Toon posts:

Diablo 3 reclame Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• Redbull4u
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:15
Mensen,

Het kan aan mij liggen maar is de huidige Diablo 3 reclame bij het kijken van streams niet ontzettend irritant?

Ik wordt helemaal opgefokt van die toeter die 3 keer af gaat.Het gaat ook erg hard.

If it does not kill u, it makes u stronger

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Ik ben allang blij dat de volumesetting in de player wordt onthouden, kom wel eens players tegen waar de volumesetting van de reclame losstaat van het volume van de video én niet onthouden wordt....

Maar inderdaad, dit is wel erg hard, zelfs met het volume laag ingesteld in de player.

[Voor 11% gewijzigd door Raven op 31-08-2013 13:40]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:41

Cheezus

Luiaard

Even een schop aan dit topic geven omdat het weer relevant is. Als ik een filmpje op normaal volume heb gekeken (bijvoorbeeld omdat ik een stem wil verstaan) schrik ik me het volgende filmpje elke keer de pleuris van de enorme bak herrie van de diablo promo. Kan het volume van de reclame niet gelijk worden gezet met die van de daadwerkelijke content? Op deze manier schrikt het mij in ieder geval af om video's op tweakers te kijken, dat lijkt me niet de bedoeling van de reclame :)

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee