If it does not kill u, it makes u stronger
Ik ben allang blij dat de volumesetting in de player wordt onthouden, kom wel eens players tegen waar de volumesetting van de reclame losstaat van het volume van de video én niet onthouden wordt....
Maar inderdaad, dit is wel erg hard, zelfs met het volume laag ingesteld in de player.
Maar inderdaad, dit is wel erg hard, zelfs met het volume laag ingesteld in de player.
[Voor 11% gewijzigd door Raven op 31-08-2013 13:40]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Even een schop aan dit topic geven omdat het weer relevant is. Als ik een filmpje op normaal volume heb gekeken (bijvoorbeeld omdat ik een stem wil verstaan) schrik ik me het volgende filmpje elke keer de pleuris van de enorme bak herrie van de diablo promo. Kan het volume van de reclame niet gelijk worden gezet met die van de daadwerkelijke content? Op deze manier schrikt het mij in ieder geval af om video's op tweakers te kijken, dat lijkt me niet de bedoeling van de reclame