Sapstengel schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:21:
[...]
Dat gaan we wellicht meemaken....application ingevuld.
De clans zijn al een tijdje niet zo OP meer, maar sinds de patch van dinsdag lijkt dit helemaal weg te zijn.Pkunk schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:38:
Ben benieuwd wat jullie nu van de IS vs Clan balans vinden. Bij alle CW games die ik met cwdg gespeeld heb vind ik IS echt veel sterker. Nou ok, misschien niet heeel veel, maar wel duidelijk meer. Ze gaan gewoon niet dood en poken je helemaal aan gort.
Optelsommetje van damage van screen van kies:
Clan: 15240
IS:14140
Zal wel te maken hebben met die event komend weekend ofzo -.-
Want a cookie?!
IS Light mechs hebben een boost gehad volgensmij. Mercenarie van opfor heeft het hele rondje met zijn Raven 3L lopen trollen. Ding heeft Gauss, lasers, lrm, AC's vanalles en nogwat op zich gekregen, maar heeft toch hem de hele match niet verloren en fucking veel damage gedaan met zn LLasers.

[ Voor 24% gewijzigd door RadioKies op 23-04-2015 09:59 ]
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Je stelt een vraag die jammer genoeg niet 1 of 2 zinnen is te beantwoorden. Daarom: Wall of Text incoming.Pkunk schreef op woensdag 22 april 2015 @ 22:38:
Ben benieuwd wat jullie nu van de IS vs Clan balans vinden. Bij alle CW games die ik met cwdg gespeeld heb vind ik IS echt veel sterker. Nou ok, misschien niet heeel veel, maar wel duidelijk meer. Ze gaan gewoon niet dood en poken je helemaal aan gort.
Optelsommetje van damage van screen van kies:
Clan: 15240
IS:14140
Is IS vs Clans in balans, nee dat vind ik niet. Maar dat komt niet omdat alle Clans mechs veel beter zijn, maar meer een handvol. De Stormcrow, Hellbringer, Timberwolf en Direwolf zijn veel beter (op meerdere vlakken) dan hun IS counterparts.
Er was ooit eens een holy trinity van:
-Amour (Survivability)
-Maneuverability
-Firepower
Een mech kon uitblinken in 2 van deze punten tegelijk, maar niet 3. De IS mechs houden zich hier redelijk aan. De Stormcrow, Hellbringer en Timberwolf breken deze regel best flink omdat ze in alle drie de categorieën uitblinken. Het feit dat clans als enige een heavy heeft die ECM mee kan nemen laat ik maar even terzijde.
De Direwolf is hier weer uitzondering op aangezien hij niet veel sneller of beter bepantserd is als de IS assaults, maar hij blinkt uit door het gigantische grote en veelzijdige wapenarsenaal die hij kan meenemen.
Dit vertaalt zich in CW dat de beste en gangbare clan dropdecks bestaan uit 1 van de volgende configuraties:
-TBR/SCR/SCR/SCR
-HBR/HBR/SCR/SCR
-TBR/HBR/SCR/SCR
In iets anders droppen als Clan speler zijnde maak je unit niet beter. En sommige comp. units nemen het je ook niet in dank af als je in iets minder dropt.
IS heeft goede mechs, maar die zijn vaak goed op 1 gebied (of brawling, of long range, of hit and run), deze 3 clan mechs kunnen het allemaal (misschien niet even goed als de IS mech die specifiek voor een bepaalde rol is geconfigureerd, maar de clan mechs zullen al het andere weer beter zijn)
Als 2 teams met hetzelfde skill niveau het tegen elkaar opnemen, en 1 hiervan zal met clan mechs spelen (met een competitief dropdeck, zoals hierboven) dan zal je toch zien dat het merendeel gewonnen zal worden door de Clans.
Daarentegen is de rest van clanmechs redelijk underpowered tegen de beste IS clan mech (let op: de beste IS clan mechs, want IS heeft zelf ook veel mechs die weinig voorstellen)
Hoe ga je dit in balans brengen?
Ik weet het niet, aan de ene kant wil je dat de andere clans mechs meer gebruikt gaan worden, maar je wil ze niet op het niveau brengen van de "holy 4"
Voor CW zou ik het idee van Russ van afgelopen townhall wel eens willen proberen. Namelijk 1/1/1/1, maar dan niet gelimiteerd op 1 van elke weightclass, maar 1 van elke soort chassis, zodat aantal van de meeste gebruikte competitief Clan Dropdecks niet meer gebruikt kunnen worden.
TL;DR
een aantal clan mehs zijn OP, er zijn een aantal IS mechs die goed zijn, balans in CW is zoek vanwege de Clan Drop Decks, maar er is hoop
[ Voor 3% gewijzigd door Cinerama op 23-04-2015 10:02 ]
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Dit geloof ik dus niet meer. De enige reden dat we gisteren gewonnen hebben is dat we ze konden opwachten terwijl ze door een funnel liepen. Als het andersom geweest was hadden we keihard verloren. Harder dan we nu gewonnen hebben.Cinerama schreef op donderdag 23 april 2015 @ 09:57:
[...]
Als 2 teams met hetzelfde skill niveau het tegen elkaar opnemen, en 1 hiervan zal met clan mechs spelen (met een competitief dropdeck, zoals hierboven) dan zal je toch zien dat het merendeel gewonnen zal worden door de Clans.
Daarbij, de meeste CW games die ik gespeeld heb lopen erg snel uit op close range brawls en daar zijn clans simpelweg minder goed dan IS.
Hallo met Tim
Verwijderd
Een goede zerg rush is bv voor IS nog steeds een effectieve tactic.
Wat lastiger uit te voeren met clan imo...
Wat lastiger uit te voeren met clan imo...
Ik weet natuurlijk niet hoe jullie skill niveau zich verhoudt t.o.v de tegenstander en ik heb ook geen inzicht in welke dropdecks werden gebruikt. Als er bij jullie bv: myst lynxen, summoners en Gargoyle's rondliepen (om maar een paar sub-par clanmechs te noemen) dan houdt het natuurlijk snel op.Pkunk schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:14:
[...]
Dit geloof ik dus niet meer. De enige reden dat we gisteren gewonnen hebben is dat we ze konden opwachten terwijl ze door een funnel liepen. Als het andersom geweest was hadden we keihard verloren. Harder dan we nu gewonnen hebben.
Daarbij, de meeste CW games die ik gespeeld heb lopen erg snel uit op close range brawls en daar zijn clans simpelweg minder goed dan IS.
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Verwijderd
Waarom? Dit zijn juist hele goede mechs...Cinerama schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:30:
[...]
Ik weet natuurlijk niet hoe jullie skill niveau zich verhoudt t.o.v de tegenstander en ik heb ook geen inzicht in welke dropdecks werden gebruikt. Als er bij jullie bv: myst lynxen, summoners en Gargoyle's rondliepen (om maar een paar sub-par clanmechs te noemen) dan houdt het natuurlijk snel op.
Het zijn geen hele slechte mechs nee (alhoewel de myst lynx?) maar ze zijn zeker niet hele goede mechs. Als we voor CW uitgaan van Tier 1 (en waarom niet? je wilt je group niet gimpen en iets van "don't bring a knife to a gunfight"Verwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 11:49:
[...]
Waarom? Dit zijn juist hele goede mechs...
Tier 2 wel, maar een stormcrow, hellbringer, direwolf en timberwolf kan ten alle tijde alles wat een summoner en/of gargoyle kan (vaak zelfs beter, dat is ook de reden dat deze tier 1 zijn). Ja gargoyle heeft zijn snelheid mee, maar heeft weer als nadeel dat bijna alle weapon hardpoints in zijn armen zitten en deze erg laag zitten en echt veel armor heeft hij niet in vergelijking met de andere clan assaults.
zie ook bv: http://metamechs.com/mwo-tier-lists/comp-list/
[ Voor 4% gewijzigd door Cinerama op 23-04-2015 12:42 ]
omdat ik geen smiley zagVerwijderd schreef op donderdag 23 april 2015 @ 15:52:
Waarom toch altijd zo serieus?
En, geloof het of niet er zijn echt mensen die deze mechs goed vinden
Alweer deze discussie?
Clanmechs zijn OP, de King Crab is een goede contender voor OP IS mech, maar Clanners zijn zeker wel in het voordeel over het algemeen. Brawling zijn redelijk wat IS mechs beter in, maar dat heeft zoals iemand al zei te maken met dat clanners meer long range zijn. Ik kan geen IS Medium bedenken die enger is dan een SCR. Enige IS heavy die angstaanjagend kunnen zijn, zijn de gaussapult en jagers. IS lighs lijken een buff te hebben tov clanlights, maar dat kan komen doordat clanmeds zo veel beter dan clanlights zijn dat de clanlights slechter lijken dan dat ze zijn.
Pkunk, gisteren was het geluk idd dat ze door een steeg naar ons toe moesten komen en zouden mijn JM6-AC40 mechs het beste hebben gewerkt, maar het was ook geen top potje gisteren hoor. o.a. mijn clanmechs zijn hele slechte builds, Renquin killstealde als een Sapstengel maar doet het kwa damage normaal ook een stuk beter, de leiding was ook behoorlijk verwarrend. Come again? what? could you repeat that? I'm sorry, I don't understand Frenglish.
Clanmechs zijn OP, de King Crab is een goede contender voor OP IS mech, maar Clanners zijn zeker wel in het voordeel over het algemeen. Brawling zijn redelijk wat IS mechs beter in, maar dat heeft zoals iemand al zei te maken met dat clanners meer long range zijn. Ik kan geen IS Medium bedenken die enger is dan een SCR. Enige IS heavy die angstaanjagend kunnen zijn, zijn de gaussapult en jagers. IS lighs lijken een buff te hebben tov clanlights, maar dat kan komen doordat clanmeds zo veel beter dan clanlights zijn dat de clanlights slechter lijken dan dat ze zijn.
Pkunk, gisteren was het geluk idd dat ze door een steeg naar ons toe moesten komen en zouden mijn JM6-AC40 mechs het beste hebben gewerkt, maar het was ook geen top potje gisteren hoor. o.a. mijn clanmechs zijn hele slechte builds, Renquin killstealde als een Sapstengel maar doet het kwa damage normaal ook een stuk beter, de leiding was ook behoorlijk verwarrend. Come again? what? could you repeat that? I'm sorry, I don't understand Frenglish.

Killstealen als een Sapstengel.. Ha! Die ga ik op m'n werk of elders gebruiken waar ze Sapstengel niet kennen
Hallo met Tim
Sapstengel(TM)
Sue your asses...
Sue your asses...
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Ik ben online waar ik kan, maar heb ook een aantal afspraken staan dit weekend -.-Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:08:
En het event? Gaan jullie ervoor?
Gelukkig maandag Koningsdag en dat wordt toch kutweer

Want a cookie?!
Ik ga voor 5 CW deelname's en daar laat ik het bij, alles boven de 20 event points is onhaalbaar voor mij, en alles tussen de 5 en 20 niet interessant
Verwijderd
Vanavond online iigRenquin schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 09:45:
[...]
Ik ben online waar ik kan, maar heb ook een aantal afspraken staan dit weekend -.-
Gelukkig maandag Koningsdag en dat wordt toch kutweer
Ik vanaaf niet ivm een verjaardag, morgen ook niet omdat ik dan zelf voor t blok sta en zondag is de vraag of ik niet te brak ben van de avond daarvoor.
Zal maandag wel worden dan, doe wel oranje paint op mn mechs. Want koningsdag? Fuc... lang leven de koning! damn you Beobachter!
Zal maandag wel worden dan, doe wel oranje paint op mn mechs. Want koningsdag? Fuc... lang leven de koning! damn you Beobachter!
Vanavond hoop ik sowieso een aantal drops te doen, maar weet nog niet vanaf hoe laat
Zie je wel op de clan TS dan ^_^
M.b.t. de Clan vs IS discussie: Die Raven was idd echt bizar -.-
Heb zelf het volgende dropdek:
Timber Wolf
Timber Wolf
Hellbringer
Myst Linx
Kom 9vd10 potjes niet verder dan m'n 2e of 3e mech, dus het werkt prima zo ^_^
Want a cookie?!
Ga vanavond ff droppen met mijn nieuwe clan-vriendjes. Waarschijnlijk zondag ook nog ff.
Zaterdag verjaardag van Radio, dus dan kan ik niet droppen...genoeg Bacardi ingeslagen Radio?
Zaterdag verjaardag van Radio, dus dan kan ik niet droppen...genoeg Bacardi ingeslagen Radio?
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
Haha, Bacardi Breezahs4everyone1one11oneone11!1!one!!1!!!!
Het had niet veel gescheeld of ik had het in Grun gevierd, dan was je van harte welkom geweest met je zus.
Het had niet veel gescheeld of ik had het in Grun gevierd, dan was je van harte welkom geweest met je zus.
Lolbroek, was ik bijna naar Grun gereden....m'n zus zit in St. Maarten, Curacao of onderweg naar Panama; die gaat niet op tijd terug zijn voor jouw verjaardag.
Maar goed, ziet er dus naar uit dat ik weer zelf drank in moet slaan...
P.s. Bacardi drink je doorgaans met cooooolah. Breezer zegt mij vrij weinig. Generatiekloofje?
Maar goed, ziet er dus naar uit dat ik weer zelf drank in moet slaan...
P.s. Bacardi drink je doorgaans met cooooolah. Breezer zegt mij vrij weinig. Generatiekloofje?
[ Voor 17% gewijzigd door Sapstengel op 24-04-2015 14:29 ]
Breezahs is toch wat de jeugd drinkt (in ruil voor natura)? Limonade met een beetje alcohol erin. Dit soort dingen moet je wel weten, think of your kids! De BaCo ken ik uiteraard wel.

zojuist in de mail:
We are having a huge Battle of Tukayyid Sale
Buy MC and Get 20% extra MC
Heroes and Champions 50% off
Faction Cockpit Items 50% off
MC Consumables 30% off
Faction Patterns 30% off
Premium time 30% off
hmmmm, toch de Huggin kopen of niet? mmmmmmmmmm...

= bocht!Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 14:46:
Bierrrrrrr????
zojuist in de mail:
MC Consumables 30% off
Faction Patterns 30% off
Premium time 30% off
Verwijderd
Ik houd wel van breezah sletjes, nooit te oud voor...RadioKies schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 15:14:
Breezahs is toch wat de jeugd drinkt (in ruil voor natura)? Limonade met een beetje alcohol erin. Dit soort dingen moet je wel weten, think of your kids! De BaCo ken ik uiteraard wel.
[afbeelding]
[...]
= bocht!
zojuist in de mail:
MC Consumables 30% off
Faction Patterns 30% off
Premium time 30% off
Maar 50%off heroes and champions
Heb nog wat mc over, dus eens kijken!
Koop die huggin... Ben dat gezeur erover nu wel zat
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2015 15:26 ]
Hahaha, wat he said ^^
Doe gelijk de Oxide, ben je klaar.
Doe gelijk de Oxide, ben je klaar.
Just what I thought -.-
Balen hoor
Want a cookie?!
event wordt verlengd t/m donderdag http://mwomercs.com/news/...kayyid-full-event-details
Ben toch ff online vanaaf 
Ik zie geen Sapfenstengel.
Ik zie geen Sapfenstengel.
Jawohl?Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2015 @ 23:12:
Fapstengel?
War eine schönes Abend schießen...hat angefangen mit viel Spaß und später kamen die Erwachsenen und den haben Radio beschimpft...für mich war dass Toll, aber ich denke Radio hat eine anderen Meinung.
Zuerst mal schlafen gehen....40 ist ein hübsches Nummer, was denkt ihr?
Olé Olé Olé!

zal niet lang duren, maar toch een beetje trots

ze willen mij vaker mee hebben
[ Voor 38% gewijzigd door Cinerama op 25-04-2015 01:20 ]
Goed bezig Cinerama! 
Nog geen potjes gedaan -.- Zal vanavond pas op z'n vroegst worden ben ik bang
Nog geen potjes gedaan -.- Zal vanavond pas op z'n vroegst worden ben ik bang
Want a cookie?!

yeah i know, tegen een PUG clan groep, maar toch:
Voor het eerst door de 2k damage grens heen en top damage dealer van alle spelers
Ondanks dat het koningsdag is maar hebben mensen zin om mee te droppen voor CW- House Kurita?
"House Kurita"Eikeltje schreef op maandag 27 april 2015 @ 13:02:
Ondanks dat het koningsdag is maar hebben mensen zin om mee te droppen voor CW- House Kurita?
Muhohahaha!
Behalve 2 a 3 is de rest hier Clanner )(Wolf), veranderen van contract duurt tegenwoordig 3 dagen.
Volgensmij je nog niet eerder hier gezien Eikeltje. Ondanks volgensmij niemand aan je verzoek kan voldoen, welkom!
Haha tsja Clanner's wat moet je ermee
Dat kan aardig kloppen toch bedankt.
Trouwens ingame heet ik Moongl0w
Trouwens ingame heet ik Moongl0w
Hey Eikeltje zal je ff toevoegen ingame. Ik laat het verder aan Yozzman over om je te recruiten voor de dirty clanners
One of us! One of us!
One of them! One of them!
owwww, crap....ben er nog niet aan gewend...
Moet zeggen dat je het gister prima deed.Sapstengel schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:15:
Zou als ik jou was alleen wat minder poken en gewoon in de fireing line blijven staan als deze gevormd is
Heb inmiddels ook m'n 10e potje binnen. Denk niet dat ik veel verder ga komen (ook niet echt veel zin meer, geveel stress om die 80 punten te halen terwijl we gewoon vooral voor het winnen gaan ivm het overall winnen van de planeet).
Want a cookie?!
Verwijderd
Komt wel goed schatjeSapstengel schreef op maandag 27 april 2015 @ 23:15:
Meh, gewoon damage doen op mechs en je hebt je punten zo binnen. Van de paar potjes die ik heb gedaan (allemaal zonder OPA) heb ik 1 die buiten de punten valt. 10dmg=1pt, oftewel 800dmg en je bent binnen. Wat taggen en evt een kill halen helpt ook. Een win is 30 punten erbij, dus winnen of verliezen zou niet uit moeten maken. Alleen als je een rush hebt en het potje snel voorbij is maakt wat uit.
Gisteren 2 potjes gehad die ~10 minuten duurde waarbij ik dik over de 80pt had.
Enige wat jammer was dat wanneer de veteranen gisteren mee gingen doen met mijn laatste potje ik al mn mechs als eerste kwijt had (fijn 2 keer droppen tussen de vijanden). Baalde enorm, maar had blijkbaar al ~980dmg en dus punten binnen en vergeleken met de rest niet zo slecht gedaan.
Binnenkort maar eens mn stormcrows meer optimaal maken en mn Hellbringer bouwen.
Gisteren 2 potjes gehad die ~10 minuten duurde waarbij ik dik over de 80pt had.
Enige wat jammer was dat wanneer de veteranen gisteren mee gingen doen met mijn laatste potje ik al mn mechs als eerste kwijt had (fijn 2 keer droppen tussen de vijanden). Baalde enorm, maar had blijkbaar al ~980dmg en dus punten binnen en vergeleken met de rest niet zo slecht gedaan.
Binnenkort maar eens mn stormcrows meer optimaal maken en mn Hellbringer bouwen.
Wat? dat klinkt alsof Sap niet aan orders doet! ongehoord..Zou als ik jou was alleen wat minder poken en gewoon in de fireing line blijven staan als deze gevormd is
Verwijderd
Je dmg moet nog even iets omhoog eigenlijk. Misschien nog je draai vinden in de bende met mechsRenquin schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 07:37:
[...]
Moet zeggen dat je het gister prima deed.
Zou als ik jou was alleen wat minder poken en gewoon in de fireing line blijven staan als deze gevormd is
Heb inmiddels ook m'n 10e potje binnen. Denk niet dat ik veel verder ga komen (ook niet echt veel zin meer, geveel stress om die 80 punten te halen terwijl we gewoon vooral voor het winnen gaan ivm het overall winnen van de planeet).
Misschien nog je dropdeck optimaliseren?
Tsja, ik had ook liever gezien dat iemand anders op de uitkijk ging staan om ze in E4 te spotten op die nieuwe map, maar blijkbaar was ik de enige die op die gedachte kwamRenquin schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 07:37:
[...]
Moet zeggen dat je het gister prima deed.
...
Het zou ook beter verlopen als je niet steeds m'n been eraf zou schieten!
Gisteren wel een paar fijne drops gehad. In totaal 6 drops, drop 1, 2 en 5 waren defends. de andere rushes, dan scoor je idd een stuk minder. Defenden is toch wel een slag leuker dan die rush aanvallen.

Huh? Orders? Dat zijn toch adviezen?RadioKies schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:52:
...
Wat? dat klinkt alsof Sap niet aan orders doet! ongehoord..
Zou allemaal waar kunnen zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:58:
[...]
Je dmg moet nog even iets omhoog eigenlijk. Misschien nog je draai vinden in de bende met mechs
Misschien nog je dropdeck optimaliseren?
Zat gister volgens mij juist wel goed qua dmg. Meestal rond de 1300, op 1 potje na waar ik op de objectives af ging en vooral daar op aan het schieten was. Moet me toch maar eens wat minder naar orders gaan luisteren.
Dropdeck kan pas verder geoptimaliseerd worden als ik nog 2 mist lynxes en 2 hellbringers heb.
Ben al aardig aan het verbouwen geweest namelijk
Want a cookie?!
Verwijderd
Dan hoef je je ook geen zorgen te maken om die 80 score als je iedere keer dat gemiddeld hebtRenquin schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:26:
[...]
Zou allemaal waar kunnen zijn.
Zat gister volgens mij juist wel goed qua dmg. Meestal rond de 1300, op 1 potje na waar ik op de objectives af ging en vooral daar op aan het schieten was. Moet me toch maar eens wat minder naar orders gaan luisteren.
Dropdeck kan pas verder geoptimaliseerd worden als ik nog 2 mist lynxes en 2 hellbringers heb.
Ben al aardig aan het verbouwen geweest namelijk
Ik ben zelf hellbringer fan, dus 3x hbr en een ice ferrit. ECM komt altijd van pas.
Gister ging dat ook zeker goed en heb ik maar 1 potje gehad waar ik eronder zatVerwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 11:29:
[...]
Dan hoef je je ook geen zorgen te maken om die 80 score als je iedere keer dat gemiddeld hebt
Ik ben zelf hellbringer fan, dus 3x hbr en een ice ferrit. ECM komt altijd van pas.
We moeten sowieso nog eens kijken of alles goed is, mocht ik nog een keertje m'n ToP willen doen
Want a cookie?!
Verwijderd
Voor TOP moet je een build bouwen waarmee je een hoge dps hebt en kunt houden zonder te oververhitten. 1vs1 is het een killer als je overhit...
Mix van LBX, smal lasers en SRM wordt vaak gebruikt
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2015 12:45 ]
Ah, da's zo'n beetje wat ik nu al heb op een van m'n tbr's ^_^Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 12:44:
Voor TOP moet je een build bouwen waarmee je een hoge dps hebt en kunt houden zonder te oververhitten. 1vs1 is het een killer als je overhit...
Gaat goed komen dus.
Binnenkort maar eens samen uitproberen.
Want a cookie?!
Verwijderd
Meer caps?Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 21:14:
OVERALL INNERSPHERE VS CLANS
INNERSPHERE (41/63) 65.08% | CLANS (22/63) 34.92%
IS = OP
Maar het zegt nu nog helemaal niks, ben erg benieuwd naar de eind uitslag
Dat zijn moment opnames, kijk een 2 uur later en het staat 40/60% IS/Clan.
-edit 9.52-
InnerSphere (17/63) 26.98% | Clans (46/63) 73.02%
-edit 9.52-
InnerSphere (17/63) 26.98% | Clans (46/63) 73.02%
[ Voor 30% gewijzigd door RadioKies op 29-04-2015 09:52 ]
Nog Wolven online vanaaf?
Nope, ben niet thuis vanavond.RadioKies schreef op woensdag 29 april 2015 @ 18:38:
Nog Wolven online vanaaf?
Want a cookie?!
Verwijderd
dan zijn die scores wel erg afhankelijk van tijd stip zeg
INNERSPHERE (33/63) 52.38% | CLANS (30/63) 47.62%
INNERSPHERE (33/63) 52.38% | CLANS (30/63) 47.62%

PUG tegen PUG,wij waren redelijk kansloos
Toch hardst rammende IS-er van de pot
Kills viel me tegen, reageerbuisbaby's en invitrokindjes wilden maar niet neergaan
Méh,
You got to shoot more!
Heb maar een paar endgame screens genomen helaas, maar dit zijn ze:

Pkunk kan dr ook wat van:

Wij zaten in een pug slaughterfest, helaas waren het onze pugs, carry harder (Yozz kan er ook wat van):

Vandaag waren alleen maar wins voor ons team behalve die laatste screen (dat was de eerste pot).
You got to shoot more!
Heb maar een paar endgame screens genomen helaas, maar dit zijn ze:

Pkunk kan dr ook wat van:

Wij zaten in een pug slaughterfest, helaas waren het onze pugs, carry harder (Yozz kan er ook wat van):

Vandaag waren alleen maar wins voor ons team behalve die laatste screen (dat was de eerste pot).
Als ik goed kijk valt het kansloos zijn wel tegen zeg.Cinerama schreef op woensdag 29 april 2015 @ 22:21:
PUG tegen PUG,wij waren redelijk kansloos
Toch hardst rammende IS-er van de pot
Kills viel me tegen, reageerbuisbaby's en invitrokindjes wilden maar niet neergaan
Enkel die MP gasten waren echt goed bezig aan de andere kant.
Zo zie je maar weer dat 2 man een pot prima kan dragen.
Want a cookie?!
Ok, de eindscore geeft het misschien niet weer(maar vergeet niet wij waren zogenaamd in het voordeel vanwege het verdedigen).Renquin schreef op donderdag 30 april 2015 @ 08:18:
[...]
Als ik goed kijk valt het kansloos zijn wel tegen zeg.
Enkel die MP gasten waren echt goed bezig aan de andere kant.
Zo zie je maar weer dat 2 man een pot prima kan dragen.
Maar het had ook meer te maken hoe de pot verliep. Laat ik het kort samenvatten door te zeggen dat na 10 minuten niemand aan onze kant enige hoop had dat de pot gewonnen kon worden. Na 15m hadden wij ook nog eens 4 gasten die door al hun mechs heen waren. Vanaf dat moment was het de huid zo duur verkopen, toch trots dat die van mij flink wat heeft gekost
@Radio: leuke potten man, die 2e was tegen Robinson Ranger Brigade, dat zijn zondermeer de allerbeste Davion unit die er op moment is
Winnen of verliezen kijk ik niet zo naar op zich (uiteraard mooi als je weet te winnen met je team, waarbij 'met je team' toch echt benadrukt moet worden F*ing PUGs), het gaat mij om de lol. Met een 12man is dat ook echt een stuk hoger.
Die 2e screen was zeker een leuke pot. PUGstompen is leuk voor de winnings, maar hard knallen en net wel of niet winnen is gevoelsmatig veel beter.
Wat jammer was, was dat ze eerst een (succesvolle) 12 man lightrush deden en direct daarna gingen ze voor een mix van Kings crabs met Heavy's, daarna Meds, lights en Heavy's om vervolgens te eindigen met weer een mix van Heavy's en Assaults. Het leek wel alsof ze maar bleven komen met Heavy's en Assaults.
Die King Crabs zijn btw niet normaal. Dual gauss/PPC combo samen met de enorme hoeveelheid armor maken het enge dingen. Blijkbaar zijn 6LLaser Stalkers weer Meta, want wat zie ik er daar veel van. Met PUGdrops zijn die dingen niet echt viable lijkt mij, maar als er een team omheen staat om ze te verdedigen dan is de laservomit van die dingen ook niet te doen... af en toe is het jammer dat je in MWO geen crouch functie hebt zodat je in een hoekje met je mech kan gaan zitten heen en weer wiegen, terwijl de Zergrush op je af komt met daarachter een horde Ultralisks.
Die 2e screen was zeker een leuke pot. PUGstompen is leuk voor de winnings, maar hard knallen en net wel of niet winnen is gevoelsmatig veel beter.
Wat jammer was, was dat ze eerst een (succesvolle) 12 man lightrush deden en direct daarna gingen ze voor een mix van Kings crabs met Heavy's, daarna Meds, lights en Heavy's om vervolgens te eindigen met weer een mix van Heavy's en Assaults. Het leek wel alsof ze maar bleven komen met Heavy's en Assaults.
Die King Crabs zijn btw niet normaal. Dual gauss/PPC combo samen met de enorme hoeveelheid armor maken het enge dingen. Blijkbaar zijn 6LLaser Stalkers weer Meta, want wat zie ik er daar veel van. Met PUGdrops zijn die dingen niet echt viable lijkt mij, maar als er een team omheen staat om ze te verdedigen dan is de laservomit van die dingen ook niet te doen... af en toe is het jammer dat je in MWO geen crouch functie hebt zodat je in een hoekje met je mech kan gaan zitten heen en weer wiegen, terwijl de Zergrush op je af komt met daarachter een horde Ultralisks.
Verwijderd
Zo dit weekend maar weer eens lekker normaal droppen ipv verplichte CW dropdeck 
Wel genoeg van zon lang CW event eerlijk gezegd...
Wel genoeg van zon lang CW event eerlijk gezegd...
Och, na 3 a 4 maanden geen CW te hebben gedaan, vond ik het wel weer leuk. Vanavond hoop ik nog wel een paar CW's te doen. Heb ook nog maar 6 CW drops gedaan.
Verwijderd
Event is toch over?Sapstengel schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:19:
Och, na 3 a 4 maanden geen CW te hebben gedaan, vond ik het wel weer leuk. Vanavond hoop ik nog wel een paar CW's te doen. Heb ook nog maar 6 CW drops gedaan.
Maar idd, ik heb al aardig wat CW gedaan voor dit event
Scheelt, ik ken het gebler van Opa al wat langer
Ben het wel met je eens, ben wel weer even klaar met CW.Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 10:33:
[...]
Event is toch over?
Maar idd, ik heb al aardig wat CW gedaan voor dit event
Scheelt, ik ken het gebler van Opa al wat langer
Af en toe een potje is leuk, maar de hele tijd is een beetje overdreven.
Die 1vs1 gister was ook leuk. Had niet verwacht dat ik van je zou winnen ^_^
Iemand de Resistance II pack al gekocht btw?

Want a cookie?!
Ben wel een beetje klaar met 'mechs kopen...heb er nog 12 die ik nog nooit gespeeld heb. Gotta catch 'em all!
Verwijderd
Ik ben daar ook niet echt een held inRenquin schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:21:
[...]
Die 1vs1 gister was ook leuk. Had niet verwacht dat ik van je zou winnen ^_^
Iemand de Resistance II pack al gekocht btw?
Too close for comfort...
Ik zou hem graag kopen, maar ik ga het niet doen...
Wave III al gekocht, dus deze maar even laten voor wat het is...
Hehe, ach ja.Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:25:
[...]
Ik ben daar ook niet echt een held in![]()
Too close for comfort...
Ik zou hem graag kopen, maar ik ga het niet doen...
Wave III al gekocht, dus deze maar even laten voor wat het is...
Die Assault is wel echt traaaaaaag zeg -.-
Verder wel leuke mechs denkik, ookal is het alleen maar laservomit.
Denk dat ik deze voor eind mei nog wel ga halen, vakantiegeld ftw enzo.
Want a cookie?!
Verwijderd
Same here... Heb nog aardig wat mechs die ik niet speel...Sapstengel schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:25:
Ben wel een beetje klaar met 'mechs kopen...heb er nog 12 die ik nog nooit gespeeld heb. Gotta catch 'em all!
Zodra er assault voor staat haak ik eigenlijk af
Sapstengel schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:25:
Tsjah, ben het met jullie beide wel eens. Enkele uitzondering bij mij is de Zeus. Die is echt heerlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 11:29:
Same here... Heb nog aardig wat mechs die ik niet speel...
Zodra er assault voor staat haak ik eigenlijk af
Met 120 dagen premium, een aantal cockpit items, faction meuk en 16 mechs is 80 dollar geen slechte deal tbh.
Maar aan de andere kant, misschien dat ik gewoon een a la carte clan mech koop. Ik weet het nog niet
Want a cookie?!
Halverwege december een maandje premium geactiveerd...kan nou niet echt zeggen dat het een must is. Nu heb ik nog 4.728 uren over...daar hoef ik het ook niet voor te doen.
Verwijderd
Heb genoeg cash, maar even voor die TOP gedoe premium enabled 
Nog 2100H banked.... Easy!
Nog 2100H banked.... Easy!
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2015 12:58 ]
Where the fook are ye lads? It be half past eight and no one is on the comms.
Do poke me in AFK if you find your way online.
keek voor de verandering weer eens op muble (ps. haat al die verschillende voice progs) maar zat niemand op
Denk dat Radio op de ts van de clan zitCinerama schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 21:12:
keek voor de verandering weer eens op muble (ps. haat al die verschillende voice progs) maar zat niemand op
Kom er zo ook nog wel even aan denkik, als ik wakker kan blijven
Want a cookie?!
*poke
Verwijderd
Beetje later geworden op het feestjeRadioKies schreef op vrijdag 01 mei 2015 @ 20:33:
Where the fook are ye lads? It be half past eight and no one is on the comms.
Van het weekend wel online...
Speciaal voor Radio:

"He said Balzak....huhuhuh...."
Edit: oeps sorry, verkeerde knopje

"He said Balzak....huhuhuh...."
Edit: oeps sorry, verkeerde knopje
[ Voor 25% gewijzigd door Sapstengel op 01-05-2015 23:55 ]
Damn dude... Da's niet zo zachtjes ook idd!
Want a cookie?!
Oh? Wat zijn de laatste roddels?
Was wel grappig zaterdagavond idd
Hij had de loremaster blijkbaar een paar keer de huid volgescholden.
Want a cookie?!
Opa krijgt bij mij altijd -25db in TS3.
Maar goed, aangezien hij clan eigenaar is zal het niet snel gebeuren dat hij eruit gezet wordt.
Maar goed, aangezien hij clan eigenaar is zal het niet snel gebeuren dat hij eruit gezet wordt.
Verwijderd
Hehe, hij is soms wat (te) kort door de bochtRenquin schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:21:
[...]
Was wel grappig zaterdagavond idd
Hij had de loremaster blijkbaar een paar keer de huid volgescholden.
Thats it...
-15db bij mijSapstengel schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:29:
Opa krijgt bij mij altijd -25db in TS3.
Maar hij is geen eigenaar, hij was eigenaar van CWGG.
Ben wel erg benieuwd wat ze met hem doen. Zou namelijk erg zonde zijn als ie weg gaat, die gast trekt de kar van het EU gedeelte van de unit.
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 04-05-2015 11:35 ]
Mwah, wat ik zelf hoorde was het niet alleen maar "wat kort door de bocht" hoor.Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:32:
Hehe, hij is soms wat (te) kort door de bocht
Thats it...
Hij was lekker aan het schelden en zichzelf aan het zijn.
Hoe dan ook, mij maakt het allemaal niet uit. Zou blijer zijn als Extentius weg zou gaan, mijn hemel wat erger ik me aan die fransoos
Want a cookie?!
Verwijderd
Schelden viel zaterdag wel mee toch?Renquin schreef op maandag 04 mei 2015 @ 11:39:
[...]
Mwah, wat ik zelf hoorde was het niet alleen maar "wat kort door de bocht" hoor.
Hij was lekker aan het schelden en zichzelf aan het zijn.
Hoe dan ook, mij maakt het allemaal niet uit. Zou blijer zijn als Extentius weg zou gaan, mijn hemel wat erger ik me aan die fransoos
Hij zei alleen dat ie charles niet volwassen vond

Wat ene kant terecht is, want charles verlaagde zn rang ook zonder te overleggen etc etc
Daarom zeg ik, klein piemeltjes gedrag...
Maar die fransoos mogen ze idd afschieten...
Maar mocht Opa weggaan, dan zullen er meer weggaan
Houden we een gezellig clubje Nederlanders over in CWDG 
Dat gelul in het engels wordt ook steeds lastiger naarmate de avond vordert en de flessen leeg raken...
Dat gelul in het engels wordt ook steeds lastiger naarmate de avond vordert en de flessen leeg raken...
Verwijderd
lolololol, de vrijdagavond vooralSapstengel schreef op maandag 04 mei 2015 @ 12:45:
Houden we een gezellig clubje Nederlanders over in CWDG

Yozzer, zet die roze bril eens af 
Jammer dat ik dat weer heb mogen missen. Exentius en OPA snappen niet dat lui spelen voor hun plezier en niet voor het plezier van OPA/Exentius. Als je het geblaat van drillsargeants leuk vindt moet je het (Amerikaanse) leger in gaan. Zij gedragen zich als internet superheroes.
{/zuremodus}
Jammer dat ik dat weer heb mogen missen. Exentius en OPA snappen niet dat lui spelen voor hun plezier en niet voor het plezier van OPA/Exentius. Als je het geblaat van drillsargeants leuk vindt moet je het (Amerikaanse) leger in gaan. Zij gedragen zich als internet superheroes.
De ironie! Takes one to know one right?Hij zei alleen dat ie charles niet volwassen vond
{/zuremodus}
Hoezo "vooral"? Droppen jullie vaker dan? Stelletje alcoholisten!
Hij had ook deel kunnen uitmaken van de 228th, maarja....
[ Voor 32% gewijzigd door Sapstengel op 05-05-2015 14:54 ]
Verwijderd
Tja, drinken doen we natuurlijk alle dagen... Maar droppen niet.Sapstengel schreef op dinsdag 05 mei 2015 @ 14:53:
[...]
Hoezo "vooral"? Droppen jullie vaker dan? Stelletje alcoholisten!
[...]
Hij had ook deel kunnen uitmaken van de 228th, maarja....
228th? Zegt me niks
Beetje een Founder's feestje dit weekend.
Ben vanavond wel weer online, maar dan zonder LRM's graag.
Ben vanavond wel weer online, maar dan zonder LRM's graag.