Ik heb hem toch ook maar besteld. We wachten in spanning af...

[ Voor 58% gewijzigd door VincentVega op 31-08-2013 18:45 ]
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
https://www.3vcard.nl/help_ac.html?group_id=6#Verwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:48:
[...]
Dan bestel ik liever bij moneybookers me creditcard, maar dan moet ik een week wachten.. want kan het geld terug worden gestort op een voucher als die geintje niet door gaat?
Dus mensen, ik zit hier al 10 jaar op het forumdus wees even aardig! rotterdam of vlissingen!
0111010001110111011001010110000101101011011001010111001001110011
Belgische maestro accepteerd amazon welTjiwa schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:35:
[...]
You can use credit or debit cards to pay for orders on Amazon.co.uk.
The following credit and debit cards can be used as payment:
Visa
Delta
Visa Electron
MasterCard
EuroCard
American Express
UK based Maestro and Solo cards
If you're paying for your order using a credit or UK debit card you'll be asked to enter your card details as part of the ordering process, and you'll find further instructions when you place your first order.
Alleen UK based Maestro dus...
Verwijderd
Thanks :)! ik zou erover nadenken want als geintje niet door gaat moet ik dat geld toch uitgeven en verder heb ik de komende maanden niks nodig kwa apparatuur.VincentVega schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 18:51:
[...]
https://www.3vcard.nl/help_ac.html?group_id=6#
Ik heb een transactie geannuleerd, maar het tegoed is niet op mijn 3V voucher geretourneerd.
Als u een aankoop annuleert, wordt het tegoed automatisch geretourneerd naar uw 3V Visa nummer. Dit gebeurt binnen 7 tot 10 dagen nadat u de aankoop hebt geannuleerd. In de tussentijd kunt u dit tegoed niet uitgeven.
Verwijderd
Veel plezier met 2 dooie mussenVerwijderd schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:01:
Dus er is gevraagd naar de juistheid van de prijs, dit is nagekeken en bevestigd dat het juist is. Verheug me bij deze op de komst van de 2 ssd's!
Nibe warmtepomp f2120 + VVM320, wandverwarming en 7500 kwp zonnepanelen
Verwijderd
[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 31-08-2013 20:59 ]
Verwijderd
Overtuig hem van de meerwaarde! laat hem het process door lopen! jij heb teminsten een cc die binnen hand bereik is...NinjaTuna schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 17:06:
Spijtig dat ik geen CC heb en die van mijn vader niet meer mag gebruiken
SE2200+14xSF170S & SE1500M+4xTSM-375
Dank voor de tipPlaced on August 31, 2013
2 x Samsung MZ-7TD250BW 250GB 840 Series Basic 7mm Ultraslim Solid State Drive
Sold by Amazon EU S.a.r.L.
[ Voor 4% gewijzigd door v0LrAtH op 31-08-2013 19:29 ]
Verwijderd
BestTested! schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:30:
Was net de bestelling aan het afronden, maar helaas:
Some items are no longer available
We're sorry. Some items became unavailable after you added them to your shopping basket. Click here to return to the product detail page and try another seller.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Dan hadden ze niet moeten aangeven dat het klopt in verschillende chats. Online winkels moeten zich eens leren niet te verschuilen achter : foutje. Ik een winkel gaat het ook gewoon zo en daar mag het ook niet. (je denkt toch niet dat ze elk kaartje met de hand maken?)jimmy87 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 19:57:
mwa ik denk dat ze gewoon zeggen, prijs klopte niet dus jammer en alles cancelen.
... Kun je voorbeelden noemen?Royeboi schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:27:
Als ze hem zomaar cancellen zou ik het echt vreemd vinden. Als tientallen chatmedewerkers al een gesprek krijgen over of de prijs wel klopt of niet, dan had er natuurlijk allang een belletje moeten rinkelen bij Amazon. Sowieso hebben ze een sterke uitschieter in het aantal verkopen gehad voor deze aanbieding. Als het een foutje was geweest, had de prijs allang aangepast moeten worden. Ze letten daar toch heus wel op de prijzen? Zeker als er één schijf opeens zo erg goed verkoopt. Lijkt me dus gewoon geleverd te gaan worden, zoals verschillende kopers al te horen hebben gekregen.
Hij doelt op de chats die sommige hebben gevoerd met medewerkers van Amazon. Meerendeel bevestigde de prijs.
Your order is an offer to Amazon to buy the product(s) in your order. When you place an order to purchase a product from Amazon, we will send you an e-mail confirming receipt of your order and containing the details of your order (the "Order Confirmation E-mail"). The Order Confirmation E-mail is acknowledgement that we have received your order, and does not confirm acceptance of your offer to buy the product(s) ordered. We only accept your offer, and conclude the contract of sale for a product ordered by you, when we dispatch the product to you and send e-mail confirmation to you that we've dispatched the product to you (the "Dispatch Confirmation E-mail").
Please note that we sell products only in quantities which correspond to the typical needs of an average household. This applies both to the number of products ordered within a single order and the placing of several orders for the same product where the individual orders comprise a quantity typical for a normal household.
Oftewel: ze worden allemaal geannuleerd, vermoed ik.Despite our best efforts, a small number of the items in our catalogue may be mispriced. We will verify pricing when processing your order and before we take payment. If we have made a mistake and a product's correct price is higher than the price on the website, we may either contact you before shipping to request whether you want to buy the product at the correct price or cancel your order.
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
ze worden toch allemaal geannuleerd dus niks verlorenPandorian schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:33:
vlgns de link is hij niet meer beschikbaar.... Net lekker zitten maken op een SSD voor een mooie prijs, is ik te laat.
Amazon siddert en beeft alFull_hyperion schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:05:
Als ik Arnoud's blog er eens op nalees, dan zouden ze wel moeten leveren:
http://blog.iusmentis.com...t-bindend-voor-webwinkel/
http://blog.iusmentis.com/2009/09/19/nokia-doet-een-otto/
Ja, ik zal straks maar snel gaan dreigen met de geschillencommissie en de rechterFull_hyperion schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:05:
Als ik Arnoud's blog er eens op nalees, dan zouden ze wel moeten leveren:
http://blog.iusmentis.com...t-bindend-voor-webwinkel/
http://blog.iusmentis.com/2009/09/19/nokia-doet-een-otto/
Dat zou niet uit moeten maken, als ze zich richten op de nederlandse markt (ze bieden bijvoorbeeld gratis verzenden naar Nederland) dan moeten ze zich ook aan de nederlands wetgeving houden.Shady15 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:48:
Volgens mij is het knap lastig om je gelijk te halen bij een bedrijf als Amazon, aangezien het bij jouw voorbeelden om Nederlandse webwinkels gaat.
Muah, daar richten ze zich niet specifiek op, Engelse pond, geen Ideal, alleen creditcardFull_hyperion schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:56:
[...]
Dat zou niet uit moeten maken, als ze zich richten op de Nederlandse markt (ze bieden bijvoorbeeld gratis verzenden naar Nederland) dan moeten ze zich ook aan de Nederlands wetgeving houden.
Je redenatie klopt helaas niet. Het is een UK bedrijf, en die wetten gelden. Dat zou mooi worden als ze over de grens leveren opeens onze wetten gelden.Full_hyperion schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 23:56:
[...]
Dat zou niet uit moeten maken, als ze zich richten op de nederlandse markt (ze bieden bijvoorbeeld gratis verzenden naar Nederland) dan moeten ze zich ook aan de nederlands wetgeving houden.
Echter heeft hij wel gelijk: Als een bedrijf zich op de Nederlandse markt richt moeten ze zich ook aan de Nederlandse wetten houden.Freezerator schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:02:
Je redenatie klopt helaas niet. Het is een UK bedrijf, en die wetten gelden. Dat zou mooi worden als ze over de grens leveren opeens onze wetten gelden.
Mja, sommigen denken blijkbaar dat je daardoor een soort extra garantie krijgt dat ze een product moeten leveren, maar dat is echt niet zo. Die medewerkers gaan ook niet meteen diepgravend onderzoek doen, maar geven gewoon antwoord op basis van de gegevens die ze hebben. Als later een manager besluit dat het feest niet doorgaat, dan is het afzeggen of bijbetalen. Misschien dat je kortingscode krijgt als troostprijs, maar ook dat zijn ze je niet verplicht.Freakster86 schreef op zaterdag 31 augustus 2013 @ 20:31:
[...]
Hij doelt op de chats die sommige hebben gevoerd met medewerkers van Amazon. Meerendeel bevestigde de prijs.
De ene wet is de andere niet. Regels voor importheffingen is wat anders als consumentenrecht. Veel EU wetten hebben echter wel een gezamenlijke Europese basis. Zoveel zullen de regels in de UK en NL dus niet verschillen.Croga schreef op zondag 01 september 2013 @ 00:05:
[...]
Echter heeft hij wel gelijk: Als een bedrijf zich op de Nederlandse markt richt moeten ze zich ook aan de Nederlandse wetten houden.
Ik verwacht echter dat "Gratis verzending naar Nederland" niet genoeg is om op de Nederlandse markt gericht te zijn.
[ Voor 24% gewijzigd door Atomsk op 01-09-2013 02:30 ]
_██_
(ಠ_ృ)
Ik denk dat een admin zijn/haar conclusie al heeft getrokkenJordyyyyy schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:24:
Waarom staat er in de topictitel eigenlijk prijsfout? Dit is helemaal nog niet bevestigd, of heb ik iets gemist?
Het artikel heeft nu een aangepaste prijs. Dus aanbieding zou al helemaal irrelevant zijn.Freakster86 schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:27:
[...]
Ik denk dat een admin zijn/haar conclusie al heeft getrokken
Het feit dat er niet bij staat dat het een speciale aanbieding is en het feit dat andere localisaties van dezelfde winkel de oude prijs aanbieden lijkt mij redelijk sluitend.Freakster86 schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:27:
[...]
Ik denk dat een admin zijn/haar conclusie al heeft getrokken
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Hm nee het is uitverkocht, ik zie geen prijs..TheUninvited schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:03:
[...]
Het artikel heeft nu een aangepaste prijs. Dus aanbieding zou al helemaal irrelevant zijn.
Dat kan, maar hoeft niet. Hetzelfde bankstel bij IKEA Nederland kost ook niet hetzelfde bij IKEA in Duitsland of Frankrijk. Net zo goed als dat Nederlandse vestigingen van Mediamarkt niet allemaal dezelfde prijzen hanteren voor alle artikelen, zij houden ook rekening met plaatselijke concurrenten bijvoorbeeld.NMe schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:08:
Het feit dat er niet bij staat dat het een speciale aanbieding is en het feit dat andere localisaties van dezelfde winkel de oude prijs aanbieden lijkt mij redelijk sluitend.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Dat klopt. Ik denk zelfs dat ze helemaal geen (eigen) voorraad hebben, anders zou de levertijd geen 2-5 weken hoeven te zijn. Maar kennelijk kunnen ze er wel aankomen. Het zou me niks verbazen als er wereldwijd meer dan 10.000 stuks besteld zijn.NMe schreef op zondag 01 september 2013 @ 14:37:
Maybe, maar dit is even bijna 100 euro goedkoper en een korting van zo'n 60%. Dat is vrij fors. Niet helemaal ondenkbaar, maar in dat soort gevallen zorgt een bedrijf normaal voor een passende voorraad en goeie eigen reclame. Beiden zijn hier niet het geval.
[ Voor 37% gewijzigd door Jordyyyyy op 02-09-2013 13:30 ]
Hier ook hetzelfde probleem. Ik had echter nog een openstaande order staan bij hen (toevallig 2 dagen eerder nog iets bij hen besteld), en die staat er nog wel correct. Die was al wel verscheept. Lijkt er dus op dat ze alles gaan annulerenJordyyyyy schreef op maandag 02 september 2013 @ 13:30:
Mijn order is nu verdwenen, helaas...
Heb geen mailtje ofzo gehad van annulering
Edit 2: Als ik dezelfde zoekopdracht nog eens uitvoer, vind ik nu niets meer. Het lijkt wel alsof het gewoon uit het systeem verdwenen is.Important Message
This order has been cancelled. It is now empty.
[ Voor 31% gewijzigd door v0LrAtH op 02-09-2013 13:39 ]
Hello
We’re writing to let you know that the price for the following item(s) was displayed incorrectly when you placed your order:
'Forza Motorsport 4 (Xbox 360)' (ASIN: B004G8Q9FC)
Despite our best efforts, with the millions of items available on our website, pricing errors can occasionally occur.
In our Conditions of Use and Sale (see http://www.amazon.co.uk/g...play.html/?nodeId=1040616), we state that where an item's correct price is higher than our stated price, we will, at our discretion, cancel the order and notify you of that cancellation.
Your order has now been cancelled. If you still want to purchase this item, please place a new order which will be charged at the correct price, when we dispatch it to you.
We’re sorry for any inconvenience caused and hope to see you again soon.
Warmest regards
Customer Service Department
Amazon.co.uk
Please note: This e-mail was sent from a notification-only address that can't accept incoming e-mail. Please don't reply to this message.
Dear Sir, Dear Madam,
Recently I placed an order on your website for 2 Samsung 840 SSD's after I read about it on my usual computer forum. They already had contact with your CS department to validate if the offer was real, and your CS representatives confirmed it was a valid offer.
As a loyal customer of Amazon (I purchased for about 2K euro on your website (and Amazon.de) in the last 15 months or so), I was convinced you'd uphold your word.
It wasn't all this unlogical, knowing Samsung has released an update to their 840 line a couple of weeks ago. I could imagine sales of the older model had grinded to a halt after that.
However, now I found out my order for the SSDs was missing when checking in on another order of mine, which has already been shipped (for over 300£). I find it totally unacceptable you'd cancel my order without even informing me, even after your CS department validated the offer.
Now I just have to hope and pray I'll even see my money back. This is in my opinion no way to treat a loyal customer, or as I'd rather say a loyal ex-customer. I doubt I will see myself ever doing business again with you, if even the world's leading e-shop cannot uphold its word.
It is clear to me you'd rather take the damage to your name, then to deal with a minor financial setback.
ps. My order number is (or rather was) xxx-xxxxxxx-xxxxxxx.
Kind regards,.
En daar is het mailtje (bij mij) van Amazon al ... beetje ongeduldig vind je niet?v0LrAtH schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:06:
Ach ja, niet geheel onbegrijpelijk dat ze de orders annuleren. Echter wel totaal onacceptabel dat ze dit zonder enig bericht doen. Alvast een leuk mailtje gestuurd, eens benieuwd naar de reactie.
[...]
Ik vind van niet. Ik hoop een reactie los te peuteren, als ik gewoon had gewacht had ik geen enkele reden tot klagen.redfoxert schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:11:
[...]
En daar is het mailtje (bij mij) van Amazon al ... beetje ongeduldig vind je niet?
[ Voor 17% gewijzigd door v0LrAtH op 02-09-2013 14:16 ]
Verwijderd
Imo een zeer arrogante houding. En elke tweaker weet volgens mij wel dat de marges op computer onderdelen dermate klein zijn dat de prijs op de website vrijwel zeker onjuist was.v0LrAtH schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:06:
Ach ja, niet geheel onbegrijpelijk dat ze de orders annuleren. Echter wel totaal onacceptabel dat ze dit zonder enig bericht doen. Alvast een leuk mailtje gestuurd, eens benieuwd naar de reactie.
[...]
Die man weet ook niets en vertrouwt er gewoon op dat prijzen op de site kloppen. Niets aan te doen, life goes on.Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:19:
Was inderdaad te verwachten.
Wel jammer dat ze gewoon keihard tegen je liegen in de chat. De beste man heeft mij gegarandeerd dat de order niet zou worden gecanceld vanwege een prijsfout.
Verwijderd
Had een vrij uitgebreid gesprek van 30 minuten waar meneer zelfs dik 15 minuten weg was om te overleggen.Brammos85 schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:20:
[...]
Die man weet ook niets en vertrouwt er gewoon op dat prijzen op de site kloppen. Niets aan te doen, life goes on.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Das dan best kwalijk. Wist wle dat het op de chat was beaamd, en dat het "niet geannuleerd zou worden". Maar als er intern overleg is en dergelijke dan mag je er van uitgaan dat dat klopt....Verwijderd schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:25:
[...]
Had een vrij uitgebreid gesprek van 30 minuten waar meneer zelfs dik 15 minuten weg was om te overleggen.
Als die dan terug komt en met dingen komt als : "Please be assured it wont be cancelled" .... Tsjah...
Ik was 100% zeker dat het niet zou kunnen, tot ze het op de chat hadden bevestigd tegen collega-tweakers. Bovendien leken verschillende bronnen te duidelijk dat het artikel al langere tijd tegen die prijs beschikbaar was.Onno ! schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:20:
[...]
Imo een zeer arrogante houding. En elke tweaker weet volgens mij wel dat de marges op computer onderdelen dermate klein zijn dat de prijs op de website vrijwel zeker onjuist was.
Je was een loyale klant met een reden lijkt me. Amazon is een prima winkel met prima prijzen. Jij gaat nu dus koppig niets meer bij hen bestellen omdat je je zin niet krijgt??
Verwijderd
Ha lolTo compensate for the inconvenience caused, you can place another order for any item sold or fulfilled by Amazon and choose one day delivery at the check out and contact us.
We will issue the refund for the delivery charges on that order.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2013 14:50 ]
[ Voor 6% gewijzigd door xxxneoxxx op 02-09-2013 14:51 ]
Als je meer dan een nummertje wilt zijn moet je niet op koopjes afgaan, maar betalen voor de service?v0LrAtH schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:35:
[...]
Ik was 100% zeker dat het niet zou kunnen, tot ze het op de chat hadden bevestigd tegen collega-tweakers. Bovendien leken verschillende bronnen te duidelijk dat het artikel al langere tijd tegen die prijs beschikbaar was.
Nu geef ik toe dat ik nog altijd twijfelde, maar het plotsklaps laten verdwijnen van orders, zonder voorafgaande mails, vind ik niet kunnen. Gewoon een standaard mailtje een uurtje later in je mailbox ploffen, zonder enige echte excuses of vergoeding (al was het maar een kortingbonnetje), vind ik ook al pover.
En als ik één ding haat als klant, dan is het een onpersoonlijke behandeling. Ik wil helemaal geen nummer zijn, en dat vind ik reden genoeg om niet meer bij ze te bestellen (heeft niets met arrogantie te maken). Zo lang er geen problemen zijn, is bijna elke e-shop een goede shop. Om dezelfde reden bestel ik al jaren niks meer bij iBood, terwijl er vele duizenden mensen tevreden zijn .... tot er eens een probleem opduikt.
Amazon is normaal niet de plaats voor koopjes. Als ik me niet vergis zijn ze zelfs de grootste e-shop ter wereld. Ik kocht in het verleden vooral bij ze voor het grote assortiment. Unieke zaken die je moeilijk elders vindt.mitch187 schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:54:
[...]
Als je meer dan een nummertje wilt zijn moet je niet op koopjes afgaan, maar betalen voor de service?
[ Voor 3% gewijzigd door v0LrAtH op 02-09-2013 14:58 ]
Verwijderd
Welke?v0LrAtH schreef op maandag 02 september 2013 @ 14:57:
[...]
Amazon is normaal niet de plaats voor koopjes. Als ik me niet vergis zijn ze zelfs de grootste e-shop ter wereld. Ik kocht in het verleden vooral bij ze voor het grote assortiment. Unieke zaken die je moeilijk elders vindt.
En groot en goedkoop hoeft niet noodzakelijk slechte service te betekenen. Eén van de grootste Nederlandse e-shops voor fotografiemateriaal (zoniet dé grootste), heeft de beste service die ik ooit in 20 jaar hardware shoppen ben tegengekomen. Dus het kan wel.
Wel offtopic, maar de service die ik al heb gezien van Cameranu.nl is onwaarschijnlijk goed. Echter zijn ze steeds bij de goedkoopste.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq