Ik heb deze.BounceMeister schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:06:
Een goede screenprotector zoek ik ook nog, XtremeGuard heeft alleen het oude model.
Past prima.
Ik heb deze.BounceMeister schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:06:
Een goede screenprotector zoek ik ook nog, XtremeGuard heeft alleen het oude model.
Verwijderd
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 13:04 ]
PS, ik heb ook deze maar besteld voor 5,12 euro (PayPal koers).soskes schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 06:20:
[...]
Mag ik vragen welke SD kaart je hebt? Ik heb zelf een 32 GB van Samsung maar om de een of andere reden herkent hij hem niet. Hij herkent wel dat een SD kaart in de lezer wordt gestopt en wil hem activeren maar verder komt hij niet.
Voor de rest, een heerlijke tablet voor die prijs.
[ Voor 92% gewijzigd door BounceMeister op 06-11-2013 11:16 ]
Gulfstream G650
Verwijderd
Verwijderd
-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-
Ik heb overigens een Antutu benchmark score van 13126, best netjesHet enige wat mij stoort is het feit dat de plastic achterkant, met name het stukje tussen de speaker en de zijkant erg kraakt bij (lichte) aanraking.
Is dit bij jullie ook het geval?
[ Voor 12% gewijzigd door Frozen-Bullet op 08-11-2013 14:35 ]
Verwijderd
Volgens mij heb ik deze geheugenkaart maar ik ga dit nog even voor je checken. Ook moet ik er bij vermelden dat ik hem wel in de tablet heb zitten maar dat ik hem nog niet (bewust) heb gebruikt. In normaal gebruik in ieder geval geen problemen.BounceMeister schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:02:
Heeft iemand dit samsung 32GB UHS1 sd kaartje goed werkend in de memo pad hd 7?
Bij de eerste firmware inderdaad niet, maar deze functie is later alsnog toegevoegd in de tweede update.hars73 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:00:
Gisteren inderdaad een systeemupdate bij de HD7 van m'n zoontje.
Ik zag nu wel dat er gebruikersprofielen aangemaakt konden worden bij de settings. Was dit al? Kon me ergens vaag herinneren, dat dat niet mogelijk was bij eerdere firmwares.
[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 13-11-2013 10:59 ]
[ Voor 7% gewijzigd door homernt op 14-11-2013 13:41 ]
Verwijderd
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 12:58 ]
Asus support bellen. Zou me verbazen als er geen truuk voor is.tweakradje schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:01:
Tablet te ver leeg laten lopen = niet meer op te starten.
Helaas gisteren ondervonden. Geen enkele reaktie meer op de knoppen.
Achterklep er af en accu connector even heel voorzichticht omhoog kantelen om kontakt te verbreken.
Even wachten en weer vast drukken. Daarna usb lader er aan en 5 minuten afwachten.
Dit schijnt een Mediatek Soc probleem te zijn
Heb net even Plants vs Zombies 2 voor je geinstalleerd op mijn Memo Pad HD 7.Thrackan schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:06:
Gisteren een el-cheapo 7 inch tablet binnengekregen en ik ben wel te spreken over het formaat
Dat ding kan alleen echt niets. Hoe vloeiend is de MeMo HD7 met Plants vs Zombies 2?
(een goeie benchmark is de "intro" als je voor het eerst een account maakt)
Mijn dank is groot!Airbreaker schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:00:
[...]
Heb net even Plants vs Zombies 2 voor je geinstalleerd op mijn Memo Pad HD 7.
Daar liep hij vloeiend, zelfs ff paar levels gespeeld zonder enige hapering.
Maar dat is eigenlijk ook wel logisch, Ik kon zelfs met gemak GTA VC kunnen spelen.
Ik gebruik wel een andere launcher, namelijk NOVA Launcher.
Voor de rest volledig geupdate stock rom.
[ Voor 57% gewijzigd door Jantienus123 op 02-12-2013 13:09 ]
[ Voor 19% gewijzigd door edklavertje op 02-12-2013 19:53 ]
Volgens de specificaties is het 2 MP ipv 3 MP: http://www.asus.com/Table..._Pad_HD_7/#specificationsedklavertje schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:50:
Pas op: 8gb versie heeft andere specs dan de 16 GB. Camera bij 8 gb is geen 5 Mp maar 3 en bevat ook niet de stereo luidsprekers. Ben er zelf ook achtergekomen bij Bol Com en deze dus ook terug gestuurd.
Zie
http://www.asus.com/Tablets_Mobile/ASUS_MeMO_Pad_HD_7/
en let op sterretje 1 en 2 opmerkingen
[ Voor 9% gewijzigd door Cooler_King op 04-12-2013 12:32 ]
Op zich zou het moeten kunnen. Ik heb whatsapp op de PC (Bluestacks) geinstalleerd. Even verifieren met een andere telefoon. Je moet dus wel een 06 telefoonnummer beschikbaar hebben.Buntmans schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:02:
Deze aan mijn moeder gegeven voor de kerst. Nu wil ze ermee Whatsappen. Kan dat eigenlijk wel vroeg ik me af ? Op een telefoon kan je als je je dataverbinding uit zet via wifi Whatsappen, dus zou het hierop ook moeten kunnen ? Of heb je dan alsnog een tablet met simkaart nodig ?
Bluestacks helaas niet voor Android. Ik ben met je eens dat het mogelijk moet zijn. Ik heb wat guides gevonden die bv trucs uithalen met Titaniumbackup (van phone naar tablet). Allemaal best bewerkelijk en allemaal zeggen ze: je kan niet op 2 devices tegelijk whattsapp geinstalleerd hebben onder hetzelfde telefoonnummer.. Aangezien ze het niet kan missen op haar telefoonjobr schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:17:
[...]
Op zich zou het moeten kunnen. Ik heb whatsapp op de PC (Bluestacks) geinstalleerd. Even verifieren met een andere telefoon. Je moet dus wel een 06 telefoonnummer beschikbaar hebben.
Alleen kun je waarschijnlijk whatsapp niet via de playstore installeren omdat de tablet geen phone is. Dan moet je whatsapp via een alternatieve manier op de tablet zien te installeren.
[ Voor 4% gewijzigd door Buntmans op 26-12-2013 23:58 ]
since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case
Whatsapp op de MeMo Pad (of andere android toestellen zonder telefoon) is geen enkel probleem.. Draai hem zelf al een tijdje..Buntmans schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:57:
[...]
Bluestacks helaas niet voor Android. Ik ben met je eens dat het mogelijk moet zijn. Ik heb wat guides gevonden die bv trucs uithalen met Titaniumbackup (van phone naar tablet). Allemaal best bewerkelijk en allemaal zeggen ze: je kan niet op 2 devices tegelijk whattsapp geinstalleerd hebben onder hetzelfde telefoonnummer.. Aangezien ze het niet kan missen op haar telefoondenk ik dat ik het hem niet gaat worden.
Inmiddels zit ze op de bank met de tablet vrolijk te emailen en facebooken dus ze is al best tevreden
[ Voor 7% gewijzigd door Cooler_King op 01-01-2014 20:56 ]
Misschien handig om eerst even te lezen voor je iets plaatst:Cooler_King schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:54:
[...]
Whatsapp op de MeMo Pad (of andere android toestellen zonder telefoon) is geen enkel probleem.. Draai hem zelf al een tijdje..
Allereerst hier de .apk downen en installeren: http://www.whatsapp.com/android/ (dus niet via de Store) .. Dan gewoon de instructies volgen.. een telefoonnummer invoeren waar je de sms op kan ontvangen.. daarna 5 minuten wachten (geen sms op de tablet, dus hij kan het niet vanzelf authenticeren) en daarna handmatig de code invoeren.. Na het invoeren van de code zou hij het moeten doen..
Bedankt voor de info. Ik heb hem er gisterenavond opgezet en het werkt als een zonnetje.Cooler_King schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:54:
[...]
Whatsapp op de MeMo Pad (of andere android toestellen zonder telefoon) is geen enkel probleem.. Draai hem zelf al een tijdje..
Allereerst hier de .apk downen en installeren: http://www.whatsapp.com/android/ (dus niet via de Store) .. Dan gewoon de instructies volgen.. een telefoonnummer invoeren waar je de sms op kan ontvangen.. daarna 5 minuten wachten (geen sms op de tablet, dus hij kan het niet vanzelf authenticeren) en daarna handmatig de code invoeren.. Na het invoeren van de code zou hij het moeten doen..
Nice, ik zit ook te kijken voor deze tablet voor mijn kinderen, we zijn nu een paar uur verder, nog steeds positief?Pannekoek81 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:44:
Ook de tablet maar in huis gehaald voor mn zoontje. Hij had een intertoys qware ding, steeds was er wel wat. Erg traag ook en beviel totaal niet. Vandaag deze gehaald. Eerste indruk. Positief. Stuk sneller en voelt degelijker aan. Prima ding.
Zeker positief. Spelletjes doen het er prima op. Internet werkt goed. Alles gewoon stuk sneller en soepeler dan zo'n intertoys ding.Douwe63 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:02:
[...]
Nice, ik zit ook te kijken voor deze tablet voor mijn kinderen, we zijn nu een paar uur verder, nog steeds positief?
[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek81 op 04-01-2014 16:11 ]
Mooi, dank! Ik heb er gisteravond ook twee besteld en ze hangen inmiddels aan de lader. Vanavond, als de toekomstige eigenaars in bed liggen, ga ik lekker spelen en de boel instellen/configurerenPannekoek81 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:07:
[...]
Zeker positief. Spelletjes doen het er prima op. Internet werkt goed. Alles gewoon stuk sneller en soepeler dan zo'n intertoys ding.
Welke launcher gebruik je? Met de nova launcher draaien spelletjes bij mij soepeler dan met de std launcher.Smarron schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:10:
Het ligt er wel een beetje aan welke spelletjes je speelt. Angry Birds kart en Real Racing 3 zijn echt niet lekker te spelen. Wellicht behoren ze tot de zwaarste categorie games tot nu toe, maar ik baal er stiekem wel een beetje van.
Ik heb de tablet geroot en alle overbodige Asus meuk verwijderd. Sneller met de originele rom/kernel wordt het in elk geval niet.
Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB
Bevalt mijn zoontje prima. Past goed in zijn handen. Voor hem groot genoeg. Vind het zelf ook prima formaat. Ipad mini mooier, behalve de prijs vind ik.Joster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:54:
@Pannekoek81 & Douwe63;
Hoe bevalt het formaat van 7" jullie voor de kinderen? Ik twijfel ook om deze tablet aan te schaffen maar heb eigenlijk alleen nog twijfels over het formaat.. Ik ben bang dat 7" wat aan de kleine kant is wellicht..
Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB
[ Voor 10% gewijzigd door farmacop op 10-01-2014 13:00 ]
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
[ Voor 49% gewijzigd door Joster op 10-01-2014 13:01 ]
Zo'n cover heb ik destijds ook gehad voor mijn Asus Transformer. Mooie en praktische hoes, alleen beschermt deze de hoeken totaal niet. En juist voor mijn zoon heb ik iets nodig wat alle hoeken goed beschermt. Dan is er echt heel weinig keus helaas.
[ Voor 3% gewijzigd door Smarron op 11-01-2014 19:29 ]
==
hoi
Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB
==
hoi
je hebt ook de TransCover van Asus zelf.Eric-B schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:33:
Tnx, ik denk dat de persona cover het gaat worden, veel keus is er niet
Welke kleur heb jij, als ik vragen mag? En werkt het aan-/uitgaan bij open-/dichtdoen van de cover?Joster schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:55:
En de gecko, bevalt tot op heden uitstekend.
Diceplayer. Ik gebruik deze echt al een paar jaar en smb folders heb ik toegevoegd aan de favorieten binnen Diceplayer. Ik stream alles vanaf mijn NAS, werkt echt perfect!Joster schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:44:
En voor direct gebruik met smb locaties? BS player / Archos denk ik?
zal vast werkenmarijn13 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:30:
Hey
Iemand die de battlefield 4 commander app op deze tablet heeft getest? Ik zoek namelijk een niet al te dure tablet, als iemand dit heeft getest ik hoor het graag
[ Voor 15% gewijzigd door Moby op 08-02-2014 18:09 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Goed idee! Kun je een link plaatsen naar de 1-click-root tool van xda? Ik kan 'm niet vinden...Smarron schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:47:
Ik heb de tablet eerst even de laatste officiele update laten installeren en vervolgens geroot met die 1-click-root tool van xda. Werkt perfect en heb deze nog niet eerder zo simpel mee mogen maken.
Dus nu alle bloatware van Asus verwijderen, Nova Launcher installeren, spelletjes erop en hij is weer kid-proof! Mooie upgrade vergeleken met de Qware Pro3 van Intertoys van 2,5 jaar geleden!
Ah, dus toch de framaroot. Die had ik wel gezien...
[ Voor 10% gewijzigd door MDXTweaker op 18-02-2014 21:18 . Reden: extra vraag ]
[ Voor 32% gewijzigd door user_tweakers op 18-03-2014 21:48 ]
Ik zeg altijd maar, je krijgt waar je voor betaalt (begrijp me niet verkeerd, ik ben erg blij met mijn HD 7). Zelf heb ik de 16GB versie en doet hij tot nu toe nog alles wat ik er van verlang. Geen problemen met WiFi, snelheid is goed genoeg voor browsen/facebook/instagram en een gemiddeld spelletje. Ik heb te weinig ervaring met stabiliteit van GPS maar een aantal korte testen leverden geen problemen op (OSMAND+).user_tweakers schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:33:
Hallo medetweakers,
Ik heb nog wat VVV cadeaubonnen. Door deze in te leveren bij Bol.com heb ik de mogelijkheid om de MeMo Pad HD7 voor ongeveer 70 euro nieuw te kopen. Ik twijfel alleen nog over een aantal punten, hier heb ik wat vragen over die jullie misschien voor mij kunnen beantwoorden.
De MeMo Pad HD7 zou ik ook graag gebruiken voor navigatie. Mijn ervaring met telefoons met MediaTek resulteerde vaak op een niet werkende GPS. Hoe is de GPS van de MeMo Pad? Is hij accuraat genoeg en zou een Tomtom app goed werken op de tablet?
Is de tablet merkbaar trager dan de nexus 7 (2012), oftewel, weegt het prijsverschil op tegen de prestaties?
De 16GB kan uitgebreid worden met 32GB SD kaart als ik het goed gelezen hebt, is dit bij de 8GB versie ook? Is overigens 64GB niet mogelijk? Dit gebruik ik namelijk liever.
Hoe is het WiFi bereik van de tablet? Zelf heb ik met mijn telefoon vaak net wel/ net niet bereik, terwijl me computer wel altijd signaal heeft.
Zijn er belangrijke +/- punten van de tablet, ik heb al veel reviews gelezen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.
Zojuist gelezen dat de 8GB versie een slechtere camera en geen stereo speakers heeft. Ik ga toch maar op zoek naar een 16GB versie, maar dan niet bij bol.com.
Zoals ik zag is er ook al een root beschikbaar, dat is een goede zaak!
Sowieso de beste keuze, maar dat is dan ook een iets andere categorie zoals je zelf al aangeeft. Ik bezit beiden en het verschil is echt wel goed op te merken (scherm, snelheid, afwerking etc). Maar prijstechnisch gezien blijft de HD7 gewoon een top apparaat, wat ook weer voor de Nexus 7 2013 geldt, maar in zijn eigen prijscategorie.user_tweakers schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:00:
Uiteindelijk heb ik toch geen memopad gekocht. Vandaag heb ik de Nexus 7 II (2013) aangeschaft. Wel is die wat duurder. Uiteindelijk neem ik genoegen met 32GB, daarnaast kan in de Nexus 7 ook nog een USB dus de schijfruimte probleem is daarmee ook opgelost. Toch nog bedankt voor jullie reacties.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq