PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
hoi
De beste man die als eerst al die 6 seconden filmpjes aan het maken was, is dezelfde ochtend nog geband hoor. Ook al heb je het spel gekocht, had hij gewoon ook. Je speelt het voor release tijd dus kun je een ban verwachten de volgende ban wave.laminaatplaat schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:14:
De kans dat ze je bannen lijkt me klein aangezien je een echte versie hebt. De game zal dus gewoon perfect door alle veiligheidschecks komen. Mocht je toch een ban krijgen dan heb je waarschijnlijk een aankoopbon nodig om te laten zien dat het niet jouw schuld is... en die heb je denk ik niet, aangezien je niet weet waar het spel vandaan komt.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
1. Hij toonde gameplay als eerste ter wereldDonnie schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:17:
[...]
De beste man die als eerst al die 6 seconden filmpjes aan het maken was, is dezelfde ochtend nog geband hoor. Ook al heb je het spel gekocht, had hij gewoon ook. Je speelt het voor release tijd dus kun je een ban verwachten de volgende ban wave.
2. Hij liet z'n gamertag zien in een filmpje
hoi
Busta, straight busta!Sua schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:18:
[...]
1. Hij toonde gameplay als eerste ter wereld
2. Hij liet z'n gamertag zien in een filmpje

hoelang duurt het installeren ongeveer vanaf de disc? Ik ga hem maandag nacht ophalen en wil zo snel mogelijk spelen.Inhumanous schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:03:
Ik heb hem net opgehaald nu de 8,4gb data aan instaleeren en dan eindelijk spelen!!
Gegroet!
Max 10 minDecennia schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:20:
[...]
hoelang duurt het installeren ongeveer vanaf de disc? Ik ga hem maandag nacht ophalen en wil zo snel mogelijk spelen.
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Hoogeveen levert 'm wel dinsdag, toch?KoudeAardbei schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 13:38:
Drenthe niks te krijgen helaas, alle intertoys, bart smits, kleine zaken etc gebeld
and thanks for all the fish.
Verwijderd
Verwijderd
Yep!
Op Twitter uiteraard.
Verwijderd
Niet utrecht hoop ik? Als ze mij dat flikken cancel ik gewoon, haal ik hem wel elders.Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:26:
Mmmmm, ik werd net gebeld door de Gamemania dat de xbox 360 niet aanwezig is bij de nachtrelease. Dit kwam door grote productieproblemen. De dinsdag zou hij er dan wel weer zijn.
Twijfel of ik hier de lokale BS zal proberen (klein dorp) maar ik vrees dat het zonder resultaat zal zijn
Verwijderd
Nee, Weert.Thomasx4 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:31:
[...]
Niet utrecht hoop ik? Als ze mij dat flikken cancel ik gewoon, haal ik hem wel elders.
Same here...veldkampj schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:33:
Geduld = op
Twijfel of ik hier de lokale BS zal proberen (klein dorp) maar ik vrees dat het zonder resultaat zal zijn

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Jup, je kan meteen gaan en staan waar je wilt, maar de kaart is nog niet te zien. Alleen de plekken waar je bent geweest. Veel beter vind ik, zo ga je echt overal kijkenlaminaatplaat schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:36:
zo te zien moet je de kaart nu zelf ontdekken, er zaten allemaal gaten in.
Gegroet!
Ik ga sowieso wel overal kijken, denk dat ik in GTA 4 overal wel geweest ben.Decennia schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:46:
[...]
Jup, je kan meteen gaan en staan waar je wilt, maar de kaart is nog niet te zien. Alleen de plekken waar je bent geweest. Veel beter vind ik, zo ga je echt overal kijken
Wie speelt hier trouwens GTA op de xbox 360? Ik heb wel zin in een beetje freeroamen in GTA 4 (tbogt)
gamertag: laminaatplaat
Haha, daarom ben ik ook gestopt met de livestreams te bekijken. Heb nu wel voldoende gezien en wil straks echt zelf op 'onderzoek' uit gaanDecennia schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:46:
[...]
Jup, je kan meteen gaan en staan waar je wilt, maar de kaart is nog niet te zien. Alleen de plekken waar je bent geweest. Veel beter vind ik, zo ga je echt overal kijken
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
http://www.dailymotion.co...agic-mike-live_videogames
Leuk om te zien
Heb gelukkig alleen wat stukken in de stad gezien. Ik ben het meeste benieuwd naar het gebied rondom de grote berg, ik ben erg blij dat natuur nu zo de overhand heeft. Heb ik bij San Andreas ook altijd cooler gevonden. Lekker scheuren met een dirtbike over heuvels!creapYYY schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 14:49:
[...]
Haha, daarom ben ik ook gestopt met de livestreams te bekijken. Heb nu wel voldoende gezien en wil straks echt zelf op 'onderzoek' uit gaan
Gegroet!
Overigens hoop ik zelf nog wel dat ze DLC gaan uitbrengen voor de SP. Natuurlijk wil ik online van nieuwe content worden voorzien, maar een dergelijke addon als The Ballad of Gay Tony lijkt me ook erg tof. Op de map is in ieder geval ook na de campaign nog wel genoeg ruimte over lijkt me.
Ik denk dat we tegen dat GTA 7 uit komt elke gebouw in kunnen, dat lijkt me echt tof.visblegamer schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:09:
Gta 5 is nog nie uit of ze hopen al op een volgende
Maar inderdaad eerst 5 maar eens spelen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ben juist blij dat die geen missies doet, want dat is pas voor mij spoilen.SidewalkSuper schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 15:13:
Wat ik op die stream zie vind ik echt totaal oninteressant en hersenloos. Jammer dat ie niet ff een missie doet
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Toch blijft het jammer dat je 'm 'illegaal' eerder kan downloaden, dan dat wij 'm in de winkel kopen.
Maargoed... wat doe je er aan? Dinsdag in elk geval vrij, om dit mooi te kunnen spelen.
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 14-09-2013 15:38 ]
wijze woorden
En een suicide chopper was het daar niet mee eens
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
http://www.racefansonlytv.com/index.html
FIFA Benelux Administrator
Angelo NL / Global Cargo VTC
Verwijderd
Kan ik mooi binnen blijvenPykow schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:29:
ik was even door Tilburg centrum aan het lopen, maar overal is het nachtopening en nergens kwam ik de game tegen in de binnenstad. helaas wachten tot na mijn ritje barcalona
Ja 1 was best gaaf om te zie!Tovenaar schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:22:
Heeft iemand eigenlijk al wat stunt jumps gezien?
vanaf een soort reclamebord in de stad zo op een parkeerdek. Dat reclame bord zag eruit als een straat in half-pipe vorm
Iphone 5 -- eerste Iphone
Bij Zavvi hebben ze hem nog voor 48, maar aangezien die vaak met UK-games werken heb ik er niet al te veel vertrouwen in dat de pre-order en toekomstige DLC zal werken in België/Nederland... Iemand nog een goeie aanschaftip?
UK-game maakt niets uit, zelfde met de DLC code, als hij erbij zit, dan kan je hem gebruiken.superjona schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:34:
Natuurlijk te dom geweest om nog niet te pre-orderen bij Bol, inmiddels voor beide consoles al uitverkocht.
Bij Zavvi hebben ze hem nog voor 48, maar aangezien die vaak met UK-games werken heb ik er niet al te veel vertrouwen in dat de pre-order en toekomstige DLC zal werken in België/Nederland... Iemand nog een goeie aanschaftip?
Ik heb bij Gamedumper besteld en daar garanderen ze nog levering op de releasedatum:superjona schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:34:
Natuurlijk te dom geweest om nog niet te pre-orderen bij Bol, inmiddels voor beide consoles al uitverkocht.
"GTA V Status: Gamedumper.nl heeft nog van alle versies voorraad en de laagste webshopprijs in NL. Bestellingen gedaan tot maandag 16 september voor 18:30 worden voor release op 17 september uitgeleverd."
Dan maar bij de locale gamemania/bartsmit/media markt midnight release gaan? denk dat je daar meer kans maakt dan dat je bv op dinsdag middag em in je locale stadje probeert te gaan scoren.superjona schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:34:
12game heeft hem nog....superjona schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:34:
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Klopt inderdaad, net zelf ook daar besteld.
Nu nog kiezen tussen de PS3 en XBOX 360 versie...
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Verwijderd
Zal het net zo worden als een nieuwe iphone release? (rijen mensen in oberhaus toen)Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:06:
Verdomme. Had blijkbaar besteld op 12 september bij GameMania, dus niet zeker van mijn pre-order. Hun gebeld en die jongen die ik aan de lijn had gaf ik aan dat ik tijdens de nachtlaunch ASAP in de rij moet staan, als je om 00:00 pas in de rij gaat staan ben je fucked..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
http://twitter.com/Unputo...78899116631539713/photo/1
edit: link gefixt.
[ Voor 8% gewijzigd door SL65 op 14-09-2013 17:16 ]
Pagina bestaat niet.SL65 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:15:
In het buitenland ligt het al in de schappen zo te zien.
https://twitter.com/Unput...378899116631539713/photo/
Dan ben je voor dinsdag terug en heb je hem in elk geval eerder! (en een toffe road trip achter de rug)Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:20:
Nou, ik moet maar in de auto naar Spanje stappen.
Verwijderd
Bij de Bart Smit in noord lag die ook nog niet in de schappen.Pykow schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:29:
ik was even door Tilburg centrum aan het lopen, maar overal is het nachtopening en nergens kwam ik de game tegen in de binnenstad. helaas wachten tot na mijn ritje barcalona
V&A aangeboden: Grand Theft Auto V Collectors Edition PlayStation 3superjona schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 16:34:

En nu maar hopen dat ze snel zijn bij PostNL en 'ie er maandag al is
Ja, bij amazon.co.uk of bij amazon.comVerwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 17:28:
Huh? Kan je bij Amazon in Nederland bestellen?
Bij co.uk wordt het vaak zelfs verzonden vanuit een magazijn in Amsterdam.
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch