Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Laptop kapot, nu zsm nieuwe voor simpel gebruik

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Wegens kapot gaan van oude laptop moet ik een nieuwe aanschaffen. Aangezien mijn laatste afstudeerjaar gaat beginnen (dus ook verslagen) moet ik deze op zeer korte termijn hebben.

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Het is voor zeer eenvoudig gebruik: word, excel zullen hoofdzakelijk de programma's zijn die ik ga gebruiken. Het is de bedoeling dat ik hier een onderzoek mee ga maken, dus zou het ook fijn vinden als het snel is in het zoeken. Daarnaast zal ik er af en toe een filmpje op kijken, facebook, mailen en dat was het.

Wat mag je laptop gaan kosten?
Aangezien ik na dit schooljaar mijn laptop amper meer ga gebruiken wil ik een van de goedkopere laptops. Zelf dacht ik aan een laptop rond de 600 euro

•Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Laptop zal af en toe mee naar school gaan, dus zou het fijn vinden als het niet te zwaar is.
Grootte dacht aan 13 - 15,6 inch
Accuduur naar verhouding in prijs zeker een paar uur

•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb momenteel een Asus, zeer tevreden over. Verder geen voorkeur.

Laptops waar ik uit ben gekomen zijn:
#ProductPrijsSubtotaal
1Asus K56CB-XX005H€ 629,-€ 629,-
1Asus S56CB-XX009H€ 653,40€ 653,40
1HP Envy 4-1100ed€ 599,-€ 599,-
1Lenovo Essential B590 (MBX35MH)€ 518,50€ 518,50
1Samsung NP535U3C-A03NL€ 589,-€ 589,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 2.988,90

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2013 14:55 ]

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:55
Volgens mij wordt voor dit budget eigenlijk standaard de Dell 15R SE aanbevolen, omdat die met kortingsbonnen voor rond €600,- te krijgen is. Je hebt daarbij krachtige hardware en een Full HD scherm (erg prettig met je scriptie/verslagen).

De kortingsbonnen die je kunt gebruiken staan hier: [Kortingscode] Dell kortingscodes - Deel 2

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je snelle reactie, ook zie ik soort gelijke topics dat de asus aangeraden wordt?

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19:55
Niet sarcastisch bedoeld: maar welke topics precies? Ik zie namelijk in elk topic dat raakvlakken heeft met jouw topic, de Dell aanbevolen worden.

Basislaptop budget €600,-

Nieuwe laptop voor school €600-€1000

Laptop studie

Als voorbeelden.

[ Voor 37% gewijzigd door DwightKSchrute op 02-09-2013 15:20 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 15:10:
Bedankt voor je snelle reactie, ook zie ik soort gelijke topics dat de asus aangeraden wordt?
Ik heb geen idee over welke asus je het hebt. Als je het hebt over de N56: ja, die wordt vaak aangeraden. Maar is ook duurder.

De asus K56 of S56 raad niemand aan vanwege het gebrek aan 1080p scherm.