Zojuist van all4games bevestiging gehad dat het verzonden wordt vandaag
[ Voor 5% gewijzigd door Maaark op 16-09-2013 17:04 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Maaark op 16-09-2013 17:04 ]
Verwijderd
automation fanboy
Verwijderd
Kreeg net een trackinglink voor de SE, pakketbezorger dus. Hoop dat de buren morgen thuis zijn anders word het woensdag.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:03:
SE via reguliere post of pakketbezorger?
Hij is overal uitverkocht, behalve bij de MM/Saturn.dialmformark schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:13:
Ik vraag me af waarom zoveel mensen pre-orderen en niet gewoon naar de winkel gaan, of vanavond of morgen. Winkels hebben echt wel voldoende voorraad, zeker de grotere MM/Saturn shops. Misschien is dat het gemak van in een grote stad te wonen?
Verwijderd
Ik dacht dat ook bij IV, maar overal waar ik kwam was-ie uitverkocht. Was wel 'in de provincie'. Maar ik zag daarnet dat de intertoys hier in de buurt een nachtopening had, dus meteen gebeld, en er ligt er vannacht eentje klaar. Had 'm besteld bij Dixons (afhalen) maar die wordt woensdag pas geleverd vanwege een bestelfout. Die gaat dan meteen weer terug.dialmformark schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:13:
Ik vraag me af waarom zoveel mensen pre-orderen en niet gewoon naar de winkel gaan, of vanavond of morgen. Winkels hebben echt wel voldoende voorraad, zeker de grotere MM/Saturn shops. Misschien is dat het gemak van in een grote stad te wonen?
Verwijderd
Verwijderd
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Fortnite Shop - fnitemshop.com | Apex Legends Store - apexitemstore.com | CoD MW Store- codmwstore.com
Ik heb geen tijd om hem in een winkel te halen. En naar een nachtopening hoeft van mij niet. Als ik morgenavond thuis komt ligt hij als het goed is gewoon in de brievenbus, dus kan ik hem wel spelen ipv eerst nog naar een winkel te gaan en hopen dat hij daar nog ligtdialmformark schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:13:
No signature required.
En anders de Intertoys in de 1ste van Swinden (020), daar vertelde me de medewerker dat er veel binnen hebben gekregen. Vertelde me ook specifiek dat ik niet hoefde te pre-orderen, maar gewoon langskomen.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:20:
Kom net bij gamemania (020-ceintuurbaan) vandaan, uitverkocht! En ze krijgen met geluk zaterdag weer een nieuwe zending. Intertoys (020-vanWoustraat) had er gelukkig nog genoeg!
Dacht bijna dat ik voor niets 2 vakantiedagen had opgenomen!
Die lui van selectvracht kunnen m toch ook gewoon door de brievenbus doen, aangezien ik vermoed dat er geen handtekening nodig is voor ontvangst?!Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:20:
Zojuist een mail gehad van Gamediscounter.com, die van mij is ook verzonden. Hij wordt verzonden met selectvracht, wat eigenlijk wel jammer is want morgen is er niemand thuis. Had eigenlijk verwacht dat hij gewoon in een bubbelenvelop zou worden verzonden.
Dan maar hopen dat hij bij de buren wordt afgeleverd.
[ Voor 17% gewijzigd door Gertjuhjan op 16-09-2013 17:29 ]
Xbox: Gulpener88
Nope, staat alleen nog maar "Bestelling is verzonden naar magazijn". Ik heb de gewone editie besteld, dus neem aan dat dit een brievenbuszending wordt. Scheelt weer, ben er morgen namelijk niet overdag.Jedi Geub schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:22:
Iemand al bericht van de Media Markt gekregen? Dat hij verzonden is?
Verwijderd
Even verbeterd.Gertjuhjan schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:25:
Valt het jullie ook op dat er bij tweakers weinig nieuws is?
Die zitten met zijn allen ook AL GTAV te spelen:P
Verwijderd
Toch voor de vorm maar gereserveerd... Geloof niet dat de nachtlaunch heel populair is daar, ze vroeg specifiek of ik vanavond nog zou komen.dialmformark schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:24:
[...]
En anders de Intertoys in de 1ste van Swinden (020), daar vertelde me de medewerker dat er veel binnen hebben gekregen. Vertelde me ook specifiek dat ik niet hoefde te pre-orderen, maar gewoon langskomen.
Heb je ze een mailtje gestuurd? Of is je status al veranderd naar 'Verzonden'?Maaark schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:04:
Zojuist van all4games bevestiging gehad dat het verzonden wordt vandaag
[ Voor 5% gewijzigd door Jerry2215 op 16-09-2013 17:30 ]
Ik heb ze gemaild ervoer, hij zei dat om half 7 alles opgehaald werd door postnl.Jerry2215 schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:29:
[...]
Heb je ze een mailtje gestuurd? Of is je status al veranderd naar 'Verzonden'?
Overigens heb ik vorige week ook gevraagd of mijn SE op release geleverd wordt en dat is volgens hen wel zo
Je status op all4games is nog onveranderd nu dus?Maaark schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:30:
[...]
Ik heb ze gemaild ervoer, hij zei dat om half 7 alles opgehaald werd door postnl.
Op de vraag of ze me er al eentje onder de toonbank konden verkopen moest de beste man lachen, en zei dat ik de zoveelste was die dag die dat gevraagd had haha. Helaas zei hij 'nee'.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:28:
[...]
Toch voor de vorm maar gereserveerd... Geloof niet dat de nachtlaunch heel populair is daar, ze vroeg specifiek of ik vanavond nog zou komen.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
MM-Rotterdam heeft als het goed is al vanouds weer gratis Bram Ladage patat voor de ingangKecin schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:34:
MediaMarkt Hengelo krijgt er 2000 binnen. Ze kunnen niet zeggen hoeveel mensen ze verwachten. Mensen in de rij krijgen een hamburger van McDonalds.
Verwijderd
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hiermee ervaring met littlebigplanet karting gewoon op 2 ps3's gedownload en we konden samen online dus lijkt me dat het hiermee ook gaat.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:41:
Ik ben van plan dit spel samen met mijn broer te kopen, maar ik heb niet zoveel verstand van digital downloads bij PSN, dus heb hierover een vraagje:
Stel; mijn broer koopt GTA V via PSN en installeert deze met zijn eigen account op zijn eigen PS3 (woont niet meer thuis).
Nadat dit gebeurt is installeer ik GTA V op mijn PS3 met zijn account.
Vervolgens switch ik op mijn PS3 naar m'n eigen account, kan ik dan gewoon GTA V spelen? (wanneer deze vrijkomt)
Ben vooral bezorgd dat we dan niet allebei tegelijk GTA online kunnen spelen, of snap ik het nu helemaal verkeerd?
Als ik hiervoor in het verkeerde topic zit hoor ik graag waar dit wel thuis hoort
Zover ik weet worden psn spellen gekoppeld aan een psn account. en kun je ze dus niet meer op spelen op het moment dat dat account uitlogt.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:41:
Stel; mijn broer koopt GTA V via PSN en installeert deze met zijn eigen account op zijn eigen PS3 (woont niet meer thuis).
Vervolgens switch ik op mijn PS3 naar m'n eigen account, kan ik dan gewoon GTA V spelen? (wanneer deze vrijkomt)
Ben vooral bezorgd dat we dan niet allebei tegelijk GTA online kunnen spelen, of snap ik het nu helemaal verkeerd?
[ Voor 3% gewijzigd door heuveltje op 16-09-2013 17:48 ]
Heuveltjes CPU geschiedenis door de jaren heen : AMD 486dx4 100, Cyrix PR166+, Intel P233MMX, Intel Celeron 366Mhz, AMD K6-450, AMD duron 600, AMD Thunderbird 1200mhz, AMD Athlon 64 x2 5600, AMD Phenom X3 720, Intel i5 4460, AMD Ryzen 5 3600 5800x3d
Volgens mij kan je je account authoriseren op 2 of 3 PS3's en dan kan je dus gewoon games delen. Zo doe ik het ook met mijn broertje, ik heb PS Plus, maar hij kan via mijn account op zijn PS3 die spellen downloaden en het dan gewoon op z'n eigen account spelen.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:41:
Ik ben van plan dit spel samen met mijn broer te kopen, maar ik heb niet zoveel verstand van digital downloads bij PSN, dus heb hierover een vraagje:
Als ik hiervoor in het verkeerde topic zit hoor ik graag waar dit wel thuis hoort
Bensimpel
Positieve meneer
Niet echt, ik kan bijvoorbeeld een map pack kopen van COD, uitloggen en vervolgens kan mijn vader die map pack ook gebruiken. Dit is met games ook zo, wel op een max van 3 ps3's.heuveltje schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:48:
[...]
Zover ik weet worden psn spellen gekoppeld aan een psn account. en kun je ze dus niet meer op spelen op het moment dat dat account uitlogt.
Op jouw manier zou je met zijn 10'en samen 1 game account kunnen maken, en dan met zijn allen spelenlijkt me dat sony daar toch wel een stokje voor gestoken heeft.
Maar das wat mij logisch lijkt, niet uit ervaring.
😆 - Denk ook eens om ;)
Verwijderd
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 17:57 ]
[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 16-09-2013 17:55 ]
Verwijderd
Dat lees ik ze toch liever van Edge.Martinspire schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:54:
Vreemd genoeg is trouwens de IGN US/UK review ook door een vrouw geschreven en die geeft wel gewoon een 10.
Van de (video)reviews vind ik overigens die van IGN de beste. Die haalt prima punten aan en geeft niet teveel weg. De Tweakers review vind ik wat mager. Er wordt weinig echt behandeld, al spoileren ze daar dus ook niet mee. De Gametrailers review bevat de meeste inhoud maar geeft daardoor wel erg veel beelden weg.
@hierboven. FPS was voor mij eigenlijk geen issue. Ja je hebt wat drops maar het doet niet af aan de ervaring. Verder is ie meestal wel stabiel maar als de hel losbreekt kan het wat vertragen, maar nooit hinderlijk dus.
Nee, komt altijd laat in de avond/snachtsbram1984 schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:58:
Iemand van Bol al een verzendbevestiging gehad? Excuses als het al gemeld is.
Vannacht krijg je die. Excuses aanvaard.bram1984 schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:58:
Iemand van Bol al een verzendbevestiging gehad? Excuses als het al gemeld is.
Verwijderd
Iemand die dit kan bevestigen? Of bijvoorbeeld ervaring heeft met games kopen via Wehkamp?dutchgio schreef op maandag 16 september 2013 @ 17:24:
[...]
Die lui van selectvracht kunnen m toch ook gewoon door de brievenbus doen, aangezien ik vermoed dat er geen handtekening nodig is voor ontvangst?!
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
lees de draad voordat je blaat
Verwijderd
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Je bent vrij laat vriend. Ik zou er gewoon heengaan.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:01:
Weet iemand of ik als ik nu reserveer en betaal via bart smit, ik deze avond nog mijn exemplaar kan ophalen?
ALS hij op de PS4 uitkomt zul je hem opnieuw moeten aanschaffen ben ik bang, PS3 games gaan het niet doen op de PS4, wie weet nog wel via streaming maar das afwachten hoe dat in elkaar zit (ben bang dat het ook gewoon opnieuw betalen is)Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:04:
Misschien een stomme vraag, maar stel als ik het spel via de PSN koop voor de PS3, kan ik het Spel dan later opnieuw downloaden op de eventuele nieuwe PS4. Of moet ik dat spel dan weer opnieuw aanschaffen.
Opnieuw aanschaffen, de vraag is alleen of Rockstar ook korting gaat geven als je de PS3 versie al hebt. Ik denk dat ze er ook aardig wat extra's in moeten proppen om echt iedereen te overtuigen om hem nog een keer te gaan spelen op de next gen consoles. (hoewel ik makkelijk ben overgehaald, GTAV op next gen graphics.....!Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:04:
Misschien een stomme vraag, maar stel als ik het spel via de PSN koop voor de PS3, kan ik het Spel dan later opnieuw downloaden op de eventuele nieuwe PS4. Of moet ik dat spel dan weer opnieuw aanschaffen.
[ Voor 6% gewijzigd door Svenderson op 16-09-2013 18:08 ]
Die PS4 versie komt er wel, alleen weet niemand wanneer.Svenderson schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:07:
[...]
Opnieuw aanschaffen, de vraag is alleen of Rockstar ook korting gaat geven als je de PS3 versie al hebt. Ik denk dat ze er ook aardig wat extra's in moeten proppen om echt iedereen te overtuigen om hem nog een keer te gaan spelen op de next gen consoles. (hoewel ik makkelijk ben overgehaald, GTAV op next gen graphics.....!)
Als er helemaal geen PS4 versie komt (heel onwaarschijnlijk), dan kun je de PS3 versie misschien wel spelen via de PS4 streaming dienst Gaikai, maar die is voorlopig nog niet in Europa beschikbaar.
Xisuthros333 schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:22:
Had m besteld bij Dixons, afhalen in de winkel.
Zojuist gebeld dat ze leveringsproblemen hadden en dat ik hem woensdag pas kan afhalen.. dan maar proberen bij de Saturn zonder pre-order.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Hehehe, altijd weer hetzelfde met dixonsXisuthros333 schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:22:
Had m besteld bij Dixons, afhalen in de winkel.
Zojuist gebeld dat ze leveringsproblemen hadden en dat ik hem woensdag pas kan afhalen.. dan maar proberen bij de Saturn zonder pre-order.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
xminator schreef op zondag 15 september 2013 @ 21:16:
[...]
Je moet dan ook nooit bij dixons bestellen en helemaal geen pre-orders, uit het verleden is gebleken dat ze daar gewoon keihard mee falen.
Ze zeggen de Xbox360.GAIAjohan schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:28:
Ik wil graag weten welke de grafisch betere is. Weet iemand dat? Die koop ik nml.
:)
1
2
3
4
5
6
7
8
| Artikel 1 van 1 Aantal stuks: 1 Verkrijgbaar vanaf 17-9-13; Verzenden indien beschikbaar in behandeling TAKE TWO 1200640 GTA V TAKE TWO GTA V Artikelnummer: 1200640 |
Niet
Hmm ik lees weer op verschillende plekken dat de PS3 versie een stabielere framerate heeft en dus wat soepeler draait
Verwijderd
Without a shadow of a doubt, but barley klink niet echt logisch en meer tegenstrijdig.Some GTA V comparison screens have popped up on Reddit, showing off how Playstation 3 and Xbox 360 compares. Without a shadow of a doubt, the Xbox 360 version comes out on top for this one, but barely.
Verwijderd
Nope, nog geen verandering. Die bevestiging zal, net als bij Bol, pas vanavond laat komen, vermoed ik zo, omdat bij MediaMarkt ook geldt voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Ik wacht dus geduldig af.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:40:
Zijn er al mensen die hem hebben gepreorderd bij de media markt en waarbij de status is gewijzigd in verzonden?
Verwijderd
Ok thanks;)TrozA schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:44:
[...]
Nope, nog geen verandering. Die bevestiging zal, net als bij Bol, pas vanavond laat komen, vermoed ik zo, omdat bij MediaMarkt ook geldt voor 22.00 uur besteld, de volgende dag in huis. Ik wacht dus geduldig af.
Zelfde geldt uiteraard voor Saturn.
Besteldatum was 11.09.2013Artikel 1 van 1
Aantal stuks: 1
Bestelling verzonden: 16.09.2013
TAKE TWO 1200639 GTA V
TAKE TWO
GTA V
Artikelnummer: 1200639
Wat een geouwehoer in dat artikel zeg:
Right... Uncharted is in de verste verte niet vergelijkbaar met GTAV, geen enkele studio had op de PS3 ooit Uncharted-achtige graphics voor elkaar kunnen krijgen in een open-world game als GTAV. Uncharted is ontzettend gesloten en zo scripted als maar zijn kan.It’s possible they could have had the game looking as good as Uncharted, but Rockstar decided to keep things mostly equal to keep console-loyal fans from both sides happy.
Verwijderd
All-Round nerd | iRacing Profiel
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
die speelt missies dat wil ik niet zienSacreBleu schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:57:
http://www.twitch.tv/brutekaosgaming misschien wel spoilers.
Deze is prima (free roaming): http://www.twitch.tv/jjag72servival7 schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:56:
iemand nog een goede livestream?
Verwijderd
Nee, ik heb het geprobeerd en ze accepteren geen nieuwe preorders meer. Je kan wel proberen zelf nog een exemplaar te regelen vanavond met vrije verkoop.Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 18:01:
Weet iemand of ik als ik nu reserveer en betaal via bart smit, ik deze avond nog mijn exemplaar kan ophalen?
Hoe verwacht je veel betere grafix (in vergelijking met GTA4) op dezelfde oude hardware?Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:00:
Holy shit, gewoon weer dezelfde geluiden in deel IV en qua graphics zijn we er volgens mij ook niet veel mee opgeschoten. Ik snap echt niet dat bladen als de PU hier een 100 voor geven. Die sluiten volgens mij dealtjes met de uitgever ofzo.
Ik heb ook echt zin in de game, maar sommigen verheerlijken de game wel echt heel erg.
Er zijn vast mensen die dubbel hebben gereserveerd voor de een of andere reden, mss even een ad in V&A zette?Overv schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:00:
[...]
Nee, ik heb het geprobeerd en ze accepteren geen nieuwe preorders meer. Je kan wel proberen zelf nog een exemplaar te regelen vanavond met vrije verkoop.
Aaaand it's gone!Jerry schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:00:
[...]
Deze is prima (free roaming): http://www.twitch.tv/jjag72
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Link ik de stream, houd zijn internet ermee op
http://instagib.tv/munnermale
[ Voor 13% gewijzigd door SgtElPotato op 16-09-2013 19:11 ]
Zucht...
Ok! Heeft Wehkamp ook gezegd of het pakketje door de brievenbus gaat, of dat je moet tekenen? Ik vrees grote vrezen voor Selektvracht... (maar ik mag toch aannemen dat het meestal goed gaat, anders zouden ze wel een andere bezorgdienst kiezen?)Robbio85 schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:06:
Voor degenen die vroeg op moeten maar wel morgen de game willen hebben: Wehkamp heeft volgens de telefoonverkoper nog voorraad (XBOX360). Ik heb zojuist de hoofdprijs betaald en hij zou morgen tussen 14:00 en 18:00 geleverd moeten worden. Heb ook nog een pre-order van Saturn staan maar die heb ik zaterdag pas besteld, dus dikke kans dat Saturn hem morgen niet kan leveren.
wat een irritante kut stem heeft die gozerJerry schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:00:
[...]
Deze is prima (free roaming): http://www.twitch.tv/jjag72
Heb ik niet gevraagd. Ik werk morgenmiddag thuis en ga met m'n laptop in de gang zitten zodat ik de deurbel ZEKER hoorSvenderson schreef op maandag 16 september 2013 @ 19:08:
[...]
Ok! Heeft Wehkamp ook gezegd of het pakketje door de brievenbus gaat, of dat je moet tekenen? Ik vrees grote vrezen voor Selektvracht... (maar ik mag toch aannemen dat het meestal goed gaat, anders zouden ze wel een andere bezorgdienst kiezen?)
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq