Had niet anders verwacht van de inmiddels beruchte hoster van F.WestFiresphere schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:34:
Wat is dat voor hosting?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 19:36 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Had niet anders verwacht van de inmiddels beruchte hoster van F.WestFiresphere schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:34:
Wat is dat voor hosting?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2013 19:36 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Simpel toch: "Works on my machine. Closing the defect."GateKeaper schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:38:
Aaaarrgggh.... snap d'r weer helemaal niks van.
Zie vanmiddag tijdens een overleg bij een klant dat een 'uitklapmenu' niet werkt. Submenu kwam niet tevoorschijn bij het klikken op de parent. Goed, zoek het thuis wel even uit dacht ik. IE10 heb ik hier ook wel. Doet ie 't hier wel![]()
En natuurlijk ook in elk mogelijke browser / document modus. Ben ik weer mooi klaar mee.
Ja zeg 't maar. Hier helemaal geen js fouten / warnings of whatever. De rest van de JS dingen deed 't wel bij hem, en opmaak zag er prima uit. Dus had 't ook niet in die hoek verwacht. Dacht dat ik vergeten was om 't in IE te testen. Najah, werkt dus (in dit geval helaasVerwijderd schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:39:
Niet een of andere gekke plugin bij de klant die roet in het eten gooide? Javascript-powered submenu die spontaan op z'n bek ging? CSS die scrambled bij de client aankwam? Verkeerde stand van de maan cq. demonstratie-effect?
iOS developer
Aha, ik voer een cURL uit telkens als er data wordt opgevraagd. Dat is denk ik efficiënter omdat mensen niet elk kwartier hun rooster checkenF.West98 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:43:
@app
Het draait allemaal op een (redelijk slechte) back-end, die met een cronjob alles ophaalt (elk kwartier) van de website. Duurt wel lang (5min) omdat hij voor elke klas en elke week een cURL doet. Hiermee heb ik heel veel data (30.000+ lesuren) en die wordt allemaal verwerkt (mooie leraarnaampjes en vaknamen) en overizhctelijk in een API gestopt. De app maakt daar gebruik van.
Is zeker inzetbaar voor andere scholen, zolang ze Infoweb gebruiken voor het rooster (best wel veel, according to Google). Verder wil ik met samenwerking met school uitbreiden met cijfers, huiswerk, aanwezigheid (pushmelding als je je moet melden!), en algemeen notificaties/widgets/dashclock widgets voor volgende uur, helemaal instelbaar.
Ik ga ook kijken naar de haalbaarheid van pushmeldingen bij een vervallen uur, en de mogelijkheid direct toegang te hebben tot de Infoweb-database, dat scheelt tijd.
BeefHazard is de eerste andere school die het wil
Maar het staat nog in de kinderschoenen. Eerst offline storage fixen
Bij mij waren heel veel dingen ook school afhankelijk, maar dat heb ik 2 weken geleden een beetje proberen weg te werken. Vaknamen denk ik niet dat er veel verschil tussen de scholen. zit. Aan leraarnamen heb ik gewoon een school gekoppeld. Vakantieweken heb ik niet geïmplementeerd, hij geeft dan gewoon een "geen rooster gevonden" terug. Wat bedoel je precies met periode-eindes? Als je lesuren bedoelt, kan je dit gewoon opvragen via de "digitale agenda". Gebruik jij de digitale agenda of scrape jij een andere view?F.West98 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 18:53:
[...]
True. Is ook zo veel mogelijk REST-API-achtig. Dat kan makkelijk.
Maar er zit ook een hele website achter (zelfde genoemd, maar dan uitgeschreven.nl), redelijk brakke HTML, CSS en PHP daarachter. Model is goed, maar heel veel legacy troep. Ik moet eens overstappen naar .NET maar dat kost veel tijd. Of goed in PHP doen
Maar veel dingen zijn nog wel schoolafhankelijk: aantal uur op een dag, vaknamen, leraarnamen, vakantieweken, periode-eindes, enz.
2x Dell UP2716D | R9 7950X | 128GB RAM | 980 Pro 2TB x2 | RTX2070 Super
.oisyn: Windows is net zo slecht in commandline als Linux in GUI
Ik zie boven je klokje toch echt 334 staan. Sterker nog: 334 files met errors! Dus kunnen er nog veel meer zijn!
Dat dacht ik dus ook, maar "more data is good!"F.West98 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:30:
Ja zeg, moet ik zeker mijn hele parser opnieuw doen ofzo![]()
Bedankt, ik zal er naar kijken!
1
2
3
4
5
6
| $bestandsnamen = GetBestandsNamenVoorDezeWeek( $_SESSION["weeknummer"] ); $idVanHetElementDatIkMoetTonen = -1; $elementRegels = ($typeRoosterDatIkMoetTonen >= 0 && $typeRoosterDatIkMoetTonen <= 2) ? VindRoosterRegelsVoorNietLeerling( $idVanHetElementDatIkMoetTonen, $elementregels ) : VindRoosterRegelsVoorNietLeerling( $idVanHetElementDatIkMoetTonen, $elementregels, "lesgroep"); $mijnrooster = getRoosterVoor( $idVanHetElementDatIkMoetTonen, $typeRoosterDatIkMoetTonen, FALSE ); |
Die hele code ziet er uit als een grote faal. Maar wel heel Nedermantisch!F.West98 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:48:
Nee, data verschilt te veel per school had ik al gemerkt. En roosterwijzigingen staan er niet duidelijk in, sorry. Ik blijf bij het huidige.
Die code van Infoweb is ook treurig zeg. NEDERLANDS!!!!
PHP:
1 2 3 4 5 6 $bestandsnamen = GetBestandsNamenVoorDezeWeek( $_SESSION["weeknummer"] ); $idVanHetElementDatIkMoetTonen = -1; $elementRegels = ($typeRoosterDatIkMoetTonen >= 0 && $typeRoosterDatIkMoetTonen <= 2) ? VindRoosterRegelsVoorNietLeerling( $idVanHetElementDatIkMoetTonen, $elementregels ) : VindRoosterRegelsVoorNietLeerling( $idVanHetElementDatIkMoetTonen, $elementregels, "lesgroep"); $mijnrooster = getRoosterVoor( $idVanHetElementDatIkMoetTonen, $typeRoosterDatIkMoetTonen, FALSE );
Je zal er maar moeten werken
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
[ Voor 93% gewijzigd door CodeCaster op 04-12-2013 23:22 ]
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Always looking for developers wanting to work with Erlang.
Goeiemorgen!Brakkie41 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:25:
Goedemorgen! *Pleurt een bak koffie de kamer in*
Yup. Da's standaard in veel organisaties, vooral binnen de overheid. Het grappige is dat de oorzaak hiervan het extreme risicomijdende gedrag van ambtenaren is.BikkelZ schreef op woensdag 04 december 2013 @ 20:00:
Vaak is het ook gewoon dat de IT in grote organisaties volledig vastgeroest zit. Als je een goed idee hebt maar je moet extra software installeren om het te realiseren dan wordt het afgeschoten. Vaak gaan mensen dan enorm complexe dingen in elkaar prutsen in Office applicaties omdat ze eenvoudigweg niks anders kunnen gebruiken om hun leven wat efficiënter te maken. Ik heb Excel sheets gezien waar een complete workflow voor een callcenter in geprogrammeerd was. Vervolgens wordt zo'n applicatie cruciaal binnen een afdeling omdat iedereen het gaat gebruiken en moet het onderhouden gaan worden.
[ Voor 9% gewijzigd door Hydra op 05-12-2013 08:37 ]
https://niels.nu
Heb jij de memo niet gekregen waarin duidelijk word gesteld dat gooien met koffie op de vroege ochtend geen gewardeerd plan is? Gewoon netjes neerzetten binnen handbereik van mij...Brakkie41 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 08:25:
Goedemorgen! *Pleurt een bak koffie de kamer in*
Tijd om een rapport op te stelen voor een andere afdeling. Manager vraagt om een zéér specifieke rapportage en het wil er maar niet in dat die manier van rapporteren hem geen zak zal vertellen. Prima dan, u vraagt wij draaien. Krijg je netjes elke dinsdagochtend automatisch een rapport in je mail waar je niks mee kan.
Verwijderd
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Damm jij bent dus echt ziek...Firesphere schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:14:
Magic Fail. Verschrikkelijk irritante muizen zijn het.
Anyway, voor de liefhebber, zoek maar even naar de koffie, ik hoef even niet.
Och ik vind hem wel lekker werken. Ik gebruik enorm veel gestures (als ik al de muis gebruikpdebie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:10:
Deze magic mouse?
[afbeelding]
Sorry dat ik het zeg, maar wat een onding. Als iets niet ergonomisch verantwoord is, is dit ding het wel. Collega van mij heeft er bij zijn iMac ook een, maar na enkele minuten ermee werken krijg ik al last van m'n handen.
Verwijderd
Ja, die ja. Werkt voor mij prima. Je zou zeggen dat je al bijna RSI krijgt door er naar te kijken, maar gebruik hem al tijden, nergens last van! Het scrollen en swipen op dat ding is gewoon geniaal, naar mijn mening natuurlijk.pdebie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:10:
Deze magic mouse?
[afbeelding]
Sorry dat ik het zeg, maar wat een onding. Als iets niet ergonomisch verantwoord is, is dit ding het wel. Collega van mij heeft er bij zijn iMac ook een, maar na enkele minuten ermee werken krijg ik al last van m'n handen.
Daarboven ook nog eens zo een energievreter!Firesphere schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:14:
Magic Fail. Verschrikkelijk irritante muizen zijn het.
Gevonden!Firesphere schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:14:
Anyway, voor de liefhebber, zoek maar even naar de koffie, ik hoef even niet.
RTFM!
Kan je niet van die dempers er tussen gooien? Of hem gewoon laten wennen aan het geluid en gevoel.Ryur schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:15:
[...]
Och ik vind hem wel lekker werken. Ik gebruik enorm veel gestures (als ik al de muis gebruik).
Ik wil heel erg graag op werk een DASKeyboard (wat ik thuis heb), maar mijn baas (en kamergenoot) vind die echt veelste luidruchtig
Verwijderd
Moet zeggen dat het me nog meevalt. Maar ondanks dat, heb ik daar het volgende voor:_Moe_ schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:18:
[...]
Daarboven ook nog eens zo een energievreter!
Van die dempers? daar heb ik nog nooit over gehoord?Ealanrian schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:18:
[...]
Kan je niet van die dempers er tussen gooien? Of hem gewoon laten wennen aan het geluid en gevoel.
In het topic over mechanische toetsenborden word er wel over gepraat. Volgens mij zijn het een soort rubber ringetjes die wat geluid dempen. Anders kan je altijd nog kijken voor een versie die stil is maar wel het gevoel geeft.Ryur schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:26:
[...]
Van die dempers? daar heb ik nog nooit over gehoord?
Maar ik heb het een dag geprobeerd (eigen toetsenbord mee naar werk), en hij vroeg mij om hem voortaan thuis te laten ^^
Ik heb al 3 dagen geen slok koffie gehad.
In wat voor staat ben je? Zombie? Of ben je niet ziek maar aan het afkikken?Firesphere schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:29:
[...]
Verwijderd
In dat geval...Firesphere schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:29:
[...]
Is dat juist niet het probleem?Firesphere schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:29:
[...]
Een zieke oude man stuur je niet zomaar weg...
We are shaping the future
Nope, gewoon thee. Iets zachter op de maag.
Heh, nee, gewoon geen behoefte aan koffie zodra ik me niet helemaal lekker voel.
[ Voor 10% gewijzigd door Firesphere op 05-12-2013 09:47 ]
Daar gaat het al mis... Het moet in je maag!Firesphere schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:43:
[...]
Nope, gewoon thee. Iets zachter op de maag.
The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Neem jij nou maar gewoon een biertje.Gertjan. schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:46:
[...]
Daar gaat het al mis... Het moet in je maag!
En zonder dat gekke autocomplete-ding van jQuery doet hij het wel goed? Dan zou ik eens kijken of er een nieuwere versie beschikbaar is...pdebie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:49:
grrrrrr..... bug in ons orderformulier in IE11.
Type een deel van een plaatsnaam in het daarvoor bestemde veld en selecteer in de (jQuery UI) AutoComplete de plaats door op <enter> te drukken.
Klik met de muis op een willekeurig ander textveld en begin te typen. Bug! Je kan typen wat je wilt, er komt niets in het veld te staan.![]()
Vervolgens naast het veld klikken en weer in het veld en je kan weer vrolijk typen.
Why!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Geen idee waar ik het moet zoeken.
Liever een glaasje wijn, is wat meer elitairFiresphere schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:50:
[...]
Neem jij nou maar gewoon een biertje
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.
Yup, zonder wel. Dan kan je alles netjes vullen.Alex) schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:53:
[...]
En zonder dat gekke autocomplete-ding van jQuery doet hij het wel goed? Dan zou ik eens kijken of er een nieuwere versie beschikbaar is...
Misschien kun je ook wel met datalist uit de voeten?
Wijn is voor vrouwen, neem Whisky..Gertjan. schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:53:
[...]
Liever een glaasje wijn, is wat meer elitair
Bier is voor het plebs
Enkel zoete witte wijn is voor vrouwen.
Correctie: zoete witte wijn is voor vrouwen van rond de 16, als ze gaan studeren gaat dat er meestal vrij snel uit.Gertjan. schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:02:
Enkel zoete witte wijn is voor vrouwen.
Dan gaan ze weer over op bier. Of mixjesHydra schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:09:
[...]
Correctie: zoete witte wijn is voor vrouwen van rond de 16, als ze gaan studeren gaat dat er meestal vrij snel uit
Meeste studentes drinken bier. Heb niks met vrouwen die geen bier lusten.Ealanrian schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:10:
[...]
Dan gaan ze weer over op bier. Of mixjes
Een beetje vrouw zuipt bier als een manHydra schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:12:
[...]
Meeste studentes drinken bier. Heb niks met vrouwen die geen bier lusten.
Charmant... zeker wanneer grotendeels van het bier lang het gezicht druiptEalanrian schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:13:
[...]
Een beetje vrouw zuipt bier als een man
Damn, hoe drinken jouw vrienden hun bier zeg.Gertjan. schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:15:
Charmant... zeker wanneer grotendeels van het bier lang het gezicht druipt
Niet echt mijn type vrouw
Hydra schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:22:
[...]
Damn, hoe drinken jouw vrienden hun bier zeg
Naar mate er meer bier naar binnen is gegooid gaat er steeds meer langsHydra schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:22:
[...]
Damn, hoe drinken jouw vrienden hun bier zeg
Aangezien je dan zelf waarschijnlijk ook mee gooid merk je er toch niks meer af.Gertjan. schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:24:
[...]
Naar mate er meer bier naar binnen is gegooid gaat er steeds meer langsIets met motoriek die afneemt als je er maar genoeg alcohol in dondert
Verwijderd
Ik heb ook een Magic Mouse maar heb hem al in tijden niet meer gebruikt. Ik vind het een leuke muis maar ze zit inderdaad niet zo lekker en de batterijen gaan gewoon veel te snel leeg. Misschien moet ik gewoon eens investeren in nieuwe oplaadbare batterijen (de mijne zijn al redelijk oud). Ik heb de Magic Mouse ook gewoon gekocht omwille van die handige gestures al zijn die op de Magic Mouse ook lastiger uit te voeren dan op een touchpad.pdebie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:10:
Deze magic mouse?
[afbeelding]
[ Voor 3% gewijzigd door jip_86 op 05-12-2013 10:33 ]
Verwijderd
Die hebben ze inderdaad ook extern, weet alleen niet of ik dat erg fijn ga vinden...Alex) schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:34:
Doe mij maar een touchpad zoals dat op mijn MacBook zit
Verwijderd
Ik vind het maar niets zo extern. In een laptop werkt het erg fijn maar ik kan er maar niet aan wennen als het een extern apparaat is.Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:36:
[...]
Die hebben ze inderdaad ook extern, weet alleen niet of ik dat erg fijn ga vinden...
Verwijderd
Ik hoor er elke keer andere verhalen over. Zal er gewoon eens eentje uitproberen, ze hebben er 2 op kantoor liggen die niet gebruikt worden... Misschien zegt dat al wel genoeg.Verwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:42:
[...]
Ik vind het maar niets zo extern. In een laptop werkt het erg fijn maar ik kan er maar niet aan wennen als het een extern apparaat is.
Ik denk dat een combinatie van touchpad (voor gewoon werk) en een muis (voor precisiewerk) nog het beste gaat werken in dat geval. Photoshoppen of Minecraften wil je niet met een touchpadVerwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:36:
[...]
Die hebben ze inderdaad ook extern, weet alleen niet of ik dat erg fijn ga vinden...
Ja weet ik, verkeerde smiley gebruikt denk ik..pdebie schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:35:
[...]
Ik zie boven je klokje toch echt 334 staan. Sterker nog: 334 files met errors! Dus kunnen er nog veel meer zijn!
Touchpads vind ik echt ondingen.... Doe mij maar een trackball precisie wanneer nodig en snelheid wanneer nodig, gewoon een zwiep geven aan die bal en je cursor kant over 3 schermen naar links of rechts.Alex) schreef op donderdag 05 december 2013 @ 10:45:
[...]
Ik denk dat een combinatie van touchpad (voor gewoon werk) en een muis (voor precisiewerk) nog het beste gaat werken in dat geval. Photoshoppen of Minecraften wil je niet met een touchpad
Amen!Ealanrian schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:15:
[...]
Touchpads vind ik echt ondingen.... Doe mij maar een trackball precisie wanneer nodig en snelheid wanneer nodig, gewoon een zwiep geven aan die bal en je cursor kant over 3 schermen naar links of rechts.
Verwijderd
Dat kan met een fatsoenlijk touchpad dus ook.Ealanrian schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:15:
[...]
Touchpads vind ik echt ondingen.... Doe mij maar een trackball precisie wanneer nodig en snelheid wanneer nodig, gewoon een zwiep geven aan die bal en je cursor kant over 3 schermen naar links of rechts.
[ Voor 8% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-12-2013 11:43 ]
Verwijderd
Ik vraag me toch af hoe zo'n dingen mogelijk zijn? Is er dan helemaal niets van controle?Hoogie2004 schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:42:
Ow lol, gemist, omdat ie tussen de koffiediscussie stond. Excuus voor de dubbelpost
Hij is wel echt briljant, en dan ook vrolijk bezwaar aantekenen tegen de terugvordering van het geld, vanwege dat er nergens in de regels staat dat het fysieke koeien moet betreffen
[ Voor 17% gewijzigd door Hoogie2004 op 05-12-2013 11:50 ]
Ik kan er alleen maar om lachen, het is wel iets waar op gelet moet worden, maar de enorme rompslomp die Europa heet zorgt voor dit soort belachelijke situaties.pdebie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:56:
kan je nagaan hoe lek dat systeem is. Ik zie zeker wel voordelen aan één Europa. Ben absoluut niet tegen. Maar met dit soort grappen ga je toch nadenken.
Meh, de individuele regeringen hebben hun zaken ook niet altijd even goed op orde. Hoeveel wordt er in Nederland niet gefraudeerd met subsidies, toeslagen, etc. Zelfs groepen waar je het niet van verwacht (medici) frauderen er vrolijk op los...pdebie schreef op donderdag 05 december 2013 @ 11:56:
kan je nagaan hoe lek dat systeem is. Ik zie zeker wel voordelen aan één Europa. Ben absoluut niet tegen. Maar met dit soort grappen ga je toch nadenken.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2013 12:46 ]
Daar ben ik het niet mee eens. Hoe verder iets van je af staat, des te meer geneigd ben je om te frauderen of creatief om te gaan met regels. Je benadeelt het grote boze Europa en dat is veel meer geaccepteerd dan dat je je buurt, gemeente, provincie of land benadeelt..Gertjan. schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:16:
[...]
Voordeel van 1 Europa is dat je meer "mankracht" hebt om eventueel dingen aan te pakken en voor te bereiden. Als meer mensen naar een regeling kijken (of deze uitvoeren) worden de stomme fouten er meestal wel uitgehaald. Een dergelijke regeling als die in dat voorbeeld is misbruikt zou in Nederland waarschijnlijk ook zo lek als wat zijn en was er vast ook een briljante geest die die regeling zou misbruiken
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| <TABLE CELLPADDING="0" CELLSPACING="0" WIDTH="100%" BORDER="0"> <TR> <TD WIDTH="100"> <TABLE CELLPADDING="0" CELLSPACING="0" WIDTH="100%"> <TR> <TD class="tab" ID="tab1" ALIGN="CENTER" WIDTH="100" HEIGHT="25" BGCOLOR="#E3E3E3"><A HREF="#" CLASS="kleinwit"><FONT COLOR="white">Add</FONT></A></TD> </TR> </TABLE> </TD> <TD ALIGN="RIGHT"> <BR> </TD> </TR> </TABLE> |
Gedeeltelijk heb je wel een punt, maar de echte fraudeurs lichten zelfs hun eigen klant op, die zijn toch redelijk in de buurtorf schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:47:
[...]
Je benadeelt het grote boze Europa en dat is veel meer geaccepteerd dan dat je je buurt, gemeente, provincie of land benadeelt.
Verwijderd
Ik stopte met lezen na <table>steffex schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:54:
\o/ volgende week eindelijk de release waar ik al 3jaar op wacht. Oude applicatie uit het jaar 0 omgezet naar twitter bootstrap.
om even aan te geven hoe erg het was (dit is een knop):
HTML:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 <TABLE CELLPADDING="0" CELLSPACING="0" WIDTH="100%" BORDER="0"> <TR> <TD WIDTH="100"> <TABLE CELLPADDING="0" CELLSPACING="0" WIDTH="100%"> <TR> <TD class="tab" ID="tab1" ALIGN="CENTER" WIDTH="100" HEIGHT="25" BGCOLOR="#E3E3E3"><A HREF="#" CLASS="kleinwit"><FONT COLOR="white">Add</FONT></A></TD> </TR> </TABLE> </TD> <TD ALIGN="RIGHT"> <BR> </TD> </TR> </TABLE>
Hier in het oosten waait het een beetje, maar niet echt stormachtigEalanrian schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:47:
Blijkbaar is het best stormachtig in het Noorden. De hanze heeft besloten alles dicht te gooien
Intel Core I7 3770 | 16GB DDR3 | Asus P8P67 | 16TB Random HDD's | 265GB Samsung 830 | HD7970
Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT
Ik zit ook in het oosten, ik had een telefonische afspraak met mijn begeleider maar die is maar verzet.SuperSjoerd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 13:48:
[...]
Hier in het oosten waait het een beetje, maar niet echt stormachtig
Glass Eye Photography | Zelfbouw wireless fightstick | Mijn puzzel site
Verwijderd
dat is hier om de hoekVerwijderd schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:13:
Eens kijken op wikipedia wie er allemaal uit Babberich komt, als dat überhaupt er op staat...En ja hoor: Femme Taken. Of all places, komt de oprichter van T.net uit dit gat.
Goud, puur goud ditsteffex schreef op donderdag 05 december 2013 @ 12:54:
HTML:
1 <A HREF="#" CLASS="kleinwit"><FONT COLOR="white">Add</FONT></A>
[ Voor 3% gewijzigd door BikkelZ op 05-12-2013 14:36 ]
iOS developer
Hier is het vandaag voor het eerst gaan sneeuwen maar het meeste is inmiddels al weer verdwenen.Kips schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:15:
[...]
dat is hier om de hoek
waait hier de hele dag al trouwens, begint nu langzaam wat harder te waaien en te regenen...
Verwijderd
Ah uit Zevenaar, da's inderdaad om de hoek!Kips schreef op donderdag 05 december 2013 @ 14:15:
[...]
dat is hier om de hoek
waait hier de hele dag al trouwens, begint nu langzaam wat harder te waaien en te regenen...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq