Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
[ Voor 39% gewijzigd door haarbal op 13-03-2015 10:24 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.
[ Voor 17% gewijzigd door haarbal op 13-03-2015 10:54 ]
Mechwarrior Online: Flapdrol
Verwijderd
Vind niet een hele fijne hill humper daardoor
Maar ik iig wel wat graaien uiteraard! CREDITS PLS!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 11:28 ]
•For each qualifying score in a "Special"* 'Mech, you will receive 150,000 bonus C-Bills
•You get up to a maximum of 20 qualifying matches per weight class
When playing Community Warfare and achieving a minimum match score of 80 this weekend:
[...]
• Up to a Maximum of 2,000,000 C-Bill for the duration of the event
Dus voor normale matches max 20 rondjes winnen per light,med,heavy,assault en voor CW een max van 2 miljoen = 10.000.000 max en met Heroes 14.000.000 maximaal (8/12.000.000+2.000.000).
Ik doe vanaaf denk ik ook weer eens mee, ik heb geen Lilyhammer meer om te kijken namelijk (als je nog eens goede tips hebt Sap!).
Faen! maar wel nog 2 Vikings afleveringen.
Jammer dat Champions niet mee tellen. Op zich wel begrijpelijk met al die champions die ze weg hebben gegeven. Had ik nu maar een paar heroes gekocht ipv Mechbays, premtime en 1 champion (in de sale) en met al die (2?) MC giveaway weekends meegedaan. Die Centurion AH is wel een hero toch? Dan heb ik tenminste 1 mech (die niet eens dubbel basic is).
Curse your sudden but inevitable betrayal!
Enige geld wat ik heb uitgegeven aan MWO was in kleine stapjes.
Over 500dollar gold mechs gesproken...
Apple heeft alweer een idee gejat en dit keer van PGI. The Apple goldwatch, only 10.000 dollar!
-Pirates Bane
-Locust (Phoenix)
-Panther (Resistance)
-Grid Iron
-Founder Hunchback
-Enforcer (Resistance)
-Centurion (Loyalty)
-Shadowhawk (Phoenix)
-Ilya Muromets
-Timberwolf-Prime (Invasion)
-Thunderbolt (Phoenix)
-Atlas (Loyalty)
-Battlemaster (Phoenix)
-King Crab (Loyalty)
Als ik het zo optel toch best wel wat keus
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Verwijderd
lolzRadioKies schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:04:
Toevallig niet
Enige geld wat ik heb uitgegeven aan MWO was in kleine stapjes.
Over 500dollar gold mechs gesproken...
Apple heeft alweer een idee gejat en dit keer van PGI. The Apple goldwatch, only 10.000 dollar!
Apple koop ik zowiezo niet... Rommel
Dus die tellen ook... Speel ze alleen nooit xDCinerama schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 15:14:
-Centurion (Loyalty)
-Atlas (Loyalty)
-King Crab (Loyalty)
Als ik het zo optel toch best wel wat keus
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 15:16 ]
Cinerama, Yozzman, Balhaar en Slapstengel zijn er vanaaf dus. Wie nog meer btw?
Huistweaker Renquin?
[ Voor 84% gewijzigd door RadioKies op 13-03-2015 19:28 ]
Sure, ik doe zo wel een paar rondjes meeRadioKies schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 19:27:
ETA: 20.30
Cinerama, Yozzman, Balhaar en Slapstengel zijn er vanaaf dus. Wie nog meer btw?
Huistweaker Renquin?
Want a cookie?!
{doe alsof hier een grap/referentie staat over tellen, ben te moe om er 1 te maken}
Maar een 17 uur te laat oid
Verwijderd
denk dat ik vanavond maar voor de medium bonus ga.
dus tegen 20:30 ben ik er weer mocht er interesse zijn voor wat groepsactiviteit
Verwijderd
hoewel die cauldron born mech er echt ontzettend gaaf uitziet... maar denk dat de timberwolf sterker is... dus waarom aanschaffen... de hellbringer heeft het voordeel van de ECM, iets wat clan best wel nodig had
Alhoewel, volgens de canon kan de cauldron born ook een ECM dragen
Alt. Config. X
The X variant is equipped with an Angel ECM Suite for protection, and a Targeting Computer linked to the weapon systems. This configuration carries a Rotary AC/5 in the right arm, three ER Medium Pulse Lasers and a single ER Small Pulse Laser. BV (2.0) = 2,435[19]
kom er net pas achter dat alle wave 3 clanners ECM capable zijn
de 95ton excutioner versie met ECM...
Alt. Config. I
This variant carries a pair of Improved Heavy Large Lasers in the right arm. These are supplemented by twin Streak SRM-6 launchers in the left arm. This version also adds an ECM Suite to disrupt enemy electronics, and uses a supercharger to reach a top speed of 100km/h. Twenty-two double heat sinks are installed as well. BV (2.0) = 3,399[18]
shadow cat word ook heel goed,...
na de hellbringers maar sparen voor shadow cats
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2015 12:48 ]
We kregen quirks om de OPness van clanners te compenseren, maar ook clanners krijgen (dacht dat 2 typen ze al hadden) quirks. This is bullshit!
aaaaaaaaaanyhoe,
ik heb mumble aan, ook al zit ik niet ingame.
Vandaag nog een paar potjes kunnen doen, dus dat was wel fijn
Ben niet zo heel goed meer merk ik, maar haal gelukkig wel bijna elk potje de 30 punten (op 1 of 2 potjes na
edit: sorry Sap, was na BZV lichtelijk in slaap gevallen.
Ga nu maar naar bed dus.
Volgende keer beter
[ Voor 21% gewijzigd door Renquin op 15-03-2015 22:12 ]
Want a cookie?!
Waarom zou ik?Sapstengel schreef op zondag 15 maart 2015 @ 23:44:
Hahaha, no worries....had moeite om het voor me te houden dat je boer zoekt vrouw kijkt, maar blijkbaar schaam jij je daar helemaal niet voor...
Sociopsychologisch experiment pur sang
Want a cookie?!
Verwijderd
2/4 iddRadioKies schreef op zondag 15 maart 2015 @ 19:51:
Wat een bullshit dat al die clanmechs ECM hebben... Bedoel, hoeveel IS mechs zijn er met ECM en hoe goed zijn die mechs ook daadwerkelijk? ECM bij IS mechs kun je zien als compensatie dat de mech anders matig is (voor IS begrippen), we hebben nu en krijgen nu clanmechs die ECM op chassis hebben die al minstens goede mechs uit zichzelf zijn.
We kregen quirks om de OPness van clanners te compenseren, maar ook clanners krijgen (dacht dat 2 typen ze al hadden) quirks. This is bullshit!
aaaaaaaaaanyhoe,
ik heb mumble aan, ook al zit ik niet ingame.
Clanners FTW?
5.9mil bij elkaar gespeeld
Best een nice event. Lekker laagdrempelerig.
Dat is een grap neem ik aan? De mensen die dingen zoals de gouden kooi, big brother, utopia, barbies weetikhet, oh oh cherseau etc. kijken zeggen ook altijd omdat ze dat doen vanwegen een soortgelijke reden.. Je vrouw heeft je onder haar duim en je was in slaap gevallen omdat BZV een suf programma is, of omdat je (god weet waarom) de presentatrice een leuk ding vindt en naar dromeland bent gegaan om wat meer te beleven dan wat de tv aan je geeft... geef nu maar toeRenquin schreef op maandag 16 maart 2015 @ 08:00:
[...]
Waarom zou ik?
Sociopsychologisch experiment pur sang

Hopelijk volgend weekend weer een leuke actie, vrijdag en gisteraaf waren leuk.
Lol, het erge hieraan is dat mijn vrouw het nooit keek voordat ik haar ermee in aanraking brachtRadioKies schreef op maandag 16 maart 2015 @ 10:14:
[...]
Dat is een grap neem ik aan? De mensen die dingen zoals de gouden kooi, big brother, utopia, barbies weetikhet, oh oh cherseau etc. kijken zeggen ook altijd omdat ze dat doen vanwegen een soortgelijke reden.. Je vrouw heeft je onder haar duim en je was in slaap gevallen omdat BZV een suf programma is, of omdat je (god weet waarom) de presentatrice een leuk ding vindt en naar dromeland bent gegaan om wat meer te beleven dan wat de tv aan je geeft... geef nu maar toe![]()
Hopelijk volgend weekend weer een leuke actie, vrijdag en gisteraaf waren leuk.
Nee sorry, ik schaam me er alles behalve voor dat ik dat soort programma's kijk.
Kijk vrij weinig tv, vooral Netflix, maar Boer zoekt Vrouw, Wie is de Mol en inderdaad vroeger de Oh Oh Cherso's zijn eigenlijk altijd wel vaste prik
Want a cookie?!
Netflix (afhankelijk van wat je kijkt uiteraard) en Wie is de Mol is niks mis mee. Niet dat ik je beoordeel op wat je kijkt, dat doe ik alleen bij Sap
Heb weer redelijk de smaak te pakken met MWO sinds het december/januari-dipje. In de basis blijft het gewoon een heel leuk spelletje. Jammer alleen dat PGI's verdienmodel om het toevoegen van 'Mechs draait. Meer maps, meer modes en fatsoenlijke diepgang in CW met bijvoorbeeld herintroductie van R&R en de noodzaak voor prem-time zou het leuker maken voor ons en financieel aantrekkelijker voor PGI imho.
Netflix? Wasda? SickBeard FTW!
Verwijderd
Ik mis idd nieuwe maps voor de normale rotatie. Of reworked maps zou al schelen imhoSapstengel schreef op maandag 16 maart 2015 @ 12:01:
Meer maps, meer modes en fatsoenlijke diepgang in CW met bijvoorbeeld herintroductie van R&R en de noodzaak voor prem-time zou het leuker maken voor ons en financieel aantrekkelijker voor PGI imho.
Netflix? Wasda? SickBeard FTW!
http://www.reddit.com/r/O...ngame_for_postdeath_kill/
Je hoeft dus niet te blijven tot het iende van de match om je kill assists en andere beloningen te krijgen
Scientific research has shown that for every sniper in your team, your chances of winning decrease by 25%. Remember kids: Less snipers in your team = more win for your team
Ik tel in die thread geen definitief antwoord.Cinerama schreef op maandag 16 maart 2015 @ 13:58:
Voor de mensen die in het verleden verkeerd waren voorgelicht:
http://www.reddit.com/r/O...ngame_for_postdeath_kill/
Je hoeft dus niet te blijven tot het iende van de match om je kill assists en andere beloningen te krijgen
Lees van 1 iemand die als source zegt dat DevAlex ooit de melding heeft gemaakt dat dit niet meer zo is. Echter geen reflink of quote van Alex te zien of van iemand anders. Er zijn ongeveer net zo veel lui daar die zeggen dat het bull is, dat het geen bull is en lui die zeggen WTF is dit zo?
Overigens, je krijgt wel je kills en assists toegewezen als je eerder weg gaat, het enige wat je niet kreeg (en twijfel is of je het nu wel krijgt) is of je ook de ingame rewards (CB&XP) ook krijgt nadat je weg gaat van assists die er toen nog niet waren. Voor tournaments tellen de nummers wel mee.
RadioKies schreef op maandag 16 maart 2015 @ 14:16:
[...]
Ik tel in die thread geen definitief antwoord.
....
Edit:
We hadden het vrijdag (of gisteren) nog over de trick or treat/fill your stockings events. Die krijgen we komend weekend weer.
Voor degene die nog extra CBills willen scoren: het event van dit weekend loopt nog tot morgenavond 19:00 uur.
[ Voor 38% gewijzigd door Sapstengel op 16-03-2015 16:19 ]
Verwijderd
Valt me op dat ze bijna allemaal de wapens hoog gemount hebben
Mjuh, ook clans leren van jumpsnipers blijkbaarVerwijderd schreef op maandag 16 maart 2015 @ 16:32:
Maar wat vinden jullie van de wave III? Wapenmounts bedoel ik vooral.
Valt me op dat ze bijna allemaal de wapens hoog gemount hebben
Maar zonder dollen, de heavy is echt heerlijk, maar ik denk niet dat ik deze ga kopen.
Tot nu toe nog maar 1 clan mech, de Timberwolf, waar ik zeer blij mee ben.
Voor de rest maakt het me allemaal niet uit
Zit nu vooral te wachten op m'n laatste Resistance mechs.
p.s. uiteindelijke extra money van afgelopen weekend was 3.6mil ^_^
Want a cookie?!
Blijkbaar doen ze events nu back-to-back?
https://mwomercs.com/news/2015/03/1129-lucky-charms-event
Persoonlijk vond ik dat één van de leukste events van vorig jaar....zelfs als je 1 ton AMS ammo kreeg.
Med: 3.000.000
Hvy: 1.000.000
----------------------
Total: 4.200.000
Nice, dat is weer een... euh... gegeven paard aangezien ik nog steeds geen fkkn Hellbringer kan kopen

lucky charm weekend mogen ze van mij elk weekend wel doen. Of elke dag, maar dan met een limiet met hoeveel je kan halen. Zou een leuke extra zijn en incentief om toch dagelijks een rondje ff te doen. Die 2X XP kan mijn rug op.
Een halve ton AC2 is btw het minste waard. AMS 1 ton 2000CB, 1 ton AC2 900CB... of ik kan niet tellen.
Hopelijk is de Huggin aankomend weekend ook weer in de aanbieding, ik wil hem hebben. Wat een gaaf apparaat.
[ Voor 12% gewijzigd door RadioKies op 17-03-2015 10:29 ]
Verwijderd
Toen speelde ik nog nietSapstengel schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:24:
Had gisteren nog even willen spelen om de laatste 1.5 aan bonus op te halen voor mijn laatste Hellbringer. Helaas niet van gekomen. In totaal ben ik blijven steken op 4.65 mil CBills.
Blijkbaar doen ze events nu back-to-back?
https://mwomercs.com/news/2015/03/1129-lucky-charms-event
Persoonlijk vond ik dat één van de leukste events van vorig jaar....zelfs als je 1 ton AMS ammo kreeg.
Maar dit ziet er zeer beloven uit, 100x de mogelijkheid om te grabbelen voor een gratis item!
Je hebt nog tot 19:00 uur vanavond om die Huginn te halen...RadioKies schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 10:26:
...
Hopelijk is de Huggin aankomend weekend ook weer in de aanbieding, ik wil hem hebben. Wat een gaaf apparaat.
Edit: rond half negen kunnen we dan samen trollen
[ Voor 55% gewijzigd door Sapstengel op 17-03-2015 11:40 ]
MWO is nu offline namelijk.
heb mumble aan, zit niet ingame want servers zijn nog offline... maakt iemand mij wakker als t weer werkt?
MWO: Online
[ Voor 49% gewijzigd door RadioKies op 17-03-2015 20:20 ]
Verwijderd
Reporting in!
Zal niet vergeten mezelf in mumble te wurgen.....
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2015 10:07 ]
Waarschijnlijk niet, of heel laat.RadioKies schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 09:49:
Nog Tweakers die nu al van plan zijn vanaaf online te komen?
Want a cookie?!
Deze afbeeldingen zijn 3120 * 4160 pixels te klein. Hier op GoT verwachten we niet dat je echte thumbnails maakt.gp500 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:11:
Hello, Mechwarriors.
Hoe loopt het zo.
i spit on clans![]()
Middagje locust.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit niet moet.
Zijn wel leuke scores thoughRadioKies schreef op maandag 23 maart 2015 @ 23:44:
Deze afbeeldingen zijn 3120 * 4160 pixels te klein. Hier op GoT verwachten we niet dat je echte thumbnails maakt.
Kijk in de faq als je niet weet hoe dit niet moet.
Want a cookie?!
Coming this weekend... Prove your Allegiance
Plaatje van een SCR tegenover een TDR met op de achtergrond de CW map.

Wat een cashgrab... lijkt wel alsof ze voorgaande mechs hebben gecombineerd voor een deel. Ding is veel te smal/hoog en de pod (trashcan body) is veel te klein vergeleken met de benen. Net als de Zeus is de plank misgeslagen imo.
[ Voor 67% gewijzigd door RadioKies op 26-03-2015 18:06 ]

Dat ding is maar 3a4 meter hoog ofzo, ik bedoel.. Kom op mensen >_<
Want a cookie?!
Volgens mij wel iets meer....metertje of 15 gok ik.

Edit:
Ik heb al een tijdje geen CW meer gedaan, maar hoe lang doe je over 20 potjes CW ?

Are you ready for some intensive Community Warfare? Because that's what this weekend is all about!! Earn a Match Score of 80 or above in either Invasion or Counter-Attack game modes to receive 1 Event Point.
Reach the highest tier of 20 Event Points and your reward will be a choice between a powerful Inner Sphere or Clan 'Mech!
5 Event Points = 3 Days Active Premium Time
10 Event Points = .50 Cal Necklace Hanging Item
15 Event Points = Dog Tags Hanging Item
20 Event Points = 1 'Mech of your choice: a Thunderbolt TDR-9SE Champion or a Stormcrow SCR-PRIME
https://mwomercs.com/news...e-event-starts-march-27th
[ Voor 90% gewijzigd door Sapstengel op 27-03-2015 09:44 ]
Verwijderd
Veel te langzaam dat ding...
Btw gaar event... CW is niet echt mn ding. Beetje saai op de een of andere manier
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2015 09:44 ]
2 dingen...
1: de rewards zijn de moeite niet waard voor de hoeveelheid potjes die je moet doen (fucking lange potjes ook vaak) 20 punten halen moet je wat, minstens 10 uur voor gamen als je elk potje qualified?
2: volgensmij moet de zin zijn:
Your reward will be a choice between an Inner Sphere or a powerful Clan 'Mech!
(alhoewel powerful+Clan een pleonasme is an zich)
QFT?Sapstengel schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:24:
Kortom, vanavond niemand online om samen CW te droppen?
NSB? {/journalist}
Als je toch stopt met ClanWolfGoodGame, ga dan voor Steiner.
Weet niet of Renquin 4 clanmechs heeft, maar ik heb er 4 en Sap heeft ze allemaal. Kunnen evt switchen naar CW en dan kan je ook een GOTter worden. Echter is switchen niet instant, of wel?
[ Voor 9% gewijzigd door RadioKies op 27-03-2015 15:43 ]
Dan weet je meer dan mijn vrouw
Dus we gaan vanaaf clannen Radio? De switch zou nu niks meer mogen kosten.
Edit: Mocht de switch niet instant zijn -> Dear Support....
[ Voor 10% gewijzigd door Sapstengel op 27-03-2015 16:19 ]
We kunnen vanaaf even kijken hoe dat zit (of je doet even vooronderzoekSapstengel schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:52:
[...]
Dan weet je meer dan mijn vrouw
Dus we gaan vanaaf clannen Radio? De switch zou nu niks meer mogen kosten.
Edit: Mocht de switch niet instant zijn -> Dead Support....
Ik kom wel online, maar ik ben bang dat dat nog even zal duren. Ben er iig nog niet tot aan 9 uur.
Eventueel dat ik iemand blij kan maken. Mocht iemand interesse hebben in mijn account dan wil ik dead support @ mwo wel vragen om mijn mail adres om te zetten en/of mijn accountnaam te veranderen naar 1 die van jou (of een vriend van je) is. Ik heb 41 mechs (waarvan 4 clan), een 1020mc, ~5mil CB, wat modules en naast de basic kleuren ook de PC gamer skin/kleuren.
De rondjes waren leuk, maar speelde al niet zo veel MWO/spellen meer de laatste tijd en als ik wat speel haal ik toch meer plezier uit de wat eenvoudige spellen (zoals FTL, Starships) die mijn laptop wel trekt en de XBLA (splosionman & Trails bijv). Merk ook aan jullie dat jullie minder online zijn en minder aan premades doen (zoals vrijdag aaf maar een uurtje).
Mocht ik weer eens een PC aanschaffen en MWO gaan doen heb ik toch alleen maar een JM6 nodig met 2 AC20's.. dat is met de eerste 20 rondjes (de newbie bonus) zo binnen.
Laat maar weten als je interesse hebt in mn acc. Eventueel als leenaccount¿
Bedankt voor de rondjes in ieder geval en wie weet tot ooit.

Maaruh:

Heb nog wel een kast (Nexus Breeze) en GTX 295 (40-60FPS in MWO op high) voor je liggen, maar dan kom je nog wel wat componentjes tekort voor een complete pc.
Leuk bedachte 1 april Radio, was er bijna in getraptRadioKies schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:55:
Ik heb net mijn pc verkocht aan een vriend van mij, nu heb ik alleen nog maar mijn laptop (die trekt geen MWO) en nog mijn 360 om wat mee te spelen. In de planning staat niet dat ik een nieuwe PC ga kopen. Oftewel het zal lang duren eer ik weer eens MWO zal spelen.
Eventueel dat ik iemand blij kan maken. Mocht iemand interesse hebben in mijn account dan wil ik dead support @ mwo wel vragen om mijn mail adres om te zetten en/of mijn accountnaam te veranderen naar 1 die van jou (of een vriend van je) is. Ik heb 41 mechs (waarvan 4 clan), een 1020mc, ~5mil CB, wat modules en naast de basic kleuren ook de PC gamer skin/kleuren.
De rondjes waren leuk, maar speelde al niet zo veel MWO/spellen meer de laatste tijd en als ik wat speel haal ik toch meer plezier uit de wat eenvoudige spellen (zoals FTL, Starships) die mijn laptop wel trekt en de XBLA (splosionman & Trails bijv). Merk ook aan jullie dat jullie minder online zijn en minder aan premades doen (zoals vrijdag aaf maar een uurtje).
Mocht ik weer eens een PC aanschaffen en MWO gaan doen heb ik toch alleen maar een JM6 nodig met 2 AC20's.. dat is met de eerste 20 rondjes (de newbie bonus) zo binnen.
Laat maar weten als je interesse hebt in mn acc. Eventueel als leenaccount¿
Bedankt voor de rondjes in ieder geval en wie weet tot ooit.
Want a cookie?!
Wel goeie grap
Ik kon t niet laten. Bedankt Renquin, daar gaat mijn hele verhaal voor vanavond met een referentie naar de datum.
Lol, sorry man. Zoals ik al zei: je had mij ook bijnaRadioKies schreef op woensdag 01 april 2015 @ 17:17:
Haha![]()
Ik kon t niet laten. Bedankt Renquin, daar gaat mijn hele verhaal voor vanavond met een referentie naar de datum.

Want a cookie?!
Zou wel willen, maar had alleen een concept idee, niet uitgewerkt. Was vandaag ook gewoon op kantoor bezig, had dan vanaaf wel even wat bedacht.Sapstengel schreef op woensdag 01 april 2015 @ 18:39:
Doe het ff voor de vorm...
Iets met dat ik evt het account aan de persoon heb gegeven die mijn pc ook heeft overgenomen. Zeggen dat jullie hem wel kennen, wel eens eerder mee gespeeld hebben oid en dat het een lurker op Tweakers is etc.etc. en dan werken naar RadioMolar (als referentie naar Mumble) waarbij het kwartje moet vallen of een verhaal ophangen en uiteindelijk zeggen gezien de dag vandaag de deal toch anders is dan verwacht.
Gewoon een gevoel denk ik...RadioKies schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:55:
Wat hield je tegen het te geloven? Komt de TwerkerPlusAbbo met een bullshit detector?
Plus dat ik je verhaal echt las met een interne "Noooooooooo" en toen keek ik naar de datum van posten en was het een best wel grote "gelukkig!"
Had zowaar nog leuk uit kunnen pakken dan ^_^RadioKies schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:55:
Zou wel willen, maar had alleen een concept idee, niet uitgewerkt. Was vandaag ook gewoon op kantoor bezig, had dan vanaaf wel even wat bedacht.
Iets met dat ik evt het account aan de persoon heb gegeven die mijn pc ook heeft overgenomen. Zeggen dat jullie hem wel kennen, wel eens eerder mee gespeeld hebben oid en dat het een lurker op Tweakers is etc.etc. en dan werken naar RadioMolar (als referentie naar Mumble) waarbij het kwartje moet vallen of een verhaal ophangen en uiteindelijk zeggen gezien de dag vandaag de deal toch anders is dan verwacht.
Sowwy

Want a cookie?!
Ik had mijn broertje graag blij gemaakt met een goed gevuld tweedehands MWO account, helaas
Ik kijk nu al uit naar jullie volgende levendige discussie op Mumble
Anders ik wel!Sapstengel schreef op donderdag 02 april 2015 @ 08:55:
[...]
Ik kijk nu al uit naar jullie volgende levendige discussie op MumbleHad na de laatste nog uren lang buikpijn van het lachen
Maar het een discussie noemen is niet correct. Het was meer dat wij allen niet op zijn Rotterdams kunnen tellen en dat iemand niet wist dat niet iedereen dat kan waardoor er spraakverwarring ontstond.

btw
Een discussie is toch niet een discussie als die eenzijdig is?

True story. Ask Aardschok.
Niet vechten jongens, ging vast nergens over
Want a cookie?!
Geluid aan mijn zijde was btw alleen: Waar zie je dat dan? Hoe dan?
Je hebt volgens jou wat gemist zeg je eerst en de zin daarna zeg je vervolgens dat het nergens over ging? Wishfull thinking? Ik bedoel, ik was erbij betrokken.. hoe kan het dan nergens over gaan? Uiteraard heb je wat gemist.
[ Voor 6% gewijzigd door RadioKies op 03-04-2015 00:12 ]
Verwijderd
je maakte een klassieke fout door iets heel ongeloofwaardigs te zeggen wat de 1 april grap meteen weg gaf.RadioKies schreef op woensdag 01 april 2015 @ 21:55:
Wat hield je tegen het te geloven? Komt de TwerkerPlusAbbo met een bullshit detector?
*knip*
"... aan een vriend van mij"
dat is natuurlijk onmogelijk gezien het gebrek aan vrienden.
Rofl, dat zou wel wat zijn ja :'D
Doet me heel erg aan dat een paar maanden geleden gelinkte filmpje datie een groep andere mechs wegblaast.
Die was me nog niet eens zo opgevallen.Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 07:10:
[...]
je maakte een klassieke fout door iets heel ongeloofwaardigs te zeggen wat de 1 april grap meteen weg gaf.
"... aan een vriend van mij"
dat is natuurlijk onmogelijk gezien het gebrek aan vrienden.
Kan inderdaad niet nee

Want a cookie?!
[ Voor 19% gewijzigd door RadioKies op 04-04-2015 00:16 ]
Verwijderd
Roast doe ik niet aan... Te amerikaansRadioKies schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 23:50:
Zit ik hier te wachten op mijn "friday night roast of RadioKies" na het succes van de Cinerama roast... is er niemand online~!
[video]

Hallo met Tim
Ik was druk bezig de badkamer van mijn ouders te verbouwen... dat liep wat uit.
http://www.tinyurl.com/n4dnyac
Stuur iets via TS of MWO, dan kom ik ook even langs.
Vanavond zal ik mumble ook wel even opstarten
Verwijderd
ik zuig welliswaar in beide... denk dat ik weer een MWO pauze inlas om daarna weer een weekje lol te beleven