Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Bart ® schreef op zondag 23 februari 2014 @ 22:30:
[...]

Unbranded, er staat toch geen providernaam in mijn post?
En alles wat jij begrijpt moet ik ook gelijk begrijpen? Niet iedereen is thuis in dit soort dingen. En ik vind zulke posts best vervelend, sorry. Het geeft me het gevoel alsof ik alles maar al moet weten, m.a.w: dom ben.

Dat ben ik overigens zeer zeker niet. ;)

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:22

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Sterretje6 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:25:
[...]

En alles wat jij begrijpt moet ik ook gelijk begrijpen? Niet iedereen is thuis in dit soort dingen. En ik vind zulke posts best vervelend, sorry. Het geeft me het gevoel alsof ik alles maar al moet weten, m.a.w: dom ben.
Ik zal ze volgende niet meer posten, had je het met 1 seconde google zelf kunnen vinden :).

Want ik weet namelijk ook niet alles, ik zoek het gewoon op.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Bart ® schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:45:
[...]

Ik zal ze volgende niet meer posten, had je het met 1 seconde google zelf kunnen vinden :).

Want ik weet namelijk ook niet alles, ik zoek het gewoon op.
Ik heb me rot gegoogled op het CSCnummer + branded/unbranded. Zowel in het Engels als in het Nederlands. Vond niks noppes nada niente.

[ Voor 7% gewijzigd door Sterretje6 op 24-02-2014 19:55 ]

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:22

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Sterretje6 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:48:
[...]

Ik heb me rot gegoogled op het CSCnummer + branded/unbranded. Zowel in het Engels als in het Nederlands. Vond niks noppes nada niente.
https://www.google.nl/search?q=note+3+country+code+oxx

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Daar heb ik dus niet op gegoogled. Maar - zoals ik al zei - op CSC in combi met (un)branded. En toen vond ik geen specifiek antwoord op mijn vraag. Ik heb er niks aan om te weten uit welk land hij komt. Ik wou weten of hij T-molbile/vodafone/enz branded was. Gelukkig heb ik antwoord van iemand anders hier, unbranded dus.

Vind ik het alsnog vreemd dat ik nog steeds geen update tot Android 4.4 Kitkat heb gehad.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:18
http://www.sammobile.com/firmwares/1/

Zoek hem daar eens op, kun je meteen zien wat de laatste versie is voor jouw toestel

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 09:35:
[...]

Hij kan er blij mee zijn,in die landen worden de updates eerst uitgerold...
Ja, daarom krijgt hij zijn update nog steeds niet >:)
Blij zijn zou ik persoonlijk alleen met een NL toestel. Ik koop in NL bij een NL winkel volgens NL voorwaarden een toestel, dan wil ik gewoon een NL apparaat. Of het nou kwaad kan of niet, ik ben van de principes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 16:30

MrN

Ik heb enorme GPS problemen met mijn Note 3 , waar het aan ligt weet ik niet !
Onder andere Waze krijg ik niet aan het draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-09 08:03

silitek

Tubes Only

MrN schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:40:
Waze getest en werkt perfect!!..kan een stukje hardware failure zijn. De wandel terug naar de winkel is dan raadzaam. :)

Tubes....It's what make music music!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 19-09 15:10
MrN schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:40:
Soms is ie bij mij ook beserk na een hele dag aanstaan, divers gebruik en lang binnenzitten. Even opnieuw opstarten fixt het weer. Waze gaat volgens mij ook niet helemaal vrijuit.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Ik ben ff langs The Phonehouse geweest en die jongen heeft het nagekeken voor me en hij zei dat de update met een maand zou komen. Dus wacht ik dat even af.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

silitek schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:54:
[...]

Waze getest en werkt perfect!!..kan een stukje hardware failure zijn. De wandel terug naar de winkel is dan raadzaam. :)
ja het schijnt vaker voor te komen ben ik al achter maar goed.
Het is een nieuwe telefoon dus wel apart vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

MrN schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:15:
[...]

ja het schijnt vaker voor te komen ben ik al achter maar goed.
Het is een nieuwe telefoon dus wel apart vind ik.
Je bent echt de eerste niet met een brak GPS module..hoe de boel in de gaten draai regelmatig GPS Test op verschillende locatie's. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN

MrN

Heb de boel gereset en nu werkt het perfect en direct !

Volgens mij zit het probleem in de weerapp van Samsung die heb ik verwijderd.

[ Voor 42% gewijzigd door MrN op 25-02-2014 11:45 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 19-09 08:51
Heeft iemand al enige info over de 4.4 update voor de lux versie?

11400 - RX 6800 | Kia EV6 Business plus long range rwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijsbeer910
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-09 13:08
na de update die niet lekker was,
toch maar een herstel gedaan.
ik heb nog niet gehad dat de tel. niet meer uit de slaapstand kwam.
wel 2 keer, dat het even leek dat ie niet aan wilde. de witte status balk is nog steeds wit.

wel lijkt het er op dat de cijfers van de pincode soms vetter lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Sterretje6 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:59:
Ik ben ff langs The Phonehouse geweest en die jongen heeft het nagekeken voor me en hij zei dat de update met een maand zou komen. Dus wacht ik dat even af.
Wat zei hij over het feit dat het geen NL toestel betreft?
Ik vind nog steeds dat winkels dat zouden moeten melden.

En.. heeft hij aangegeven wat zijn bron is voor info over wanneer de update komt? Dan kunje het in de toekomst zelf bijhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
Gadgeteer schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:29:
[...]

Heb ik niet vermeld. Het maakt mij ook niet uit waar een toestel vandaan komt, als ie het maar goed doet. Ja, het is jammer dat updates later komen, maar dat overleef ik wel. :P

En.. heeft hij aangegeven wat zijn bron is voor info over wanneer de update komt? Dan kunje het in de toekomst zelf bijhouden.
Ook niet gevraagd, ze waren bezig met verbouwen en hij stond toevallig even buiten en heeft het op zijn telefoon nagekeken.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ??

Note 3 vraagt nu al voor de 2de keer in een paar weken om de netwerkcode ?
Wellicht dat iemand weet waarom dit is ?

Versie 4.4 Kit Kat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Gadgeteer schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 08:29:
[...]

Hij heeft volgens mij gewoon gegokt
Doen ze wel vaker
Maar ik denk ook dat samsung geen mensen 2 maanden langer dan de andere gaat laten wachten op een update dus zal wel waarscheinlijk zo zijn.
Ik zit nu ook gewoon te wachten op 4.4 voor mijn lux unbranded (gekocht via coolblue)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Tijdens een rit in de auto, zijn er momenten dat het bereik van internet wat minder wordt. de Note 3 gaat dan vanzelf van een H+ verbinding naar een G verbinding. tijdens deze omschakeling wat automatisch gaat, is de hele verbinding nul. Dus ook voor de ontvangst voor het bellen. Als deze van G naar H+ schakeld, blijft de verbinding wel gewoon tot stand. Hoe is dit bij jullie ?
Mijn note draait op kitkat. Zit er ergens een instelling waar dit aan te passen is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
  • Laatst online: 22-03 19:47
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:59:
Iemand ??

Note 3 vraagt nu al voor de 2de keer in een paar weken om de netwerkcode ?
Wellicht dat iemand weet waarom dit is ?

Versie 4.4 Kit Kat
Daar heb ik dus ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Aloysxda schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 18:50:
Tijdens een rit in de auto, zijn er momenten dat het bereik van internet wat minder wordt. de Note 3 gaat dan vanzelf van een H+ verbinding naar een G verbinding. tijdens deze omschakeling wat automatisch gaat, is de hele verbinding nul. Dus ook voor de ontvangst voor het bellen. Als deze van G naar H+ schakeld, blijft de verbinding wel gewoon tot stand. Hoe is dit bij jullie ?
Mijn note draait op kitkat. Zit er ergens een instelling waar dit aan te passen is ?
Jup. Lijkt in KitKat te zitten, kan me niet herinneren dit ervoor ook te hebben. Van 4G terugschakelen is eenzelfde probleem van tijdelijk uit de lucht. Als ik aan het bellen ben, dan kan ie bijvoorbeeld ook geen verbinding met internet maken. Dat is wel erg irritant, vooral als je met Waze navigeert en al bellend van de route moet afwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 28-12-2024

Yosecret

Photoshopgoeroe / Gadgetfreak

Heb laatste 2 dagen ook problemen met de GPS, geeft aan dat ik in/naast/op snelweg naar deventer ben terwijl ik gewoon in Apeldoorn zit. Ook na rebooten en aan/uit zetten wifi/gps/netwerk blijft het probleem.

Edit: draai 4.3 (nog steeds geen update gekregen)

[ Voor 11% gewijzigd door Yosecret op 02-03-2014 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Morgen uiteindelijk de note halen bij KPN! WOOT! 4GB data erop, dus dat komt wel goed

Iemand nog tips/handige weetjes? En nee, Rooten is geen optie.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op zondag 02 maart 2014 @ 15:43:
Morgen uiteindelijk de note halen bij KPN! WOOT! 4GB data erop, dus dat komt wel goed

Wat bedoel je met "4GBdata erop" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ow, heb 4gb data bundel haha, dus hoef me daar geen zorgn over te make

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Stock rommetjes valt er weinig te zeggen over Tips and Trics.. :+ ...
De algemene dingen vind je wel op het i-net..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 20:39

GJA

(jarig!)
Yosecret schreef op zondag 02 maart 2014 @ 12:10:
Heb laatste 2 dagen ook problemen met de GPS, geeft aan dat ik in/naast/op snelweg naar deventer ben terwijl ik gewoon in Apeldoorn zit. Ook na rebooten en aan/uit zetten wifi/gps/netwerk blijft het probleem.

Edit: draai 4.3 (nog steeds geen update gekregen)
Welke app?

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Zowel Google maps als OnkoCycle (beta app voor Pebble).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lanerios schreef op zondag 02 maart 2014 @ 17:19:
Ow, heb 4gb data bundel haha, dus hoef me daar geen zorgn over te make
Draagt dat wat bij het topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yosecret schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:15:
[...]

Zowel Google maps als OnkoCycle (beta app voor Pebble).
Heb hier TomTom,Sygic Navigon en Copilot en werken allen als een zonnetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:36:
[...]

Draagt dat wat bij het topic?
Dit wel dan?

Laat maar, je post history, en double post gedrag zegt al genoeg. Koos kansloos v.1.5

On topic, lijstje met downloads voor de note 3:

Waze? Schijnt goed te werken, maar alleen als er meerdere zijn in de buurt met dezelfde app, of is dit alleen voor de verkeersinformatie etc?
Bbim, heb een hekel aan facebook, dus whatsapp valt af, telegram is erg meh, en andere echt goed werkende alternatieven zijn er niet, heb op mn s2 ook niet echt veel succes met skype gehad.
Zedge, bestaat dat uberhaupt nog?

Nu moet ik dus gaan zoeken naar een goede klem voor in de auto, en uitzoeken hoeveel data netflix ongeveer kost.

[ Voor 5% gewijzigd door corset op 03-03-2014 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Modbreak:Graag weer ontopic. Daarnaast is dit topic niet bedoeld voor software en accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJA
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17-09 20:39

GJA

(jarig!)
Verwijderd schreef op zondag 02 maart 2014 @ 19:40:
[...]

Heb hier TomTom,Sygic Navigon en Copilot en werken allen als een zonnetje
En hoe werkt maps dan bij jou?

Bij mij werken Navigon en Waze perfect, google maps geeft alleen positie weer via de data palen, geen gps.
Vorige week ontdekt in Duitsland; in maps geen gps, maar als ik navigeer via mapsnavigatie opeens wel positiebepaling mbv gps!
:?

Daikin EHVH08S23EJ9W binnen, ERGA08EAV3H7 buiten | Alfen Eve Single Pro-Line 3-fase | HassIO | DJI Mini 2 | Paard | MK3 ST | fixt keukenapparatuur en WaDro | HT-A2 | gasloos | RF900R | KLR650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Heb hem net binnen, ding bevalt perfect. Instellen is even wennen als je van de Lumia afkomt, en als laatste die S2 als android hebt gebruikt xD Gelijk notities maken vanuit de lockscreen vind ik nu al een geweldige functie, zulk soort dingen maken me altijd blij. Usability ftw
Moet nog het een en ander uitzoeken, maar tot nu toe:

Notities op Lock screen
Waarschuwing als ik toestel oppak en pen vergeten ben :P
Ook het zeer snelle opladen is een groot pluspunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
GJA schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:06:
[...]

En hoe werkt maps dan bij jou?

Bij mij werken Navigon en Waze perfect, google maps geeft alleen positie weer via de data palen, geen gps.
Vorige week ontdekt in Duitsland; in maps geen gps, maar als ik navigeer via mapsnavigatie opeens wel positiebepaling mbv gps!
:?
zelfdehier, en dan nog met een afwijking ook, terwijl bij navigatie de locatie spot-on is.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-07 17:08

Blindfold

Donde estan los conejos?

lanerios schreef op maandag 03 maart 2014 @ 07:45:
[...]

Dit wel dan?

Laat maar, je post history, en double post gedrag zegt al genoeg. Koos kansloos v.1.5

On topic, lijstje met downloads voor de note 3:

Waze? Schijnt goed te werken, maar alleen als er meerdere zijn in de buurt met dezelfde app, of is dit alleen voor de verkeersinformatie etc?
Bbim, heb een hekel aan facebook, dus whatsapp valt af, telegram is erg meh, en andere echt goed werkende alternatieven zijn er niet, heb op mn s2 ook niet echt veel succes met skype gehad.
Zedge, bestaat dat uberhaupt nog?

Nu moet ik dus gaan zoeken naar een goede klem voor in de auto, en uitzoeken hoeveel data netflix ongeveer kost.
Waze werkt zonder iemand in de buurt ook wel. Verkeersinformatie kan door iedereen worden doorgegeven.

Voor je klem:
Ik heb toen de officiele klem gehaald bij Coolblue (maar dat was met Cashback). Die is wel erg stevig (maar ook best duur). Deze

en qua chat applicaties:

Whatsapp: Nog geen enkele link met Facebook, maar meeste kans om bekenden te vinden
BBM: Erg veilig, maar gehannes met pin uitwisselen enzo (de keerzijde van veiligheid is dat je moeite moet doen)
Hangouts: Google+ nodig. Relatief weinig mensen te vinden. Wel mogelijkheid zowel te bellen als chatten (en chatten via Webclient)
Telegram: Enige performance problemen de eerste dagen, maar werkt bij mij nu prima. Eigenlijk net Whatsapp, maar heeft een paar extra functies (alle soorten bestanden versturen en webclient).

Voor mij is momenteel Telegram de fijnste client en dan voornamelijk om de Webclient en het feit dat je mensen in je telefoonboek die het ook hebben meteen bij je contacten staan (niet de veiligste methode, maar wel het makkelijkste)

[ Voor 31% gewijzigd door Blindfold op 03-03-2014 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reyals
Die heb ik destijds ook gekocht voor mijn s3, nu gewoon in gebruik voor de note 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

reyals schreef op maandag 03 maart 2014 @ 17:52:
Die heb ik destijds ook gekocht voor mijn s3, nu gewoon in gebruik voor de note 3.
Ik wilde voor de cashback de Note 3 versie halen. Zonder te merken per ongeluk de S4 versie gekocht (die officieel niet geschikt zou zijn), maar werkt prima.

Was wel even gezeur om cashback te krijgen, maar gelukkig met hulp van Coolblue medewerker toch gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14:33
Ik heb een update binnen gekregen van 25 mb.. verbeterd stabiliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer

1. Als je toestel uit staat gebruikt hij minder stroom en blijft je accu langer vol.
2. Koop een hoesje, blijft ie langer mooi.
3. Koop een geheugenkaart, kun je meer data kwijt.

Wat wil je weten? Er is al zoveel gezegd over het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Gadgeteer schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:49:
[...]
1. Als je toestel uit staat gebruikt hij minder stroom en blijft je accu langer vol.
_O- Opmerking van de dag :')

Over de gps:
In Waze (zonet gedownload) heeft hij mijn locatie wel tot op de paar meter nauwkeurig helemaal correct. Geen idee waarom dat maps niet lukt.

[ Voor 0% gewijzigd door Yosecret op 04-03-2014 21:09 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19-09 09:06
Senor Sjon schreef op zondag 02 maart 2014 @ 00:06:
[...]

Jup. Lijkt in KitKat te zitten, kan me niet herinneren dit ervoor ook te hebben. Van 4G terugschakelen is eenzelfde probleem van tijdelijk uit de lucht. Als ik aan het bellen ben, dan kan ie bijvoorbeeld ook geen verbinding met internet maken. Dat is wel erg irritant, vooral als je met Waze navigeert en al bellend van de route moet afwijken.
Wellicht Vodafone abonnement? Dat ligt niet aan het toestel maar ligt aan Vodafone.
Als je aan het bellen bent gaat dat niet over 4G maar over 2G en dat schakelt je dataverbinding uit. Alleen wifi werkt dan wel.
Bij KPN daarentegen schakel je bij bellen over van 4G naar 3G en dan kan je dus wel gewoon je dataverbinding tegelijk gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Arjant2 op 04-03-2014 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, ding werkt geweldig. Over de gps kan ik alleen zeggen dat het icm sygic goed werkt, alleen is het echt afhangend van app. Waze is bijvoorbeeld wel wat trager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloysxda
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 23:13
Meulendijks89 schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 13:26:
Ik heb een update binnen gekregen van 25 mb.. verbeterd stabiliteit
Heb jij deze update al draaien ? Wat zijn je ervaringen ?
Ik krijg ook net deze update melding, maar omdat ik kitkat niet echt een verbetering vindt op mijn apparaat, ben ik toch voorzichtig met verdere updates.
Graag even een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Heb sinds 2 weken last van dat mijn accu erg snel leeg gaat, heb binnen 2 uur tijd al van 100% naar 70%
Daarvan gebruikt er in mijn energie beheer Android 18% scherm 18% en daarna komt nog een keer Android met 11%

Heeft iemand ook last van dat zijn accu snel leeg trekt, of zou mijn accu al na 4 mnd slecht aan het worden zijn?

P.s heb hem ook al op spaar stand gezet, maar maakt niet zo heel veel uit heb ik het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Laatst online: 14:33
Aloysxda schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 22:12:
[...]

Heb jij deze update al draaien ? Wat zijn je ervaringen ?
Ik krijg ook net deze update melding, maar omdat ik kitkat niet echt een verbetering vindt op mijn apparaat, ben ik toch voorzichtig met verdere updates.
Graag even een reactie.
Ik merk eigenlijk geen verschil.. kitkat draaide van te voren al goed en nu nog steeds..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Laatst online: 13-09 10:03
Henkpaulus schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 07:52:
Heb sinds 2 weken last van dat mijn accu erg snel leeg gaat, heb binnen 2 uur tijd al van 100% naar 70%
Daarvan gebruikt er in mijn energie beheer Android 18% scherm 18% en daarna komt nog een keer Android met 11%

Heeft iemand ook last van dat zijn accu snel leeg trekt, of zou mijn accu al na 4 mnd slecht aan het worden zijn?

P.s heb hem ook al op spaar stand gezet, maar maakt niet zo heel veel uit heb ik het idee.
Ik dacht dat ik diegene was die gek werd, maar mijn batterij is ook echt enorm achteruit gegaan laatste 2 a 3 weken. Voorheen haalde ik makkelijk 6 uur screen on time. Tegenwoordig mag ik blij zijn met 4 uur... Heb al hele hoop apps eraf gegooid maar mocht niet echt baten.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Vaak is Google weer bezig geweest met een Google Play Services update die de boel weer op stelten brengt. Meer mensen een beveiligingsupdate melding gehad van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Senor Sjon schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:24:
Vaak is Google weer bezig geweest met een Google Play Services update die de boel weer op stelten brengt. Meer mensen een beveiligingsupdate melding gehad van Samsung?
Wel gehad, maar zat op mijn werk en heb daar geen wifi.
Maar toen ik thuis was, was de melding ook verdwenen, hoe kan ik die handmatig updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLF
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:46

NLF

Senor Sjon schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 09:24:
Ja gister!

Ik heb op mijn niet geroote note 3 wat dingen uitgezet en nu heb ik geen media server meer die mijn telefoon leeg laat lopen. 6 uur scherm aan en 40 uur van de lader en dan pas mijn telefoon leeg! Start de telefoon wel voor elke lading opnieuw op en dat lijkt ook enorm goed te helpen. Top toestel!! Snachts 0.7 procent per uur batterij verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Henkpaulus schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 07:52:

1. Check of dit is begonnen na het installeren van een app -> indien ja, verwijderen
2. Sluit handmatig je apps.
3. Reboot toestel.

Mocht het dan nog niet opgelost zijn (bij mij wel van de week :)) dan zou je een backup kunnen maken en een factory restore uitvoeren.

Indien het dan nog speelt -> tijd voor een nieuwe accu (hoewel dat wel vlot is na een paar maanden)

PS! m.b.t. accu's: Als je graag met je toestel speelt terwijl deze opgeladen wordt, dan kan je accu erg warm worden en een verkorte levensduur hebben (geleerd uit ervaring) het beste kun je opladen wanneer de telefoon niet net gestresst is en hem tijdens het laden zoveel mogelijk met rust laten.

Vergelijk met RC cars: accu afkoelen voor het opladen en dan als de accu na het laden gekoeld is pas weer racen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pi314
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 16:33
De laatste tijd "vergeet" mijn Note 3 de wachtwoorden van de wifi verbindingen. Een lange tijd geleden gebeurde dat heel zelden maar de laatste tijd elke dag.
Natuurlijk kan ik het wachtwoord er zo weer inzetten maar het is wel een beetje irritant.

Zijn er mensen met soortgelijke problemen en of ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ken het probleem. Het is vrij random en er kan weken tussenzitten. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pi314
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 06-09 16:33
Is dat iets van de Note 3 of een breder probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Is dacht ik een KitKat probleem, hoewel vrouwlief op de S4 het ook een keer gehad heeft en hier voor de release van KitKat mensen ook al het probleem hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senor Sjon schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:58:
Is dacht ik een KitKat probleem, hoewel vrouwlief op de S4 het ook een keer gehad heeft en hier voor de release van KitKat mensen ook al het probleem hadden.
KitKat is een vreemd verhaal, de ene is er lyrisch over en anderen ondervinden vele problemen,en niet alleen bij Samsung.
Ik heb een PiPo tablet en GPS werkt daar niet met kitkat en op de Note3 wel,dat zal dan wel aan Pipo liggen maar toch.
Het ergste is,je kan niet meer terug,bij PiPo dan weer wel,daar kan je de bootloader terug flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blindfold

Blindfold

Donde estan los conejos?

Pi314 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:26:
De laatste tijd "vergeet" mijn Note 3 de wachtwoorden van de wifi verbindingen. Een lange tijd geleden gebeurde dat heel zelden maar de laatste tijd elke dag.
Natuurlijk kan ik het wachtwoord er zo weer inzetten maar het is wel een beetje irritant.

Ik heb dit ook 1 keer gehad en wellicht is het toeval, maar ik had net m'n Ziggo Wifi hotspot account ingesteld vlak voordat ze verdwenen. Ik heb sindsdien nog geen Ziggo hotspots account meer toegevoegd en ook nog niet opnieuw m'n Wifi accounts verloren (was wel op 4.4).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Pi314 schreef op donderdag 06 maart 2014 @ 09:26:

Jip, helaas hier ook last van. Erg irritant om steeds de wachtwoorden op te vragen bij je vrienden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19-09 23:32
Heb vandaag pas kitkat update gekregen, n9005xxuenb (Vodafone). Is deze gewoon zelfde als wat velen hier paar weken terug al kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sterretje6
  • Niet online
NLF schreef op woensdag 05 maart 2014 @ 11:47:
[...]

Ja gister!

Ik heb op mijn niet geroote note 3 wat dingen uitgezet en nu heb ik geen media server meer die mijn telefoon leeg laat lopen. 6 uur scherm aan en 40 uur van de lader en dan pas mijn telefoon leeg! Start de telefoon wel voor elke lading opnieuw op en dat lijkt ook enorm goed te helpen. Top toestel!! Snachts 0.7 procent per uur batterij verbruik.
Ik heb 1 keer 3 dagen 8 uur gehaald. Heb er bewijs van gemaakt.

Samsung Galaxy Note 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Hertog_Martin schreef op vrijdag 07 maart 2014 @ 02:12:
Heb vandaag pas kitkat update gekregen, n9005xxuenb (Vodafone). Is deze gewoon zelfde als wat velen hier paar weken terug al kregen?
Ik heb nog geen enkele update gekregen, Great Britain model met simonly van Simyo erin :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
Ik heb sinds kitkat update alleen maar problemen met dit toestel. Spontane reboots, vastlopers etc. In de 2 jaar dat ik de note 1 had, nog nooit 1 vastloper of reboot meegemaakt, maar note 3 in 1 maand al 20 keer reboots en vastlopers. Heb hem al 4 keer terug naar fabrieksinstellingen gedaan en nog steeds hetzelfde. Dit word denk ik mijn laatste samsung toestel mocht er na de update die nog steeds niet is gekomen(nederland als laatste nu). Word er helemaal gek van, net of ik een china toestel heb 8)7 , super traag terwijl ik er bijna niets op heb :(

[ Voor 11% gewijzigd door Alessandr0 op 08-03-2014 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

Alessandr0 schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:04:
Ik heb sinds kitkat update alleen maar problemen met dit toestel. Spontane reboots, vastlopers etc. In de 2 jaar dat ik de note 1 had, nog nooit 1 vastloper of reboot meegemaakt, maar note 3 in 1 maand al 20 keer reboots en vastlopers. Heb hem al 4 keer terug naar fabrieksinstellingen gedaan en nog steeds hetzelfde. Dit word denk ik mijn laatste samsung toestel mocht er na de update die nog steeds niet is gekomen(nederland als laatste nu). Word er helemaal gek van, net of ik een china toestel heb 8)7 , super traag terwijl ik er bijna niets op heb :(
Over fake gesproken ;) check even hier info hoe je toestel in elkaar steekt. Zoveel problemen met de Note 3 nog niet eerder tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:00
Ik heb sinds kitkat update alleen maar problemen met dit toestel. Spontane reboots, vastlopers etc. In de 2 jaar dat ik de note 1 had, nog nooit 1 vastloper of reboot meegemaakt, maar note 3 in 1 maand al 20 keer reboots en vastlopers. Heb hem al 4 keer terug naar fabrieksinstellingen gedaan en nog steeds hetzelfde.. . super traag terwijl ik er bijna niets op heb :(
Hier hetzelfde probleem. Reeds kitkat er zo'n 3 a 4 weken. Plots 1,5 geleden, ik wordt gebeld en scherm blijft zwart. Toestel regeert nergens op. Sindsdiens merk ik op dat het toestel soms spontaan opstart, de ene keer moet ik wel mn pincode invoeren, de andere keer niet.
Nu ook al 3x vastloper dat ik zelfs de batterij eruit moet halen.
Toestel heb ik ook teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Die van mij ga ik opsturen, zodra ik een vervangend toestel heb.

Btw, toestel is niet geroot

[ Voor 3% gewijzigd door p.d.akkerman op 09-03-2014 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
Als ik alle klachten hier lees ben ik blij dat ik de kitkat update nog niet heb(lux versie)
Volgens mij wou samsung sneller zijn met de rolout van kitkat dan de concurentie maar dit is ook niet wat hoort.
Ze moeten een update eerst grondig testen voordat ze deze uitrollen voor een toptoestel wat miljoenen mensen ca.650 euro hebben betaald.
Sneller zijn dan de concurentie is 1 ding maar kwaliteit en waar leveren voor de mensen hun geld is een ander ding

[ Voor 14% gewijzigd door izzet3838 op 09-03-2014 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

izzet3838 schreef op zondag 09 maart 2014 @ 15:59:
Als ik alle klachten hier lees ben ik blij dat ik de kitkat update nog niet heb(lux versie)
Volgens mij wou samsung sneller zijn met de rolout van kitkat dan de concurentie maar dit is ook niet wat hoort.
Ze moeten een update eerst grondig testen voordat ze deze uitrollen voor een toptoestel wat miljoenen mensen ca.650 euro hebben betaald.
Sneller zijn dan de concurentie is 1 ding maar kwaliteit en waar leveren voor de mensen hun geld is een ander ding
Mwah..de eerste dag aankoop note 3 kreeg ik al alle update's binnen incl 4.4.2..toestel had er 0-problemen mee. Ben wel snel naar custom overgestapt. Denk de de problemen incidenteel zijn, merendeels van de note 3 werkt vlekkeloos. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullie
  • Laatst online: 15:32

Soullie

Planeshift

p.d.akkerman schreef op zondag 09 maart 2014 @ 08:28:
[...]

Hier hetzelfde probleem. Reeds kitkat er zo'n 3 a 4 weken. Plots 1,5 geleden, ik wordt gebeld en scherm blijft zwart. Toestel regeert nergens op. Sindsdiens merk ik op dat het toestel soms spontaan opstart, de ene keer moet ik wel mn pincode invoeren, de andere keer niet.
Nu ook al 3x vastloper dat ik zelfs de batterij eruit moet halen.
Toestel heb ik ook teruggezet naar fabrieksinstellingen.

Die van mij ga ik opsturen, zodra ik een vervangend toestel heb.

Btw, toestel is niet geroot
Ik had dit probleem enige tijd terug ook 1 maand naar aanschaf en toen zaten we nog op 4.3.

Coolblue stelde toen voor het moederbord van de telefoon te vervangen en dat loste het op, wellicht toch een hardware defect wat zich toevallig voordoet rond de tijd dat jij geupdate hebt naar kitkat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D33F
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-09 13:11

D33F

Tweelingtemmer

Soullie schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:56:
[...]

Ik had dit probleem enige tijd terug ook 1 maand naar aanschaf en toen zaten we nog op 4.3.

Coolblue stelde toen voor het moederbord van de telefoon te vervangen en dat loste het op, wellicht toch een hardware defect wat zich toevallig voordoet rond de tijd dat jij geupdate hebt naar kitkat ?
Inderdaad de symptomen doen mij ook vermoeden dat het om een defect moederbord gaat, heb ditzelfde probleem destijds gehad met mijn HTC HD2, deze vertoonde dus dezelfde kuren één maand na aanschaf.

Lies are obvious to read because the truth is already written

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil Genius
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22-05-2024
Zojuist de melding gekregen dat er een kleine update klaar stond van zo'n 25 Mb met als omschrijving verbeterde stabiliteit. Enige wat ik direct merkte is dat de image gallery bij mij ineens sneller is dan voorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkpaulus
Evil Genius schreef op maandag 10 maart 2014 @ 09:28:
Zojuist de melding gekregen dat er een kleine update klaar stond van zo'n 25 Mb met als omschrijving verbeterde stabiliteit. Enige wat ik direct merkte is dat de image gallery bij mij ineens sneller is dan voorheen.
heb de melding ook ontvangen, maar even wachten tot ik thuis ben ivm wifi.
Hoop dat hiermee het snel leeg lopen van de accu ook een beetje is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 15:18
Wat betreft de accu 'problemen'..

Deze waren bij mij helemaal opgelost toen in het toestel een factory reset heb gegeven. Alles eraf en opnieuw geïnstalleerd. Het is even een paar uurjes werk, maar heb weer normale accuduur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent227
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 12:14
Wat betreft het accu probleem, ik begon de problemen juist te ervaren toen de eerste beveiligingsupdate kwam (pop-up), daarvoor had ik nooit accu problemen en kon ik makkelijk 2 dagen doen met me note 3.

Hoop dat de update toch iets wijzigt wat betreft de accu.

Mijn PC configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu nog steeds mijn oude vertrouwde S2, maar ik wil binnenkort de overstap gaan maken naar de Note 3. Nu vroeg ik me een klein dingetje af, en dat is of er in de stock browser de mogelijkheid is om een link in de achtergrond te openen, aangezien ik daar altijd veelvuldig gebruik van maak. Ik weet dat die optie sinds de s4 was verdwenen van de stock browser, maar misschien dat Samsung deze via updates toch weer heeft toegevoegd. Op de Note 3 in de winkel was deze optie eveneens afwezig, maar deze bevatte niet de meest recente firmware. Ik heb al vele browsers geprobeerd, maar op m'n S2 blijf ik de stock browser toch het prettigst vinden, vandaar dat ik dit me afvroeg. Het lijkt me erg vervelend als de browser links direct in een tabblad opent i.p.v. op de achtergrond. Zou iemand dit voor mij kunnen checken? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Als ik mn note wil checken voor een update geeft ie aan dat de updateservice niet beschikbaar is omdat het maximum aantal automatische updates overschreden is en dat ik het later nog eens moet proberen

heeft dat nu met mn tel te maken of ligt dit bij de update server van samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsjeNL
  • Laatst online: 09-09 13:58
Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:15:
Ik gebruik nu nog steeds mijn oude vertrouwde S2, maar ik wil binnenkort de overstap gaan maken naar de Note 3. Nu vroeg ik me een klein dingetje af, en dat is of er in de stock browser de mogelijkheid is om een link in de achtergrond te openen, aangezien ik daar altijd veelvuldig gebruik van maak. Ik weet dat die optie sinds de s4 was verdwenen van de stock browser, maar misschien dat Samsung deze via updates toch weer heeft toegevoegd. Op de Note 3 in de winkel was deze optie eveneens afwezig, maar deze bevatte niet de meest recente firmware. Ik heb al vele browsers geprobeerd, maar op m'n S2 blijf ik de stock browser toch het prettigst vinden, vandaar dat ik dit me afvroeg. Het lijkt me erg vervelend als de browser links direct in een tabblad opent i.p.v. op de achtergrond. Zou iemand dit voor mij kunnen checken? Alvast bedankt!
Even gauw gekeken, en volgensmij is dit niet mogelijk.
Misschien moet je toch naar Chrome kijken, deze vind ik zelf een stuk fijner dan stock. Maar smaken verschillen uiteraard. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NielsjeNL schreef op maandag 10 maart 2014 @ 14:04:
[...]

Even gauw gekeken, en volgensmij is dit niet mogelijk.
Misschien moet je toch naar Chrome kijken, deze vind ik zelf een stuk fijner dan stock. Maar smaken verschillen uiteraard. :P
Toch vreemd dat Samsung een basic iets als dat verwijdert uit de browser. Vrijwel iedere browser die ik heb geprobeerd bevat deze optie. Maarja, het is niet iets wat me ervan weerhoudt de Note 3 aan te schaffen. In ieder geval bedankt Niels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
silitek schreef op zondag 09 maart 2014 @ 17:44:
[...]

Mwah..de eerste dag aankoop note 3 kreeg ik al alle update's binnen incl 4.4.2..toestel had er 0-problemen mee. Ben wel snel naar custom overgestapt. Denk de de problemen incidenteel zijn, merendeels van de note 3 werkt vlekkeloos. ;)
Maar je bent snel naar custom overgestapt zeg het is ook heel vaak dat deze problemen pas mater van zich laten horen.
Maar even een vraag je zegt dat je naar custom bent overgestapt heb je ook enige weet van hoe je die knox counter kunt resetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Dolphin kan dat wel, maar dat werkt(e) ook niet altijd vlekkeloos. Bijvoorbeeld op GoT bleef ie aan de bovenkant van de pagina hangen i.p.v. naar de laatste post te gaan.

Ik heb ook de update gehad vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
indofk schreef op maandag 10 maart 2014 @ 13:35:
Als ik mn note wil checken voor een update geeft ie aan dat de updateservice niet beschikbaar is omdat het maximum aantal automatische updates overschreden is en dat ik het later nog eens moet proberen

heeft dat nu met mn tel te maken of ligt dit bij de update server van samsung
Ik denk bij jou
Maar krijg je die melding bij kies of gewoon bij je instellingen lijkt me wel raar dat je maximum aantal automatoshe updates overschreden is.
En kijk eens je boot en knox counter bij de s3 en note 2 was het vroeger zo dat als je boot counter en kernel niet op 0 en samsung official stonden je geen updates ota kon ontvangen en een soort melding kreeg.
Of heb je een branded toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silitek

silitek

Tubes Only

izzet3838 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:39:
[...]

Maar je bent snel naar custom overgestapt zeg het is ook heel vaak dat deze problemen pas mater van zich laten horen.
Maar even een vraag je zegt dat je naar custom bent overgestapt heb je ook enige weet van hoe je die knox counter kunt resetten?
Voor als nog is de KNOX niet te resetten..meerdere personen hebben wel bevestigd dat het voor de garantie niets uitmaakt. Deze behoud je gewoon,. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
izzet3838 schreef op maandag 10 maart 2014 @ 16:43:
[...]

Ik denk bij jou
Maar krijg je die melding bij kies of gewoon bij je instellingen lijkt me wel raar dat je maximum aantal automatoshe updates overschreden is.
En kijk eens je boot en knox counter bij de s3 en note 2 was het vroeger zo dat als je boot counter en kernel niet op 0 en samsung official stonden je geen updates ota kon ontvangen en een soort melding kreeg.
Of heb je een branded toestel?
Ik heb het gewoon bij instellingen

nee hij is niet branded niet geroot of iets dergelijks

heb toen ik hem 1,5 mnd geleden gekocht heb ook gelijk de update naar 4.4.2 gekregen en geinstalleerd

Edit:

Ik heb inmiddels kies op mn tablet geïnstalleerd en de update via kies geinstaleerd (die laatste kleine update) , als ik nu via instellingen naar een update zoek geeft ie de melding niet meer. probleem opgelost dus . weet alleen nog steeds niet waarom ie ineens met de melding kwam ?

[ Voor 27% gewijzigd door indofk op 10-03-2014 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzet3838
indofk schreef op maandag 10 maart 2014 @ 18:49:
[...]

Ik heb het gewoon bij instellingen

nee hij is niet branded niet geroot of iets dergelijks

heb toen ik hem 1,5 mnd geleden gekocht heb ook gelijk de update naar 4.4.2 gekregen en geinstalleerd

Edit:

Ik heb inmiddels kies op mn tablet geïnstalleerd en de update via kies geinstaleerd (die laatste kleine update) , als ik nu via instellingen naar een update zoek geeft ie de melding niet meer. probleem opgelost dus . weet alleen nog steeds niet waarom ie ineens met de melding kwam ?
Waarscheinlijk een bug maar ja het voornaamste is dat het is opgelost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vraagje over dat airview: werkt dat nou ook met notificaties van bijv. Whatsapp? Kan je dus het hele bericht lezen in het notificatiescherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alessandr0
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-06 22:17
Update:

Heb sinds een paar dagen de nieuwste NL firmware update: N9005XXUENB4 en alles loopt weer lekker en net als toen ik hem kocht. Geen vastlopers meer etc. _/-\o_ _/-\o_ Ben weer tevreden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p.d.akkerman
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12:00
Bij mij ook na de update geen problemen meer

[ Voor 4% gewijzigd door p.d.akkerman op 13-03-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yosecret

Yosecret

Ik ben gisteren eindelijk m'n update naar kitkat gekregen, lijkt erop dat ik de versie met bugs dus niet mee heb hoeven maken. I'm happy :)

[ Voor 4% gewijzigd door Yosecret op 14-03-2014 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metallicattim
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07 08:44
Meer mensen die last hebben van gsiff_deamon die de accu leegtrekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:18
metallicattim schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 16:13:
Meer mensen die last hebben van gsiff_deamon die de accu leegtrekt?
Zou iets met GPS te maken hebben en een hot reboot?
Maar op XDA kwam ik ook al iemand tegen die hier last van heeft.

Diablo 3 profiel Mijn XDA profiel mijn pc specs]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi ik heb een vraag ik gebruik quickpic maar nu had ik per ongeluk hidden ingeschakeld en als ik de app nu start krijg ik dus niet m,n map met foto,s dan moet ik eerst show hidden aanzetten maar hoe krijg ik dat weer normaal dat als ik de app start gelijk weer m,n map met foto,s kan zien weet iemand dfat want wordt hier gek van alvast bedankt gr.jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pe Nis
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-01 20:10
Vandaag eindelijk overgegaan naar NB4 omdat deze mij stabiel genoeg leek. Heb dus Kitkat 4.4.2 PHN geinstalleerd

Ik wil graag de camera snelkoppeling op mijn vergrendelscherm maar ik kan nergens in het menu van het vergrendelscherm iets vinden waarmee ik dat kan. De optie sneltoetsen staat er simpelweg niet in het menu.

Heeft dat te maken dat mijn apparaat gecodeerd is en vergrendeld is met een password? Note 3 is van mijn werk en er komt dus ook de bedrijfsinfo op binnen. Het scherm kan alleen beveiligd worden met ren password. De rest van de schermbeveiligingsopties zijn uitgeschakeld door de beheerder of coderingsbeleid.

[ Voor 20% gewijzigd door Pe Nis op 15-03-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 21:06:
hoi ik heb een vraag ik gebruik quickpic maar nu had ik per ongeluk hidden ingeschakeld en als ik de app nu start krijg ik dus niet m,n map met foto,s dan moet ik eerst show hidden aanzetten maar hoe krijg ik dat weer normaal dat als ik de app start gelijk weer m,n map met foto,s kan zien weet iemand dfat want wordt hier gek van alvast bedankt gr.jan
Quickpic > Settings > Excluded folders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 22:27:
[...]

Quickpic > Settings > Excluded folders.
ok maar wat moet ik dan doen om ht terug te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:43:
[...]

ok maar wat moet ik dan doen om ht terug te krijgen?
Als het goed is zie je daar een locatie aangegeven van een folder die je hiden hebt gezet, als je op die vuilnisbak klikt, haal je het filetje weg uit die er voor zorgt dat die folder hiden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:50:
[...]

Als het goed is zie je daar een locatie aangegeven van een folder die je hiden hebt gezet, als je op die vuilnisbak klikt, haal je het filetje weg uit die er voor zorgt dat die folder hiden is.
er staan heel veel folders als ik op dat plusje druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Verwijderd schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:53:
[...]

er staan heel veel folders als ik op dat plusje druk
Als je op de + drukt, ga je eerst een folder toevoegen .
Zie je onder de lijn geen regels met daarin folder locatie met een vuilnis bak op de kop van die regel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 23:55:
[...]

Als je op de + drukt, ga je eerst een folder toevoegen .
Zie je onder de lijn geen regels met daarin folder locatie met een vuilnis bak op de kop van die regel?
nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhodan
Apart en als je met een file manager naar die betreffende folder gaat, daar zie je ook geen .no media?
Die folder is wel zichtbaar is bv gallerij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rhodan schreef op zondag 16 maart 2014 @ 00:03:
[...]

Apart en als je met een file manager naar die betreffende folder gaat, daar zie je ook geen .no media?
Die folder is wel zichtbaar is bv gallerij?
in de orginele galerij is ie ook niet zichtbaar
Pagina: 1 ... 24 ... 34 Laatste