Wat wordt/is nu een goede prijs voor een 5, nu de nieuwe modellen beschikbaar komen?
Lederen cases voor de 5S (zaten die in de presentatie?) voor 39 euro.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."
350?stok schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:18:
Wat wordt/is nu een goede prijs voor een 5, nu de nieuwe modellen beschikbaar komen?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
599 voor de 5C, niet te zuinig...
Whole lot of stars ***
iOS7 zal binnen afzienbare tijd het meest gebruikte mobiele OS zijn, daar hoeven ze niks voor te doen. Android is erg gefragmenteerd.
Ah, 789 was de 5.
Amerika is wel mooi goedkoop, maar geen garantie in EER.
Haters everywhere but I don’t really care
En toch staat Android VER boven iOS...SidewalkSuper schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:18:
iOS7 zal binnen afzienbare tijd het meest gebruikte mobiele OS zijn, daar hoeven ze niks voor te doen. Android is erg gefragmenteerd.
Bullshit.SidewalkSuper schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:18:
Verwijderd
Daar kopen hem toch als ze dat willen en het eerst voor het eerst dat ze hem kunnen aanbieden op de grote providers in China en Japan, potentieel van 500 miljoen klanten.Gabliboeba schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:17:
Apple had zo'n enorme slag kunnen slaan in Azië door de 5C aanmerkelijk goedkoper te maken.
Heb je alleen wel die k*t fingerprint scanner.Styx_ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:18:
5C had ik wel wat goedkoper verwacht. Kan je net zo goed 100 euro erbij leggen heb je een 5S
Geen Android vs iOS discussie's AUB.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Bepaal jij dat?Ultimation schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:19:
Geen Android vs iOS discussie's AUB.
Sommigen zeggen wel, ik wacht wel op de 6. En dan is het weer klagen dat het € 750 is...
Toch wel ziek, dat ze gewoon iedere keer blijven stijgen qua prijs. Op een moment is het toch klaar?
Toch wel ziek, dat ze gewoon iedere keer blijven stijgen qua prijs. Op een moment is het toch klaar?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
De 5S en 5C zullen hier nu wel snel komen. Want de 5 is nu niet meer te koop, alleen de 4S.
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
De 5C en 5S worden nu ook gewoon een hit in Azië, denk je dat de nouveau riche niet bestaat of zo? Deze phones zullen als status symbool uitstekend verkopen.Gabliboeba schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:17:
Apple had zo'n enorme slag kunnen slaan in Azië door de 5C aanmerkelijk goedkoper te maken.
Hoezo? iOS7 staat binnen de kortste keren op zo'n 600 miljoen iPhones, iPads en iPods.
[ Voor 3% gewijzigd door SidewalkSuper op 10-09-2013 20:20 ]
Is dat zo? Apple was juist een van de weinigen waarbij je wereldwijd in alle Apple Stores terecht kan..matthijst schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:19:
Ah, 789 was de 5.
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
8-Megapixel mit 1,5µ Pixelnronaldm3 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:17:
wat is de reso van de 5S camera? 8 of 13MP?
ƒ/2.2 Blende
Objektivabdeckung aus Saphirkristall
True Tone Blitz
Rückwärtig belichteter Sensor
Objektiv mit 5 Elementen
Hybrid-IR-Filter
Autofokus
Zum Fokussieren tippen
Gesichtserkennung
Panorama
Serienbildfunktion
Geotagging für Fotos
En toch is het OS dus populairderStyx_ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:19:
Nee echt ? 1000 verschillende android telefoons vs een iPhone
Is een offtopic onderwerp. Gaat hier om de keynote. Dus ja, dat mag ik mededelen.
iPhone 5 wordt een collectors item, goed te verkopen nog op de 2de hands markt
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Die Elvis toch:
"This is from a record we're going to release next week. See, I've got product announcements too."
"This is from a record we're going to release next week. See, I've got product announcements too."

iOS7 vs Android 4.3 misschien. Maar als geheel iOS vs. Android? No way.SidewalkSuper schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:20:
[...]
Hoezo? iOS7 staat binnen de kortste keren op zo'n 600 miljoen iPhones, iPads en iPods.
Nee joh, ze maken 'm na en verkopen 'm voor 200 euro (alleen dan in hun eigen valuta natuurlijkMiki schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:20:
[...]
De 5C en 5S worden nu ook gewoon een hit in Azië, denk je dat de nouveau riche niet bestaat of zo? Deze phones zullen als status symbool uitstekend verkopen.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
11:21:02 AM PDT
Lol
Lol
Life is what happens while you're busy making other plans
Dat zeg ik toch ook niet, precies het punt wat ik maakte. Goed lezen.
De HTC One die ook zo'n camera had is ook offtopic?Ultimation schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:20:
[...]
Is een offtopic onderwerp. Gaat hier om de keynote. Dus ja, dat mag ik mededelen.
De iPhone 5 is inderdaad niet meer leverbaar in de NL Apple Store... De enige die je daar nu nog kan kopen is de 4S. Da's toch wel een erg groot gat naar december...
Dat vermelde ik toen ook.Daan00 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:22:
[...]
De HTC One die ook zo'n camera had is ook offtopic?
Nee, de iPhone zal het nooit worden voor mij. Daarentegen vind ik de MacBooks wél onderscheidend en (prijs)concurrerend genoeg.
Nou het was gezellig, nog even de Apple site bekijken en de filmpjes als die er staan.
Ciao!
Ciao!
Nope, de upperclass blieft geen eigen makelijRob schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:22:
[...]
Nee joh, ze maken 'm na en verkopen 'm voor 200 euro (alleen dan in hun eigen valuta natuurlijk)
Dank u!Whieee schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:23:
[modbreak]
Android vs iOS discussie eindigt hier. Toch doorgaan is ban riskeren.
[/modbreak]
Wat als straks je iphone5 binnen je garantie kapot gaat, krijg je daneen5servoor terug? Of een 5c...
Life is what happens while you're busy making other plans
Daar was ik dus ook benieuwd naar!frumper schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:23:
Wat als straks je iphone5 binnen je garantie kapot gaat, krijg je daneen5servoor terug? Of een 5c...
Nee, gewoon een (refurb) iPhone 5.frumper schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:23:
Dat gaat dus niet gebeuren, de nieuwe komen echt wel eerder.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:22:
De iPhone 5 is inderdaad niet meer leverbaar in de NL Apple Store... De enige die je daar nu nog kan kopen is de 4S. Da's toch wel een erg groot gat naar december...
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Hee, dat vraag ik mij ook af! Die van mij heeft een defecte sleep-wake button.
Verschillen we daarbij in mening. Als je kijkt, a-klasse telefoons liggen tegenwoordig allemaal in 500-700eu. Een laptop voor 1200-2000eu dan heb je toch wel iets maximaals.Gabliboeba schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:23:
Nee, de iPhone zal het nooit worden voor mij. Daarentegen vind ik de MacBooks wél onderscheidend en (prijs)concurrerend genoeg.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Over maandje dus laten "vallen"frumper schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:23:
Verwijderd
Dan krijg je gewoon nog een 5 die ze op stock hebben liggen.frumper schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:23:
Liggen vast nog genoeg iPhone 5 modellen op voorraad die nu niet verkocht worden?frumper schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:23:
Iemand de lederen cases voor iphone 5 en 5s al gezien?
Zaten volgens mij niet in presentatie!
http://store.apple.com/de...-5s-case-schwarz?fnode=47
De iPhone 5S kan met die A7-MO M7 chip nog wat extra dingen. Iets wat misschien kan samenwerken met een ander apparaat. Ik zou bijna een 'one more thing' verwachten.
Daarnaast worden iPhones die defect ingeleverd worden hersteld en 'refurbished' en kunnen dan weer als vervangende telefoons uitgegeven worden. Is heel normaal.steffeh schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:24:
[...]
Liggen vast nog genoeg iPhone 5 modellen op voorraad die nu niet verkocht worden?
Launching containers into space
Is het event nu al afgelopen? Dus geen nieuwe ipad, atv?
http://www.xbmcfreak.nl/
Touc ID filmpie
http://www.apple.com/de/iphone-5s/videos/#video-touch
http://www.apple.com/de/iphone-5s/videos/#video-touch
Hoe zit het met LTE in NL met iPhone 5S?
Verwijderd
Dit zal inderdaad het einde van de keynote zijn vrees ik. Spijtig, ik had een pak meer verwacht. Voornamelijk een update van de Macbook Pro Retina eigenlijk. Die zal er dan op het volgende event aankomen zeker? Ik geloof dat dit voor oktober gepland staat?
Komende weken ebay afstruinen. Nooit dat ik een hoesje voor € 40 of meer koop!Brm-G schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:25:
Iemand de lederen cases voor iphone 5 en 5s al gezien?Zaten volgens mij niet in presentatie!
Dat was niet wat je zei. Je zei dat iOS 7 op meer mobiele apparaten zou staan dan Android (algemeen, zonder versie). Dat is bullshit.SidewalkSuper schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:22:
Dat zeg ik toch ook niet, precies het punt wat ik maakte. Goed lezen.
Maar ik begrijp je punt nu.
Nee , was ook een iPhone presentatie.Erhnam schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:25:
Is het event nu al afgelopen? Dus geen nieuwe ipad, atv?
Wel vreemd dat de 5C wel te pre-orderen is en de 5S niet.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
De NL site is nog druk bezig, haha!
http://www.apple.com/nl/iphone-5s/
http://www.apple.com/nl/iphone-5s/

Ik denk dat ze 'm stilletjes upgraden, ergens in de komende paar weken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:25:
Dit zal inderdaad het einde van de keynote zijn vrees ik. Spijtig, ik had een pak meer verwacht. Voornamelijk een update van de Macbook Pro Retina eigenlijk. Die zal er dan op het volgende event aankomen zeker? Ik geloof dat dit voor oktober gepland staat?
Nog geen woord over de GM van iOS7...? Komt die vandaag nog op dev center te staan?
Hier staan de specs en de (LTE) banden: http://www.apple.com/nl/iphone-5s/specs/
Geen idee wat ze uiteindelijk gaan leveren.
Een cpu bump is meestal een stille update.Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:25:
Is de iPhone 5s nou een andere kleur? Hij lijkt veel lichter grijs?
Om heel eerlijk te zijn verwacht ik daar geen event voor. Zeker niet als het enkel om een spec-bump van Ivy Bridge naar Haswell gaat. Dan wordt het gewoon een 'silent' upgrade met hooguit een persbericht.Verwijderd schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:25:
Launching containers into space
Ja. Space grey.colorsone schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:27:
Het zwartgrijs is inderdaad wat anders (matcht beter bij de nu zilveren rand, ipv zwart van de 5colorsone schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:27:

Dit bedoel ik. Hier gaan we misschien later nog wat meer over horen.
Wat me nog niet helemaal duidelijk is bij de 5S: die homeknop, kan je dus niet meer indrukken, maar is gewoon nu een touchbutton?
Whole lot of stars ***
LTE (Bands 1, 2, 3, 4, 5, 8, 13, 17, 19, 20, 25)Untouchablezz20 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:25:
Hoe zit het met LTE in NL met iPhone 5S?
Gaat hier gewoon werken
NL heeft alleen Bands 3,7 en 20
[ Voor 6% gewijzigd door Jay-v op 10-09-2013 20:30 ]
Band 7 ontbreekt bij de laatste 2 modellen, terwijl die hier juist gangbaar zijn. 3 en 20 komen hier wel eraan volgens wikipedia.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:26:
Hier staan de specs en de (LTE) banden: http://www.apple.com/nl/iphone-5s/specs/
[ Voor 6% gewijzigd door Murcielago op 10-09-2013 20:29 ]
PSN: djmurcielago
Ik merk trouwens op dat de 5C 132 gram wordt en de 5s dus 112 gram is. Een oude 5 is dus beter (want lichter) dan een 5c.
Pages, Numbers, keynote en iphoto zijn trouwens GRATIS apps voortaan!
toevallig heb ik ook een iphone5 in de verkoop gedaan.... ongebruikt en nog gesealde. Die raak ik wel kwijt.
Pages, Numbers, keynote en iphoto zijn trouwens GRATIS apps voortaan!
toevallig heb ik ook een iphone5 in de verkoop gedaan.... ongebruikt en nog gesealde. Die raak ik wel kwijt.
Welke bedoel je? Er is een zwarte met een donkergrijze rand, een witte met een zilverkleurige rand en een witte met een gouden/champagne kleurige rand.colorsone schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:27:
Dus geen zwarte met een zwarte rand meer, als je dat bedoelt.
Hoe kom je er nou bij dat de 5S pas in december uitkomt? Het enige wat gezegd is, is dat in december de iPhone 5S en 5C in meer dan 100 landen beschikbaar zijn. Niet dat ze beschikbaar komen! Lees gewoon wat er gezegd wordt. Dikke kans dat Tim Cook geen zin had om 10 verschillende releasedata voor 100 verschillende landen op te noemen.Herko_ter_Horst schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:22:
Ik vind dit gewoon een beetje dom van je.
Nee je kan hem nog steeds indrukken. In het plaatje hebben ze het over een tactile switch.Rudios schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:28:
Wat me nog niet helemaal duidelijk is bij de 5S: die homeknop, kan je dus niet meer indrukken, maar is gewoon nu een touchbutton?
Denk ik niet. Je moet ook nog steeds een passcode in kunnen voeren als back-up lijkt me. Of als iemand anders je telefoon even wil gebruiken.Rudios schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:28:
Niks over pre-order helaas. Wordt een chaos zonder pre-order.
Toch een beetje tegenvaller dit event... dat van de iPhones was eigenlijk allemaal al bekend. Maar had nog wel wat andere updates verwacht. Ik denk dat veel mensen te hoge verwachtingen hebben bij Apple als het om innoveren gaat, maar toch denk ik dat Tim Cook wel iets moet doen. Bij Samsung zit men ook niet stil.
Prijs van 5C is wel erg hoog. En ook daarbij: ik zeur niet snel om de prijs en heb hier praktisch alles van Apple staan, vind het ook allemaal wel het geld waard.. maar zo'n oud model iPhone in plastic (weliswaar mooi plastic) jasje had 350-400 moeten kosten.
Prijs van 5C is wel erg hoog. En ook daarbij: ik zeur niet snel om de prijs en heb hier praktisch alles van Apple staan, vind het ook allemaal wel het geld waard.. maar zo'n oud model iPhone in plastic (weliswaar mooi plastic) jasje had 350-400 moeten kosten.
Het meest gangbare is juist band 3 en 20. Beide banden worden ondersteund door alle versies. Geldt ook voor de iPhone 5C.Murcielago schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:28:
[...]
Band 7 ontbreekt bij de laatste 2 modellen, terwijl die hier juist gangbaar zijn. 3 en 20 komen hier wel eraan volgens wikipedia.
Kan me nog goed herinneren hoe ik vorig jaar voor een half jaar gebanned werd omdat ik zo pro-Apple deed tijdens dit event, en nu, ben ik zwaar teleurgesteld in wat Apple de laatste tijd heeft geflikt
Marktaandeel winnen in Azie met een telefoon vanaf 600,- euro... Wat zijn ze denkende?
''Oke, voordat we ernstig enthousiast raken over de iPhone 5C, dit is dus basically een iPhone 5 die voor $99 dollar (16gb) on contract wordt aangeboden. Dit is de prijs die de 4s kreeg toen de 5 werd geintroduceerd, en dit zou dus (zou je zeggen) de prijs worden van de iPhone 5, na de introductie van de 5S. Dus geen iPhone 5, maar een plastieken iPhone 5C, die praktisch is wat we al hadden, alleen van plastic...
Hoe worden we hier precies beter van?''
Mooie qoute, als je er even bij stilstaat (van Jorrit91@tweakers)
Hoe krijg je het ook verzonnen met dat verschrikkelijke lelijke hoesje bij de 5c. Zit nu in de store te kijken, maar dat vind ik toch nog wel het dieptepunt.
Met een betere accu, betere cameras en 4G. Vergis je niet in de snelheid van 4G.keanu_ schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:32:
''Oke, voordat we ernstig enthousiast raken over de iPhone 5C, dit is dus basically een iPhone 5 die voor $99 dollar (16gb) on contract wordt aangeboden. Dit is de prijs die de 4s kreeg toen de 5 werd geintroduceerd, en dit zou dus (zou je zeggen) de prijs worden van de iPhone 5, na de introductie van de 5S. Dus geen iPhone 5, maar een plastieken iPhone 5C, die praktisch is wat we al hadden, alleen van plastic...
Verwijderd
Wat had je verwacht? Een flexibel scherm met 4k en een quad core Haswell in de iPhone?TecHHeaD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:31:
Kan me nog goed herinneren hoe ik vorig jaar voor een half jaar gebanned werd omdat ik zo pro-Apple deed tijdens dit event, en nu, ben ik zwaar teleurgesteld in wat Apple de laatste tijd heeft geflikt
Aandeel Apple staat 3% in de min. Morgen of overmorgen waarschijnlijk weer een mooi moment om in te stappen.
Beter want lichter?Delerium schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:28:
Ik merk trouwens op dat de 5C 132 gram wordt en de 5s dus 112 gram is. Een oude 5 is dus beter (want lichter) dan een 5c.

De 5C is beter want vergelijkbare processorkracht met een grotere batterij!
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Je bent gebanned voor je gedrag, niet omdat je pro-apple bent. Je bent opvallend aanwezig met rare comments o.a. ook in het Mavericks topic etc. Wat had je dan verwacht van Apple ? een vliegende auto?TecHHeaD schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:31:
[ Voor 5% gewijzigd door Fietsbel op 10-09-2013 20:34 ]
39
Heb je echt een hoesje nodig voor een plastic telefoon? Iemand ervaringen met plastic telefoons?
Verwijderd
Het is voor het eerst dat ze op het grootste netwerk van China en Japan mogen, dat zijn potentieel 500 miljoen klanten, dus reken maar dat ze daar flink gaan winnen.Plankton schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:31:
Marktaandeel winnen in Azie met een telefoon vanaf 600,- euro... Wat zijn ze denkende?
True:AquaSheep schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:31:
[...]
Het meest gangbare is juist band 3 en 20. Beide banden worden ondersteund door alle versies. Geldt ook voor de iPhone 5C.
KPN - 800MHz - Band 20 & 2600MHz - Band 7
Vodafone - 800MHz Band 20 & 1800MHz - Band 3
Tele2 - 800MHz Band 20 & 2600MHz - Band 7
T-Mobile - 1800MHz - Band 3
Sowieso nooit een hoesje om een iPhone gehad.Plankton schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 20:34:
Heb je echt een hoesje nodig voor een plastic telefoon? Iemand ervaringen met plastic telefoons?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Keynote-mode is bij deze geopend. Dat houdt in, dat:
- enige slowchat toegestaan is (maak het niet te erg)
- slowchat uitsluitend in dit topic toegestaan is (dus niet in andere topics)
- de overige regels die op GoT gelden ook hier nog altijd gelden
Keynote-mode is bij deze geopend. Dat houdt in, dat:
- enige slowchat toegestaan is (maak het niet te erg)
- slowchat uitsluitend in dit topic toegestaan is (dus niet in andere topics)
- de overige regels die op GoT gelden ook hier nog altijd gelden