Ik wou net zeggen de S-reeks is toch meestal enkel een betere camera en een snellere processor.Delerium schreef op maandag 09 september 2013 @ 16:41:
[...]
Pure speculatie uiteraard, maar als Apple alleen de A6 vervangt door een A7 en een vingerafdrukscanner inbouwt dan is dat misschien weinig qua specs. Maar daar gaat het niet om.
Stel je voor dat die scanner via ios7 veel functies bundelt zodat je nooit meer je wachtwoorden hoeft te onthouden? Voor mij instant-buy. Iets wat niet in spec-sheets staat maar ook kan plaatsvinden net zoals bij de Macbook Air, een verdubbeling van de batterijlevensduur. Dat zou ook een instant-buy opleveren, een smartfoon die 3 of 4 dagen met flink verbruik doorstaat.
Zoveel hoef je niet te verwachten van alleen specsheets, wat telt is wat ermee gebeurt. Op papier was 4 naar 4S ook niet veel (dualcore CPU en 8 Mp-camera) maar in praktijk is de 4 een ouwe telefoon en de 4S nog steeds lekker modern en vlot.
Tot hoe laat duurt dit normaal ongeveer? Is dit een uurtje of kan dit wel tot 11u duren?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
De Apple campus wordt al omgetoverd voor de bijeenkomst van morgen

https://www.facebook.com/hbbsebas2023
Ik zie dat ze toch maar een paar pylonnetjes hebben neergezet, want 'NO PARKING' is blijkbaar te moeilijk,
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Natuurlijk ook benieuwd naar de nieuwste iOS7 versies van Pages, Numbers, Keynote, etc
5 blijven ze sowieso verkopen... zie geen reden waarom niet
Omdat er een nieuw budget model uit komt bijvoorbeeld.bartkoper schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:08:
5 blijven ze sowieso verkopen... zie geen reden waarom niet
Nothing to see here
de 3gs werd pas gestopt bij de verkoop van de 5... dus zie er nog geen reden toe. Zelfde reden als dat de mogelijke 5s niet heel veel extreem spectaculairder word dat de huidige 5
[ Voor 38% gewijzigd door bakkie1985 op 10-09-2013 08:29 ]
zoals in TS is aangegeven wordt verwacht dat de 5c, als hij uitkomt, een lagere resolutie bevat.itsme schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:13:
[...]
Omdat er een nieuw budget model uit komt bijvoorbeeld.
Er zullen ook wel andere dingen missen/minder zijn dan de iPhone 5.
het zou mij enorm verbazen dat ze met de iphone 5c de iphone 5 wegblazen voor $300 hoe goed moet de iphone 5s dan wel niet zijn!
Een lagere resolutie is maar een gerucht, dit zal waarschijnlijk niet gebeuren. Dan hebben op de iPhone 4s na alle iPod en iPhone hetzelfde scherm.gekke-gerrit schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:44:
[...]
zoals in TS is aangegeven wordt verwacht dat de 5c, als hij uitkomt, een lagere resolutie bevat.
het zou mij enorm verbazen dat ze met de iphone 5c de iphone 5 wegblazen voor $300 hoe goed moet de iphone 5s dan wel niet zijn!
Sig
Dat geloof ik ook niet. Retina gaat Apple er nu echt wel in houden, dit is voor ontwikkelaars ook makkelijker.treative schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:28:
[...]
Een lagere resolutie is maar een gerucht, dit zal waarschijnlijk niet gebeuren. Dan hebben op de iPhone 4s na alle iPod en iPhone hetzelfde scherm.
Ik denk dat de 5C de 4S vervangt en die er helemaal uitgaat. De 4 en 4S zijn qua materiaal natuurlijk niet heel goedkoop, in vergelijking met het plastic van de 5C
iPhone 5C: 4", retina, A5 processor
iPhone 5 : 4", retina, A6 processor
iPhone 5S: 4", retina, A7 processor
Op deze manier is Apple ook helemaal van hun 30pins aansluiting af en kunnen ze zich focussen op de Lightning aansluiting.
Eventueel lijkt een upgrade naar het nieuwe IGZO type scherm waar geruchten over rond gaan ook geen gekke toevoeging voor de 5S.
Vanmorgen nog geen events logo gezien op m'n apple tb, iemand een idee hoe laat dit meestal wordt geplaatst in geval van een live stream?
Hij wordt dan ook geen $300.. Reken zelf eerder op 400-500 dollar voor de 5C..gekke-gerrit schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 08:44:
[...]
zoals in TS is aangegeven wordt verwacht dat de 5c, als hij uitkomt, een lagere resolutie bevat.
Wat denken jullie? Komt die touch sensor er nou wel of niet? Ik zou het wel heel tof vinden als ie dr wel komt!
http://www.applespot.nl/5...erafdrukscanner-touch-id/
Die komt, geen enkele twijfel.crazylegs schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:13:
Wat denken jullie? Komt die touch sensor er nou wel of niet? Ik zou het wel heel tof vinden als ie dr wel komt!
"Wall Street Journal Confirms Fingerprint Sensor in New iPhone Coming Tomorrow"
Ja, hij komt er.. zoveel geruchten, waaronder hele betrouwbare.. Gisteren heeft de WSJ nog eens "bevestigd" dat er een vingerafdruk sensor in komt..crazylegs schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 10:13:
Nu hopen op de stream vanaf apple zelf vanavond
Nou.. dit is hem dan:

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.
http://forums.macrumors.c...read.php?t=1633179&page=5
Beetje in het midden van het forum een 5c afbeelding met nederlandse tekst :-)
Beetje in het midden van het forum een 5c afbeelding met nederlandse tekst :-)
Vanaf vanavond waarschijnlijk pre-order open?
Ik wil hem z.s.m. Waar kan ik dan het beste pre-orderen? Apple.nl of iCentre?
Ik las dat wifi 802.11AC er waarschijnlijk niet in zit ivm dat die chips niet beschikbaar zijn nog van Broadcom.
Ik heb gelezen dat ie vanaf de 13e te pre-orderen is met levering op de 20e.DJH schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 11:58:
Vanaf vanavond waarschijnlijk pre-order open?
Waar heb je dat gelezen? Ben ook wel geinteresseerd nml.lowizi schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:14:
[...]
Ik heb gelezen dat ie vanaf de 13e te pre-orderen is met levering op de 20e.
Ik ga deze zeker skippen. Wachten op de iPhone 6 met hopelijk meer vernieuwing ten opzichte van de iPhone 5. Ik vindt meestal de (s) toestelen niet de moeite waard ten opzichte van de voorganger. Maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn. Ik bedoel om dan weer €680 o.i.d. neer te leggen voor een toegevoegde vingerscanner, snellere processor, dual flash en betere camera?
[ Voor 5% gewijzigd door hdtracer op 10-09-2013 12:25 ]
Ik ben al aan het skippen sinds de 3gs maar vind het nu wel tijd worden voor een nieuwe, baal gewoon dat die nog steeds niet breeder is.hdtracer schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:24:
Ik ga deze zeker skippen. Wachten op de iPhone 6 met hopelijk meer vernieuwing ten opzichte van de iPhone 5. Ik vindt meestal de (s) toestelen niet de moeite waard ten opzichte van de voorganger. Maar dat kan natuurlijk persoonlijk zijn. Ik bedoel om dan weer €680 o.i.d. neer te leggen voor een toegevoegde vingerscanner, snellere processor, dual flash en betere camera?
Vandaag zal GM uitkomen, het komt pas uit als iPhone 5S ook daadwerkelijk wordt verkocht
Ik heb de GM van iOS7 nog niet beschikbaar op mijn telefoon. We gaan zien.
MacBook Pro 2023 [14-inch, M2 Pro, 32GB RAM, 512GB]
Volgens "geruchten" pas op 20 september.Anoniem: 467839 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:29:
wanneer zal ios7 te downloaden zijn? morgenochtend pas of vanavond vanaf 19:00 ?
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Komt ook niet nu de GM, maar meestal na de keynote.
Jij hebt waarschijnljik een 5 of 4s, er zijn ook mensen met een oudere telefoon die willen upgraden. Mensen die na ieder jaar upgraden hou je ook!hdtracer schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:24:
Als je pre-ordert, ligt die dus ook 20 september thuis (simlockvrij)? Of beter naar een iCentre/Amac gaan?
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Ik heb inderdaad een 5 nu. Vanaf een iPhone 4s of ouder zie ik het nut om een 5s te kopen zeker wel inRickvN schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:35:
[...]
Jij hebt waarschijnljik een 5 of 4s, er zijn ook mensen met een oudere telefoon die willen upgraden. Mensen die na ieder jaar upgraden hou je ook!
Als je pre-ordert, ligt die dus ook 20 september thuis (simlockvrij)? Of beter naar een iCentre/Amac gaan?
Ik zou hem via Apple pre-orderen. iCentre of Amac is naar mijn ervaring altijd later. Als Apple ze zelf niet meer kan leveren dan kunnen hun dat al helemaal niet. Ook heb ik de ervaring dat hun levertijden bij lange na niet altijd behaald worden.
Top, dan pre-order ik hem via de normale apple site, indien prijs en specs me bevallen vanavond.hdtracer schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:45:
[...]
Ik heb inderdaad een 5 nu. Vanaf een iPhone 4s of ouder zie ik het nut om een 5s te kopen zeker wel in
Ik zou hem via Apple pre-orderen. iCentre of Amac is naar mijn ervaring altijd later. Als Apple ze zelf niet meer kan leveren dan kunnen hun dat al helemaal niet. Ook heb ik de ervaring dat hun levertijden bij lange na niet altijd behaald worden.
En ach, ik heb een SGS+, dus genoeg reden tot vervanging
Anoniem: 237253
iphone 5 vind ik nog steeds helemaal te gek, is een geweldige telefoon.
Ben benieuwd naar ios 7!
Ben benieuwd naar ios 7!
Volgens mij wordt dit het minst spannende iPhone event tot nu toe

Vind het toch wel jammer dat alles tegenwoordig uitlekt en ze ons tijdens het event niks nieuws meer kunnen vertellen.
Voor wat t waard is, geen idee hoe betrouwbaar deze info is.Lampie schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 12:21:
[...]
Waar heb je dat gelezen? Ben ook wel geinteresseerd nml.
http://www.techmania.nl/1...er-start-op-13-september/
Tsja, the internetz... What more can I say.Wootism schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:28:
[...]
Volgens mij wordt dit het minst spannende iPhone event tot nu toe![]()
Vind het toch wel jammer dat alles tegenwoordig uitlekt en ze ons tijdens het event niks nieuws meer kunnen vertellen.
Is afkomstig van iFun / iPhone-ticker. Die hebben het al regelmatig goed gehad.lowizi schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:31:
[...]
Voor wat t waard is, geen idee hoe betrouwbaar deze info is.
http://www.techmania.nl/1...er-start-op-13-september/
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Dit zou net zo goed via de krant kunnen komen, heeft niks met 'the internetz' te maken. Dit is omdat er zo veel mensen op het productieproces zitten, er altijd wel mensen zijn die iets willen/kunnen lekken.Bas90 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:31:
[...]
Tsja, the internetz... What more can I say.
Wat zo vreemd is; ze hadden het er steeds over dat die icoontjes nog niet allemaal goed ontworpen waren doordat deze door verschillende afdelingen werd gemaakt en niet alle icons de definitieve waren. Als deze foto echt is dan hebben ze gewoon de boel de boel gelaten. Wel vreemd als ze eerst zeggen dat het nog niet consistent is. En nu ineens wel?
Whole lot of stars ***
Jammer genoeg ziet IOS7 er beter uit in het echt dan op foto's
Wat had je dan verawcht? qua uiterlijk gaat ie zo goed als hetzelfde als een 5 worden...Wootism schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:28:
[...]
Beetje hetzelfde als destijds met de 4S, daar was ook niks spannends aan.Wootism schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:28:
[...]
Toch vind ik de iPrint (of hoe dat ding ook heet) wel spannend. Ik ben heel benieuwd hoe goed die homeknop het gaat doen en wat je er allemaal mee kan.
Word dit event ook uitgezonden op de apple tv?
https://f1nerd.nl
Nee, volgens mij word het niet live uitgezonden. Je kan hem na afloop van het evenement wel terug kijken op de Apple TV of via iTunes.ymoona schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:09:
Word dit event ook uitgezonden op de apple tv?
live stream ?? gaan ze nog iets news presenteren, volgens mij weten wij nu al alles.
apple store is down
Jammer de wwdc werd wel uitgezonden.Jay-v schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:14:
[...]
Nee, volgens mij word het niet live uitgezonden. Je kan hem na afloop van het evenement wel terug kijken op de Apple TV of via iTunes.
https://f1nerd.nl
Anoniem: 296939
Zouden er vandaag ook updates komen voor Macbooks of andere Apple producten? Op de WWDC werd de Macbook Air van een CPU update voorzien, ik hoop dat de Macbook Pro Retina vandaag aan de beurt is.
Misschien een silent update? Zal waarschijnlijk niet groots worden aangekondigd.Anoniem: 296939 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 15:51:
Zouden er vandaag ook updates komen voor Macbooks of andere Apple producten? Op de WWDC werd de Macbook Air van een CPU update voorzien, ik hoop dat de Macbook Pro Retina vandaag aan de beurt is.
Wat zal de "One more thing" worden?
De 5c? of toch iets anders?
De "One More Thing" wordt al een tijdje niet meer gedaan (volgens mij was Steve Jobs de enige die dit deed, Tim Cook niet meer)rinkel schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 16:03:
Wat zal de "One more thing" worden?
Nog leuke mensen die ik vanavond kan tegenkomen op het "One More Thing" keynote event?
De enige iPhone die niet gelekt is, is de eerste (omdat die een half jaar van tevoren aangekondigd werd).Wootism schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 13:28:
[...]
Er is geen live stream. Ik zou gewoon de tech blogs volgen. Bijvoorbeeld; theverge.com, engadget.com, zij hebben meestal wel goede live blogs.Anoniem: 296939 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:04:
Waar volgen jullie een eventuele stream?
Het event begin rond 7 uur deze tijd he?
Ik ga het volgen via #omtlive en daarnaast engadget voor de fotoblog.
Las op engadget dit als stream: http://www.ustream.tv/ltktv
En anders zag ik deze:
- http://live.cnet.com/Even...e_Sept_10_event_live_blog
Dus even kijken wat er gaat werken
!
Dus even kijken wat er gaat werken
Zijn dat niet die drie idioten die gewoon commentaar geven op een liveblog ?RickvN schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:37:
Las op engadget dit als stream: http://www.ustream.tv/ltktv
Zéér weinig toegevoegde waarde.
Dit lijkt hetzelfde te zijn, iemand die je de blogs voorleest.RickvN schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:41:
En anders zag ik deze:
Dus even kijken wat er gaat werken!
Jammer dat er geen livestream is, best wel raar eigenlijk.
39
Geen livestream? Lijkt me gek, de laatste paar Apple events is er toch steeds een geweest.Brm-G schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 17:09:
[...]
Er is geen live stream. Ik zou gewoon de tech blogs volgen. Bijvoorbeeld; theverge.com, engadget.com, zij hebben meestal wel goede live blogs.

Tot een tijdje terug was het eigenlijk vrij normaal dat er geen livestream was. De afgelopen paar events hadden we dat voordeel wel.Fietsbel schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:06:
Jammer dat er geen livestream is, best wel raar eigenlijk.
Misschien hebben ze in Cupertino niet de vereiste infrastructuur (denk ook aan productiecapaciteit) voor het livestreamen van een keynote. In het Moscone hebben ze daar iets meer mogelijkheden voor misschien?
Launching containers into space
Je vergeet de iPod classic.yorroy schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 09:42:
[...]
Op deze manier is Apple ook helemaal van hun 30pins aansluiting af en kunnen ze zich focussen op de Lightning aansluiting.
Een dergelijke reden is voor Apple nog nooit een probleem geweest.Whieee schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:08:
[...]
Misschien hebben ze in Cupertino niet de vereiste infrastructuur (denk ook aan productiecapaciteit) voor het livestreamen van een keynote. In het Moscone hebben ze daar iets meer mogelijkheden voor misschien?
[ Voor 42% gewijzigd door CyBeR op 10-09-2013 18:10 ]
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
beetje jammer inderdaad. Is het niet zoals de vorige keer te volgen op de AppleTV? (zit nu op mijn werk dus kan de events niet zien.)Anders word het gewoon de blogs volgen
Dat slowchat toegestaan is wil niet zeggen dat het niveau meteen door de gootsteen mag...

[ Voor 69% gewijzigd door Whieee op 10-09-2013 18:11 ]
Direct na het sluiten van de presentatie gooien ze de show toch online (via Apple TV, Apple.com website e.d.) dus gelukkig hoeven we niet lang te wachten.
Net ook even gecheckt net als vorige keer, maar nog geen icoontje up om te volgen. Mogelijk direct na het event...Meulugar schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:09:
beetje jammer inderdaad. Is het niet zoals de vorige keer te volgen op de AppleTV? (zit nu op mijn werk dus kan de events niet zien.)Anders word het gewoon de blogs volgen
Dat is inmiddels zo'n niche-product voor Apple. Met iTunes 11 is het namelijk niet eens meer mogelijk om te syncen met je Classic. Hoewel ik nog steeds hoop dat er een update komt met een gigantische schijf er in. Mijn 160GB is namelijk stamp- en stampvol.
Mijn classic doet het na 5 trouwe jaren ook nog steeds! Mijn broertje mishandeld dat ding toch redelijk en nog steeds is de schiijf niet corrupt of de batterij gaar.
Mijn classic is ook nog van trouwe dienst, echter wel een nieuw schermpje erin zetten. Een keer iets te hard mishandeld bij de sportschool en er een dumbell op gezet
Nieuwe iPod Classic zou echt leuk zijn, maar ik denk dat het wel zou worden gelekt naar 1 of andere site.
Mja, dan zouden ze zichzelf ook een beetje in de voet schieten met de itunes match / radio / cloud diensten. Toch zou het niet zo moeilijk voor ze moeten zijn om een device met 160gb ssdtje erin te knallen.RRCreations schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:22:
Nieuwe iPod Classic zou echt leuk zijn, maar ik denk dat het wel zou worden gelekt naar 1 of andere site.
Daar zou ik al niet op hopen. De Classic wordt nog amper verkocht. Het aantal mensen die een classic koopt is vrij klein aangezien zijn beperkte featureset tov andere spelers. Ik verwacht dat ze eerder een iPod Touch met 128GB flash geheugen uitbrengen dan.RRCreations schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:22:
De liveblog van The Verge is daarnet trouwens begonnen: http://live.theverge.com/apple-iphone-5s-liveblog/
Ik las op de facebookpagina van mediamarkt dat de livestream wel live te volgen is op AppleTV
Liveblogs:
http://live.theverge.com/apple-iphone-5s-liveblog/
http://www.engadget.com/2...ple-iphone-liveblog-2013/
http://www.onemorething.nl/live/
http://live.cnet.com/Even...e_Sept_10_event_live_blog
http://live.gizmodo.com/o(...)n-9-10-at-1277167537
http://mashable.com/2013/09/09/apple-iphone-event-live-blog/
http://live.arstechnica.com/apple-september-10-event/
Lijkt me niet. Europese pers kan in Berlijn live meekijken met videostream, dus Apple heeft gewoon een satellietwagen buiten staan. Heeft waarschijnlijk meer met de grootte van de aankondigingen te maken, vandaar ook kleinschaliger locatie op Apple Campus.Whieee schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:08:
[...]
Tot een tijdje terug was het eigenlijk vrij normaal dat er geen livestream was. De afgelopen paar events hadden we dat voordeel wel.
MBP 14" - M1 Pro - 16 GB RAM - 512 GB SSD | iPhone 14 Pro 128 GB | iPad mini 6 64 GB
Ik zie niets op mijn Apple TV, vorige keer was er ruim van te voren al een "app" te zien van de keynote.yorroy schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:41:
Ik las op de facebookpagina van mediamarkt dat de livestream wel live te volgen is op AppleTV
Startpost geupdate:
Bedankt voor de links!Tourniquet schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:41:
Liveblogs:
Heb er zin in! Maar oke heel veel liveblogs, welke is aan te raden?
The Verge of Engadget.iSpaceman schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:49:
Heb er zin in! Maar oke heel veel liveblogs, welke is aan te raden?
Er is er geen een met beeld. Dus je zult het op de feeds moeten gooien.
Is het niet mogelijk de liveshow te zien?
http://steamcommunity.com/id/nijn
Apple store wordt geüpdatet

http://www.ustream.tv/ltktvUltimation schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:50:
Er is er geen een met beeld. Dus je zult het op de feeds moeten gooien.
Owner of DBIT Consultancy
Kunnen wij in nederland ook al gelijk bestellen?
Zo ready!
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Daar komen we zo achter.Untouchablezz20 schreef op dinsdag 10 september 2013 @ 18:53:
Kunnen wij in nederland ook al gelijk bestellen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Keynote-mode is bij deze geopend. Dat houdt in, dat:
- enige slowchat toegestaan is (maak het niet te erg)
- slowchat uitsluitend in dit topic toegestaan is (dus niet in andere topics)
- de overige regels die op GoT gelden ook hier nog altijd gelden
Keynote-mode is bij deze geopend. Dat houdt in, dat:
- enige slowchat toegestaan is (maak het niet te erg)
- slowchat uitsluitend in dit topic toegestaan is (dus niet in andere topics)
- de overige regels die op GoT gelden ook hier nog altijd gelden