Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 26-07 21:40
BounceMeister schreef op zondag 03 november 2013 @ 22:06:

Een goede screenprotector zoek ik ook nog, XtremeGuard heeft alleen het oude model.
Ik heb deze.
Past prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Memopad een Android 4.4 uiterlijk gegeven.

Benodigde informatie:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2507748

Op dit moment draaien bij mij de volgende 4.4 App's:
Google Now
Google Launcher
Calender
email (inc exchange)
Chrome
Wallpapers

Launcher loopt smooth. Beter dan de stock launcher of de Xperia launcher van de custom rom.

Afbeeldingslocatie: http://drive.google.com/uc?export=view&id=0B4qostbQaAgibXlzbUxCLW4wYjg

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Heeft iemand dit samsung 32GB UHS1 sd kaartje goed werkend in de memo pad hd 7?

(Ik las eerder in dit forum dat iemand een kaartje had wat niet werkte).

Edit, dit bericht was dat:
soskes schreef op zondag 27 oktober 2013 @ 06:20:
[...]

Mag ik vragen welke SD kaart je hebt? Ik heb zelf een 32 GB van Samsung maar om de een of andere reden herkent hij hem niet. Hij herkent wel dat een SD kaart in de lezer wordt gestopt en wil hem activeren maar verder komt hij niet.

Voor de rest, een heerlijke tablet voor die prijs.
PS, ik heb ook deze maar besteld voor 5,12 euro (PayPal koers).
http://www.ebay.nl/itm/290951757137
Memo Pad HD 7 Cover ebay
(Bedankt Cooler_King voor de tip).
En deze screen protector. (bedankt jobr voor de tip).

[ Voor 92% gewijzigd door BounceMeister op 06-11-2013 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:22
Ik heb hem inmiddels binnen.. Erg mooi scherm en wat betreft snelheid heb ik ook niet te klagen. Het enige wat mij stoort is het feit dat de plastic achterkant, met name het stukje tussen de speaker en de zijkant erg kraakt bij (lichte) aanraking.

Is dit bij jullie ook het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:24

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Heb de Memopad een aantal maanden, maar nu doet ie niets meer. Hij blijft uit staan; opladen helpt niet, geen een teken van leven... Wat is er aan de hand?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand van jullie BS player werkend in de Hardware modus. Diceplayer zegt wel dat hij HD aan het afspelen is met hetzelfde bestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring dat Media Markt het product niet kan leveren.
Ik heb de aanbiedingsprijd besteld en betaald. Nu hebben ze ongemerkt mijn bestelling geannuleerd en is verdwenen uit mijn account.

Na mailing zeggen ze dat er een storing en ik mijn geld terug krijg. Terwijl ik netjes betaling heb verricht en ontvangstbevesting ordernummer etc.

Kan ik het product toch opeisen. Want volgens mij ligt de prijs van 101 euro toch erg laag en was het een foutje. Proberen ze er hiermee onderuit te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:39

Smarron

The bend

Oei, dat is nog erger dan ik heb meegemaakt.

Maar het lijkt er inderdaad op dat ze er onderuit willen komen. Ze zeggen dat er een storing is, prima, maar geef me dan alsnog mijn product en niet mijn geld toch ?

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groggy
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Bij mij is die keurig geleverd door saturn voor genoemde prijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen-Bullet
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 00:22
Bij mij is hij inderdaad ook gewoon geleverd, misschien kan je iets met de screenshots die gepost zijn door Bouncemeister? (zie paar posts terug)

Overigens nogmaals mijn vraag, ik ben benieuwd hoe dit bij jullie is ;) :
Het enige wat mij stoort is het feit dat de plastic achterkant, met name het stukje tussen de speaker en de zijkant erg kraakt bij (lichte) aanraking.

Is dit bij jullie ook het geval?
Ik heb overigens een Antutu benchmark score van 13126, best netjes :)

[ Voor 12% gewijzigd door Frozen-Bullet op 08-11-2013 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Nou, vandaag toch maar aangeschaft, wel voor de normale prijs. Buiten dat toch een interessante aanbieding, waar er 'gratis' een wireless mobile cardreader van Kingston bij wordt geleverd t.w.v. ruim 40 euro!

http://www.alternate.nl/A...1094737/?tk=6109&lk=10150

Met de Nexus 7 voor mijzelf in bezit toch een erg handige aanvulling. Via Wi-Fi verbinding maken en alles via de SD-kaart is zichtbaar. Ideaal voor het kijken van foto's op de DSLR. Fungeert ook als normale cardreader via USB en mobiele lader voor telefoon of tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Systeem update beschikbaar van ASUS......
WW_user_4.2.4.31212_20131030

Verbeterde stabiliteit (nog steeds android 4.2.2)

Zou deze update te installeren zijn, als je de custom ROM draait???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-09 16:10
BounceMeister schreef op woensdag 06 november 2013 @ 09:02:
Heeft iemand dit samsung 32GB UHS1 sd kaartje goed werkend in de memo pad hd 7?
Volgens mij heb ik deze geheugenkaart maar ik ga dit nog even voor je checken. Ook moet ik er bij vermelden dat ik hem wel in de tablet heb zitten maar dat ik hem nog niet (bewust) heb gebruikt. In normaal gebruik in ieder geval geen problemen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Oh, ik ben vergeten te vermelden dat ik inmiddels dat kaartje gehaald heb en dat hij werkt. Werd gelijk herkend en ik heb er filmpjes naartoe gekopieerd. Ik verwacht verder geen problemen ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjecool
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 19:48
mijne asus memo pad hd7 maakt geen internet verbinding meer nu zeggen ze dat ik een bij asus dat ik een reset moet doen maar ik wil een soft reset kan dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Gisteren inderdaad een systeemupdate bij de HD7 van m'n zoontje.
Ik zag nu wel dat er gebruikersprofielen aangemaakt konden worden bij de settings. Was dit al? Kon me ergens vaag herinneren, dat dat niet mogelijk was bij eerdere firmwares.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-09 22:34
hars73 schreef op woensdag 13 november 2013 @ 10:00:
Gisteren inderdaad een systeemupdate bij de HD7 van m'n zoontje.
Ik zag nu wel dat er gebruikersprofielen aangemaakt konden worden bij de settings. Was dit al? Kon me ergens vaag herinneren, dat dat niet mogelijk was bij eerdere firmwares.
Bij de eerste firmware inderdaad niet, maar deze functie is later alsnog toegevoegd in de tweede update.
Is er eigenlijk al iets bekend gemaakt of Asus bezig is met een 4.3 of 4.4 update?

[ Voor 8% gewijzigd door yorroy op 13-11-2013 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilzke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-08 15:46
Wat mij was opgevallen was het android-icoon in het menu (snelkoppeling naar de apps). Verder geen veranderingen opgemerkt.

• homernt
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-06-2024
Gisterenavond de firmware geupdate en wat mij opviel was dat hij zei dat up to date was maar wel ging downloaden. Na de update zag ik dat er een icontje voor google play books was bij gekomen.

Edit:
Very bad typo

[ Voor 7% gewijzigd door homernt op 14-11-2013 13:41 ]

Verwijderd

ASUS komt met een zeer interessante dongle.
http://www.talkandroid.co...ess-of-google-chromecast/

Ben benieuwd wanneer deze in Nederland te krijgen is.

[YouTube: http://youtu.be/i9WNbOHbhc8]

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2013 12:58 ]

• homernt
De vraag is in welke resolutie wordt het op de TV getoond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 21:29
Unlock de bootloader en CWM recovery zonder je tablet te hoeven "formatteren".

http://www.android-hilfe..../486823-cwm-recovery.html

Werkt. CWM is nog een beetje crappy: ondersteboven, kan interne sdcard niet mounten dus je moet een extra sdcard er in stoppen om te backuppen/restoren. Maar het is een begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik heb de tablet eerst even de laatste officiele update laten installeren en vervolgens geroot met die 1-click-root tool van xda. Werkt perfect en heb deze nog niet eerder zo simpel mee mogen maken.

Dus nu alle bloatware van Asus verwijderen, Nova Launcher installeren, spelletjes erop en hij is weer kid-proof! Mooie upgrade vergeleken met de Qware Pro3 van Intertoys van 2,5 jaar geleden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakradje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 21:29
Tablet te ver leeg laten lopen = niet meer op te starten.
Helaas gisteren ondervonden. Geen enkele reaktie meer op de knoppen.

Achterklep er af en accu connector even heel voorzichticht omhoog kantelen om kontakt te verbreken.
Even wachten en weer vast drukken. Daarna usb lader er aan en 5 minuten afwachten.

Dit schijnt een Mediatek Soc probleem te zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
tweakradje schreef op maandag 18 november 2013 @ 16:01:
Tablet te ver leeg laten lopen = niet meer op te starten.
Helaas gisteren ondervonden. Geen enkele reaktie meer op de knoppen.

Achterklep er af en accu connector even heel voorzichticht omhoog kantelen om kontakt te verbreken.
Even wachten en weer vast drukken. Daarna usb lader er aan en 5 minuten afwachten.

Dit schijnt een Mediatek Soc probleem te zijn :(
Asus support bellen. Zou me verbazen als er geen truuk voor is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Gisteren een el-cheapo 7 inch tablet binnengekregen en ik ben wel te spreken over het formaat :)
Dat ding kan alleen echt niets. Hoe vloeiend is de MeMo HD7 met Plants vs Zombies 2?
(een goeie benchmark is de "intro" als je voor het eerst een account maakt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airbreaker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-04-2024
Thrackan schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:06:
Gisteren een el-cheapo 7 inch tablet binnengekregen en ik ben wel te spreken over het formaat :)
Dat ding kan alleen echt niets. Hoe vloeiend is de MeMo HD7 met Plants vs Zombies 2?
(een goeie benchmark is de "intro" als je voor het eerst een account maakt)
Heb net even Plants vs Zombies 2 voor je geinstalleerd op mijn Memo Pad HD 7.
Daar liep hij vloeiend, zelfs ff paar levels gespeeld zonder enige hapering.
Maar dat is eigenlijk ook wel logisch, Ik kon zelfs met gemak GTA VC kunnen spelen.
Ik gebruik wel een andere launcher, namelijk NOVA Launcher.
Voor de rest volledig geupdate stock rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pathogen
  • Laatst online: 15-09 10:06

Pathogen

Shoop Da Whoop

Airbreaker schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:00:
[...]

Heb net even Plants vs Zombies 2 voor je geinstalleerd op mijn Memo Pad HD 7.
Daar liep hij vloeiend, zelfs ff paar levels gespeeld zonder enige hapering.
Maar dat is eigenlijk ook wel logisch, Ik kon zelfs met gemak GTA VC kunnen spelen.
Ik gebruik wel een andere launcher, namelijk NOVA Launcher.
Voor de rest volledig geupdate stock rom.
Mijn dank is groot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motorgek
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-08-2020
Vanaf 2-12-13 voor 119- te koop bij AH, dus voor diegene die nog twijfelen KOPEN !
Zeer zeker voor deze prijs een geweldige tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jantienus123
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 15-09 13:21
Let wel op: AH verkoopt het 8Gb model.
Maar als je voor zo'n 23 Euro een 32GB kaartje erbij koopt heb je uiteindelijk toch 40 GB.

[ Voor 57% gewijzigd door Jantienus123 op 02-12-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edklavertje
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16-09 21:38
Pas op: 8gb versie heeft andere specs dan de 16 GB. Camera bij 8 gb is geen 5 Mp maar 3 en bevat ook niet de stereo luidsprekers |:( . Ben er zelf ook achtergekomen bij Bol Com en deze dus ook terug gestuurd.
Zie
http://www.asus.com/Tablets_Mobile/ASUS_MeMO_Pad_HD_7/
en let op sterretje 1 en 2 opmerkingen

[ Voor 19% gewijzigd door edklavertje op 02-12-2013 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
edklavertje schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:50:
Pas op: 8gb versie heeft andere specs dan de 16 GB. Camera bij 8 gb is geen 5 Mp maar 3 en bevat ook niet de stereo luidsprekers |:( . Ben er zelf ook achtergekomen bij Bol Com en deze dus ook terug gestuurd.
Zie
http://www.asus.com/Tablets_Mobile/ASUS_MeMO_Pad_HD_7/
en let op sterretje 1 en 2 opmerkingen
Volgens de specificaties is het 2 MP ipv 3 MP: http://www.asus.com/Table..._Pad_HD_7/#specifications

Die 16gb versie bij mediamarkt voor 100 was natuurlijk een betere deal :P hoe was het daar eigenlijk mee afgelopen? hadden een paar mensen hem wel ontvangen en veel andere mensen niet?

Maar goed.. is op zich makkelijk 30 euro besparen als je headphones + sd kaart gebruikt en geen camera's.

[ Voor 9% gewijzigd door Cooler_King op 04-12-2013 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
Zojuist is er weer een kleine (?) update binnen komen rollen. Versie is nog steeds 4.2.2. Ben benieuwd wat er precies is aangepast... Moet eerlijk zeggen dat ik daar nog niet echt goed naar heb gezocht, maar weet iemand toevallig of er ergens changelogs te vinden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-08 09:55
Hi,

Ik zie dat er verschillende typenummers (eindcodes) bestaan van de Asus MeMO Pad HD7.
Hier op tweakers.net wordt er geen onderscheid gemaakt, maar bijvoorbeeld op kieskeurig.nl staat de ME173X-1G021A , maar ook andere types eindigend op 008A en 011A etc. (ik ben dus wel zover dat de 1e letter van deze eindcode voor de kleur staat)
Iemand enig idee wat de verschillende nummers betekenen?

Heb Asus een mailtje hierover gestuurd, maar ik kan blijkbaar alleen in contact komen met de technische dienst die hierover geen info heeft en me doorverwijst naar de winkeliers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Deze aan mijn moeder gegeven voor de kerst. Nu wil ze ermee Whatsappen. Kan dat eigenlijk wel vroeg ik me af ? Op een telefoon kan je als je je dataverbinding uit zet via wifi Whatsappen, dus zou het hierop ook moeten kunnen ? Of heb je dan alsnog een tablet met simkaart nodig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Buntmans schreef op woensdag 25 december 2013 @ 18:02:
Deze aan mijn moeder gegeven voor de kerst. Nu wil ze ermee Whatsappen. Kan dat eigenlijk wel vroeg ik me af ? Op een telefoon kan je als je je dataverbinding uit zet via wifi Whatsappen, dus zou het hierop ook moeten kunnen ? Of heb je dan alsnog een tablet met simkaart nodig ?
Op zich zou het moeten kunnen. Ik heb whatsapp op de PC (Bluestacks) geinstalleerd. Even verifieren met een andere telefoon. Je moet dus wel een 06 telefoonnummer beschikbaar hebben.
Alleen kun je waarschijnlijk whatsapp niet via de playstore installeren omdat de tablet geen phone is. Dan moet je whatsapp via een alternatieve manier op de tablet zien te installeren.

• Buntmans
  • Laatst online: 30-04-2024
jobr schreef op woensdag 25 december 2013 @ 19:17:
[...]

Op zich zou het moeten kunnen. Ik heb whatsapp op de PC (Bluestacks) geinstalleerd. Even verifieren met een andere telefoon. Je moet dus wel een 06 telefoonnummer beschikbaar hebben.
Alleen kun je waarschijnlijk whatsapp niet via de playstore installeren omdat de tablet geen phone is. Dan moet je whatsapp via een alternatieve manier op de tablet zien te installeren.
Bluestacks helaas niet voor Android. Ik ben met je eens dat het mogelijk moet zijn. Ik heb wat guides gevonden die bv trucs uithalen met Titaniumbackup (van phone naar tablet). Allemaal best bewerkelijk en allemaal zeggen ze: je kan niet op 2 devices tegelijk whattsapp geinstalleerd hebben onder hetzelfde telefoonnummer.. Aangezien ze het niet kan missen op haar telefoon :) denk ik dat ik het hem niet gaat worden.

Inmiddels zit ze op de bank met de tablet vrolijk te emailen en facebooken dus ze is al best tevreden :)

[ Voor 4% gewijzigd door Buntmans op 26-12-2013 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huijaa
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-05-2024
Ik heb gekocht van BCC de ASUS MeMO Pad HD 7 ME173X 16GB donkerblauw
(lekker voor mijn vele kadobonnen en mijn wat geldje)
Direct na het starten kreeg ik meteen een update van ME173X_WW_user_4.2.4.72702_20131128 en het is succesvol binnen.

Vragen:

1) Komt er officiele android versie 4.2.4 ?

2) Cifsmanger doet het niet: no such device.
Bedoeling is om automatisch te SMB-mounten naar NAS-server

3) OTG (USB on host) werkt niet. ik heb wel OTG-kabel en mijn samsung mobiel doet het prima met bijvoorbeeld externe hd, muis en toetsenbord.

since 21aug'04: Asus K8VSE Deluxe, AMD Athlon 64 3400+, Twimos 1 GB PC3200, Maxtor U133/7200 160GB+120GB, Asus V9999GE and SunBeam Aryclic Case

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooler_King
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-08 18:30
Buntmans schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:57:
[...]

Bluestacks helaas niet voor Android. Ik ben met je eens dat het mogelijk moet zijn. Ik heb wat guides gevonden die bv trucs uithalen met Titaniumbackup (van phone naar tablet). Allemaal best bewerkelijk en allemaal zeggen ze: je kan niet op 2 devices tegelijk whattsapp geinstalleerd hebben onder hetzelfde telefoonnummer.. Aangezien ze het niet kan missen op haar telefoon :) denk ik dat ik het hem niet gaat worden.

Inmiddels zit ze op de bank met de tablet vrolijk te emailen en facebooken dus ze is al best tevreden :)
Whatsapp op de MeMo Pad (of andere android toestellen zonder telefoon) is geen enkel probleem.. Draai hem zelf al een tijdje..
Allereerst hier de .apk downen en installeren: http://www.whatsapp.com/android/ (dus niet via de Store) .. Dan gewoon de instructies volgen.. een telefoonnummer invoeren waar je de sms op kan ontvangen.. daarna 5 minuten wachten (geen sms op de tablet, dus hij kan het niet vanzelf authenticeren) en daarna handmatig de code invoeren.. Na het invoeren van de code zou hij het moeten doen..

[ Voor 7% gewijzigd door Cooler_King op 01-01-2014 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:03
Cooler_King schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:54:
[...]

Whatsapp op de MeMo Pad (of andere android toestellen zonder telefoon) is geen enkel probleem.. Draai hem zelf al een tijdje..
Allereerst hier de .apk downen en installeren: http://www.whatsapp.com/android/ (dus niet via de Store) .. Dan gewoon de instructies volgen.. een telefoonnummer invoeren waar je de sms op kan ontvangen.. daarna 5 minuten wachten (geen sms op de tablet, dus hij kan het niet vanzelf authenticeren) en daarna handmatig de code invoeren.. Na het invoeren van de code zou hij het moeten doen..
Misschien handig om eerst even te lezen voor je iets plaatst:

je kan niet op 2 devices tegelijk whattsapp geinstalleerd hebben onder hetzelfde telefoonnummer.. Aangezien ze het niet kan missen op haar telefoon :) denk ik dat ik het hem niet gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• homernt
Cooler_King schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:54:
[...]

Bedankt voor de info. Ik heb hem er gisterenavond opgezet en het werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:40
Ook de tablet maar in huis gehaald voor mn zoontje. Hij had een intertoys qware ding, steeds was er wel wat. Erg traag ook en beviel totaal niet. Vandaag deze gehaald. Eerste indruk. Positief. Stuk sneller en voelt degelijker aan. Prima ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:02
Pannekoek81 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:44:
Ook de tablet maar in huis gehaald voor mn zoontje. Hij had een intertoys qware ding, steeds was er wel wat. Erg traag ook en beviel totaal niet. Vandaag deze gehaald. Eerste indruk. Positief. Stuk sneller en voelt degelijker aan. Prima ding.
Nice, ik zit ook te kijken voor deze tablet voor mijn kinderen, we zijn nu een paar uur verder, nog steeds positief? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
Heb er een gekocht voor mijn ouders voor kerst, nu wil hij niet meer opladen maakt niet uit wat ik doe, andere adapters, kabel, hij flashed heel kort aan zegt batterij 0% en gaat dan weer uit?

Powerlang vast houden volume + en - niks werkt, gevalletje RMA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Douwe63 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:02:
[...]

Nice, ik zit ook te kijken voor deze tablet voor mijn kinderen, we zijn nu een paar uur verder, nog steeds positief? :)
Zeker positief. Spelletjes doen het er prima op. Internet werkt goed. Alles gewoon stuk sneller en soepeler dan zo'n intertoys ding.

[ Voor 8% gewijzigd door Pannekoek81 op 04-01-2014 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douwe63
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:02
Pannekoek81 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:07:
[...]

Zeker positief. Spelletjes doen het er prima op. Internet werkt goed. Alles gewoon stuk sneller en soepeler dan zo'n intertoys ding.
Mooi, dank! Ik heb er gisteravond ook twee besteld en ze hangen inmiddels aan de lader. Vanavond, als de toekomstige eigenaars in bed liggen, ga ik lekker spelen en de boel instellen/configureren 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Het ligt er wel een beetje aan welke spelletjes je speelt. Angry Birds kart en Real Racing 3 zijn echt niet lekker te spelen. Wellicht behoren ze tot de zwaarste categorie games tot nu toe, maar ik baal er stiekem wel een beetje van.

Ik heb de tablet geroot en alle overbodige Asus meuk verwijderd. Sneller met de originele rom/kernel wordt het in elk geval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
M'n zoontje speelt dat Angry birds go gedoe ook. Ff mee gekeken. Vind prima spelen. Even op de iPhone gezet, speelt niet anders. Real racing geen idee. Speelt ie geloof ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-09 14:16
Smarron schreef op zondag 05 januari 2014 @ 00:10:
Het ligt er wel een beetje aan welke spelletjes je speelt. Angry Birds kart en Real Racing 3 zijn echt niet lekker te spelen. Wellicht behoren ze tot de zwaarste categorie games tot nu toe, maar ik baal er stiekem wel een beetje van.

Ik heb de tablet geroot en alle overbodige Asus meuk verwijderd. Sneller met de originele rom/kernel wordt het in elk geval niet.
Welke launcher gebruik je? Met de nova launcher draaien spelletjes bij mij soepeler dan met de std launcher.

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik draai ook Nova (Prime). Maar probeer het zelf maar met die games. Angry Birds gaat echt gigantisch laggen wanneer je wat verder komt en met veel tegenstanders tegelijk speelt. Real Racing lijkt vaak een soort slow motion, wel speelbaar, maar niet te vergelijken met de fijne speelbaarheid op een Nexus 7 (2013).

Minion rush draait wel soepel, dat is dan weer een meevaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
  • Laatst online: 16-09 16:16
@Pannekoek81 & Douwe63;

Hoe bevalt het formaat van 7" jullie voor de kinderen? Ik twijfel ook om deze tablet aan te schaffen maar heb eigenlijk alleen nog twijfels over het formaat.. Ik ben bang dat 7" wat aan de kleine kant is wellicht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Joster schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:54:
@Pannekoek81 & Douwe63;

Hoe bevalt het formaat van 7" jullie voor de kinderen? Ik twijfel ook om deze tablet aan te schaffen maar heb eigenlijk alleen nog twijfels over het formaat.. Ik ben bang dat 7" wat aan de kleine kant is wellicht..
Bevalt mijn zoontje prima. Past goed in zijn handen. Voor hem groot genoeg. Vind het zelf ook prima formaat. Ipad mini mooier, behalve de prijs vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
En hoe oud is jou zoontje als ik vragen mag? Resolutie zal ook wel wat doen, aangezien deze in vergelijking met de budget 10" tablets vrij hoog is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BounceMeister
  • Niet online
Mijn zoontje van 3 kan prima overweg met een 7" tablet. Ik denk dat een 10" juist veel te groot is voor zo'n kleintje.
Zowel de HTC flyer als deze Asus memopad bevallen hem net zo goed (beiden 7", de HTC heeft lagere resolutie). Kinderen kijken niet naar resolutie, eerder naar specifieke spelletjes of filmpjes die erop staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Mooi zo, waarschijnlijk bestel ik hem vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
Weet iemand toevallig of het uitmaakt of je een class4 of class10 micro sd kaart in de MeMo Pad stopt? Kan de MeMo Pad omgaan met hogere snelheden dan class4?

Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ja hoor, heb er zelf ook een class10 inzitten. Werkt prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop
  • Laatst online: 08-05 14:41

farmacop

Use the Delta Force Luke !!!!

Ik wil de MeMo Pad HD 7 kopen als zoethouder voor de achterbank, kortom als videospeler aan de hoofdsteun. Eventueel kan m'n oudste zoontje (2+) hem daarbuiten ook misbruiken als tablet en blijft de IPad buiten schot ;-). Geheugenkaartje vol met buurman & buurman :-p en gaan.
Zijn er meer mensen hier die hem met dit doel gebruiken en zo ja, iemand een idee wat een handige (en niet al te dure) kit is om hem aan de hoofdsteun te bevestigen ?

edit:
ik hoor dat je bij de Xenos goedkope steunen hebt... nog geen tijd gehad om daar te kijken.

[ Voor 10% gewijzigd door farmacop op 10-01-2014 13:00 ]

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ja ik. Gebruik zal misschien andersom zijn (primair als tablet, daarnaast eventueel als videospeler) maar buurman en buurman daarentegen komt er zeker op te staan haha. Er is voor thuis gebruik ook een app van trouwens: Google Play: Buurman en Buurman (KidsTube)

Ik ben nog voor een hoofdsteun mount aan het kijken dus laten we elkaar op de hoogte houden ;)

Hier een paar opties, maar ik heb me er nog niet echt in verdiept:

http://www.mytrendyphone....-n2100-tablet-79837p.html
http://www.tablet-pc-acce...-v-asus-memo-pad-hd-7.php
http://www.amazon.de/Kopf...Kopfst%C3%BCtzenhalterung
http://www.ebay.com/itm/B...&var=&hash=item565837aa21

Waarom hebben ze deze trouwens niet voor mijn Xperia ZL, zo'n mount plaatje van Brodit zoek ik precies :( :

http://www.amazon.de/Brod...Kopfst%C3%BCtzenhalterung

[ Voor 49% gewijzigd door Joster op 10-01-2014 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
Ik heb nog geen cover voor mijn MeMo Pad HD 7. Heeft iemand ervaring met de Asus Persona Cover?

Afbeeldingslocatie: https://www.asus.com/media/global/products/OeZ2QgtetlHpkPcD/GoNTb3gYL5YtkYQL_500.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ja ik. :)

Cover is prima als beschermhoes. Een soort siliconen rubber. Je kunt de flap wel redelijk makkelijk ombuigen. Pasvorm is goed. Micro-SD ingang is wel verstopt helaas. Het is volgens mij geen flip-cover, het scherm gaat niet aan wanneer je de flap open doet.

En mocht je de flap niks vinden, kun je deze er eigenlijk ook wel afsnijden, waardoor je een mooie protection case hebt.

Ik heb hem voor 20 euro bij de BCC gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric-B
Tnx, ik denk dat de persona cover het gaat worden, veel keus is er niet :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01:03
Ik heb ook deze blauwe cover. Fijn ding wel, maar is wel 'zwaar' in verhouding tot de tablet zelf. Totaal wordt alles dus meteen wat zwaarder. Thuis gebruik ik de tablet dan bij voorkeur zonder de cover omdat deze verder voor mij dan geen extra functionaliteit biedt door het ontbreken van de 'flip-cover functionaliteit'.

Ik heb de cover via de webshop van ASUS gekocht. Ze hadden toen iets van een actie met € 10 korting als je op een website een foto van je tablet zette en daar een mooi verhaaltje bij verzon. Uiteindelijk was ik op die manier het goedkoopste uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jobr
Ik heb deze. Prima ding, zeker gezien de prijs 8)

[ Voor 8% gewijzigd door jobr op 11-01-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

jobr schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:17:
Ik heb deze. Prima ding, zeker gezien de prijs 8)
Zo'n cover heb ik destijds ook gehad voor mijn Asus Transformer. Mooie en praktische hoes, alleen beschermt deze de hoeken totaal niet. En juist voor mijn zoon heb ik iets nodig wat alle hoeken goed beschermt. Dan is er echt heel weinig keus helaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Smarron op 11-01-2014 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op de eerste pagina zag ik nogal veel klachten. Hoe bevalt deze tablet in gebruik? Natuurlijk, een tablet kan altijd kapot gaan .. Toevallig is mijn Asus TF201 voor reparatie weg en dan merk je dat een tablet vaker gebruikt dan je denkt.

Daarom denk ik eraan om deze als tweede te nemen en ook als navigatie in de auto te gebruiken. Is deze daar krachtig genoeg voor cq zijn er mensen met ervaring?

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Bevalt prima. Geen problemen zover. Ja er zijn snellere, maar prijs kwaliteit is goed. Naast de tab3 gehouden. Vind persoonlijk de Asus fijner. Ipad mooi spul, maar voorzet gebruik bij ons thuis te duur. Wie weet als we er toch meer gebruik van gaan maken komt er 1 naast. Voor nu beetje internetten en een spelletje voor de kleine, prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop

farmacop

Update: vandaag bij S&F de MeMopad HD 7 gekocht w000t ;-)
On topic: eerste indruk, menus browsen gaat vloeiend en verder nog niet veel kunnen uitproberen. Eerste filmpje van de NAS die ik overzette speelde wel het geluid maar geen beeld.... heb nog geen alternatieve videospelers geprobeerd. Moet ik me even in verdiepen.
Nu nog een houder/klem voor de voorstoel en reizen maar.

Intel E8400 @ 3,6 Ghz / 4GB Corsair PC6400 / MSI P35 FR / 80GB Intel SSD mk1 / Ati HD6950 / Synology DS209 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

MX Player of Diceplayer zijn perfecte players voor HD-materiaal.

Veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
En voor direct gebruik met smb locaties? BS player / Archos denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
@Pannekoek81 dank, ik ga er eentje opsnorren. De TF201 is terug van reparatie, maar ik heb hem wel gemist met mijn werk (gebruik de tablet veel voor notities)

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __REMCO__
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-06 10:15
Eric-B schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:33:
Tnx, ik denk dat de persona cover het gaat worden, veel keus is er niet :/
je hebt ook de TransCover van Asus zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
En de gecko, bevalt tot op heden uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
Joster schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:55:
En de gecko, bevalt tot op heden uitstekend.
Welke kleur heb jij, als ik vragen mag? En werkt het aan-/uitgaan bij open-/dichtdoen van de cover?

Ik heb namelijk een donkerblauwe (via Coolblue) en de transcover feature werkt bij mij niet. Mijn moeder heeft gekozen voor een lichtblauwe cover (direct bij Gecko besteld) en daar werkt het wel mee. Na contact met Coolblue/Gecko is mij verteld dat de feature überhaupt niet in de cover zit. Beetje vreemd dat hij dan wel ineens in de lichtblauwe cover zit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik heb de rode via Gecko zelf (tientje goedkoper) en daar werkt het wel gewoon mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Joster schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:44:
En voor direct gebruik met smb locaties? BS player / Archos denk ik?
Diceplayer. Ik gebruik deze echt al een paar jaar en smb folders heb ik toegevoegd aan de favorieten binnen Diceplayer. Ik stream alles vanaf mijn NAS, werkt echt perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Bedankt voor de tip, eens kijken of de kleine er mee overweg kan aangezien hij dat op XBMC ook kan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• farmacop

farmacop

o.a. @ Joster:
heb die 2e link besteld, 't is bij een duitse webshop met een nederlandse site...

MemoPad zelf is een heerlijk apparaatje, puntje van kritiek vind ik de bedieningsknoppen !
De 'aan' knop en volumeknoppen zitten wel beroerd geplaatst vind ik, dat is bij de I-pad een
stuk beter (meer op de zijkant in plaats van achter een randje).
Enfin, voor het beoogde doel is het niet zo'n issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-09 16:52
Tablet net terug gekregen van RMA, hij laad nu gelukkig weer op, echter werkt WIFI nu niet...
Hij ziet alle netwerken in de omgeving, kan verbinden en wachtwoorden invoeren dan zegt die verbinding maken en dan Opgeslagen, beveiligd met WPA2 maar hij maakt dan geen verbinding en kan internet niet gebruiken want hij heeft geen internet.

Alle andere apparaten thuis werken perfect, xperia z , galaxy s4, surface tablet, allemaal geen probleem behalve dit kreng weer niet, ik heb echt geen zin om hem weer te moeten opsturen voor rma. Iemand die dit als een bekent probleem voorkomt en een oplossing weet?

Heb hard reset gedaan, vliegtuig modus aan/uit, router reset, ander kanaal, wps uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Cn-
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-08 19:34
Hoi, ik had een vraagje. Kan deze tablet 720p mkv en mp4tjes aan? Ik zoek een simpele tablet die dat kan en deze valt binnen mijn budget en heeft op papier nog leuke specificaties ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik gebruik Es File Explorer en MX player om gedownloade film en series te kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marijn13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-08 16:17
Hey

Iemand die de battlefield 4 commander app op deze tablet heeft getest? Ik zoek namelijk een niet al te dure tablet, als iemand dit heeft getest ik hoor het graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daantjecool
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 03-06 19:48
marijn13 schreef op zondag 26 januari 2014 @ 19:30:
Hey

Iemand die de battlefield 4 commander app op deze tablet heeft getest? Ik zoek namelijk een niet al te dure tablet, als iemand dit heeft getest ik hoor het graag :)
zal vast werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij staat in de Play Store dus zal wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Ik ben even in verwarring. Is dit: http://www.bcc.nl/asus-17...ical-specifications-table nu de tablet uit de TS? De verwarring komt door het procssormodel. In de TS staat 8215 en op de website van de BCC 8125.

De prijs van de BCC is namelijk lager dan die van de pricewatch en ik wil zeker weten dat ik de goede bestel.

Edit: het is nog raarder, op de website van BCC zie ik ook deze staan: http://www.bcc.nl/asus-173x1a090a.html voor 143 euro

[ Voor 15% gewijzigd door Moby op 08-02-2014 18:09 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kreukeltje
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-11-2024
Het lijkt mij dat MT8215 een typo is; zelfs op de site van Mediatek is een 8215 niet te vinden. Een 8125 daarentegen weer wel.....

Mij leek die prijs ook wel interessant, alleen komt het op mij over alsof dit de laatste modellen in de winkel zijn. Als je er eentje in de winkelwagen stopt is de verzend-optie niet beschikbaar; afhalen wel.

Ben wel benieuwd of iemand nog andere info op weet te duikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Is als het goed is gewoon dezelfde.

De enige variant die in omloop was was eind vorig jaar bij de AH, daar werd er 1 verkocht met een opslag van 8GB en een slechtere camera volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 09:49
Smarron schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 20:47:
Ik heb de tablet eerst even de laatste officiele update laten installeren en vervolgens geroot met die 1-click-root tool van xda. Werkt perfect en heb deze nog niet eerder zo simpel mee mogen maken.

Dus nu alle bloatware van Asus verwijderen, Nova Launcher installeren, spelletjes erop en hij is weer kid-proof! Mooie upgrade vergeleken met de Qware Pro3 van Intertoys van 2,5 jaar geleden!
Goed idee! Kun je een link plaatsen naar de 1-click-root tool van xda? Ik kan 'm niet vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDXTweaker
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 09:49
Ah, dus toch de framaroot. Die had ik wel gezien... |:( |:( |:(

Veel dank!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Kan de bloatware echt worden verwijderd of alleen uitgeschakeld?

[ Voor 10% gewijzigd door MDXTweaker op 18-02-2014 21:18 . Reden: extra vraag ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekstboek
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11-2021
Kan iemand mij iets vertellen over de framerate van de videocamera? Op verschillende review sites lees ik over 25 of 30 fps, maar ik kom maar tot 18 fps. Is dat misschien ergens in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tekstboek
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-11-2021
Inmiddels is het opgelost. Ik maak nu mooie video's met (naar keuze) 25, danwel 30 fps :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 19-08 21:19
Hallo medetweakers,

Ik heb nog wat VVV cadeaubonnen. Door deze in te leveren bij Bol.com heb ik de mogelijkheid om de MeMo Pad HD7 voor ongeveer 70 euro nieuw te kopen. Ik twijfel alleen nog over een aantal punten, hier heb ik wat vragen over die jullie misschien voor mij kunnen beantwoorden.

De MeMo Pad HD7 zou ik ook graag gebruiken voor navigatie. Mijn ervaring met telefoons met MediaTek resulteerde vaak op een niet werkende GPS. Hoe is de GPS van de MeMo Pad? Is hij accuraat genoeg en zou een Tomtom app goed werken op de tablet?

Is de tablet merkbaar trager dan de nexus 7 (2012), oftewel, weegt het prijsverschil op tegen de prestaties?

De 16GB kan uitgebreid worden met 32GB SD kaart als ik het goed gelezen hebt, is dit bij de 8GB versie ook? Is overigens 64GB niet mogelijk? Dit gebruik ik namelijk liever.

Hoe is het WiFi bereik van de tablet? Zelf heb ik met mijn telefoon vaak net wel/ net niet bereik, terwijl me computer wel altijd signaal heeft.

Zijn er belangrijke +/- punten van de tablet, ik heb al veel reviews gelezen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Zojuist gelezen dat de 8GB versie een slechtere camera en geen stereo speakers heeft. Ik ga toch maar op zoek naar een 16GB versie, maar dan niet bij bol.com.

Zoals ik zag is er ook al een root beschikbaar, dat is een goede zaak! :)

[ Voor 32% gewijzigd door user_tweakers op 18-03-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-B
user_tweakers schreef op dinsdag 18 maart 2014 @ 21:33:
Hallo medetweakers,

Ik heb nog wat VVV cadeaubonnen. Door deze in te leveren bij Bol.com heb ik de mogelijkheid om de MeMo Pad HD7 voor ongeveer 70 euro nieuw te kopen. Ik twijfel alleen nog over een aantal punten, hier heb ik wat vragen over die jullie misschien voor mij kunnen beantwoorden.

De MeMo Pad HD7 zou ik ook graag gebruiken voor navigatie. Mijn ervaring met telefoons met MediaTek resulteerde vaak op een niet werkende GPS. Hoe is de GPS van de MeMo Pad? Is hij accuraat genoeg en zou een Tomtom app goed werken op de tablet?

Is de tablet merkbaar trager dan de nexus 7 (2012), oftewel, weegt het prijsverschil op tegen de prestaties?

De 16GB kan uitgebreid worden met 32GB SD kaart als ik het goed gelezen hebt, is dit bij de 8GB versie ook? Is overigens 64GB niet mogelijk? Dit gebruik ik namelijk liever.

Hoe is het WiFi bereik van de tablet? Zelf heb ik met mijn telefoon vaak net wel/ net niet bereik, terwijl me computer wel altijd signaal heeft.

Zijn er belangrijke +/- punten van de tablet, ik heb al veel reviews gelezen, maar misschien zie ik iets over het hoofd.

Zojuist gelezen dat de 8GB versie een slechtere camera en geen stereo speakers heeft. Ik ga toch maar op zoek naar een 16GB versie, maar dan niet bij bol.com.

Zoals ik zag is er ook al een root beschikbaar, dat is een goede zaak! :)
Ik zeg altijd maar, je krijgt waar je voor betaalt (begrijp me niet verkeerd, ik ben erg blij met mijn HD 7). Zelf heb ik de 16GB versie en doet hij tot nu toe nog alles wat ik er van verlang. Geen problemen met WiFi, snelheid is goed genoeg voor browsen/facebook/instagram en een gemiddeld spelletje. Ik heb te weinig ervaring met stabiliteit van GPS maar een aantal korte testen leverden geen problemen op (OSMAND+).

Camera gebruik ik niet/nauwlijks maar de kwaliteit past bij de prijs, vind ik.

Het geluid is prima, wederom de zelfde opmerking als hierboven. Overigens vind ik het geluid van de 8GB variant niet heel veel slechter dan die van de 16GB variant. Het is puur mono vs. stereo maar de "kwaliteit" van het geluid is nagenoeg het zelfde (hoop dat dit een beetje logisch klinkt).

Voor mij is het belangrijkste minpunt ten opzichte van een Nexus apparaat, het uitblijven van dan wel achterlopen in Android updates. Het dingetje draait nu Android 4.2.2 en ik heb sterk het vermoeden dat dat ook zo blijft. Eigenlijk had ik afgezworen ooit weer een ander apparaat dan een Nexus apparaat te kopen maar het prijsverschil (meer dan 100 euro op het moment van kopen) heeft mij toch doen afwijken van deze regel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joster
Ik kan mij volledig aansluiten bij E-B.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Dat klinkt allemaal positief en naar mijn verwachtingen. Ik ga hem binnenkort bestellen bij Bol.com.

Al vind ik het wel jammer dat de tablet geen 64GB SD kaart kan lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

Ik lees net dat 64GB wel degelijk blijkt te werken.

http://www.pcmag.com/slid...4552&a=314552&po=7,00.asp
http://www.expertreviews....o-pad-hd7-review-hands-on

Normale games doen het perfect, hele zware games kunnen af en toe wel haperen/iets lagere framerate (Angry Birds Go met veel karts in beeld en met Real Racing 3 ervaar ik een soort slomotion gameplay, lastig uit te leggen). Maar verder echt een topding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• user_tweakers
Uiteindelijk heb ik toch geen memopad gekocht. Vandaag heb ik de Nexus 7 II (2013) aangeschaft. Wel is die wat duurder. Uiteindelijk neem ik genoegen met 32GB, daarnaast kan in de Nexus 7 ook nog een USB dus de schijfruimte probleem is daarmee ook opgelost. Toch nog bedankt voor jullie reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron

Smarron

The bend

user_tweakers schreef op maandag 24 maart 2014 @ 15:00:
Uiteindelijk heb ik toch geen memopad gekocht. Vandaag heb ik de Nexus 7 II (2013) aangeschaft. Wel is die wat duurder. Uiteindelijk neem ik genoegen met 32GB, daarnaast kan in de Nexus 7 ook nog een USB dus de schijfruimte probleem is daarmee ook opgelost. Toch nog bedankt voor jullie reacties.
Sowieso de beste keuze, maar dat is dan ook een iets andere categorie zoals je zelf al aangeeft. Ik bezit beiden en het verschil is echt wel goed op te merken (scherm, snelheid, afwerking etc). Maar prijstechnisch gezien blijft de HD7 gewoon een top apparaat, wat ook weer voor de Nexus 7 2013 geldt, maar in zijn eigen prijscategorie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilzke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-08 15:46
Als Asus dit oppakt en Android 4.4 uitbrengt voor de HD7, dan ben ik een blije klant:

http://www.tabletsmagazin...-voor-android-4-4-kitkat/
Pagina: 1 2 3 Laatste