CLB met je 'bronnen'...
Is het de moeite om op te blijven of niet?
Neehoor, misschien dat een nieuw 5,2" toestel van Sony nog hoge ogen gooit, maar dat weet ik echt niet
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Dat zei ik niet! Maar daar is alles van bekend toch
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Die nog niet nee, die is lekker rap, maar niet voor iedereen...
Zo klaar met abacadabra weer, ik zie jullie vannacht allemaal wel
Mij ga je zien ik hou niet echt van klein dus heb de z1 alCLB schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:40:
Die nog niet nee, die is lekker rap, maar niet voor iedereen...
Maar kijken ga ik wel
Ter info de sony's ces presentatie begint om 2 uur en is hier live te volgen http://www.xperiablog.net...14-press-conference-here/
Ik verwacht zelf de xperia z1s denk dat de s voor small staat een opvolger van de z1 met een uhd scherm van 5,2 5,3 inch en een nieuwe tablet
Come on sony zou ik zeggen
Bron : http://www.xperiablog.net...-xperia-z1-is-on-its-way/
Edit: clb die foto van evleaks is blijkt uiteindelijk toch de z1s te zij dus de europeese variant van de z1s waarover eerder zelfs "perongeluk" info werd gezet op sony's website voor een aantal uurtjes
[ Voor 11% gewijzigd door izzet3838 op 06-01-2014 23:06 ]
11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd
Ik vind het jammer dat er geen indication bar opzit, Zoals op de 2012 xperia lijn of de SP. Hoop dat er wel nog zo'n toestel vanavond aangekondigd gaat worden. Anders denk ik dat ik toch voor de SP moet gaan ipv deze
@ izzet3838: No Z1s
Iets duidelijker a.u.b.CLB schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:21:
@ izzet3838: No Z1s
Nog 2 uur en 34 minuten
Maar wat bedoelde je nu met no z1s???
Als het niet Z1s wordt, want dat was vermoedelijk een verbeterde Z1, wordt het de Z1f, of Z1 mini. Ik wacht er al van de IFA in Berlijn op, dus hopelijk is het vanavond zover!
[ Voor 21% gewijzigd door MatthiasH op 07-01-2014 00:51 ]
Ja, nee, nee, ja 
Het is dus de Z1 Compact en heeft dezelfde specificaties als de normale Z1.
Afgezien van de schermgrootte van 4,3" in schermresolutie van 1280x720. Ook de accu is wat 'minder'

Het toestel komt net als de Z1f ook in vier kleuren, zwart, wit, roze en geel en zal vanaf 13 januari (helaas) exclusief te verkrijgen zijn via T-mobile, later volgen uiteraard andere shops. De gele versie is niet te krijgen bij T-mobile, waarom geen idee... Het toestel krijgt een prijs van €549,00 en zal vanaf week 7 a 8 worden daadwerkelijk worden uitgeleverd. Pre-orders krijgen een MDR10RC-hoofdtelefoon en er wordt 'n kabeltje bijgeleverd, waarmee je content vanaf een BlackBerry of iPhone over kan zetten naar de Z1 Compact
Die gele looks horny zeg
Het is dus de Z1 Compact en heeft dezelfde specificaties als de normale Z1.
Afgezien van de schermgrootte van 4,3" in schermresolutie van 1280x720. Ook de accu is wat 'minder'

Het toestel komt net als de Z1f ook in vier kleuren, zwart, wit, roze en geel en zal vanaf 13 januari (helaas) exclusief te verkrijgen zijn via T-mobile, later volgen uiteraard andere shops. De gele versie is niet te krijgen bij T-mobile, waarom geen idee... Het toestel krijgt een prijs van €549,00 en zal vanaf week 7 a 8 worden daadwerkelijk worden uitgeleverd. Pre-orders krijgen een MDR10RC-hoofdtelefoon en er wordt 'n kabeltje bijgeleverd, waarmee je content vanaf een BlackBerry of iPhone over kan zetten naar de Z1 Compact
Die gele looks horny zeg
[ Voor 8% gewijzigd door CLB op 07-01-2014 02:17 ]
Mooie telefoon, jammer vd accu, alhoewel het nog even afwachten is wat het in de praktijk zal brengen. Bij de nexus 5 heb ik het gevoel dat het beter kan. (zelfde chipset en accu)
[ Voor 28% gewijzigd door MaDLiVe op 07-01-2014 02:07 ]
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Tsjaa jammer, jammer, dat is even afwachten 
720P resolutie op 4,3" slurpt wel wat minder dan 1080P op 5,0"....
Ben benieuwd of het scherm dat van de HTC One Mini evenaart, dat vond ik echt 'n topper!
720P resolutie op 4,3" slurpt wel wat minder dan 1080P op 5,0"....
Ben benieuwd of het scherm dat van de HTC One Mini evenaart, dat vond ik echt 'n topper!
Accu is helemaal niet jammer! chipset is niet alles. Ook scherm en resolutie tellen mee. Nexus 5 heeft 5 inch en 1080p display. Dit maakt aardig wat verschil.MaDLiVe schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 02:06:
Mooie telefoon, jammer vd accu, alhoewel het nog even afwachten is wat het in de praktijk zal brengen. Bij de nexus 5 heb ik het gevoel dat het beter kan. (zelfde chipset en accu)
De Z1f Outperformed de Z1 met 3000mAH batterij. Dus ik zou me daar maar niet druk om maken
Mooie smarthphone,ze konde makelijk 4,5 inch scherm plaatsen.Check alweer hoeveel ruimte er is bij sony logo en onderkant.Vind dat echt lelijk net als bij de z en z1.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ze moeten ook wat plaats hebben voor de cameramodule, speakers, batterij, ...Amaze86 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 02:42:
Mooie smarthphone,ze konde makelijk 4,5 inch scherm plaatsen.Check alweer hoeveel ruimte er is bij sony logo en onderkant.Vind dat echt lelijk net als bij de z en z1.
Voor het formaat en de specs is het al heel knap dat ze er een 2300mAh-batterij in hebben gekregen.
Yep Ik ben het met ambroos eens zij zijn de eerste android fabrikant die met een toestel kunnen komen dat kan concureren met de huidige toppers (nexus 5 xperia z1 xperia z ultra lg g2 note3 xiaomi mi3) en dat net ietsje groter is dan een iphone.
Is mij persoonlijk wel te klein maar het is en blijft knap
Is mij persoonlijk wel te klein maar het is en blijft knap
IPS-display en de eerste hands-ons laten veel betere kijkhoeken zien!
Jammer van de grote bezels en het feit dat de witte niet geheel wit is, zoals mn ZL...
De gele heeft weer een aparte / lelijke gouden rand... Klepjes tegen het water.. hmm
Ben benieuwd, maar ik wacht wel op hun 5,2'er met 805-soc...
Jammer van de grote bezels en het feit dat de witte niet geheel wit is, zoals mn ZL...
De gele heeft weer een aparte / lelijke gouden rand... Klepjes tegen het water.. hmm
Ben benieuwd, maar ik wacht wel op hun 5,2'er met 805-soc...
Verstandig dat ze eindelijk die relatief lelijke TFT-schermen achter zich laten. Ben benieuwd of de Sirius ook een IPS'je krijgt.
Nu hopen dat ze bij T-Mobile leuke aanbiedingen hebben icm een normaal abo. Fikse toestelkorting enzo net als bij de ZR het geval is.
Moet nog tot 26 feb. dus hoop voor die tijd dat ik over kan naar de Z1 Compact.
Zit kwa kleur nog wel te twijfelen tussen zwart en wit. Dacht dat het zilver was.
Moet nog tot 26 feb. dus hoop voor die tijd dat ik over kan naar de Z1 Compact.
Zit kwa kleur nog wel te twijfelen tussen zwart en wit. Dacht dat het zilver was.
PSN: DucttapeGuyXXL Profitec pro 500 pid eureka mignon specialita
voorlopig dus nog niet los te krijgen
adviesprijs 550 euro 
*slik*
*slik*
Alfa Romeo Giulietta 235pk + 1pk <3
Dit toestel lijkt me een super vervanging voor mijn (bijna) 2 jaar oude xperia S.
Enige indicatie wanneer deze buiten T-mobile om beschikbaar wordt?
Enige indicatie wanneer deze buiten T-mobile om beschikbaar wordt?
Hoop dat het toestel een lagere straatprijs gaat krijgen (adviesprijs is nu hoger dan de prijs van de grotere Z1) en ook snel als simlock-vrij toestel te koop is.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Wat had je dan verwacht? High-end apparatuur in 'n nog kleinere behuizing...
De adviesprijs is helemaal niet itneressant, het gaat om de straatprijs.
Robert Elsinga =8-) | IT security, Scouting, zendamateur (PC5E, WC5E) | www.elsinga.net/robert, www.pc5e.nl
Duur los toestel,hopelijk heeft t-mobile mooie abbo.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mijn Xperia Z had vooraf ook een adviesprijs van 699 euro, was echter in de pre-order 649 euro en een paar weken na de release was dit al gedaald tot 600 euro. Daarbij denk ik dat de Xperia Z1 Compact hooguit voor 480 euro over de toonbank zal gaan, aangezien de Xperia Z1 zelf rond de 480-500 euro kost op dit moment.
Ryzen 7 5800X ~~ 32GB GSkill TridentZ 3600Mhz ~~ ASRock B550 Steel Legend ~~ XFX Radeon RX5700XT
Jammer van die exclusieve voorverkoop bij T-Mobile, zit ik echt niet op te wachten. Ben ook wel benieuwd naar een indicatie van wanneer hij als simlockvrij toestel te koop zal zijn... Wordt wel de eerste keer een instant buy voor mij, gok ik! 
Iedereen zit zo op die gele te geilen? Ik vat 'm niet, vind het een beetje aandoen als speelgoed. Ga zelf denk ik voor de witte!
Iedereen zit zo op die gele te geilen? Ik vat 'm niet, vind het een beetje aandoen als speelgoed. Ga zelf denk ik voor de witte!
True, maar nog steeds veel geldCLB schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 10:25:
[...]
Wat had je dan verwacht? High-end apparatuur in 'n nog kleinere behuizing...
@hierboven
ik vind de roze wel nice eigenlijk... maar goed die ga ik niet nemen
TS even snel editted...
De telefoon is mid-februari toch ook gewoon overal te koop?
Jup, behalve bij andere operatoren.Montsubai schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:58:
De telefoon is mid-februari toch ook gewoon overal te koop?
We hebben net meer informatie in onze mailbox gekregen. De telefoon is via T-Mobile te krijgen en verder in alle niet-operatorgebonden winkels. Je gaat 'm dus niet via KPN/Vodafone/... kunnen krijgen maar wel bij de Cooblues/Phonehuizen/...
... zit al paar weken de telefoon in de gaten te houden en heb me weer eens ingelogd om mee te praten hierover. Mij lijkt hij namelijk de beste vervangen voor mijn 2 jaar oude Xperia SAmbroosV schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 13:25:
[...]
Jup, behalve bij andere operatoren.
We hebben net meer informatie in onze mailbox gekregen. De telefoon is via T-Mobile te krijgen en verder in alle niet-operatorgebonden winkels. Je gaat 'm dus niet via KPN/Vodafone/... kunnen krijgen maar wel bij de Cooblues/Phonehuizen/...
Nu zit ik dus bij Hi en kan sinds vorige maand mijn abo verlengen, maar wilde wachten op deze. Komt hij nu dus uit, is hij niet icm een verlenging te regelen... zucht
Is er bekend hoe lang T-Mobile hun 'alleen recht' heeft op de verkoop van de telefoon icm abo?
Als dat een lange periode is, is het misschien de moeite waard om over te stappen als ze een redelijke abonnement hebben ga ik na ongeveer 8 jaar weg bij Hi, maarja
Permanent. De Z1 Compact is enkel bij T-Mobile in een abo verkrijgbaar, anders ga je SIM-only moeten gaan.
Je kan wel Coolblue etc in de gaten houden. Ik weet niet helemaal hoe het systeem werkt maar retailers of webshops die niet aan een bepaalde operator zijn gelinked kunnen wel hun eigen deals voorzien in combinatie met bepaalde abo's.
Je kan wel Coolblue etc in de gaten houden. Ik weet niet helemaal hoe het systeem werkt maar retailers of webshops die niet aan een bepaalde operator zijn gelinked kunnen wel hun eigen deals voorzien in combinatie met bepaalde abo's.
[ Voor 52% gewijzigd door AmbroosV op 07-01-2014 15:03 ]
je kunt ook je abbo niet verlengen maar door laten lopen en het toestel los kopen.
maar sim only zou wel goedkoper zijn
maar sim only zou wel goedkoper zijn
Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)
SIM only bij HIAmbroosV schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:02:
Permanent. De Z1 Compact is enkel bij T-Mobile in een abo verkrijgbaar, anders ga je SIM-only moeten gaan.
500 bel min, 1,5 databundel, 4G voor 34,50 euro , 1 jaar
En toch is het oplichterij, 2 jaar geleden kreeg ik er nog een gratis telefoon bij (HTC Sensation).MuVo schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:14:
[...]
SIM only bij HI![]()
500 bel min, 1,5 databundel, 4G voor 34,50 euro , 1 jaar
Ben sinds deze maand over gestapt naar Simyo (KPN netwerk) en nu dus aan het wachten op deze telefoon.
Gelukkig is hij dus ook beschikbaar in de losse verkoop

BFV: SuperflipNL [PS4]
Nu dwalen we af!
T-Mobile heeft dus permanent alleen recht, top...
Sim only en een losse telefoon van 550 kopen is ook niet echt alles.
Dan ga ik afwachten wat voor abonnementen T-Mobile gaat aankondigen.
Vooralsnog blijft het in mijn ogen eindelijk een telefoon die weer 'kleiner' is dan de high-end 5" toestellen en hebben ze er weer high-end hardware ingezet.
Benieuwd of andere telefoons gaan volgen hierna als deze aanslaat.
Vooralsnog blijft het in mijn ogen eindelijk een telefoon die weer 'kleiner' is dan de high-end 5" toestellen en hebben ze er weer high-end hardware ingezet.
Benieuwd of andere telefoons gaan volgen hierna als deze aanslaat.
Als ik de post van AmbroosV goed begrijp gaat het misschien ook mogelijk zijn om bijvoorbeeld via Coolblue toch het toestel te bestellen met abbo van een andere aanbieder?ShAd0w schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:24:
Is namelijk nu ook mogelijk voor toestellen die soms niet door de aanbieder zelf maar wel door zo'n webshop aangeboden worden
Mooie telefoon 

Die bezels zijn misschien een klein beetje breder dan die van mijn Iphone 4.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O_GaK9w0gZ8]
Kijk naar de vergelijking met andere telefoons, vooral naar de kijkhoek van het scherm:

Sony Z1 Compact vs Apple Iphone 5S Kijkhoek - A

Sony Z1 Compact vs Apple Iphone 5S Kijkhoek - B
Volgens mij best ok in vergelijking met de 5" modellen.
En het formaat met de Iphone is ook prima handelbaar
Zie:
Bron:
http://www.xperiablog.net...ebruary-2014/#more-19520:

Die bezels zijn misschien een klein beetje breder dan die van mijn Iphone 4.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=O_GaK9w0gZ8]
Kijk naar de vergelijking met andere telefoons, vooral naar de kijkhoek van het scherm:

Sony Z1 Compact vs Apple Iphone 5S Kijkhoek - A

Sony Z1 Compact vs Apple Iphone 5S Kijkhoek - B
Volgens mij best ok in vergelijking met de 5" modellen.
Zie:
Bron:
http://www.xperiablog.net...ebruary-2014/#more-19520:
Op Amazon.de te preorderen voor €499..
Ha, ik zit in vrijwel dezelfde situatie :-)ShAd0w schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:00:
[...]
... zit al paar weken de telefoon in de gaten te houden en heb me weer eens ingelogd om mee te praten hierover. Mij lijkt hij namelijk de beste vervangen voor mijn 2 jaar oude Xperia S
Nu zit ik dus bij Hi en kan sinds vorige maand mijn abo verlengen, maar wilde wachten op deze. Komt hij nu dus uit, is hij niet icm een verlenging te regelen... zucht
Is er bekend hoe lang T-Mobile hun 'alleen recht' heeft op de verkoop van de telefoon icm abo?
Als dat een lange periode is, is het misschien de moeite waard om over te stappen als ze een redelijke abonnement hebben ga ik na ongeveer 8 jaar weg bij Hi, maarja
Ben al 10+ jaar bij Hi en in maart verloopt mijn contract, dus ik mag nu al verlengen (6 maanden van tevoren, tegenwoordig). Qua prijs is sim only van Ziggo voor mij heel interessant, maar ik hoop dat Hi dat kan/wil matchen of overtreffen... hangt ook van de uiteindelijke prijs van het toestel af. Hoop dat ie snel zakt in prijs, rond de 450 zou mooi zijn :-) maar 499 klinkt realistischer
[edit] ik begrijp nu dat Hi dit toestel nooit zelf zal gaan aanbieden... ff kijken wat de webshops doen dan icm Hi.
[ Voor 4% gewijzigd door migchiell op 07-01-2014 18:29 ]
Kijk, dat zijn betere prijzen. Als dat de pre-order prijs is zal de werkelijke going prijs nog wel eens lager kunnen gaan liggen.
Het zal niet veel lager liggen. Amazon DE is vaak een van de goedkopere webshop.
Let op dat je wel de versie koopt met de juiste banden voor LTE!
Ziet er goed uit dat scherm. Ergens in maart/april maar eens beginnen rondkijken voor dit toestel
PSN id: NL_SToRM
Krachtig dingetje: http://www.phonearena.com...u-GFXBench-others_id51121
alweer een hands-on:
http://www.gsmarena.com/s...1_compact-review-1028.php
http://www.gsmarena.com/s...1_compact-review-1028.php
Die zijn niet meer aan te slepen na de CES natuurlijk
Voor zover ik weet is er maar 1 versie, de D5503. En in de whitepaper daarover staan gewoon alle UMTS/LTE banden die het ding ondersteunt. Dat zijn de europese 1800MHz band 3,800MHz band 20, 2600MHz band 7 en daarnaast de amerikaanse 1700MHz band 4, (toekomstige) 1900MHz band 2, de australische 900MHz band 8 en de nog ongebruikte 850MHz band 5.CLB schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 22:35:
Let op dat je wel de versie koopt met de juiste banden voor LTE!
Met de D5503 kom je dus wereldwijd aardig op LTE.
Als er al versies met andere LTE banden komen (de D5503 ondersteunt al zo ongeveer alle LTE banden, behalve de 700MHz banden 17, 20, 28 en 29 en de 2300 MHz band 40) dan krijgt dat model een ander nummer. Dat zou dan een AT&T of Australische versie moeten zijn, omdat die banden daar gebruikt worden. Onwaarschijnlijk, omdat de Z1 Compact T-Mobile exclusief is (en de LTE 1700MHz band 4 wordt al door het huidige model ondersteund).
[ Voor 13% gewijzigd door elsinga op 08-01-2014 08:37 . Reden: LTE banden toegevoegd ]
It was just a note, andere modellen van de Z / ZL hebben wel allerlei andere typenummers
Op de officiële Sony site krijg je nu een SmartWatch 2 voor €1 bij het pre-orderen van een Xperia Z1 Compact.
Wat is de link naar de website... ik mag voor die smartwatch gewoon €179 aftikken.Montsubai schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:48:
Op de officiële Sony site krijg je nu een SmartWatch 2 voor €1 bij het pre-orderen van een Xperia Z1 Compact.
Power to the beat.
TOP!!!
Thanks!
Power to the beat.
Hmm leuke actie, beter dan die hoofdtelefoon imho
Bwa, zo geweldig is de SmartWatch niet, die hoofdtelefoon ga je uiteindelijk een stuk meer gebruiken.
Is wel leuk natuurlijk, maar de software laat te wensen over.
Een hoofdtelefoon heb ik al, een horloge zou ik nog vaker gebruiken, ieder z'n ding
De smartwatch kan je waarschijnlijk voor meer geld verkopen dan de hoofdtelefoon van T-mobileAmbroosV schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 19:24:
Bwa, zo geweldig is de SmartWatch niet, die hoofdtelefoon ga je uiteindelijk een stuk meer gebruiken.
Heeft iemand al ergens een foto gespot van de Z1 compact naast een 5inch toestel om de grote te vergelijken (bijvoorbeeld de nexus 5)?
Leuk, met smartwatch en smartband ben je dadelijk helemaal compleet.
[ Voor 4% gewijzigd door lordloeder op 08-01-2014 20:05 . Reden: Typo ]
Hier veel vergelijkingen te zien:lordloeder schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:05:
Heeft iemand al ergens een foto gespot van de Z1 compact naast een 5inch toestel om de grote te vergelijken (bijvoorbeeld de nexus 5)?
http://www.phonearena.com...-against-Goliaths_id51063
Inderdaad, neem aan dat je niet zelf gezocht hebt lord?
Even op google, maar niet verwacht onder de kop "krachtig dingetje" in dit topic.
Klopt. Zo heb ik bijna 2 jaar geleden m'n gratis Xperia Sola gekregen door verlenging van VFabo bij Coolblue. Dus maar even afwachten of hij binnenkort daar te verkrijgen is.Remco_O schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 15:44:
Als ik de post van AmbroosV goed begrijp gaat het misschien ook mogelijk zijn om bijvoorbeeld via Coolblue toch het toestel te bestellen met abbo van een andere aanbieder?
Is namelijk nu ook mogelijk voor toestellen die soms niet door de aanbieder zelf maar wel door zo'n webshop aangeboden worden
Adviesprijs is hetzelfde als de 16GB LG G2, dat je de huidige prijzen gaat vergelijken is ietwat scheefAnoniem: 475745 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:37:
Ai, die prijs. Had gehoopt dat ie de keuze voor een G2 iets moeilijker zou maken.
Je kunt nu al de Z1 Compact op Amazon DE preorderen voor €499. Scheelt toch weer een paar tientjes tegenover de adviesprijs.
Eergisteren al genoemdAquaSheep schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:14:
Je kunt nu al de Z1 Compact op Amazon DE preorderen voor €499. Scheelt toch weer een paar tientjes tegenover de adviesprijs.
Ik heb op amazon.de maar de pre-order gedaan, kan ik elk moment nog cancellen als er in NL een betere deal te maken is.
De actie is nu weer weg? Had ik toch gisteren meteen moeten pre-orderen...Montsubai schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:48:

Ik hoop dat de actie nog terug komt. Wel kort zo'n pre-order aktie. Anders had ik hem wel besteld denk ik.
Ik denk eerder dat het een foutje is van sony op de homepage van de xperia winkel staat de aanbieding gewoon nog namelijk (alleen kom je op de zelfde pagina uit).WoKo schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:07:
Ik hoop dat de actie nog terug komt. Wel kort zo'n pre-order aktie. Anders had ik hem wel besteld denk ik.
Via m'n contacten te horen gekregen dat de actie niet voor Nederland en België geldt 
Alleen Spanje het Verenigd Koninkrijk and that's it.. Waarom dat, dat in godsnaam in het NL te lezen is
Ben benieuwd wat er gebeurd met de hele snelle bestellers
Alleen Spanje het Verenigd Koninkrijk and that's it.. Waarom dat, dat in godsnaam in het NL te lezen is

[ Voor 27% gewijzigd door CLB op 09-01-2014 10:31 ]
Heb nu een chat met sony, de afdeling die de pre-order acties beheerd in nederland heeft het een beetje druk (goh verrassend.....)CLB schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:28:
Via m'n contacten te horen gekregen dat de actie niet voor Nederland en België geldt
[afbeelding]
Update!!!!: Volgens Sony komt de actie:
Chat Transcript
Wacht even totdat we een tussenpersoon hebben gevonden om je te helpen...
Je bent momenteel nummer 1 in de rij.
U bent nu in verbinding met.
Sony: Hallo, mijn naam is Sony van de Sony Xperia Chat Support. Kunt u mij uw voor- en achternaam en emailadres mededelen, zodat ik uw vraag zo goed mogelijk beantwoorden kan. Alvast bedankt.
Sijhtam: Sijhtam
Sijhtam: ******************************
Sony: Dankuwel, ik begrijp dat u graag wil weten hoe u gebruik kunt maken van de pre-order actie van de Z1 compact?
Sijhtam: ja
Sony: Mag ik vragen op welke website deze actie wordt aangegeven?
Sijhtam: http://shop.sonymobile.com/nl/
Sony: Ik ga dit voor u nakijken, een oegnblik aub.
Sony: Op dit moment ben ik in gesprek met de afdeling die deze actie beheerd, een ogenblik nog aub.
Sony: Mijn excuses het is blijkbaar erg druk op de afdeling.
Sijhtam: geen probleem
Sony: Mijn excuses voor de lange duur. Ik heb een en ander voor u nagevraagd, maar op dit moment is er sprake van een fout op onze website. Wij gaan deze direct verhelpen, maar op dit moment is het nog niet mogelijk om gebruik te maken van de actie.
Sijhtam: maar de actie komt wel?
Sony: Dat kan ik u verzekeren.
Sony: Wij gaan dit zo senl mogelijk oplossen.
Sijhtam: top dan hou ik de website in de gaten
Sony: Heeft u nog andere vragen?
Sijhtam: Nee dat was het
Sijhtam: alvast bedankt
Sony: Hartelijk bedankt dat u gebruik heeft gemaakt van de Sony Xperia chat. Ik wens u nog een prettige dag! Mocht u nog vragen hebben, kunt u altijd weer contact met ons opnemen.
[ Voor 174% gewijzigd door Sijhtam op 09-01-2014 11:04 ]
Erg apart, neem aan dat een Sony-spokesman meer weet dan 'n chatmedewerker 
(het is wel zo aardig om even zijn naam weg te poetsen, en handig voor jouw emailadres)
(het is wel zo aardig om even zijn naam weg te poetsen, en handig voor jouw emailadres)
Ik had niet verwacht dat zo'n kleine krachtpatser toch zoveel bekijks heeft (zelfs bij Sony).
Wat ik in veel reacties zag staan, is dat hij veel vergeleken wordt met die Xiaomi Mi2s. Dat dit toestel zo bekend was hier op Tweakers was bij mij nog niet duidelijk. Ik dacht dat er maar een stuk of 20 users dit toestel haddeen, maar weinig mensen die toestel verder echt kenden.
CLB (volgens mij) en ik hadden al eerder een topic/blog hierover geschreven, maar er is dus gelukkig lekker veel vraag naar dit soort kleine krachtpatsers die mee kunnen draaien op hetzelfde niveau als de huidige top
Mijn huidige telefoon kan er nog wel een tijdje tegenaan, maar ik denk wel dat dit een perfect toestel is voor mijn vriendin om haar Xperia S mee te vervangen.
Wat ik in veel reacties zag staan, is dat hij veel vergeleken wordt met die Xiaomi Mi2s. Dat dit toestel zo bekend was hier op Tweakers was bij mij nog niet duidelijk. Ik dacht dat er maar een stuk of 20 users dit toestel haddeen, maar weinig mensen die toestel verder echt kenden.
CLB (volgens mij) en ik hadden al eerder een topic/blog hierover geschreven, maar er is dus gelukkig lekker veel vraag naar dit soort kleine krachtpatsers die mee kunnen draaien op hetzelfde niveau als de huidige top
Mijn huidige telefoon kan er nog wel een tijdje tegenaan, maar ik denk wel dat dit een perfect toestel is voor mijn vriendin om haar Xperia S mee te vervangen.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Gisteravond heb ik nog de telefoon bestelt bij sony samen met de swartwatch voor 1 euro. Dus ben benieuwd wat er mee gaat gebeuren, maar als de aktie er toch aan zit te komen maak ik me niet zoveel zorgen.
Denk toch dat je gelijk heb, de aanbieding is nu ook van de shop pagina verdwenen.CLB schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:58:
Erg apart, neem aan dat een Sony-spokesman meer weet dan 'n chatmedewerker
Misschien dat cptnone mazzel heeft.
Ik wacht het wel af en anders ga ik het gewoon proberen (i.c.m. met de chatgegevens) en als dat niet lukt haal ik hem wel als de prijs gezakt is ( circa 450,-.)
Als het niet zou lukken om het hier in NL te kopen, dan kun je via een site als (het Belgische) Borderlinx, je pakketje alsnog in Amerika of Engeland hierheen laten versturen.
Borderlinx heeft een warehouse met een adres, jij vult dit adres in op de site waar je zaken mee doet. Vervolgens wordt het pakketje naar deze warehouse gestuurd en daarna naar jou.
Meer info is hier te vinden: https://www.borderlinx.com/pages/how-it-works
Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt, maar ik kreeg deze link vorig jaar via mijn creditcard maatschappij en na wat gegoogle heb ik uiteindelijk een account aangemaakt zodat ik eventueel leuke spullen uit Amerika kon bestellen (ik was toen nog op zoek naar een nieuwe Asus Transformer Book).
Ik vermoed dat Sony Wereld-/Europees wijde garantie heeft, waardoor jij gewoon contact op kunt nemen met de NL Sony service afdeling.
Borderlinx heeft een warehouse met een adres, jij vult dit adres in op de site waar je zaken mee doet. Vervolgens wordt het pakketje naar deze warehouse gestuurd en daarna naar jou.
Meer info is hier te vinden: https://www.borderlinx.com/pages/how-it-works
Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt, maar ik kreeg deze link vorig jaar via mijn creditcard maatschappij en na wat gegoogle heb ik uiteindelijk een account aangemaakt zodat ik eventueel leuke spullen uit Amerika kon bestellen (ik was toen nog op zoek naar een nieuwe Asus Transformer Book).
Ik vermoed dat Sony Wereld-/Europees wijde garantie heeft, waardoor jij gewoon contact op kunt nemen met de NL Sony service afdeling.
Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.
Anoniem: 170544
Erg leuke telefoon, ook ik ga even wachten tot er meer gebruikersreviews naar voren komen en de prijs een beetje zakt.
Op PhoneArena.com is er een overzicht van de verschillende actie's per land.
Misschien is het toch aantrekkelijk om het via Duitsland te bestellen (doorstuur service) en er dan een mooie kop telefoon bij te krijgen. De SmartWatch heeft mijn interesse niet echt namelijk.
Misschien is het toch aantrekkelijk om het via Duitsland te bestellen (doorstuur service) en er dan een mooie kop telefoon bij te krijgen. De SmartWatch heeft mijn interesse niet echt namelijk.
Ik voel een constructie aankomen die Gigavolt in het verleden had:
GSM's importeren vanuit Duitsland en tegen een lagere prijs dan de adviesprijs aanbieden.
Of het ook gebeurt is een 2e, maar ik juich het wel toe. Ook omdat naar mijn weten de Duitse Providers op (ongeveer) dezelfde frequenties werken als hier in Nederland.
Laat die prijs maar droppen
GSM's importeren vanuit Duitsland en tegen een lagere prijs dan de adviesprijs aanbieden.
Of het ook gebeurt is een 2e, maar ik juich het wel toe. Ook omdat naar mijn weten de Duitse Providers op (ongeveer) dezelfde frequenties werken als hier in Nederland.
Laat die prijs maar droppen
Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving
PhoneArena had het van Xperiablog 
Dat terzijde heb ik gisteren (weer) eens goed met de normale Z1 gespeeld...
En afgezien van de achterlijk grootte is het wel een robuust en strak afgewerkt apparaat, Z1 compact kriebel...
Dat terzijde heb ik gisteren (weer) eens goed met de normale Z1 gespeeld...
En afgezien van de achterlijk grootte is het wel een robuust en strak afgewerkt apparaat, Z1 compact kriebel...
Is al geweten of deze ook werkt met de huidige Z1 dock, of komt er een apart dock voor?
Toch ben ik benieuwd of deze ook bij het grote publiek gaat aanslaan. Als men niet naar de specs kijkt maar naar de prijs, dan komt deze er niet zo goed vanaf ten opzichte van de andere mini's.
Achja, de markt voor mensen die een high-end toestel willen is tegenwoordig ook zeer groot, dus daar zal deze het wel goed doen denk ik
Achja, de markt voor mensen die een high-end toestel willen is tegenwoordig ook zeer groot, dus daar zal deze het wel goed doen denk ik
[ Voor 26% gewijzigd door SToRM666 op 10-01-2014 12:23 ]
PSN id: NL_SToRM
Ik heb 'm gepreordered bij Amazon.de, maar geen aanbod voor die koptelefoon gehad. Heb natuurlijk wel een NL adres gebruikt. Moet het een DE adres zijn? Ik heb vrienden in DE, dus dat zou het probleem niet hoeven zijn. Of doet Amazon niet aan die aanbieding en moet ik 'm elders voor €499,- kopen?Gaming247 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 10:28:
Op PhoneArena.com is er een overzicht van de verschillende actie's per land.
Laten we dat maar verder bespreken in: [Sony Xperia Z1 Compact] Levertijden en Prijzen
Okay, ter info hier: Amazon doet niet mee aan die aktie. Ga in het andere draadje wel even kijken wie wel.
Leuke accessoire: http://www.phonearena.com...Xperia-Z1-Compact_id51277
Leuk is een groot woord, heb hem voor de reguliere z1 maar meer dan een stuk plastic met een usb connector is het eigelijk niet. Jammer dat SOny voor elke telefoon apart een dock released, alhoewel die van de z1 waarschijnlijk ook wel zal passen. (DK31)
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
Anoniem: 209607
Op de NLse Sony Site staat inmiddels ook het volledige productverhaal online:
http://www.sonymobile.com...phones/xperia-z1-compact/
Volgens mij een 1:1 kopie van de Z1 informatie overigens, wat logisch is
http://www.sonymobile.com...phones/xperia-z1-compact/
Volgens mij een 1:1 kopie van de Z1 informatie overigens, wat logisch is
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 209607 op 11-01-2014 14:07 . Reden: typo :( ]
Inderdaad wat andere foto'tjes, andere specs qua scherm en batterij en klaar
Dat ze verschillende docks hebben zal te maken hebben met het verschil in dikte van de telefoons. Dus denk ik niet dat die van de Z1 zal passen met de compact.MaDLiVe schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 20:03:
[...]
Leuk is een groot woord, heb hem voor de reguliere z1 maar meer dan een stuk plastic met een usb connector is het eigelijk niet. Jammer dat SOny voor elke telefoon apart een dock released, alhoewel die van de z1 waarschijnlijk ook wel zal passen. (DK31)
Huidige telefoon: Samsung S21 Ultra (Black)
Ik mag vanaf volgende week weer een nieuw abbo nemen.
Ik twijfel enorm tussen de Xperia z1 compact, nexus 5 en LG g2,
SOny xperia z 1 compact en g2 hebben wel de 3000 accu erin zitten en kunnen dus lang mee.
Wat ik zoek:
- Ik maak veel foto's, dus wil wel een prima camera erin hebben.
- toekomstklaar.. Ik moet er 2 jaar mee doen met een abbo. Dus het moet over 2 jaar niet een telefoon zijn die dan mega sloom gaat worden..
- mooi, helder scherm. Ik kijk veel video's op youtube en een mooi scherm is dus een pre.
Welke kunnen jullie mij aanraden met deze eisen in gedachte?
Bedankt voor de hulp !
Ik twijfel enorm tussen de Xperia z1 compact, nexus 5 en LG g2,
SOny xperia z 1 compact en g2 hebben wel de 3000 accu erin zitten en kunnen dus lang mee.
Wat ik zoek:
- Ik maak veel foto's, dus wil wel een prima camera erin hebben.
- toekomstklaar.. Ik moet er 2 jaar mee doen met een abbo. Dus het moet over 2 jaar niet een telefoon zijn die dan mega sloom gaat worden..
- mooi, helder scherm. Ik kijk veel video's op youtube en een mooi scherm is dus een pre.
Welke kunnen jullie mij aanraden met deze eisen in gedachte?
Bedankt voor de hulp !
Let op:
Voor prijzen en levertijden: [Sony Xperia Z1 Compact] Levertijden en Prijzen
Voor prijzen en levertijden: [Sony Xperia Z1 Compact] Levertijden en Prijzen