Blij Met Wilco
Mijn hemel.visblegamer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:00:
Sleep heb nu binnen via skidrow voor pc
Zou het kunnen dat het speelbaar is?
Haha, wacht een paar dagen en je kan 'm voor 40 euro minder halenGamezMaster schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:10:
Hij vraagt er 100 voor, claimt een bod van 90 te hebben..
Ik geef juist altijd meteen geld, vooral aan die (via Google Translate vertaalde) brieven. Die mensen in Oeganda hebben het nodig en ik heb geen geld nodig.Thomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:13:
Kijken kan altijd ja, maar als ik GTA6 zie staan op een torrent site open ik het ook niet omdat het niet bestaat. Als ik een pop up reclame krijg dat ik 1500 euro per dag kan verdienen op het internet klik ik er ook niet op omdat het niet bestaat. Ik waarschuw je alleen maar voor een virus of een teleurstelling, één van de twee (probably de eerste.).
Nog onduidelijk wat ze er precies mee bedoelen.SL65 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:09:
[...]
Is pre-load toch? Aangezien hij er na het gestuntel van Sony weer af was gehaald.
Update: preload ja
[ Voor 4% gewijzigd door Fenomeno24 op 13-09-2013 20:22 ]
Wat een nobel streven!ProfoundValue schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:15:
[...]
Ik geef juist altijd meteen geld, vooral aan die (via Google Translate vertaalde) brieven. Die mensen in Oeganda hebben het nodig en ik heb geen geld nodig.
53 euro minder. MM vraagt er 47 euro over. Dat is die 4 dagen wachten zeker wel waard.ProfoundValue schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:13:
[...]
Haha, wacht een paar dagen en je kan 'm voor 40 euro minder halen
Iphone 5 -- eerste Iphone
Intel Core i5 4690 | 8GB | GTX970 | 256GB SSD | 2TB HDD |
Verwijderd
Hij speelt op dit moment geen missies:Jevon schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:27:
Heeft er iemand nog een leuke stream waar geen missie's worden gespeeld? Die Russische is ook offline geloof ik...
goodgame.ru/channel/BreadPit/
Echt niet zit er nu naar te kijken draait gewoon!Jevon schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:27:
Heeft er iemand nog een leuke stream waar geen missie's worden gespeeld? Die Russische is ook offline geloof ik...
Iphone 5 -- eerste Iphone
Verwijderd
Er zijn 2 russische streams, diegene die ik net quote waarin wordt gespeeld.Mouse_NL schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:31:
[...]
Echt niet zit er nu naar te kijken draait gewoon!
En de andere stream waar een GTA5 artwork te zien is en er wordt gepraat.
Hier speelden ze 30 minuten geleden nog.
Geen missies, alleen maar free roaming!
[ Voor 17% gewijzigd door Jerry op 13-09-2013 20:39 ]
Verwijderd
Jerry schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:37:
Magic Mike gaat weer streamen: http://video.gamecreds.co...hannel/Magic-Mike-Revival
Hij runt gewoon soepel op de PS3.
Kan niet vergelijken met gta4 omdat ik die op de xbox heb gespeeld.
:)
Performance bij explosies hadden voornamelijk framedrops. Top in ieder geval dat het begin goed gaatDutchGamer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:39:
Wat willen jullie weten ?
This is my signature. There are many like it, but this one is mine. My signature is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life.
Framedrops?DutchGamer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:39:
Hoelang duurt installatie?
same here, maar je blijft toch plakkenThomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:43:
Zit echt met een tweestrijd. Aan de ene kant kijk ik graag naar de stream, aan de andere kant heb ik het idee dat ik het voor mezelf spoil op deze manier....
IK heb het ook, maar ik denk dan: Die game is zo groot er is nog genoeg zelf te ontdekken... Dan maken die paar uurtjes gameplay die je ziet echt niet meer uit.Thomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:43:
Zit echt met een tweestrijd. Aan de ene kant kijk ik graag naar de stream, aan de andere kant heb ik het idee dat ik het voor mezelf spoil op deze manier....
Vind het ook een beetje als arcade uit zien. Ik vond de auto's in GTA IV juist leuk rijden, ben bang dat dat hier heel anders is.Nielster schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:46:
Wat ziet dit er gaaf uit zeg! Ik vind alleen de handling van de auto's er zo houterig uitzien. Of ligt dat aan mij?
Het is maar net wat je zelf leuk vindt.
[ Voor 5% gewijzigd door Jevon op 13-09-2013 20:48 ]
Verwijderd
Ik weet niet hoe het met auto rijden zit, maar met sporten (fietsen, etc)Nielster schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:46:
Wat ziet dit er gaaf uit zeg! Ik vind alleen de handling van de auto's er zo houterig uitzien. Of ligt dat aan mij?
Hoe vaker je het doet, hoe beter je wordt (Ala Elderscrolls)
Dus misschien werkt het het zelfde bij the rijden.
Installatie tijd?DutchGamer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:39:
Nog updates te downloaden?
Meer maar even niet, gewoon of ie lekker speelt, niet te veel details...
www.youtube.com/DerOllie
Installatie tijd.. 5 minuten ongeveer.Cybpraetorian schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:49:
[...]
Installatie tijd?
Nog updates te downloaden?
Meer maar even niet, gewoon of ie lekker speelt, niet te veel details...
Frame drops nog niet gehad.
:)
Veel verkeer in het spel of eerder kalm?DutchGamer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:51:
[...]
Installatie tijd.. 5 minuten ongeveer.
8 gb in 5 min?DutchGamer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:51:
[...]
Qua instellingen (in het menu) nog zaken tegen gekomen die de gameplay kunnen verbeteren? Bepaalde scherm instellingen ofzo? Kun je uberhaupt qua beeld/geluid zaken instellen?DutchGamer schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 20:51:
[...]
www.youtube.com/DerOllie
@Dutchgamer waar heb jij ze gekocht ? in Rijswijk ?
edit: wellicht een slecht idee om 17 GB te downloaden tijdens de grootst piek die PSN ooit zal krijgen
update: We kunnen zondag downloaden en maandag avond om 0:00 direct spelen
Bron: https://twitter.com/RockstarGames/status/378583916199682048
[ Voor 31% gewijzigd door G4mert op 13-09-2013 21:18 ]
Weet iemand nog een goede actieve stream atm?
http://www.dailymotion.co...play=1&hidePopoutButton=1LuukwaHD schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:13:
Hier staan heleboel goede HD beelden: https://www.facebook.com/...488169?hc_location=stream
Weet iemand nog een goede actieve stream atm?
hehe gek onnie
hehe gek onnie
Daar heeft hij niet genoeg geld voor denk iktooter schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:21:
en hij is een beetje dik hehe.Mss even in de chat vragen of ie zn auto wil gaan modden
Ik zie op Twitter geruchten over MM en BS maar is dat ook echt zo?
Tot nu toe niemand gezien die dat uit eerste (of tweede) hand heeft..
Bron?Yerap schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 21:29:
en omdat ze geen 50k boete willen betalen aan rockstar
hehe gek onnie
[ Voor 19% gewijzigd door Jerry op 13-09-2013 21:55 ]
Verwijderd
Mocht ie op de pc komen of de next gens dan kan er altijd nog wat opgepoetst worden
hehe gek onnie
Deze graphics zien er echt niet slecht uit hoorThomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:05:
Graphics teleurstellend? Vergelijk het even met GTAIV! En ja, je kan geen ultra hoge reso textures gebruiken op een console, en daarnaast zou de game dan ook nog 2 x zo groot zijn (qua geheugen).
Verwijderd
Ik zet m'n geld in op dezelfde rede die een heleboel andere publishers hebben: piraterij.jessy100 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:06:
Heeft rockstar eigenlijk ooit een statement uitgebracht waarom ze het pc platform zo verwaarlozen?
Dan nog, nu vooral met GTA online, Daar wil je de game toch gewoon voor kopen.. Piraterij is zeker sinds de laatste jaren een steeds slechter excuus om je game niet op de pc uit te brengen.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:07:
[...]
Ik zet m'n geld in op dezelfde rede die een heleboel andere publishers hebben: piraterij.
Op de xbox is piraten bijna net zo makkelijk als op de pc. en toch word 'ie hier ook op uitgebracht.
[ Voor 11% gewijzigd door jessy100 op 13-09-2013 22:10 ]
Vind ik zelf een vrij slap argument want bij GTA5 is het net als bij al die andere grote games zo dat hij een paar dagen voor release de Xbox versie al weer op het internet staat.Verwijderd schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:07:
[...]
Ik zet m'n geld in op dezelfde rede die een heleboel andere publishers hebben: piraterij.
PSN ID: Beest41
Burp
Echt he! Geweldig weer.SCARfaceE schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:09:
Haahahahaha dat radiogesprek
hehe gek onnie
Zonet in mijn woonplaats geprobeerd maar geen succes, maar ze hadden de game ook nog niet binnen.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
PSN ID: Beest41
SCARfaceE schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:17:
Hmm hoeveel towtrucks zouden we aan elkaar kunnen koppelen.
De map is echt groot!
Auto's lijken nog steeds zo te spawnen als in vorige gta's; zoek je 1 specifieke auto, dan vind je die nooit. Rijd je eenmaal in een exclusieve auto, dan kom je er al vrij snel nog 1 tegen.
Wel rijden ze nu op realistischere snelwegen op bijvoorbeeld de snelweg, en stoppen ze niet zomaar als je voor een auto rent.
Verwijderd
Zoals ik ook al zei heb ik het niet over de graphics in zijn geheel, maar over sommige textures.. en dan vooral die van de ai, die zien er soms echt niet uit gewoon.. en ik snap zelf ook wel dat een sandbox game van dit formaat geen u-hd textures kan gebruikenThomasx4 schreef op vrijdag 13 september 2013 @ 22:05:
Graphics teleurstellend? Vergelijk het even met GTAIV! En ja, je kan geen ultra hoge reso textures gebruiken op een console, en daarnaast zou de game dan ook nog 2 x zo groot zijn (qua geheugen).
~~~[html]Het delen van informatie over illegale, pirated of torrentbare versies is <strong>NIET toegestaan</strong>.
<u>Story-spoilers (spoilers over het verhaal) <strong>ALTIJD</strong> tussen spoiler tags: ~~~~~~~[spoiler] *spoiler hier typen* ~~~~~~~[/spoiler].</u>~~~[/html]
Om te zien waar men de game het goedkoopst kan krijgen is er de pricewatch