alleen, te posten :+

[ Voor 17% gewijzigd door WhizzCat op 11-10-2013 21:53 ]

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lol.. zet ik Pikachu als eerste in mn team, en raad 'ns weer een Pikachu encounter! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRolfje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 27-12-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:54:
Lol.. zet ik Pikachu als eerste in mn team, en raad 'ns weer een Pikachu encounter! :p
Zal je altijd zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb mijn friendcodes nu ook:

Primair
4098-2394-6392
Naam: Jurjen

Secundair
0834-1774-0291
Naam: Jurjen2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08 23:04
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:54:
Vind het wel leuk dat Pikachu echt z'n naam zodra die ingezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand me kunnen helpen om morgen alle 3 de kanto starters te kunnen krijgen? brengt veel nostalgie met zich mee zullen we maar zeggen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:30:
Zou iemand me kunnen helpen om morgen alle 3 de kanto starters te kunnen krijgen? brengt veel nostalgie met zich mee zullen we maar zeggen haha
Als je ze naar me toe wilt ruilen, geef ik je ze wel terug zodra je door gaat met het spel. Maar ik moet 's middags voetballen, dus dan ben ik er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Er is een andere manier om de Kanto starters te krijgen. Ivysaur en Charmeleon zijn confimered.
spoiler: Andere manier om Kanto starters te krijgen
Ze zijn te vinden in de Friend Safari zie linkje:

http://www.reddit.com/r/p..._something_in_the_friend/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik voetbal zelf ook.. maar is er ook een andere manier. zoals eggs? heb geen zin om een uur tot anderhalf uur aan elke starter te verspillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:37:
Ik voetbal zelf ook.. maar is er ook een andere manier. zoals eggs? heb geen zin om een uur tot anderhalf uur aan elke starter te verspillen
Zie het bericht wat ik net heb gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 01-06-2023
Batino schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 21:09:
Gewoon doen, waarom zou je je nu zo rushen? Als je het doet terwijl je er toch moet zijn kan je soms handige TMs en andere stuff krijgen die best handig zijn, terwijl je die anders zou missen.

Ben daardoor overigens opnieuw begonnen op Yellow omdat ik niet meer wist waar ik al rond was geweest en waar niet. Als je het gelijk doet heb je daar geen last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jveer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:37:
[...]

Zie het bericht wat ik net heb gepost :)
Kun je ze gewoon vangen in de safari zone?:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Jveer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:36:
Er is een andere manier om de Kanto starters te krijgen. Ivysaur en Charmeleon zijn confimered.

spoiler:
Dan verwacht ik dat je Squirtle/Warturtle wel dmv surf/rod kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Jveer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:36:

Ik lees niets over die mega evo steen. Dat ding is natuurlijk het belangrijkste, die beesten zelf kan je wel breeden of transferren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mn laatste pokemon game dat ik heb gespeeld is fire red. Dus wat is de friend safari? haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
BlackMage schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:39:
[...]

Ik lees niets over die mega evo steen. Dat ding is natuurlijk het belangrijkste, die beesten zelf kan je wel breeden of transferren :)
Daar heb je wel een punt inderdaad, ik heb daar ook nog niks over gelezen helaas.

Friend Safari is open nadat je de Elite Four heb verslagen

Maar je kan de stenen wel later kopen voor $150k! :o
BlackMage schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:39:
Osnap. Stone guy is now selling Mega Stones for 150k. Bargain. Will actually purchase a couple.
He only sells the two Kanto ones that you don't have (he won't sell the alternate version Charizardite though)
http://www.serebiiforums....d&p=16509391#post16509391

[ Voor 38% gewijzigd door Jveer op 11-10-2013 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar het duurt dus in totaal ongeveer een uur/anderhalfuur voordat je beiden starters hebt? dan zal ik er nog goed overnadenken want dan ben ik al 3/4u verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:48:
Maar het duurt dus in totaal ongeveer een uur/anderhalfuur voordat je beiden starters hebt? dan zal ik er nog goed overnadenken want dan ben ik al 3/4u verder.
Daarmee heb je niet alleen de mega stenen maar heb je ook voor de rest van het spel alle starters bij je. Al is dat opzich al mogelijk vanaf het moment dat je je 2e pokemon vangt (15 min?) (Je kan niet traden met 1 pokemon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackMage schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 22:50:
[...]

Daarmee heb je niet alleen de mega stenen maar heb je ook voor de rest van het spel alle starters bij je. Al is dat opzich al mogelijk vanaf het moment dat je je 2e pokemon vangt (15 min?) (Je kan niet traden met 1 pokemon)
je moet toch eerst een kanto starter krijgen? dat duurt toch een uur ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:09:
[...]

je moet toch eerst een kanto starter krijgen? dat duurt toch een uur ofzo
Ja maar als je die kanto starters niet hoeft kan je ook alleen de kalos starters overzetten. Dat kan al heel snel, sneller dan welke andere generatie dan ook (Ik heb dat tot nu toe met alle generaties gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil liever de kanto dan de kalos starters hahah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
Heb de mensen uit de TS even allemaal toegevoegd, als er nog iemand FC's wilt uitwisselen, geef dan maar een seintje via DM of zo :) (mijne staat dus in de TS).

Nog een dikke 40 min te gaan en dan hopen dat de downloadservers het houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dat is nou het mooie. Nintendo lanceert de game wereldwijd. Maar wel steeds in de lokale tijzone. Dus over 40 minuten is het GMT+2 die massaal gaat downloaden :+ Als ze de game niet al hebben.

Dit zorgt iig wel voor een redelijk gespreide release.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2013 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooki3s
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 13:35
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:20:
Dat is nou het mooie. Nintendo lanceert de game wereldwijd. Maar wel steeds in de lokale tijzone. Dus over 40 minuten is het GMT+2 die massaal gaat downloaden :+ Als ze de game niet al hebben.

Dit zorgt iig wel voor een redelijk gespreide release.
Hopen dat er niet te veel australiërs wakker worden dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik ga er wel vanuit dat elke regio zijn eigen servers heeft hoor. Australie, Europa, Azie, Noord Amerika en Zuid Amerika.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je straks ook met die pokemon bank je save game laten staan en dan opnieuw beginnen. Nooit opslaan en de kanto starter krijgen op pokemon bank zetten enzovoort? dat je ze dan op de save game er weer af haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Voordat je kan traden moet je saven. Ik ga er vanuit dat dit ook moet als je de bank gaat gebruiken.

Maar als je maar 1 spel en/of 1 3DS hebt kan je de "trade met je zelf" methode niet gebruiken. Daarvoor is de bank wel enorm handig. Maar het zal niet sneller gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:28:
Kun je straks ook met die pokemon bank je save game laten staan en dan opnieuw beginnen. Nooit opslaan en de kanto starter krijgen op pokemon bank zetten enzovoort? dat je ze dan op de save game er weer af haalt
Dat kan, maar het lijkt me een beetje overbodig om het speciaal voor de kanto starters te doen
spoiler:
aangezien je ze postgame allemaal kunt krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb idd maar 1 spel en 3ds... wat is een postgame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:45:
Heb idd maar 1 spel en 3ds... wat is een postgame
Zodra je de Elite Four en Champion heb verslagen. Als je wilt kunnen we eventueel elkaar helpen, ik wil m'n starters ook nog switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jveer schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 23:49:
[...]

Zodra je de Elite Four en Champion heb verslagen. Als je wilt kunnen we eventueel elkaar helpen, ik wil m'n starters ook nog switchen.
ik vind het prima. Hoe gaan we het doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
breeding en ruilen onderling met mensen die een andere hebben. easiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13-09 10:48
Zojuist iedereen toegevoegd als vriend die in de OP staat.
Die van mij is ook via DM doorgegeven, en zal denk ik morgen er ook tussen staan :)
Ik speel btw Y ;)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb maar besloten om toch voor de kanto starters te gaan en maar 3u daarvoor te besteden. Zou iemand me dan willen helpen op het forum zodat ik die pokemon naar hem kan traden en dan later weer terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-09 20:08
Ik heb de friendlist van de OP weer bijgewerkt. Ik ben nu op het punt dat ik de Kanto starter heb gekozen. Ik heb ook me Torchic opgehaald uit de Mystery Gift. Ik zit nu in de grote stad, maar twijfel om even terug te lopen/skaten voor een Riolu. Ik vind Lucario altijd wel cool. Zijn het mensen nog gelukt om hem aan te schaffen uit de eShop?

[ Voor 21% gewijzigd door Dubrillion op 12-10-2013 08:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
  • Laatst online: 11:49
Dubrillion schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 08:40:
Ik heb de friendlist van de OP weer bijgewerkt. Ik ben nu op het punt dat ik de Kanto starter heb gekozen. Ik heb ook me Torchic opgehaald uit de Mystery Gift. Ik zit nu in de grote stad, maar twijfel om even terug te lopen/skaten voor een Riolu. Ik vind Lucario altijd wel cool. Zijn het mensen nog gelukt om hem aan te schaffen uit de eShop?
Begrijp ik goed dat je Lucario kan kopen in de eShop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Julios schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 08:59:
[...]

Begrijp ik goed dat je Lucario kan kopen in de eShop?
Ik denk dat hij bedoelt als de games al goed te downloaden zijn in de eShop, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:00:
[...]

Ik denk dat hij bedoelt als de games al goed te downloaden zijn in de eShop, hehe.
Ik mag het hopen, dat er geen microtransacties inzitten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook een chat ofzo? waar ik kan vragen of iemand me kan helpen met t traden van de zes starters;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 26-11-2023
Je mag mij ook op de frontpage bij de friendscodes zetten.

whodares: 1822-0044-0790

Ik heb enkel pokemon X en zit bijna bij de derde badge. Kheb ook al mogen battlen tegen een random koreaan die mijn eerste pokemon niet eens neer kon krijgen :D:D

BNet tag: whodares#1162

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik dan jou mijn starters sturen dat jij me later weeer terug stuurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Is goed voor mij. Dan heb ik ze ook ineens weer in de pokedex staan.

Khoop dat er later wel iemand vriendelijk genoeg gaat zijn om me te helpen alle mega evolutions vast te krijgen. Ik ben een verzamelaar op dat vlak. Betekent natuurlijk dat ik waarschijnlijk 2 keer het spel moet uitspelen :P

Maar goed, ik ga nu iedereen van de TS toevoegen. Je mag me ook toevoegen voor je starters allemaal.

P.S. Ik zou het heel tof vinden moest je een paar keer extra herstarten om me de kalos fire en grass te geven :P Gewoon een vraagje, geen vereiste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tuurlijk als jij mij helpt, tegenprestatie kan geen kwaad;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Ok, bedankt :)

Ik weet wel niet goed hoe het met die friend codes allemaal werkt, krijg ik ergens een melding dat je mij hebt toegevoegd? Ik zie je namelijk niet in de TS staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee... heb vandaag pas me eerste ds game binnen via post. dat is pokemon x haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
^ Zouden jullie verder in PB's willen gaan over het ruilen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mat.hi.as
Je krijgt er geen melding van. Je moet elkaar toevoegen, dan pas ben je vriendjes. Ik heb zojuist iedereen toegevoegd die in de TS staat :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
@BlackthunderAwf Goed idee, soms verlies ik nogal het aantal berichten uit het oog -.-

@mathias Bedankt voor de info. verklaart veel van waarom sommige mensen me nooit online zagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whodares schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:38:
Ok, bedankt :)

Ik weet wel niet goed hoe het met die friend codes allemaal werkt, krijg ik ergens een melding dat je mij hebt toegevoegd? Ik zie je namelijk niet in de TS staan.
Sorry man ik heb al iemand gevonden die me wou helpen en stuurde me gisteravond al DM. im sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn laatste vraag: kan traden gelijk al vanaf de allereerste minuut dat je speelt?;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
mat.hi.as schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 09:18:
[...]

Ik mag het hopen, dat er geen microtransacties inzitten :+
Ja ik ook, heb er op één of andere manier een kleine afkeer van gekregen. Ik dacht ook ergens te lezen van een Nintendo bobo dat er geen DLC of iets dergelijks zou komen. _/-\o_
Volgens mij las ik het op de IGN site.

Edit: Ik zal hem toch maar halen vandaag denk ik(als er nog kopies liggen bij de MM).

[ Voor 11% gewijzigd door Julios op 12-10-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Aan de ene kant ben ik wel benieuwd wat voor DLC er zou komen als er micro-transacties in zou zitten. Masterballs? Shiny's? Oude events?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
Hehe zolang het maar niet dit doen: $0,79 Masterball pack tot $79.00 50 Masterballs.
of koop shiny vliegende pikachu met flamethrower voor $1,79

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 14:42
Zal dit ook maar hier even melden.

Er is ook een mega aerodactile ;)
Had gisteren er een stone voor gekregen ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
DCG909 schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:14:
Zal dit ook maar hier even melden.

Er is ook een mega aerodactile ;)
Had gisteren er een stone voor gekregen ingame.
Hoe ver zit jij al wel niet in de game dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je aan die stenen dan want elke pokemon heeft zn eigen. Dan moeten er ingame wel 201321 van die dingen zijn hahha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Ik heb echt een ongebalanceerde team :p

Frogadier lvl 18
Fletchinder lvl 18
Charmeleon lvl 16
Combusken lvl 19
Bidoof lvl 12

Veel te veel vuur pokémon. Surf en m'n team is weg :+

Verder ben ik nu op weg naar de Parfume Palace
spoiler:
om de pokéflute te halen, dus nog maar 1 badge.
.

Edit: Goed idee

[ Voor 9% gewijzigd door chengbondkwok op 12-10-2013 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
^ Misschien dat je dat laatste in een spoiler kunt zetten? Er zijn enkele die daar nog niet zoveel van af willen weten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er veel obstakels die ik moet uitzoeken voordat ik de kanto starters krijg?;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whodares
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:21:
Zijn er veel obstakels die ik moet uitzoeken voordat ik de kanto starters krijg?;p
Neen, na een uur-anderhalf uur echt doorspelen heb je de kanto starter al. Als je traag gaat, dan ben je natuurlijk een pak langer bezig. Ik had de mijne na een 3-tal uur gameplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eindelijk pokemon X binnen dus laat het avontuur maar beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCG909
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 14:42
Ik kreeg de aerodactilite (oid) na de fossiele pkm.
Maar het varieert dus wat je krijgt. dus ik heb daar misschien gewoon mazzel gehad.

Wat ik me nu toch ga afvragen is of de legendarys van dit spel ook mega vormen gaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRolfje
Zojuist eindelijk mijn Pokemon Y kunnen ophalen. Ben zo benieuwd naar de game :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Mijn biggest complain na badge 2:
Er zijn al zoveel pokemons beschikbaar early on
Ik heb gewoon geen idee welke ik wil gaan trainen
Ik heb echt al anderhalve box vol met allemaal verschillende pokemons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nelusz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-09 23:08
LunaTempesta schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:46:
Mijn biggest complain na badge 2:
Er zijn al zoveel pokemons beschikbaar early on
Ik heb gewoon geen idee welke ik wil gaan trainen
Ik heb echt al anderhalve box vol met allemaal verschillende pokemons.
Dat wast juist het doel van deze game. Ze wilden meer pokemon beschikbaar maken meteen in het begin zodat niet iedereen een zelfde soort team heeft (naast starters).
Mijn grootste klacht van deze game is juist dat er zoveel extra's in zitten dat het onoverzichtelijk wordt (Super training, O-power etc.)
Het grootste pluspunt vind ik dat je XP krijgt als je pokemon vangt. Bij de eerdere games verkoos ik altijd de XP boven het vangen en had ik aan het eind van de game misschien 1 box vol. Nu heb ik na twee badges inderdaad 1,5 box vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
breakskater schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:54:
[...]

Dat wast juist het doel van deze game. Ze wilden meer pokemon beschikbaar maken meteen in het begin zodat niet iedereen een zelfde soort team heeft (naast starters).
Mijn grootste klacht van deze game is juist dat er zoveel extra's in zitten dat het onoverzichtelijk wordt (Super training, O-power etc.)
Het grootste pluspunt vind ik dat je XP krijgt als je pokemon vangt. Bij de eerdere games verkoos ik altijd de XP boven het vangen en had ik aan het eind van de game misschien 1 box vol. Nu heb ik na twee badges inderdaad 1,5 box vol.
Dat XP krijgen als je een pokemon vangt vond ik echt verrassend haha. Ik ving dat vogeltje en opeens ging mijn Froakie een level omhoog. Ik dacht echt van: huh? Wel chill :)

Bedenk me nu opeens: vang je een legendary van lvl 100 met een lucky egg... over 9000 exp :+

[ Voor 5% gewijzigd door chengbondkwok op 12-10-2013 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-09 11:57
Mijn Y is nog steeds niet geleverd en ik wil ook spelen :( :P .

Speel al Pokemon sinds Red en Blue, maar ik ben weer super hyped voor deze generatie. Ik weet nog niks van deze games behalve de eerste starters, zelfs hun evoluties heb ik nog niet gezien 8) . Ben zo benieuwd.

Kan je ook ruilen met mensen die je niet kent? Jawel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Njay
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-09 14:27
Wehkamp order staat nog op 1 week terwijl de site zegt direct leverbaar

ben benieuwd :)

PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de megaevolutie van heracross valt me tegen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
breakskater schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 10:54:
[...]

Het was meer een grap.
Natuurlijk is het moeilijk om te kiezen, maar zoveel keus is geweldig. Maar vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
Zonet de 7e gym verslagen met:
- Charizard Lv 61
- Talonflame Lv 60
- Greninja Lv 60
- Bibarel Lv 52 (Nog nooit in een battle gebruikt, maar door ES krijgt hij ontzettend veel xp xd)

Voordat ik de League kan verslaan moeten ze nog wel enkele levels omhoog, want wat ik gehoord heb zitten ze in de league wel tegen de Lv 70..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRolfje
De eerste encounter in het bos was bij mij direct een Pikachu :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
Tof BlackthunderAwf. ik wil ook spelen als ik het zo zie. Zit nu op werk, zal na mijn werk meteen maar langs de MM voor de game haha.
Ik denk dat ik de grass starter ga nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jveer
Verwijderd schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:04:
de megaevolutie van heracross valt me tegen....
Ja eigenlijk wel... Echt jammer want dat is één van m'n favoriete pokemons :'(

spoiler: nothing to see here
De mega vorm van Alakazam vind ik persoonlijk wel heel erg gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimDB
  • Laatst online: 01-06-2023
Vanaf vandaag zijn zowel Pokémon X & Y als de 2DS trouwens ook beschikbaar in de Makro (voor respectievelijk €39,99 en €129), twijfels twijfels :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
BlackthunderAwf schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 11:24:
Zonet de 7e gym verslagen met:
- Charizard Lv 61
- Talonflame Lv 60
- Greninja Lv 60
- Bibarel Lv 52 (Nog nooit in een battle gebruikt, maar door ES krijgt hij ontzettend veel xp xd)

Voordat ik de League kan verslaan moeten ze nog wel enkele levels omhoog, want wat ik gehoord heb zitten ze in de league wel tegen de Lv 70..
Jezus christus hoe krijg je dat nu al voor elkaar?
Ik ben al ruim 11 uur bezig en ben nog niet bij de 2de gym.

Net een Rhyhorn gevangen. Hoe vet is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackthunderAwf
LunaTempesta schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 12:07:
[...]

Jezus christus hoe krijg je dat nu al voor elkaar?
Ik ben al ruim 11 uur bezig en ben nog niet bij de 2de gym.

Net een Rhyhorn gevangen. Hoe vet is dat.
Ik vang verder geen Pokémon, dat ga ik pas na de league doen. Ik heb er trouwens ook al 19 uur opzitten hoor... ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ahh dat verklaart.
Ik heb inmiddels al 45 pokemon gevangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hockeyking
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 23:11
Ik zal mijn vriendcode ook maar eens geven ;) :

4055-3971-3238.

En ik heb op dit moment een kadabra, maar ik wil nu graag een Alakazam. Maar die kan je alleen maar krijgen door te traden volgens mij. Weet iemand hoe dat precies in zijn werking gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julios
Hockeyking schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:13:
En ik heb op dit moment een kadabra, maar ik wil nu graag een Alakazam. Maar die kan je alleen maar krijgen door te traden volgens mij. Weet iemand hoe dat precies in zijn werking gaat?
Bij de oude games moest je gewoon een abra of een kadabra traden met iemand. Daarna zou hij op het juiste lvl moeten veranderen.

[ Voor 7% gewijzigd door Julios op 12-10-2013 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kcrobin
  • Laatst online: 11-09 16:45
Dit meen je toch niet!

Ik heb Pokemon X op 10 oktober bij Mediamarkt besteld en verwachtte bezorging vandaag thuis. Staat er vanaf vandaag BEZORGING: 2 - 3 weken.

Way to go, lekker mediamarkt. Sukkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batino
  • Laatst online: 14-09 20:36
kcrobin schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:17:
Dit meen je toch niet!

Ik heb Pokemon X op 10 oktober bij Mediamarkt besteld en verwachtte bezorging vandaag thuis. Staat er vanaf vandaag BEZORGING: 2 - 3 weken.

Way to go, lekker mediamarkt. Sukkels.
Bestelling annuleren en vandaag naar de winkel?

Mijn Pokemon X zou vandaag moeten worden bezorgd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hockeyking
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 23:11
Julios schreef op zaterdag 12 oktober 2013 @ 15:15:
[...]

Bij de oude games moest je gewoon een abra of een kadabra traden met iemand. Daarna zou hij op het juiste lvl moeten veranderen.
Maar dat betekend dus dat ik een Kadabra van iemand moet krijgen via trade. Of is het ook mogelijk dat ik mijn Kadabra trade en vervolgens weer terug trade, zal die dan ook evolueren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walance
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 17:25

Walance

Hm.. wat zal ik hier schrijven

Ik heb mijn pokemon X ontvangen (van bol.com). Het lijkt dat je helemaal niet ver hoeft te spelen voordat je kunt ruilen. Is er iemand die mij zometeen kan helpen? Ik wil graag de 3 nieuwe starters hebben. Ik reset het spel en ruil ze dan steeds naar je.
Pagina: 1 ... 9 ... 84 Laatste

Dit topic is gesloten.