Jsticks11 heeft naast xbox live ook wat problemen met zn instagram, heb hier wat footage gevonden van een vliegtuig http://instagram.com/p/eKwlfOIoxF/#
Het hyped de hype alleen nog meer. Ik wil meermeermeermeermeeeeeeeeeer
Het lijkt mij raar als BS echt morgen al levert. Ik had m daar ook bijna besteld namelijk
maar heb m 4 maanden geleden bij bol.com besteld (SE). Dus ik ga er vanuit dat ik m sowieso op de releasedag in huis krijg!
Zou wel leuk zijn voor de mensen die m daar besteld hebben. maar dat maakt het wachten voor mij nog ondraagelijker dan het nu al is
Zou wel leuk zijn voor de mensen die m daar besteld hebben. maar dat maakt het wachten voor mij nog ondraagelijker dan het nu al is
[ Voor 24% gewijzigd door Arwintju op 12-09-2013 19:22 ]
In principe staat er alleen dat hij is aangemeld bij PostNL als ik het screenshot zo bekijk, ze hebben bij PostNL nog niets ontvangen van de BS.
Misschien meer een foutje in het aanmeldingsproces (vanuit BS, wat waarschijnlijk geautomatiseerd is).
Misschien meer een foutje in het aanmeldingsproces (vanuit BS, wat waarschijnlijk geautomatiseerd is).
Ik had de shop waar ik m besteld had ook maar meteen gemaild, maar die geloven het helaas niet. IIk krijg dit:
Kan dus zijn dat BS ergens een fout gemaakt heeft als ze hem nog niet hebbenHartelijk dank voor uw bericht.
Het is onmogelijk dat de game al ergens wordt aangeboden of verzonden.
Hier staat een boete op van 50.000 euro per exemplaar. Bart smit en wij hebben dezelfde leverancier en daar komt de game morgen pas binnen. Wij verzenden maandag pas zoals ons verplicht wordt door de fabrikant
Mocht u nog vragen hebben neem dan gerust contact met ons op.
[ Voor 7% gewijzigd door Maaark op 12-09-2013 19:23 ]
Meestal update de PostNL zending status pas in de nacht. Ahja we zullen het morgen zien
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Ga er maar vanuit dat BS gewoon alle verzendlijsten klaar heeft liggen zodat als de game binnen is en verzonden wordt dit sneller gaat (lees voorbereidend werk). Hierdoor krijg je dus ook een track en trace code omdat er is gemeld dat er een pakket is klaar gemaakt, ook al zou BS hem pas over 2 dagen afleveren.
[ Voor 6% gewijzigd door green-tea op 12-09-2013 19:25 ]
Het aanmelden van een pakket wordt elektronisch gedaan. PostNL weet dan al waar het pakket naar toe moet. Pas als het pakket daadwerkelijk word opgenomen in het distributieproces zal de status veranderen. Waarschijnlijk is Bartje Smit al bezig om de orders klaar voor verzending te maken.
Whoops, sorry green-tea. Jouw bericht zegt hetzelfde als de mijne. Excuus
Whoops, sorry green-tea. Jouw bericht zegt hetzelfde als de mijne. Excuus
[ Voor 12% gewijzigd door Neyluzz op 12-09-2013 19:28 ]
Denk het ook. Ze zullen wel zo een grote hoeveelheid moeten verzenden komende maandag dat ze gewoon al begonnen zijn met de voorbereidingen.green-tea schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:24:
Ga er maar vanuit dat BS gewoon alle verzendlijsten klaar heeft liggen zodat als de game binnen is en verzonden wordt dit sneller gaat (lees voorbereidend werk). Hierdoor krijg je dus ook een track en trace code omdat er is gemeld dat er een pakket is klaar gemaakt, ook al zou BS hem pas over 2 dagen afleveren.
Op maandag zullen de pakjes pas afgegeven worden bij de post.
En zojuist ook een verzendbevestiging ontvangen van Bol.com, geagendeerd voor morgen tussen 09:00-12:00
Zolang hij nog op "zending wordt voorbereid" staat zal de bezorgdatum elke dag een dag naar voren geschoven worden als BS het nog niet meegeeft
Dit is puur een voor aanmelding van een zending
Ze meldden mij vanmiddag dat zij op de nacht van Maandag op Dinsdag de game overdragen wordt aan PostNL, en dat hij dus op releasedag in huis moet liggen. Niet zo liegen.Fenomeno24 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:27:
En zojuist ook een verzendbevestiging ontvangen van Bol.com, geagendeerd voor morgen tussen 09:00-12:00![]()
![]()
+1, wel leuk van PostNL om niet wetend hier gek mee te maken.nooberke schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:28:
Zolang hij nog op "zending wordt voorbereid" staat zal de bezorgdatum elke dag een dag naar voren geschoven worden als BS het nog niet meegeeft
Tsja, soms moet je handig met de klantenservice omgaanDaggettD schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:28:
[...]
Ze meldden mij vanmiddag dat zij op de nacht van Maandag op Dinsdag de game overdragen wordt aan PostNL, en dat hij dus op releasedag in huis moet liggen. Niet zo liegen.
Verwijderd
Show dan even die bevestiging?Fenomeno24 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:33:
[...]
Tsja, soms moet je handig met de klantenservice omgaan
U vraagt, het internet draaitcreapYYY schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:18:
Het hyped de hype alleen nog meer. Ik wil meermeermeermeermeeeeeeeeeer![]()
![]()
nevmind
[ Voor 94% gewijzigd door Vuvuzela op 12-09-2013 19:35 ]
I served in a company of heroes.
Heb het toevallig wel is gehad met een webwinkel die een foutje had gemaakt, hij kan zo zonder problemen een weekje daarop blijven staangreen-tea schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:29:
[...]
+1, wel leuk van PostNL om niet wetend hier gek mee te maken.
Het spel lijkt niet echt soepel te gaan...rockmanz schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:35:
[...]
U vraagt, het internet draaitHier een convertible die z'n dak inklapt http://instagram.com/p/eKvVEcoo_M/#
Ook knalt die SUV tegen die Sedan aan in de bocht

Ughhh. Had gehoopt dat het verkeer iets intelligenter zou zijnnooberke schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:37:
[...]
Het spel lijkt niet echt soepel te gaan...
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Wat de fuck ben jij voor aap.nooberke schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:37:
[...]
Het spel lijkt niet echt soepel te gaan...
Een convertible die fucking zijn dak open en dicht kan doen, en jij komt aan met "Ook knalt die SUV tegen die Sedan aan in de bocht 8)7"
Euh?!shoombak schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:41:
[...]
Wat de fuck ben jij voor aap.
Een convertible die fucking zijn dak open en dicht kan doen, en jij komt aan met "Ook knalt die SUV tegen die Sedan aan in de bocht 8)7"
Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.
Verwijderd
Ook bij Bol.com georderd, maar nog geen bevestiging van verzending ontvangen.Fenomeno24 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:27:
En zojuist ook een verzendbevestiging ontvangen van Bol.com, geagendeerd voor morgen tussen 09:00-12:00![]()
![]()
Ik weet dat ik geen mod ben.. wil ik ook niet zijn. Maar hou t aub ff gezellig.. we staan aan dezelfde kant.
Met een speelse zinsmelodie gaf ik het meisje van de klantenservice aan van hey, mijn pre order is al een maand oud en jullie hebben vandaag een flinke batch ontvangen. Vervolgens met een diepere stem: ik zou dolgraag één van u willen ontvangen

Verwijderd
Mooi, dan ga ik ook even mijn zwoele stem oefenen. Kan ik hem morgen ophalen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 19:46 ]
Ja...slechte AI dan tochshoombak schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:41:
[...]
Wat de fuck ben jij voor aap.

zie bovenDonstil schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:49:
Hebben jullie dit gezien?
Werkend dak, ziet er bruut uit!
http://instagram.com/p/eKvVEcoo_M/
http://tinyurl.com/5sdar8p
Verwijderd
Net met de klantenservice van Bol.com gesproken, en de conclussie is dat GTA V later in de maandag middag pas verzonden wordt, zodat deze op 17 September in de brievenbus ligt. Je krijgt dus ook pas DAN een verzendbevestiging.
Mochten jullie dit zelf willen navragen, ga dan naar de volgende link
https://www.bol.com/nl/klantenservice/index.html, en typ in het chat venster 'live chat', dan wordt je doorverbonden met een medewerker.
Mochten jullie dit zelf willen navragen, ga dan naar de volgende link
https://www.bol.com/nl/klantenservice/index.html, en typ in het chat venster 'live chat', dan wordt je doorverbonden met een medewerker.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 19:55 ]
Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:52:
Net met de klantenservice van Bol.com gesproken, en de conclussie is dat GTA V later in de maandag middag pas verzonden wordt, zodat deze op 17 September in de brievenbus ligt. Je krijgt dus ook pas DAN een verzendbevestiging.
Ik heb nooit eerder zo'n grote hype rondom een game gezien. Machtig mooi om mee te maken
Maar je weet dat de klantenservice alleen in hun script kijkt wat er voorgeschreven staat en dus geen rekening houdt met fouten in het proces?Verwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:52:
Ik wel.... GTA IVFenomeno24 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:54:
[...]
![]()
Ik heb nooit eerder zo'n grote hype rondom een game gezien. Machtig mooi om mee te maken
En nog iemand anders met gta5. Wie weet post diegene ook gameplay.
http://instagram.com/p/eKyLgsALbG/#
Is dat Vine btw altijd zo traag? Of hebben ze door gta5 dubbel zo veel traffic
http://instagram.com/p/eKyLgsALbG/#
Is dat Vine btw altijd zo traag? Of hebben ze door gta5 dubbel zo veel traffic
[ Voor 29% gewijzigd door Vuvuzela op 12-09-2013 20:05 ]
Een domme vraag misschien, maar moet ik instagram op mijn telefon downloaden om hier gewoon een filmpje te zien?
Niet dat ik alles wil zienn, maar een dak dat opengaat lijkt me geen kwaad kunnen.
Niet dat ik alles wil zienn, maar een dak dat opengaat lijkt me geen kwaad kunnen.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
Wishful thinkingshoombak schreef op donderdag 12 september 2013 @ 19:55:
[...]
Maar je weet dat de klantenservice alleen in hun script kijkt wat er voorgeschreven staat en dus geen rekening houdt met fouten in het proces?

Geachte heer/mevrouw
Uw bestelling met ordernummer 10373781 is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, op onderstaand afleveradres bezorgd.
mijn adres
Indien uw pakket niet door de brievenbus past of een hoge waarde
vertegenwoordigt, wordt het als pakketpost verzonden. In dit geval kunt u
via onderstaande link de status van de verzending van uw pakket via PostNL
Pakketservice track&trace volgen. Pakketten worden over het algemeen later
op de dag bezorgd dan de brievenbuspost.
De barcode(s) van uw zending is/zijn:
-
Indien bovenstaande link niet klikbaar is, dient u de gehele link te
knippen en vervolgens in de adresbalk van uw webbrowser te plakken.
Wij wensen u veel plezier met uw aankoop,
De shopmanager
[ Voor 3% gewijzigd door Tripwire999 op 12-09-2013 20:21 ]
Verwijderd
Nice, op naar de BS morgen.Tripwire999 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:21:toon volledige bericht
[afbeelding]
Geachte heer/mevrouw
Pakketservice.
mijn adres
-
De shopmanager
Heel fijn dat de andere GTA topic dicht is. Volgens mij neemt die mod zijn taak iets te serieus. Hij gaat de slowchat verwijderen. Waarom? Net of iemand die topics verder dan 1 pagina terug leest. En nu moet meneer weg, en blijft het topic dicht.. Logisch ja..
Einde mededeling
Einde mededeling
Op EFnet blijkt iemand een kopie van het spel weten te bemachtigen, ze zijn hem nu aan het rippen en dan gaan ze hem "spotten".
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
Ik gok tegen de tijd dat die er op staat (5 uur) dat een releasegroup hem er al op heeft staan.. Althans dat hoop ik haha
Gaat trouwens over de X360 versie
Gaat trouwens over de X360 versie
Verwijderd
Ik ben het met je eens.RMX schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:23:
Heel fijn dat de andere GTA topic dicht is. Volgens mij neemt die mod zijn taak iets te serieus. Hij gaat de slowchat verwijderen. Waarom? Net of iemand die topics verder dan 1 pagina terug leest. En nu moet meneer weg, en blijft het topic dicht.. Logisch ja..
Einde mededeling
Als je nu blijft controleren dan zal je misschien zien dat de bezorgdatum per dag wordt verlengd tot de 16e en dan leveren ze hem precies op de 17e.Tripwire999 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:21:toon volledige bericht
[afbeelding]
Geachte heer/mevrouw
Pakketservice.
mijn adres
-
De shopmanager
Al vaak genoeg gezien bij zulke leveringen.
Verwijderd
Ja, een simpele query uitvoeren om de laatste 30 pagina's te verwijderen denkt 'ie ook niet aan. Ach, als hij het leuk vind om te doen.RMX schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:23:
Einde mededeling
Verwijderd
Daarnet stond deze zin er toch nog bij: Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.Tripwire999 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:21:toon volledige bericht
[afbeelding]
Geachte heer/mevrouw
Pakketservice.
mijn adres
-
De shopmanager
Inderdaad! En nu zit meneer GTST te kijken, en moete wij wachtenVerwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:27:
[...]
Ja, een simpele query uitvoeren om de laatste 30 pagina's te verwijderen denkt 'ie ook niet aan. Ach, als hij het leuk vind om te doen.
Waar heb je dat andere topic voor nodig dan? Slowchat wat we de laatste dagen doen hoort in dit topic. Dus prima toch? Nu weet je zeker dat je niks mist als je niet beide topics in de gaten houdt.
Iemand van Tweakers zit - naast mij - ook in dat efnet kanaal. Het is één fantastisch grote chaos.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x
InderdaadVerwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:28:
[...]
Daarnet stond deze zin er toch nog bij: Games met een releasedatum worden op de dag van release geleverd.
Tripwire999

Verwijderd
Linkie?SacreBleu schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:36:
Iemand van Tweakers zit - naast mij - ook in dat efnet kanaal. Het is één fantastisch grote chaos.
FUUUUUUUU*@!*#*&&
kom er net achter dat mijn schoonouders volgende week een weekje komen logeren.
HELP!
HELP!
Verwijderd
hahaha, ga jij dan naar hun huisMark- schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:39:
FUUUUUUUU*@!*#*&&
HELP!
En de hype begint ook al op Marktplaats 
http://bit.ly/1eIuein
Even gebeld.. en hij zegt er meer dan 250 voor zowel Xbox als PS te krijgen.
:)
1 dag actief op MP dussss:PDutchGamer schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:41:
Dat is lekker cashen. Heb het een x met COD gedaan in Tiel, paar dagen voor release..DutchGamer schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:41:
Ik zou ook een nieuw account maken als ik "illegaal" bezig zou zijn..
:)
en ik rij er nog steeds niet voor naar den haag ;-)DutchGamer schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:43:
[...]
Ik zou ook een nieuw account maken als ik "illegaal" bezig zou zijn..
Dat wordt s'nachts gamen met je headset op.Mark- schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:39:
FUUUUUUUU*@!*#*&&
HELP!
Over paar uur barst het waarschijnlijk echt los qua gameplay beelden. Evt livestreams etc. etc heb er zin in
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 12-09-2013 20:49 ]
en nog moet ik zeggen dat R* het nog lang geheim weet te houden:PVuvuzela schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:48:
Over paar uur barst het waarschijnlijk echt los qua gameplay beelden. Evt livestreams etc. etc heb er zin in
Verwijderd
Erg jammer dat het allemaal schijnt te gaan lekken. Maar Rockstar heeft goed der best gedaan. Nu moet ik alleen extra voorzichtig zijn, zodat ik geen spoilers lees.
Nou ik vind het anders erg netjes van rockstar dat alle info die er is bijna alleen van rockstar afkomstig is. En dat tot 4 dagen voor de release voor één van de grootste games aller tijden, respect hoor! Wel weer jammer dat er van die gasten zijn die niet gewoon ff die 4 daagjes kunnen wachten. We wachten al 1,5 jaar
dan kan die laatste 96 uur dr ook nog wel bij toch?
neeArwintju schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:55:
Nou ik vind het anders erg netjes van rockstar dat alle info die er is bijna alleen van rockstar afkomstig is. En dat tot 4 dagen voor de release voor één van de grootste games aller tijden, respect hoor! Wel weer jammer dat er van die gasten zijn die niet gewoon ff die 4 daagjes kunnen wachten. We wachten al 1,5 jaardan kan die laatste 96 uur dr ook nog wel bij toch?
Verwijderd
Opzich snap ik het wel, wanneer jij het spel in handen zou hebben zou je ook meteen gaan spelen.Arwintju schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:55:
Nou ik vind het anders erg netjes van rockstar dat alle info die er is bijna alleen van rockstar afkomstig is. En dat tot 4 dagen voor de release voor één van de grootste games aller tijden, respect hoor! Wel weer jammer dat er van die gasten zijn die niet gewoon ff die 4 daagjes kunnen wachten. We wachten al 1,5 jaardan kan die laatste 96 uur dr ook nog wel bij toch?
Ik heb het geluk dat ik dit weekend iets te doen heb, waardoor de tijd wat sneller lijkt te gaan. Dan hoef ik in principe nog maar 24 uur (verveeld) te wachten.
En denk dat de Xbox 360 versie ook binnenkort zal komen:green-tea schreef op donderdag 12 september 2013 @ 20:47:
Gtav ps3 staat op torrent
Abgx
Ja maar ik kan het wel opbrengen om 4 dagen nog te wachten en dan te spelen op de release dag! Maargoed opzich als iemand eerder aan de game kan komen (legaal) dan wens ik ze veel succesVerwijderd schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:03:
[...]
Opzich snap ik het wel, wanneer jij het spel in handen zou hebben zou je ook meteen gaan spelen.
Ik heb het geluk dat ik dit weekend iets te doen heb, waardoor de tijd wat sneller lijkt te gaan. Dan hoef ik in principe nog maar 24 uur (verveeld) te wachten.
Illegaal is voor mij out of the question bij deze game. Dat heeft R* niet verdiend! Alhoewel het natuurlijk sowieso niet mag hea illegaal

[ Voor 10% gewijzigd door Arwintju op 12-09-2013 21:18 ]
Ps3 was foutje hahs was 239Danno88 schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:16:
[...]
En denk dat de Xbox 360 versie ook binnenkort zal komen:
Abgx
Het slotje is wel naar inderdaad, maar de topicwarning moet dan ook wel effe worden aangepast.
Ik ben zojuist trouwens klaar met 95% van de tekst van de nieuwe TS. Bij elkaar net iets meer dan 10 pagina's lol
Morgen maar even afmaken, beeldmateriaal erbij zoeken, headertjes maken en bbcode erbij zetten. Hij wordt mooi 
Maandagavond komt zo te merken de review van IGN voor de game: http://www.ign.com/articl...grand-theft-auto-v-review
Ik ben zojuist trouwens klaar met 95% van de tekst van de nieuwe TS. Bij elkaar net iets meer dan 10 pagina's lol

Maandagavond komt zo te merken de review van IGN voor de game: http://www.ign.com/articl...grand-theft-auto-v-review
[ Voor 16% gewijzigd door Martinspire op 12-09-2013 21:29 ]
En wanneer van Tweakers?Martinspire schreef op donderdag 12 september 2013 @ 21:28:
Mooi, die van het dak open en sluiten filmpje post alleen nog maar pikkenVuvuzela schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:11:
http://instagram.com/p/eLEXpRQy8J/#
Nieuwe bron. 1e filmpje.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee ik las ff dit topic door http://www.neogaf.com/for...read.php?t=675821&page=39
Nou dat is fraai. Krijg net een mail van ALL4Games dat ze te weinig exemplaren binnen gaan krijgen morgen en dat ik niet bij de eerste leveringen zal zitten.
Iemand tips waar nog uit voorraad te pre-orderen valt?
edit: Ah Bol heeft nog PS3 zie ik. X360 geeft aan dat die is uitverkocht. PS3 moeten ze dus nog hebben.
Iemand tips waar nog uit voorraad te pre-orderen valt?
edit: Ah Bol heeft nog PS3 zie ik. X360 geeft aan dat die is uitverkocht. PS3 moeten ze dus nog hebben.
[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 12-09-2013 22:24 ]
Mediamarkt vind ik sowieso een beetje lame, pre-order je met afhalen ruim van tevoren (maand geleden, betaald met iDeal), kan je hem alsnog niet ophalen tijdens de GTA-V nachtopeningniekvandermeer schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:24:
Mediamarkt hoef je in elk geval niet meer te proberen.
Dan weet ik dat voor de volgende keer als een game pre-order, niet meer bij MM.
Verwijderd
Hopen dat Game Mania genoeg exemplaren ontvangen, zodat ik het spel in de nachtopening kan halen (heb pre-order), zo niet ontvang ik gelukkig ook nog een exemplaar van Bol.com
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2013 22:32 ]
Nogal wiedes, het online gebeuren staat los van de winkels. Dat is, voor zover ik weet, bij elke winkel zo.Bartjuh schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:28:
[...]
Mediamarkt vind ik sowieso een beetje lame, pre-order je met afhalen ruim van tevoren (maand geleden, betaald met iDeal), kan je hem alsnog niet ophalen tijdens de GTA-V nachtopening![]()
Dan weet ik dat voor de volgende keer als een game pre-order, niet meer bij MM.
Je kunt toch alsnog naar de nachtopening gaan en je preorder annuleren?
die heb je zeker van 2 posts geleden gekopieerd
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Haha, momenteel 2353 viewers. Benieuwd wat dat aantal zometeen is
Lol nee via dat forum dat ik net poste. En in zelfde minuut gepost als 2 posts boven mij.rjpurk schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:33:
[...]
die heb je zeker van 2 posts geleden gekopieerd
HM... missie.. die hoef ik nog niet te zien
Na F5 gaat het weer door. Dunno hoe dat werkt daar. Nu lijkt het wel voorbij te zijncreapYYY schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:35:
Hij stopt al..
@ Gropah. Niemand heeft het hier over downloads toch?
[ Voor 21% gewijzigd door Vuvuzela op 12-09-2013 22:37 ]
Wordt geen woord over gerept. Het gaat hier over lekkages.Gropah schreef op donderdag 12 september 2013 @ 22:35:
[modbreak]Mag ik iedereen er aan herinneren dat het bespreken/aankondigen van illegale downloads etc niet is toegestaan[/]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch