and thanks for all the fish.
Soms gaat hij een tijdje naar de 2MB en tikt dan de 3MB aan en dan schiet je hoop weer omhoog en denk je vanavond toch te kunnen spelen.
En dan zakt de snelheid naar 100KB. Alsof dat ding me gewoon zit te trollen.
Zou vandaag niet de NDA van de reviewers aflopen?
Dat is nu juist het probleem.. heb mn hele pc moeten leeg gooien om uberhaupt GTA V te kunnen installerenPuckStar schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:17:
[...]
ja klopt. nog maar effe BF Hardline spelen dan
BTW mocht iemand nog wat interessante links weten voor GTA5, stuur me een PB of email dan zet ik het erbij op deze pagina: GTA5 PC links
Dus dan word het maar Monopoly 2012 die ik zo vanaf mn nas kan starten
Jup tot 14 april 0:00 GTM (dus hier om 1 uur 'snachts)Deadsy schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:31:
De snelheden die ik haal met de preload zijn best om te janken.
Soms gaat hij een tijdje naar de 2MB en tikt dan de 3MB aan en dan schiet je hoop weer omhoog en denk je vanavond toch te kunnen spelen.
Ik weet niet of jij je key kunt verzilveren via de website van Socialclub dan heb je in ieder geval de bonussen. (De key moet gekoppeld worden aan je Socialclub account (dat kun dus nà 1 uur 's nachts zijn in jouw geval))
[ Voor 7% gewijzigd door downcom op 13-04-2015 23:35 ]
Hier met 9,5 MB/sDeadsy schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:31:
De snelheden die ik haal met de preload zijn best om te janken.
Met andere dingen trek ik mijn verbinding probleemloos vol.
Mja laat hem gewoon vanavond doorlopen en slaap morgen lekker uit.
Had ik hem afgelopen nacht maar door moeten laten lopen.
Ben er sowieso nog niet helemaal zeker van dat het vanavond vlekkeloos zal verlopen.
edit:
Weet iemand trouwens waarvoor die groene balk is?
Want ik zie niet echt een link tussen de groene balk en de hoeveelheid data die ik al heb.
[ Voor 18% gewijzigd door Deadsy op 13-04-2015 23:39 ]
het is gewoon enorm druk op de serverlocaties van Rockstar. Het zal me daarom ook niet verbazen dat straks de download even op pauze gaan om de eerste lichting te kunnen activeren.Deadsy schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:36:
Heb echt al alles geprobeerd waaraan het zou kunnen liggen.
Met andere dingen trek ik mijn verbinding probleemloos vol.
Mja laat hem gewoon vanavond doorlopen en slaap morgen lekker uit.
Had ik hem afgelopen nacht maar door moeten laten lopen.
Ben er sowieso nog niet helemaal zeker van dat het vanavond vlekkeloos zal verlopen.
Had zelf een beetje verwacht dat het juist sneller zou gaan des te dichter we bij het release tijdstip komen omdat de meeste mensen hem al gedownload hebben.downcom schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:40:
[...]
het is gewoon enorm druk op de serverlocaties van Rockstar. Het zal me daarom ook niet verbazen dat straks de download even op pauze gaan om de eerste lichting te kunnen activeren.
Maar om 1 uur zal het waarschijnlijk inderdaad weer wat drukker worden.
Lijkt mij dat hij al aan het patchen is in de achtergrond. Ik kan in ieder geval nog niet spelen wat normaal is.
Volgens mij loopt steam inmiddels ook aardig dicht, van 5.5MB nu terug naar krap 300KB/sec voor de laatste 7GB.downcom schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:40:
[...]
het is gewoon enorm druk op de serverlocaties van Rockstar. Het zal me daarom ook niet verbazen dat straks de download even op pauze gaan om de eerste lichting te kunnen activeren.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
http://store.steampowered.com/stats/content/SinergyX schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:43:
[...]
Volgens mij loopt steam inmiddels ook aardig dicht, van 5.5MB nu terug naar krap 300KB/sec voor de laatste 7GB.
Dus kan ik echt niet nog even wachten tot de launch
Ik zal morgen vroeg nog wel even gaan spelen
Veel plezier allen straks met de launch :D!
Als je Steam hebt en lage downloadsnelheiden ervaart, verander eens van downloadserver. In de instellingen kan je instellen vanaf welk land ie moet downloaden. Meestal als ik Roemeense servers gebruik trek ik volledige snelheid maar probeer gerust een ander land.
[ Voor 40% gewijzigd door bóòbó op 13-04-2015 23:49 ]
Meh, kunnen we die 3Tb/sec ook nog wel halen
Madagascar
Average Download Rate: 1.9 Mbps
Met die snelheid ben je week bezig ofzo?
Steam is alleen bij steam te krijgen, was al eerder aangegeven.albertus17 schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:49:
Weet dat het niet hier hoort maar weet iemand toevallig een site waar de steam versie goedkoop te krijgen is? Zie overal maar de Social rockstar Club en niet de steam versie
[ Voor 54% gewijzigd door SinergyX op 13-04-2015 23:50 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Steamkeys niet anders te koop dan in de steam storealbertus17 schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:49:
Weet dat het niet hier hoort maar weet iemand toevallig een site waar de steam versie goedkoop te krijgen is? Zie overal maar de Social rockstar Club en niet de steam versie
heb je al in dit topic gezocht?albertus17 schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:49:

Dit staat er al een paar minuten, hopen dat de rockstar servers weer up gaan
even pauze en weer starten, kan ik weer starten, maar daarnet gehad dat hij weer connection lost had.
en ja, weer connection lost na 30 secs
[ Voor 77% gewijzigd door SmokingCrop op 13-04-2015 23:59 ]
Bij mij loopt de timer nog of was je aan het preloaden?Matthijs240 schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:57:
[afbeelding]
Dit staat er al een paar minuten, hopen dat de rockstar servers weer up gaan
Edit: Je bent aan het preloaden. Zie de balk:P
[ Voor 7% gewijzigd door MissMe NL op 13-04-2015 23:59 ]
Hier kan je een beschrijving vinden voor hogere snelheden halen met usenet : klik!
Ik ben nog aan het preloaden helaasraymondtoonen schreef op maandag 13 april 2015 @ 23:58:
[...]
Bij mij loopt de timer nog of was je aan het preloaden?
Edit: Je bent aan het preloaden. Zie de balk:P
Game is nog niet released en al hele tijd "Connection to download server lost"..
Nog 13GB te gaan hier :3
Nog 12GB hier..SmokingCrop schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:04:
Er gaan sowieso problemen zijn met online spelen
Game is nog niet released en al hele tijd "Connection to download server lost"..
Nog 15GB te gaan hier :3
Hoop voor je dat het wel gaat werken met de GTA laucherSkullboyNL schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:07:
Heb de game zelf binnen gehaald via mega. omdat de download manager te traag was.
Niet dat ik kan spelen hoor, ik doe de oogjes dicht. Morgen gewoon werken
GTA laucher werkt krijg ook gewoon de tijd te zien. heb net ook even een file verwijdert en die wordt dan wel bij gedownload.RaiseCain schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:10:
[...]
Hoop voor je dat het wel gaat werken met de GTA laucher
eXec schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:11:
Ben toch blij dat mijn pre-load al een kleine week klaar staat hoor! Die connection troubles nu... Voorspelt niet veel goeds voor straks.
Als dat wel zo is kun je er nog niet helemaal vanuit gaan dat het zo drama is aangezien nu iedereen nog ff 60gb binnen trekt
Zijn er gegevens bekend hoeveel fysieke exemplaren er naar de winkels zijn gestuurd? En bij welke winkels zal ik de meeste kans hebben?
Graag een hoge kans anders slaap ik slecht haha.
Hoop dat 'ie gewoon gaat starten inderdaad!royalt123 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:12:
Zolang ik maar spel opstart krijgt en in single player geraakt ben ik gerust
[...]
Die patch moet ook nog komen dus als de servers down zijn hebben we straks ook geen SP.royalt123 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:12:
Zolang ik maar spel opstart krijgt en in single player geraakt ben ik gerust
[...]
Meeste downloaden hier nog via Rockstar Downloader. Stukken goedkoper op het web te verkrijgen dan de Steam versieleendertveenbri schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:12:
die troubles liggen toch bij steam, en niet bij Rockstar?!
Als dat wel zo is kun je er nog niet helemaal vanuit gaan dat het zo drama is aangezien nu iedereen nog ff 60gb binnen trekt
Heel veel van ons hebben key via official resellers en die hebben geen key voor steam. Gaat gewoon via R* site, de download gaat dus ook via R*.leendertveenbri schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:12:
die troubles liggen toch bij steam, en niet bij Rockstar?!
[ Voor 3% gewijzigd door RaiseCain op 14-04-2015 00:14 ]
Elke 15 seconden verliest hij connectie met download servers. Dan toch maar al gaan slapen, lijkt me.
Veel plezier iedereen met de problemen straks
[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 14-04-2015 00:16 ]
Mijn launcher telt al 7 uur lang af zonder reboot:Praymondtoonen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:12:
Word wat om 1 uur als iedereen gaat downloaden voor de laatste patch. Heb de launcher al open staan mocht inloggen straks ook niet meer lukken.
Lekker laten staan! Als die op 0 staat moet er toch iets gebeuren
In de tussentijd maar gaan te sparen voor een flinke upgrade, lees: alles intern vervangen basis is bijna 9 jaar oud (Asus P5B Deluxe)
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Ik ben er gister achter gekomen dat een van mn fans op mijn videokaart defect is. Iemand ervaring met het vervangen van dergelijke fans? betreft een Gtx 680 van MSI.
Tot die tijd zet ik er even een ventilator bij
Frozen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:24:
Vinden jullie het leuk om met z'n alle te wachten in een teamspeak kanaal? We kunnen tijdelijk even de teamspeak van de tweakers battlefield community gebruiken![]()
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
[ Voor 59% gewijzigd door Frozen op 14-04-2015 00:28 ]
Pleur er een aftermarket cooler op zoals:downcom schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:24:
Offtopic:
Ik ben er gister achter gekomen dat een van mn fans op mijn videokaart defect is. Iemand ervaring met het vervangen van dergelijke fans? betreft een Gtx 680 van MSI.
http://www.arctic.ac/eu_en/accelero-twin-turbo-ii.html
Die fan vervangen is meestal niet echt te doen.downcom schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:24:
Offtopic:
Je opties zijn wat je nu al doet, er met een ghetto mod een andere casefan opzetten of een nieuwe 3rd party koeler kopen.
Ik zou gewoon met wat tie wraps ervoor zorgen dat een andere fan erop blaast. 120mm ofzo.
welke server is dat?Frozen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:24:
Vinden jullie het leuk om met z'n alle te wachten in een teamspeak kanaal? We kunnen tijdelijk even de teamspeak van de tweakers battlefield community gebruiken![]()
Members only:
Ging voor mij met een dikke 20MB/s terwijl de launcher met 250kb zat te klooien. Niets illegaals aan, zodra je de download op mega hebt voltooid pak je 'm uit in je GTA folder, start je de launcher op en zal je de countdown krijgen tot aan launch tijd.
Nogmaals deze methode zou niet illegaal of gepirate moeten zijn. Aan alle bestanden die je download heb je niets tenzij je ook toegang hebt tot de officiele GTA launcher om ze straks te decrypten.
ok ik zit daar nu. maar die spelen gewoon BFFrozen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:38:
[...]
Ik heb alleen een "Server address", wat "Members only:" is.
[...]
Voordat een modje boos wordt: "Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is NIET toegestaan."
Ben benieuwd hoe het om 1 uur bij Steam gaat verlopenraymondtoonen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:44:
Nog 15 minuten yehhh.
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2015 00:48 ]
Hehe dat is mijn topic op reddit, ben normaal niet actief op reddit, maar ging daar even losMmore schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:37:
Voor degene die problemen met de launcher hebben, je kan de "pre-load" downloaden via mega: https://mega.co.nz/#F!N91DxBLJ!mO4qwYEfgcq4hPXUqlEdsA
Ging voor mij met een dikke 20MB/s terwijl de launcher met 250kb zat te klooien. Niets illegaals aan, zodra je de download op mega hebt voltooid pak je 'm uit in je GTA folder, start je de launcher op en zal je de countdown krijgen tot aan launch tijd.
Nogmaals deze methode zou niet illegaal of gepirate moeten zijn. Aan alle bestanden die je download heb je niets tenzij je ook toegang hebt tot de officiele GTA launcher om ze straks te decrypten.Meer info op Reddit: http://www.reddit.com/r/G...ckstar_preload_is_broken/
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:48:
Zal me verbazen als alles vlekkeloos verloopt, heb me er al een beetje op ingesteld dat ik niet kan spelen vannacht.
Ik denk dat Steam in ieder geval al goede zaken heeft gedaan met de preload om de flinke downloaddrukte wat te drukken. Idem voor de Rockstar servers zelf. Maar er zal vast nog wel iets misgaan.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:48:
Zal me verbazen als alles vlekkeloos verloopt, heb me er al een beetje op ingesteld dat ik niet kan spelen vannacht.
Misschien een ander spel proberen? pricewatch: Anno 2070, PCroyalt123 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:49:
Anno 2015 moet het wel kunnen vindt ik anders is shandalig![]()
[...]
Mijn GTAVLauncher.exe begint ineens CPU power te gebruiken trouwens? http://i.imgur.com/Yb6Wfhd.png
Ben heel de avond al bezig met wat PC optimalisatie dingetjes en heb de launcher nog niet zo hoog zien springen en nu draait 'ie constant daarop
Frozen schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:50:
[...]
Misschien een ander spel proberen? pricewatch: Anno 2070, PC
Sowieso heeft Steam volgens mij een servercapaciteit waar je eng van wordtJoepD schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:50:
[...]
Ik denk dat Steam in ieder geval al goede zaken heeft gedaan met de preload om de flinke downloaddrukte wat te drukken. Idem voor de Rockstar servers zelf. Maar er zal vast nog wel iets misgaan.
Mmore schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:51:
Thanks HaTeHeeft voor mij geholpen
Zag inderdaad al aan de screens dat het een Nederlandse was
Mijn GTAVLauncher.exe begint ineens CPU power te gebruiken trouwens? http://i.imgur.com/Yb6Wfhd.png
Ben heel de avond al bezig met wat PC optimalisatie dingetjes en heb de launcher nog niet zo hoog zien springen en nu draait 'ie constant daarop
Er zit iets vreemds in de launcher. Probeer hem maar eens te minimaliseren en let dan op je CPU percentage. Wanneer je hem weer opent zal hij weer ineens flink stijgen.
Bij mij is dat een verschil van 30% (i5 4690)
[ Voor 6% gewijzigd door mobstaa op 14-04-2015 00:55 ]
Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber
Is al eerder opgemerkt, de launcher is een DirectX applicatie die als het goed is op 500FPS draait. (zet Fraps eens open en je ziet het meteen)Mmore schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:51:
Thanks HaTeHeeft voor mij geholpen
Zag inderdaad al aan de screens dat het een Nederlandse was
Waarom 500? Geen idee. Er is ook een klein GPU gebruik op te merken.
Als je hem minimaliseert dropt CPU gebruik volledig
GoTBF3 Race topic! -- Battlelog - Battalion'44 Servers :10Slots Wartide 213.32.98.194:7777 - TDM = 213.32.98.194:7781
sprankel schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:55:
[...]
Is al eerder opgemerkt, de launcher is een DirectX applicatie die als het goed is op 500FPS draait. (zet Fraps eens open en je ziet het meteen)
Waarom 500? Geen idee. Er is ook een klein GPU gebruik op te merken.
Als je hem minimaliseert dropt CPU gebruik volledig
3 nupirke schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:56:
3,5 minuten
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
Zullen we deze er dan maar bij pakken? Hopelijk werkt alles in 1x - 't zou R* wel sieren.
and thanks for all the fish.
2
Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch