Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 387913

zeker voor herhaling vatbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 30-04 22:08
erg leuk zo! volgende week weer?

Body mods don't determine skill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Inderdaad voor herhaling vatbaar.
Screenshot, Tweakerteam met 2*4 lights.
http://i.imgur.com/X0I3ykD.jpg

Wekelijks iets zou wel kunnen imo. Zou vooral mooi zijn als we 12 man kunnen optrommelen, aangezien syncdroppen niet echt werkt... tenzij we allemaal accounts aanmaken met een titanic variant (it's syncing now).

[ Voor 9% gewijzigd door RadioKies op 15-09-2013 15:08 ]

Curse your sudden but inevitable betrayal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-01-2022
Wekelijks potje tweakers is makkelijk geregeld, is enkel de vraag of we dan een en dezelfde voiceserver gaan aanhouden. Dan kan het gewoon met begintijd en server adres in de TS namelijk.

• Renquin
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17-09-2024
Was een hele leuke 2 uur knallen!
Vooral die potjes met enkel lights waren episch grappig :D

Want a cookie?!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:14

mvds

Totally awesome!

Remagine schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:20:
Wekelijks potje tweakers is makkelijk geregeld, is enkel de vraag of we dan een en dezelfde voiceserver gaan aanhouden. Dan kan het gewoon met begintijd en server adres in de TS namelijk.
Wat mij betreft kunnen jullie gewoon mijn Mumble server gebruiken hoor :) Die is 24/7 beschikbaar, en zelf gebruiken we maar een slot of 8 dus ruimte zat :)

• Dracyn
hoeveel man hebben we als iedereen komt? 12 zou mooi zijn

[ Voor 64% gewijzigd door Dracyn op 14-09-2013 17:55 ]

• Remagine
mvds schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 12:24:
[...]

Wat mij betreft kunnen jullie gewoon mijn Mumble server gebruiken hoor :) Die is 24/7 beschikbaar, en zelf gebruiken we maar een slot of 8 dus ruimte zat :)
Thanks v much =) In de ts opgenomen, maakt het organiseren een stuk makkelijker.

@Dracyn

Gisteren waren we met zijn achten, we misten door omstandigheden Dieter, Sap en Mvds.
Dus das 11. Plaats daar een willekeurige friendslist buddy bij en je hebt 12.

[ Voor 6% gewijzigd door Remagine op 14-09-2013 18:45 ]

• Dracyn
Remagine schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:09:
[...]

Thanks v much =) In de ts opgenomen, maakt het organiseren een stuk makkelijker.

@Dracyn

Gisteren waren we met zijn achten, we misten door omstandigheden Dieter, Sap en Mvds.
Dus das 11. Plaats daar een willekeurige friendslist buddy bij en je hebt 12.
mooizo! plannen we al weer via de google docs voor volgende week?

• Remagine
Iets anders aangepakt, gewoon standaard server en tijd in de TS gezet, we zien wel wie er op komt dagen :)

DX11 delayed again..maja wisten we ondertussen ook al.
http://mwomercs.com/forum...g-soon/page__pid__2747203

Launch event van de community op de comstar NA teamspeak server, kan nog best interessant uitpakken;
http://www.qqmercs.com/?p=3446

[ Voor 56% gewijzigd door Remagine op 14-09-2013 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Remagine schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 18:09:
[...]

NP :) Ik zie alleen dat je de quick connect link als linkje hebt opgenomen in de TS... Dat gaat niet werken, dat hebben we al eerder gezien. Komt omdat Tweakers er mumble// van maakt, in plaats van mumble:// Ik denk dat het makkelijkste is als je de url als _niet_ link toevoegt en zegt dat mensen die gewoon moeten kopiëren naar hun URL balk van de browser. Dan werkt het wel namelijk :)

Manueel connecten (en opslaan als favo) kan natuurlijk altijd. Maar die link gaat never nooit nie werken hier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

begreep toen ook al niet waarom het niet werkte.
maar instructie, "plak in browser" kan iedereen volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Anoniem: 387913 schreef op zondag 15 september 2013 @ 13:01:
begreep toen ook al niet waarom het niet werkte.
maar instructie, "plak in browser" kan iedereen volgen
Tja, ik heb om een fix gevraagd, maar het ziet er niet naar uit dat die er gaat komen. Vinden ze blijkbaar teveel moeite. Jammer maar helaas.

Linkjes naar externe progs werken niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Dank voor de uitleg mvds, snapte ook idd niet wat er aan de link niet spoorde.

Waar ik overigens nog steeds niet uit ben is wat voor een voordeel dirx11 voor oudere kaarten zal betekenen. Ik heb bijvoorbeeld een GTS250dk1gb die dirx10 heeft. Zal er voor mij ook een prestatiewinst gelden of zijn het echt alleen de elementen van dirx11 die dirx10 niet heeft die prestatiewinst geven?

ps: ipv TGI-Fridays, MWO-Fridays!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat ik niet zo goed begrijp is waarom MWO redelijk zwaar trekt aan je kaart.
Mijn kaartje moet soms nadenken (7970)
Maar hoe het er uit ziet, vind ik niet dat de fan uit zijn idle snelheid mag komen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 387913 op 15-09-2013 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

@Radio: DX11 zal weinig opleveren voor DX10 kaartjes (over het algemeen).
Zag je berichtje toen straks, maar je was alweer vertrokken...

@Aardschok: druk eens op F9 in-game. Als je meer dan 60 fps trekt, ff v-sync aanzetten. Anders zal het altijd de gehele GPU gebruiken voor meer FPS.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
6950
mvds schreef op zondag 15 september 2013 @ 12:19:
[...]

NP :) Ik zie alleen dat je de quick connect link als linkje hebt opgenomen in de TS... Dat gaat niet werken, dat hebben we al eerder gezien. Komt omdat Tweakers er mumble// van maakt, in plaats van mumble:// Ik denk dat het makkelijkste is als je de url als _niet_ link toevoegt en zegt dat mensen die gewoon moeten kopiëren naar hun URL balk van de browser. Dan werkt het wel namelijk :)

Manueel connecten (en opslaan als favo) kan natuurlijk altijd. Maar die link gaat never nooit nie werken hier ;)
Done, had er niet zo op gelet. Beetje tweaker hoort er toch wel uit te komen. ;)

Wat betreft de gpu discussie, weenie wat jullie zwaar noemen. Laatste tijd probeerden ze juist zoveel mogelijk naar low end machines te optimaliseren. Met mijn 2x6950 zelfs zonder normale crossfire ondersteuning nog best stabiele framerates (40-50)en niet echt een heet kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Remagine schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:04:
6950
[...]

Done, had er niet zo op gelet. Beetje tweaker hoort er toch wel uit te komen. ;)

Wat betreft de gpu discussie, weenie wat jullie zwaar noemen. Laatste tijd probeerden ze juist zoveel mogelijk naar low end machines te optimaliseren. Met mijn 2x6950 zelfs zonder normale crossfire ondersteuning nog best stabiele framerates (40-50)en niet echt een heet kaartje.
Heb zelf ook een 6950, van MSI, maar heb best last van die freeze bug... Hoop dat ze dat met DX11 gaan oplossen tbh >_<

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ik gebruik nog steeds mijn trouwe GTX 295. Onlangs voor elkaar gekregen om handmatig het SLI-profiel werkend te krijgen. Met v-sync aan schommelt het tussen 60%-100% load. Bij een brawl met veel deelnemers zakt het wel eens tot 45-50 fps (100% load), maar het leeuwendeel van de tijd zit ik rond 60 fps met 60%- 70% load op beide GPU's.

Ter vergelijk, zonder SLI profiel zat ik meestal rond de 30-35 fps met zakkers naar 20-25.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

De freezebug kan soms opgelost worden door snel te alttabben en weer terug te gaan.

Dat het gebruik van je gpu in mechlab zo hoog is komt omdat er geen fps limiet op zit. Handig is om je user.cfg aan te passen (of er 1 te maken als die er niet is in de Mechwarrior Online rootmap). Wat ik zelf gebruik:
-----------
cl_fov = 70
;field of view, standaard is het 65 of 60 wat ik net wat te ver in je cockpit vind.
sys_MaxFPS = 45
;Mijn systeem geeft toch niet meer dan 45/50fps ingame, als je wel een normale framerate kan halen zou ik dit op 60 of 120 zetten. Dit zal ervoor zorgen dat mechlab niet zo veel mogelijk fps probeert te halen waardoor je gpu 80%+ gaat draaien en zo netjes koel blijft. Let op dit zal ook je fps limiet zijn ingame.
i_mouse_smooth = 0
i_mouse_accel=0
;mwo heeft mousesmoothing en acceleratie, door dit in te voeren heb je meer controle. Is even wennen maar dan speel je wel beter.
-----------
De reden waarom je ingame een enorme performance impact kan krijgen is als je rook ziet (vooral van lrm). Dit is killing vooral op mijn systeem. Als ik een lading lrm schiet, op mij af krijg of op river city al die brandende gebouwen in 1 keer zie heb ik drops van 10 tot wel 20 fps. Dit met alles op medium/low.
Vroeger kon je in je engine map een bestandje zetten dat de filmgrain weghaalde uit mwo, dat scheelde ook weer minstens 5fps. Voor degene die zich afvragen wat voor filmgrain:
https://lh6.googleusercon...XDK4/s1542/Comparison.jpg
op een foto niet echt goed te zien, kijk in de verte en je ziet ruis, schiet een laser af en in de alpha van de beam zie je ruis. Een technologie bedacht voor consoles om lelijke textures mee te verbergen, totaal onnodig voor je pc en hadden ze ook niet in ClosedBeta.

PGI mag van mij wel eens naar settings gaan kijken en zorgen voor meer opties.
Jammer om te horen dat DirX11 wss geen prestatiewinst zal opleveren. In ClosedBeta zag het er voor mij beter uit en speelde ik nog op high ipv med/low. Toegegeven er zat toen grafisch wat minder in het spel, maar het is er alleen maar erger op geworden.

@Sapstengel,
Ik was ook maar heel even online om wat met mijn instellingen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Anoniem: 387913 schreef op zondag 15 september 2013 @ 22:14:
wat ik niet zo goed begrijp is waarom MWO redelijk zwaar trekt aan je kaart.
Mijn kaartje moet soms nadenken (7970)
Maar hoe het er uit ziet, vind ik niet dat de fan uit zijn idle snelheid mag komen.
Ik deel je mening. Ik vind dat het er vele malen beter uit mag gaan zien. Met als optie om het te begrenzen voor oudere hardware. Nu heb ik het idee dat ze zich te erg focussen op oudere hardware, en de mensen die wel een krachtig systeem hebben overslaan. Ik denk juist dat ze meer geld kunnen halen bij die mensen met een krachtig systeem, want die hebben geld om uit te geven. Als je het niet erg vind om 300 te betalen voor een grafische kaart, dan vind je het vaak ook niet erg om wat geld uit te geven voor ingame aankopen. Maar dat is mijn mening.
Remagine schreef op zondag 15 september 2013 @ 23:04:
Klopt, maar als je niet bekend bent met Mumble, en er niet op let is het makkelijk om te denken dat er wat mis is met je Mumble. :)
Ik denk dat dat ze ook niet echt in dank afgenomen gaat worden. Leuk dat we het dadelijk kunnen spelen op een Pentium 2 met integrated graphics voor die 3 mensen die daarop zitten te wachten, maar we leven wel in 2013, en mensen zijn erg verwend met Battlefield 3 graphics en een totaal verwoestbare omgeving en dergelijke. Dan kan je imho niet meer aankomen met graphics uit 2006, zonder ook de optie te hebben voor recente hardware waarmee je het op een peil kan brengen die past bij deze tijd. Tuurlijk, het gaat vooral om de speelbaarheid, maar het gaat wel iets verder dan dat vind ik.

De engine kan volgens mij veel meer dan wat ze nu gebruiken. En de overstap naar DX11 kan juist grafisch een enorme boost geven, maar dan moeten ze het wel ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
@Renquin Nieuwe beta drivers geprobeerd? Heb hier sinds kort die nieuwe 13.10 draaien (W8 x64). Nog geen last gehad. En anders eventueel je drivers ff schonen met een programma zoals driver fusion.

@Mvds
Klopt, ze hebben nu een achterstand door ui 2.0 die ze voorlopig niet gaan inhalen.

Voor de introductie van 12v12 focusden ze op low end om de prestaties zoveel mogelijk gelijk te houden ongeacht de extra zooi op je scherm. Ik kan me vagelijk iets herinneren dat ze naar de high end opties gaan kijken zodra ui 2 en dx11 de deur uit zijn. Rond diezelfde periode krijgen we een cryengine update namelijk. De intentie was om dan de ingame HUD te herbouwen/optimaliseren en dan gelijk naar de grafische features te kijken. Denk dus dat ze met de eye candy wachten tot alle ui en DX/engine updates live zijn gegaan.

Het jammere is natuurlijk dat iedereen tegen die tijd in Battlefield 4 kan rondspringen. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik denk dat ze dan ook een grote kans hebben laten lopen door dat niet met de release van het spel (vandaag dus) te doen. Het niet intuitief zijn van het menu is tijdens de beta wel te accepteren, en zo ook de grafische achterstand, maar voor livegang is dat wat lastiger te slikken. Ik denk dat veel mensen afhaken na het voor de eerste keer opstarten. Ook al is het gratis, je hebt een zekere verwachting, en die word niet waargemaakt.

Ik mag ook hopen dat ze nieuwe trial mechs erin zetten, want dat kreupele zooitje wat nu steeds aangeboden word is ook niet echt aantrekkelijk om te blijven spelen. Ik heb het bij vrienden ook al gemerkt. Zeggen van, ja als je je eerste mech gekocht hebt, word het pas leuk. (lees; dan kan je pas meekomen) Ik hoor dan vaak al van, nou, laat dan maar lekker zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hoe laat (NL tijd) gaat MW eigenlijk live met de release, en dus ook de Phoenix spullen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Phoenix spullen komen 15 oktober. Niet met launch, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
mvds schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:45:
Ik denk dat ze dan ook een grote kans hebben laten lopen door dat niet met de release van het spel (vandaag dus) te doen. Het niet intuitief zijn van het menu is tijdens de beta wel te accepteren, en zo ook de grafische achterstand, maar voor livegang is dat wat lastiger te slikken. Ik denk dat veel mensen afhaken na het voor de eerste keer opstarten. Ook al is het gratis, je hebt een zekere verwachting, en die word niet waargemaakt.

Ik mag ook hopen dat ze nieuwe trial mechs erin zetten, want dat kreupele zooitje wat nu steeds aangeboden word is ook niet echt aantrekkelijk om te blijven spelen. Ik heb het bij vrienden ook al gemerkt. Zeggen van, ja als je je eerste mech gekocht hebt, word het pas leuk. (lees; dan kan je pas meekomen) Ik hoor dan vaak al van, nou, laat dan maar lekker zitten.
Klopt, nadat ze de ppc zooi hadden gefixed hadden ze daar alle prioriteit op moeten zetten.
Diegene die eerder speelden en terugkomen krijgen daardoor een beetje het idee dat er weinig is veranderd, terwijl het toch heel anders speelt dan een aantal maanden terug.
mvds schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:24:
Hoe laat (NL tijd) gaat MW eigenlijk live met de release, en dus ook de Phoenix spullen?
Dat zijn drie aparte dingen die je daar noemt.

1- Launch dag is gewoon een patchdag zonder beta tag vermoed ik. Dus dinsdag rond een uur of 19:00.
Waarbij het gerucht gaat dat we meer info krijgen over hun plan voor community warfare.
Hopelijk met als verassing een leuke CGI trailer zodat die BETA trailer eindelijk uit de TS weg kan.
2- Launch party is op de 26e, word live gestreamed voor ons niet-Amerikanen.
(Waarom dit niet op launchdag gebeurd is mij ook een totaal raadsel.)
3- Phoenix inhoud word, zoals de FAQ ervan als sinds het verschijnen er van aangeeft, de 15e oktober
opgeleverd. Je krijgt dan de hele meuk in 1x. De extra 30 dagen early bird premium heb je als het goed
is al. Dat is niet veranderd sinds de introductie van Phoenix. Ik neem aan dat dit als genijpt voordeel
voor PGI heeft dat ze Phoenix nog even kunnen blijven verkopen...

Dit en omdat het weinig extra bied is 1 der grote redenen dat ik de saber niet ga kopen. Heb zoiets van 'Ja, zo blijven we bezig.'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmm, dan ga ik er nogmaals hard over nadenken om mijn Phoenix aankoop te annuleren. Ik zie er nu even geen toegevoegde waarde in, ik vind dat ze teveel steekjes laten vallen, en het allemaal te lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Tijdens launch dag krijgen we volgens mij nog niet details over CW te horen, dat is pas met de launch party, dacht ik.

DX11, UI2, Mooiere graphics, engine update, trial mechs zijn voor sommige mensen belangrijke zaken.
Persoonlijk denk ik dat het ze een hele grote spelersbasis hebben verloren door CW zo ver naar achteren te schuiven.
CW zou m.i. prio 1 moeten zijn om mensen te blijven binden en boeien. Dat UI2.0 hiervoor een vereiste is, prima! Maar ga je a.u.b. niet focussen op DX11...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
mvds schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:54:
Hmm, dan ga ik er nogmaals hard over nadenken om mijn Phoenix aankoop te annuleren. Ik zie er nu even geen toegevoegde waarde in, ik vind dat ze teveel steekjes laten vallen, en het allemaal te lang duren.
Hou wel in het achterhoofd dat het maar een 40-man dev team is. Dat het allemaal lang duurt is niet meer dan logisch, ze leggen alleen hun prioriteiten op de verkeerde plekken.
Sapstengel schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:54:
Tijdens launch dag krijgen we volgens mij nog niet details over CW te horen, dat is pas met de launch party, dacht ik.
Dunno, zou kunnen. Verwachtte het als een command chair post op launch day. Zou ook kunnen dat ze het tijdens de launch party stream doen.
Sapstengel schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:54:
DX11, UI2, Mooiere graphics, engine update, trial mechs zijn voor sommige mensen belangrijke zaken.
Persoonlijk denk ik dat het ze een hele grote spelersbasis hebben verloren door CW zo ver naar achteren te schuiven.
CW zou m.i. prio 1 moeten zijn om mensen te blijven binden en boeien. Dat UI2.0 hiervoor een vereiste is, prima! Maar ga je a.u.b. niet focussen op DX11...
Het komt erop neer dat PGI een standaard checklijstje lijkt te hebben in de richting van; "oh nu dx11 en die engine, dan ui2, dan lobby's en achievements en de rest komt later wel." Ze willen het goed doen en denken dat de lange weg de meest veilige is voor de toekomst, terwijl dat nog best eens anders zou kunnen uitpakken.

Iedereen zit te springen om een lobby systeem, als je dat maar hebt is de rest van de tijd te overbruggen met community wars/tournaments etc. Schijnt alleen niet bij ze door te dringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Remagine schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:05:
[...]

Hou wel in het achterhoofd dat het maar een 40-man dev team is. Dat het allemaal lang duurt is niet meer dan logisch, ze leggen alleen hun prioriteiten op de verkeerde plekken.
En juist dat laatste vind ik een reden om te annuleren :) Tegen de tijd dat het spel "af" is kijk ik wel verder. Ik merk nu al dat ik steeds minder speel. En de dingen die ik belangrijk vind worden alleen maar opgeschort.

Ik snap best dat het allemaal tijd kost, maar ik vind het op dit moment mijn 60 euro niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Tja dat kan natuurlijk, zo zijn er inderdaad meer die vinden dat de carrot teveel voor de neus hangt.

Het thema van het spel ligt zodanig in mijn straatje dat ik die tijdsplanning van PGI met een (in dit geval wel hele) grote korrel zout neem. Heb er wel vertrouwen in dat ze er uiteindelijk komen, ondertussen vermaak ik me wel met de huidige content en hier en daar een uitstapje naar een ander spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

mvds schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:54:
Uiteraard ben je daar geheel vrij in. Bedenk wel dat de Overlord package met early bird special qua prijs/kwaliteit een errug goede deal was. Dat gaan ze niet nog een keer doen vermoed ik. Zelfs de founders deals waren niet zo aantrekkelijk.

Je speelt "nog maar" sinds 27 juni 2013. Een aantal van ons zijn al sinds closed beta hierbij betrokken. Geloof me, ze hebben echt wel vele stappen gemaakt sindsdien. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het ze uiteindelijk lukt, maar je hebt gelijk: ze doen er best lang over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Sapstengel schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:39:
[...]

Uiteraard ben je daar geheel vrij in. Bedenk wel dat de Overlord package met early bird special qua prijs/kwaliteit een errug goede deal was. Dat gaan ze niet nog een keer doen vermoed ik. Zelfs de founders deals waren niet zo aantrekkelijk.

Je speelt "nog maar" sinds 27 juni 2013. Een aantal van ons zijn al sinds closed beta hierbij betrokken. Geloof me, ze hebben echt wel vele stappen gemaakt sindsdien. Ik heb er ook alle vertrouwen in dat het ze uiteindelijk lukt, maar je hebt gelijk: ze doen er best lang over.
Klopt, ik speel nog niet zolang, en ik merk nu al dat ik mijn interesse in het spel aan het verliezen ben :) Vandaar mijn keuze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

happy live day....

met de grootste wijzing van de dag "beta" verdwijnt uit het je scherm,... en dat is het dan wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Anoniem: 387913 schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 07:11:
happy live day....

met de grootste wijzing van de dag "beta" verdwijnt uit het je scherm,... en dat is het dan wel
Geen grote "live" patch vandaag? Had dat minstens verwaht met UI2.0

Ow wacht... Het is MWO :X

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

We krijgen wel een patch vandaag. Schijnt een nerf voor UAC5 in te zitten. Waarschijnlijk om al die mensen die afgelopen weekend een Ilya hebben gekocht te bedanken ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sapstengel schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 09:17:
We krijgen wel een patch vandaag. Schijnt een nerf voor UAC5 in te zitten. Waarschijnlijk om al die mensen die afgelopen weekend een Ilya hebben gekocht te bedanken ;-)
Hehe, dat ding was dan ok wel zwaar OP geworden hoorn :p

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Eens. Heb de mijne al aangeschaft toen hij werd geïntroduceerd en ik begreep al niet waarom ze naar 15% weapon jam zijn gegaan. 25% was prima.

Ik vind het alleen zuur voor de mensen die afgelopen weekend eentje gekocht hebben n.a.v. de special en PGI kennende zal de nerf bat weer over de top zijn. Ze zijn niet van de subtiele wijzigingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sapstengel schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 11:23:
Eens. Heb de mijne al aangeschaft toen hij werd geïntroduceerd en ik begreep al niet waarom ze naar 15% weapon jam zijn gegaan. 25% was prima.

Ik vind het alleen zuur voor de mensen die afgelopen weekend eentje gekocht hebben n.a.v. de special en PGI kennende zal de nerf bat weer over de top zijn. Ze zijn niet van de subtiele wijzigingen...
Absoluut :(
Hoop dat ze niet verder terug gaan dan 25%, maar ik vrees voor het ergste...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Mijn verwachting: 25% weapon jam, nerf m.b.t. heat en nerf m.b.t. cooldown.
Lang leve de 3xAC5/LB10X/AC10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

De 15% was een test, ze gaan hem weer gewoon maken zoals hij was en doen de cooldown meer in de richting van zijn broertje de AC5. Tenminste dat zeggen ze bij PGI, en die hebben nog nooit gelogen. toch? *kuch*3pvque*kuch*
Aangezien we vorige week geen patch hebben gehad en de weken daarvoor er ook niet echt wat bijzonders was denk ik dat er 2 dingen aan de hand kunnen zijn:
1: Ze komen met een vette update en zeggen, trolololo jullie dachten niks te krijgen met launch
2: Ze zijn zo druk bezig met ui2.0 en andere belangrijke zaken dat we daarom de laatste tijd geen echte patches hebben gehad.
Ze zeiden een 2(?) maand gelen dat ze ELKE week een patch zouden uitbrengen voor launch om een zo stabiel mogelijk product te kunnen lanceren.

Overigens zit er wel een patroon in met wanneer ze een wapen een buff/nerf geven. De mechs die in sale gaan of nieuw zijn hebben altijd wapens die een buff krijgen. Is de potentiele winst er uitgehaald dan nerfen ze het weer. Zo was dat bijv ook met de gauss/PPC's die een buff kregen met de highlander introductie.

We zullen zien, zoals Einstein zei in de intro van Red Alert: time will tell..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Volgens mij nog best een aardige patch gezien de servers al een tijdje uit de lucht zijn :o

edit: Nope, sucks...
Woo, LAUNCH DAY!

PATCHNOTES:

3, 2, 1, Launch!

Wow It’s been a year since open beta and how time has flown! It has been a fun experience sharing this journey so far but we’re not done, in fact, the opposite is true!

There is plenty of work still on our plate and we are not going to stop till every feature is in your hands. With that said here are some of this patch’s highlights!

The Orion is available for C-bills and has all of its patterns available to customize this amazing mech.
There is a new Applejack Custom Pattern you can equip on you ‘Mechs with some nice new Custom Colors as well.
All the Trials are Champions! Give them a try if you missed them the first time around! You have to buy them to get the XP boost though.
3rd person is disabled in the 12 players pre-made group matches you lucky competitive Warriors.
Non 12 player Matchmaking is tightening its search parameters for Weight and ELO.
Weapon tuning and Bug fixes round out this patch.

Oh yeah and the Credits are up on the Website now with a link from the front end! Legendary Founders included!

See you on the battlefield, MechWarrior’s

Matt Newman

Content

Users can purchase skins for the Orion 'Mechs.
Orion 'Mechs can be purchased with CBills.
New Premium Skin Apple Jack is available for purchase.
New Trial 'Mechs
Jenner JR7-F(C)
Centurion CN9-A(C)
Dragon DRG-5N(C)
Atlas AS7-RS(C)

Gameplay

12 players pre-made group launch is 1st Person View only.
Match making ELO and Weight Class thresholds narrowed down. NB: These changes will not affect 12 player groups.
The longer a match took to kick off, the broader the range the MM uses in terms of matching ELO and weight class.
This reduction means that the MM will no longer search as broad a spectrum over time (still increases but in a narrower range). It will be much more refined in terms of how much variance will be given in matching players and 'Mechs.
Match making timeout increased to 3 minutes.
This allows the MM more time to find players before terminating its search.

Weapons

AC/2
Heat scale multiplier reduced from 1.0 to 0.6.
UAC/5
CD changed to 1.5 (same as AC/5).
Jam rate increased to 20% (up from 15% but still down from 25%).
Flamer
Range increased to 90m (up from 64m).
Heat impulse balance so target takes more heat than player (heat generated on target increased and self generation decreased).

Front End

Added a credits button to the login screen.

Bug Fixes

Fixed an issue where users are experiencing severe heat from the center volcano area in Terra Therma.
Fixed an issue where the lava in Terra Therma is causing unintentional damage to Mechs.
Fixed a number of stuck bugs in Forest Colony, Frozen City, and Terra Therma.
Fixed an issue where the 3rd Person drone appears to have weapon collision to the user firing.
Fixed an issue where the spectator will remain in 1st person view when spectating a 'Mech in 3rd person view.
3rd Person drone will no longer spawn in Testing Grounds for the dummy 'Mechs.
UAV should no longer interfere with the 3rd Person camera by snapping camera back and forth when launching an UAV.
Fixed an issue where PPC is still colored yellow when aiming at a 'Mech below 90m.
Gauss Rifle will no longer charge when out of ammo.
Fixed key hold repeat issue for Backspace in chat windows.
Fixed chat messages being cut off in chat windows. Fixed the Hunchback Founder 'Mech colour.
Fixed an issue where users could not colour all three channels on the Hunchback Founder 'Mech.
Fixed an issue where shooting a specific point on the destroyed actuator of a Blackjack's side torso will damage the opposite side torso.
Fixed an issue where certain users were seeing blue tree sprites in the Forest Colony maps.
Fixed an issue where shadows would flicker depending on the angle of the camera.

We thank you for your patience and we look forward to seeing you on the battlefield!

-The MechWarrior® Online™ Team
toon volledige bericht

[ Voor 95% gewijzigd door Renquin op 17-09-2013 19:22 ]

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Patchnotes:
http://mwomercs.com/forum...and-launch-day-sept-17th/

Extra:
http://mwomercs.com/forum...e-sept-17th-to-sept-20th/

....there had better be cookies, milk en a patch next week.

EDIT:
ohw looky cockpit item als je 24 games speelt;
http://mwomercs.com/forum...e-to-launch-mechwarriors/

[ Voor 20% gewijzigd door Remagine op 17-09-2013 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Forget cookies, they better haf a bloody cake for everyone!

Maar even serieus... Dit is toch te triest voor woorden :(
Het is dat er zoveel premium-time en zoveel mechs in die Overlord package zitten, anders had ik allang dat ding teruggetrokken...

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Mijn ticket staat al te wachten om toegewezen te worden. Ik wil mijn geld terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
mvds schreef op dinsdag 17 september 2013 @ 21:16:
Mijn ticket staat al te wachten om toegewezen te worden. Ik wil mijn geld terug :)
Beetje jammer, maar was te verwachten dat het zo zou gaan :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Hoop en verwachting is de ideale voedingsbodem voor teleurstelling.

Gelukkig had ik geen van twee bij deze "speciale dag" in de Inner Sphere.

maar wel grappig dat het forum nog steeds gewoon "beta" in het main menu logo staat

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Best launch ever!
btw, de eerste reviews komen binnen op metacritic. Op dag 1 meer reviews dan Hawken tot nu toe heeft. Dat is wel mooi, maar als je vervolgens gaat kijken wat ze posten.... nullen en tienen. Precies ook de reden waarom ik user sites (zoals IMDB) nooit serieus neem (reviewers zoals IGN ook niet maar das een ander verhaal).
link: http://www.metacritic.com/game/pc/mechwarrior-online

De beta in het logo op het forum slaat niet op de status van het spel maar volgensmij op de meeste mensen die daar posten... internet superheroes.

De PGI developers zijn amateur gamemakers (Zoals in ze zijn nieuw), ze hebben zich flink verkeken op wat er allemaal bij komt kijken. UI2.0 komt er wel en CW ook. CW gaat bestaan uit (een selectie van?) duizenden hemellichamen waar op gevochten zal worden die bestaan uit verschillende levels/games modussen, daarnaast krijg je nog solaris arena's. Dat is behoorlijk wat werk. De komende tijd voordat het 2014 is krijgen we UI2.0, minstens 2 nieuwe levels (die al klaar zijn, maar ze individueel online zetten om mensen geinteresseerd te houden) en een shitload aan nieuwe mechs en een update voor de cryengine + dirx11. In 2014 krijgen we Clantech (mechs en wapens).

Hopelijk krijgen we met de Launchparty meer informatie of een nieuw iets dat ze dan presenteren. Iets in de trend van: jullie zijn naar ons feestje gekomen, dan mogen jullie de eerste spelers zijn die... Want met de lancering was er niet eens iets in de aanbieding om het "feestelijk" te maken.

Aangezien het geen slecht spel is op dit moment als incompleet product kan ik oprecht zeggen dat ik denk dat het allemaal nog geweldig zal worden. Als ik de centen kon missen had ik het Phoenix pakket ook gekocht. Dat is meer waard dan mijn Starcraft 2 CE die ik toenertijd had gekocht voor 90e+
20e oid voor een SC2wol officiële muismat.

• Renquin
RadioKies schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:57:
Best launch ever!
btw, de eerste reviews komen binnen op metacritic. Op dag 1 meer reviews dan Hawken tot nu toe heeft. Dat is wel mooi, maar als je vervolgens gaat kijken wat ze posten.... nullen en tienen. Precies ook de reden waarom ik user sites (zoals IMDB) nooit serieus neem (reviewers zoals IGN ook niet maar das een ander verhaal).
link: http://www.metacritic.com/game/pc/mechwarrior-online

De beta in het logo op het forum slaat niet op de status van het spel maar volgensmij op de meeste mensen die daar posten... internet superheroes.

De PGI developers zijn amateur gamemakers (Zoals in ze zijn nieuw), ze hebben zich flink verkeken op wat er allemaal bij komt kijken. UI2.0 komt er wel en CW ook. CW gaat bestaan uit (een selectie van?) duizenden hemellichamen waar op gevochten zal worden die bestaan uit verschillende levels/games modussen, daarnaast krijg je nog solaris arena's. Dat is behoorlijk wat werk. De komende tijd voordat het 2014 is krijgen we UI2.0, minstens 2 nieuwe levels (die al klaar zijn, maar ze individueel online zetten om mensen geinteresseerd te houden) en een shitload aan nieuwe mechs en een update voor de cryengine + dirx11. In 2014 krijgen we Clantech (mechs en wapens).

Hopelijk krijgen we met de Launchparty meer informatie of een nieuw iets dat ze dan presenteren. Iets in de trend van: jullie zijn naar ons feestje gekomen, dan mogen jullie de eerste spelers zijn die... Want met de lancering was er niet eens iets in de aanbieding om het "feestelijk" te maken.

Aangezien het geen slecht spel is op dit moment als incompleet product kan ik oprecht zeggen dat ik denk dat het allemaal nog geweldig zal worden. Als ik de centen kon missen had ik het Phoenix pakket ook gekocht. Dat is meer waard dan mijn Starcraft 2 CE die ik toenertijd had gekocht voor 90e+
20e oid voor een SC2wol officiële muismat.
toon volledige bericht
Goede samenvatting van hoe het nu is, kudo's daarvoor!
Er is 1 ding gedaan om de launch een launch te maken: als je 24 matches speelt, tussen nu en begin oktober, krijg je er een cockpit item bij.

Persoonlijk ben ik gewoon heel erg benieuwd naar wat ze wanneer de komende maanden uit gaan brengen.
Begin me al bijna af te vragen of ze 15 oktober gaan halen wat betreft de Phoenix packages...

Want a cookie?!

• Remagine
Klopt, veel denken dat ze al die phoenix mechs al af hebben. Zou zo maar kunnen dat ze bij het aankondigen er van enkel de concept art klaar hadden. Lollige is dat die phoenix stretch goals aardig doortikken. We zitten nu bijna halverwege die flame camo. ( \0/ Gimme )

Op de 26e in elk geval meer info over de toekomt en die nieuwe urban map eind deze maand of in oktober.
De rest zien we wel.

Overigens vrijdag weer een tweakers rondje?

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Vrijdag rond een uurtje of 8 ben ik van de partij!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik zal morgen aaf ook van de partij zijn, eventueel wel zonder microfoon/met minimale vocale communicatie aangezien ik snip verkouden ben.

ik moet werken tot 8, maar zal met gepaste snelheid naar huis toe rijden en meld me waarschijnlijk zo rond half 9.

24 potjes als doelstelling?

• Remagine
Voor die medaille, ja. Played, niet Won.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346066

RadioKies schreef op donderdag 19 september 2013 @ 14:57:

Volgens de September Dev Post krijgen we meer tijdens het Launch Event meer informatie over Community Warfare te horen. Volgens eerdere posts wouden ze dit gefaseerd releasen, ben benieuwd op wat voor datums ze mikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Anoniem: 346066 schreef op vrijdag 20 september 2013 @ 11:21:
[...]

Volgens de September Dev Post krijgen we meer tijdens het Launch Event meer informatie over Community Warfare te horen. Volgens eerdere posts wouden ze dit gefaseerd releasen, ben benieuwd op wat voor datums ze mikken.
Zal wel het launch event van versie 2.0 zijn dan ;)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie is er vanavond voor een sessie?

dan weet ik of ik beetje moet opschieten, of een pilsje pakken met een collega na het werk
(werk tot 8, dus ik zal op zijn vroegst rond 20:30 erbij zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Ik, Sap en Radio dus in elk geval een 4-man denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dan sla ik het biertje over, (anders krijgen wij hier toch al de reputatie de zuipers te zijn binnen het bedrijf, plus ben toch op de motor, dus volgieten zat er toch al niet in)

ben ik er tegen half negen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Och zo vlak tegen het weekend stoppen we waarschijnlijk pas wanneer we zin hebben, dus ook al ben je er 9 uur pas dan heb je enkel het begin gemist. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

maar jullie gaan er natuurlijk niets van bakken zonder mijn hulp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Misschien als we weer 8 lights nemen niet neej... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Ben er zeker ook bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Kom ergens vanavond ook weer mee doen is de bedoeling :)

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Ik heb geen idee tot hoe laat ik doorspeel, mn doel is mn nieuwe mech QKD te eliten, een 325XL te kopen en 8mil te sparen. Dus dat zal tot aan morgen avond zijn?

Wat gaan we als voice gebruiken eigenlijk? Gisteren met Rema en zijn vrienden een potje gespeeld met Dolby Axon als voicecomm. Dat is van alle progs die ik heb wel een chill programma.

Ik hoop btw dat ze een MC sale gaan doen met launch. Lange tijd geleden dat ze dat hebben gedaan. Met 20% bonus vind ik los MC kopen het nog wel een redelijke deal.

Daddy needs new mechbays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Gewoon de mumble in de ts. Das een dedicated, is misschien ff wennen maar werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zal men wasmachine niet aanzetten (speciaal voor jullie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Haha, och neem het geluid op en suggereer bij PGI dat het een goede gauss charge vervanger is. Horen we straks het verschil niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

was het zo erg? zal de drempel in mumble dadelijk even omhoog gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
lol nee joh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracyn
Sorry dat ik er niet lang bij kon zijn. Laggde als een gek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ik lachte ook als een gek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Was weer ene leuke sessie, helaas werkte het sync droppen voor geen ene meter... :(

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Moeje maar ergens een paar extra vrinden optrommelen hé ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Zo, Terra Therma online was leuk!

van de 9 potjes hadden we er 5 in Terra of zo... :(

• mvds

mvds

Totally awesome!

Best netjes, geld van de Phoenix package is al teruggestort :) Gaat best rap, sneller dan hun ontwikkelteam :P

• Remagine
Je ziet inderdaad redelijk vaak op reddit verhalen voorbij komen dat hun support team best goed is.

Lights hebben we nou wel zat gedraaid, volgende keer allemaal in een A1 catapult met srm's. ^^

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

@aardschok
Gisteren nog een paar potjes gedaan met Rema en de rest waarvan 3 ook weer TT waren. :+

Jammer dat MWO geen online populatie teller heeft. Vraag mij af hoeveel er gisteravond online waren aangezien onze ping niet normaal zo hoog was (~195 ipv ~100/110). Maybe was dat ook de reden dat ik zo slecht speelde O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Je weet dat je goed bezig bent als je 5 kills in een commando krijgt. :D

http://i40.tinypic.com/2rpquja.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Remagine schreef op maandag 23 september 2013 @ 20:35:
Je weet dat je goed bezig bent als je 5 kills in een commando krijgt. :D

http://i40.tinypic.com/2rpquja.png
Hehe doe je goed.
Had net een potje met 900+ dmg, 5 kills en 6 assists met m'n Cata K2.

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Blijft een mooi mechje, die K2.

Ah, ask the devs 47 is uit.

http://mwomercs.com/forum...ask-the-devs-47-answered/

[ Voor 61% gewijzigd door Remagine op 23-09-2013 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Lekker nietszeggend weer zeg :/

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
Gratis cockpit spul:

http://www.razerzone.com/mechwarrior/

http://www.reddit.com/r/m...orsponsored_cockpit_dice/

[ Voor 39% gewijzigd door Remagine op 24-09-2013 19:45 . Reden: Wel de hele link posten natuurlijk.. ]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Afbeeldingslocatie: http://files.sharenator.com/OMG_Meme_by_Chad_Syphrett-s405x405-166804.png

Hero Atlas.
Nuf said.

[ Voor 3% gewijzigd door Sapstengel op 25-09-2013 07:13 ]

• RadioKies
  • Niet online

RadioKies

*geknetter op de ether*

Hero Atlas die meer kost dan een gemiddeld spel. :/
@Remagine
Koel nog meer free stuff dat ik in mn mech kan stoppen. Als ik dat zo lees over die software van Razer dan klinkt (hurr pun) dat wel koel. Vraag mij af of dat ook werkt "as advertised".

• Renquin
Maarruh... Gaan we morgenavond nog (even) knallen?

Want a cookie?!

ik niet, zit in de nacht dienst, dus ik werk van 20:00 tot 8:00
of jullie moeten extra vroeg willen beginnen en ik doe dan een paar potjes mee in het begin

• Remagine
Ik kan wel. :) Kies niet, die moest weg.

[ Voor 48% gewijzigd door Remagine op 26-09-2013 21:43 ]

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Ben erbij, maar pas vanaf 20:30 ongeveer.

• Renquin
Maar kijken wie er wanneer zijn dan :)

Want a cookie?!

• Remagine
Launch event begint nu :)

http://www.reddit.com/r/m...nament_info_and_brackets/
http://mwomercs.com/events

[ Voor 10% gewijzigd door Remagine op 26-09-2013 23:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Iemand de stream bekeken?
Nog nieuws over CW?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Sapstengel schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 07:22:
Iemand de stream bekeken?
Nog nieuws over CW?
Niet gezien en verder kan ik ook echt niets vinden nog op de site...
Had gehoopt dat ze het gewoon op de site gingen zetten -.- Maja, them devs enzo :/

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

YouTube: MechWarrior Online - MWO - Community Warfare explained by Bryan Ekman

Nothing to see here, move along.

[ Voor 10% gewijzigd door Sapstengel op 27-09-2013 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Hmz... ben benieuwd wanneer ze e.e.a. uit gaan rollen.
Klinkt allemaal prima/leuk/kannietwachten, maar als dit er pas over een jaar is, dan boeit het nog niet imo :X

Want a cookie?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remagine
-overview en generale details over CW, veel wat we al wisten.
http://www.twitch.tv/igp/b/465216210?t=308m05s
-ze laten een cw map zien met planeet namen etc, of dit de ingame map moet worden betwijfel ik.
-kleine ui 2.0 video
-unified api import/export voor loadouts in development =D (ding ding ding)
-Tijdens de stream zelf zag je al de nieuwe spectator mode, nogmaals in de map preview hieronder.
-nieuwe map preview zoals verwacht:
http://mwomercs.com/forum...map-crimson-strait-video/

Quote of the day @ 7:07:04
Bombadil: "Hey phil, does my breath smell like pizza?"

Laatste match is wel geinig om te kijken ook. De rest overgeslagen.

Overall, nothing more then usual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTwizard
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
RadioKies schreef op donderdag 26 september 2013 @ 19:26:
Als ik dat zo lees over die software van Razer dan klinkt (hurr pun) dat wel koel. Vraag mij af of dat ook werkt "as advertised".
Mijn vriendin gebruikt het ook af en toe ook tijdens het gamen en het werkt op zich best aardig. Maar het blijft natuurlijk virtual surround dus je gaat wel verschil merken met een "echte" surround headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renquin
Iemand die nu wil?

edit: zit nu met Rema te spelen.

[ Voor 50% gewijzigd door Renquin op 27-09-2013 18:54 ]

Want a cookie?!

Pagina: 1 2 ... 37 Laatste