Die hoop ik ook te krijgen iddIIsnickerII schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:12:
Ik wacht netjes tot zaterdag. Dan krijg ik er misschien ook nog zo'n handige DS cardridge houder in de vorm van een pokeball bij :3
hebbedingetje
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
DSi-oplader is ook geschikt voor 3dsxl btw, voor het geval je die ook hebt. En die laders zijn niet absurd duur.
Read the code, write the code, be the code!
De reden waarom ze dat hadden gedaan was omdat ze er van uit gingen dan een groot aantal mensen al een oplader had van idd de DSi XL of een oude 3DS.
Beetje stom maarja. Marketing. \Bij de release van de 3DS XL had iedere winkel er een oplader bij zitten als actie.
Beetje stom maarja. Marketing. \Bij de release van de 3DS XL had iedere winkel er een oplader bij zitten als actie.
Heeft er iemand al of ook mee besteld de nieuwe stategy guide? Ik koop ze meestal later als ik de game al eens gespeld hebt of ik moet echt niet verder komen. Is ook meer als een verzamel item. Ben erg benieuwd hoe die is.
Ja heb de hardcover besteld. (niet de officiele) maar hardcover yay.
Wij zijn ook de enigen die geshaft zijn met die Nintendo-humor. US en Japan hebben er wel een charger bij gekregen.
Maargoed, ding (officieel Nintendo) kost 10 euro, wel te overleven. Maar wel uitkijken, er zijn ook winkels die de originele niet verkopen maar voor 10-15 euro een third party lader verkopen. Zulke acties moet je niet belonen door in die winkel je geld uit te geven.
Maargoed, ding (officieel Nintendo) kost 10 euro, wel te overleven. Maar wel uitkijken, er zijn ook winkels die de originele niet verkopen maar voor 10-15 euro een third party lader verkopen. Zulke acties moet je niet belonen door in die winkel je geld uit te geven.
Meh, waarom een guide kopen?
Online staat ook genoeg als je ergens blijft hangen.
Ik laat mijn zusje rond 5en even kijken of ze ergens X kan vinden (ze is al in de stad, vandaar).
Y heb ik al bij Wehkamp besteld, maar ik kan gewoon eigenlijk niet wachten
(plus, als ze hem hebben, dan kan ik alle pkm zelf vangen)
Ik laat mijn zusje rond 5en even kijken of ze ergens X kan vinden (ze is al in de stad, vandaar).

Die hardcover guide haal ik misschien ook nog wel in huis. Staat mooi op de boekenplank. Moet hij natuurlijk niet pas weken na de game te krijgen zijn.
Is het echt mogelijk als je beide versies in bezit hebt dat je dan echt alle Pokémon kan vangen? Of heb je nog steeds B/W/B2/W2 nodig?
Steam: GAITii | PSN: GAITii | 3DS FC: 0361-7487-5231
deze hardcover?Eduardboon schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:35:
Die hardcover guide haal ik misschien ook nog wel in huis. Staat mooi op de boekenplank. Moet hij natuurlijk niet pas weken na de game te krijgen zijn.
nu ik zie dat het een hardcover is denk ik dat ik hem ook maar ga aanschaffen. is toch wel leuk in de boekenplank naast hyrule hstoria.
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
National dex is niet met 1 generatie volledig te vullen meen ik, ik heb al flink wat poks van SS naar W2 geschoven om de national dex wat te vullen.
Meestal als ik op mijn 3DS zit ben ik niet in de buurt van mijn PC o.i.dDCG909 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:34:
Meh, waarom een guide kopen?
een boek waar alles instaat is gewoon veel handiger en leuker.
Smart phone / tablet is bij mij eigenlijk nooit ver weg
Die jaeathan schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:37:
[...]
deze hardcover?
nu ik zie dat het een hardcover is denk ik dat ik hem ook maar ga aanschaffen. is toch wel leuk in de boekenplank naast hyrule hstoria.
bol.com heeft hem ook
lekker laten bezorgen
lekker laten bezorgen
Dat is dan weer de 22eLunaTempesta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:49:
bol.com heeft hem ook
lekker laten bezorgen
NiceDubrillion schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 15:06:
Inderdaad een rare actie. Moet je eens weten hoeveel mensen dat vergeten
Ik heb nu een mailtje gehad dat de betaling is ontvangen en me pakketje wordt klaar gemaakt om te verzenden. OOOH YEEAAHH !!!
Check wel je Spam-box voor een trackingmailtje. Ik had al om 13:00 een trackingmail gekregen, maar geen melding van ontvangen, omdat deze in de spambox zat van Gmail.
Overigens:
spoiler: Pleeeeeeeeeeeaaaaaaaaasse make this
[ Voor 11% gewijzigd door chengbondkwok op 10-10-2013 16:49 ]
Mijn zusje is nu langs de lokale game speciaal zaak 
Daar hebben ze beide al binnen
Nu direct maar Whekamp annuleren.
Daar hebben ze beide al binnen
Nu direct maar Whekamp annuleren.
Iemand al geluk bij de grotere winkels, saturn of gamemania bijvoorbeeld? Onze stad is niet gezegend met een lokale gameshop.
Mijne is ook opgestuurd bij gamesync
ga wehkamp ook maar afzeggen al was dat wel ruim 10 euro goedkoper.
ga wehkamp ook maar afzeggen al was dat wel ruim 10 euro goedkoper.
Ik ben ook wel benieuwd of er al MediaMarkten zijn, die zit nog wel op een fietsafstand vanaf hier. De auto wordt hem niet meer vanavond
In Schiedam centrum is ie al binnen bij de Gamestart.
45 euro, dus dat is niet zo gek duur (als je het mij vraagt).
Pics will follow soon
Pics uploaded
Edit.
Pics will follow soon
Pics uploaded
Edit.

[ Voor 40% gewijzigd door DCG909 op 10-10-2013 17:09 ]
Verkopen ze hem daar ook al? Schiedam is niet zo gek ver weg ;-) en ze zijn tot laat open vanavond.DCG909 schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:05:
In Schiedam centrum is ie al binnen bij de Gamestart.
Pics will follow soon
Pics uploaded
Edit.
[afbeelding]
Goddamnit, dat wordt toch wel heel erg twijfelen dan
. Hadden ze er nog veel in Schiedam?
Ik ga denk ik wachten tot zaterdag ochtend. Volgens game mania is die te spelen op de release day. Ben benieuwd wanneer ik bericht krijg dat ik hem op kan halen. Ga denk ik gewoon direct in de ochtend naar de winkel
Na zo'n 4-4,5 uur spelen heb ik:
- 1 badge (dicht in de buurt van de 2e gym)
- Fletchinder Lv 25
- Frogadier Lv 24
- Charmeleon Lv 22
- Bibarel de HM'er Lv 19
Nu eerst wat andere dingen doen, hopelijk vanavond weer even verder!
- 1 badge (dicht in de buurt van de 2e gym)
- Fletchinder Lv 25
- Frogadier Lv 24
- Charmeleon Lv 22
- Bibarel de HM'er Lv 19
Nu eerst wat andere dingen doen, hopelijk vanavond weer even verder!
[ Voor 7% gewijzigd door BlackthunderAwf op 10-10-2013 17:32 ]
STAPH BLACK! STAPH.
Ik krijg hem morgen middag pas.
K-kan er niet meer tegen.
In alle eerlijkheid ben ik lang niet zo geprikkeld geweest voor een release.
Ik krijg hem morgen middag pas.
K-kan er niet meer tegen.
In alle eerlijkheid ben ik lang niet zo geprikkeld geweest voor een release.
Ben net terug van het ophalen van mijn zusje (ze wilde samen lopen vanaf de tram halte).
Ik vermoed dat ze er nog wel een redelijke hoeveelheid zullen hebben.
Maar je kan altijd bellen en er een appart laten leggen
Ik vermoed dat ze er nog wel een redelijke hoeveelheid zullen hebben.
Maar je kan altijd bellen en er een appart laten leggen
Groningen
MediaMarkt - Ze werden vandaag verwacht, maar zijn niet binnengekomen. Morgen hopen ze op voorraad.
Saturn - Komen zaterdag pas.
Morgen maar weer even proberen dus
MediaMarkt - Ze werden vandaag verwacht, maar zijn niet binnengekomen. Morgen hopen ze op voorraad.
Saturn - Komen zaterdag pas.
Morgen maar weer even proberen dus
Als er al gameshops zijn die hem verkopen verwacht ik eigenlijk dat de Game Mania morgen ook wel met verkoop start.
Muhahaha, ik ga vanavond lekker beginnen 
Moet nu helaas nog wat dingen voor een school verslag schrijven.......
Moet nu helaas nog wat dingen voor een school verslag schrijven.......
Ha het is dat in Leeuwarden nog geen verkoop is, maar heb eigenlijk ook helemaal geen tijd om te spelen tot zaterdag.
Valt wel mee hoor. Die Exp. Share geeft gewoon de helft van de Exp. aan de rest van het andere team. Zo levelt elke Pokémon dus mee. Jammer dat je dat niet kan veranderen (volgens mij), want Bibarel hoeft niet te levelen...iRolfje schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 17:34:
Cool man!
Al aardig aan het grinden geweest dus
Ga je dan niet veul te snel? Ik hoop dat het wel uit te zetten is, want het voelt zo erg aan als cheaten. Of in ieder geval als het te makkelijk maken (denk ik dan, nog niet gespeeldBlackthunderAwf schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:21:
[...]
Valt wel mee hoor. Die Exp. Share geeft gewoon de helft van de Exp. aan de rest van het andere team. Zo levelt elke Pokémon dus mee. Jammer dat je dat niet kan veranderen (volgens mij), want Bibarel hoeft niet te levelen...
Je kan de Exp. Share wel uitzetten, maar dan kun je helemaal niet sharen, want je kunt ES ook niet aan een Pokémon geven.mat.hi.as schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:22:
[...]
Ga je dan niet veul te snel? Ik hoop dat het wel uit te zetten is, want het voelt zo erg aan als cheaten. Of in ieder geval als het te makkelijk maken (denk ik dan, nog niet gespeeld)
Jaja! In Schiedam hadden ze er inderdaad nog een aantal. Tot vanavond 21:00 zijn ze open. Nu lekker onderweg naar huis om te gaan spelen!
Huh? Je kon die Exp share toch altijd zelf aan een pokemon geven of in je items laten zitten?BlackthunderAwf schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 18:24:
[...]
Je kan de Exp. Share wel uitzetten, maar dan kun je helemaal niet sharen, want je kunt ES ook niet aan een Pokémon geven.
Is veranderd zoals het in gen 1 was.
key item geworden dat over alles verdeeld.
key item geworden dat over alles verdeeld.
Pokemon is nu in de eShop verschenen. Je kan hem nog niet aanschaffen, maar wel de info enz.
Iedereen moet trouwens even ze Friend code vermelden. De mijnes is : 3840-6121-4065
Iedereen moet trouwens even ze Friend code vermelden. De mijnes is : 3840-6121-4065

[ Voor 33% gewijzigd door Dubrillion op 10-10-2013 22:14 ]
Ik wou eerst de Pokemon 3DS XL gaan kopen, maar behalve het uiterlijk is er toch geen verschil?
In dat geval ga ik wel voor de normale XL, scheelt weer 20-30 euro.
Klopt, behalve het uiterlijk is er inderdaad geen verschil qua hardware. Je kan eventueel zo'n sticker kopen, heb je een soort van Pokémon versieBinaryRun schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:18:
Ik wou eerst de Pokemon 3DS XL gaan kopen, maar behalve het uiterlijk is er toch geen verschil?
Toegevoegd, ik sta in de TS.Dubrillion schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:06:
morgen maar even uit vinden hoe ik dat doe.
when you're feeling down, just remember that somewhere, someone is pushing a door that says pull.
Homescreen -> Vierkantig gezichtje (bovenin). Scheelt jou en andere misschien wat tijdeathan schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:41:
[...]
morgen maar even uit vinden hoe ik dat doe.
Ik zie dat Pokemon X/Y 45 euro is op de eshop. Ik zie dat je alleen kunt opwaarderen met 50 euro en niet met 45 euro (of je moet een aantal keer een kleinere kaart kopen). Kan ik met ideal ofzo tegoed toevoegen? Het is een beetje vervelend om er 5 euro op te laten staan er daar dan niks mee te doen.
Wow, voor het eerst in tijden dat ik mijn 3DS zijn batterij leeg heb gespeeld in min of meer 1 go.
Gaat wel potentieel een beetje lastig spelen worden, aangezien ik X & Y heb, maar zelf maar 1 3DS heb...
(Zelda 3DS).
Hmm, misschien maar sparen voor een pkm 3DS XD
spoiler:
In sommige gebieden heb je zelfs enigzins controlle over de camera en kun je redelijk vrij lopen!
Het lijkt er wel op dat je ook Mega Charizard X in pkm Y kunt krijgen, want de stones zijn "gewoon" hold items.
Het lijkt er wel op dat je ook Mega Charizard X in pkm Y kunt krijgen, want de stones zijn "gewoon" hold items.
Gaat wel potentieel een beetje lastig spelen worden, aangezien ik X & Y heb, maar zelf maar 1 3DS heb...
(Zelda 3DS).
Hmm, misschien maar sparen voor een pkm 3DS XD
Ik heb je aan de TS toegevoegd. Welke versie ga je spelen? X of Y (of beide?)Dubrillion schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:06:
Pokemon is nu in de eShop verschenen. Je kan hem nog niet aanschaffen, maar wel de info enz.
0173-2544-8596 - Gerrit - BlackthunderAwf op Tweakers - Y, tzt X wsl ook
Oh, voeg mij ook maar aan de TS toe 
Naam: Dirk (komt een beetje vreemd uit in het spel XD)
0216-1125-2104
X & Y
Naam: Dirk (komt een beetje vreemd uit in het spel XD)
0216-1125-2104
X & Y
Ik voeg iedereen ook gelijk op mijn 3DS toe. Mijn FC staat ook inde TS.
En morgen krijg ik Y binnen. X haal ik zaterdag uit de eShop.
En morgen krijg ik Y binnen. X haal ik zaterdag uit de eShop.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2013 23:04 ]
Heb met 30 nederlanders van 4chan ook een lijst met friend codes gedeeld.
Nou zal ik mn code ook hier nog maar delen
Ik hoop dat ik eraan denk om de rest nog toe te voegen. Momenteel 3DS niet bij de hand.
3523-3241-0035
Ik hoop dat ik eraan denk om de rest nog toe te voegen. Momenteel 3DS niet bij de hand.
3523-3241-0035
Nou m'n 3DS (ja 3DS!
) is vandaag netjes binnen gekomen en ook nog is een mailtje ontvangen dat de game verzonden is, dus die verwacht ik eigenlijk morgen op de mat te hebben. Laat ik morgen nou net een standaard lesvrije dag hebben! 
Friend code:
Naam: Birdhermes
Code: 4699-6474-5966
Pokemon X ga ik hopelijk morgen spelen!
Voor nu ga ik me lekker bezig houden met Fire Emblem demo, dat wordt wss m'n 2de aanschaf. Maar eerst heel wat uurtjes in pokemon stoppen voordat ik een 2de game ga kopen
Ik heb de lui in de TS inmiddels toegevoegd als friend.
Friend code:
Naam: Birdhermes
Code: 4699-6474-5966
Pokemon X ga ik hopelijk morgen spelen!
Voor nu ga ik me lekker bezig houden met Fire Emblem demo, dat wordt wss m'n 2de aanschaf. Maar eerst heel wat uurtjes in pokemon stoppen voordat ik een 2de game ga kopen
Ik heb de lui in de TS inmiddels toegevoegd als friend.
[ Voor 5% gewijzigd door Jveer op 11-10-2013 00:48 ]
Ik ga er waarschijnlijk een 2DS bij kopen morgen/zaterdag. Die ga ik dan primair gebruiken dus die Friend Code heb je het meeste aan 
Als je niet voldoende tegoed hebt bij een aankoop (0 euro is ook niet voldoende) dan krijg je tijdens het aankoopproces de optie om je tegoed te upgraden met precies genoeg geld om je aankoop te doen. Of dat nu 45 euro is of 3 nogwat voor een VC titel maakt niet uit.Mithrildor schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:43:
Ik zie dat Pokemon X/Y 45 euro is op de eshop. Ik zie dat je alleen kunt opwaarderen met 50 euro en niet met 45 euro (of je moet een aantal keer een kleinere kaart kopen). Kan ik met ideal ofzo tegoed toevoegen? Het is een beetje vervelend om er 5 euro op te laten staan er daar dan niks mee te doen.
Hoe weten jullie dat bol.com pas op de 22e bezorgt? Bij mijn bestelling staat dat die gewoon op de datum van release wordt bezorgd.
Ik ga Y spelen. Als het goed is wordt hij voor twaalf uur bezorgtVerwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:56:
[...]
Ik heb je aan de TS toegevoegd. Welke versie ga je spelen? X of Y (of beide?)
je hebt ook kaartjes van €15.00 de prijs van die site klopt niet echt. maar ik kon niks beters vinden.LunaTempesta schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 23:09:
Heb met 30 nederlanders van 4chan ook een lijst met friend codes gedeeld.
3523-3241-0035
mijn friend code is: 1564-2381-1586 naam: joris
ga nu alle bovenstaande maar invoeren.
en ga Y spelen.
[ Voor 1% gewijzigd door eathan op 11-10-2013 08:42 . Reden: laatste regel vergeten ]
De mijne stuur ik later ook nog door, want ja, op je werk een beetje op je 3DS zitten is ook een beetje raar
.
Nog maar een nachtje wachten!! Het is ondragelijk!!! ><
Nog maar een nachtje wachten!! Het is ondragelijk!!! ><
Kast: Cooler Master Q330L V2 | CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D | CPU Cooler: Thermalright Peerless Assassin 120 SE | MEM: Corsair Vengeance 2x 16GB @ 6000MHz | GPU: XFX Speedster MERC 6800XT | SSD: Samsung 980 PRO 1TB | Scherm: Samsung LC24RG50FQU 144hz
Ik ben toch over.
Ik ga proberen dit weekend een 3ds XL te halen met ik denk pokemon X.
Ik vind namelijk die zwarte charizard niet mooi.
Dus de friend code komt.
Dus de friend code komt.
[ Voor 9% gewijzigd door Clavat op 11-10-2013 09:04 ]
PSN: McMillan0984
Dan bedoel je Y
Ind. de Y ik was even door de war.
Kijken of ik mijn skills en team van vroeger weer kan samen stellen.
Is het hier ook zo dat je bijv. de laatste evolutie pas kunt krijgen door te traden?
Verwijderd
echt gaaf om te horen dat veel mensen die al jaren geen pokemon hebben gespeeld het bij dit deel toch weer willen proberen. ik zelf heb van af mijn 7de alle generaties gespeeld.Clavat schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:04:
Ik ben toch over.
Dus de friend code komt.
er zullen wel weer een aantal bij zitten die je alleen kan krijgen toor te traden.Clavat schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:06:
[...]
Ind. de Y ik was even door de war.
Kijken of ik mijn skills en team van vroeger weer kan samen stellen.
Is het hier ook zo dat je bijv. de laatste evolutie pas kunt krijgen door te traden?
maar misschien zijn dat alleen pokemon van eerdere gens.
heb de mijne ook gekocht voor Y. alleen wel bijna een jaar geleden.Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:22:
[...]
echt gaaf om te horen dat veel mensen die al jaren geen pokemon hebben gespeeld het bij dit deel toch weer willen proberen. ik zelf heb van af mijn 7de alle generaties gespeeld.
kon daardoor black 2 lekker uitspelen. en aangezien ik ook best wel en zelda fan ben ook meteen maar ocarina of time gehaald, toen.
Een goede site persoonlijk vind ik wiicode.nl. Daar koop je kaarten met een mini extra prijs en krijg je over de mail de code binnen enkele seconde als je met iDeal betaalteathan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 08:41:
[...]
je hebt ook kaartjes van €15.00 de prijs van die site klopt niet echt. maar ik kon niks beters vinden.
Zodra ik vanmiddag thuis ben ga ik ook alle friend codes invoeren. Dit is voor mij de eerste keer.
Moeten andere deze accepteren ofz ? Ik ga voor het eerst online. Heb wel een DS gehad, maar een 3DS werkt stukken beter. Ik wilde eerst geen 3DS totdat ik de Pokémon X en Y aankondiging zag. Toen kreeg ik netjes van me vriendin een 3DS XL voor me verjaardag

Mijn track & trace is ook verzonden, maar doet weer eens gek. Er staat nog steeds bij het sorteercentrum, terwijl hij gisteren voor 6u verzonden is. Gelukkig is dit al een aantal keer voorgekomen dat de T&T niet synchroon loopt
Ja het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.
Het concept is goed, en dat trekt in het spel.
Het traden moet je hier ook fysiek bij iemand zijn?
Want ik kan me alleen herinneren dat ik altijd iemand moest zoeken om te traden.
Of kan hier via internet met willekeurige getrade worden?
Want ik kan me alleen herinneren dat ik altijd iemand moest zoeken om te traden.
Volgens mij kan dit zo over internet. Hoewel ik gok als iedereen ze Friend Code toevoegt en je even wat tijd afspreekt in een DM dat iemand je vast wel even wilt helpenClavat schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:40:
Ja het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan.
same here.Dubrillion schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:41:
[...]
Volgens mij kan dit zo over internet. Hoewel ik gok als iedereen ze Friend Code toevoegt en je even wat tijd afspreekt in een DM dat iemand je vast wel even wilt helpen. Één ding weet ik wel. Zodra ik een Scyther en Metal Coat heb ga ik hulp inschakelen
en eigenlijk ook zodra ik een electrabuzz met electrizer heb. als die in het spel zit.
Hahaha, mooi
Dat wordt dan zodra ik Haunter heb, En natuurlijk Kadabra,
En Onix met een metal Jacket...
Dan heb ik mijn team weer bijna compleet.
Scyther een evolutie?? What have they done.....
Groen moet die blijven.... er is veel veranderd
Dat wordt dan zodra ik Haunter heb, En natuurlijk Kadabra,
En Onix met een metal Jacket...
Dan heb ik mijn team weer bijna compleet.
Verwijderd
Is de game al vandaag ergens verkrijgbaar? Is er geen winkel die ze al verkoopt of zijn ze morgen pas echt verkrijgbaar?
Dit! Vandaag toevallig een dagje vrij dus als iemand een winkelketen weet die hem al verkoopt, let us know(Omgeving Breda hier).Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:55:
Is de game al vandaag ergens verkrijgbaar? Is er geen winkel die ze al verkoopt of zijn ze morgen pas echt verkrijgbaar?
Zo niet dan sta ik morgen rond 10e gewoon bij de MediaMarkt hoor
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
DO NOT F*CK WITH SCIZORClavat schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 09:52:
Of er in Y weer een mega of evolutie zit weet ik niet... Zou wel leuk zijn
De free record shop scheen hem vandaag al te verkopen. Zal rond t middaguur wel in de rekken liggen.
Haal hem daar zelf overigens niet. Al te vaak pre orders gecanceld bij de Game mania omdat de games eerder ergens anders te krijgen waren
Haal hem daar zelf overigens niet. Al te vaak pre orders gecanceld bij de Game mania omdat de games eerder ergens anders te krijgen waren
[ Voor 41% gewijzigd door Eduardboon op 11-10-2013 10:08 ]
Hij gaat half 10 open maar ik ken mijzelf goed genoeg dat ik dat niet haalVerwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:00:
Ik zal niet meteen bij openingstijd bij de winkel staan;p Ik verwacht geen stormloop

Mijn friend code is overigens:
2509-1641-8457
Ik ga Pokemon Y halen en speel ook veel AC: New Leaf, voor mensen die interesse hebben in turnip prijzen enzo.
De enige reden om vroeger naar de stad te fietsenVerwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:08:
Helaas is de free record shop in mijn stad failliet en dus gesloten...
Ik hoop dat mijn GM ze vandaag gaat verkopen.
Anders koop ik hem toch ergens anders (alleen mis ik dan mijn pokebal cartridgehouder).
Anders koop ik hem toch ergens anders (alleen mis ik dan mijn pokebal cartridgehouder).
Er staat bij GM een PlayOnRelease badge bij Pokemon op de website. Dus ik verwacht dat ze vandaag binnenkomen daar. Weet niet of ze een dag eerder gaan verkopen.Linkje3 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:08:
Ik hoop dat mijn GM ze vandaag gaat verkopen.
spoiler:
Heb ik iets gemist, of heeft deoxys een 5e vorm gekregen?
In het fossile lab liggen namelijk 5 meteoriten
Kan ook zijn dat het geen deoxys stenen zijn, maar het viel me toch net op.
Verwijderd
Ik denk niet dat GM ze vandaag verkoopt, aangezien ze de pas de reserveringen morgen uitgeven.
DCG909 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:13:
spoiler:Heb ik iets gemist, of heeft deoxys een 5e vorm gekregen?
spoiler:
het kan de treen voor giratina zijn, als het een gliseous orb is dan is dat het geval.
Heb iedereen toegevoegd behalve de lui die TS vermelden.Verwijderd schreef op donderdag 10 oktober 2013 @ 22:56:
[...]
Ik heb je aan de TS toegevoegd. Welke versie ga je spelen? X of Y (of beide?)
Wat bedoelen jullie nou precies. 'Homescreen bij het vierkantig gezichtje?'
I'm confused!
Hmmm, dat zou kunnen, maar dan vind ik het alsnog vreemd, want dat is een orb.eathan schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:16:
[...]
spoiler:het kan de treen voor giratina zijn, als het een gliseous orb is dan is dat het geval.
Ik ben nog niet zo gek ver in het spel, dus die items ben ik nog helemaal niet tegen gekomen.
Maar voor mijn gevoel is het spel echt lang
Ben nog geeneens bij de 2e gym geweest (of ik heb iets geskipped......, maar volgens mij kun je gewoon niet verder zonder de juiste gym verslagen ge hebben).
Op het homescreen heb je bovenin 4 vakjes staan. 1 daarvan is een smiley. Als je daarop klikt krijg je je eigen Friend code te zien en de friends die online zijn. Daar kan je ook mensen toevoegenLunaTempesta schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:22:
[...]
Heb iedereen toegevoegd behalve de lui die TS vermelden.
Wat bedoelen jullie nou precies. 'Homescreen bij het vierkantig gezichtje?'
I'm confused!
Ik ben nu na 5,5 uur bij de 2e gym, maar ik ben wat aan het trainen, want er wordt wel wat op niveau gebattled dacht ikDCG909 schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:23:
[...]
Maar voor mijn gevoel is het spel echt lang
Ben nog geeneens bij de 2e gym geweest (of ik heb iets geskipped......, maar volgens mij kun je gewoon niet verder zonder de juiste gym verslagen ge hebben).
Passen de Gym leader zich een beetje aan aan je niveau?
Of is het weer dat ze altijd hetzelfde doen?
Zoals het voorheen ook was?
Of is het weer dat ze altijd hetzelfde doen?
Zoals het voorheen ook was?
Ohh jullie hadden het over homescreen bij de 3DS?Dubrillion schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:26:
[...]
Op het homescreen heb je bovenin 4 vakjes staan. 1 daarvan is een smiley. Als je daarop klikt krijg je je eigen Friend code te zien en de friends die online zijn. Daar kan je ook mensen toevoegen
Ik d8 dat jullie op een gekke plek op tweakers jullie FC hadden vermeld. Confusion is super effective.
Voor degene die de mensen uit de TS niet toevoegen, kom ik hier ook nog een keer. Nu al namelijk 4 mensen toegevoegd die mij (nog) niet hebben 
1650-1669-3909
1650-1669-3909
Dubrillion schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:26:
[...]
Op het homescreen heb je bovenin 4 vakjes staan. 1 daarvan is een smiley. Als je daarop klikt krijg je je eigen Friend code te zien en de friends die online zijn. Daar kan je ook mensen toevoegen

Waarom zou je mensen uit de TS niet toevoegen?
Dat is toch juist het hele idee? Dat iedereen daar komt te staanIIsnickerII schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:30:
Waarom zou je mensen uit de TS niet toevoegen?
Mijn friendcode is 4398-9989-7293 en nickname = CBK
En de postbode is er nog steeds niet
En de postbode is er nog steeds niet
[ Voor 11% gewijzigd door chengbondkwok op 11-10-2013 10:33 ]
Toegevoegd maar je was mij zo te zien al voormat.hi.as schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:30:
Voor degene die de mensen uit de TS niet toevoegen, kom ik hier ook nog een keer. Nu al namelijk 4 mensen toegevoegd die mij (nog) niet hebben
1650-1669-3909
Lees wat verder A.U.B.Verwijderd schreef op vrijdag 11 oktober 2013 @ 10:32:
Iemand al enig idee of pokemon x/y ergens te koop is?;p
Het is al meerdere keeren aangekondigd dat meerdere bronnen X en Y al verkopen. Waar, kun je zelf terugvinden.
Dit topic is gesloten.