Toon posts:

Irritante pop-up reclame Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
Hoioi,

Het is weer pruimentijd, de reclames op tweakers beginnen weer irritant te worden.
Normalitair heb ik geen enkel probleem met de reclame hier op tweakers.net en gebruik ik geen ad-blocker.

Vandaag had ik echter weer een irritante pop-up ad (office 365) die me weer deed denken aan de walgelijke xs4all reclame van een jaar of 2 terug die nauwelijks uit je scherm te krijgen was.

Is dit de richting die het nieuwe ad-systeem ingaat of is dit slechts een foutje/exces wat er doorheen is geslopen?

Pleur voor mijn part de halve pagina vol met advertenties maar gebruik aub niet van die irritante pop-up achtige praktijken of adjes die je moet wegklikken want dat kan wel eens een averechts effect hebben op sommigen en het gebruik van ad-blockers doen toenemen.

Anoniem: 80487

Ik denk dat dit intentioneel is. Ik kan er niet over meepraten want ik heb een abotje tegenwoordig maar ik ben het zonder meer mee eens dat ads niet opdringerig of vervelend moeten worden. Ik kan me echter heugen eerder van die pop-out onzin te hebben gehad van office dus dat is opzich niets nieuws op T.Net

Maargoed inkomsten moeten ook ergens wegkomen, site is niet gratis.

[Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 80487 op 11-09-2013 16:41]

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-03 09:13
Over welke heb je het precies? Wij staan namelijk geen pop-ups toe. Heb je het toevallig over de floor-ad? De uiting die het onderste gedeelte van je scherm in de volledige breedte in beslag neemt?

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02 22:42
Ja bedoel inderdaad die office 365 add, blijkbaar is floor-ad de juiste term.

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-03 09:13
Die komt niet via het andere adsysteem die we onlangs hebben geïmplementeerd, maar via de 'reguliere' weg

Ik vraag me wel af hoe de pop-up dan heet gewerkt. Normaliter moet je met je muis over de uiting zelf hooveren voordat de pop-up verschijnt

Anoniem: 80487

Misha schreef op donderdag 12 september 2013 @ 12:51:
Die komt niet via het andere adsysteem die we onlangs hebben geïmplementeerd, maar via de 'reguliere' weg

Ik vraag me wel af hoe de pop-up dan heet gewerkt. Normaliter moet je met je muis over de uiting zelf hooveren voordat de pop-up verschijnt
Dit is ook vast wat er heeft plaatsgevonden wellicht maar ook die zijn naar mijn bescheiden mening bijzonder vervelend. Een mouseover is iets wat je ook zo doet zonder er bij stil te staan. Nu.nl ook goed in, direct gevolg dat ik vervolgens mijn Nieuws tegenwoordig primair bij de concurrentie weg haal. (al werkt hun malware historie er ook wel aan mee)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee