Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 19:55
Wanneer komt die gratis DLC?

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21-11 14:51

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Nou 3/4 maanden lijkt mij ver weg , ik hoop en vermoed eerder.
ik las op een ander forum dat ze al druk aan het testen zijn , en dat bepaalde missies al in de update zitten maar nog verborgen zijn

Walking on the bright side of life

Sommige sijpelen inderdaad door. Vraag me af waarom bepaalde mensen die wel kunnen zien win anderen weer niet. Als ze nog in de testfase zouden zitten zou het niet mogelijk moeten zijn, lijkt mij.

Maar we blijven gewoon spelen.

Nederlandse PS5 clan / 30+

• 5v3n
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-07 21:56
Dankzij dit topic ben ik Gamesync.nl tegengekomen.

Zij bieden de STEAM-key van GTA V aan als pre-order, en met een flinke korting dan nog wel (prijs: €33.99)!

Ik heb het moeilijk om deze deal te laten liggen, wat denken jullie ervan? :P

• IceBlue
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:28
5v3n schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:48:

Zij bieden de STEAM-key van GTA V aan als pre-order, en met een flinke korting dan nog wel (prijs: €33.99)!

Deze wil ik ook wel. Is het al officieel bevestigd dat GTA 5 naar de PC komt?

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21-11 14:19
5v3n schreef op zondag 23 maart 2014 @ 21:48:

Door deze alvast als pre-order aan te bieden genereren ze extra omzet, alleen het is nog niet officieel bevestigd, dus ik laat hem iig nog mooi liggen.

Zucht...

• goosche
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:15
http://www.gamesync.nl/gt...-key-kopen-bestellen.html

Wat is dit? Moeten wij dit geloven? Kan nergens wat vinden over de Officieel release van pc versie.

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
goosche schreef op donderdag 15 mei 2014 @ 20:26:
http://www.gamesync.nl/gt...-key-kopen-bestellen.html

Wat is dit? Moeten wij dit geloven? Kan nergens wat vinden over de Officieel release van pc versie.
Het is onzin en alleen maar een makkelijke manier om even wat geld binnen te halen. GTA V zal vast een keer naar de pc komen maar dat zou net zo goed eind dit jaar over pas in 2015 kunnen zijn.

• Assassins8913
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-03-2021

Assassins8913

PSN-Assassins8913

Pas als rockstar zelf bekend maakt dat gta naar pc komt. Zou ik een preorder plaatsen.
Over de next-genversie gaan er ook geruchten rond. Ik zou alleen geen pre-order plaatsen zo lang er geen releasedatum bekend is.

PSN: Kjujay

Slowchat!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hopelijk laten ze er iets over los tijdens de E3... Strauss Zelnick(CEO) van Take-Two heeft verklaard dat Rockstar dit jaar nog met een titel voor next-gen zal komen. Het einde van het huidige fiscale jaar voor Take-Two is op 31 mei aanstaande, waarna uiteraard een nieuw fiscaal jaar ingaat.

Het komende fiscale jaar is het geplande doel van de game, wat betekent dat de game ergens tussen juni 2014 en mei 2015 kom

Ik hoop op GTA V voor PC en Nextgen, maar het zou ook kunnen dat er een nieuwe Red Dead komt..

http://nl.ign.com/news/91...-jaar-iets-voor-next-gen-
Red dead zou wel fijn zijn, elke game die ik tot nu toe gespeeld heb op de PS4 is het net niet. AC4 vond ik niks aan, Tomb Raider heb ik opnieuw gedaan (wel hele mooie port) en Infamous: Second Son weet mij, ondanks dat het prachtige graphics heeft, totaal niet te boeien, heb het dus alweer op mp gezet.

[ Voor 4% gewijzigd door Kju op 20-05-2014 14:10 ]

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

Ik blijf voorlopig nog even op current gen. Heb nog niet echt iets gezien wat me kan overtuigen om nu geld neer te leggen voor een next gen console, van welk merk dan ook (of beide). PC gaming doe ik niet aan, dan zou ik ook nog een PC moeten gaan kopen die vervolgens weer afgestoft moet worden en zo.

• falcon123
  • Niet online
Ik speel meeste dingen op PC, maar nu alleen GTA V op de PS3...

• proditaki
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-11 08:55
Ik speel ook altijd op de PC waar mogelijk.

PSN: proditaki specs

Ik wil ook een Youga busje :(
BTW, als we willen winnen van andere crews moeten we wel een beetje op elkaar ingespeeld raken met de DM's. Kunnen we vanavond wat doen?

• proditaki
Ik ben echt niet goed in TDM, dus ik kan daar weinig aan bijdragen.
We kunnen vanavond wel een busje zoeken :)

Ik ben er ook niet goed in, maar ik baal wel dat ik de ervaring mis om de reflexen te hebben om snel te schakelen tussen wapens, snel (auto-)aimen en op eigen kracht (=niet steunend op de kracht van je teammembers) te winnen.
Maar dat busje kunnen we samen zoeken, bij voorkeur in een sessie waarin we even rondrijden met een busje die we misschien van Ruben of iemand anders kunnen lenen.

• Utoka
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 21-11 13:27
Kju schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:14:
Ik wil ook een Youga busje :(
BTW, als we willen winnen van andere crews moeten we wel een beetje op elkaar ingespeeld raken met de DM's. Kunnen we vanavond wat doen?
Ik vind vanavond goed van 8 tot 9 even oefenen? Zal ik mijn microfoon ook even aanzetten.

Just_jan had al een playlist of niet? Dus wachten op een invite van Just_jan?
Ik vind 8 uur een prima tijdstip, ik ben alleen zelf geen zekere factor. Maar ik wil wel in ieder geval een in-game message om 19.55 naar de crew sturen om de host van de DM te joinen, moet ik wel weten wie gaat hosten.

Het lijstje voor vanavond is dus in ieder geval

A_Manders
Kju (misschien)
Risifran (gaf volgens mij ergens al aan dat hij wel kon vanavond)

Vul aan..

• proditaki
Kju schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:21:
Ik ben er ook niet goed in, maar ik baal wel dat ik de ervaring mis om de reflexen te hebben om snel te schakelen tussen wapens, snel (auto-)aimen en op eigen kracht (=niet steunend op de kracht van je teammembers) te winnen.
Maar dat busje kunnen we samen zoeken, bij voorkeur in een sessie waarin we even rondrijden met een busje die we misschien van Ruben of iemand anders kunnen lenen.
Ik heb ook al zon busje.. dus dat kan met die van mij

Er zijn sinds gisteren zoieso 4 of 5 mensen met dat busje want ze spawnden bij bosjes of is het nou busjes :P

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 12:38
Zeker weten dat ik er bij zal zijn. Vanaf 8 uur zal ik de TDM's joinen. We moeten wel een beetje oefenen. Ik weet ff niet meer wat Jan afgesproken had, maar als we meerdere maps spelen, is het wenselijk dat we minimaal "onze" maps oefenen. Zonder map kennis is TDM sowieso lastig.

• Utoka
Is het nou ook mogelijk om zo in te stellen dat je zelf nog van team kan veranderen? Anders zouden we dat aan kunnen zetten en zelf even een beetje aan team balacing moeten doen.(spelers ruilen). Als je makkelijk wint leer je er niks van en als je dik verliest heb je ook geen lol. Hoe spannender hoe leuker lijkt mij.

Dit betekend niet dat iedereen dit zelf maar moet gaan doen. Iemand moet daar even de leiding in nemen. De host bijv.

• MrMistral
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20-11 09:01
Ik ben vanavond van de partij!
Kju schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:26:
Ik vind 8 uur een prima tijdstip, ik ben alleen zelf geen zekere factor. Maar ik wil wel in ieder geval een in-game message om 19.55 naar de crew sturen om de host van de DM te joinen, moet ik wel weten wie gaat hosten.

Het lijstje voor vanavond is dus in ieder geval

A_Manders
Kju (misschien)
Risifran (gaf volgens mij ergens al aan dat hij wel kon vanavond)
MrMistral

Vul aan..
Is dit btw niet handig om ook in het crewtopic te.posten? Aangezien daar de aanzet is gegeven tot het TDM tegen een andere crew.

[ Voor 11% gewijzigd door MrMistral op 21-05-2014 12:07 ]

PSN: MrMistral

Omdat het te veel richting slowchat gaat leek het ons praktischer om hier verder te gaan zodat het crewtopic geen discussie meer oplevert.

Zodra er een definitieve mededeling is over een TDM tegen een andere crew zullen wij het ook in het andere topic melden.

[ Voor 31% gewijzigd door Kju op 21-05-2014 12:30 ]

misschien is het handig om in de topicwarning van het crewtopic de link naar dit topic te zetten bij slowchat

• MrMistral
Dit lijkt me nou juist iets wat wel geschikt is voor het crewtopic en niet voor het slowchat topic :p Maar ik begrijp de keuze wel na de eerdere ophef.

• HardHouse
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13-09 19:06
Utoka schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 12:02:
Is het nou ook mogelijk om zo in te stellen dat je zelf nog van team kan veranderen? Anders zouden we dat aan kunnen zetten en zelf even een beetje aan team balacing moeten doen.(spelers ruilen). Als je makkelijk wint leer je er niks van en als je dik verliest heb je ook geen lol. Hoe spannender hoe leuker lijkt mij.

Dit betekend niet dat iedereen dit zelf maar moet gaan doen. Iemand moet daar even de leiding in nemen. De host bijv.
Volgens mij kan dat niet in DM, flink verrot als je het mij vraagt....
Utoka schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 11:24:
[...]

Ik vind vanavond goed van 8 tot 9 even oefenen? Zal ik mijn microfoon ook even aanzetten.

Just_jan had al een playlist of niet? Dus wachten op een invite van Just_jan?
Ga je nou vertellen dat je gewoon een headset hebt???

Ik ben er vanavond ook bij mits we onze eigen wapens kunnen gebruiken zonder vind ik er niks aan... (afspraken over geen miniguns etc zijn wat mij betreft wel prima)
En de sterkste spelers daar zouden de anderen wat tips van moeten krijgen zodat we er allemaal beter van worden...

[ Voor 57% gewijzigd door HardHouse op 21-05-2014 13:14 ]

PS3 PSN: SpeedFight-4 SC: SpeedFight2X

vanochtend weer 1,5 uur verslapen :P misschien toch niet meer tot 1 of half 2 gamen als de wekker om 5 uur gaat

• proditaki
DigitalError schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:36:
vanochtend weer 1,5 uur verslapen :P misschien toch niet meer tot 1 of half 2 gamen als de wekker om 5 uur gaat
Ik had vanochtend ook een afspraak om half 9 die ik heb gemist :P

vanavond deze nog maar eens proberen te vinden http://gta.wikia.com/Romero

• proditaki
Ja is goed, ik help wel zoeken :)

• Utoka
HardHouse schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:07:

[...]

Ga je nou vertellen dat je gewoon een headset hebt???
Haha natuurlijk heb ik die ik heb zo'n bleutooth ding wat niet echt lekker zit. Ik zet hem alleen nooit aan omdat ik meestal mijn vriendin in dezelfde kamer zit. En ik heb natuurlijk een vrij vervelende stem dus ik wil andere mensen hun spel plezier niet vergallen ;)

alsvast wat humble tips (niet dat ik zo goed ben maar dit werkt voor mij)
  • Probeer van dekking naar dekking te lopen. In het open veld ben je makkelijk te raken.
  • Sta je toch in het open en je merkt dat iemand op je schiet maak dan een koprol dan kan de andere niet locken (auto aimen). Ik heb wel eens met een tegenstander 20 seconden (zo voelde het iig in werkelijkheid zullen het er eerder 10 zijn geweest) lopen koprollen voordat 1 van ons dood was
  • Richt op het hoofd. Gebruik autoaim en druk tijdens het schieten het pookje iets omhoog (afhankelijk van hoe groot de afstand is). Bij hele grootte afstanden zou ik wel gewoon op het lichaam blijven mikken.
  • Probeer niet altijd de frontale confrontatie aan te gaan. Het kan zich uitbetalen om zo uit onverwachte hoek te komen
  • Zorg dat je snel bij je favorite wapens kan.
    Shotgun: Assault Shotgun
    Light Machine Guns: Combat MG
    Assault Rifles: Special Carbine/Bullpup Rifle (zelfde cijfers),
    Sniper Rifles: Heavy Sniper,
    Heavy Weapons: Mijn voorkeur heeft de grenade launcher maar RPG is ook goed (als mensen om hoekjes staan kun je deze mooi op de grond richten),
    Thrown: sticky of grenade
DigitalError schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:36:
Ik probeer me te houden aan 23:00. Om 23:30 denk ik oe moet nu echt, om 00:00 denk ik: weer niet gelukt. Morgen beter... En weer brak als die wekker gaat.
Voorheen had ik nog als doel 22:00-22:30. Die was helemaal niet haalbaar meer. Het weekend word nog weleens later. Lastig als volgende dag vroeg langs de lijn sta bij het voetbal van mijn zoontje. Beroerde koffie ook nog eens daar :O

• HardHouse
proditaki schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:43:
[...]

Ja is goed, ik help wel zoeken :)
Ik zal ook wel even rondkijken....
Utoka schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:43:
[...]

Haha natuurlijk heb ik die ik heb zo'n bleutooth ding wat niet echt lekker zit. Ik zet hem alleen nooit aan omdat ik meestal mijn vriendin in dezelfde kamer zit. En ik heb natuurlijk een vrij vervelende stem dus ik wil andere mensen hun spel plezier niet vergallen ;)

alsvast wat humble tips (niet dat ik zo goed ben maar dit werkt voor mij)
  • Probeer van dekking naar dekking te lopen. In het open veld ben je makkelijk te raken.
  • Sta je toch in het open en je merkt dat iemand op je schiet maak dan een koprol dan kan de andere niet locken (auto aimen). Ik heb wel eens met een tegenstander 20 seconden (zo voelde het iig in werkelijkheid zullen het er eerder 10 zijn geweest) lopen koprollen voordat 1 van ons dood was
  • Richt op het hoofd. Gebruik autoaim en druk tijdens het schieten het pookje iets omhoog (afhankelijk van hoe groot de afstand is). Bij hele grootte afstanden zou ik wel gewoon op het lichaam blijven mikken.
  • Probeer niet altijd de frontale confrontatie aan te gaan. Het kan zich uitbetalen om zo uit onverwachte hoek te komen
  • Zorg dat je snel bij je favorite wapens kan.
    Shotgun: Assault Shotgun
    Light Machine Guns: Combat MG
    Assault Rifles: Special Carbine/Bullpup Rifle (zelfde cijfers),
    Sniper Rifles: Heavy Sniper,
    Heavy Weapons: Mijn voorkeur heeft de grenade launcher maar RPG is ook goed (als mensen om hoekjes staan kun je deze mooi op de grond richten),
    Thrown: sticky of grenade
Jemig zeg zet aan dat ding!!! :P Ik hoor wel vaker vrouwen op de achtergrond hoor :)
Op zich ben ik bekend met dat rijtje goeie tips, blijkbaar lukt het me dan niet goed genoeg om ze in the heat of the moment toe te passen grrrr

• proditaki
HardHouse schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:56:
[...]

Ik zal ook wel even rondkijken....
Met zijn allen moeten we zo'n lijkwagen wel kunnen vinden lijkt me :D

• HardHouse
proditaki schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:57:
[...]

Lijkt mij ook, die moeilijk te vinden ruiner stond gister ook ineens voor mijn garage door iemand achter gelaten..

• Utoka
HardHouse schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 13:56:

[...]

Op zich ben ik bekend met dat rijtje goeie tips, blijkbaar lukt het me dan niet goed genoeg om ze in the heat of the moment toe te passen grrrr
Ik vergeet het soms ook. Soms moet je na je dood even rustig nadenken wat je anders had kunnen doen. Bijv soms vergeet ik te koprollen. Koprollen moet sowieso automatisme worden. Als je nu aan mij vraagt wat de knoppen combinatie is weet ik het niet maar ingame doe ik het zo. Zelfs als er niet op mij word geschoten gewoon even koprollen als je een open vlakte oversteekt :p

• NoGinryuGo
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11 12:38
Vuileharrie wil vanavond ook mee doen. Kan iemand uitleggen HOE ik die koprol doe? Want dat krijg ik nog altijd niet voor elkaar.

• Utoka
Linker of rechter trigger en dan X/Square (afhankelijk van xbox of PS3)

Rechter trigger heb ik zelf nog nooit gebruikt. Vanavond eens testen.

Weet iemand dan hoe je kan schieten zonder uit de dekking te komen? Dus je steekt alleen je gun om het hoekje en schiet. Ik weet dat het gebeurd als je heel snel iets doet maar ik kan het nog niet reproduceren.

• proditaki
Utoka schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:10:
Linker of rechter trigger en dan X/Square (afhankelijk van xbox of PS3)

Rechter trigger heb ik zelf nog nooit gebruikt. Vanavond eens testen.

Weet iemand dan hoe je kan schieten zonder uit de dekking te komen? Dus je steekt alleen je gun om het hoekje en schiet. Ik weet dat het gebeurd als je heel snel iets doet maar ik kan het nog niet reproduceren.
Schieten zonder eerste te mikken.

[...]

lijkt me een strak plan, maar zal wel pittig worden denk ik

• proditaki
DigitalError schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:17:
[...]

lijkt me een strak plan, maar zal wel pittig worden denk ik
Als het gaat zoals gister met die andere auto's moet dat wel lukken

proditaki schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 14:18:
[...]

Als het gaat zoals gister met die andere auto's moet dat wel lukken
ik ben hoopvol gestemd

• fdisk
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-10 14:11

fdisk

XBL: fd1sk

[...]

Ik heb uiteindelijk gewoon een request gedaan op gtaforums, daar is een topic over, als iemand er een heeft en in de sessie ermee rondrijdt, dan spawnen die dingen bij bosjes bij het kerkje naast de begraafplaats. Handigste is een invite only sessie, zodat je rustig een verzekering kunt gaan afsluiten op dat ding. Als je er eenmaal een hebt dan kun je die dus op die manier weer laten spawnen voor anderen. Ik heb dat nog gedaan voor een aantal anderen op dat forum als pay it forward. Er zijn mensen op beide platforms die bereid zijn te helpen en het werkt altijd.

• falcon123
  • Niet online
Ik heb hier nog een paar DM maps die mij wel grappig lijken:

Binnen Michaels huis:
http://socialclub.rocksta...2rYYrF4L0LHg?platformId=2

FIB Building:
http://socialclub.rocksta...6wx-EgC5w?platformId=null

Humane labs/underground:
http://socialclub.rocksta...Wc40nfVzZhFQ?platformId=2

http://socialclub.rocksta...6uijHC8Ejjgg?platformId=2

http://socialclub.rocksta...OiUxuB5lrBDg?platformId=2

http://socialclub.rocksta...2o7AXaMuU1Bg?platformId=2

Moet nog even testen, welke versie het beste is.

In en om het ziekenhuis: http://socialclub.rocksta...KxktXFKmuxNw?platformId=2

Nuketown van Call of Duty: http://socialclub.rocksta...O2ZiZCiISq9g?platformId=2

Floating aqua arena:
http://socialclub.rocksta...qfoxQjE1mcxA?platformId=2

Ik heb nog geen van bovenstaande maps getest dus :P Allemaal via Rockstar social club gevonden en via youtube en dergelijke.
ik heb er een paar toegevoegd, die indoor dingen lijken me wel leuk

Verwijderd

Indoor TDM altijd +1!

Ik doe vanavond ook wel mee op jacht naar een tailgater/ruiner/romero :Y)

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-11 11:41
ik wil ook een lijkenwagen :) Scheelt een hoop gedoe als ik weer eens in mijn auto kapotgeschoten wordt.

[ Voor 56% gewijzigd door Kjid op 21-05-2014 15:08 ]

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:39

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Ik ben er vanavond ook bij tdm! Kan ff niet quotes op me cheapass telefoon.

https://untappd.com/user/OzzBier

Kjid schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:07:
ik wil ook een lijkenwagen :) Scheelt een hoop gedoe als ik weer eens in mijn auto kapotgeschoten wordt.
lol. ik voelde me wel een beetje schuldig toen ik een sticky op je gooide tijdens die GTA race vorige week, was je eerste dag terug volgens mij.. als ik er eentje tegenkom zal ik die hearse wel in m'n garage zetten en delen.

• Kjid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20-11 11:41
Kju schreef op woensdag 21 mei 2014 @ 15:17:
[...]

lol. ik voelde me wel een beetje schuldig toen ik een sticky op je gooide tijdens die GTA race vorige week, was je eerste dag terug volgens mij.. als ik er eentje tegenkom zal ik die hearse wel in m'n garage zetten en delen.
Ach, zolang je het niet uit het niets in freemode doet kan ik het best hebben :>

Verwijderd

Dit lijkt me wel een leuke TDM

Strip Club Brawl :)
http://socialclub.rocksta...qLyqoEjGgy7g?platformId=2

• proditaki

• OzzieMann

OzzieMann

Tjoh net online en meteen een timeout....
Ff oopnieuw starten.

[ Voor 21% gewijzigd door OzzieMann op 21-05-2014 18:52 ]

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 04:07
Ik heb nu iets minder last van time outs en connection lost(s). Denk dat er serverside wel aan gewerkt wordt maar het is niet leuk spelen zo. Vandaag ongeveer een miljoen bijeen gebuffeld met die harvester missie, daarna eruit en stapte bij een crewlid in de auto (sorry, naam vergeten) en poef, connection lost. Daarna 6x geprobeerd online te komen en toen maar de woonkamer gaan stofzuigen. (vriendin ook weer happy)

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

• OzzieMann

OzzieMann

Lol!
Net ff 3 dm achter elkaar gewonnen!

• MrMistral
Iedereen eruit?

• OzzieMann

OzzieMann

Nee alleen jij lag eruit.

It's a small world after all!

• MrMistral
Headset leeg mensen: (

• OzzieMann

OzzieMann

Jaja. Ruben....

nee ik was het echt niet deze keer

• OzzieMann

OzzieMann

Haha kill kill kill!

• MrMistral
Het wordt dus zo'n avond :(

ben je offline wobcat? anders kun je mij joinen voor die lijkwagen
Net thuis, de avond liep niet helemaal zoals gepland. Fijn dat er dm's gespeeld zijn :) morgen maar weer op zoek naar een yougo...

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-11 04:07
DigitalError schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 00:31:
ben je offline wobcat? anders kun je mij joinen voor die lijkwagen
Weer gekl.... met connection errors. Het is trouwens wobcat- met een streepje erachter (ps3 online)
En bedankt voor het aanbod trouwens, ben al een paar dagen random op zoek rond 't kerkhof maar hij wil maar niet spawnen. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Wobcat op 22-05-2014 01:11 ]

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Verwijderd

Gister kwam ik hem na 13 rondjes rond de golfbaan tegen!!!

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/1198148/0_0.jpg

So happy right now! <3
Al zo vaak langs de golfbaan gereden, weer naar de paarden renbaan. Weer naar de golfbaan, weer paarden renbaan, en weer.... tot op heden een lege plek in de garage. De rest is mooi gevuld en tevreden voor nu.
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:16:

[afbeelding]

So happy right now! <3
Oeh, volgende keer als ik je online zie zijn we matties ;)

• HardHouse
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 08:16:

[afbeelding]

So happy right now! <3
Ja die wil ik ook nog wel een keer , is toch een sedan? Daar heb ik er nog geen van, eens kijken wat de snelste in die klasse is....

Verwijderd

De tailgater wordt gezien als de beste sedan door goede acceleratie/handling en topsnelheid. Als anderen hem ook willen kunnen we wel een sessie plannen om te zien of hij spawnt als ik erin rondrij :)
Mercedes hok sneller volgens mij. En acceleratie, die hybride is ook vrij rap. Standaard gaat die sneller dan de Mercedes

Verwijderd

Handling en aantal mod-opties doen het hem voor mij. En natuurlijk omdat het kick is om zo'n zeldzame auto te hebben :)
Is wat mooier (persoonlijk), dus ik blijf zoeken
ik vind die lijkwagen de beste sedan ;)
DigitalError schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:17:
ik vind die lijkwagen de beste sedan ;)
Jammer dat niet iemand achterin kan :P

• proditaki
Ik heb ook een obey tailgator :))

• proditaki
En nog een andere wat bekendere auto :Afbeeldingslocatie: http://prod.cloud.rockstargames.com/ugc/gta5photo/9161/RbYfwtTgZE2BOzvz4OnJMg/0_0.jpgP

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-11 21:13
proditaki schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:23:
En nog een andere wat bekendere auto :[afbeelding]P
Vertel? Ik ken 'm niet? :+
proditaki schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:23:
En nog een andere wat bekendere auto :[afbeelding]P
Ja dat surfers busje heb ik ook wel eens gehad! :P
Verbinding verbreekt steeds. Sorry roboactive!
Ik zie het al. Storing bij ziggo :(

[ Voor 28% gewijzigd door Kju op 22-05-2014 15:33 ]

Verwijderd

Ik heb gister die Weazel News Van opgeslagen in mijn garage, geen idee of die zeldzaam is?

• proditaki
DigitalError schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 14:33:
[...]

Ja dat surfers busje heb ik ook wel eens gehad! :P
Jaaa dies mooi he ? :+

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 15:35:
Ik heb gister die Weazel News Van opgeslagen in mijn garage, geen idee of die zeldzaam is?
vind ik niet, en je kunt er ook weinig aan modden
waar is iedereen joh?

• MrMistral
Ff gezond doen. Sporten enzo :p Later op de avond ben ik er :)

Verwijderd

nvm, wrong section.

[ Voor 78% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2014 20:04 ]

• proditaki
Ik heb contact gehad met iemand van GTA Forum.
Ik weet nu hoe ik auto's dit ik van SP naar MP haal zichtbaar moet kunnen maken voor anderen.
Vanavond testen??

Gisteravond niet meer eraan toegekomen om te kijken of Franklin zn hok naar online krijg.

Vanavond maar eens kijken of het gaat lukken.

• proditaki
Pannekoek81 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:06:
Gisteravond niet meer eraan toegekomen om te kijken of Franklin zn hok naar online krijg.

Vanavond maar eens kijken of het gaat lukken.
Als het niet lukt wil ik wel proberen of ik de auto aan jou kan geven met het nieuwe trucje wat ze me uitgelegd hebben.

proditaki schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:10:
[...]

Als het niet lukt wil ik wel proberen of ik de auto aan jou kan geven met het nieuwe trucje wat ze me uitgelegd hebben.
Thnx voor aanbod, maar zal lastig gaan. Ik speel op een xbox.

• proditaki
Pannekoek81 schreef op vrijdag 23 mei 2014 @ 09:17:
[...]

Thnx voor aanbod, maar zal lastig gaan. Ik speel op een xbox.
Heb ik.. alleen geen GTA :P

Pagina: 1 ... 55 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch