Rare of twijfelachtige reclames: geef ze hier door Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste
Acties:
  • 211.994 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 475056

Bovengenoemde advertentie verscheen geheel toepasselijk zojuist boven dit artikel: nieuws: 'Door Google voorgestelde Chrome-wijzigingen schakelen sommige adbloc...

Het staat nu wel in het frame, maar speelt af inclusief geluid. Is dit wel de bedoeling?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-05 20:37

PcDealer

HP ftw \o/

Anoniem: 475056 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:03:
maar speelt af inclusief geluid. Is dit wel de bedoeling?
Nee.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:01
Anoniem: 475056 schreef op woensdag 23 januari 2019 @ 12:03:
Bovengenoemde advertentie verscheen geheel toepasselijk zojuist boven dit artikel: nieuws: 'Door Google voorgestelde Chrome-wijzigingen schakelen sommige adbloc...

Het staat nu wel in het frame, maar speelt af inclusief geluid. Is dit wel de bedoeling?
Dat hoort niet. Ik heb het net getest en hij speelt niet af met geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-05 19:57
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XPGW9q5.png
Geen custom css of iets.., nieuwste versie van Chrome

[ Voor 15% gewijzigd door Montaner op 13-02-2019 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 17:23

OverloadOfRed

Bla, blabla

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/300DobOm.png

Gaat niet helemaal goed hier.
nieuws: NASA neemt afscheid van Opportunity-rover op Mars
Rond 21:40
Chrome, laatste versie, adblocker wel installed, maar whitelisted. Na refresh natuurlijk weg..

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
@Montaner en @OverloadOfRed dank voor het melden. Helaas is hier nog steeds geen duidelijke oorzaak voor gevonden :(

Het enige gelukje wat we hebben is dat het sporadisch voorkomt. Ik blijf er naar zoeken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flamesz
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 00:30
Ik zie dat het al gemeld is, maar deze reclame lijkt ook het rare gedrag te vertonen. Hopelijk helpt het de fout opsporen.

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/35idlbc_th.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-05 17:34
Weet niet waar ik dit spam moet melden:

How to Train Your Dragon: The Hidden World Full Movie 2019

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-05 19:08
Ik weet dat de bug al vaker is vermeld, maar alsnog meld ik hem ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dd7B4UP0RLob7TQ4SNQz0uxt/thumb.png

Console output:
code:
1
2
3
4
5
6
Successfully set consent flags.
gwdpage_min.js:6 [Deprecation] document.registerElement is deprecated and will be removed in M73, around March 2019. Please use window.customElements.define instead. See https://www.chromestatus.com/features/4642138092470272 for more details.
(anonymous) @ gwdpage_min.js:6
inabox-viewport.js:167 Powered by AMP ⚡ HTML – Version 1902081532110 https://tweakers.net/aanbod/1934774/lg-29ub67-b-zwart.html
lg-29ub67-b-zwart.html:1 Unchecked runtime.lastError: The message port closed before a response was received.
controltag.js.09ebc571a022d419934530eaf14c8a78:5 [Violation] 'setInterval' handler took 67ms

Google Chrome 72.0.3626.109 (Officiële build) (64-bits) (cohort: Stable)
Revisie fae8db7ab9280fa6704a59980263c804f809ebd5-refs/branch-heads/3626@{#857}
Besturingssysteem Windows
JavaScript V8 7.2.502.25
Flash 32.0.0.142 C:\Users\Jordy\AppData\Local\Google\Chrome\User Data\PepperFlash\32.0.0.142\pepflashplayer.dll
User-agent Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) Chrome/72.0.3626.109 Safari/537.36
Opdrachtregel "C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" --flag-switches-begin --enable-devtools-experiments --flag-switches-end
Uitvoerbaar pad C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe

[ Voor 6% gewijzigd door BladeSlayer1000 op 24-02-2019 11:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-05 20:49

BLACKfm

o_O

BladeSlayer1000 schreef op zondag 24 februari 2019 @ 11:36:
Ik weet dat de bug al vaker is vermeld, maar alsnog meld ik hem ;)

[Afbeelding]
Ik heb hem nu ook, maar dan op een nieuwsitem op de frontpage. Het logo valt nu over de tekst heen.

Daarvoor (had f5 gedaan) had ik ook een banner met een achtergrond langs het nieuwsitem (iets met laptops). Waarbij de banner boven de tekst rechts over de border stak (zoals hier het groene deel van Xbox one).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CySKQHuHzZubQkoTvVlrebHC/medium.png

Chrome browser, geen aanpassingen aan de website en op 100% zoomniveau.

[ Voor 5% gewijzigd door BLACKfm op 25-02-2019 16:57 ]

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:04

Rouwette

Rouwette.com

Gebruiker Odanaedeki spamt reclame (reactive onder verschillende nieuwsberichten)
Anoniem: 1185566

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 733707

Rouwette schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 11:20:
Gebruiker Odanaedeki spamt reclame (reactive onder verschillende nieuwsberichten)
Anoniem: 1185566
Deze meldingen horen in dit topic thuis (en deze is overigens al aangepakt): Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only*

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 733707 op 26-02-2019 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rouwette
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:04

Rouwette

Rouwette.com

Anoniem: 733707 schreef op dinsdag 26 februari 2019 @ 12:11:
[...]

Deze meldingen horen in dit topic thuis (en deze is overigens al aangepakt): Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only*
Excuses.

[ Voor 4% gewijzigd door Rouwette op 26-02-2019 13:13 ]

https://www.rouwette.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartmanz
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-05 11:30
Ik heb ook weer de fout dat een advertentie half over een artikel valt.
De fout wordt veroorzaakt doordat de advertentie 250px hoog is en leaderBoard>div een max-height heeft van 90px.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/31Q7Tck.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nas T
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 28-05 19:44
De Microsoft hololens 2 preview laat reclame zien in het filmpje in het item, terwijl ik een abonnement heb, plus een adblocker draai.

vrede in rust

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Nas T schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 18:03:
De Microsoft hololens 2 preview laat reclame zien in het filmpje in het item, terwijl ik een abonnement heb, plus een adblocker draai.
Zie https://tweakers.net/info/abonnementen/ hiervoor;
* De YouTube-speler biedt momenteel niet een oplossing waarmee we voor abonnees kunnen zorgen dat er geen advertenties worden getoond. Het is daarom momenteel niet mogelijk om controle te hebben over de reclame bij de video's van Tweakers. YouTube werkt aan een oplossing waarmee het voor Tweakers mogelijk wordt om abonnees de mogelijkheid aan te bieden geen advertenties te zien. Zij verwachten dat dit in 2019 beschikbaar wordt.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Even een kleine update met betrekking tot de banner die over de tekst heen gaat:

Omdat Google niet echt snapt wat ons probleem nou is, hebben we een tijdelijke testpagina opgezet om dit voorval met een script te repliceren (zonder dat ik dus 24/7 op Tweakers hoef te zitten :+ ). We zijn dus hard bezig om dit z.s.m. op te sporen, en met concreet bewijs (ook al hadden we dat opgestuurd naar Google).

Maar: blijf het vooral melden als je het ziet!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 30-04 07:05

Swaptor

Java Apprentice

Bingo!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/4reebuuHux0IZ1kfOXa07lhc/medium.png

Nu zelfs een 'eigen' advertentie die over het artikel heen valt.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
Swaptor schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 08:46:
Bingo!

[Afbeelding]

Nu zelfs een 'eigen' advertentie die over het artikel heen valt.
Thanks voor het melden! Het is helaas niet advertentieafhankelijk, maar iets met de code. We hebben in ieder geval in een gecontroleerde testomgeving dit eindelijk kunnen reproduceren en de resultaten naar Google gestuurd. Het is afwachten op een reactie.

In de tussentijd zijn we in dezelfde testomgeving aan het kijken of er niet andere variabelen een rol spelen, zodat we nog meer data richting Google kunnen sturen voor debugging.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 29-05 17:26
Op de FP kom ik deze Google Ads tegen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/b2SRW3VfdoVNoNaLyQvgk3j9/full.png

En dan met name "PCSpeedCAT" :P is een "system optimizer" aka digital snake oil, er zullen vast mensen zijn die erin trappen? https://forums.malwarebyt...uctions-for-pc-speed-cat/

My favorite programming language is solder.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
Puch-Maxi schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 23:36:
Op de FP kom ik deze Google Ads tegen:

[Afbeelding]

En dan met name "PCSpeedCAT" :P is een "system optimizer" aka digital snake oil, er zullen vast mensen zijn die erin trappen? https://forums.malwarebyt...uctions-for-pc-speed-cat/
En weg :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 42dpi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:47

42dpi

ლ(ಠ益ಠლ)

Kwam de bug met ad overlay net ook tegen met de surface pro ad

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/td2wnMM1v5AuozwkT7QQOI8w/medium.png

Laatste versie Chrome geen adblock of CSS editing .

Si vis pacem, para bellum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Butz0rs
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22:07
Kwam de bug met ad overlay net ook tegen met de huawei mate 20 pro van mediamarkt ad.
Laatste versie Chrome.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/tudAqrZ.png

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
Thanks voor het melden. We hebben nu zowel op de 'normale' code als de custom code de bug weten te reproduceren. Google is nu druk bezig met onderzoeken, dus of we krijgen een bug bounty of we moeten onze eigen code eens goed bekijken :+

Ik hoop deze week een update te krijgen van Google :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BladeSlayer1000
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 26-05 19:08
chengbondkwok schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:50:
Thanks voor het melden. We hebben nu zowel op de 'normale' code als de custom code de bug weten te reproduceren. Google is nu druk bezig met onderzoeken, dus of we krijgen een bug bounty of we moeten onze eigen code eens goed bekijken :+

Ik hoop deze week een update te krijgen van Google :)
Mooi! Ben benieuwd wat de reactie is.

De bug bounty dient wel verdeeld te worden over de leden die een melding hebben gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozoa
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-05 17:28
Ik hoop niet dat dit een indicatie is van de kwaliteit van de foto's die dit toestel maakt.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FCpJh1s.png

Bij nader inzien kan ik ook niet op de banner klikken.

[ Voor 17% gewijzigd door mozoa op 26-03-2019 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
Reclame valt over tekst heen.
Scrolt ook mee.
Kan er op klikken, maar dan ga ik naar de pagina van (in dit geval) Samsung, maar banner blijft bestaan.
F5 lost het (voor nu) op. Krijg nu andere reclame.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EsjiU9R.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ga7P1yB.png

Browser: Opera 58

[ Voor 5% gewijzigd door RoNoS op 27-03-2019 08:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07:50

crisp

Devver

Pixelated

@RoNoS ik heb je bericht even naar dit topic verplaatst. Zoals je hier kan lezen komt dit probleem vaker voor en is Google aan het uitzoeken wat de oorzaak is :)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoNoS
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 05-02 08:59
crisp schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 08:31:
@RoNoS ik heb je bericht even naar dit topic verplaatst. Zoals je hier kan lezen komt dit probleem vaker voor en is Google aan het uitzoeken wat de oorzaak is :)
Ik vond de reclame zelf niet twijfelachtig, dus daarom niet in dit topic gekeken. Maar mooi dat het reeds bekend is en aan gewerkt wordt (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
mozoa schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 17:21:
Ik hoop niet dat dit een indicatie is van de kwaliteit van de foto's die dit toestel maakt.

[Afbeelding]

Bij nader inzien kan ik ook niet op de banner klikken.
Gek, ik heb het nu voor m'n neus, maar hij is gewoon haarscherp. Misschien niet goed kunnen laden oid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mozoa
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-05 17:28
chengbondkwok schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 13:37:
[...]

Gek, ik heb het nu voor m'n neus, maar hij is gewoon haarscherp. Misschien niet goed kunnen laden oid...
Ja inderdaad, een paar minuten later kreeg ik hem niet meer. Denk dat het een tijdelijk probleempje was.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• chengbondkwok
Korte update. Er is goed nieuws en slecht nieuws.

Het goede nieuws is: Google heeft de bug gevonden en hun engineers zijn bezig om het op te lossen. Wat ze hebben laten weten is dat het te maken had met de interactie met het IAB CMP framework. Ze zullen dit naar verwachting woensdag hebben opgelost.

Het slechte nieuws: ze hadden het niet over een bug bounty :'( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Nu online
Zojuist op artikel nieuws: Gerucht: goedkopere Google Pixel 3 kost rond 450 euro. Ik kan dit artikel niet lezen door een grote Huawei P30 pro reclame over het artikel heen die ik niet kan wegklikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Op het moment dat je Tweakers bezoekt vanaf je telefoon, kan je niet scrollen naar boven of beneden als je over de Media Markt advertentie gaat, je kan alleen de ruimte er boven en onder gebruiken wat niet veel is. Met andere advertenties is dit probleem niet.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

@Slavy ik heb je bericht even hierheen verplaatst omdat dat niet iets is waar wij als devvers iets aan kunnen doen. Ik weet ook niet of dat iets is wat aan de uiting ligt, of gewoon het nadeel is van (te) grote uitingen op mobiel, maar dat kunnen anderen waarschijnlijk beter beoordelen ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Slavy schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 12:43:
Op het moment dat je Tweakers bezoekt vanaf je telefoon, kan je niet scrollen naar boven of beneden als je over de Media Markt advertentie gaat, je kan alleen de ruimte er boven en onder gebruiken wat niet veel is. Met andere advertenties is dit probleem niet.
Hi, weet je ook op welke pagina dat was? En welk formaat (was het een langwerpige banner, of een vierkant?) Ik zal morgenochtend even een dubbelcheck doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 13:45

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Select * from fish

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walteij
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 26-05 13:45
Zeehond schreef op vrijdag 5 april 2019 @ 13:43:
[...]

Dat is inmiddels opgeruimd, dergelijke spam via reacties kun je melden in Spammer gespot? Meldtopic *Frontpage only* :).
Oeps, verkeerde topic inderdaad…..

Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik vind het een beetje verdacht, dat ik maar liefst 20 nieuwe reviews zie over de LG WK7, en dan ook nog eens heel veel leden die zich net hebben aangemeld op Tweakers.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-05 13:23
Greatsword schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:45:
Ik vind het een beetje verdacht, dat ik maar liefst 20 nieuwe reviews zie over de LG WK7, en dan ook nog eens heel veel leden die zich net hebben aangemeld op Tweakers.
Dit! Het viel me ineens op dat de LG WK7 drie maal onder het kopje 'productreviews' stond. Maar toen ik even door klikte zag ik inderdaad 20 nieuwe reviews die allemaal op 10 april zijn gepost tevoorschijn komen. Hopelijk wordt hier wat mee gedaan, dit kan niet kloppen lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy-D
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-05 17:25
chengbondkwok schreef op zaterdag 30 maart 2019 @ 21:40:
[...]

Hi, weet je ook op welke pagina dat was? En welk formaat (was het een langwerpige banner, of een vierkant?) Ik zal morgenochtend even een dubbelcheck doen.
Dit probleem viel me ook al een paar dagen op, op zowel iPhone als iPad, dus misschien specifiek een iOS probleem ?
Ook nu weer, het is ook echt alleen de Mediamarkt banner, de langwerpige aan de rechterzijde, op de frontpage..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:42
Greatsword schreef op woensdag 10 april 2019 @ 15:45:
LG staat er ook om bekend fake reviews te plaatsen. dus is zeer verdacht!
goed gezien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Tommy-D schreef op donderdag 9 mei 2019 @ 05:40:
[...]

Dit probleem viel me ook al een paar dagen op, op zowel iPhone als iPad, dus misschien specifiek een iOS probleem ?
Ook nu weer, het is ook echt alleen de Mediamarkt banner, de langwerpige aan de rechterzijde, op de frontpage..
Thanks! Ik zal dit eens even onderzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hans3702
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 03-03 15:23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Woops beetje laat gezien. Ik heb de domeinnamen geblokkeerd. Maar goed dat dat wel gebruik maakt van het ABC :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

nieuws: Logitech komt met stylus voor tekenen in virtual reality
De VR Ink Pilot Editionkan dus gebruikt worden om 'in de lucht' te tekenen, maar werkt ook gewoon op 2d-oppervlaktes.

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-05 19:12
Accountants konden aangiften oud-cliënten inzien door fout Belastingdienst

er staat op diverse plekken in het artikel 'Accounts' terwijl dat zeker weten Accountants moet zijn.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• chengbondkwok
Webgnome schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 08:35:
Accountants konden aangiften oud-cliënten inzien door fout Belastingdienst

er staat op diverse plekken in het artikel 'Accounts' terwijl dat zeker weten Accountants moet zijn.
Hoewel ik ook een bloedhekel heb aan spelfouten en dergelijke, ben ik bang dat jullie dit topic zoeken in plaats van Rare, of twijfelachtige reclames.
Opgespoord en op de blocklist gezet.

[ Voor 18% gewijzigd door chengbondkwok op 31-05-2019 09:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PeacekeeperNL
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online

PeacekeeperNL

Koning Review 2023 en 2024

chengbondkwok schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:24:
[...]

[...]

Hoewel ik ook een bloedhekel heb aan spelfouten en dergelijke, ben ik bang dat jullie dit topic zoeken in plaats van Rare, of twijfelachtige reclames.

[...]

Opgespoord en op de blocklist gezet.
Sorry, uit automatisme ben ik gewend dat het spelfouten topic bovenaan staat. Bedankt voor het corrigeren!

Mijn reviews al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

PeacekeeperNL schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 09:49:
[...]

Sorry, uit automatisme ben ik gewend dat het spelfouten topic bovenaan staat. Bedankt voor het corrigeren!
Je moet het zelf nog wel melden daar hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Comgenie
  • Laatst online: 23-05 16:44

Comgenie

Soms heb je dat

Geen idee of dit de juiste locatie is, maar ik heb al een tijdje wat vreemds vanaf mijn mobiel (Pocophone F1, Android 9) met de Coolblue advertentie. Wanneer ik scroll op de pagina en mijn vinger op de advertentie heb geplaatst om verder te scrollen, wordt deze scroll actie ook als klik geregisteerd en opent hij de advertentie. Dit heb ik meerdere keren zonder probleem na kunnen doen. Het lijkt erop dat deze advertentie dus niet naar een 'onclick' luistert, maar eerder naar een 'onmousedown/up' of iets. Bij andere advertenties heb ik hier nog nooit last van gehad.

- Vandaag om 19:10:
- Frontpage
- Coolblue
- Video: https://imgur.com/a/LJnQZs1

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Comgenie schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 19:22:
Geen idee of dit de juiste locatie is, maar ik heb al een tijdje wat vreemds vanaf mijn mobiel (Pocophone F1, Android 9) met de Coolblue advertentie. Wanneer ik scroll op de pagina en mijn vinger op de advertentie heb geplaatst om verder te scrollen, wordt deze scroll actie ook als klik geregisteerd en opent hij de advertentie. Dit heb ik meerdere keren zonder probleem na kunnen doen. Het lijkt erop dat deze advertentie dus niet naar een 'onclick' luistert, maar eerder naar een 'onmousedown/up' of iets. Bij andere advertenties heb ik hier nog nooit last van gehad.

- Vandaag om 19:10:
- Frontpage
- Coolblue
- Video: https://imgur.com/a/LJnQZs1
Oef dit moet ik even op een device testen waar high DPI mogelijk is. De banner die jij ziet is een Halfpage Ad (300x600) die niet op mobiele devices geserveerd kan worden. Tenzij je dus een desktop-achtige view hebt.

Het gekke is dus wel, zelfs in deze vorm zou je het niet te zien mogen krijgen 🤔 Op desktop doet deze banner niks geks bij een on-hover / on-scroll....

Ik ga even op onderzoek uit :)

Hmm, never mind, ook op de andere formaten lijkt ditzelfde euvel op plaats te vinden. Ik ga Coolblue hier even over mailen, maar verwacht pas reactie maandag omdat het weekend is of course. Ik zal ook mijn scherm opnemen met de formaten die wel op mobiel geschikt zijn, zodat Coolblue er naar kan kijken.

Thanks voor het melden!

[ Voor 12% gewijzigd door chengbondkwok op 31-05-2019 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

chengbondkwok schreef op vrijdag 31 mei 2019 @ 22:03:
[...]

Ik ga even op onderzoek uit :)

Hmm, never mind, ook op de andere formaten lijkt ditzelfde euvel op plaats te vinden. Ik ga Coolblue hier even over mailen, maar verwacht pas reactie maandag omdat het weekend is of course.
In de tussentijd worden ze toch wel on hold gezet vanwege:
Ten minste; als ze binnen onze advertentierichtlijnen vallen en dus iets toevoegen aan de gebruikerservaring in plaats van daar afbreuk aan te doen. In dit bestand staat voor alle advertentiemogelijkheden precies beschreven wat die richtlijnen bij
https://tweakimg.net/file...pecificaties%20-%20NL.pdf
Tracking
Click tag
Om de clicks van een flash creative te kunnen meten dient een button geplaatst te worden op de bovenste laag van de creative. Aan deze button action dient vervolgens de variable getURL gekoppeld te worden met de volgende unrelease functie: on (release_ { getURL_rootclickTag ,”_blank: );}
Waarbij dit wel opvallend is:
Max percentage of CPU usage 30%
WTF !?

...en:
Het IAB heeft nieuwe richtlijnen voor online advertising vrijgegeven die ertoe moeten leiden dat gebruikers de uitingen als minder storend ervaren: het zogenaamde L.E.A.N-model (Light, Encrypted, Ad choice supported, Non-invasive ads).

In veel gevallen worden banners die niet conform de regels zijn, binnen een dag aangepast of verwijderd, waarbij altijd wordt teruggekoppeld naar de gebruiker die de melding heeft gedaan.
https://tweakers.net/info/advertising/lean/
Waarbij klikbaar op de niet gewenste/onjuiste manier ook aan de uitsluitingen toegevoegd mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
PcDealer schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 01:17:
[...]

In de tussentijd worden ze toch wel on hold gezet vanwege:

[...]

[...]

Waarbij dit wel opvallend is:

[...]

WTF !?

...en:

[...]

Waarbij klikbaar op de niet gewenste/onjuiste manier ook aan de uitsluitingen toegevoegd mag worden.
Naja, de banner die @Comgenie ziet kan alleen als de site anders gedraagt door een andere DPI instelling (of desktop modus).

Maar: voor de rectangles die hier last van hebben (4 stuks) heb ik mobile targeting eruit gehaald. Op desktop is dit euvel niet aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Registratie: December 2010
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

Ik krijg de laatste tijd (dag? twee dagen?) de melding van Eset dat een website geen geldig HTTPS certificaat heeft. Naast dat deze melding irritant is (maar ik zou 'm natuurlijk kunnen negeren) lijkt mij dat niet helemaal de bedoeling.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TFVfEdv.png

Het betreft dus het domein um.wbtrk.net (suggereert een tracking website?). Nu krijg ik het tijdens de Media Markt advertentie, maar misschien dat het ook bij andere advertenties is. Ik zag geen andere advertenties op de pagina toen ik het screenshot maakte.

1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 13 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Comgenie
  • Laatst online: 23-05 16:44

Comgenie

Soms heb je dat

chengbondkwok schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 10:17:
[...]

Naja, de banner die @Comgenie ziet kan alleen als de site anders gedraagt door een andere DPI instelling (of desktop modus).

Maar: voor de rectangles die hier last van hebben (4 stuks) heb ik mobile targeting eruit gehaald. Op desktop is dit euvel niet aanwezig
Ik kan inderdaad bevestigen dat de DPI op mijn mobiel niet standaard is (mijn ogen zijn gelukkig nog goed, dus via de command line heb ik dit wat hoger gezet dan normaal kan).

No animals were harmed in the making of this comment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
TommieW schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:34:
Ik krijg de laatste tijd (dag? twee dagen?) de melding van Eset dat een website geen geldig HTTPS certificaat heeft. Naast dat deze melding irritant is (maar ik zou 'm natuurlijk kunnen negeren) lijkt mij dat niet helemaal de bedoeling.

[Afbeelding]

Het betreft dus het domein um.wbtrk.net (suggereert een tracking website?). Nu krijg ik het tijdens de Media Markt advertentie, maar misschien dat het ook bij andere advertenties is. Ik zag geen andere advertenties op de pagina toen ik het screenshot maakte.
Krijg je het ook op andere onderdelen van de site te zien? Bij Tweakers maken we gebruik van Webtrekk, maar voor zover ik weet heb ik geen melding van Webtrekk gekregen dat het certificaat zou verlopen. Overigens gebruiken we daarvoor een eigen certificaat.

Ik ga even kijken of dit een MediaMarkt specifieke issue is, wellicht dat zij een pixel van Webtrekk in hun banner hebben, waardoor dit een non-https waarschuwing geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

chengbondkwok schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:58:
[...]

Ik ga even kijken of dit een MediaMarkt specifieke issue is, wellicht dat zij een pixel van Webtrekk in hun banner hebben, waardoor dit een non-https waarschuwing geeft.
Als ik het document nog goed voor ogen heb, zou een non https link niet voor mogen komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
[b]PcDealer schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 15:06:
[...]

Als ik het document nog goed voor ogen heb, zou een non https link niet voor mogen komen.
Dat klopt, maar het lijkt niet aan Mediamarkt te liggen. Ik heb ook hetzelfde forumtopic geopend, maar daar zie ik geen gekke dingen.

Het certificaat waar we Webtrekk voor gebruiken loopt tot en met januari 2020, terwijl dit probleem bijna hetzelfde is als onderstaand probleem.

https://forum.eset.com/to...opup-on-several-machines/

Vandaar de vraag of het ook op meerdere plekken terugkomt; dan kunnen we enkele dingen uitsluiten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

TommieW schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 12:34:

[Afbeelding]

Ik gok dat je "SSL/TLS-protocolfiltering" in EIS hebt ingeschakeld? Die heb ik uitgezet omdat die nog wel eens aangeeft dat er certificaten verlopen zijn, terwijl zonder EIS's filter ertussen er geen verlopen certificaat melding komt. Untrusted net zo. Geen idee waardoor dat komt :S

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommieW
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

Raven schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 17:29:
[...]

Ik gok dat je "SSL/TLS-protocolfiltering" in EIS hebt ingeschakeld? Die heb ik uitgezet omdat die nog wel eens aangeeft dat er certificaten verlopen zijn, terwijl zonder EIS's filter ertussen er geen verlopen certificaat melding komt. Untrusted net zo. Geen idee waardoor dat komt :S
Dat staat inderdaad aan. Maar dat is hier niet het probleem. Toen ik het certificaat bekeek, was deze ondertekend door "VMWare", klonk dus wel behoorlijk self-signed.
chengbondkwok schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 13:58:
[...]

Krijg je het ook op andere onderdelen van de site te zien? Bij Tweakers maken we gebruik van Webtrekk, maar voor zover ik weet heb ik geen melding van Webtrekk gekregen dat het certificaat zou verlopen. Overigens gebruiken we daarvoor een eigen certificaat.

Ik dacht het ook gezien te hebben onder een nieuws artikel en de front page. Zojuist redelijk wat rondgeklikt, maar ik kan het even niet reproduceren. Maar ik kreeg de MM-advertentie ook niet meer.

Als ik overigens de URL direct open (https://um.wbtrk.net) en de melding van ESET wegklik, vindt Chrome het certificaat ook niet acceptabel. Dus het enige wat ESET doet is melden dat er inderdaad iets niet lekker zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
TommieW schreef op zaterdag 1 juni 2019 @ 22:25:
[...]

Dat staat inderdaad aan. Maar dat is hier niet het probleem. Toen ik het certificaat bekeek, was deze ondertekend door "VMWare", klonk dus wel behoorlijk self-signed.

[...]

Ik dacht het ook gezien te hebben onder een nieuws artikel en de front page. Zojuist redelijk wat rondgeklikt, maar ik kan het even niet reproduceren. Maar ik kreeg de MM-advertentie ook niet meer.

Als ik overigens de URL direct open (https://um.wbtrk.net) en de melding van ESET wegklik, vindt Chrome het certificaat ook niet acceptabel. Dus het enige wat ESET doet is melden dat er inderdaad iets niet lekker zit.
Het gekke is, die website laadt helemaal niet bij mij in Chrome of welke browser dan ook. Maar als het zeer sporadisch is, dan is dat niet onze eigen Webtrekk certificaat, aangezien dat bijna overal op de site zit.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is een banner, maar ik heb dezelfde banner naar voren weten te toveren, maar dat gaf geen non-https error.

Mocht je het weer tegenkomen (het liefst met URL's, screenshots etc), let me know.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommieW
  • Nu online

TommieW

Numa numa.

chengbondkwok schreef op zondag 2 juni 2019 @ 10:00:
[...]

Het gekke is, die website laadt helemaal niet bij mij in Chrome of welke browser dan ook. Maar als het zeer sporadisch is, dan is dat niet onze eigen Webtrekk certificaat, aangezien dat bijna overal op de site zit.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is een banner, maar ik heb dezelfde banner naar voren weten te toveren, maar dat gaf geen non-https error.

Mocht je het weer tegenkomen (het liefst met URL's, screenshots etc), let me know.
Zojuist kreeg ik weer dezelfde melding. Die website laadt wel, maar je moet 'm benaderen over HTTPS; hij luistert niet op poort 80.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gu1UVX8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
TommieW schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:28:
[...]

Zojuist kreeg ik weer dezelfde melding. Die website laadt wel, maar je moet 'm benaderen over HTTPS; hij luistert niet op poort 80.

[Afbeelding]
Hmm, ik kom geen rare dingen tegen in mijn trackers. @crisp weet jij misschien waar dit aan zou kunnen liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

chengbondkwok schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:37:
[...]

Hmm, ik kom geen rare dingen tegen in mijn trackers. @crisp weet jij misschien waar dit aan zou kunnen liggen?
wbtrk.net is geen domein dat wij zelf gebruiken. Ik gok dus dat dit toch vanuit een banner wordt aangeroepen..

Intentionally left blank

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
TommieW schreef op maandag 10 juni 2019 @ 11:28:
[...]

[Afbeelding]
We hebben contact opgenomen met de MediaMarkt. Er wordt content (de banner die ik kreeg zaten pijltjes in die ervoor hadden moeten zorgen dat je vijf verschillende producten te zien kreeg. Uiteindelijk was het er maar 1, omdat de pijltjes het niet deden) geladen vanuit um.wbtrk.net, maar dat komt er niet lekker doorheen, waardoor niet alles wordt geladen. Waarschijnlijk is dat het euvel wat je antivirus doet triggeren.

T-mobile ben ik zelf niet tegengekomen, maar ik heb even de t-mobile website opgezocht, om te kijken of ik binnenkort geretarget wordt :) Als ik dat ook weet te vinden (banner + foutmelding + url waar de resources vandaan gehaald moeten worden), dan zal ik tzt T-mobile ook contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
frontpage, ad

Kon zo niet vinden waar weergave-foutjes horen maar de weergave van de ad voor de enquête valt voor mij ook onder raaarrrrr.
Na een F5 was het weg (Win 10 x64, Chrome 75.0.3770.100 x64).

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 10-07-2019 07:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
frickY schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 07:48:
[Afbeelding: frontpage, ad]

Kon zo niet vinden waar weergave-foutjes horen maar de weergave van de ad voor de enquête valt voor mij ook onder raaarrrrr.
Na een F5 was het weg (Win 10 x64, Chrome 75.0.3770.100 x64).
Hmm, ik kan het niet reproduceren. Wellicht een renderfoutje. Als het vaker voorkomt, zal ik verder onderzoek doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63072

Ugh

Die linker, typische oplichting link: website ziet er uit als de NOS, maar is dat duidelijk niet. Als je erop komt een bullshit verhaal over hoe je rijk kan worden met een nieuw platform bitcoin code waar je aan mee kan doen. Uiteraard niet compleet zonder pop-up dat het toch echt je laatste kans is om mee te doen.

Helaas is Tweakers hier in goed gezelschap van Facebook en Twitter die er ook geen probleem mee hebben om hun gebruikers te laten belazeren voor de reclame inkomsten.

edit: excuses voor de chagerijnige reactie. Wordt de laatste tijd overspoelt met dit soort reclames op sites die ik in mijn adblocker heb gewhitelist. En Facebook meld me als ik zoiets rapporteer doodleuk dat het niet tegen hun guidelines is. Dat had ik niet op jullie moeten afreageren ;(

De link waar je heen gestuurt wordt:

code:
1
https://www.dacitic.com/landers/duncan_laurence_li/?country=Netherlands&region=North+Holland&city=Amsterdam&campid=10781&offerid=5490&sxid=7gpdfzwmhzar&campaignid=2045551590&adgroupid=67655251610&matchtype=&network=d&device=c&creative=359364216917&keyword=&placement=tweakers.net&target=undetermined&cp=EAIaIQobChMIoKfD0pqq4wIVToDeCh3y0g5cEAEYASAAEgKmjvD_BwE

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 10-07-2019 13:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
Anoniem: 63072 schreef op woensdag 10 juli 2019 @ 13:08:
[Afbeelding: Ugh]

Die linker, typische oplichting link: website ziet er uit als de NOS, maar is dat duidelijk niet. Als je erop komt een bullshit verhaal over hoe je rijk kan worden met een nieuw platform bitcoin code waar je aan mee kan doen. Uiteraard niet compleet zonder pop-up dat het toch echt je laatste kans is om mee te doen.

Helaas is Tweakers hier in goed gezelschap van Facebook en Twitter die er ook geen probleem mee hebben om hun gebruikers te laten belazeren voor de reclame inkomsten.

De link waar je heen gestuurt wordt:

code:
1
https://www.dacitic.com/landers/duncan_laurence_li/?country=Netherlands&region=North+Holland&city=Amsterdam&campid=10781&offerid=5490&sxid=7gpdfzwmhzar&campaignid=2045551590&adgroupid=67655251610&matchtype=&network=d&device=c&creative=359364216917&keyword=&placement=tweakers.net&target=undetermined&cp=EAIaIQobChMIoKfD0pqq4wIVToDeCh3y0g5cEAEYASAAEgKmjvD_BwE
Thanks voor het melden en we hebben de twee domeinen geblokkeerd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jochem4207
  • Registratie: Mei 2012
  • Niet online
14.25

nieuws: EU onderzoekt Amazons gebruik van gevoelige data van onafhankelijke v...

https://imgur.com/a/Q3VBr4q

De reclame zelf vind ik niet ongepast, de json is wat apart.

Edit: na refresh it's gone

[ Voor 3% gewijzigd door jochem4207 op 17-07-2019 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03:33
  • Tijd: 20:06, 17 juli 2019
  • Plaats op de site waar je de reclame zag: gathering.tweakers.net
  • URL waar de banner je naartoe stuurt.* YouTube Surveymonkey
Screenshot:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5gvN3JQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
oohh schreef op woensdag 17 juli 2019 @ 20:11:
  • Tijd: 20:06, 17 juli 2019
  • Plaats op de site waar je de reclame zag: gathering.tweakers.net
  • URL waar de banner je naartoe stuurt.* YouTube Surveymonkey
Screenshot:
[Afbeelding]
Even voor de duidelijkheid: het is vreemd omdat de banner een YouTube pop up toont? En is dat bij een on click of gebeurt dat bij een hover of automatisch?

Bij een on click vind ik het twijfelachtig om het twijfelachtig te noemen. Een YouTube video zonder gekke elementen is nog vrij clean en een kruisje om er van af te komen.

Tenzij het transparante gebied ook andere dingen doet. Dan is het weer niet netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 03:33
chengbondkwok schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 08:07:
[...]

Even voor de duidelijkheid: het is vreemd omdat de banner een YouTube pop up toont? En is dat bij een on click of gebeurt dat bij een hover of automatisch?

Bij een on click vind ik het twijfelachtig om het twijfelachtig te noemen. Een YouTube video zonder gekke elementen is nog vrij clean en een kruisje om er van af te komen.

Tenzij het transparante gebied ook andere dingen doet. Dan is het weer niet netjes.
De pop-up met de YouTube video kwam automatisch tevoorschijn toen ik van de FP naar GoT ging. Of ik heb per ongeluk ergens op geklikt. Ik was redelijk verbaasd toen ik dit zag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
oohh schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 08:29:
[...]

De pop-up met de YouTube video kwam automatisch tevoorschijn toen ik van de FP naar GoT ging. Of ik heb per ongeluk ergens op geklikt. Ik was redelijk verbaasd toen ik dit zag.
Ik doe nog even niets. Mocht je dit de volgende keer wederom tegenkomen, waarbij het 100% zeker (niet dat ik je niet geloof, maar wil even zekerheid hebben).

Thanks voor het melden in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:46

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Ik plaats het toch even hier omdat het toch een soort van reclame is.
In de Pricewatch komt Conrad soms ten onrechte hoger te staan met de totaalprijs door de "Gratis verzending vanaf € 25 & gratis retourneren". Voorbeeld op dit moment. Alleen is het minimale bedrag voor gratis verzenden niet €25,- maar 35,-. Waardoor ze voor producten tussen die bedragen vaak niet de goedkoopste zijn maar dat wel lijken. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Septillion schreef op donderdag 18 juli 2019 @ 10:09:
Ik plaats het toch even hier omdat het toch een soort van reclame is.
In de Pricewatch komt Conrad soms ten onrechte hoger te staan met de totaalprijs door de "Gratis verzending vanaf € 25 & gratis retourneren". Voorbeeld op dit moment. Alleen is het minimale bedrag voor gratis verzenden niet €25,- maar 35,-. Waardoor ze voor producten tussen die bedragen vaak niet de goedkoopste zijn maar dat wel lijken. :|
@Septillion dat kan je beter melden in Pricewatch, dit topic gaat echt meer over banners ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08:46

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Excuses! Ben blind, dat board gemist...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Heftytastic
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-05 19:35
Tijd:
12:35

Plaats op de site waar je de reclame zag:
- Pricewatch

URL waar de banner je naartoe stuurt.*
n.v.t.

Screenshot
*= indien mogelijk linkadres kopiëren. In ieder geval niet de link gebruiken.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XhjRpLw.png

De reclame is echt onnodig
  • Ik heb een Tweakers Abo
  • De advertentie vraagt om mensen zonder Tweakers account, terwijl ik ben ingelogd?

[ Voor 3% gewijzigd door Heftytastic op 07-08-2019 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 19:28

Epsilon

Met bovenstaand: De sluitknop lijkt ook niet te werken (geen abbo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowLord
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Epsilon schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:48:
Met bovenstaand: De sluitknop lijkt ook niet te werken (geen abbo)
De sluitknop werkt helemaal niet. Zover ik kan zien hangt er ook geen enkele code/actie achter die knop, dus is dat 'verwacht' gedrag...

You see things; and you say, "Why?" But I dream things that never were; and I say, "Why not?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 26-05 03:22

pino85

Im just a Bird in the Sky

Zeer irritant inderdaad.. volgende keer eerst even checken..

[ Voor 41% gewijzigd door pino85 op 07-08-2019 13:55 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chengbondkwok
Heftytastic schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:38:
Tijd:
12:35

Plaats op de site waar je de reclame zag:
- Pricewatch

URL waar de banner je naartoe stuurt.*
n.v.t.

Screenshot
[Afbeelding]

• De advertentie vraagt om mensen zonder Tweakers account, terwijl ik ben ingelogd?
Hi,

Dit is geen reclame maar een oproep van Tweakers om mee te doen aan een usability onderzoek van/op Tweakers.

Wat betreft de niet werkende sluitknop en het feit dat ingelogde gebruikers het ook te zien krijgen, verwijs ik je graag naar @Femme.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-05 08:14

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Heftytastic schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:38:

Dit is geen reclame maar een oproep van ons voor deelname aan een usabilitytest. Helaas hebben we in de bestaande tool niet de mogelijkheid om te targetten op de accountloze gebruikers die we in dit geval nodig hebben.
ShadowLord schreef op woensdag 7 augustus 2019 @ 12:53:
[...]

De sluitknop werkt helemaal niet. Zover ik kan zien hangt er ook geen enkele code/actie achter die knop, dus is dat 'verwacht' gedrag...
Dit was een bugje die ontstaan is door een verandering van styling en classes van de call to actions en ook de sluitknopjes. Inmiddels hebben we het probleem verholpen (en draait de broadcase overigens ook niet meer) :) .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lulkoekje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 30-04 09:38
User 'Jasonave' post in 1 dag meermaals zelfde spam bericht met link als reactie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
lulkoekje schreef op dinsdag 20 augustus 2019 @ 03:30:
User 'Jasonave' post in 1 dag meermaals zelfde spam bericht met link als reactie.
Dat is al opgelost en mag voortaan in dit topic: Dancing_Animal in "Spammer / Referral link gespot op Tweakblogs" :)

Dit topic is echt alleen voor banners bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 468653

reviews: Need for Speed Heat - Viert het 25-jarig jubileum

Twijfelachtige reclame. Kom op heren, doe eens wat meer moeite om dit te verbergen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Anoniem: 468653 schreef op vrijdag 23 augustus 2019 @ 07:45:
reviews: Need for Speed Heat - Viert het 25-jarig jubileum

Twijfelachtige reclame. Kom op heren, doe eens wat meer moeite om dit te verbergen.
Om wat voor reclame gaat dit? Als het om banners gaat heb ik meer details van je nodig. Als het inhoudelijk is, zit je in het verkeerde topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chengbondkwok
Dit topic gaat alleen over banner reclame. Mocht je discussies willen voeren over redactionele content, dan kan je een separaat topic openen bij Geachte redactie. Je hebt daar alleen wel meer uitleg nodig dan drie woorden.

chengbondkwok schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:19:
[...]

Dit topic gaat alleen over banner reclame. Mocht je discussies willen voeren over redactionele content, dan kan je een separaat topic openen bij Geachte redactie. Je hebt daar alleen wel meer uitleg nodig dan drie woorden.
Men heeft gisteren netjes de titel aangepast na mijn post in dit topic. Dus men is op de hoogte. ;)

En misschien kan de titel van dit topic aangepast worden naar "Rare of tijwfelachtige bannerreclame's: geef ze hier door"? En dan een ander, apart topic voor video reclame's die vanzelf beginnen te spelen?

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 468653 op 14-09-2019 08:59 ]

• chengbondkwok
Anoniem: 468653 schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 08:58:
[...]
Men heeft gisteren netjes de titel aangepast na mijn post in dit topic. Dus men is op de hoogte. ;)

En misschien kan de titel van dit topic aangepast worden naar "Rare of tijwfelachtige bannerreclame's: geef ze hier door"? En dan een ander, apart topic voor video reclame's die vanzelf beginnen te spelen?
Videoreclame mag hier ook gemeld worden. :)

Overigens gaat het om de in-read video die tussen het nieuwsartikel en comments geplaatst wordt. Product bestaat al een tijdje, maar wordt niet altijd ingezet.

Ja, het is auto-play, maar het geluid staat by default uit en zodra je ervan wegscrollt, stopt de video ook met afspelen.

[ Voor 23% gewijzigd door chengbondkwok op 14-09-2019 10:00 ]

chengbondkwok schreef op zaterdag 14 september 2019 @ 09:13:
[...]

Videoreclame mag hier ook gemeld worden. :)

Overigens gaat het om de in-read video die tussen het nieuwsartikel en comments geplaatst wordt. Product bestaat al een tijdje, maar wordt niet altijd ingezet.

Ja, het is auto-play, maar het geluid staat by default uit en zodra je ervan wegscrollt, stopt de video ook met afspelen.
Slippery slope... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OverloadOfRed
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 28-05 17:23

OverloadOfRed

Bla, blabla

Linkt naar: link

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XSonGgq.png

Leuk dat ze een 4k TV weggeven, maar deze resolutie is lang geen 4k, denk dat ergens iets mis gaat.

Ik ben chatman, supersnel met MSN. Er is niemand die me niet kent

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chengbondkwok
OverloadOfRed schreef op zondag 22 september 2019 @ 11:00:
Linkt naar: link

[Afbeelding]

Leuk dat ze een 4k TV weggeven, maar deze resolutie is lang geen 4k, denk dat ergens iets mis gaat.
Wehkamp is op de hoogte. Ze zijn bezig met het aanleveren van een scherpere versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-05 20:09
Precies. Staat ook vol met reacties dat dit reclame is. Op mijn post kreeg ik ook een mail toegestuurd om in dit forum verder te discussiëren.

Deze reactie Jelle Brolnir in 'nieuws: Lebara-abonnement met 2GB data en 50 belminuten kos... is gefixeerd door een moderator, wat betekent dit? Ik kan er wel op reageren, geen punten aan toewijzen.
Pagina: 1 ... 18 ... 22 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is niet het topic om te discussiëren over reclame. Alleen meldingen over fouten of verdachte reclame. Overige posts worden verplaatst naar [Discussie] Reclame algemeen.

Spammers in reacties op artikelen kan je hier melden.

Wat hebben we nodig om je klacht te kunnen checken?
  • Tijd
  • Plaats op de site waar je de reclame zag
  • URL waar de banner je naartoe stuurt.*
  • Screenshot