CoolKecin schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:46:
[...]
spoiler:Ik zag er 1 die neergehaald werd door een straaljager. Da fuck.
Verwijderd
Oh ja natuurlijk, niet iedereen heeft toegang tot de huiskamer. Ik heb iniedergeval gevraagt bij welke shop hij hem gepreorderd had. Nu even wachten op antwoordCybpraetorian schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:43:
Niet iedereen heeft daar blijkbaar toegang tot, krijg error: geen toegang...
Heb die van mij overigens vanochtend pas besteld bij gamediscounter.com
Had ze vooraf gebeld en ze verzekerde mij dat als ik vandaag zou bestellen, ik hem morgen in huis zou hebben.
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 14:51 ]
Klopt! YouTube: GTA V - 747 Plane Gameplay - Xbox 360Redax schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:43:
Vanmiddag heb ik in een livestream iemand zien vliegen met een jumbo jet kan dat? Ik zie hem namelijk nergens terug komen in voertuig lijsten van GTA V?!?

Oke, wie van jullie heeft zn vriendin gedumpt?
RKorenberg schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:20:
Nog meer mensen bij Bol.com bestelt? Gezien ze nu zijn uitverkocht op de site wordt ik een beetje huiverigStatus staat namelijk : Wordt verwerkt, verzending : Op verschijningsdatum.
Heb hem net 2 weken geleden ge pre-orderd namelijk vandaar...

Ik ben benieuwd, hoop 'm gewoon morgen te krijgen...
Grr als ik nou een verzendbevestiging had van dixons dat was ik niet zo aan t twijfelen om m bij bol dan ook maar te bestellen..MarkoAlmelo schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:49:
Bol heeft weer CE's en SE's binnen
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
natuurlijk krijg je m morgen.TJHeuvel schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:50:
[...]
[afbeelding]
Zojuist even snel gechat met een mevrouw van Bol.com. Antwoord:Stefandepefan schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:46:
Ik verwacht de levering nog steeds morgen (Bol.com), maar mocht hij later komen is het geen ramp. Ik denk morgen nog niet aan de slag te kunnen gaan met deze game helaasch. Misschien al installeren... maar dan houd de pret wel op.
No worries jongens, ze gaan morgen dus gewoon aankomen.Op het moment dat het artikel wordt verzonden wordt er een verzendbevestiging verzonden. Aangezien de releasedatum 17-09-2013 is zal het artikel vanavond verzonden worden.
Ik heb ook aantal keer nachtreleases meegemaakt met Call of duty bij MM r'dam centrum. Het was daar altijd wel serieus druk, als je het gebied daar kent(Google maps Check het ff in streetview) Dan was de rij soms tot bij de KFC of er voorbij in die straat... Ingang van de MM is ong. ter lengte van de Pepsi ding wat je daar op de foto ziet staan.Rhemme schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:15:
[...]
Vraag uit het GTA5 algemene topic van iemand.
Weet iemand hier hoe het bij eerdere nachtreleases met de drukte was? Bijvoorbeeld GTA4 of Call of Duty?
Ik denk dat de nachtrelease van GTA V alleen maar groter en drukker gaat worden.
Ik ga straks ook gewoon voor sluitingstijd even langs de intertoys hier in de buurt waar geen nachtverkoop is, of ik hem dan eventueel mee kan krijgen.
Dixons: "In behandeling".TJHeuvel schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:50:
[...]
[afbeelding]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Ik zie net dit staan:TJHeuvel schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:50:
[...]
[afbeelding]
ik ga er dus ook gewoon vanuit dat ik hem morgen hebBELANGRIJKE GTA V INFORMATIE!
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 13-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
SE van dixons zojuist verzonden. Vanavond toch maar niet in de rij bij de MM dus.
Ok, sorry folks hierna hou ik op maar damn, verzendbevestiging van Dixons van mijn X360 SE edition. Morgen dus lekker in huis! YEAH! Ik voel me echt een klein kind lol
Kan geen toeval zijn, heheShiverzz schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:53:
SE van dixons zojuist verzonden. Vanavond toch maar niet in de rij bij de MM dus.
[ Voor 40% gewijzigd door Mu.siQ op 16-09-2013 14:54 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
TJHeuvel schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:50:
[...]
[afbeelding]
Dit gold voor mijn Special Edition, maar neem aan dat dit ook geld voor alle normale edities.Op het moment dat het artikel wordt verzonden wordt er een verzendbevestiging verzonden. Aangezien de releasedatum 17-09-2013 is zal het artikel vanavond verzonden worden.
Luister nu naar Faith - No More-Midlife Crisis, oh god the memories!
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Zo, stukje zenuwen minder. Ook mijn dixons SE staat op verzonden 
Nu NL post nog zorgen voor een mooie tijdsmelding
Nu NL post nog zorgen voor een mooie tijdsmelding
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
ProfoundValue schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:51:
[...]
Zojuist even snel gechat met een mevrouw van Bol.com. Antwoord:
[...]
No worries jongens, ze gaan morgen dus gewoon aankomen.
YouTube: America - A Horse With No Name+Lyrics Als je dan in de country stadje reed volgens mij helemaal rechts boven in.!!
Gisteren besteld bij MyCom (voor PS3), vandaag verzonden. Dus morgen in huis als alles bij PostNL goed gaat. o/
Zaterdag had m'n vriendin GTA 5 besteld voor mij (
) bij Bol.com, maar dat was dus na 13/09. Ik vind het echt achterlijk dat ze toen niets zeiden over de leveringsproblemen...
Net haar maar gevraagd om hem te annuleren, dan halen we hem morgen zelf wel ergens anders.. Media Markt ofzo..
Net haar maar gevraagd om hem te annuleren, dan halen we hem morgen zelf wel ergens anders.. Media Markt ofzo..
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Of Alice in Chains - Them BonesThE_OwNeR schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:55:
Luister nu naar Faith - No More-Midlife Crisis, oh god the memories!
Wat betreft de vraag of het aan te raden is om ook Disc 2 te installeren op de HDD voor de Xbox 360-eigenaren:

https://twitter.com/Rocks...status/379334166086557696

[ Voor 13% gewijzigd door ProfoundValue op 16-09-2013 14:59 ]
Ben ik ook benieuwd naar! Ben morgen niet thuis namelijk...Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:59:
Past het pakketje van bol.com trouwens gewoon door de brievenbus?
Ja ik helaas ook nietthijsheerst schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:59:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar! Ben morgen niet thuis namelijk...
Ik zou willen dat ze het als pakket verzonden, de pakketbezorger komt namelijk vrij vroeg in de ochtend (~10 uur). De reguliere brievenbuspost daarintegen komt pas rond een uur of 14/15
.
Maar ik heb eerder games besteld / gepreordered bij bol.com en het komt altijd als brievenbuspost.
Maar ik heb eerder games besteld / gepreordered bij bol.com en het komt altijd als brievenbuspost.
Ik betwijfel of dat past, zo'n blimp is best groot...
[ Voor 25% gewijzigd door TJHeuvel op 16-09-2013 15:03 ]
hier een free roam livestream met trevor: http://instagib.tv/munnermale
https://www.facebook.com/...1&relevant_count=1&ref=nf
[ Voor 64% gewijzigd door HansAnders07 op 16-09-2013 15:05 ]
Normale wel, CE en SE niet. Dat gaat via pakketpost (helaasVerwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:59:
Past het pakketje van bol.com trouwens gewoon door de brievenbus?
Ik merk het...
Heb dropbox en via Facebook direct geprobeerd maar werkt beiden niet, nu de directe link er maar neergezet.
Het is dus Hardwell die al een Collectors Edition heeft..
http://mycom.nl/gaming-so...gorypages&pB=ctotopclicks
Bezorgen
Thuisbezorgd op 08 oktober 2013
Daar zijn ze er ook doorheen zo te zien
Bezorgen
Thuisbezorgd op 08 oktober 2013
Daar zijn ze er ook doorheen zo te zien
Niet
Normale wel, CE en SE niet. Dat gaat via pakketpost (helaasthijsheerst schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:59:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar! Ben morgen niet thuis namelijk...
Thanks! In dat geval kan ik morgen gewoon aan de gangMarkoAlmelo schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:07:
[...]
Normale wel, CE en SE niet. Dat gaat via pakketpost (helaas)
Beter komt er ook een Android appVerwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:05:
Oh daar is die iFruit app, https://itunes.apple.com/...o-ifruit/id697056811?mt=8
Kan maar 1 ding bedenken:ProfoundValue schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:59:
Wat betreft de vraag of het aan te raden is om ook Disc 2 te installeren op de HDD voor de Xbox 360-eigenaren:
[afbeelding]
[afbeelding]
Data van de HDD + tegelijkertijd data van de DVD = meer performance dan HDD alleen
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
Ik dacht ik neem eens een kijkje bij onze lokale Intertoys, ze zijn gewoon vannacht ook gewoon open!
De SE hadden ze helaas niet meer, maar de normale kon ik nog pre-orderen voor vannacht!
Dit is in Nijverdal.
Dit is in Nijverdal.
Lijkt me wel, dan kan die dus "hybriede" I/O loads doen enzo. Terwijl je anders alleen de HDD belast. Neem aan dat beide dus ook sneller is?!Bolk schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:10:
[...]
Kan maar 1 ding bedenken:
Data van de HDD + tegelijkertijd data van de DVD = meer performance dan HDD alleen
installatie van disc1 duurt gewoon 45 min..
overigens maakt het wel degelijk snelheids verschil uit als je ook disc2 installeerd.
al is het alleen met de start van de game, verder tijdens gameplay merk je geen verschil dus dat kan het argument van rockstar zijn om het niet te doen..
overigens maakt het wel degelijk snelheids verschil uit als je ook disc2 installeerd.
al is het alleen met de start van de game, verder tijdens gameplay merk je geen verschil dus dat kan het argument van rockstar zijn om het niet te doen..
https://vdr.one | Certified Drone Pilot A1/A3+A2
HAH, gebeurt er ook een keer wat spannends in NijverdalDanielson schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:11:
Ik dacht ik neem eens een kijkje bij onze lokale Intertoys, ze zijn gewoon vannacht ook gewoon open!De SE hadden ze helaas niet meer, maar de normale kon ik nog pre-orderen voor vannacht!
Dit is in Nijverdal.
Verwijderd
Ze raden het niet voor niets af lijkt me. al vind ik het wel een vreemd verhaal.Qualixo schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:11:
installatie van disc1 duurt gewoon 45 min..
Ik ben eem DM via twitter gestuurd maar Bol en als je je bestelnummer doorgeeft kunnen ze kijken of je hem morgen wel of niet hebt. Ik krijg hem in ieder geval wel!
Om dan elke keer die spin-up te horen van die dvd-drive?Kecin schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:11:
Lijkt me wel, dan kan die dus "hybriede" I/O loads doen enzo. Terwijl je anders alleen de HDD belast. Neem aan dat beide dus ook sneller is?!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Er stonden toch al gauw zo'n 50 man op de lijst, ik ben benieuwd!E2TK schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:12:
[...]
HAH, gebeurt er ook een keer wat spannends in Nijverdal
Verwijderd
Ik pas, komt Gerard Joling over GTA lullen....Verder zijn er BN’ers met een liefde voor de Grand Theft Auto-serie en expert bij elkaar gezet om het te hebben over Grand Theft Auto V. Al met al wordt het een epische avond! Vanavond om 22:30 is het de tijd om languit op de bank te liggen en in te tunen op MTV. Je kunt gezellig mee doen door te tweeten met #GKGTAV en wellicht wordt jouw vraag beantwoord door de experts of win je een gruwelijk GTA V t-shirt!
Ik heb SSD in mijn PS3 (super slim versie)... Try againKecin schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:11:
[...]
Lijkt me wel, dan kan die dus "hybriede" I/O loads doen enzo. Terwijl je anders alleen de HDD belast. Neem aan dat beide dus ook sneller is?!
Land van het eeuwige vuur
Wat zitten sommigen moeilijk te doen zeg. Als je hem gegarandeerd wil hebben ga dan vanmiddag nog naar een Media Markt om hem te pre-orderen voor de night release. Of ga morgen vijf minuten voor openingstijd voor je game winkel staan.
Met online pre-orders (bol.com etc.) moet je even afwachten of hij de 17de daadwerkelijk op de je deurmat ligt. Wie weet krijg je hem een dag later.
Met online pre-orders (bol.com etc.) moet je even afwachten of hij de 17de daadwerkelijk op de je deurmat ligt. Wie weet krijg je hem een dag later.
Van de site bol.com:EnigmaNL schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:13:
Ik ben eem DM via twitter gestuurd maar Bol en als je je bestelnummer doorgeeft kunnen ze kijken of je hem morgen wel of niet hebt. Ik krijg hem in ieder geval wel!
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
Dus ik ga ervan uit dat ik het morgen ook binnen heb
ik ook:ThE_OwNeR schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:31:
Om alvast in de mood te komen de GTA SA soundtrack aan het luisteren
YouTube: K-Rose - GTA San Andreas [FULL]
Beroeps brabander
Nog niet in de NL store helaas...Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:05:
Oh daar is die iFruit app, https://itunes.apple.com/...o-ifruit/id697056811?mt=8
Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso
Wel maar je moet het heel vaag downloaden.
Je moet via GTA vice city of china town naar de ontwikkelaar gaan (rockstar dus) en dan krijg je een lijstje van alle apps en dan kan je hem downloaden. Of via itunes
Nieuw algemeen gta 5 topic online: [Multi]Grand Theft Auto V - deel 2
Dat laatste is wel heel dubbel tov Joling!Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:13:
[...]
Ik pas, komt Gerard Joling over GTA lullen....

Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
nog een nieuwtje, MS bant consoles die GTA V eerder dan release date spelen:)
http://www.engadget.com/2...ta-5-preorder-deliveries/
Hé BAH!Niek_1981 schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:17:
[...]
Dat laatste is wel heel dubbel tov Joling!![]()
Of je klikt op je ipad/iphone gewoon op deze link:Ps3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:17:
[...]
Je moet via GTA vice city of china town naar de ontwikkelaar gaan (rockstar dus) en dan krijg je een lijstje van alle apps en dan kan je hem downloaden. Of via itunes
https://itunes.apple.com/...o-ifruit/id697056811?mt=8
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Verwijderd
Ik weet niet of dit al langs is geweest maar dit somt wel de reactie van ons morgen op!
YouTube: Hilarious Moment A 11 year old child receives GTA V in advance! (EPIC REACTION)
YouTube: Hilarious Moment A 11 year old child receives GTA V in advance! (EPIC REACTION)
Bensimpel
Positieve meneer
nog een reden om de xbone niet de kopenQualixo schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:18:

😆 - Denk ook eens om ;)
Beter lezen! "belonging to those that shared early footage of the game"Qualixo schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:18:
Verwijderd
was in ieder geval niet zo bedoeldNiek_1981 schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:17:
[...]
Dat laatste is wel heel dubbel tov Joling!![]()
Ja dat past, vorige week nog Far cry 3 gekocht bij bol. Zal dezelfde verpakking zijn.
correct, my bad!EnigmaNL schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:19:
[...]
Beter lezen! "belonging to those that shared early footage of the game"
Lol goede opvoeding, de game produceert minimaal 15x per minuut het woord fuck, asshole enz. succes met de psychiaterVerwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:19:
Ik weet niet of dit al langs is geweest maar dit somt wel de reactie van ons morgen op!![]()

[ Voor 52% gewijzigd door Qualixo op 16-09-2013 15:22 ]
Goede ouders zeg om dat aan een 11 jarige te gevenVerwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:19:
Ik weet niet of dit al langs is geweest maar dit somt wel de reactie van ons morgen op!![]()

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Heb em, thanksPs3-Opt1fl3x schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:17:
[...]
My thoughts exactlyDamian schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:20:
[...]
Goede ouders zeg om dat aan een 11 jarige te geven
Beroeps brabander
Niks mis mee, ik speelde zulke games ook al op die leeftijd en ik ben ook geen seriemoordenaar/verkrachter/autodief geworden.Damian schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:20:
[...]
Oeh, 12-09 besteld.Gummiebeer schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:16:
[...]
Van de site bol.com:
Geachte klant. Helaas is door het overweldigende succes van Grand Theft Auto 5 de standaard editie al voor release helemaal uitverkocht. Iedereen die Grand Theft Auto 5 VOOR 14-09-2013 heeft besteld ontvangt zijn game netjes op dag van release. Wij verwachten een nieuwe levering in de eerste week van oktober. Reserveer nu alvast een exemplaar!
Dus ik ga ervan uit dat ik het morgen ook binnen heb
Overigens is ALL4Games vandaag gesloten. Volgens het telefoonbandje vanwege de release van GTA V. Die zijn waarschijnlijk de hele dag aan het inpakken.
Je bent een tweaker geworden ...EnigmaNL schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:21:
[...]
Niks mis mee, ik speelde zulke games ook al op die leeftijd en ik ben ook geen seriemoordenaar/verkrachter/autodief geworden.

All-Round nerd | iRacing Profiel
Vaag verhaal.ProfoundValue schreef op maandag 16 september 2013 @ 14:59:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dus alleen maar disk 1 installeren, en disk 2 in de dvdspeler te laten.
Gaat niet of er iets mis mee is, maar wat algemene 'mening' erover wordt,EnigmaNL schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:21:
Niks mis mee, ik speelde zulke games ook al op die leeftijd en ik ben ook geen seriemoordenaar/verkrachter/autodief geworden.
over maand of wat weer in het nieuws, geweld onder kinderen door GTA5.
Heeft die game btw geen PEGI18?
Voor de mensen in de buurt van Gouda, Nedgame zit er bijna doorheen, bart smit heeft nog games voor vanavond.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
racefansonly.tv werkt hier niet meer... iemand nog een andere hd stream?
Nevermind, werkt nog
Nevermind, werkt nog
[ Voor 17% gewijzigd door Vince22 op 16-09-2013 15:26 ]
Mensen moeten eindelijk eens leren dat geweld niet door games/films/boeken/muziek komt. De algemene "mening" is fout. 50 jaar geleden riepen ze dat metal muziek mensen gewelddadig maakte en over 50 jaar roepen ze misschien dat misschien over Virtual Reality (of wat dan ook het volgende populaire medium is).SinergyX schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:23:
[...]
Gaat niet of er iets mis mee is, maar wat algemene 'mening' erover wordt,
Niet echt HD maar wel redelijke kwaliteit: http://instagib.tv/munnermaleVince22 schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:25:
racefansonly.tv werkt hier niet meer... iemand nog een andere hd stream?
Nevermind, werkt nog
Net door BS (Tilburg/Reeshof) gebeld dat ze geen CE's hebben ontvangen voor hun nachtopening.
Normale en de SE hebben ze wel gewoon liggen vanavond.
Verwijderd
@SinergyX Nedgame Gouda zit er voor de PS3 doorheen, net gereserveerd maar hij kon niet beloven dat er vannacht 1tje klaar lag.
Hier in Den Haag centrum hebben de Mediamarkt, Intertoys, Bart Smit en Gameshop allemaal nachtverkoop en die zitten allemaal op ongeveer 50m van elkaar afSinergyX schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:23:
[...]
Gaat niet of er iets mis mee is, maar wat algemene 'mening' erover wordt,
Heeft die game btw geen PEGI18?
Voor de mensen in de buurt van Gouda, Nedgame zit er bijna doorheen, bart smit heeft nog games voor vanavond.
Zag vanmiddag in het foldertje van de Saturn (reclamefolderapp) dat ze de gewone versie voor €47 verkopen.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Verwijderd
Ben net nog 'getrold' door BS in Noord. Dacht ik GTA V in de schappen te zien liggen, kom ik dichterbij staat erop 'Reserveer nu.' Bij Intertoys precies hetzelfde.lochpatje schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:26:
Net door BS (Tilburg/Reeshof) gebeld dat ze geen CE's hebben ontvangen voor hun nachtopening.
YES HIJ LIGT ER@Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:29:
[...]
Ben net nog 'getrold' door BS in Noord. Dacht ik GTA V in de schappen te zien liggen, kom ik dichterbij staat erop 'Reserveer nu.' Bij Intertoys precies hetzelfde.

....
oh het is een reserveer nu...

All-Round nerd | iRacing Profiel
Verwijderd
Net voor de zekerheid even naar de Bart Smit in Apeldoorn gefietst, want ik had nog niets gepre-ordered en ik wilde niet voor nop bij de Night Sale staan.
Ik kon nog gewoon pre-orderen en heel toevallig was er nog 1 (!) SE beschikbaar voor de PS3, dus die is voor mij
Ik kon nog gewoon pre-orderen en heel toevallig was er nog 1 (!) SE beschikbaar voor de PS3, dus die is voor mij
Zal niet de eerste en laatste zijn, volgens mij is het aantal <16 schrikbarend hoog. En ze hoeven niet eens eigenaar te zijn, gewoon effe bij de vriendjes spelen, count it upDamian schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:20:
[...]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Dont kill the MessengerEnigmaNL schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:25:
Mensen moeten eindelijk eens leren dat geweld niet door games/films/boeken/muziek komt. De algemene "mening" is fout. 50 jaar geleden riepen ze dat metal muziek mensen gewelddadig maakte en over 50 jaar roepen ze misschien dat misschien over Virtual Reality (of wat dan ook het volgende populaire medium is).
Invloed op die kids komt door veel 'normalere' zaken dan een game/film/boek/whatever, maar je ziet vaak dat ouders (nofi) alles aanwijzen als schuldige om zelf maar buiten de verantwoordelijk te blijven.
Bart Smit zou nog hebben, zo nog even bellen of er nog wat te reserveren valt, krijg steeds een foutcode op PSN. (70 euro kaal betalen wordt mij iets té veel van het goede).Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:28:
@SinergyX Nedgame Gouda zit er voor de PS3 doorheen, net gereserveerd maar hij kon niet beloven dat er vannacht 1tje klaar lag.
Verwijderd
Vind ik ook, bij CoD werkt dit bijvoorbeeld welMarkoAlmelo schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:23:
[...]
Vaag verhaal.
Dus alleen maar disk 1 installeren, en disk 2 in de dvdspeler te laten.
Wat voor foutcode? Je kunt de game niet in de achtergrond downloaden. Dit geeft een error bij het installeren. Sony heeft hier iets over gezegd op een forum. Dit was voor iedereen die problemen had de oplossing. Plus downloaden in de PS Store gaat 2 x zo snel als in de achtergrond.SinergyX schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:36:
[...]
Dont kill the Messenger![]()
Invloed op die kids komt door veel 'normalere' zaken dan een game/film/boek/whatever, maar je ziet vaak dat ouders (nofi) alles aanwijzen als schuldige om zelf maar buiten de verantwoordelijk te blijven.
[...]
Bart Smit zou nog hebben, zo nog even bellen of er nog wat te reserveren valt, krijg steeds een foutcode op PSN. (70 euro kaal betalen wordt mij iets té veel van het goede).
Gelukkig heb ik een vriendin die ook niet wachten GTA V te spelen (op de PC)
Precies, je zou van Tweakers wel verwachten dat ze dit ook wetenSinergyX schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:36:
[...]
Dont kill the Messenger![]()
Hehe. Ben blij dat ik op 13-9 dan toch de knoop doorgehakt heb.bram1984 schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:22:
[...]
Oeh, 12-09 besteld.
Overigens is ALL4Games vandaag gesloten. Volgens het telefoonbandje vanwege de release van GTA V. Die zijn waarschijnlijk de hele dag aan het inpakken.
https://untappd.com/user/OzzBier
Tja, vind het ook allemaal maar moraalridder gezeur. Zelf speelde ik op jongere leeftijd ook GTA. Ik geef mijn neefje ook de game (ook rond die leeftijd) voor zijn verjaardag. De dingen die hij op het schoolplein hoort zijn vele malen erger, geloof me.EnigmaNL schreef op maandag 16 september 2013 @ 15:40:
[...]
Precies, je zou van Tweakers wel verwachten dat ze dit ook weten. Daarom zeg ik, GTA 5 voor een 11-jarige: niks mis mee. Ouders zijn ervoor om hun kinderen normen en waarden te leren.
Daarnaast moet je zoiets onder redelijk toezicht van de ouders doen, dan komt alles in orde. Liever dat hij zich afreageert in een game dan in het echt.
AHAHAHA ik zie net dit ergens online, zit zelf ook op de Hanze. Mensen geloven dit gewoon serieus ;p

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch