Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Zutrix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21-11 15:29
lllustrious schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:15:
Sorry maar hebben jullie een code gekregen van bol.com voor het tracken van het pakketje of iets in die richting? Ik zou ook graag willen weten of hij al onder weg is! :+
Nee nog geen track&trace van Bol. Ik heb ingelogd op mijn account bij Post NL en zag daar dat de zending er aan komt.

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-11 20:33

guReMcO

Praat mar frysk

lllustrious schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:15:
Sorry maar hebben jullie een code gekregen van bol.com voor het tracken van het pakketje of iets in die richting? Ik zou ook graag willen weten of hij al onder weg is! :+
Je kan bij PostNL een account aanmaken en zo pakketten die naar je adres opweg zijn (en die verstuurd hebt) tracken. Op die manier weet je het vaak eerder dan dat je officieel bericht krijgt. En er zijn ook apps van dus kan je op school/werk bijhouden wat er met je pakket gebeurd.

Croissant in hand, I was alone.

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:46
Ik heb een postnl app gelinkt aan mijn postnl account met daar weer in mijn adres etc. In die app komen automatisch verzendingen naar mijn adres in. Erg handig in situaties als deze!

• Dialastical
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-11 18:31
Ik heb ook bij bol besteld, in mijnpakket nog niks onderweg ;w

• lllustrious
  • Registratie: September 2014
  • Niet online
Bedankt! Ik zie nu op bol.com staan dat hij nog verwerkt moet worden, dat zal dan wel betekenen dat hij nog niet onderweg is :(

• Matthijs240
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-11 12:29
Waarom kiezen zoveel mensen ervoor om voor de fysieke versie te gaan? Lijkt me veel meer gehassel met al die discs dan een download!

• Mar.tin
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 18:08
[verwijderd]

[ Voor 91% gewijzigd door Mar.tin op 28-07-2022 12:48 ]

• Buzz_Fuzz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-11 17:04
In mijn bol.com account (België):
"Bestelstatus: wordt verwerkt (Het artikel wordt zo snel mogelijk geleverd.)"
"Verzending: Op verschijningsdatum"
:/:/:/

My Road Trips through the United States, Canada & Iceland

• Joshuax8
  • Niet online
Matthijs240 schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:19:
Waarom kiezen zoveel mensen ervoor om voor de fysieke versie te gaan? Lijkt me veel meer gehassel met al die discs dan een download!
Omdat niet iedereen een 500mbit verbinding thuis heeft :+

• Kasper
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:46
Ik, omdat ik graag dw fysieke map op redelijk formaat wil hebben. En zie, als ik hwm heb wel, of ik hem alsnog download of via de dvds doe

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Handig voor mensen met een download limiet. En sommige mensen vinden iets tastbaars soms leuker dan een lijn in je steam library. De verzamelaars onder ons.

• guReMcO
  • Laatst online: 22-11 20:33

guReMcO

Praat mar frysk

Je kan em ook downloaden via Social Club. Ik heb alle delen op London 1969 na op de plank staan dus deze moet daar ook bij.

Croissant in hand, I was alone.

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:54
ik heb hem gewoon naar binnen getrokken met mijn KPN 14mbit lijntje...gewoon pc ff aan laten staan voor 2 dagen.

• Mr. Jummy
  • Laatst online: 11:02
Omdat ik de special edition al heb op de PS3 8)7

Sultana?

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Buh, ik heb mijn order bij bol.com geannuleerd, die wordt dus echt maar morgen verstuurd.. Wat dus waarschijnlijk wil zeggen dat ik hem maar woensdag zou hebben.
(moest hij al verstuurd geweest zijn, kan je hem nog steeds gratis retourneren volgens het bericht. Gewoon het doosje niet openen)

Lekker bij Nuuvem gekocht, direct een key gekregen. Direct kunnen activeren bij Social club.
Downloaden maar :+

download snelheid is heel fluctuerend tussen 1MBps en 19MBps maar kom :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/zThSDD2.png

[ Voor 22% gewijzigd door SmokingCrop op 13-04-2015 20:24 ]

• Dialastical
Blo0odyHell schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:20:
Ik, omdat ik graag dw fysieke map op redelijk formaat wil hebben. En zie, als ik hwm heb wel, of ik hem alsnog download of via de dvds doe
dat dacht ik dus ook :P

• j0ppie
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Joshuax8 schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:20:
[...]

Omdat niet iedereen een 500mbit verbinding thuis heeft :+
Met de preload tijd van 1 week kun je zelfs met een downloadsnelheid van 250kb/sec die game nog op tijd binnen slepen:) Onzin argument. De enige reden om niet vanavond al aan de slag te "kunnen" is omdat je graag de fysieke game inhuis wilt hebben omdat het leuk is. Of omdat die ene dag je niks uitmaakt.

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:32
Ik had nog coupons over waarvan ik de game helemaal kon betalen daarmee bij de Gamemania, dus dan is de keuze snel gemaakt. Morgen ochtend gewoon ophalen.

• SmokingCrop
  • Niet online
wanneer wordt die First Day patch eigenlijk released?
Was dat om 1 uur vanacht?

• Matthijs240
SmokingCrop schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:22:
Buh, ik heb mijn order bij bol.com geannuleerd, die wordt dus echt maar morgen verstuurd.. Wat dus waarschijnlijk wil zeggen dat ik hem maar woensdag zou hebben.
(moest hij al verstuurd geweest zijn, kan je hem nog steeds gratis retourneren volgens het bericht. Gewoon het doosje niet openen)

Lekker bij Nuuvem gekocht, direct een key gekregen. Direct kunnen activeren bij Social club.

Bij mij zit ie altijd rond 800 kb/s met soms een uitschieter naar 10MBps

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08:39
SmokingCrop schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:22:

[afbeelding]
Zit ook met het idee om mijn order bij bol.com te annuleren.. Alhoewel die bot zegt dat ik mijn order morgen al zal ontvangen ben ik er zo goed als zeker van dat hij wellicht pas morgen zal verstuurd worden.

Die nuuvem, hoe krijg ik dat in het engels? Kan je met mastercard betalen?

• Mr. Jummy
Rubberen schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:27:
[...]

Zit ook met het idee om mijn order bij bol.com te annuleren.. Alhoewel die bot zegt dat ik mijn order morgen al zal ontvangen ben ik er zo goed als zeker van dat hij wellicht pas morgen zal verstuurd worden.

Die nuuvem, hoe krijg ik dat in het engels? Kan je met mastercard betalen?
Bij Nuuvem kun je alleen GTA kopen met een zuid-amerikaanse VPN, ze accepteren gewoon PayPal dus is geen bigdeal, en ook nog eens een goede deal.

Sultana?

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

Ik heb het ook via Nuuvem gedaan, voor € 28,86 was ik de man 8-) Kreeg de key direct.
Steady gedownload met ongeveer 10mb/sec.
Kaart gekregen van een collega die de PS3 versie heeft en zelf geen ruk met de kaart doet. En zelf nog ff de sattelite-versie geprint op A3 :P

Hartstikke mooi. Ik ben er klaar voor. Alleen wel werken morgen :X

[ Voor 8% gewijzigd door AzzKickah op 13-04-2015 20:31 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Mr. Jummy schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:29:
[...]
Bij Nuuvem kun je alleen GTA kopen met een zuid-amerikaanse VPN, ze accepteren gewoon PayPal dus is geen bigdeal, en ook nog eens een goede deal.
Frozen heeft net een 2 minuten geleden antwoord gekregen op z'n mail:

We certainly understand your concern and we would like to inform you that the GTAV Code which is being bought in one country cannot be activated in another country

If you have any other issue, please let us know.

Best regards,

Dean B.
Rockstar Support

Dus we gaan zien vanavond.. en anders even een Braziliaanse VPN aanzetten, lijkt me?

• FRANSAD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-11 22:56
Hier een manier om een rockstar social club key voor ongeveer 20 pleuro te scoren:

http://www.dealspwn.com/gta-1605-pc-205790

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 18:52

AzzKickah

06-CENSORED

SmokingCrop schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:31:
[...]

We certainly understand your concern and we would like to inform you that the GTAV Code which is being bought in one country cannot be activated in another country

Best regards,

Dean B.
Rockstar Support

Dus we gaan zien vanavond.. en anders even een Braziliaanse VPN aanzetten, lijkt me?
I call Bull-Shit.... Ik heb mijn key in Argentinie gekocht en doet het hier gewoon dikke prima.

• Mr. Jummy
SmokingCrop schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:31:
[...]

Best regards,

Dean B.
Rockstar Support

Raar, heb gisteren bij Nuuvem gekocht (met VPN), en heb vandaag diezelfde code vandaag gewoon kunnen activeren op de socialclub website met mijn eigen account (zonder VPN).

Sultana?

• Dialastical
Mr. Jummy schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:33:
[...]

Raar, heb gisteren bij Nuuvem gekocht (met VPN), en heb vandaag diezelfde code vandaag gewoon kunnen activeren op de socialclub website met mijn eigen account (zonder VPN).
Heb ook altijd met Russischie steam keys :P Gewoon met vpn activeren en zonder vpn downloaden/kopen :+

• Mr. Jummy
Dialastical schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:34:
[...]

Heb ook altijd met Russischie steam keys :P Gewoon met vpn activeren en zonder vpn downloaden/kopen :+
Als je goed leest is het hier juist andersom :9

Sultana?

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 13:24
Zou wat zijn als straks om 1 uur een check aangezet wordt om mensen die 'goedkoop' hun key hebben aangeschaft te blokkeren :X

• Matthijs240
Jorian29 schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:34:
Zou wat zijn als straks om 1 uur een check aangezet wordt om mensen die 'goedkoop' hun key hebben aangeschaft te blokkeren :X
Dat zou wat zijn ja...

• SmokingCrop
  • Niet online
Dan zijn er genoeg gratis VPN Clients om even een braziliaanse IP te hebben :P

• Deadsy
  • Laatst online: 21-11 12:41
Leuk om al die mensen te zien met hun snelheden.
Ik zit hier met met mijn 200mb van Ziggo en zit tussen de 200KB en 2.4MB.

• Mr. Jummy
Zou wel kl*te zijn, aangezien ik gewoon vanuit Nederland geactiveerd heb.
En anders gewoon met de smoes komen dat een vriend van mij gisteren in Suriname was en goedkoop een code voor me heeft gekocht. Kunnen ze volgens mij geen spel tussen krijgen.

Sultana?

• auto660
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 19:49

auto660

1991 240 GL Brick

Ik zou mij er niet zo druk over maken, we hebben het hier niet over ubisoft ofzo... :+

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

• Mr. Jummy
Deadsy schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:36:
Leuk om al die mensen te zien met hun snelheden.
Ik zit hier met met mijn 200mb van Ziggo en zit tussen de 200KB en 2.4MB.
Die van mij schommelt tussen de 800KB en 12 MB, dus niet getreurd :p

Sultana?

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-11 13:24
Mr. Jummy schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:36:
[...]

Kunnen ze volgens mij geen spel tussen krijgen.
:P

Ik lees het morgen allemaal wel, tot na 1 uur wakker blijven is gta me niet waard. Morgenavond de hele avond is gta van mij.

• Mr. Jummy
Jorian29 schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:38:
[...]

:P

Ik lees het morgen allemaal wel, tot na 1 uur wakker blijven is gta me niet waard. Morgenavond de hele avond is gta van mij.
Morgen pas om 9 uur vertrekken, dus eventjes rondneuzen 's ochtends kan geen kwaad :+

Sultana?

• j0ppie
  • Niet online
Mijn download schommelde ook heel erg. Maar ging volgenmsij wel redelijk met te maximale internet snelheid

• SmokingCrop
  • Niet online
Het schommelt ongelooflijk veel :P
Soms 30 seconden aan 23 MBps en dan weer een minuut aan 1MBps etc..

• Joshuax8
  • Niet online
j0ppie schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:24:
[...]

Met de preload tijd van 1 week kun je zelfs met een downloadsnelheid van 250kb/sec die game nog op tijd binnen slepen:) Onzin argument. De enige reden om niet vanavond al aan de slag te "kunnen" is omdat je graag de fysieke game inhuis wilt hebben omdat het leuk is. Of omdat die ene dag je niks uitmaakt.
Geen idee hoe het bij GTA V zit, maar genoeg games welke je download waar je vervolgens niet/lastig de installer kan backuppen, met als resultaat dat je het later weer kan gaan downloaden! :/ Maar je hebt ook gelijk, de schijfjes/artwork/map hebben gewoon wat! :D
edit: Verder ben ik ook niet alleen thuis, als ik andelhalve dag de internet verbinding dicht trek om de game binnen te halen word dat me ook niet in dank afgenomen :X

[ Voor 11% gewijzigd door Joshuax8 op 13-04-2015 20:52 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
Nvidia heeft overigens een driver released vandaag voor GTA V.
http://www.geforce.com/drivers/results/83849#

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 13-04-2015 20:52 ]

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:32
Hey Spuit11! :D

• Joshuax8
  • Niet online
LOL! Wel goed dat het weer langskwam, was vergeten dat ik nog op "Agree" moest drukken van de installer :+

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-11 22:11

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

SmokingCrop schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:52:
Nvidia heeft overigens een driver released vandaag voor GTA V.
http://www.geforce.com/drivers/results/83849#
Bezitters met 9800 GT tot aan GT 340 krijgen niets. :o

Trein?

• qua111
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:45
MedionAkoya schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:57:
[...]

Die zijn toch ook allang allemaal overleden van ouderdom?

• Deadsy
  • Laatst online: 21-11 12:41
MedionAkoya schreef op maandag 13 april 2015 @ 20:57:
[...]

Raar aangezien deze toch bij de minimum specs staat. (de 9800).

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Maar GTA V draait toch ook gewoon met de oude drivers? Het gaat hier waarschijnlijk alleen om een paar optimalisaties voor de nieuwere architecturen. :)

Gaming~ |Ryzen 5 5500, Asrock B450M PRO4, 16GB 2666@3600MHz DDR4, GTX1650 Super 4GB, 1TB + 256GB SSD, 250W Apevia PSU| Workstation~ |Q9550, 8GB CL4 DDR2, P5B Premium, GTX950, 512GB SSD + 1TB HDD, 550W PSU

• luxzenburcht
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22-11 17:00

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-11 19:45

WoBBeL

*zwaai*

Ik denk dat ik nog wel 4 dagen moet wachten totdat ik kan testen of m'n Brazilliaanse key het doet met de huidige download snelheden, denk dat die downloader van Social Club een beetje veel giegs moet verwerken >:)

[ Voor 23% gewijzigd door WoBBeL op 13-04-2015 21:09 ]

• SmokingCrop
  • Niet online
uit de Read-me:
5. Click on the 'Grand Theft Auto V' icon to start Grand Theft Auto V. The game will download and install updates if available.

6. You will be asked to create a Social Club account or to sign into an existing account.

7. You will be prompted to enter your Rockstar Activation Code to perform a one-time product activation via the internet. You can find the Rockstar Activation Code on the back of your manual or in the email you received at the time of purchase.

Ik ga toch lekker met VPN gate een braziliaanse vpn aanzetten vannacht bij stap 6/7 :9

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06:22

HaTe

haat niet

SmokingCrop schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:11:
uit de Read-me:
5. Click on the 'Grand Theft Auto V' icon to start Grand Theft Auto V. The game will download and install updates if available.

6. You will be asked to create a Social Club account or to sign into an existing account.

7. You will be prompted to enter your Rockstar Activation Code to perform a one-time product activation via the internet. You can find the Rockstar Activation Code on the back of your manual or in the email you received at the time of purchase.

Ik ga toch lekker met VPN gate een braziliaanse vpn aanzetten vanacht bij stap 6/7 :9
Maar als je die Nuevem key hebt heb je dat toch al gedaan?

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• Zalmanman
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 22-11 10:00

Zalmanman

So long,

SmokingCrop schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:11:
uit de Read-me:

Ik ga toch lekker met VPN gate een braziliaanse vpn aanzetten vanacht bij stap 6/7 :9
Die heb ik op de normale manier gedaan en het pre-loaden ging sans problème. We zullen het morgenochtend zien :9

and thanks for all the fish.

• SmokingCrop
  • Niet online
hm true, maar you never know. Publishers are bastards. :P
Wie weet komt zo'n check wel mee met de First Launch Patch..

Zekere voor het onzekere is mijn motto in dit geval :)

[ Voor 55% gewijzigd door SmokingCrop op 13-04-2015 21:14 ]

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Ik heb niet eerder de tijd dan zaterdag om te spelen. Helaas werkverplichting :'(

Johann Sebastian Bach

• MedionAkoya

MedionAkoya

GTA IV debacle, allen op te lossen met commands. :o :'(

Trein?

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-11 20:01

Woohooo

Smilie, James Smilie

Zijn er meer die problemen hebben met die preloader? Van de week ging nog prima, zie nu alleen maar een rondje met Loading... al uren lang

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 08-11 02:11
Ook ik heb een (goedkope) key via Chilli Vpn gekocht.
Hij is aan het preloaden 45 GB voldaan nog 30 minuten voordat hij klaar is.

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

Nivida_intel schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:16:
Ik heb niet eerder de tijd dan zaterdag om te spelen. Helaas werkverplichting :'(
Er zijn een heleboel manieren om daar onderuit te komen O-)

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

• Ad Hox
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-11 10:45

Ad Hox

N/A

Moet morgen ook werken :( Ik ga nu slapen, en dan het wekkertje om 04:30. Kan ik tot 07:15 spelen.. Toch bijna 3 uur!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Toet3r schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:20:
[...]

Er zijn een heleboel manieren om daar onderuit te komen O-)
Hahahah helaas, afspraken, afspraken en nog eens afspraken. Ik geloof toch dat ik vrijdag maar vrij neem...... :+

Johann Sebastian Bach

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
falcon123 schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:51:
[...]

Ja, want hij is dan gewoon aan je account gekoppeld dus maakt het niet op wat voor PC je dit doet. Alleen inderdaad niet tegelijkertijd.
Ik heb overigens geen DVD speler in mijn laptop meer tegenwoordig. Is dat nog vereist bij games om hem te kunnen draaien, dat je de fysieke DVD altijd "mount"?

Installeren zou ik dan eenmalig willen doen met een externe dvd speler oid

• SmokingCrop
  • Niet online
Timberly2 schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:25:
[...]

Ik heb overigens geen DVD speler in mijn laptop meer tegenwoordig. Is dat nog vereist bij games om hem te kunnen draaien, dat je de fysieke DVD altijd "mount"?

Nope, enkel installatie heb je die nodig. Daarnet nog gelezen in de "readme" file :)

• tumtum100
  • Laatst online: 10:25
Timberly2 schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:25:
[...]

Nope dvd hoeft er niet in als je hem wilt spelen ;)

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Ik ga daadwerkelijk een hdd los moeeten koppelen om een dvd drive aan te sluiten -.-

• Denniszx
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-11 13:35
Weet iemand of je met een PSN-account op de launcher kan inloggen?

• Timberly2
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-10 17:33
Haha oke top, bedankt voor de snelle reacties. Dan gaat ook Tim een pre-order plaatsen ;). Van het weekend maar is kijken naar een AMD R9 290 versus nvidia GTX 970. Is zien hoe deze kaarten performen in gta (er is vast wel iemand die dit snel test)

• MedionAkoya

MedionAkoya

Haribo112 schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:27:
Ik ga daadwerkelijk een hdd los moeten koppelen om een dvd drive aan te sluiten -.-
Dat is wel erg raar.

Ik heb vier Sata-aansluitingen.
1 harde schijf
1 DVD-writer
1 geheugenkaartlezer
1 over (er kan een SSD in)

Of is het een laptop?

Trein?

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Of een te kort aan sata kabeltjes/strakke cablemanagement?

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 08-07 18:01

Blaim

Cashback kroket

Timberly2 schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:32:
Haha oke top, bedankt voor de snelle reacties. Dan gaat ook Tim een pre-order plaatsen ;). Van het weekend maar is kijken naar een AMD R9 290 versus nvidia GTX 970. Is zien hoe deze kaarten performen in gta (er is vast wel iemand die dit snel test)
Ben ik zelf ook erg benieuwd naar, ga morgen direct wat benchmark sites af. :9~ Overigens ga ik er van uit dat ik met mijn R9 280x op redelijke settings kan draaien maar ik speel wel op 2560x1080 (21:9). Dus ik hoop dat Gta V die resolutie lekker ondersteunt.

Heb de game net gekocht via Nuuvem voor ~28€. Haal hem @ 1,56 mbit binnen dus kan morgen precies na m'n werk spelen als ik 'm de hele nacht laat draaien. :z

• SomerenV
  • Laatst online: 10:34

SomerenV

It's something!

MedionAkoya schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:33:
[...]

Dat is wel erg raar.

Ik heb vier Sata-aansluitingen.
1 harde schijf
1 DVD-writer
1 geheugenkaartlezer
1 over (er kan een SSD in)

Of is het een laptop?
Wat dacht je van mensen met meerdere harde schijven? :+ Hier zes SATA-poorten maar heb 500GB + 2TB + 1,5TB + 500GB. Ook een DVD-drive aangesloten, maar als ik maar vier poorten zou hebben dan had ik een probleem gehad :P Ofja, een probleem is een groot woord maar dan moest er sowieso 1 schijf tijdelijk losgekoppeld worden.

[ Voor 9% gewijzigd door SomerenV op 13-04-2015 21:36 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Ik wil nu natuurlijk ook graag GTA V, mar wat is nou de goedkoopste en betrouwbare plek om hem te kopen? Ik heb hem redelijk voordelig gevonden op Fast2Play.com, maar vind het toch nog best veel...

• lani100
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 20-11 20:23
3L3ktr1k schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:45:
Ik wil nu natuurlijk ook graag GTA V, mar wat is nou de goedkoopste en betrouwbare plek om hem te kopen? Ik heb hem redelijk voordelig gevonden op Fast2Play.com, maar vind het toch nog best veel...
De officiële blog van Frozen: €30,- voor GTA V PC

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:28
staat heel vaak in dit topic genoemd. maar o.a. bij greenmangaming met code SAVE22-OVERHO-LIDAYS. dan krijg je 22%korting. je moet wel eerst je gegevens invullen anders werkt de voucher niet!

edit: of als je durft via VPN inderdaad de manier van Frozen.

[ Voor 6% gewijzigd door PuckStar op 13-04-2015 21:48 ]

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Als 100% betrouwbaar wilt tegen een normale prijs dan denk ik dat je hem fysiek moet kopen. 45 euro bij de MM en andere winkels geloof ik. Anders 6 tientjes af tikken voor Steam bijvoorbeeld. Ik denk persoonlijk altijd: hoe goedkoper, hoe minder betrouwbaar. Zelf kijk ik ook altijd naar wat het goedkoopste is zonder in te leveren op betrouwbaarheid maar bij GTA V had ik zoiets van 'fuck it, steam it is' :+

• Junia
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-11 19:25
Het preloaden gaat hier nu met 60KB/sec... wtf? :p De Rockstar Social club servers zullen het wel druk hebben met alle mensen die het spel nog even last-minute hebben gehaald.

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Ja, 's nachts lijkt het downloaden wel veel langzamer te gaan dan overdag :/

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 08:05
Junia schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:48:
Het preloaden gaat hier nu met 60KB/sec... wtf? :p De Rockstar Social club servers zullen het wel druk hebben met alle mensen die het spel nog even last-minute hebben gehaald.
Bij mij komt hij ook niet boven de 80 kb/sec uit.. Heel af en toe een uitschieter naar 1.5 mb/sec uit het niets...

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Ik ben trouwens echt héél benieuwd naar de verkopen van GTA V op de PC. Als ik her en der zo de forums lees dan heb ik het idee dat dit deel héél wat vaker verkocht is dan GTA IV.
auto660 schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:49:
Ja, 's nachts lijkt het downloaden wel veel langzamer te gaan dan overdag :/
Ja, dan worden onder andere de Amerikanen actief ;)

[ Voor 40% gewijzigd door SomerenV op 13-04-2015 21:50 ]

• Junia
Junia schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:48:
In de launcher op pauze gedrukt en vervolgens weer resume, nu gaat hij weer met de volle snelheid... 8)7
Misschien dat het bij jullie ook werkt?

[ Voor 4% gewijzigd door Junia op 13-04-2015 21:51 ]

• CallmeGod
Junia schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:50:
[...]

In de launcher op pauze gedrukt en vervolgens weer resume, nu gaat hij weer met de volle snelheid... 8)7
Ja was bij mij ook de truc... 8)

• j0ppie
  • Niet online
Junia schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:50:
[...]

Dat kan niet. Er staat alleen Cancel, en er staat: Grand Theft Auto V is available in: 03h 07m 30s...

• R0y.
j0ppie schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:52:
[...]

Dat kan niet. Er staat alleen Cancel, en er staat: Grand Theft Auto V is available in: 03h 07m 30s...
... :(

Maar uhhh bij mij schiet hij dan door naar de 120 KB/sec

• CallmeGod
[...]

Nou ik had echt een pauze button hoor :o

• SmokingCrop
  • Niet online
Ik ga dan maar niet op die pauze knop drukken, gemiddelde van 1-2MBps

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Ik denkdat j0ppie al klaar is met preloaden en dat jullie nog aan het preloaden zijn waardoor je het dus beide over een ander scherm hebt ;)

• Mr. Jummy
Less than 5m remaining *O*

Sultana?

• CallmeGod
Verifying game data ........ :9~

• Jackbq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-11 22:17
Het zal bij mij pas morgenavond worden dat ik ga spelen, ik ben echter wel benieuwd naar de reacties die ik morgen vroeg lees over de key's die we op de "frozen" manier gekocht hebben.

• auto660

auto660

1991 240 GL Brick

Dat verifiëren duurt best wel lang

• Junia
[...]

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/24ybs44.jpg

• downcom
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-01 14:09
Iemand al opgevallen dat als je GTA al opstart op de pc (en de timer ziet lopen) dat dit venster +- 30% van je cpu kost! :o

• j0ppie
  • Niet online
auto660 schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:54:
Ik denkdat j0ppie al klaar is met preloaden en dat jullie nog aan het preloaden zijn waardoor je het dus beide over een ander scherm hebt ;)
haha klopt. Het was een grapje :P ik probeer de 3h left door te spoelen:P

• 3L3ktr1k
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
PuckStar schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:47:
[...]

staat heel vaak in dit topic genoemd. maar o.a. bij greenmangaming met code SAVE22-OVERHO-LIDAYS. dan krijg je 22%korting. je moet wel eerst je gegevens invullen anders werkt de voucher niet!

edit: of als je durft via VPN inderdaad de manier van Frozen.
Hmm, dan kom ik op 46,80 uit, en bij F2P op 46,04...

Is er niks nog goedkopers?

• Lizard
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:26
Ben ik toch blij dat ik hem via Steam nu aan het preloaden ben. om 20:51 begonnen en nog 6 min te gaan. Strak 14.6 MB/s

• Mr. Jummy
downcom schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:56:
Iemand al opgevallen dat als je GTA al opstart op de pc (en de timer ziet lopen) dat dit venster +- 30% van je cpu kost! :o
Jup, bij mij schommelt die rond de 40% :+

Sultana?

• CallmeGod
Grand Theft auto is available in 3h 02minuten ...

Hier is hij helemaal klaar.

• R0y.
Minimaliseren lost dit voor mij op. Anders bij mij 40%

• j0ppie
  • Niet online
Vraag me af wat voor cpu jullie hebben. 2600K @4.5ghz hier. En hij gebruikt bij mij ong 12% en een paar 100mb aan geheugen

• Mr. Jummy
j0ppie schreef op maandag 13 april 2015 @ 21:58:
[...]

Vraag me af wat voor cpu jullie hebben. 2600K @4.5ghz hier. En hij gebruikt bij mij ong 12% en een paar 100mb aan geheugen
i5-4460 schommelt rond de 40%, stiekem zijn ze gewoon even flink bitcoins aan het minen :+

Sultana?

Pagina: 1 ... 77 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch