Wat een geweldige serie is dit...
Net klaar met seizoen 3, kom maar op
nevermindjannes_beterams schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:08:
Wat een geweldige serie is dit...
[ Voor 14% gewijzigd door calsonic op 28-07-2016 11:12 ]
Winst = Papie = ZeroT0ne
Volgens mij de hele probleem is dat Mickey nooit van zijn fouten leert. De hele gedoe is door zijn fouten. Het blijft onvoorspelbaar en erg leuke serie.pica schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:15:
Ik vind het ook nog steeds een leuke serie maar ik vind Mickey nou wel wat storend te vinden hoor.
Leer van je fouten vent.
|- Rotterdam -|
Waarschijnlijk rond eind juni, begin juli net als de overige seizoenen. Ze zijn nu op de helft van de opnames volgens mij.lennox-06 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:39:
weet iemand wanneer het nieuwe seizoen begint ?
is everything cool?
is everything cool?
[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 18-06-2017 02:14 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Lili Simmons idd, geen geweldig actrice maar wel lekker leuk om naar te kijkensdk1985 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 02:14:
Heej dat is het nichtje van Proctor (Banshee).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Yep, Lili Simmons inderdaad. Mooie vrouw! Had ook kleine rol in Westworld.sdk1985 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 02:14:
Heej dat is het nichtje van Proctor (Banshee).
is everything cool?
Zeer zeker zin inFREAKJAM schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:54:
En daar is dan eindelijk de trailer voor seizoen 5. Zin in!![]()
[video]
Vind dit een leuke serie om te kijken, maar vind het nou weer niet zo goed voor een 2 of meer keer kijken, hahacalsonic schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:53:
[...]
Zeer zeker zin in![]()
Toevallig afgelopen paar weken (voor de 2e keer) de eerste 4 seizoenen gekeken dus zit er alweer helemaal in
Zat er zelf wel weer aan te denken, je ziet zoveel andere dingen voordat er weer een nieuw seizoen isThe_Scarabial schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:42:
[...]
Vind dit een leuke serie om te kijken, maar vind het nou weer niet zo goed voor een 2 of meer keer kijken, haha
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Kijk het einde van de trailer van een paar posts terug zou ik zeggenlennox-06 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:42:
wanneer begint het precies ? (1e aflevering?)
is everything cool?
Helaas pas 6 Augustus dus nog 4 weken te gaanlennox-06 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:42:
wanneer begint het precies ? (1e aflevering?)
Ray's moeilijke leven continues!FREAKJAM schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:54:
En daar is dan eindelijk de trailer voor seizoen 5. Zin in!![]()
[video]
[ Voor 12% gewijzigd door rimave op 08-08-2017 07:39 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Ze is denk ik na de laatste aflevering dood gegaan. Je ziet volgens mij flashbacks naar een periode tussen de laatste aflevering van laatste seizoen en het heden, eerste aflevering nieuwe seizoen.rimave schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 07:39:
Soms zit er veel te lang tussen seizoenen bij series. Je hebt dan wel de 'previously on..' intro, maar ik kan met niet herinneren datspoiler:?Abby in de vorige aflevering dood ging
Maar wel fijn dat het weer op de buis is.
Ik dacht precies hetzelfde, het ligt dus niet alleen aan mij.rimave schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 07:39:
Soms zit er veel te lang tussen seizoenen bij series. Je hebt dan wel de 'previously on..' intro, maar ik kan met niet herinneren datspoiler:?Abby in de vorige aflevering dood ging
Maar wel fijn dat het weer op de buis is.
[ Voor 68% gewijzigd door Farabi op 13-08-2017 01:02 ]
Nee ze gaat daadwerkelijk tussen seizoen 4 en 5 in dood want wat we nu te zien krijgen zijn flashbackslennox-06 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:41:
abby ging niet in S04 dood, maar in S05.
Waarom wordt een vaste waarde als abby eruit gehaald? Het lijkt er op dat dit het laatste seizoen gaat worden. Abby zal nog wel draaien in S05 in herinneringen van ray.
Er is geen aflevering tussen 4 en 5. Ze gaat daarom in s05e01 dood.calsonic schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:50:
[...]
Nee ze gaat daadwerkelijk tussen seizoen 4 en 5 in dood want wat we nu te zien krijgen zijn flashbacks
Serieus?lennox-06 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:53:
[...]
Er is geen aflevering tussen 4 en 5. Ze gaat daarom in s05e01 dood.
[ Voor 91% gewijzigd door FREAKJAM op 14-08-2017 23:12 ]
is everything cool?
[ Voor 33% gewijzigd door frickY op 20-08-2017 23:37 ]
[ Voor 17% gewijzigd door calsonic op 05-09-2017 17:42 ]
Het was labour day weekend (vrij/feestdag) voor de Amerikanen daarom geen Ray Donovan deze week.calsonic schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:30:
Vreemd dat aflevering 5 zondag niet is uigezonden
[ Voor 14% gewijzigd door The_Scarabial op 19-09-2017 21:59 ]
Dit is wel een actueel probleem in de VS btw (google: "opioid crisis")Robsta86 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:30:
Ook jammer dat Avi veranderd is van een stoere kerel naar zo'n zielig persoon.
[ Voor 7% gewijzigd door T0ny op 04-10-2017 12:35 ]
Ben ook wel klaar met die flashbacks en bovendien helemaal niet treurig om het overlijden van Abby. Vond het maar een zeur.Timminator schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:00:
Ik hoop wel dat met deze aflevering de flashbacks klaar zijn. Ben er nu wel klaar mee. Over naar de orde van de dag. Bunchy die zijn geld gaat zoeken. Daryll en Mickey met hun probleempje wat waarschijnlijk Ray weer tot actie moet brengen. Ray met zijn zwangere vriendin (is ze niet zwanger van Ray i.p.v. die film pipo?)
Idem, zo kan kan ik ook een nieuw seizoen vullen, lijkt een beetje op een soap zo met dat doodgaan, ik weet het nu wel. Overigens is zij niet de enige vrouw die dood gaat in een serie, kijkt iemand Blue Bloods? Als het maar geen trend wordt.Timminator schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:00:
Ik hoop wel dat met deze aflevering de flashbacks klaar zijn. Ben er nu wel klaar mee.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock
Tuurlijk anders hadden ze season 6 voor 2018 niet staanThe_Scarabial schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:43:
Gaaf seizoen weer! Denk dat Ray de val wel gaat overleven.
[ Voor 5% gewijzigd door calsonic op 26-08-2018 08:35 ]
huh ? wordt toch 28 oktober uitgezonden ?Timminator schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:36:
Afl. 1 is al te vinden, tenminste Sonarr had hem te pakken bij mij.
Ik vond het een fijne start van het nieuwe seizoen. Veel zin in het vervolg.
Alleen 1 verhaallijn in de preview op het eind van de aflevering heb ik mijn twijfels over.
[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 05-11-2018 10:51 ]
Uit een comment gevist op Reddit:Hamazaki schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:50:
aflevering 1 gekeken, vraagje:
waarom is het een probleem dat ray in staten island is afgeleverd door de agent ? oke, hij heeft de wet overtreden zo ver ik begreep, maar is dat 120.000 waardig ? mis ik iets? waarom is onderzoekt de journaliste dit ?
Het is mij ook niet helemaal duidelijk, maar het is blijkbaar voor meer mensen onduidelijk.No but the arrest was made in Manhattan and in NYC the boro you are arrested in is where you are processed and housed. So bringing him out of Manhattan to SI which is a good 25-30 minute drive from where they were would be extremely unorthodox but not illegal. As someone who works in Law Enforcement in NYC that whole sequence of events made no sense what so ever. His excuse of wanting to save time to get home makes no sense. A single drug arrest like he had...let alone a second arrest at the same time would take hours and hours and hours to process....I'm talking up to and past 10-12 hours! Loads of paper work. So he was gonna be late no matter what. And showing up with prisoners unannounced in a different boro then the one you work in would raise a lot of red flags and questions. Also..before he jumps into the river you seem him remove his gun belt and throw into the front seat. Yet somehow when he is fighting with Ray he still has his baton on his hip?? Ummm...batons are attached to your gun belt. Overall its a completely nonsensical series of events...but the writers are banking on majority of viewers not being familiar with the area and common police procedure within in it. I'm betting they either had none or an extremely shitty local police consultant for this script.
is everything cool?
ok, als ik niet de enige ben is het goedFREAKJAM schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:26:
[...]
Uit een comment gevist op Reddit:
[...]
Het is mij ook niet helemaal duidelijk, maar het is blijkbaar voor meer mensen onduidelijk.
Ik. Blijf het een prima serie vinden.Hamazaki schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:22:
wie volgt het nog ?![]()
nog 1 aflevering te gaan. wat vonden jullie van dit seizoen ? het lijkt wel of het de laatste is, maar er is niks erover gezegd als het goed is ?
[ Voor 11% gewijzigd door Pannekoek81 op 08-01-2019 19:10 ]
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
[ Voor 34% gewijzigd door The_Scarabial op 11-01-2019 22:42 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 17-01-2019 09:36 ]
Knul is een ontzettende pannenkoek. Smitty.Hamazaki schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:20:
ben ik de enige die de schoonzoon van ray irritant vind ?
Hamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:35:
het begint weer dit weekend, wie kijkt er naar uit?
Altijd goed. Krijg bij de series die ik volg automatisch een reminderHamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:05:
[...]
ik dacht ff weer dit topic opwarmen, voor de mensen die het nog niet wisten
Nee hoor! Ik vind het echt weer een super seizoen, blijft voor mij serie die in m;n top 3 staat van beste series ooit...Hamazaki schreef op woensdag 8 januari 2020 @ 13:16:
https://www.distractify.c...e-last-season-ray-donovan
ik zie dat de interesse hier ook ingekakt is
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
ziggo zo te zien:Naboo schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:43:
Vraagje, ik heb alleen de seizoenen kunnen zien die op Netflix stonden, en daar komt de serie blijkbaar niet meer terug. Is de serie elders, wel legaal, te bekijken in Nederland? Want ik mis deze serie toch echt wel.
[ Voor 27% gewijzigd door Farabi op 13-01-2020 13:34 ]
Thanks. Netflix liep tot seizoen 4 volgens mij. Dus mis ik nog 5 en 6.Hamazaki schreef op maandag 13 januari 2020 @ 13:33:
[...]
ziggo zo te zien:
https://www.ziggogo.tv/nl...faith-hope-love-luck.html
Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find
ah, staan deze daar niet op? dan gaat het legaal niet meer lukken helaas.Naboo schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:19:
[...]
Thanks. Netflix liep tot seizoen 4 volgens mij. Dus mis ik nog 5 en 6.
ik zou maar niet te hard roepen:vandermark schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:05:
Zo... einde van een Ray Donovan tijdperk...
Wat--Een--Top--Serie.... Zeer sterk laatste seizoen ook waarin ze voor het eerst mbv flashbacks allerlei lijnen uit de jeugd verbinden met de actualiteit... erg goed gedaan.
Dit is echt een serie die ik ga missen
Ik hoop het!Hamazaki schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 23:30:
[...]
ik zou maar niet te hard roepen:
https://tvline.com/2020/0...ed-or-cancelled-showtime/
https://www.bustle.com/p/...e-the-shows-last-21097623
er komt sowieso een nieuw seizoen denk ik. want het was een open einde. bijv het stukje met terry op empire building?
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Ja die geruchten gingen al even idd. Tof dat het nu bevestigd is! Ben benieuwdGreatsword schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:08:
Wist niet eens dat er een Ray Donovan topic was, zat meestal in het TV serie topic van het desbetreffende jaar
Om de zoveel tijd google ik weer even op Ray Donovan om te kijken of er toch nog iets van een nieuw seizoen komt, want dat "einde" voelde zo slecht aan.
Eindelijk goed nieuws! @Coenen @xoniq @Donstil
Ray Donovan Lives! Showtime Orders 'Feature-Length Film'
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
[ Voor 8% gewijzigd door Moby op 24-11-2021 16:32 ]
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq