Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tooter
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-06-2023
meh genoeg gta streams voor vandaag.nu kijk ik niet meer tot ik hem zlef in handen heb

hehe gek onnie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Zelfs dat 3 ton wegende apparaat heeft geen vering als ie bochten neemt. Wat heeft rockstar gedaan :'(

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
lol politie valt iemand in in een tractor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het zo gaaf te zien dat er zoveel medefans zijn hier en het lijkt me tof om met jullie binnenkort online te gaan knallen op GTA ..Mensen die een xbox hebben en zin hebben om samen met elkaar te Los Santos te gaan ontdekken ..Mijn xbox gamertag is .. VICE CITY NL mocht je het ook leuk vinden voeg me maar toe .Wordt gezellig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:07
jarrin schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:23:
ik ben benieuwd of dit soort dingen ook weer zouden kunnen:
YouTube: GTA San Andreas [PC] - Towtruck Fun! (HD)
xD Veel tijd aanbesteed...
Die graphics _/-\o_
Aangezien de tow truck nu flink groter en lomper is, vermoed ik dat dit niet gaat werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 24-07 19:16
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:26:
Vind het zo gaaf te zien dat er zoveel medefans zijn hier en het lijkt me tof om met jullie binnenkort online te gaan knallen op GTA ..Mensen die een xbox hebben en zin hebben om samen met elkaar te Los Santos te gaan ontdekken ..Mijn xbox gamertag is .. VICE CITY NL mocht je het ook leuk vinden voeg me maar toe .Wordt gezellig !
NicoSpakenburg

Kijk anders ook hier ff;
[multi] GTA V Crew: TweaksCrew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Ik heb het idee dat de politie sneller op de bandjes begint te schieten dan voorheen

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15-09 10:45

Luukwa

o/

Ik ga ook slapen, laters en veel plezier met streams nog.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
ah nu krijg ik ook removed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Hier nog een..
http://www.ustream.tv/channel/vittyev

Weet niet of hij missies speelt.

Edit, Ja dus.. :(

[ Voor 10% gewijzigd door Dongersmooi op 13-09-2013 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
zo te zien speelt ie missies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks ..wist niet van dit topic en heb me gelijk aangemeld ( was al lid van de social club ) . Ik voeg jou ook toe op mijn xbox ok ? Ben je een rooie of een blauwe ? :) :) ( zag Spakenburg staan :) weet alleen niet meer wie de rooie zijn of de blauwe maar het is de derby van Nederland en ik ken er een aantal mensen uit het dorp ..Anyway dat is offtopic . ik voeg je toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yerap
dan maar slapen,morgen nog een dag, en een kans om wat winkeltjes af te gaan om de verkoop medewerkers om te praten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
De hele site van Gamecreds lig er uit...
http://www.gamecreds.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dongersmooi
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:33:
[...]

Thanks ..wist niet van dit topic en heb me gelijk aangemeld ( was al lid van de social club ) . Ik voeg jou ook toe op mijn xbox ok ? Ben je een rooie of een blauwe ? :) :) ( zag Spakenburg staan :) weet alleen niet meer wie de rooie zijn of de blauwe maar het is de derby van Nederland en ik ken er een aantal mensen uit het dorp ..Anyway dat is offtopic . ik voeg je toe :)
Is goed :)

En een rooie natuurlijk *O*
IJsselmeervogels ;)
'Die andere' is Spakenburg...

[ Voor 3% gewijzigd door Dongersmooi op 13-09-2013 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaanDH
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-05 20:37
Als je rent, krijg je ook echt zweetplekken...
TE ziek gewoon :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als iemand me op de xdoos wil toevoegen, Thomaspower0 (ja ja, vreemde naam).

E: je wordt trouwens niet nat van water volgens mij (als je zwemt). Was in RDR wel zo als je door ondiep water liep. Zag wel dat je nat wordt van regen.

[ Voor 50% gewijzigd door Thomas op 13-09-2013 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:42:
Als iemand me op de xdoos wil toevoegen, Thomaspower0 (ja ja, vreemde naam).
hehe ..voeg je toe :) gezellig !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 00:14
Heb helaas geen capturecard anders had ik hier ook wel wat kunnen streamen. Heb net via de webcam een uuurlang free-roam lopen streamen naar een vriend.

Eerste conclusie. Erg tof! leuke characters en animaties zijn zeer goed! graphics wel veel aliasing op de omgeving, maar niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-09 10:10
Huh? Vanochtend besteld bij Bart Smit, zojuist: "Uw bestelling met ordernummer 10385XXX is overgedragen aan PostNL Pakketservice" :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
MochiGohan schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:50:
Huh? Vanochtend besteld bij Bart Smit, zojuist: "Uw bestelling met ordernummer 10385XXX is overgedragen aan PostNL Pakketservice" :?
Ze hebben de verzendbon al aangemaakt.
Game zelf word maandag pas verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 20:53
Dan krijg je hem dus naar mijn idee morgen? Als dit waar mag zijn zet dan even een foto met de bon op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UteyBun.gif

CJ's house is no moah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troqdog
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Heb er echt zin in, hoop dat we hem morgen op het werk binnen krijgen dan neem ik er meteen 1 mee.
Als mensen me willen toevoegen voor xbox live mag dat natuurlijk :p.
Gamertag: Troqdog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 19:00
M3lvinG schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:53:
[...]

Dan krijg je hem dus naar mijn idee morgen? Als dit waar mag zijn zet dan even een foto met de bon op tweakers.
Van de BS site:

Let op: de game verschijnt op 17 september en zal echt pas op die dag bij u bezorgd worden. Ook al ontvangt u een bericht dat de order is ingepakt, via de geleverde track en trace code zal pas 17 september 's ochtends te volgen zijn wanneer uw pakket afgeleverd zal worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

komt goed ! die gasten werken onder schandalige condities ..De service van later weer bezorgen is weg omdat ze dat uit eigen zak moeten betalen dus zorg dat er ruimte is in je brievenbus !..thats it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tony
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 22-05 07:33
Als je snel rijd vallend de graphics tog wel tegen (ps3)

:)

Verwijderd

aan het paarse shirt te zien hebben de ballas het overgenomen :) Ik had zowieso niet veel met die gang ongein ( vond die broer Sweet met zijn graffiti yappe die yap maar erg vervelend ) . Pas in San Fierro met de Truth werd de game pas echt leuk voor mij ..Maar goed ieder zijn eigen smaak .. Voor de nostalgie was het leuk geweest als het huis er was . Maar wie weet komen er wel achter via Franklin waarom het huis vervangen is door een garage . :)

Verwijderd

DutchGamer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:58:
Jij raakt snel verwend :) Pak eens een chopper in GTA 4 en kijk eens naar de lampjes op de grond . Maar ik kan niet oordelen want ik ben helaas niet in het bezit van de game zoals jij bent luckyy bastard :)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
DutchGamer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:58:
Hmm.. Maar over het algemeen zijn de graphics wel oke?
Trailer kwaliteit of ver daar onder?

En kun je m'n DM even beantwoorden? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Senaxx
  • Laatst online: 00:14
Ik zal straks eens even de PS3 versie naast de 360 versie gaan houden kijken of er nog een verschil tussen beide versie's zit.

• Barrybobslee
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 07:42
Weet iemand de winkelprijs van de Dixons of is de prijs gelijk met de website?

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Lijkt me wel ja.

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Ik zat zeer te twijfelen om de Xbox versie te downloaden. Toen bedacht ik: ik wacht al zoveel jaar, die paar daagjes kan ik nog wel wachten...

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
Farid. schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:23:
Weet iemand de winkelprijs van de Dixons of is de prijs gelijk met de website?
Bij Dixons hanteren ze online dezelfde prijs als in de winkel.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Inderdaad ja. 't is al 2 jaar geleden dat de eerste trailer uitkwam, ongelofelijk toch?

• w4v3g0d
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-08 15:32
Mag ik heel eerlijk zijn?

Voor de gameplay die ik tot nu toe van verschillende streams gezien heb, vind ik het er best wel baggerslecht uitzien tegenover GTA IV, ook op het gebied van het natuurkundige vermogen van de engine en de animatie's als je iemand uit een auto sleurt ofzo...

Er is vast een reden voor waarom dat zo is, een oudere console ofzo (X360, Playstation 3 etc.) of een iets anders, maar ik vind het er best slecht uitzien op een of andere manier :/

[ Voor 14% gewijzigd door w4v3g0d op 14-09-2013 00:33 ]

• layzzzz
  • Laatst online: 14-09 13:43
TecHHeaD schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:31:
Mag ik heel eerlijk zijn?

Voor de gameplay die ik tot nu toe van verschillende streams gezien heb, vind ik het er best wel baggerslecht uitzien tegenover GTA IV, ook op het gebied van het natuurkundige vermogen van de engine en de animatie's als je iemand uit een auto sleurt ofzo...

Er is vast een reden voor waarom dat zo is, een oudere console ofzo (X360, Playstation 3 etc.) of een iets anders, maar ik vind het er best slecht uitzien op een of andere manier :/
Ik wil het niet baggerslecht noemen, maar ik was ook niet echt onder de indruk.

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 26-08 15:52
layzzzz schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:33:
[...]

Ik wil het niet baggerslecht noemen, maar ik was ook niet echt onder de indruk.
Idem. Ik heb het gevoel dat ze de eerste filmpjes in hoge kwaliteit zijn gestart en beetje bij beetje hebben afgebouwd.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• w4v3g0d
Overigens vind ik de individuele bewegingen van de personages wel heel erg mooi geanimeerd!

Verwijderd

Sorry ik snap echt niets van de laatste 4 posts.
Enige waar men kan over klagen is sommige low res textures, frame rate dips en de pop-up.

Het is GTAIV qua graphics, animatie and opties zo ver voorbij dat GTAIV wel een generatie terug lijkt.

• swoutr
  • Laatst online: 01-09 16:31
Ik snap de kritiek ook echt TOTAAAAAAL niet, de game ziet er zo gruwelijk sick uit voor de huidige generatie, ik vraag me af wat jullie verwachten.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Mja snap jullie punt wel. Vind sommige dingen wat minder, maar zeker niet slechter dan IV. Heb IV op de x360 en PC gespeeld, en vond het er zelfs op de PC (high) slecht uitzien. Het was allemaal zo vaag, en ik vond het er gewoon, tja hoe zeg je dat, brak uitzien. Alsof er op vrijwel elk vlak steken zijn laten vallen.

Ik heb dat gevodl niet bij V voor zover ik zie. Het is een prachtige, goed afgewerkte wereld voor zover ik kan zien. Denk ook dat de gameplay stukken beter is dan in IV. Ik ben ook blij dat dit een écht grote wereld is, in plaats van een stad op een eiland omring door niks.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-09 19:00
swoutr schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:39:
Ik snap de kritiek ook echt TOTAAAAAAL niet, de game ziet er zo gruwelijk sick uit voor de huidige generatie, ik vraag me af wat jullie verwachten.
Inderdaad. Top grafix kun je op de huidige generatie consoles gewoon niet verwachten in een grote open wereld.
Wil je de wereld groot en open houden zonder load screens dan moet je ergens concessies maken.

• Arwintju
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 10-09 09:49
Ik ben juist wel onder de indruk van wat ik tot nu toe gezien heb (streams) ik vind de graphics niet eens zoveel beter, al is het wel iets beter ten opzichte van GTA iv, waar ik pas echt van onder de indruk was waren de details, het klopt op de een of andere manier gewoon. De sfeer is goed! Details zoals hoogspanningslijnen die bewegen door de wond. Het is gewoon goed uitgewerkt

• w4v3g0d
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:38:
Sorry ik snap echt niets van de laatste 4 posts.
Enige waar men kan over klagen is sommige low res textures, frame rate dips en de pop-up.

Het is GTAIV qua graphics, animatie and opties zo ver voorbij dat GTAIV wel een generatie terug lijkt.
Ik heb het over de vormen, reflectie's en andere essentiele effecten in een soortgelijke game (zoals GTA IV, die nogsteeds voorloopt op grafisch gebied ten opzichte van een hele bult andere games) GTA IV zag er wat natuurlijker uit, lijkt wel alsof er in GTA IV meer details zaten oid.

Het is in ieder geval IETS wat mij doet denken dat er iets niet helemaal in de haak is.
Thomasx4 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:40:
Mja snap jullie punt wel. Vind sommige dingen wat minder, maar zeker niet slechter dan IV. Heb IV op de x360 en PC gespeeld, en vond het er zelfs op de PC (high) slecht uitzien. Het was allemaal zo vaag, en ik vond het er gewoon, tja hoe zeg je dat, brak uitzien. Alsof er op vrijwel elk vlak steken zijn laten vallen.

Ik heb dat gevodl niet bij V voor zover ik zie. Het is een prachtige, goed afgewerkte wereld voor zover ik kan zien. Denk ook dat de gameplay stukken beter is dan in IV. Ik ben ook blij dat dit een écht grote wereld is, in plaats van een stad op een eiland omring door niks.
Dat is niet zo raar dat het op de computer niet goed ging, het is een console game, gemaakt voor consoles, op consoles!

GTA IV kan volgens mij iedereen wel benoemen tot de slechtste PC-port allertijden :+
Wat een bult rare problemen dat spel wel niet meegaf, 1 shader setting te hoog en je hele game krijgt artifacts for some reason :P

Maargoed, moet ook zeggen dat de schaduwen en de lichtval van de zon er wel HEUL goed uit zien!

[ Voor 43% gewijzigd door w4v3g0d op 14-09-2013 00:46 ]

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat? Natuurlijker? Weet je, sommige dingen snap ik. Auto physics zijn onrealistisch, auto's glimmen te veel. Maar voor de rest... Ik vond IV er juist afschuwelijk uitzien vaak. Zeker als je in een heli zat, het zag/ziet er gewoonweg niet uit! Bomen waren enorm lelijk, npc's ook, ik vond het af en toe echt om te kotsen...

Ik ben echt van mening dat V er beter uitziet. Misschien niet per sé veel realistischer, maar wel beter, gelikter, fijner om naar te kijken.

• w4v3g0d
Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 23:57:
[...]

komt goed ! die gasten werken onder schandalige condities ..De service van later weer bezorgen is weg omdat ze dat uit eigen zak moeten betalen dus zorg dat er ruimte is in je brievenbus !..thats it
In case of emergency: let's make huge signs and put them in front of our yard saying stuff like "IF MY MAILBOX IS FULL, IT DOESN'T MATTER I WANT YOUR PACKAGE NO MATTER WHAT" :+
Thomasx4 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:46:
Wat? Natuurlijker? Weet je, sommige dingen snap ik. Auto physics zijn onrealistisch, auto's glimmen te veel. Maar voor de rest... Ik vond IV er juist afschuwelijk uitzien vaak. Zeker als je in een heli zat, het zag/ziet er gewoonweg niet uit! Bomen waren enorm lelijk, npc's ook, ik vond het af en toe echt om te kotsen...

Ik ben echt van mening dat V er beter uitziet. Misschien niet per sé veel realistischer, maar wel beter, gelikter, fijner om naar te kijken.
Heb je helemaal gelijk in ben ik het roerend mee eens!
Alleen ik bekeek het vanuit een realistisch aanzicht, vergelijkend met GTA IV weliswaar ;)

[ Voor 42% gewijzigd door w4v3g0d op 14-09-2013 00:50 ]

Verwijderd

TecHHeaD schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:42:
[...]

Ik heb het over de vormen, reflectie's en andere essentiele effecten in een soortgelijke game (zoals GTA IV)
Nu snap ik het echt niet meer.
De lighting, weer's effecten, animaties, euphoria (physics), etc zijn echt 10x beter dan bij GTA IV.

Misschien dat je in de war ben met de GTAIV mod "Enb" die de game ongelovelijk graphics gaf (alleen werd de game zo heavy dat bijna niemand dat meer normaal kon draaien op die settings)

Voor wat betreft de lighting in GTAV dit soort gifs geven een kleine indruk van de nieuwe effecten;

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/untitled-252j6bgq.gif
http://abload.de/img/untitled-2358obmn.gif
http://i.minus.com/iWqzX7FAfNHFz.gif
http://abload.de/img/untitled-25123a67.gif

Vooral deze met sneeuw effecten;
Afbeeldingslocatie: http://i.minus.com/iNrfVRMAdfjTl.gif

• w4v3g0d
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:50:
[...]

De lighting, weer's effecten, animaties, euphoria (physics), etc zijn echt 10x beter dan bij GTA IV.

Misschien dat je in de war ben met de GTAIV mod "Enb" die de game ongelovelijk graphics gaf (alleen werd de game zo heavy dat bijna niemand dat meer normaal kon draaien op die settings)

Voor wat betreft de lighting in GTAV dit soort gifs geven een kleine indruk van de nieuwe effecten;

[afbeelding]

[afbeelding]
Je hoeft niet gelijk alles te gaan "bewijzen" als ik zeg dat ik het een en ander vind :P

Maar ziet er goed uit, zonder twijfel, maar kijk mijn post hiervoor en je ziet waarom ;)

• swoutr
https://www.facebook.com/...4882488169&type=2&theater haha geweldig filmpje dit, echt vet die hond.

Verwijderd

TecHHeaD schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:52:
[...]
Je hoeft niet gelijk alles te gaan "bewijzen" als ik zeg dat ik het een en ander vind :P

Maar ziet er goed uit, zonder twijfel, maar kijk mijn post hiervoor en je ziet waarom ;)
Gaat niet zo zeer om het bewijzen, maar als jij vindt dat het er "baggerslecht" uitziet, dan krijg ik de indruk dat je de verkeerde streams heb zitten kijken, vandaar de gifjes ;-)

Maar ik snap het, ieder zijn meug!

• rickyy
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:50:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Die effecten zitten allemaal in IV's PC versie en meer. Als je voor je eigen koplampen loopt zal je zelf een schaduw vormen op muren en palen. Zelfde geld voor palen en peds zelf. Een grote zwarte schaduw wordt op de muur geprojecteerd. En als je die setting op high zet heeft deze ook nog eens een hoge kwaliteit.

En over ENB gesproken:

Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/mods/1376237141_drizzle.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gtagaming.com/images/mods/1376237141_cloudy1.jpg

Daar kan idd geen game tegenop. Totdat V op de PC uitkomt.

Verwijderd

rickyy schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:58:
[...]
Die effecten zitten allemaal in IV's PC versie en meer.
Ja en dan zijn we dus eigenlijk al uitgepraat..... ;-)

Verwijderd

Woops, dubbele post.

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2013 01:01 ]

• rickyy
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 00:59:
[...]

Ja en dan zijn we dus eigenlijk al uitgepraat..... ;-)
Speelde vorige week de PS3 versie en daar zat dit effect ook in. Alleen super pixelig, maar het zat er in.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:58

SomerenV

It's something!

Ik heb nu een paar filmpjes gezien en GTA V ziet er toch echt wel beter uit dan IV hoor. Het verschil met IV op de consoles is gigantisch maar zelfs vergeleken met IV op de PC ziet V er beter uit. En dat zeg ik als PC-gamer. Nu maar hopen dat Rockstar hun PC-fanbase niet in de kou laten staan :)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

@hierboven, same here. Leuk ook die mod, maar zoiets met een console game vergelijken is ook onzin, ricky. Is het zo moeilijk om toe te geven dat het er beter uitziet dan IV? Het ís namelijk gewoon zo, dit is geen kwestie van mening. Hogere draw distance, meer details, mooiere voertuigen, mooiere belichting...

• rickyy
Thomasx4 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 01:15:
@hierboven, same here. Leuk ook die mod, maar zoiets met een console game vergelijken is ook onzin, ricky. Is het zo moeilijk om toe te geven dat het er beter uitziet dan IV? Het ís namelijk gewoon zo, dit is geen kwestie van mening. Hogere draw distance, meer details, mooiere voertuigen, mooiere belichting...
Ik heb niet gezegd dat het er beter uitziet. Daarbij geef ik die mod als een voorbeeld van hoe het eruit kan zien. Verder meld ik daar niks over of vergelijk ik daar iets mee.

Het ziet er anders uit. En ja, LA is mooier als NY. V ziet er zeker beter uit als IV op de console, maar geloof mij als ik zeg dat de PC versie van IV zonder mods zeker niet ver afwijkt van V op de console.

Denk aan 1920x1080 alles op ultra waarbij V een grote pixelbende is.

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Je hebt het niet letterlijk gezegd nee, maar wel geïmpliceerd. Ik snap alleen niet waarom je nou zo loopt te zeuren. Het gaat hier om een console game, en het ziet er goed uit voor een console. Die mods kunnen me allemaal echt gestolen worden, ik weet nog dat ik een paar jaar terug ruim 1500 euro aan een PC heb uitgegeven en alsnog draaide GTAIV voor geen meter, laat staan met zo'n mod.

• swoutr
Lekker boeiend btw, de game ziet er gewoon zeer slick uit, en als de game (iets) mooier is dan gta IV op de pc, op ULTRA instellingen, dan is dat toch zeer zeker niet slecht of wel? De game oogt zoiezo een stuk "sharper" alles in gta IV was zeer blurry.

• rickyy
Thomasx4 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 01:26:
Je hebt het niet letterlijk gezegd nee, maar wel geïmpliceerd. Ik snap alleen niet waarom je nou zo loopt te zeuren. Het gaat hier om een console game, en het ziet er goed uit voor een console. Die mods kunnen me allemaal echt gestolen worden, ik weet nog dat ik een paar jaar terug ruim 1500 euro aan een PC heb uitgegeven en alsnog draaide GTAIV voor geen meter, laat staan met zo'n mod.
Ik mag aannemen dat je snapt dat ik zeur om het feit dat ik straks 720p resolutie moet gaan spelen op een 50inch scherm terwijl ik normaal game op een 20inch monitor met 1680x1050 pixels en AA en waarschijnlijk nog een half jaar moet wachten tot ik GTA V op die manier kan spelen.

Het is leuk voor de mainstream dat die game uitkomt op de consoles, daar hoor je mij ook niet over. De game komt in mijn mening echt tot z'n recht op de PC.

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 00:58

SomerenV

It's something!

rickyy schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 01:46:
[...]

Ik mag aannemen dat je snapt dat ik zeur om het feit dat ik straks 720p resolutie moet gaan spelen op een 50inch scherm terwijl ik normaal game op een 20inch monitor met 1680x1050 pixels en AA en waarschijnlijk nog een half jaar moet wachten tot ik GTA V op die manier kan spelen.

Het is leuk voor de mainstream dat die game uitkomt op de consoles, daar hoor je mij ook niet over. De game komt in mijn mening echt tot z'n recht op de PC.
Je 'moet' niks :X Als je GTA echt niet wilt spelen op een console dan koop je hem gewoon niet voor de X360/PS4. Ik heb hier ook een X360 staan maar ga ook wachten tot er een PC-versie uit gaat komen. En het is inderdaad jouw mening dat GTA beter tot zijn recht komt op de PC maar er zijn ook genoeg mensen die het daar absoluut niet mee eens zijn. Ieder z'n ding.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Verwijderd

Grappig dat alle domme gamers zo blind zijn. Alles is in alle opzichten beter dan de vorige GTA, alles ziet er beter uit en alles werkt beter (denken jullie). Ik vind de physics er echt op achteruitgegaan en dat is niet echt een mening ofzo, het is gewoon minder realistisch.

• Sua
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-04 15:47

Sua

lichtelijk nieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 02:55:
Grappig dat alle domme gamers zo blind zijn. Alles is in alle opzichten beter dan de vorige GTA, alles ziet er beter uit en alles werkt beter (denken jullie). Ik vind de physics er echt op achteruitgegaan en dat is niet echt een mening ofzo, het is gewoon minder realistisch.
inderdaad minder realistisch, vind ik ook jammer. maar het is ook geen realisme simulator, het is GTA.

om gameplaytechnische redenen snap ik dat ze auto's steviger en meer arcade achtige besturing hebben gegeven; in de wildernis zijn minder pay 'n sprays, dus een rotte auto is funest, en de politie is zodanig meer agressief dat die besturing wellicht nog wel van pas gaat komen.

ik vind het zelf op zich ook teleurstellend, had liever GTA V met IV mechanics gezien, maar ja, PC mods zullen die mogelijkheid op termijn wel geven...

hoi

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Ik vind het er voor een ps3/xbox game nog erg goed uitzien..

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Ik kan jullie garanderen dat het er beter uit ziet op de filmpjes dan dat het er in het echt uit ziet. Sterker nog, de kwaliteit is inferieur aan de PC-versie van GTA IV, maar dat is dan ook geen eerlijke vergelijking. De enige belangrijke vergelijking die je wil maken is die met GTA IV op de consoles. Ik heb zojuist beide even geprobeerd en V heeft wel een duidelijk voorsprong op grafisch gebied.

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

Wat een gezeik over de PC versie ;(
Volgens mij wil iedereen het gewoon piraten >:)
Ik wil hem straks ook op de pc maar ik koop GTA dinsdag eerst op de PS3.
En voor een console game ziet het er fantastisch uit.
De grote van de wereld , de effecten , de arcade gameplay echt geweldig allemaal.
Ik hoef niet dat auto's heel realistisch aanvoelen , maar wie zegt dat het in gta 4 wel zo is is in mijn ogen knettergek(auto's leten wel boten :') )
Ik wil gewoon een game met een leuk verhaal maar waar het free-roamen weer net zo leuk is als in GTA VC/SA en niet een game waar alles zo serieus is als GTA 4.
Gelukkig dacht R* er net zo over dus ;)

Nog een nieuwe stream
http://www.ustream.tv/channel/grand-theft-auot-5-gta-5

[ Voor 5% gewijzigd door beuker19 op 14-09-2013 08:58 ]

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

• Vis
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:54

Vis

beuker19 schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 08:47:
Wat een gezeik over de PC versie ;(
Volgens mij wil iedereen het gewoon piraten >:)
Ik wil hem straks ook op de pc maar ik koop GTA dinsdag eerst op de PS3.
En voor een console game ziet het er fantastisch uit.
De grote van de wereld , de effecten , de arcade gameplay echt geweldig allemaal.
Ik hoef niet dat auto's heel realistisch aanvoelen , maar wie zegt dat het in gta 4 wel zo is is in mijn ogen knettergek(auto's leten wel boten :') )
Ik wil gewoon een game met een leuk verhaal maar waar het free-roamen weer net zo leuk is als in GTA VC/SA en niet een game waar alles zo serieus is als GTA 4.
Gelukkig dacht R* er net zo over dus ;)

Nog een nieuwe stream
http://www.ustream.tv/channel/grand-theft-auot-5-gta-5
Juist! Dit is een quote waard want zo denk ik precies er over !
Gewoon kopen voor PS3 en lekker free roamen. Dat is GTA

Nikon D610 || 85mm 1.8G || 50mm f1.8D || AW 15 R3 ||

Verwijderd

GTA V wordt allang druk gepirated beuker19..

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:10:
GTA V wordt allang druk gepirated beuker19..
Maar niet de PC versie en daar is geen Chip of Homebrew voor nodig en het gebeurt iets meer ;)
Maar je heb wel gelijk

• heihar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07-2024
Vraagje zag dat het huis van cj weg is (animated gif)
Maar hoe wist die gast dat hij op de juiste plek was? Hebben straten namen?
Kan me dat niet herinneren.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19:31

Nakebod

Nope.

Groove Street yo! :+
Uiteraard hebben straten namen, ook in GTA :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• heihar
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12-07-2024
Nakebod schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:17:
Groove Street yo! :+
Uiteraard hebben straten namen, ook in GTA :P
Grove street, home.
After 5 years ...my flipp'n home is....gone?

Tja deal breaker voor mij hoor! Koop hem niet meer. :+

• dutchgio
Ik denk dat dat ook nog wel 'uitgelegd' wordt in een missie ofzo, een kleine terugblik naar San Andreas...

• Mouse_NL
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 29-08 02:56
Iemand al een streampje voor de ochtend ? Ik ben nu hooked geworden aan de game zoveel te doen .... ik wil hem op de xbox 360!

Iphone 5 -- eerste Iphone

• visblegamer
  • Laatst online: 10-09 07:50
Ik dus ook

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

• green-tea
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-06-2024
Het rijden vind ik echt stuk lastiger geworden. Maar bunny hoppend naar beneden crossen blijft gaaf.

AlphaSim.eu | Sim Racing Accessories

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben gestopt met streams kijken. Veel streams zijn nu echt missies aan het laten zien. Dat vind ik toch minder.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

• laminaatplaat
  • Laatst online: 05-06 08:08
Deze is live: http://www.ustream.tv/channel/grand-theft-auot-5-gta-5 (speelt missies)

De driving physics zien er echt kut uit :(. Hoop echt dat ik het toch fijn zal vinden rijden want dat is voor mij ongeveer het belangrijkste in gta. En ja ik ben zo iemand die de physics van GTAIV erg waardeerde.

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:55
Het nadeel van de hype van de afgelopen dagen komt nu aan het licht. Ik heb het idee dat de verwachtingen te hoog gespannen waren.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
AtlAntA schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:52:
Het nadeel van de hype van de afgelopen dagen komt nu aan het licht. Ik heb het idee dat de verwachtingen te hoog gespannen waren.
Bij mij zijn ze alleen maar gestegen sinds het kijken van de filmpjes. :)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Verwijderd

Maar we moeten ook wat te zeuren hebben natuurlijk :P

• beuker19

beuker19

Killerbeuker is so OP

Wybo schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:54:
[...]

Bij mij zijn ze alleen maar gestegen sinds het kijken van de filmpjes. :)
Bij mij ook :)

• Sefaex
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 12:04
GTA 5 komt uit op de 360 en PS3.

Niet op de One en PS4.

Sommige vergeten dat denk ik.

Voor een sandbox game op de current gen consoles ziet het er gewoon erg goed uit.

Veel beter dan GTA 4. Dus eerlijk gezegd snap ik niet waarom sommige mensen lopen te klagen.

Verwijderd

Het is een mening van mensen. Ik vind het er juist veel mooier uitzien dan ik verwacht had.

• Mouse_NL
Spoilers maken mij niet uit er valt zoveel te doen dat je volgens mij niet alles ziien kan!

Trouwens zijn er merk auto's in het verhaal.

Wat ik sterk vindt van deze GTA zijn de verhalen en ook dat de voorbijgangers niet standaard hetzelfde zeggen.

Trouwens kan je in deze gta ook krikken? Met een voorbijganger hooker of iets dergelijks!

[ Voor 58% gewijzigd door Mouse_NL op 14-09-2013 10:04 ]

• layzzzz
Ik vind het rijden ook niet echt verbeterd, maar goed ik had ook gelijk 1 van de snelste auto's.
Graphics vallen tegen als je van de PC af komt. Als je alleen op de consoles gamed zie je het niet.

• Mouse_NL
layzzzz schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:12:
Ik vind het rijden ook niet echt verbeterd, maar goed ik had ook gelijk 1 van de snelste auto's.
Graphics vallen tegen als je van de PC af komt. Als je alleen op de consoles gamed zie je het niet.
Is welke resolutie je waarde aan hecht een game als GTA zijn de gfx's voor mij gord genoeg!

BTW heb jij de legale versie al ........... want waar is die nu te koop?

:9

• layzzzz
Stream, maar ik had mijn controller in mijn handen dus het leek net of ik zelf speelde. ;)

• ProfoundValue
  • Niet online
layzzzz schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:12:

Verwijderd

Is er deze ochtend al ergens een stream in hoge kwaliteit zoals die russische gister?? (Goodgame.ru)

• Mouse_NL
Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:25:
Is er deze ochtend al ergens een stream in hoge kwaliteit zoals die russische gister?? (Goodgame.ru)
Stream die ik net bekeek is net off line gegaan!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 10:25:
http://instagib.tv/icculus

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23:34

Martinspire

Awesomeness

De graphics van GTA 4 waren voor die tijd op de console erg mooi, maar uiteindelijk als je het nu gaat vergelijken met andere games toch wat minder. Het grote verschil zit niet zozeer in de schaduwen of reflecties (die zijn volgens mij grotendeels gelijk), maar meer in de hoeveelheid objecten in beeld, de hoeveelheid auto's die zoal te zien zijn (ze worden echt veel eerder gerenderd waardoor je het idee krijgt in een levende stad te rijden) en de draw distance van de stad. Je kunt veel dingen zeggen van deze game maar dat de graphics brak zijn dus absoluut niet. Het gaat om een console-versie, die heeft er altijd minder uitgezien dan de pc-versie. Ook de PC versie van GTA 4 was mooier dan de console versies. Die hadden vooral veel blur erin zitten wat maskeerde dat de game helemaal niet zo vloeiend liep ook.
Door mods is de PC versie er weer vele malen mooier uit gaan zien, maar als je echt even GTA 4 opstart op consoles en dan de filmpjes bekijkt, dan zie je gewoon dat er een enorme sprong in graphics is gemaakt.
Sure de game is niet perfect, maar er zijn wel hele grote stappen genomen. Zeker voor consoles. Graphics zijn wel degelijk vergelijkbaar met die van Max Payne 3, wat gewoon een enorme prestatie is voor zo'n free roam wereld. Wat bv opvalt is dat de wegen veel breder zijn. Veel meer wegen met 2 of 3 banen, waar het vooral 1 baans wegen waren in GTA 4. Snelweg bevat bv ook 4 of 5 banen, waar dat in GTA4 volgens mij max 3 was.

Je moet het dus ook niet vergelijken met de pc versie van GTA, maar met de console-versie van GTA. Met deze dus bijvoorbeeld: YouTube: Grand Theft Auto IV - Gameplay/Walkthrough - Part 1: Roman The Pathological Liar (GTA 4 walkthrough op xbox)

[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 14-09-2013 10:30 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Ik heb het spel al een paar uurtjes gespeeld en zal daarom vanwege de discussie over graphics en physics mijn mening en ervaringen tot zover met jullie delen. Ik vertel niets over het verhaal maar zal alles toch maar voor de zekerheid in een spoilertje zetten:

spoiler:
GTA V doet mij weer denken aan Vice City: veel kleur, vrolijkheid en heeeel veel dure voertuigen. De graphics zien er zeker niet verkeerd uit, alles is erg gedetailleerd, van de bomen tot het brandweerpaaltje langs de weg. Voor het gevoel klopt het gewoon allemaal. Het sombere sfeertje en de erg grijze setting van GTA IV herken je zeker niet meer terug. Zoals ik al eerder zei lijkt het erg veel op Vice City, dus ook figuurlijk. Het voelt dus een beetje arcade / cartoon-achtig aan. Maar dat vind ik zelf juist wel leuk! Het is gewoon weer even wennen en je vindt vanzelf je draai wel weer. Sommige auto's hebben metallic lak en dat ziet er best mooi uit overdag, maar als de nacht valt dan worden het gewoon letterlijk zwarte vlekken in die lak en dat ziet er best wel vreemd uit. Net of er dan textures missen. Op sommige momenten zat ik zelfs te twijfelen of ik niet nog iets van een High Definition package moest installeren op de Xbox 360.

Als ik kijk naar het realisme dan zijn er vier dingen die mij opvallen:
1. Het rijden is een stuk minder realistisch dan in GTA IV. Je kan supersnel door de bochten, je kunt volgas ergens tegen aan rijden zonder een grote deuk ervoor terug te krijgen. Vergelijkbaar met Vice City. Wel is de acceleratie van snelle voertuigen echt heerlijk! De voertuigen zijn nog steeds handgeschakeld, terwijl iedereen weet dat ze in Amerika allemaal automaatbakken hebben.

2. De mensen en hun gedrag vind ik best wel realistisch. Gewoon vergelijkbaar als GTA IV maar dan nog net een stapje realistischer.

3. De AI in voertuigen is nog steeds niet slim. Je wordt alsnog zonder reden aangereden als je voor rood staat, her voertuig achter je gaat toeteren terwijl je voor rood staat. De AI wisselt zonder reden soms van baan. Als je een hulpdienst zoals een ambulance belt, dan komt deze vaak spookrijder en tegen van alles botsend aan. De metro / trein stopt nu echter wel als je op het spoor staat met een auto, dat vond ik wel grappig :+.

4. De politie heeft een combinatie van normale voertuigen en wat snellere voertuigen. De snellere zijn echt lastig af te schudden want deze gaan voor je rijden en dan hard afremmen. Het is in ieder geval niet iets van ik herken uit GTA IV. En verder als je wanted bent, maar een ander voertuig steelt zonder dat de politie dat ziet dan kun je gewoon low profile langs de politie rijden. Dat vond ik wel leuk, want als je dit bij GTA IV deed dan werd je alsnog heel snel ontdekt.

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Thanks mick, interessant om te horen...

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Sefaex schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 09:57:
GTA 5 komt uit op de 360 en PS3.

Niet op de One en PS4.

Sommige vergeten dat denk ik.

Voor een sandbox game op de current gen consoles ziet het er gewoon erg goed uit.

Veel beter dan GTA 4. Dus eerlijk gezegd snap ik niet waarom sommige mensen lopen te klagen.
Hoeveel wedden we dat GTA V op de X1 en PS4 komt?
Pagina: 1 ... 14 ... 118 Laatste

Let op:
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.

<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]

Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch