Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

"securityError: Error #2048"

Pagina: 1
Acties:
  • 306 views

• Titan_Fox
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-12-2023
Hallo,

steevast als ik in bij embedded video op de grote "play"-knop midden in het venster klik, krijg ik de melding "Error - "securityError: Error #2048".

Als ik vervolgens op het kleine "play"-knopje klik onder in de balk, speelt de video probleemloos af. Hoe kan dat ?

Ik gebruik Windows 7 (x64) SP1 met alle updates en patches. Browser is Firefox v23.0.1 en alle add-ons en plugins (die paar die ik heb) zijn up to date.

Bedankt alvast !
Ruud

• Titan_Fox
O ja, de video blijft vervolgens in "repeat-modus" doorspelen. Waarom dat gebeurd snap ik ook niet. Kunnen jullie daar ook naar kijken ? Bedankt !

Verwijderd

Als eerste: Gebruik de 'wijzig' knop in je bericht om dingen toe te voegen. Dubbel posten is NIET toegestaan (lijkt wel of je tegen jezelf praat).

Misschien handig voor de troubleshooters:
-Is het een nieuw probleem?
-Heb je het met alle browsers?
-Heb je het met alle video's?
-Heb je alle invoeg toepassingen verwijderd en de browser gereset getest?

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Titan_Fox schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:02:
Hallo,

steevast als ik in bij embedded video op de grote "play"-knop midden in het venster klik, krijg ik de melding "Error - "securityError: Error #2048".

Als ik vervolgens op het kleine "play"-knopje klik onder in de balk, speelt de video probleemloos af. Hoe kan dat ?

Ik gebruik Windows 7 (x64) SP1 met alle updates en patches. Browser is Firefox v23.0.1 en alle add-ons en plugins (die paar die ik heb) zijn up to date.

Bedankt alvast !
Ruud
Heb je de topics over deze vaak voorkomende fout al gelezen? ;)

Hint: Zet Adblock+ eens uit.

[ Voor 75% gewijzigd door Raven op 18-08-2013 11:09 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Titan_Fox
Het probleem is ontstaan sinds jullie een andere site gebruiken om video's te embedden. Vroeger ging dat via Youtube, nu gaat dat via de zogeheten "StreamOne Player" die weliswaar op Adobe Flash baseert, maar een andere site als bron gebruikt. Sindsdien zijn de problemen ontstaan.

Ik heb het alleen met video's die via deze nieuwe player worden afgespeeld. Bij Youtube en Vimeo e.d. heb ik geen enkel probleem. Het ligt dus niet aan Adobe Flash, Firefox of de plugins die ik gebruik. Hier ga ik verder ook niet mee zitten rommelen omdat het vroeger altijd heeft gewerkt.

• Dirk
  • Laatst online: 11:22

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
#2048 wordt eigenlijk altijd veroorzaakt door adblockers. Lees Video FAQ: 1e hulp bij problemen met afspelen van video's ook eens door.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12:13

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zie ook Video error 2048 voor een grotere discussie.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Titan_Fox
Dirk schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:51:
#2048 wordt eigenlijk altijd veroorzaakt door adblockers. Lees Video FAQ: 1e hulp bij problemen met afspelen van video's ook eens door.
Waar het dus op neerkomt is dat adverteerders foutmeldingen gaan verzinnen om het gebruik van adblockers te voorkomen.

Blijft evengoed stom dat ik met embedded content van Youtube geen enkel probleem heb met foutmeldingen, maar wel zodra sites deze "StreamOne Player" gebruiken.

Gelukkig is de melding simpelweg te omzeilen door alsnog onder op "play" te klikken, maar ik vroeg me enkel af waardoor die melding ontstond. Evengoed bedankt voor al jullie info.

Adblocker en Disconnect.me blijven gewoon geactiveerd zodat ik me kan wapenen tegen al die troep die adverteerders op mijn computer willen weergeven en zelfs opslaan.

Vriendelijke groet,
Ruud

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Je weet dat je met het draaien van een Adblocker de voorwaarden/regels van Tweakers.net overtreed? ;)

http://tweakers.net/voorwaarden
geen gebruik maken van adblockers of op andere wijze reclame-uitingen weren, anders dan de optie die Tweakers.net het Lid biedt indien hij een betaald abonnement heeft afgesloten.

[ Voor 52% gewijzigd door Raven op 18-08-2013 22:16 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:39

crisp

Devver

Pixelated

Video error 2048 dus

en de discussie over het recht om adbockers te gebruiken mag je bewaren voor andere plekken dan Lieve Devvers :)

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.