Haha auw, vanaf een paar km met je rug op een hekje zonder parachute

Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Noctonix op 16-09-2013 12:42 ]
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-09-2013 12:45 ]
Ik zou contact opnemen met die GMVerwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:44:
Ik had hem gepreorderd op 12 september bij GameMania(dus 1 dag erna waardoor ik niet zeker er van ben). Wil nu naar de nachtopening gaan zodat ik hem zeker weet heb. Alleen staat er dat je bericht krijgt wanneer jou bestelling geleverd wordt. Zeg, ik krijg deze SMS niet. Zou ik dan gewoon naar de nachtlaunch kunnen gaan?
Land van het eeuwige vuur
Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III
Verwijderd
Heel fijn! Op welk systeem speelt hij?Rhemme schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:39:
[...]
PSN: Vloeibaar, Twitch: Svenniewafel YouTube Kanaal
X360.Svenderson schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:46:
[...]
Heel fijn! Op welk systeem speelt hij?
Wel duur elke keer zo'n ziekenhuisbezoek.. en vervolgens nog worden aangereden door de ambulance ook.
Neem contact op met GM ?Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:44:
Ik had hem gepreorderd op 12 september bij GameMania(dus 1 dag erna waardoor ik niet zeker er van ben). Wil nu naar de nachtopening gaan zodat ik hem zeker weet heb. Alleen staat er dat je bericht krijgt wanneer jou bestelling geleverd wordt. Zeg, ik krijg deze SMS niet. Zou ik dan gewoon naar de nachtlaunch kunnen gaan?
Bij lokale Dixons of bij jouw thuis?StaticZ schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:56:
Dixons mail binnen. Pre-order van 05-09 komt morgen binnen!
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Damn nog geen mail ontvangen van Dixons heb 11-09 besteldStaticZ schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:56:
Ik krijg mijn verzendbevestigings mail van Bol.com altijd pas ergens tussen 24:00 en 02:00 binnen.
Zo'n voorgevoel heb ikzelf dus ooklochpatje schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:02:
[...]
Ik krijg mijn verzendbevestigings mail van Bol.com altijd pas ergens tussen 24:00 en 02:00 binnen.
Ah zo, dan wachten we nog evenlochpatje schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:02:
[...]
www.youtube.com/DerOllie
Relaxt! Ik heb een pre-order van eind mei dus dan verwacht ik die mail toch ook wel binnen enkele uren. Anders zou ik het wel een beeeetje raar vinden en heel hard balen.StaticZ schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:56:
Zie hierboven. Dus ik wacht nu ook nog ongeduldiger af.Qequero schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:58:
[...]
a
Damn nog geen mail ontvangen van Dixons heb 11-09 besteld
[ Voor 26% gewijzigd door Mu.siQ op 16-09-2013 13:04 ]
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
11 jaar en GTA VCybpraetorian schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:03:
http://www.nu.nl/tech/357...-onderzocht-rockstar.html
Check ook het filmpje waarin een 11 jarig jochie GTA 5 van zn ouders(?) krijgt, en het aanpakt als een pop; geeft het een kusje en houd het dicht tegen zn lichaam aan...
Daf*q...![]()
Anders hoor je er natuurlijk niet meer bij op het schoolplein
veldkampj schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:06:
[...]
Anders hoor je er natuurlijk niet meer bij op het schoolplein
[ Voor 16% gewijzigd door ProfoundValue op 16-09-2013 13:08 ]
Zoveel #yoloswag kan mn scherm niet aanProfoundValue schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:07:
[...]
[video]
Zo hoor je er pas bij tegenwoordig.
Fresh off 'het klimrek'!
Bensimpel
Positieve meneer
yup!Verwijderd schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:20:
Hoop Nijmegenaren hier, zijn jullie vannacht te vinden bij de Gamemania?
😆 - Denk ook eens om ;)
Raar dan, ik heb eerder besteld en (nog) niets gehoord. Geen fifo dusStaticZ schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:56:
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Gegroet!
helaas, ik ga naar mm in enschede (voordeel is dat je droog staat, mocht het regenenLuukwaHD schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:13:
Iemand die naar gameshop twente gaat in Hengelo?
Ach, beetje regenBensel15 schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:14:
[...]
helaas, ik ga naar mm in enschede (voordeel is dat je droog staat, mocht het regenen
Vraag uit het GTA5 algemene topic van iemand.Ik ga vanavond naar mediamarkt Roermond...iemand enig idee hoelang zo een rij kan worden of niet? Ben van plan om kwart voor 12 aan te komen. Of is t aansluiten uur van te voren?
Bensimpel
Positieve meneer
Bij de BS krijg je een 5 euro kadokaart.Decennia schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:14:
Mediamarkt prijs: 47 euro
Bart Smit prijs: 53 euro
Zou ik die 6 euro korting krijgen![]()
![]()
😆 - Denk ook eens om ;)
Ik zit nog geduldig te wachten op de mail, ge pre-orderd op 10-09StaticZ schreef op maandag 16 september 2013 @ 12:56:
Ben bij de nachtrelease geweest van MW2 en MW3. Ging daar altijd rond 10 uur heen en dan was het al best wel druk hoor. Vergis je nietRhemme schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:15:
[...]
Vraag uit het GTA5 algemene topic van iemand.
Weet iemand hier hoe het bij eerdere nachtreleases met de drukte was? Bijvoorbeeld GTA4 of Call of Duty?
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
wait whuuut?!Noctonix schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:16:
Ik ga naar de Nachtopening bij de GM in Roosendaal, rondt kwart over 10 in de rij staan in de hoop een beetje voor in kunnen wachten..
Ja beter vroeg erbij haha, ben ook met twee maatjes dus niet dat ik daar koos vriendloos in m'n uppie ga wachten
Bensimpel
Positieve meneer
Druk lol, bij GTA 4, was ik er al rond 11 uur, was al lekker gezellig toenRhemme schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:15:
[...]
Vraag uit het GTA5 algemene topic van iemand.
Weet iemand hier hoe het bij eerdere nachtreleases met de drukte was? Bijvoorbeeld GTA4 of Call of Duty?
😆 - Denk ook eens om ;)
Zou ik die meteen mogen gebruiken?Bensimpel schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:15:
[...]
Bij de BS krijg je een 5 euro kadokaart.
Gegroet!
Ik weet nog met Lich King release mensen om 6 uur al voor de deur stonden, in Gouda kwamen we tegen 11 aan, daar stond ook gok 50-60 man voor ons.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Toch wel?
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
www.youtube.com/DerOllie
wijze woorden
Bensimpel
Positieve meneer
Hengelo is toch een gat?Kecin schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:23:
Ik neem toch aan dat er bij de MM in Hengelo geen 1000 mensen staan te wachten? Ik ga eerder uit van een groepje van 50 ofzo? Of is mijn verwachting nu compleet verkeerd?!
😆 - Denk ook eens om ;)
Bij de wijlen GameMania in Amersfoort was ik er ook met de release van Wotlk.SinergyX schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:20:
[...]
Ik weet nog met Lich King release mensen om 6 uur al voor de deur stonden, in Gouda kwamen we tegen 11 aan, daar stond ook gok 50-60 man voor ons.
Xbox: Gulpener88
Bij Bol krijg je als het goed rond middernacht een email met verzend bevestiging. En anders pik ik morgen 2 exemplaren op bij MediamarktValandil schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:23:
Hmmm, bij Bol.com staat het nog op wordt verwerkt....
Heb er nog alle vertrouwen in
Thanks!Giorito schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:24:
[...]
Bij Bol krijg je als het goed rond middernacht een email met verzend bevestiging. En anders pik ik morgen 2 exemplaren op bij Mediamarkt
wijze woorden
Zeh Germans are coming??LuukwaHD schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:25:
Volgens mij gaat het bij de MM in hengelo behoorlijk druk worden hoor, kans dat er duitsers komen is ook best groot.
Die zie je denk ik eerder in Enschede? Ik heb een pre-order staan en ik wil de SE en die gaan ze gok ik vannacht niet verkopen?LuukwaHD schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:25:
Volgens mij gaat het bij de MM in hengelo behoorlijk druk worden hoor, kans dat er duitsers komen is ook best groot.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik speelde ook al op belachelijk jonge leeftijd GTA 1 en 2 (en Wolfenstein 3DScrtz schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:07:
speelde ook al op me 8e ofzo gta 1 en 2 toendertijd, als ik nu 11 was en gta 5 kwam uit dan had ik die ook gespeeld![]()
boeide me ouders allemaal niet
Als je met genoeg vrienden gaat en allemaal je kadobon afgeeft heeft de laatste hem gratis
Gamende vader of moeder? Kom eens kijken op de FoT Discord!
Lekker dan.LuukwaHD schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:28:
Bij gameshoptwente waren ze nog niet eens binnen 0.o
Ik weet nog dat ik GTA III kreeg met sinterklaas.... Dat was volgens mij ook zo hoor:PSomerenV schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:26:
[...]
Ik speelde ook al op belachelijk jonge leeftijd GTA 1 en 2 (en Wolfenstein 3D) Mijn ouders vonden het ook allemaal niet zo erg en ik ben (redelijk
) normaal terechtgekomen. Maar een 11-jarig jochie dat een game omhelst alsof het de heilige graal is gaat me toch wel een beetje ver hoor
Die heeft óf een schroefje los, last van iets teveel dramatisch overdrijven of is enorm verwend. In alle gevallen wens ik de ouders succes met de pubertijd van het jochie
[ Voor 5% gewijzigd door Gertjuhjan op 16-09-2013 13:30 ]
waar is de link van online kopen?G4mert schreef op maandag 16 september 2013 @ 11:24:
Mijn PSN download is klaar en geinstalleerd. (18GB) Nu wachten tot middernacht zodat ik hem direct kan spelen(het spel geeft aan dat ik moet wachten tot middernacht).
Hoewel hij op PSN wat duurder is krijg je wel 75% korting op alle Rockstar games (RDR, GTA's, MP etc).
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Gewoon nu nog even reserveren, dan kan je tegen half 1 een exemplaar ophalen dat voor je apart ligt.Of morgen.ThE_OwNeR schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:16:
[...]
Ben bij de nachtrelease geweest van MW2 en MW3. Ging daar altijd rond 10 uur heen en dan was het al best wel druk hoor. Vergis je niet
PSN: Rawchild / Xbox: Nosferatu 360NL
Verwijderd
gewoon naar de Store gaan op je PS3. Daar kan je hem nu direct downloaden en installeren. Gaat erg snel!
En spelen vannacht pas toch?G4mert schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:33:
[...]
gewoon naar de Store gaan op je PS3. Daar kan je hem nu direct downloaden en instaleren. Gaat erg snel!
Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T
Angelo NL / Global Cargo VTC
Bensimpel
Positieve meneer
Niet zo lang lol, geef het 1 dag.Pykow schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:33:
Hoelang zou het duren voordat we weer een beschuldeging krijgen over de game?
ik weet nog in 2008 1 week na de release van GTA IV, was er iemand die een tuin had vernield en dit was de schuld van de nieuwste GTA waar dit ook mogelijk in zou zijn geweest (iedereen weet dat dat niet het geval is)
of wie zal de eerste slachtoffer zijn die dood gaat door uitdroging of verhongering
😆 - Denk ook eens om ;)
Magic Mike gok ikPykow schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:33:
of wie zal de eerste slachtoffer zijn die dood gaat door uitdroging of verhongering
Verwijderd
Daarom speel ik najuist gta, want dat mag niet in het echte levenPykow schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:33:
ik weet nog in 2008 1 week na de release van GTA IV, was er iemand die een tuin had vernield en dit was de schuld van de nieuwste GTA waar dit ook mogelijk in zou zijn geweest (iedereen weet dat dat niet het geval is)
En dat is weer 1 klant minder voor de X360Bea: Grand Theft Auto V releases on physical media on 9/17, with the digital Games on Demand version coming 9/27
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja vanavond tussen 0.00 en 1.00. De download begon ook eerder dan stond aangegeven, dus ze houden zich niet helemaal aan de tijden.
Angelo NL / Global Cargo VTC
hahahaha,Pykow schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:37:
Ik had mijn vriendin gisteren gewaarschuwd. ik vertelde haar dat GTA uit komt en dat ik dan een weekje erg druk zal zijn en niet zo snel zal afspreken.
Verwijderd
1+Pykow schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:37:
Ik had mijn vriendin gisteren gewaarschuwd. ik vertelde haar dat GTA uit komt en dat ik dan een weekje erg druk zal zijn en niet zo snel zal afspreken.
Ik ook:P. ik zeg als ik mijn opdracht voor school af heb koop ik dat spel voor de xbox, dan verplaats ik de xbox naar tv in de slaapkamer.Pykow schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:37:
[ Voor 20% gewijzigd door Dongersmooi op 16-09-2013 13:40 ]
Ik heb gedreigd mn PS3 weer bij mezelf thuis te zetten.. Reactie daarop was: ik kijk GTST wel in de slaapkamerGertjuhjan schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:39:
[...]
Ik ook:P. ik zeg als ik mijn opdracht voor school af heb koop ik dat spel voor de xbox, dan verplaats ik de xbox naar tv in de slaapkamer.
Toen zei ze dat ze liever had dat ik de tv naar de woonkamer verplaatste, dan kon ze nog een beetje meekijken. Als ik maar wel een headset op zou zetten.
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Normale gaat via briefpost, SE en CE via pakketxminator schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:42:
Ik rond vandaag mijn scriptie af en 2 essays. Zodat ik vanaf morgen non-stop GTA kan spelen.
Weet iemand als je via Wehkamp hebt besteld het via de brievenbus komt of hangt dat per bezorger af?
Is dat bij elke bestelling zo? ook bij Dixons?MarkoAlmelo schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:42:
[...]
Normale gaat via briefpost, SE en CE via pakket
motabeatz.com
Mooi om te lezen dat die nu bezig zijn met de verzending. Toch blijf ik refreshen in mijn mailboxNickySantoro schreef op maandag 16 september 2013 @ 13:45:
Mail gehad van Dixons dat mijn GTA V CE bestelling onderweg is, dan komt die morgen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq