Dat van die tile update heb je al gezegd maar heb ik toch echt nog steeds niet zelf in de hand
Grafiekje weet ik, wil ik ook graag inbouwen, maar dat ondersteunt de API gewoon simpelweg nog niet. Ik heb al contact met kraken, en ben in overleg dat ze hun API uitbreiden. Tot dan kan ik niet veel (tenzij ik zelf een server ga laten draaien die de hele dag de API aanroept maar daar heb ik weinig zin in).
Wat betreft Kraken, ik wil er eigenlijk naartoe dat ze de app kopen, of me een fee geven voor elke trade die vanuit de app wordt uitgevoerd. Ik heb contact met de COO opgenomen, en via hem ben ik nu eindelijk bij de CEO (en CTO) terecht gekomen:
Wat betreft Kraken, ik wil er eigenlijk naartoe dat ze de app kopen, of me een fee geven voor elke trade die vanuit de app wordt uitgevoerd. Ik heb contact met de COO opgenomen, en via hem ben ik nu eindelijk bij de CEO (en CTO) terecht gekomen:
Hi Leon,
Thanks for writing!
I have added Jesse, our CEO and Walter who has been involved in spec’ing our iPhone app. They are better suited for providing you feedback on your idea below.
Sincerely,
[ Voor 36% gewijzigd door Avalaxy op 24-12-2013 21:13 ]