Zo'n cover heb ik destijds ook gehad voor mijn Asus Transformer. Mooie en praktische hoes, alleen beschermt deze de hoeken totaal niet. En juist voor mijn zoon heb ik iets nodig wat alle hoeken goed beschermt. Dan is er echt heel weinig keus helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door Smarron op 11-01-2014 19:29 ]
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Daarom denk ik eraan om deze als tweede te nemen en ook als navigatie in de auto te gebruiken. Is deze daar krachtig genoeg voor cq zijn er mensen met ervaring?
==
hoi
On topic: eerste indruk, menus browsen gaat vloeiend en verder nog niet veel kunnen uitproberen. Eerste filmpje van de NAS die ik overzette speelde wel het geluid maar geen beeld.... heb nog geen alternatieve videospelers geprobeerd. Moet ik me even in verdiepen.
Nu nog een houder/klem voor de voorstoel en reizen maar.
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
==
hoi
je hebt ook de TransCover van Asus zelf.Eric-B schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:33:
Tnx, ik denk dat de persona cover het gaat worden, veel keus is er niet
Welke kleur heb jij, als ik vragen mag? En werkt het aan-/uitgaan bij open-/dichtdoen van de cover?Joster schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:55:
En de gecko, bevalt tot op heden uitstekend.
Ik heb namelijk een donkerblauwe (via Coolblue) en de transcover feature werkt bij mij niet. Mijn moeder heeft gekozen voor een lichtblauwe cover (direct bij Gecko besteld) en daar werkt het wel mee. Na contact met Coolblue/Gecko is mij verteld dat de feature überhaupt niet in de cover zit. Beetje vreemd dat hij dan wel ineens in de lichtblauwe cover zit...
Diceplayer. Ik gebruik deze echt al een paar jaar en smb folders heb ik toegevoegd aan de favorieten binnen Diceplayer. Ik stream alles vanaf mijn NAS, werkt echt perfect!Joster schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:44:
En voor direct gebruik met smb locaties? BS player / Archos denk ik?
heb die 2e link besteld, 't is bij een duitse webshop met een nederlandse site...
MemoPad zelf is een heerlijk apparaatje, puntje van kritiek vind ik de bedieningsknoppen !
De 'aan' knop en volumeknoppen zitten wel beroerd geplaatst vind ik, dat is bij de I-pad een
stuk beter (meer op de zijkant in plaats van achter een randje).
Enfin, voor het beoogde doel is het niet zo'n issue.
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
Hij ziet alle netwerken in de omgeving, kan verbinden en wachtwoorden invoeren dan zegt die verbinding maken en dan Opgeslagen, beveiligd met WPA2 maar hij maakt dan geen verbinding en kan internet niet gebruiken want hij heeft geen internet.
Alle andere apparaten thuis werken perfect, xperia z , galaxy s4, surface tablet, allemaal geen probleem behalve dit kreng weer niet, ik heb echt geen zin om hem weer te moeten opsturen voor rma. Iemand die dit als een bekent probleem voorkomt en een oplossing weet?
Heb hard reset gedaan, vliegtuig modus aan/uit, router reset, ander kanaal, wps uit.
Iemand die de battlefield 4 commander app op deze tablet heeft getest? Ik zoek namelijk een niet al te dure tablet, als iemand dit heeft getest ik hoor het graag
zal vast werkenmarijn13 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:30:
Hey
Iemand die de battlefield 4 commander app op deze tablet heeft getest? Ik zoek namelijk een niet al te dure tablet, als iemand dit heeft getest ik hoor het graag
De prijs van de BCC is namelijk lager dan die van de pricewatch en ik wil zeker weten dat ik de goede bestel.
Edit: het is nog raarder, op de website van BCC zie ik ook deze staan: http://www.bcc.nl/asus-173x1a090a.html voor 143 euro
[ Voor 15% gewijzigd door Moby op 08-02-2014 18:09 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Mij leek die prijs ook wel interessant, alleen komt het op mij over alsof dit de laatste modellen in de winkel zijn. Als je er eentje in de winkelwagen stopt is de verzend-optie niet beschikbaar; afhalen wel.
Ben wel benieuwd of iemand nog andere info op weet te duikelen.
De enige variant die in omloop was was eind vorig jaar bij de AH, daar werd er 1 verkocht met een opslag van 8GB en een slechtere camera volgens mij.
Goed idee! Kun je een link plaatsen naar de 1-click-root tool van xda? Ik kan 'm niet vinden...Smarron schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:47:
Ik heb de tablet eerst even de laatste officiele update laten installeren en vervolgens geroot met die 1-click-root tool van xda. Werkt perfect en heb deze nog niet eerder zo simpel mee mogen maken.
Dus nu alle bloatware van Asus verwijderen, Nova Launcher installeren, spelletjes erop en hij is weer kid-proof! Mooie upgrade vergeleken met de Qware Pro3 van Intertoys van 2,5 jaar geleden!
Ah, dus toch de framaroot. Die had ik wel gezien...

Veel dank!!
Kan de bloatware echt worden verwijderd of alleen uitgeschakeld?
[ Voor 10% gewijzigd door MDXTweaker op 18-02-2014 21:18 . Reden: extra vraag ]
Ik heb nog wat VVV cadeaubonnen. Door deze in te leveren bij Bol.com heb ik de mogelijkheid om de MeMo Pad HD7 voor ongeveer 70 euro nieuw te kopen. Ik twijfel alleen nog over een aantal punten, hier heb ik wat vragen over die jullie misschien voor mij kunnen beantwoorden.
De MeMo Pad HD7 zou ik ook graag gebruiken voor navigatie. Mijn ervaring met telefoons met MediaTek resulteerde vaak op een niet werkende GPS. Hoe is de GPS van de MeMo Pad? Is hij accuraat genoeg en zou een Tomtom app goed werken op de tablet?
Is de tablet merkbaar trager dan de nexus 7 (2012), oftewel, weegt het prijsverschil op tegen de prestaties?
De 16GB kan uitgebreid worden met 32GB SD kaart als ik het goed gelezen hebt, is dit bij de 8GB versie ook? Is overigens 64GB niet mogelijk? Dit gebruik ik namelijk liever.
Hoe is het WiFi bereik van de tablet? Zelf heb ik met mijn telefoon vaak net wel/ net niet bereik, terwijl me computer wel altijd signaal heeft.
Zijn er belangrijke +/- punten van de tablet, ik heb al veel reviews gelezen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Zojuist gelezen dat de 8GB versie een slechtere camera en geen stereo speakers heeft. Ik ga toch maar op zoek naar een 16GB versie, maar dan niet bij bol.com.
Zoals ik zag is er ook al een root beschikbaar, dat is een goede zaak!
[ Voor 32% gewijzigd door user_tweakers op 18-03-2014 21:48 ]
Ik zeg altijd maar, je krijgt waar je voor betaalt (begrijp me niet verkeerd, ik ben erg blij met mijn HD 7). Zelf heb ik de 16GB versie en doet hij tot nu toe nog alles wat ik er van verlang. Geen problemen met WiFi, snelheid is goed genoeg voor browsen/facebook/instagram en een gemiddeld spelletje. Ik heb te weinig ervaring met stabiliteit van GPS maar een aantal korte testen leverden geen problemen op (OSMAND+).user_tweakers schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:33:
Hallo medetweakers,
Ik heb nog wat VVV cadeaubonnen. Door deze in te leveren bij Bol.com heb ik de mogelijkheid om de MeMo Pad HD7 voor ongeveer 70 euro nieuw te kopen. Ik twijfel alleen nog over een aantal punten, hier heb ik wat vragen over die jullie misschien voor mij kunnen beantwoorden.
De MeMo Pad HD7 zou ik ook graag gebruiken voor navigatie. Mijn ervaring met telefoons met MediaTek resulteerde vaak op een niet werkende GPS. Hoe is de GPS van de MeMo Pad? Is hij accuraat genoeg en zou een Tomtom app goed werken op de tablet?
Is de tablet merkbaar trager dan de nexus 7 (2012), oftewel, weegt het prijsverschil op tegen de prestaties?
De 16GB kan uitgebreid worden met 32GB SD kaart als ik het goed gelezen hebt, is dit bij de 8GB versie ook? Is overigens 64GB niet mogelijk? Dit gebruik ik namelijk liever.
Hoe is het WiFi bereik van de tablet? Zelf heb ik met mijn telefoon vaak net wel/ net niet bereik, terwijl me computer wel altijd signaal heeft.
Zijn er belangrijke +/- punten van de tablet, ik heb al veel reviews gelezen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Zojuist gelezen dat de 8GB versie een slechtere camera en geen stereo speakers heeft. Ik ga toch maar op zoek naar een 16GB versie, maar dan niet bij bol.com.
Zoals ik zag is er ook al een root beschikbaar, dat is een goede zaak!
Camera gebruik ik niet/nauwlijks maar de kwaliteit past bij de prijs, vind ik.
Het geluid is prima, wederom de zelfde opmerking als hierboven. Overigens vind ik het geluid van de 8GB variant niet heel veel slechter dan die van de 16GB variant. Het is puur mono vs. stereo maar de "kwaliteit" van het geluid is nagenoeg het zelfde (hoop dat dit een beetje logisch klinkt).
Voor mij is het belangrijkste minpunt ten opzichte van een Nexus apparaat, het uitblijven van dan wel achterlopen in Android updates. Het dingetje draait nu Android 4.2.2 en ik heb sterk het vermoeden dat dat ook zo blijft. Eigenlijk had ik afgezworen ooit weer een ander apparaat dan een Nexus apparaat te kopen maar het prijsverschil (meer dan 100 euro op het moment van kopen) heeft mij toch doen afwijken van deze regel.
Al vind ik het wel jammer dat de tablet geen 64GB SD kaart kan lezen.
http://www.pcmag.com/slid...4552&a=314552&po=7,00.asp
http://www.expertreviews....o-pad-hd7-review-hands-on
Normale games doen het perfect, hele zware games kunnen af en toe wel haperen/iets lagere framerate (Angry Birds Go met veel karts in beeld en met Real Racing 3 ervaar ik een soort slomotion gameplay, lastig uit te leggen). Maar verder echt een topding.
Sowieso de beste keuze, maar dat is dan ook een iets andere categorie zoals je zelf al aangeeft. Ik bezit beiden en het verschil is echt wel goed op te merken (scherm, snelheid, afwerking etc). Maar prijstechnisch gezien blijft de HD7 gewoon een top apparaat, wat ook weer voor de Nexus 7 2013 geldt, maar in zijn eigen prijscategorie.user_tweakers schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:00:
Uiteindelijk heb ik toch geen memopad gekocht. Vandaag heb ik de Nexus 7 II (2013) aangeschaft. Wel is die wat duurder. Uiteindelijk neem ik genoegen met 32GB, daarnaast kan in de Nexus 7 ook nog een USB dus de schijfruimte probleem is daarmee ook opgelost. Toch nog bedankt voor jullie reacties.
http://www.tabletsmagazin...-voor-android-4-4-kitkat/
- HTC Desire: "officieus" uitbrengen 2.3.7 update.
- Motorola Xoom: uitblijven van versie 4.1.2 voor Europese variant (US WiFi versie kent de update wel).
- Samsung SGS3: onzekere status m.b.t. 4.4.x update. Tot een aantal weken terug had ik deze telefoon en toen gingen de geruchten dat de update er misschien niet zou komen.
Linkje naar mijn review
[ Voor 7% gewijzigd door Ragrootenboer op 20-05-2014 15:25 ]
Ik ben ook aan het kijken voor een tablet, en kom tot op heden ook elkke x op deze uit (wat binnen mijn budget ligt)Ragrootenboer schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 15:21:
Heb er gisteren om 21:30 1 gekocht bij BCC voor 99€ en vandaag keurig geleverd! BCC staat nergens in de pricewatch, wat ik erg slecht vind overigens want bij toeval kwam ik op BCC uit, en warempel dat scheelde me gewoon €34! Mijn vriendin wilde toch ook wel graag een kleine tablet voor op vakantie, dus vandaar deze aankoop. Een paar maanden geleden heb ik een review geschreven over een vrij onbekend merk tablet, die ik voor vakanties gebruik. Lees hem voor de grap maar eens even. Nu kon ik deze natuurlijk niet laten liggen voor dit prijsje, ben ook erg benieuwd hoe deze 2 het nu doen lijnrecht tegenover elkaar!
Linkje naar mijn review--> http://tweakers.net/produ...ntos-70-hd-8gb-zwart.html
Heb deze aanbieding ook gezien, maar wat ik zag is het er toch 1 met maar 8 GB opslag? En die van €34 heeft er 16 GB in zitten. Of heb ik het dan verkeerd...
Ik zou dan toch graag het extra geld uitgeven om er 16 in te hebben en dan nog eens uit te breiden met 32 GB microsd.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
mwijand schreef op dinsdag 20 mei 2014 @ 16:41:
[...]
Ik ben ook aan het kijken voor een tablet, en kom tot op heden ook elkke x op deze uit (wat binnen mijn budget ligt)
Heb deze aanbieding ook gezien, maar wat ik zag is het er toch 1 met maar 8 GB opslag? En die van €34 heeft er 16 GB in zitten. Of heb ik het dan verkeerd...
Ik zou dan toch graag het extra geld uitgeven om er 16 in te hebben en dan nog eens uit te breiden met 32 GB microsd.
Voor rond 500 euro heb je nog wel losse navigatiesystemen met een 7 inch scherm en een resolutie van 800x480 en een singlecore processor van 600Mhz.
Naast de hoge resolutie met details van een grote oppervlakte is het vooral handig dat je makkelijk en vloeiend kunt in en uitzoomen of het kaartbeeld verschuiven om te weten wat er nog meer in de omgeving is.
Verder heb ik nog een Nexus 10 voor thuis.
Verder gaat de accu iedere dag leeg, met een verbruik van 3 uur per dag (actief). Dit valt me ook tegen.
Gulfstream G650
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2503668
Een veelgehoord minpunt is de bouwkwaliteit en het materiaal, dat het goedkoop aanvoelt. Zo ervaar ik de tablet helemaal niet, terwijl ook een duurdere tablet (iPad 2) heb.
Grootste minpunt van deze tablet vind ik het gebrek aan een KitKat-update en de bloatware. Ik begrijp niet dat fabrikanten al die onzin mee installeren. Ik heb een deel van de bloatware gedeactiveerd. Sommige totaal onzinnige bloatware, zoals het kinderslot, is niet te deactiveren. Om dat weg te krijgen is rooten noodzakelijk. Custom roms worden vrijwel niet ondersteund.
Een grote vooruitgang is het installeren van een andere launcher. Ik heb Apex launcher geïnstalleerd. Die is helemaal in te stellen waardoor de tablet heel snel aanvoelt. Ik heb geen enkele instelling voor de standaard launcher kunnen vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door SvMp op 25-05-2014 12:24 ]
Nu zie ik bij de BCC meerdere varianten, van €95,- tot €129,- en hoger.
Het verschil tussen die 2 eersten is volgens mij de 8- vs 16GB variant.
Nu is die 8GB wel voldoende voor mijn moeder, en ook het gebrek van de 5MP camera (en maar 2MP aanwezig) is ook niet zo'n probleem.
Mijn vraag gaat echter over de afmetingen (vanwege cover).
Op de BCC site staat bij die goedkope versie:
Hoogte 10.8 mm
Breedte 196.8 mm
Diepte 120.6 mm
Terwijl de 16GB versie
Hoogte 12,06 cm
Breedte 19,68 cm
Diepte 1,08 cm
afwijkende maten heeft.
Kijk ik echter op Bol.com, dan heeft de 8GB versie wel dezelfde maten:
Afmetingen (b x h x d) 196,8 x 10,8 x 120,6.
Wel kost die daar opeens €199,- tov van de €95,- bij de BCC.
Wat mis ik hier?
Wat is het verschil? Zit er wel een verschil in maat tussen die 8- en 16GB versie?
En is die van €95,- bij de BCC een heel andere versie?
De 8GB versie heeft ook geen stereo geluid. En flash geheugens vindt het niet leuk om voller dan 80% te zijn. En ik vermoed dat de 8GB misschien ook wel iets langzamer is. En let er ook op: je hebt niet de volledige 8GB tot je beschikking. Een gedeelte gaat naar het OS, een gedeelte naar de cache, misschien een partitie voor userdata... Misschien hou je 4GB over... En dan wil je moeder haar email erop binnenhalen via POP3... Daar gaat die 8GB.NeutraleTeun schreef op woensdag 28 mei 2014 @ 14:09:
Nu is die 8GB wel voldoende voor mijn moeder, en ook het gebrek van de 5MP camera (en maar 2MP aanwezig) is ook niet zo'n probleem.
Ik zit zelf een actie af te wachten om hem voor ongeveer 100 euro te kopen (misschien volgende week bij de Mediamarkt?).
En op bol.com staat de verkeerde prijs, op veel websites staat de Memopad onder verschillende namen erop. En de 8GB versie op de BCC website, daar staan de komma's verkeerd.
Maar je kunt ze heel simpel herkennen aan de prijs. 100 euro, dat is altijd de 8GB versie.
[ Voor 18% gewijzigd door oheng op 28-05-2014 21:30 ]
Mijn moeder heeft geen mail
Maar dan weet ik nog steeds niet of de maten van de 8- en 16GB hetzelfde zijn
http://www.asus.com/nl/Ta..._Pad_HD_7/specifications/
Formaten en gewicht zijn hetzelfde voor de 8GB en de 16GB.
Zijn er meer mensen die een vrij grote smartphone hebben en toch de meerwaarde zien van een 7inch tablet erbij??
Ja ik.flashingst schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 20:09:
Ik twijfel erg om deze tablet te kopen, had een Galaxy Tab 3 8.0 inch maar vond dat een vreselijk formaat, net te groot en onhandig. Bovendien ook langzaam door (ik vermoed) de TouchWiz interface... De Tab 3 8.0 heb ik van de hand gedaan en twijfel nu om een 7" tablet te kopen maar aangezien ik een Galaxy S3 smartphone heb (met 4,8inch scherm) weet ik niet of een 7" inch tablet daarmee een goede combi is...
Zijn er meer mensen die een vrij grote smartphone hebben en toch de meerwaarde zien van een 7inch tablet erbij??
Nu hebben we het hier wel over een HD7, iets dikker, langzamer en een lagere resolutie, maar 7" is gewoon zo'n handig formaat. Altijd bij de hand. Past in elke tas en zit eigenlijk nooit in de weg. Vooral het browsen op internet en spelen van spelletjes blijft gewoon prettiger op een tablet vind ik. En films kijken in bed zonder lamme hand te krijgen is ook wel prettig.
Vind het alleen zo tegenstrijdig om een smartphone te hebben die krachtiger is dan de tablet, of ligt dat aan mij?Smarron schreef op donderdag 29 mei 2014 @ 21:24:
[...]
Ja ik.Ik heb een Galaxy S4 met 5,0" scherm en een Nexus 7 (2013) (en een HD7 voor mijn zoontje). Ik had voor de Nexus 7 een 10" Asus Transformer en ik ben blij dat ik naar een maatje kleiner ben gegaan. Veel lichter, handzamer buiten de hoge resolutie en snelheid om.
Nu hebben we het hier wel over een HD7, iets dikker, langzamer en een lagere resolutie, maar 7" is gewoon zo'n handig formaat. Altijd bij de hand. Past in elke tas en zit eigenlijk nooit in de weg. Vooral het browsen op internet en spelen van spelletjes blijft gewoon prettiger op een tablet vind ik. En films kijken in bed zonder lamme hand te krijgen is ook wel prettig.
Ik ben niet zozeer op zoek naar een ROM, maar wel met een overzicht van 'bloatware' apps die ik kan verwijderen. Kon zo'n lijst nergens vinden.SalimRMAF schreef op donderdag 22 mei 2014 @ 23:53:
Is het mogelijk om de Memopad helemala te resetten (geen Asus software dus, maar plain Android erop) want ik vind de memopad vrij sloom (had verwacht dat die een stuk sneller was namelijk).
Verder gaat de accu iedere dag leeg, met een verbruik van 3 uur per dag (actief). Dit valt me ook tegen.
Heb de tablet geroot met Framaroot, dus kan zelf systeemapps verwijderen, maar weet dus niet welke ik wel en niet kan verwijderen.
Mijn memo pad hd7 had het afgelopen maand trouwens begeven. Touchscreen reageerde heel slecht. Gebeld met Asus, volgende dag hebben ze hem opgehaald via DHL. Na 3 dagen had ik hem gerepareerd en wel terug, Topservice!
http://liliputing.com/201...ransformer-pad-tf103.html
http://liliputing.com/201...-inch-budget-tablets.html
YouTube: Experience the new ASUS MeMO Pad 7
ME176C met Intel Atom Bay Trail Z3745 quad core, Android 4.4... Vraag me af of we toch nog een laatste 4.4 update mogen verwachten voor de ME173X.
[ Voor 24% gewijzigd door Cooler_King op 07-06-2014 10:05 ]
http://www.wehkamp.nl/ele...2AA8C9381#extraInformatie
Mijn keuze is iig snel gemaakt.
Marco
Maar dit is de beste optie momenteel?
Geen kans op lagere prijs bij de MediaMarkt binnenkort?
(komen wel nog €6,- verzendkosten bij hè)
Geen idee, ik werk niet bij de media, kwestie van afwachten........
Heb er 2 nodig dus nog maar 3E verzendkosten p/stuk .
:-)
Ik denk dat het overal goedkoper wordt binnenkort, aangezien de opvolger deze maand uitkomt en ze oude voorraad zullen willen wegwerken.NeutraleTeun schreef op zondag 08 juni 2014 @ 13:39:
Ik zie nergens de groene.
Maar dit is de beste optie momenteel?
Geen kans op lagere prijs bij de MediaMarkt binnenkort?
(komen wel nog €6,- verzendkosten bij hè)
ps. Op V&A staat ook nog een mooie grijze

Klopt idd maar hij kostte 150 nieuw dus kan hem moeilijk voor 50 euro weg gaan doen.. als 100 niet lukt dan houd k em fijn. Misschien iets te lang gewacht met de prijs verlagen, want een paar weken terug werd er wel 100 voor gegeven.NeutraleTeun schreef op zondag 08 juni 2014 @ 20:19:
Die niet heel veel in prijs verschilt met die van de Wehkamp
[ Voor 15% gewijzigd door Cooler_King op 09-06-2014 09:06 ]
Anoniem: 601241
Eerst heb ik gekeken naar de samsung tab 2 7 maar deze is toch minder goed als de asus memo pad hd.
Met een beetje geluk krijg ik rond eind vd week mijn memo pad.
Ik heb al verschillende forums en revieuws door gelezen om te kijken wat de voor en nadelen van deze tablet zijn.
Toch heb ik nog een aantal vragen, misschien kunnen jullie me ermee helpen.
Ik las over een andere launcher installeren, zelf heb ik geen idee wat dit inhoud.. Maar welke launcher is goed om te installeren?
Hoe maak je een screenshot?
Hoe zorg je dat de memo pad niet in de deep sleep komt? Hier las ik over eerder in dit topic.
En veder wat zijn handige dingen om te installeren of te veranderen op de memo pad?
Alvast bedankt voor jullie hulp!
Als ik de memo pad binnen heb zal ik nog eventjes laten weten hoe die bevalt en dergelijke.
Een nieuwprijs waar je hem zelf voor hebt gekocht zegt natuurlijk niets wanneer je iets 2e hands wilt verkopen en de huidige marktprijs behoorlijk is gedaald.Cooler_King schreef op maandag 09 juni 2014 @ 09:06:
[...]
Klopt idd maar hij kostte 150 nieuw dus kan hem moeilijk voor 50 euro weg gaan doen.. als 100 niet lukt dan houd k em fijn. Misschien iets te lang gewacht met de prijs verlagen, want een paar weken terug werd er wel 100 voor gegeven.
Dat is zeg maar het "scherm" van waar je de apps opstart. Je desktop als het ware.Anoniem: 601241 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:13:
Ik las over een andere launcher installeren, zelf heb ik geen idee wat dit inhoud.. Maar welke launcher is goed om te installeren?
En anders in google play zoeken op launcher. Zijn er genoeg./ Bijv nova launcher vindt ik zelf wel aardig.
recent app knop inhouden of volume knop en power tegelijk inhouden.Anoniem: 601241 schreef op maandag 09 juni 2014 @ 10:13:
Hoe maak je een screenshot?
Bedankt voor de antwoorden (:jobr schreef op maandag 09 juni 2014 @ 21:09:
[...]
Dat is zeg maar het "scherm" van waar je de apps opstart. Je desktop als het ware.
En anders in google play zoeken op launcher. Zijn er genoeg./ Bijv nova launcher vindt ik zelf wel aardig.
[...]
recent app knop inhouden of volume knop en power tegelijk inhouden.
Ik zal me van de week even in de verschillende launchers verdiepen.
Nog even een ander vraagje,
Ik zou graag een bluetooth toetsenbord erbij kopen.
Maar de hoesjes met toetsenbord zijn erg duur..
Maar ik vroeg me af of meer mensen hier gebruik van maken en of dit handig is? Zo ja waar kan ik deze het beste bestellen?
Bij de Action hadden ze ook een bluetooth toetsenbord laatst. Werkt ook op de Asus.Anoniem: 601241 schreef op woensdag 11 juni 2014 @ 18:24:
Ik zou graag een bluetooth toetsenbord erbij kopen.
Maar de hoesjes met toetsenbord zijn erg duur..
Maar ik vroeg me af of meer mensen hier gebruik van maken en of dit handig is? Zo ja waar kan ik deze het beste bestellen?
Niet met hoesje.
Zal van de week eens even zoeken bij de action, anders bestel ik hem online.
Vandaag wou ik een pfd bestand downloaden, maar kreeg downloaden mislukt, downloaden ging via amazon kindle..
Hierom heb ik adobe reader gedownload maar hij pakt deze niet met downloaden en kan ook niks bij instellingen vinden om dit te veranderen..
Kan iemand me helpen?
1 november 2013 gekocht
[ Voor 6% gewijzigd door groggy op 25-06-2014 22:26 ]
Verwijderd
Stay Frosty!
Bron: http://www.android-news-b...iconia-a1-810-erschienen/
Zodra ik m binnen heb maak ik hier wel even een review. Was 149€, bij een Duitse shop.
Ter info: had hiervoor een 2012 Nexus 7, ben benieuwd hoeveel sneller deze aanvoelt.
[ Voor 20% gewijzigd door SkiFan op 27-07-2014 13:04 ]
Jurist in zijn vrije tijd, IT'er van beroep.
Bij welke shop?SkiFan schreef op zondag 27 juli 2014 @ 12:48:
Gisteravond een gele ME176C besteld, de nieuwe Asus Memopad 7 met de Intel chipset.
Zodra ik m binnen heb maak ik hier wel even een review. Was 149€, bij een Duitse shop.
Ter info: had hiervoor een 2012 Nexus 7, ben benieuwd hoeveel sneller deze aanvoelt.
[ Voor 13% gewijzigd door SkiFan op 27-07-2014 23:48 ]
Weet iemand wellicht meer?
[ Voor 3% gewijzigd door EdwardK123 op 28-07-2014 10:44 ]
Zag wel dat ze 'm bij de duitse mediamarkt hebben. Prijs 179 euro voor de 7" versie.
[ Voor 4% gewijzigd door PatrickvL op 28-07-2014 10:48 ]
Dat valt heel erg mee![b][message=42623892,noline] Prijs 179 euro voor de 7" versie.
[ Voor 6% gewijzigd door SkiFan op 30-07-2014 12:04 ]
Ben benieuwd hoe ie bevalt.SkiFan schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 11:57:
Hij ligt bij mij thuis op me te wachten, zojuist binnengekomen. De ME176 is dus leverbaar.
Ik heb er zelf gisteren een bij de duitse mediamarkt besteld (heb gelukkig een collega die in duitsland woont en zo aardig is het pakketje voor me aan te nemen). Met 19% BTW actie kwam de prijs op ongeveer 147 euro. Zou met twee werkdagen binnen moeten zijn.
Ik hoop alleen dat er ook Nederlands als taal gekozen kan worden...
Ok. Dat is jammer. De cpu en gpu lijken heel wat in huis te hebben. Jammer dat dat er (nog?) niet helemaal uitkomt.SkiFan schreef op zaterdag 02 augustus 2014 @ 10:26:
Vind de snelheid in vergelijking met mn 2012'er Nexus vergelijkbaar, waarbij ik vooral lichtere apps gebruik. Tuurlijk, qua benchmarks zal ie best sneller zijn, maar qua interface komt dat voor mijn gevoel nog niet echt naar voren.
Ik zal nog wat langer moeten wachten. Pakketje is vandaag niet volgens planning bezorgt. Er was iets mis met de adressering. Pakketje is weer op weg terug naar de mediamarkt. Vanmiddag al tevergeefs een half uur in de wacht gestaan. Morgen nog maar eens proberen of ik contact kan krijgen om een nieuwe verzendpoging te ondernemen.
Ook afgelopen week een gecko cover aangeschaft. Wat een genot zeg. Vele malen steviger dan degeen die ik had. Kan maar 1 puntje aan deze cover ontdekken en dat is dat gecko er geen pen houder in verwerkt heeft. Dus die moet dan maar los mee in t vervolg.
Dear people,
After my ASUS memopad hd7 updated i keep getting the message there is not enough storage available when i try to update apps via the play store. There is over 300mb available on my internal memory and plenty on my sd card. This is what i tried so far but nothing helped permanently.
-clearing the cache
-having most apps copied to my sd card
-made a new account. This solved the problem that i could not connect to the play store at all. After this I was able to update two apps manually until i got the storage problem error again.
-removing data and updates playstore.
-trying a fix involving deleting some stuff from the data folder, but on my device this folder is already empty.
So concluding, i have no idea what to do next. Please help me out!
Bij "Weergave" (Display) staat een setting "Toon weinig geheugen-waarschuwing", die soms om onverklaarbare reden aanspringt. Zelf al meerdere keren met meerdere telefoons gehad.
Misschien kan de app clean master je ook nog helpen.Benjamin1987 schreef op donderdag 14 augustus 2014 @ 09:30:
Ik zit met een probleem na die laatste update. Ik heb het gepost op verschillende Engelse fora. Ik weet niet of het mag maar heb hieronder even mijn vraag gekopieerd. In het engels omdat ik momenteel niet achter een pc kan zitten, dus even de makkelijke weg.
Dear people,
After my ASUS memopad hd7 updated i keep getting the message there is not enough storage available when i try to update apps via the play store. There is over 300mb available on my internal memory and plenty on my sd card. This is what i tried so far but nothing helped permanently.
-clearing the cache
-having most apps copied to my sd card
-made a new account. This solved the problem that i could not connect to the play store at all. After this I was able to update two apps manually until i got the storage problem error again.
-removing data and updates playstore.
-trying a fix involving deleting some stuff from the data folder, but on my device this folder is already empty.
So concluding, i have no idea what to do next. Please help me out!
Is dat het moeite waard?
Voor zover ik gezien heb is het allemaal nog gebasseerd op jelly bean. Voor mijzelf is het niet de moeite waard, vind de huidige stock rom nog erg goed draaien op wat hele kleine niet echt storende dingen na. Het verschil tussen custom roms en de stock rom zijn vooral dat er apps zijn verwijderd, en dingen zijn geoptimaliseerd. In sommige gevallen hebben ze een schil van nieuwere versies erover heen gezet om de look te krijgen van een nieuwere android versie.Evertt schreef op zaterdag 16 augustus 2014 @ 13:30:
Wat voor voordeel krijg ik er als ik deze tablet een custom firmware erop zet??
Is dat het moeite waard?
Zelf wil ik pas over een custom rom nadenken als de stock niet meer voldoet, of als er geen officiele versie van kitkat gaat uitkomen terwijl zo'n versie dan wel in een custom rom beschikbaar is.
Aangezien de stagefright exploit vrij gevaarlijk is (en je van de kind niet kan verwachten dat hij weet waar wel en niet op te klikken), vroeg ik me af of er mensen zijn die hier een oplossing voor hebben gevonden.
Zijn er firmwares van compatible tablets op te zetten, of 100% werkende custom roms?
De tablet voldoet verder prima namelijk.
Op xda is de custom rom voor deze tablet weer levend. Volgens mij hebben ze eindelijk een of andere bug gefixed, waardoor er nu een recente custom rom is uitgebracht.BounceMeister schreef op zaterdag 12 september 2015 @ 09:05:
Naar aanleiding van een nieuwsbericht gisteren op hardware.info betreft updates van Asus memo pad tablets, was ik heel even blij. Totdat ik zag dat de ME173 niet in het lijstje stond.
Aangezien de stagefright exploit vrij gevaarlijk is (en je van de kind niet kan verwachten dat hij weet waar wel en niet op te klikken), vroeg ik me af of er mensen zijn die hier een oplossing voor hebben gevonden.
Zijn er firmwares van compatible tablets op te zetten, of 100% werkende custom roms?
De tablet voldoet verder prima namelijk.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2503668
Is volgens mij nog niet met de stagefright patch, maar ik verwacht dat die ook nog wel zal komen, aangezien er weer leven zit in deze custom rom. Ik heb hem zelf nog niet geinstalleerd, anders verliest mijn zoontje alle instellingen (saved games enzo), maar ik ben wel van plan om hem binnenkort te updaten.