Hallo,
Wegens kapot gaan van oude laptop moet ik een nieuwe aanschaffen. Aangezien mijn laatste afstudeerjaar gaat beginnen (dus ook verslagen) moet ik deze op zeer korte termijn hebben.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Het is voor zeer eenvoudig gebruik: word, excel zullen hoofdzakelijk de programma's zijn die ik ga gebruiken. Het is de bedoeling dat ik hier een onderzoek mee ga maken, dus zou het ook fijn vinden als het snel is in het zoeken. Daarnaast zal ik er af en toe een filmpje op kijken, facebook, mailen en dat was het.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Aangezien ik na dit schooljaar mijn laptop amper meer ga gebruiken wil ik een van de goedkopere laptops. Zelf dacht ik aan een laptop rond de 600 euro
•Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Laptop zal af en toe mee naar school gaan, dus zou het fijn vinden als het niet te zwaar is.
Grootte dacht aan 13 - 15,6 inch
Accuduur naar verhouding in prijs zeker een paar uur
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb momenteel een Asus, zeer tevreden over. Verder geen voorkeur.
Laptops waar ik uit ben gekomen zijn:
Wegens kapot gaan van oude laptop moet ik een nieuwe aanschaffen. Aangezien mijn laatste afstudeerjaar gaat beginnen (dus ook verslagen) moet ik deze op zeer korte termijn hebben.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Het is voor zeer eenvoudig gebruik: word, excel zullen hoofdzakelijk de programma's zijn die ik ga gebruiken. Het is de bedoeling dat ik hier een onderzoek mee ga maken, dus zou het ook fijn vinden als het snel is in het zoeken. Daarnaast zal ik er af en toe een filmpje op kijken, facebook, mailen en dat was het.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Aangezien ik na dit schooljaar mijn laptop amper meer ga gebruiken wil ik een van de goedkopere laptops. Zelf dacht ik aan een laptop rond de 600 euro
•Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Laptop zal af en toe mee naar school gaan, dus zou het fijn vinden als het niet te zwaar is.
Grootte dacht aan 13 - 15,6 inch
Accuduur naar verhouding in prijs zeker een paar uur
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik heb momenteel een Asus, zeer tevreden over. Verder geen voorkeur.
Laptops waar ik uit ben gekomen zijn:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Asus K56CB-XX005H | € 629,- | € 629,- |
| 1 | Asus S56CB-XX009H | € 653,40 | € 653,40 |
| 1 | HP Envy 4-1100ed | € 599,- | € 599,- |
| 1 | Lenovo Essential B590 (MBX35MH) | € 518,50 | € 518,50 |
| 1 | Samsung NP535U3C-A03NL | € 589,- | € 589,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.988,90 | |
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2013 14:55 ]