Als hij die wilt weggeven mag hij hier ineens ook een foto van zijn bedrijfslogo (dat pas op zijn gevel is geplaatst) plaatsen._Moe_ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:45:
[...]
Fijn voor je!![]()
Wat is de naam van je bedrijf eigenlijk?
Ga ik hier natuurlijk niet rondbazuinen_Moe_ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:45:
[...]
Fijn voor je!![]()
Wat is de naam van je bedrijf eigenlijk?
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
1.5 uur staan babbelen met de Collega' s nu maar eens beginnen werken
Grote kans dat ik aan een serieus project ga beginnen met RavenDB. 
Zin in.
Zin in.
Verwijderd
Stel je voor dat ze teweten komen dat je zelfstandig alcoholist bent.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:50:
[...]
Ga ik hier natuurlijk niet rondbazuinenDan weten mensen te snel wie ik ben
Gelukkige verjaardag spleethoven

Babbelen? Taart eten zeker!spleethoven schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:50:
1.5 uur staan babbelen met de Collega' s nu maar eens beginnen werken
Ghehehe, mensen die mij kennen herkennen mij echt wel in mijn postsVerwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:51:
[...]
Stel je voor dat ze teweten komen dat je zelfstandig alcoholist bent
Gelukkige verjaardag spleethoven
Of als klanten mij zouden zoeken op internet (bedrijfsnaam is redelijk uniek), tja dan zouden ze inderdaad zien dat ik een zelfstandige alcoholist ben. Gaan ze denken dat de uitloop op projecten komt omdat ik lekker drank lig te tanken tijdens werktijd
Dat hoeven ze natuurlijk niet te weten
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Je voornaam en je opleiding invullen op google is ook voldoende voor een hit van linkedin..Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:50:
[...]
Ga ik hier natuurlijk niet rondbazuinenDan weten mensen te snel wie ik ben
Ken je hele naam al jaren
Wie zegt dat ik dat benEllos schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:59:
[...]
Je voornaam en je opleiding invullen op google is ook voldoende voor een hit van linkedin.
Wel kunst dat je dan mijn naam ook zou hebben onthouden al die jaren, dat soort informatie blijft bij mij niet plakken. Nou ja, mijn eigen naam wel, maar niet de naam van mede Tweakers
.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:03:
[...]
Wie zegt dat ik dat ben
Wel kunst dat je dan mijn naam ook zou hebben onthouden al die jaren, dat soort informatie blijft bij mij niet plakken. Nou ja, mijn eigen naam wel, maar niet de naam van mede Tweakers

Anders zou je om de zoveel maanden je nick hier moeten wijzigen omdat je een nieuwe naam hebt bedacht?
Zo moeilijk is't trouwens inderdaad niet om jou te vinden
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Check!Ellos schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:59:
[...]
Je voornaam en je opleiding invullen op google is ook voldoende voor een hit van linkedin.
Nu het toch verkorven is, kan je net zo goed een afbeelding van je uithangbord plaatsen
RTFM!
Destijds je vacature hier en daar, among other things..Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:03:
[...]
Wie zegt dat ik dat ben
Dat van al die jaren is dan ook wel schromelijk overdreven
Ik heb meer onthouden hoe google werkt.
Yes, dit is mijn laatste vrijdag werken van dit jaar!
had nog een "paar" vakantiedagen over die op moeten voor het eind van het jaar.
Ah well, dan kan ik het eigenlijk ook wel postenFiresphere schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:04:
[...]
Anders zou je om de zoveel maanden je nick hier moeten wijzigen omdat je een nieuwe naam hebt bedacht?
Zo moeilijk is't trouwens inderdaad niet om jou te vinden

Van binnen is het mooier dan van buiten

Vorige keer mengde ik mij ook al niet in de discussie over hoe makkelijk iemand te vinden was, maar schijnbaar ben ik niet echt heel erg anoniem...
Haha die fout heb ik ook al eens gemaakt.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:09:
[...]
Vorige keer mengde ik mij ook al niet in de discussie over hoe makkelijk iemand te vinden was, maar schijnbaar ben ik niet echt heel erg anoniem...
Dude, waarom unmatched braces?.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:09:
[...]
Ah well, dan kan ik het eigenlijk ook wel posten
[afbeelding]
![]()
![]()
Van binnen is het mooier dan van buiten![]()
dag anonimiteit
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Kijk, hangt mooi!.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:09:
[...]
[afbeelding]
![]()
![]()
dag anonimiteit
Gefeliciteerd met deze kleine overwinning.
En wat betreft je anonimiteit, lol nope
Ziet er mooi uit!
Hebben jullie dan ook een brandweerpaal naast de trap staan? Of ben ik de enige waar het gevoel brandweerkazerne naar boven komt
)
Hebben jullie dan ook een brandweerpaal naast de trap staan? Of ben ik de enige waar het gevoel brandweerkazerne naar boven komt
RTFM!
Dit gaat je je hele leven achtervolgen.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:56:
[...]
Of als klanten mij zouden zoeken op internet (bedrijfsnaam is redelijk uniek), tja dan zouden ze inderdaad zien dat ik een zelfstandige alcoholist ben. Gaan ze denken dat de uitloop op projecten komt omdat ik lekker drank lig te tanken tijdens werktijd
Dat hoeven ze natuurlijk niet te weten![]()
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hehe, was gisteren ook op Q-Music. Luisteraars moesten postcode vinden van de producer van Jeroen van Inkel. Gast was niet eens heel actief op het internet (niet eens facebook). Uiteindelijk vonden ze zijn vorige postcode, die van zijn zus en op het eind ook die van hemzelf.
To fuck with other developers, thats why...
Mensen die mij proberen te compilen krijgen gewoon een dikke syntax-error
Het overigens wel overwogen met matched braces te werken, maar dat zag er toch niet zo mooi uit...
Thanks! Ben al een tijdje bezig, maar nu begint het echt vorm te krijgenEllos schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:13:
[...]
Kijk, hangt mooi!
Gefeliciteerd met deze kleine overwinning.
Ah well, de illusie van anonimiteit was mooiEn wat betreft je anonimiteit, lol nope
Was even vergeten dat mijn naam zonder streepje wat minder vaak voorkomt en dus wat makkelijker te herleiden is. Ach, boeiend, velen hebben hier ook een link naar hun site staan, met een simpele SIDN/Whois weet je ook wie het is. Aangezien ik hier niet ga lopen bitchen op andere mensen hoef ik ook niet echt te vrezen. Enige wat ik kan vrezen is dat ik een stomme developer opmerking maak en mijn credits verlies, maar goed dat risico nemen we gewoon
Gertjan gaat veel belletjes krijgen in de loop van volgende week.Firesphere schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:19:
[...]
Dit gaat je je hele leven achtervolgen
Er is, als ik mijzelf zoek, een enorm verschil tussen resultaten in normale browser tab en een Incognito tab. Ook een hoop resultaten dat ik niet ben, vooral in de Incognito tab..Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:09:
[ Voor 3% gewijzigd door OkkE op 30-08-2013 10:25 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Och, met een gezonde dosis alcohol is niets misFiresphere schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:19:
[...]
_Moe_ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:16:
Ziet er mooi uit!
Hebben jullie dan ook een brandweerpaal naast de trap staan? Of ben ik de enige waar het gevoel brandweerkazerne naar boven komt)
Als het een brandweerkazerne zou zijn zou ik de hele dag zo rondlopen:
Please don'tEllos schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:22:
[...]
Gertjan gaat veel belletjes krijgen in de loop van volgende week.

Oh nee zo bedoelde ik dat niet, het was als reactie op.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:24:
[...]
Please don'tDat zo wel redelijk kinderachtig zijn...
maar de context is een beetje verloren geraakt door de quote collapse.Of als klanten mij zouden zoeken op internet (bedrijfsnaam is redelijk uniek), tja dan zouden ze inderdaad zien dat ik een zelfstandige alcoholist ben. Gaan ze denken dat de uitloop op projecten komt omdat ik lekker drank lig te tanken tijdens werktijd
Dat hoeven ze natuurlijk niet te weten
Je weet toch dat ik al jaren je nummer heb schat

[ Voor 3% gewijzigd door Ellos op 30-08-2013 10:28 ]
Wel altijd leuk om te weten wat de collega-koffie drinkers altijd doen
.
En ja, ik had in die tijd ook wel beetje interesse in de vacature van .Gertjan., maar nu nog tever weg.
Wie weet als hij eens verder gaat uitbereiden ^^
En ja, ik had in die tijd ook wel beetje interesse in de vacature van .Gertjan., maar nu nog tever weg.
Wie weet als hij eens verder gaat uitbereiden ^^
Ow zoEllos schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:26:
maar de context is een beetje verloren geraakt door de quote collapse.
Tuurlijk scheetjeJe weet toch dat ik al jaren je nummer heb schat
Ah Oss! Dat is dichtbij!.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:20:
[...]
Ah well, de illusie van anonimiteit was mooiIk had wel diverse keren gezocht op Gertjan Oss of Gertjan developer (omdat ik vaak wel zeg waar ik vandaan kom of wat ik doen), maar dat leverde nooit de goede resultaten op dus achtte ik mij veilig.
Veghel is inderdaad niet zo heel ver weg
Voor mij is alles tussen Oss en Zwolle "dichtbij"
Bijzonder hoe snel je went aan afstanden als je veel moet reizen voor je werk
Ik heb ook goed nieuws!
Na 1,5 jaar, niet ingeschreven, in de clinch gezeten te hebben met InHolland over mijn propedeuse heb ik hem dan eindelijk.
Ik mag zo gaan tekenen, dan snel naar Amsterdam racen om mijn aanmelding vlak voor de deadline compleet te maken.
Na 1,5 jaar, niet ingeschreven, in de clinch gezeten te hebben met InHolland over mijn propedeuse heb ik hem dan eindelijk.
Ik mag zo gaan tekenen, dan snel naar Amsterdam racen om mijn aanmelding vlak voor de deadline compleet te maken.
Interessanter vind ik eigenlijk; vanwaar de uil?
Nice, proficiat.Ellos schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:37:
Ik heb ook goed nieuws!
Wat ga je studeren in Amsterdam?
Wikipedia: BriluilGateKeaper schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:41:
[...]
Beter is misschien Wikipedia: Pulsatrix
Computer Science, volledig in het engels sinds dit jaar.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:41:
[...]
Nice, proficiat.
Wat ga je studeren in Amsterdam?
[ Voor 29% gewijzigd door Ellos op 30-08-2013 10:44 ]
Oké.. dat verklaart een hoop.

[ Voor 9% gewijzigd door GateKeaper op 30-08-2013 10:45 ]
Ah, ja, nou ja, het was de eerste die bij mij verscheen in googleEllos schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:42:
[...]
Beter is misschien Wikipedia: Pulsatrix
[...]
Computer Science, volledig in het engels sinds dit jaar
Vanwaar de uil... Goeie vraag, heb je evenGateKeaper schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:41:
[...]
De uil staat voor wijsheid en filosofie. Een uil lijkt daarnaast vaak te overdenken voordat hij handelt (er zijn wel meer zaken die mij aanspraken aan de uil als dier of in de mythologie/sprooktjes/verhalen). Ik wilde destijds een logo welke aansloot op mijn denkwijze en persoonlijkheid. De uil sprak mij al een hele tijd aan en in mijn vorige bedrijfslogo zat hij dan ook al verwerkt, daarnaast vond ik het wel tof om hem op de accolade te plaatsen alsof dat zijn "stok" was.
Toen ik van mijn EMZ overging naar een BV met personeel wilde ik niet meer mijn achternaam gebruiken en ben ik op zoek gegaan naar een uilen-soort welke mij aansprak en gaaf klonk zodat ik mijn uiltje kon behouden. Van de diverse namen vond ik de huidige het beste klinken
Kijk.. daar was ik naar opzoek. Helder. Hou er wel van als er over een naam en logo is nagedacht. Persoonlijk zou ik ergens een plekje zoeken op je website voor die uitleg. Zegt een hoop over jou, en over je bedrijfscultuur..Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:47:
[...]
Vanwaar de uil... Goeie vraag, heb je even
GateKeaper schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:49:
[...]
Kijk.. daar was ik naar opzoek. Helder. Hou er wel van als er over een naam en logo is nagedacht. Persoonlijk zou ik ergens een plekje zoeken op je website voor die uitleg. Zegt een hoop over jou, en over je bedrijfscultuur.
Ik heb ooit een verhaal opgesteld welke ik op een training heb gebruikt. Daar moesten we een voorwerp meenemen wat jou als persoon "beschreef". Daar had ik een uilen-knuffel meegenomen en een goed doordacht verhaal. Ik begin steeds meer mijzelf te herkennen in de uil en ben nog steeds erg blij met de keus die ik heb gemaakt om de uil te adopteren als bedrijfslogo
Ben nog niet zo ver dat ik muizen eet en in een boom ga zitten oehoe-en
Ben ook al aan het zoeken geweest of ik bij een dierentuin een uil kan adopteren, dan sponsor je de uil en vermelden ze je naam
Veghel. Ik vraag me af hoe ver ze zijn met het bouwen van de nieuwe wijk achter mijn ouders huis.GeertJam schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:31:
Ah Oss! Dat is dichtbij!
Ik heb mijn hoofd ook al meermaals gebroken over een goede naam voor het bedrijfje dat ik binnenkort wil starten in bijberoep. En ik heb nog steeds geen naam gevonden, waar ik het "Dat is het!" gevoel bij heb.GateKeaper schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:49:
[...]
Kijk.. daar was ik naar opzoek. Helder. Hou er wel van als er over een naam en logo is nagedacht. Persoonlijk zou ik ergens een plekje zoeken op je website voor die uitleg. Zegt een hoop over jou, en over je bedrijfscultuur.
Het vreemde is dat ik steeds weer opzoek ga naar combinaties van bestaande en gekende woorden.
Misschien moet ik ook maar eens een encyclopedie opentrekken
RTFM!
Bij de snelweg daar?alienfruit schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:00:
[...]
Veghel. Ik vraag me af hoe ver ze zijn met het bouwen van de nieuwe wijk achter mijn ouders huis.
http://www.wonenalseenkeizer.nlGeertJam schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:13:
Bij de snelweg daar?
Krijg nou tieten, een stuk code werkt zomaar, in 1x!
Nou ok, er zat één bugje in.
[ Voor 31% gewijzigd door Alex) op 30-08-2013 11:23 ]
We are shaping the future
Ah, volgens mij weet ik waar je bedoelt. Laatste keer dat ik keek was er al een groenbedrijf bezig in de wijk daar.
Dat levert wel leuke dingen op_Moe_ schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:11:
[...]
Ik heb mijn hoofd ook al meermaals gebroken over een goede naam voor het bedrijfje dat ik binnenkort wil starten in bijberoep. En ik heb nog steeds geen naam gevonden, waar ik het "Dat is het!" gevoel bij heb.
Het vreemde is dat ik steeds weer opzoek ga naar combinaties van bestaande en gekende woorden.
Misschien moet ik ook maar eens een encyclopedie opentrekken
Bij mij was de uil direct spot-on en ben ik er in blijven hangen. Inmiddels hangt/staat het kantoor ook vol met uilen
Dus je pr0n-collectie staat op \\NOORDERSE-WITWANGDWERGOORUIL\Pr0n\?.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:26:
[...]
Dat levert wel leuke dingen opDoe ik ook vaak als ik ergens een naam voor moet bedenken
Bij mij was de uil direct spot-on en ben ik er in blijven hangen. Inmiddels hangt/staat het kantoor ook vol met uilenAls ik nu machines moet benoemen pak ik een lijst met uilsoorten erbij en kiezen we een leuke
.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?
Korben schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:31:
[...]
Dus je pr0n-collectie staat op \\NOORDERSE-WITWANGDWERGOORUIL\Pr0n\?

Met echte Owl-on-Owl action
Niet liegen heAlex) schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:17:
Verwijderd
Juist, jij hebt ondertussen al een echt kantoor. Ik vergeet het telkens weer. Ik vind het ook best een goed gevonden naam en een leuk logo. Doe je goed!.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:09:
[...]
[afbeelding]
![]()
![]()
dag anonimiteit
Alex) schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:17:
C#:
Zo moeilijk is het niet, hoor. 1
2
| // according to specification, this should write 'Hello, world!' (without quotes) to the standard output. Console.WriteLine("Hello, world!"); |
DankVerwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:35:
[...]
Juist, jij hebt ondertussen al een echt kantoor. Ik vergeet het telkens weer. Ik vind het ook best een goed gevonden naam en een leuk logo. Doe je goed!
De code deed wat hij zou moeten doen, ik had 'm gewoon verkeerd opgeschreven
We are shaping the future
Haha, wij zitten hier ook in een dergelijke bedrijfsunit!.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 10:09:
[...]
[afbeelding]
![]()
![]()
dag anonimiteit
Eigenlijk wat te groot gezien we maar met z'n tweeën zijn, maar ach je zit in ieder geval niet bij elkaar op de neus.
Leuk man!
Het is een beetje eenzijdig hier* vandaag 
*Hier als in hier op kantoor

*Hier als in hier op kantoor
[ Voor 33% gewijzigd door Firesphere op 30-08-2013 11:40 ]
Ja dat is een mooie. En dan denk je eerst dat het goed werkt, maar dan breekt de pleuris uit :].Alex) schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:38:
[...]
De code deed wat hij zou moeten doen, ik had 'm gewoon verkeerd opgeschreven
It compiles, let's ship it!
[ Voor 5% gewijzigd door Blubber op 30-08-2013 11:53 ]
Veghel-Zuid de gekste!GeertJam schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:25:
[...]
Ah, volgens mij weet ik waar je bedoelt. Laatste keer dat ik keek was er al een groenbedrijf bezig in de wijk daar.
Schandalig de hot chocolate is op in de koffiemachine! Volgens mij ben ik de enigste die geen koffie drinkt op deze verdieping
[ Voor 20% gewijzigd door alienfruit op 30-08-2013 11:57 ]
Ik heb anders nog wel een catchy bedrijfsnaam te koop hoor
doe maar mij een open source catchy bedrijfsnaamdouweegbertje schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 11:59:
Ik heb anders nog wel een catchy bedrijfsnaam te koop hoor
open::sourceKips schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:01:
[...]
doe maar mij een open source catchy bedrijfsnaam
* Geerrrt gooit wat worstenbroodjes op tafel en roept:
LUNCH!
LUNCH!
GeertJam schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:44:
* Moi_in_actie gooit wat worstenbroodjes op tafel en roept:
LUNCH!

Zelf net klaar met de lunch, maar wat worstenbroodjes gaan er altijd wel in
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
open source bedrijf?Kips schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:01:
[...]
doe maar mij een open source catchy bedrijfsnaam
Bedoel je gewoon een startup?
Pak dan gewoon wat woorden, zet ze aan elkaar en dan weer door elkaar en pak dan de 2 laatste letters en dat wordt dan je domein extention
catch.io
catch.sy
Catchy, niet afgezaagd en inspiratieloos.
Friet als lunch... Waarom verzuipt toch bijna elke friettent zijn producten in liters saus?!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat bevat teveel klinkers voor een hip bedrijf.douweegbertje schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:48:
[...]
open source bedrijf?![]()
Bedoel je gewoon een startup?
Pak dan gewoon wat woorden, zet ze aan elkaar en dan weer door elkaar en pak dan de 2 laatste letters en dat wordt dan je domein extention![]()
catch.io
catch.sy
Hmm, Pluralsight account verlopen en moet aan afwezige mensen goedkeuring vragen om te verlengen. Dan maar wat anders doen.Jan_V schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:36:
Dit belooft een mooie dag te worden.
Thuiswerken + geen opdrachten = studiedag!
Zal zo eens bedenken waar ik me mee bezig ga houden. Upgrade van .NET 4.0 naar 4.5 certificering, Pluralsight of iets totaal anders.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
JavaScript:
1
| circle.setOptions("fillColor", "#00ff00"); |
Waarrrrrom. Waarom werk je niet mee, stomme ...
ah juist, omdat ik die nog niet redrawn heb.
Het probleem opschrijven werkt blijkbaar ook om te debuggen
Verwijderd
Omnomnom! Ben zelf ook een enorme fan van worstenbroodjes maar vandaag heb ik het op een broodje boulet gehoudenGeertJam schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 12:44:
/me gooit wat worstenbroodjes op tafel en roept:
LUNCH!
Laat het smaken!
Na een nacht van nog geen 2 uur slaap is het eten me toch iets te hard aangekomen, kan mijn ogen nog maar amper openhouden.
Gelukkig is het vrijdag en kan ik binnen een uur alweer naar huis toe
Gelukkig is het vrijdag en kan ik binnen een uur alweer naar huis toe
RTFM!
Je doet je gebruikersnaam dus alle eer aan
Lol, jij bent verdraaid scherp voor een vrijdagmiddag
Mijn scherpte is volledig verdwenen vandaag...
Maar gelukkig heb ik wel lekkere cappuccino gemaakt

Verwijderd
@.Gertjan.: Misschien wordt het trouwens eens tijd dat je de tekst boven je avatar aanpast naar Owl in plaats van "Squirrel"
En ik maar denken dat jij zulke strenge eisen stelde bij een sollicitatie..Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:03:
[...]
Zelf mijn non-coffee collega vind hem lekker

Verwijderd
Qt creator wordt heeeeeeeel erg traag als je een macro hebt welke het argument 4096x dupliceert

Ik zou'm ontslaan. No coffee, no code!.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:03:
[...]
Lol, jij bent verdraaid scherp voor een vrijdagmiddag
Mijn scherpte is volledig verdwenen vandaag...Vanochtend allerlei administratieve troep weggewerkt en nu dansen alle lettertjes voor mijn ogen... En dat is niet handig als je een implementatievoorstel moet maken...
Maar gelukkig heb ik wel lekkere cappuccino gemaaktZelf mijn non-coffee collega vind hem lekker
Dat jij zulk soort mensen aanneemt

[ Voor 3% gewijzigd door Firesphere op 30-08-2013 14:32 ]
Ga terug naar de zandbak jijAvalaxy schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:35:
KOFFIE IS VIES!
Daarnaast zal hij het ontslaan toch een keer geoefend moeten hebben voor als 't echt nodig is. Ik zou deze kans (en reden) dus gelijk aangrijpen! Ontslaan die vent! Al is 't maar voor de ervaring.Firesphere schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:31:
[...]
Ik zou'm ontslaan. No coffee, no code!
Inderdaad!GateKeaper schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:43:
[...]
Daarnaast zal hij het ontslaan toch een keer geoefend moeten hebben voor als 't echt nodig is. Ik zou deze kans (en reden) dus gelijk aangrijpen! Ontslaan die vent! Al is 't maar voor de ervaring.
En ervaring staat ook altijd goed op je CV, dus dat is een extra pluspunt als je nieuwe klanten wilt binnen halen.
Ghehe, good one. Meteen even gedaanVerwijderd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:10:
@.Gertjan.: Misschien wordt het trouwens eens tijd dat je de tekst boven je avatar aanpast naar Owl in plaats van "Squirrel"
Hij heeft zich er doorheen gebluftGateKeaper schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:10:
[...]
En ik maar denken dat jij zulke strenge eisen stelde bij een sollicitatie.
Lol, vind het op zich niet erg dat hij geen koffie drinkt, maaktie ook niet mijn dure koffie opGateKeaper schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:43:
[...]
Daarnaast zal hij het ontslaan toch een keer geoefend moeten hebben voor als 't echt nodig is. Ik zou deze kans (en reden) dus gelijk aangrijpen! Ontslaan die vent! Al is 't maar voor de ervaring.
Gelukkig leest hij niet mee op TweakersFiresphere schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:45:
[...]
Inderdaad!
En ervaring staat ook altijd goed op je CV, dus dat is een extra pluspunt als je nieuwe klanten wilt binnen halen.
Verwijderd
Heeft iemand misschien enig idee hoe staffelkorting in een formule is te vatten, ervaring, wellicht een linkje?
Dus hij lurkt geen koffie en ook niet in de coffee-corner? Hoe heeft die ooit z'n proeftijd overleefd? Echt.. je hebt nog een paar uur om je uit deze situatie te redden!.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 14:59:
Gelukkig leest hij niet mee op TweakersHij heeft net zijn proeftijd overleefd (nou ja, hij heeft nog een paar uurtjes), maar bij de volgende contract onderhandeling zal ik het meenemen.
[ Voor 8% gewijzigd door GateKeaper op 30-08-2013 15:03 ]
Lijkt me een gezellige topic, dus bij deze:
De naam is Andy, 23 jaar. Dit jaar Afgestudeerd op het Grafisch Lyceum Rotterdam (Digital Media Design MBO4). Hiervoor DTP MBO3 gevolgd waar mijn oog toch op webdevelopment/design viel.
Kon bij me stage werken, helaas maar 12u per week. Gelukkig sinds begin deze week bij m'n nieuwe baan kunnen beginnen (40u) in Bergen op Zoom als Junior Front-end Developer.
Ik wil mijzelf meer gaan richten op Mobile/Responsive webdevelopment/design omdat het web nooit stilstaat en de techniek eromheen ook niet.
DUS.. goedemiddag!
De naam is Andy, 23 jaar. Dit jaar Afgestudeerd op het Grafisch Lyceum Rotterdam (Digital Media Design MBO4). Hiervoor DTP MBO3 gevolgd waar mijn oog toch op webdevelopment/design viel.
Kon bij me stage werken, helaas maar 12u per week. Gelukkig sinds begin deze week bij m'n nieuwe baan kunnen beginnen (40u) in Bergen op Zoom als Junior Front-end Developer.
Ik wil mijzelf meer gaan richten op Mobile/Responsive webdevelopment/design omdat het web nooit stilstaat en de techniek eromheen ook niet.
DUS.. goedemiddag!
Door geld te verdienenGateKeaper schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:01:
[...]
Dus hij lurkt geen koffie en ook niet in de coffee-corner? Hoe heeft die ooit z'n proeftijd overleefd?
Doordat hij niet op Tweakers zit, maar doet waar hij voor betaald wordt, kan ik wel lekker een beetje rondsurfen
Edit: @Anduuuh: Welkom!
Koffie? En zo ja, hoe geniet u hem?
[ Voor 5% gewijzigd door .Gertjan. op 30-08-2013 15:05 ]
Welkom, tenzij je geen koffie lustNoctonix schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:03:
DUS.. goedemiddag!
Ik ben toch met GK hier hoor. Een programmeur zonder koffie, niet op tweakers. Laat me raden, hij rookt en drinkt ook niet?.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:04:
[...]
Door geld te verdienenKlanten zijn tevreden over zijn werk (en ik ook wel), dus dat heeft hem gered.
Doordat hij niet op Tweakers zit, maar doet waar hij voor betaald wordt, kan ik wel lekker een beetje rondsurfen![]()
Iemand die gezellig de hele dag koffie staat te leuten en op tweakers rond hangt, tja die brengt geen geld in het laatje
Get out while you still can!Noctonix schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:03:
...errm, hallo, welkom in de Coffee Corner.

Drinken doetie dan weer welFiresphere schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:06:
[...]
Welkom, tenzij je geen koffie lust
[...]
Ik ben toch met GK hier hoor. Een programmeur zonder koffie, niet op tweakers. Laat me raden, hij rookt en drinkt ook niet?
Het kan ook zomaar zijn dat hij alcoholist is geworden omdat hij met mij moet samenwerken. Dan zou ik mijzelf ook iedere avond van de kaart drinken
Klinkt als een logische verklaring..Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:08:
[...]
Drinken doetie dan weer welSinds hij bij mij werkt (en geregeld bij een bepaalde klant over de vloer komt) is hij ook zelfstandig alcoholist geworden
Hij is sowieso van het bier naar de wijn geswitched en volgens mij is de hoeveelheid ook toegenomen.
Het kan ook zomaar zijn dat hij alcoholist is geworden omdat hij met mij moet samenwerken. Dan zou ik mijzelf ook iedere avond van de kaart drinken
Ga jij trouwens niet naar meeting W?
Zal eens even kijken, normaal ben ik niet zo'n fan van dates via internet, maar aangezien iedereen mij toch kent vanaf vandaag moet ik mijn mening misschien bijstellenGa jij trouwens niet naar meeting W?
Binnenkort eens kijken of ik het in mijn agenda kan squezen. Voor mijn anonimiteit hoef ik het in ieder geval niet te laten

Je hebt dus ook nog best kans dat hij gebruik gaat maken van zijn laatste paar uur proeftijd. Wederzijds is dat toch?.Gertjan. schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:08:
[...]
Sinds hij bij mij werkt (en geregeld bij een bepaalde klant over de vloer komt) is hij ook zelfstandig alcoholist gewordenHij is sowieso van het bier naar de wijn geswitched en volgens mij is de hoeveelheid ook toegenomen.
Inderdaad!
---
Wat een rumoer hier op de vrijdagmiddag zeg
Het blijft een BV, hoeveel mensen er ook inzittenGateKeaper schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:16:
[...]
Je hebt dus ook nog best kans dat hij gebruik gaat maken van zijn laatste paar uur proeftijd. Wederzijds is dat toch?Misschien ben je zo dan toch weer eigenaar van een eenmanszaak.
Ik moet dan alleen even bij de KvK melden dat het personeelsbestand is gehalveerd
Hij heeft genoeg tijd gehad om mij beu te raken en op te stappen. Toen ik aangaf dat hij maandag terug mocht komen gaf hij aan dat hij dat ook wel wilde, dus echt vrezen doe ik het niet. Maar in theorie heb je gelijk
Verwijderd
HoiNoctonix schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:03:
DUS.. goedemiddag!

Meeting W? Mis ik iets?Firesphere schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 15:09:
[...]
Klinkt als een logische verklaring.
Ga jij trouwens niet naar meeting W?
Verwijderd
Dacht wel dat het zoiest was. Ik vrees alleen dat ik er - weeral - niet bij ga kunnen zijn

Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.