ja S3 begint goed, Mick gaat weer op de oude voet verder
Bunchy als 'manager'
Bunchy gaat natuurlijk enorm voor de gek gehouden worden door die Mexicaanse. Arm jong.
S3 vind ik zeer sterk beginnen. Heel veel lijnen die interessant lijken en waar ik zeer benieuwd naar ben hoe dat gaat lopen.
Ray met die nieuwe klanten. Mickey zijn zaakjes. Bunchy en die Mexicanen. Die pastor. Die hond. Gevangenis. Ray en zijn (ex?) assistenten.
S3 vind ik zeer sterk beginnen. Heel veel lijnen die interessant lijken en waar ik zeer benieuwd naar ben hoe dat gaat lopen.
Ray met die nieuwe klanten. Mickey zijn zaakjes. Bunchy en die Mexicanen. Die pastor. Die hond. Gevangenis. Ray en zijn (ex?) assistenten.
Conor was ook heerlijk bezig in de laatste aflevering
PSN: Edgyi-
''aint cost me a fucking thing''pica schreef op maandag 27 juli 2015 @ 22:01:
Prachtige episode weer, vooral de laatste scene, heel krachtig.
ben benieuwd hoe dit verder gaat.. heb t idee dat hij zijn ziel nu aan de duivel verkocht heeft ofzo..
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
Ja, geweldige aflevering! Op een gegeven moment leek een beetje op komedie. Toen Bunchy met uploaden van de foto bezig was. Gewoon hilarisch.
Iedere aflevering tot nu toe behoudt zeer hoge niveau, vind ik.
Iedere aflevering tot nu toe behoudt zeer hoge niveau, vind ik.
geweldig weer idd, soms net komedie
Wel benieuwd wat Terry nu gaat doen.
Anoniem: 16328
Er moet soms wel even wat meer gekkigheid in. In seizoen 1 had je die trippende FBI agent. In seizoen 2 had je die pratende dieren met Mick. Wat ik trouwens erg hilarisch vond in seizoen 2 was dat die dikzak door die FBI agent van de trap af was geschoten en vervolgens op een onschuldige omstander viel
.
Goede aflevering weer
mag alleen wat meer tempo in ipv ''wat zijn we toch zielig''
PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W
De laatste was weer lekker, vooral toen hij die vent 2 keer een bitchslap gaf, en die kop van Katie Holmes erbij
Anoniem: 26445
Conor handelt problemen af zoals zijn vader. Eerst vriendelijk vragen en daarna nog eens vragen met een honkbalknuppel
Gisteren weer een ep gekeken. Blijft voor mij toch wel 1 van de leukere series die ik volg. Gewoon simpel vermaak. Terry is ook lekker op dreef
. Conor heeft wat anders gevonden dan een matras.
Maar Conor keek niet blij. Toch van de mannenliefde?Pannekoek81 schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 13:44:
Gisteren weer een ep gekeken. Blijft voor mij toch wel 1 van de leukere series die ik volg. Gewoon simpel vermaak. Terry is ook lekker op dreef. Conor heeft wat anders gevonden dan een matras.
Deze laatste aflevering was toch wel behoorlijk legendarisch, je wist dat er iets ging gebeuren maar tot het einde bleef het spannend wat en met wie...
Wat mij betreft is het qua sfeer de enige serie die in de buurt komt van BB.
Goede review: http://collider.com/ray-d...-firing-on-all-cylinders/
Wat mij betreft is het qua sfeer de enige serie die in de buurt komt van BB.
Goede review: http://collider.com/ray-d...-firing-on-all-cylinders/
Prachtige aflevering inderdaad gisteren! Ik de hele tijd denken dat ze die priester aan het begraven waren bleek het toch die ander te zijn. Loyaliteit van Avi aan Ray is ook mooi om te zien.
Mejor así
Na elke aflevering wil ik iedereen vertellen deze serie te gaan volgen, maar de laatste aflevering pande de kroon. Wát een goede aflevering! Een graf graven en letterlijk drie keer van mening wijzigen over wie er in zou liggen.
Ondanks dat seizoen 3 duidelijk minder spectaculair is, blijft de kwaliteit van heel hoog niveau en is en blijft Ray zelf een baas!
Ondanks dat seizoen 3 duidelijk minder spectaculair is, blijft de kwaliteit van heel hoog niveau en is en blijft Ray zelf een baas!
|- Rotterdam -|
Dat is Ed Cochran, voormalig hoge baas van de FBI. Heeft ergens in seizoen twee gespeeld en moest door Ray opstappen, blijkbaar heeft hij nu een kantoorbaan gekregen.Anoniem: 16328 schreef op maandag 07 september 2015 @ 13:17:
Wie is die man in het laatste shot? Is hij ex-politie/FBI ofzo?
Mooie aflevering weer. Bruiloft gaf veel voldoening, blij dat ze Bunch wat volwassener maken, was echt blij voor hem. Zeldzaam dat een serie bij mij zulke binding met de karakters heeft.
Ray Donovan is inderdaad een zwaar ondergewaardeerde serie. Ik noem hem in een adem met Boardwalk Empire en Breaking Bad.
Helemaal mee eens. Kijk al sinds het begin en ben verrast dat dit topic nog maar 5 pagina's lang is.
Winst = Papie = ZeroT0ne
Ik ga deze ook volgen. Trailer ziet er goed uit. Kwaliteit is niet omlaag gegaan per seizoen/aflevering?
Ik heb me geen enkel moment verveeld bij de afleveringen.Ari Gold schreef op woensdag 09 september 2015 @ 18:25:
Ik ga deze ook volgen. Trailer ziet er goed uit. Kwaliteit is niet omlaag gegaan per seizoen/aflevering?
Hij is inderdaad vermakelijk. Ben nu bij aflevering 9 van S01.
Doet me een beetje denken aan The Sopranos, maar dat is meer in het beeld van die moeders.
Zitten ook best veel leuke stukjes in. Als Mickey vraagt aan de dame die hij bij de Spa ontmoet of ze kan twerken.
Doet me een beetje denken aan The Sopranos, maar dat is meer in het beeld van die moeders.
Zitten ook best veel leuke stukjes in. Als Mickey vraagt aan de dame die hij bij de Spa ontmoet of ze kan twerken.
Het einde van seizoen 3 voorspelt een aardige shit storm in seizoen 4
Was dit het einde van seizoen 3? Bagger, dat is me helemaal niet opgevallen...
To dare is to do
Er komen nog 2 afleveringen...Slaapje schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 07:30:
Was dit het einde van seizoen 3? Bagger, dat is me helemaal niet opgevallen...
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 256GB | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x LG 27UD59-B | 1x LG UltraGear 27GL850
Gelukkig wel ja. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat met die pook.
Anoniem: 639074
Cochran mag wel uitkijken dat die pook niet nóg een keer gebruikt gaat worden, hij is slimmer dan goed voor hem is en het lijkt er op dat niemand hem echt gaat missen.Coenen schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 08:04:
Gelukkig wel ja. Ik ben benieuwd hoe dat verder gaat met die pook.
Het wordt wel boeiend zo, topvermaak deze serie.
Ben weer bij, maar het blijft gewoon een leuke serie om te kijken.
Ik vind dat deze serie ook aardig ondergewaardeerd is. Sterke cast (vooral Liev Schreiber en Jon Voight die trouwens een Golden Globe heeft gewonnen voor zijn rol) en zeer vermakelijk gehalte, elke aflevering weer. Ik ervaar hetzelfde als wat pica hier eerder zei, ik vind het ook tof dat de schrijvers Bunch wat volwassener hebben gemaakt. Conor krijgt wel wat weinig aandacht in s3 vind ik, maar gelukkig gebeurt er genoeg.
[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 18-09-2015 00:10 ]
is everything cool?
Het was weer een goede aflevering. Ik was even bang dat ze Avi te pakken zouden krijgen met dat lijk.
De pook is weer terug bij de eigenaar.
Dat is ook wat ik verwacht had. Dat ze gewoon daar zouden gaan posten om te kijken wie er op zou komen dagen.Coenen schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 08:05:
Het was weer een goede aflevering. Ik was even bang dat ze Avi te pakken zouden krijgen met dat lijk.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
Haha mooi weer. Ray kwam er ff net tussenuit
, ben benieuwd naar de seasonfinale volgende week.
Hij heeft eigenlijk een aardje naar zijn vaartje: die piept ook altijd overal tussenuit.
Wat er is gebeurd tussen Abby en Terry zag ik trouwens van mijlenver al aankomen. (Ik dacht het 2 afleveringen geleden in ieder geval al). Ben benieuwd of dat ook nog een staartje krijgt. Ben ook erg benieuwd naar de final, maar vind het nu alweer jammer dat we dan weer zo lang moeten wachten op het volgende seizoen.
Het duurt niet lang meer denk ik eerdat een hoofdrolspeler het loodje legt.
Het duurt niet lang meer denk ik eerdat een hoofdrolspeler het loodje legt.
[ Voor 11% gewijzigd door FREAKJAM op 23-09-2015 09:52 ]
is everything cool?
Ja door de manier van filmen zag je dat wel aankomen ja. Toch vondt ik het niet erg overtuigend overkomen.FREAKJAM schreef op woensdag 23 september 2015 @ 09:52:
Wat er is gebeurd tussen Abby en Terry zag ik trouwens van mijlenver al aankomen. (Ik dacht het 2 afleveringen geleden in ieder geval al). Ben benieuwd of dat ook nog een staartje krijgt.
“Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.”
potverdikke wat een season afsluiter. ./applause
Idd. Gebeurde een hoop alsnog om dit seizoen te sluiten. Maar ook genoeg voor het volgende seizoen. Man man. Nu weer tijdje wachten...T-Forever schreef op maandag 28 september 2015 @ 20:13:
potverdikke wat een season afsluiter. ./applause
Ja gebeurde weer genoeg, ook genoeg voor een volgend seizoen, veel open einden.
Ik ben nu eind vorige week begonnen met deze serie, echt geweldig. Ik heb net aflevering 7, seizoen 2 gezien en dit was een van de leukste/beste afleveringen van een serie die ik de afgelopen tijd heb gezien. Als ik IMDb een beetje bekijk wordt seizoen 3 nog beter dan de vorige 2?
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ik vind seizoen er echt met kop en schouders bovenuit steken en dat vind ik op zijn minst gezegd bijzonder. Meestal zijn de eerste seizoenen de beste. Jammer dat het nu weer een tijd wachten Is op het volgende seizoen.
To dare is to do
Op naar het volgende seizoen, een waardige finale. Ik heb dit seizoen weer genoten.
Waar nam die priester Ray nou naar toe aan het einde? Of is daar helemaal niet over gehint, en moeten we het maar afwachten het volgende seizoen?
Heftige finale met veel wisselende emoties. Heb genoten. Ook momenten gelachen met Bunchie, toen zijn vrouw hem wakker maakte en hem mariquita noemde, hij zo Did you just call me Margarita? Geweldige humor haha
Mejor así
Zoals het gefilmd werd leek het mij dat het niet in LA was in ieder geval, of lag dat tehuis zo ver buiten LA?mrwolf schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:31:
Ik mag hopen naar het ziekenhuis, anders wordt seizoen 4 een korte
[ Voor 6% gewijzigd door Woy op 29-09-2015 08:42 ]
Denk inderdaad naar het ziekenhuis (is wel LAWoy schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:39:
[...]
Zoals het gefilmd werd leek het mij dat het niet in LA was in ieder geval, of lag dat tehuis zo ver buiten LA?
Vond het wel grappig dat Bunchy een opmerking maakte welke paps ook zou maken "I didn't know Mexicans liked hiking" waarbij hij voorheen echt stuk stiller was.
Hoopte nog wel iets van Paige te zien maar helaas, benieuwd of zij nog wel terug komt in S4.
Meer mensen waar deze op viel trouwens? Toen Ray zei "he did the right thing" even terug gespoeld en viel dit direct op

edit: ah, zie nu de "m", dacht dat er suicide moest staan
[ Voor 6% gewijzigd door Famous op 30-09-2015 23:46 ]
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Heb ook genoten! Jon Voigt speelt toch wel geniaal hoor.
Ook de moord van de vrouwelijke baas van de Minassians was gaaf en verrassend.
Ben ik overigens de enige die dacht/denkt dat Ray dit niet overleeft?
Edit: wist niet dat er een volgend seizoen komt!
Ook de moord van de vrouwelijke baas van de Minassians was gaaf en verrassend.
Ben ik overigens de enige die dacht/denkt dat Ray dit niet overleeft?
Edit: wist niet dat er een volgend seizoen komt!
[ Voor 12% gewijzigd door npolm op 02-10-2015 14:43 ]
|- Rotterdam -|
Nou dan zou het wel een kaal volgend seizoen worden, zonder Ray.
Maar erg goed weer allemaal ja. Nou weer wachten he.

Maar erg goed weer allemaal ja. Nou weer wachten he.
Goede finale. Veel vraagtekens nu natuurlijk:
- Micky naar Nevada
- Waar gaat Bridget heen?
- Waar brengt de priester Ray naar toe.
[ Voor 4% gewijzigd door FREAKJAM op 03-10-2015 13:25 ]
is everything cool?
Volgens mij begon de aftiteling vlak nadat er een bordje "Mountain St." in beeld kwam. Kan me de skyline die in beeld was helaas niet meer goed voor de geest halen. Vanavond eens terug kijkenWoy schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 08:27:
Waar nam die priester Ray nou naar toe aan het einde? Of is daar helemaal niet over gehint, en moeten we het maar afwachten het volgende seizoen?
Ik loop wat achter en heb gisteren pas de laatste aflevering gezien. Wat blijft het toch ook een meesterlijke serie! Er zijn niet veel die hier aan kunnen tippen. Het heeft wel wat van The Sopranos.
WTF?! Jon Voigt is de pa van Angelina Jolie?
[ Voor 12% gewijzigd door rimave op 08-12-2015 15:43 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
Hij heeft zijn gezin in de steek gelaten toen Angelina slechts 1 jaar oud was. Dat is de reden dat ze een andere naam draagt. (ze draagt ook niet de naam van haar moeder).rimave schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 15:41:
Ik loop wat achter en heb gisteren pas de laatste aflevering gezien. Wat blijft het toch ook een meesterlijke serie! Er zijn niet veel die hier aan kunnen tippen. Het heeft wel wat van The Sopranos.
Jolie has had a lifelong dysfunctional relationship with her father, which began when Voight left the family when his daughter was less than a year old.[20] She has said that from then on their time together was sporadic and usually carried out in front of the press.[21] They reconciled when they appeared together in Lara Croft: Tomb Raider (2001), but their relationship again deteriorated.[8] Jolie petitioned the court to legally remove her surname "Voight" in favor of her middle name, which she had long used as a stage name; the name change was granted on September 12, 2002.[22] Voight then went public with their estrangement during an appearance on Access Hollywood, in which he claimed Jolie had "serious mental problems."[23] At that point, her mother and brother also broke off contact with Voight.[24] They did not speak for six-and-a-half years,[25] but began rebuilding their relationship in the wake of Bertrand's death from ovarian cancer on January 27, 2007,[24][26] before going public with their reconciliation three years later.[24]
[ Voor 50% gewijzigd door FREAKJAM op 08-12-2015 19:59 ]
is everything cool?
Yes, net aflevering 1 van Seizoen 4 binnen. Ik wist niet dat we al weer verder gingen.
Ik kan niet wachten.
Ik kan niet wachten.
Officieel ook pas volgende week (26 juni). Vorig jaar stond de eerste aflevering volgens mij ook een weekje eerder online. Ik kijk er ook naar uit, trailer was al awesomeCoenen schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:43:
Yes, net aflevering 1 van Seizoen 4 binnen. Ik wist niet dat we al weer verder gingen.
Ik kan niet wachten.
[ Voor 7% gewijzigd door FREAKJAM op 20-06-2016 13:16 ]
is everything cool?
Eerste aflevering was weer goed te doen, benieuwd naar alle shit die Ray + familie dit seizoen weer over hun heen gaan krijgen
wow thnx for the heads up, was het alweer vergeten, komende week maar weer eens kijken
Thanks voor dit berichtCoenen schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:43:
Ik kan niet wachten.
Ray had het zwaar.
Het gaat volgens mij weer een prachtig seizoen worden.
Volgens IMDB gisteravond weer begonnen
IMDB: Ray Donovan (TV Series 2013– ) - Episodes
Maar als ik het zo lees is het al bijna een week geleden dat aflevering 1 was....anyway fijn dat het weer begonnen is
IMDB: Ray Donovan (TV Series 2013– ) - Episodes
Maar als ik het zo lees is het al bijna een week geleden dat aflevering 1 was....anyway fijn dat het weer begonnen is
[ Voor 14% gewijzigd door calsonic op 12-07-2016 16:13 ]
Wat een geweldige serie is dit...
Net klaar met seizoen 3, kom maar op
nevermindjannes_beterams schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 14:08:
Wat een geweldige serie is dit...
[ Voor 14% gewijzigd door calsonic op 28-07-2016 11:12 ]
Al weer een aantal afleveringen van seizoen 4 bekeken en ik kan niet wachten tot de volgende aflevering. 1 van de beste series die ik heb gezien.
Mee eens, dit was al een topper maar dit seizoen kan mogelijk het beste seizoen worden tot nu toe. Vooral de dynamiek tussen de (vele) hoofdrolspelers vind ik ijzersterk. En Bunchy komt eindelijk een beetje uit z'n schulp.
En ik ben nog steeds verbaasd dat dit topic bijna inactief is
En ik ben nog steeds verbaasd dat dit topic bijna inactief is
Winst = Papie = ZeroT0ne
Dit is idd het beste seizoen tot nu toe!
Zou ook wel een paar backstory afleveringen willen zien van Lena en Avi.
Hoe Lena even die mobster koud maakte :-S
Zou ook wel een paar backstory afleveringen willen zien van Lena en Avi.
Hoe Lena even die mobster koud maakte :-S
Afgelopen weekend weer begonnen aan deze serie (via HBO), ben al bij aflevering 7.
Wat een geweldig seizoen al weer.
Wat een geweldig seizoen al weer.
Dit gaat weer mooi hoor, inmiddels ep9 gezien, serie blijft aardig onder de radar lijkt het wel. Hoor er weinig mensen over, maar blijft voor mij leuk om te kijken.
Ik vind het ook nog steeds een leuke serie maar ik vind Mickey nou wel wat storend te vinden hoor.
Leer van je fouten vent
.
Leer van je fouten vent
Volgens mij de hele probleem is dat Mickey nooit van zijn fouten leert. De hele gedoe is door zijn fouten. Het blijft onvoorspelbaar en erg leuke serie.pica schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 13:15:
Ik vind het ook nog steeds een leuke serie maar ik vind Mickey nou wel wat storend te vinden hoor.
Leer van je fouten vent.
Gister de 3 laatste afleveringen er doorheen gejaagd.
Voor mij nog steeds een top serie.
Wist niet dat Micky kon tafeltennissen, was al bang dat dat helemaal fout zou gaan.
Ik heb in een deuk gelegen om de scènes in Vegas met Mickey. Geweldig. Je denkt constant hij gaat zoals gewoonlijk het weer helemaal verkloten. En die kansen waren er ook. Trein naar Boston, Stripper, tafeltennis... En uiteindelijk doet hij het toch allemaal goed. Nu zal het wel op een andere manier fout gaan lopen daar niet van maar dat ligt dit keer eens niet aan Mickey...
Geweldige aflevering, grappig en super spannend. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat nu. Laatste scène leek mij een valstrik, die dame heeft denk ik niet gepraat, die Frank zegt dat waarschijnlijk om Ray uit de tent te lokken.
Geweldige aflevering, grappig en super spannend. Ik ben heel benieuwd hoe het verder gaat nu. Laatste scène leek mij een valstrik, die dame heeft denk ik niet gepraat, die Frank zegt dat waarschijnlijk om Ray uit de tent te lokken.
Eind goed, al goed. TOPserie!
|- Rotterdam -|
Op naar seizoen 5. Dit seizoen was weer prima.
Idd, vond de finale wel leuk, maar niet super.
Waarschijnlijk rond eind juni, begin juli net als de overige seizoenen. Ze zijn nu op de helft van de opnames volgens mij.lennox-06 schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 19:39:
weet iemand wanneer het nieuwe seizoen begint ?
is everything cool?
En daar is dan eindelijk de trailer voor seizoen 5. Zin in!
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fYwVPi13qd4]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=fYwVPi13qd4]
is everything cool?
Heej dat is het nichtje van Proctor (Banshee).
[ Voor 12% gewijzigd door sdk1985 op 18-06-2017 02:14 ]
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Lili Simmons idd, geen geweldig actrice maar wel lekker leuk om naar te kijkensdk1985 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 02:14:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Yep, Lili Simmons inderdaad. Mooie vrouw! Had ook kleine rol in Westworld.sdk1985 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 02:14:
is everything cool?
Zeer zeker zin inFREAKJAM schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:54:
En daar is dan eindelijk de trailer voor seizoen 5. Zin in!![]()
[video]
Toevallig afgelopen paar weken (voor de 2e keer) de eerste 4 seizoenen gekeken dus zit er alweer helemaal in
Vind dit een leuke serie om te kijken, maar vind het nou weer niet zo goed voor een 2 of meer keer kijken, hahacalsonic schreef op maandag 19 juni 2017 @ 10:53:
[...]
Zeer zeker zin in![]()
Toevallig afgelopen paar weken (voor de 2e keer) de eerste 4 seizoenen gekeken dus zit er alweer helemaal in
Zat er zelf wel weer aan te denken, je ziet zoveel andere dingen voordat er weer een nieuw seizoen isThe_Scarabial schreef op maandag 19 juni 2017 @ 19:42:
[...]
Vind dit een leuke serie om te kijken, maar vind het nou weer niet zo goed voor een 2 of meer keer kijken, haha
Maar er zijn ook zoveel nieuwe dingen die ik nog moet (wil) zien

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Kom maar op met het nieuwe seizoen, ik heb er weer zin in.
6 augustus volgens mijn SickBeard
Kijk het einde van de trailer van een paar posts terug zou ik zeggenlennox-06 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:42:
wanneer begint het precies ? (1e aflevering?)
is everything cool?
Helaas pas 6 Augustus dus nog 4 weken te gaanlennox-06 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 08:42:
wanneer begint het precies ? (1e aflevering?)
IMDB: "Ray Donovan" Episode #5.1 (TV Episode 2017)
Ray's moeilijke leven continues!FREAKJAM schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 15:54:
En daar is dan eindelijk de trailer voor seizoen 5. Zin in!![]()
[video]
En YEAH Susan Sarandon! Had nog niemand gezegd vlg mij.
Ik zag net dat er wat binnengekomen was. Vanavond maar eens kijken.
Soms zit er veel te lang tussen seizoenen bij series. Je hebt dan wel de 'previously on..' intro, maar ik kan met niet herinneren dat
Maar wel fijn dat het weer op de buis is.
spoiler:
?Abby in de vorige aflevering dood ging
Maar wel fijn dat het weer op de buis is.
[ Voor 12% gewijzigd door rimave op 08-08-2017 07:39 ]
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.