Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir
Verwijderd
Verwijderd
Zijn deze foto's ook zichtbaar voor niet geregistreerde personen? >> Ja dus.
* Equator Twijfelt
[ Voor 9% gewijzigd door Equator op 10-06-2014 08:43 ]
Zelf ben ik er nog niet over uit wat er van te vinden. Het is hier weliswaar de VS niet dus veel preutse lui zullen er denk ik niet zijn. Afgezien van de klagers over een specifiek kerst-icoon dan
Alleen gaat het hier dus om veel meer pixels. Zou dat verschil moeten maken?
Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:17:
Het is niet dat je topic niet gezien is, maar er wordt achter de schermen even bediscussieerd of ze 100% natuurlijk zijn nagegaan hoe en wat precies wat betreft grenzen aan de policy en dergelijke

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
/eindeloos en oeverloos dit.
Zie ook User Icon policy en Borsten van TERW_DAN
[ Voor 82% gewijzigd door Outerspace op 10-06-2014 12:42 ]
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Nadeel van dit alternatief: het kost dev-tijd.
Verwijderd
Ten tijde van eerdere discussies ging het om een paar pixels als user icon, dat enkel op het forum te zien was. Het forum werd minder algemeen bekeken, en als dat voor werk was, dan konden die paar pixels nog wel.
We zijn nu een tijdje verder, en icons worden nu ook onder het nieuws gebruikt. Een veel algemenere toegangsplek dus. Met het samengaan van de profielen denk ik dat de situatie wellicht anders is.
Dat was inderdaad de consensus en daar hadden we ook al knopen over gehakt, maar dat werd toen overruled door HQ.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:25:
We zijn nu een tijdje verder, en icons worden nu ook onder het nieuws gebruikt. Een veel algemenere toegangsplek dus. Met het samengaan van de profielen denk ik dat de situatie wellicht anders is.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Gulfstream G650
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Waar kijk jij je reclames? Op de Nederlandse tv iig niet.Raven schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 14:39:
Je weet dat de gemiddelde shampoo-reclame net zoveel laat zien?
-
Bij sommige bedrijven zal het tonen van een Ajax / Feyenoord-logo (doorstrepen naar wens) eerder reden van ontslag zijn dan een borst. En iedere uiting van religie is nog meer aanstootgevend (tenminste voor de andere religies). Dus dan ook verbieden?
Edit: dan zou ik eerder 'gewoon' de logo's weghalen van de FP.
[ Voor 8% gewijzigd door F_J_K op 10-06-2014 15:24 . Reden: ? op het eind, was niet bedoeld als direct voorstel.. ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Voorbeeldje uit 2002 YouTube: Pub gel douche Fa 2002MuddyMagical schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:18:
[...]
Waar kijk jij je reclames? Op de Nederlandse tv iig niet.
-->MuddyMagical schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:18:
[...]
Waar kijk jij je reclames? Op de Nederlandse tv iig niet.
F_J_K schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:22:
MuddyMagical: ik moet dan meteen denken aan de Fa-reclames. In de jaren 80 a 90 interessant voor de nu dertigers
With ^ en ^^.Humma Kavula schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 15:22:
[...]
Voorbeeldje uit 2002 YouTube: Pub gel douche Fa 2002
[ Voor 50% gewijzigd door Raven op 10-06-2014 15:33 ]
Oscar Wilde
Een paar jaar geleden had ik ook een icon (60px dus) met wat bloot (kerstding, stelde weinig voor), daar is toen gelijk een topic over gemaakt zonder dat mij ook maar iets is gezegd. Nu ben ik totaal niet moeilijk met dit soort dingen en ik heb 'em ook verwijderd toen ik ontdekte dat meerdere mensen zich eraan stoorden, maar het is jammer dat niemand mij eerst een DM heeft gestuurd met de vraag of ik een andere icon kon plaatsen, want dan was al dat gezeik niet nodig geweest..
Ik vind het huidige beleid prima. Dat de usericons nu een prominentere rol op de FP hebben gekregen, betekent niet meteen dat het beleid niet meer goed is. Consequent moet het dan natuurlijk wel zijn.
Er zijn eigenlijk 3 opties.
• Alles houden zoals het is
• Beleid omtrent naakt aanscherpen
• Best of both worlds en censuur opties maken
Censuur kan natuurlijk op heel veel manieren.
Het meest makkelijke lijkt mij dat het vinkje 'Verberg usericons' ook werkt op de FP.
Mensen die deze content dan niet willen zien, kunnen het op een simpele en consequente manier uitschakelen.
Soit, het stoort me dus niet - ik vraag me alleen af wat de beweegreden is om zulks hier te gaan doen.
Maak daar maar 2 opties van, er is nu al voor veel niet-essentiële dingen te weinig devtijd beschikbaarPromWarMachine schreef op dinsdag 10 juni 2014 @ 16:19:
Hij is slechts een voorbeeld dat nu aangehaald wordt.. Je kunt moeilijk iedereen met borsten in hun icoon een verzoek tot discussie gaan sturen.
Ik vind het huidige beleid prima. Dat de usericons nu een prominentere rol op de FP hebben gekregen, betekent niet meteen dat het beleid niet meer goed is. Consequent moet het dan natuurlijk wel zijn.
Er zijn eigenlijk 3 opties.
• Alles houden zoals het is
• Beleid omtrent naakt aanscherpen
• Best of both worlds en censuur opties maken
Censuur kan natuurlijk op heel veel manieren.
Het meest makkelijke lijkt mij dat het vinkje 'Verberg usericons' ook werkt op de FP.
Mensen die deze content dan niet willen zien, kunnen het op een simpele en consequente manier uitschakelen.
Oscar Wilde
En, zijn ze 100% natuurlijk?Verwijderd schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 00:17:
Het is niet dat je topic niet gezien is, maar er wordt achter de schermen even bediscussieerd of ze 100% natuurlijk zijn nagegaan hoe en wat precies wat betreft grenzen aan de policy en dergelijke
Ben nu toch nieuwsgierig wat die discussie heeft opgeleverd, over de policy bedoel ik dan
edit: Is het al weer zo lang geleden?
[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 07-04-2015 21:18 ]
Oscar Wilde