Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12:21
rimave schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 07:39:
Soms zit er veel te lang tussen seizoenen bij series. Je hebt dan wel de 'previously on..' intro, maar ik kan met niet herinneren dat
spoiler:
Abby in de vorige aflevering dood ging
?

Maar wel fijn dat het weer op de buis is. _/-\o_
Ze is denk ik na de laatste aflevering dood gegaan. Je ziet volgens mij flashbacks naar een periode tussen de laatste aflevering van laatste seizoen en het heden, eerste aflevering nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MENACExz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11:35
rimave schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 07:39:
Soms zit er veel te lang tussen seizoenen bij series. Je hebt dan wel de 'previously on..' intro, maar ik kan met niet herinneren dat
spoiler:
Abby in de vorige aflevering dood ging
?

Maar wel fijn dat het weer op de buis is. _/-\o_
Ik dacht precies hetzelfde, het ligt dus niet alleen aan mij.
Verder echt een top serie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
abby ging niet in S04 dood, maar in S05.

Waarom wordt een vaste waarde als abby eruit gehaald? Het lijkt er op dat dit het laatste seizoen gaat worden. Abby zal nog wel draaien in S05 in herinneringen van ray.

[ Voor 68% gewijzigd door Farabi op 13-08-2017 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
lennox-06 schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 22:41:
abby ging niet in S04 dood, maar in S05.

Waarom wordt een vaste waarde als abby eruit gehaald? Het lijkt er op dat dit het laatste seizoen gaat worden. Abby zal nog wel draaien in S05 in herinneringen van ray.
Nee ze gaat daadwerkelijk tussen seizoen 4 en 5 in dood want wat we nu te zien krijgen zijn flashbacks ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
calsonic schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:50:
[...]

Nee ze gaat daadwerkelijk tussen seizoen 4 en 5 in dood want wat we nu te zien krijgen zijn flashbacks ;)
Er is geen aflevering tussen 4 en 5. Ze gaat daarom in s05e01 dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
lennox-06 schreef op maandag 14 augustus 2017 @ 22:53:
[...]

Er is geen aflevering tussen 4 en 5. Ze gaat daarom in s05e01 dood.
Serieus? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-05 14:03

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Flashbacks inderdaad, hoewel het wel gedeeltijk logica is. Het was inmiddels al bekend dat ze borstkanker had, dus kans was aanwezig dat ze zou sterven.

[ Voor 91% gewijzigd door FREAKJAM op 14-08-2017 23:12 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-05 16:04
Lijkt een beetje het plot van het seizoen te zullen worden; hoe ging Abby dood.
Dat joch dat Bridget opzoekt heeft er mijn inziens iets mee te maken.

Ik ben niet zo enthousiast over de eerste aflevering. Veel te onduidelijk.

//Edit
Hoe erg e01 me tegen stond zo sterk vond ik e02.
Weer zin in

[ Voor 33% gewijzigd door frickY op 20-08-2017 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Vreemd dat aflevering 5 zondag niet is uigezonden :?

[ Voor 17% gewijzigd door calsonic op 05-09-2017 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zargo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-05 23:07
calsonic schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 16:30:
Vreemd dat aflevering 5 zondag niet is uigezonden :?
Het was labour day weekend (vrij/feestdag) voor de Amerikanen daarom geen Ray Donovan deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10-2024
In seizoen 4 was het toch al duidelijk dat Abby last had van kanker? Is waarschijnlijk teruggekomen of ze heeft verzwegen hoe ernstig het was (de Donovan's zijn nogal eigenwijs!).
Fijn dat Avi weer terug was in de laatste aflevering, werd allemaal een beetje te braaf :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 27-05 22:36

The_Scarabial

MTB for life!

Ben ook weer begonnen, nu net S03 gezien, ff een klein schaartje in je chest ontvangen :X, verder wel weer mooi. Einde van S02 was ook mooi met de donovans die ff weer een feestje laten ontsporen, haha

oja en bunchy gaat ook weer mooi op de kneuzen tour 8)7 in s5e04.

[ Voor 14% gewijzigd door The_Scarabial op 19-09-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
het is hier niet zo actief meer als het eerst was. ik denk dat we langzamerhand ook naar de dood van ray gaan samen met abby...

ik gok dat we nog 1 seizoen krijgen hierna of misschien is dit wel de laatste..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nshdz
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 27-05 06:15
Hier geeft David Hollander antwoord op een aantal vragen:
http://tvline.com/2017/08...lcomson-abby-dies-cancer/

Below, showrunner David Hollander reveals when and why he decided to kill off his leading lady, and sheds light on how this season’s twisty timeline will ensure Malcomson — and Abby — get the sendoff they both richly deserve.

TVLINE | When did you decide that Abby would die?
Between Seasons 4 and 5.

TVLINE | Why did you decide to kill her off?
It was a narrative decision. It was about finding the best story to tell to get deeper into the character of Ray. And I thought it would give the show a chance to explore how important she is in a way that we’ve never been able to do.

TVLINE | So by killing Abby, she can reach her true potential?
One hundred percent. And because of the non-linear way the story is structured, she is the lead this year in many ways. She and Ray share that.

TVLINE | So Paula will remain a big part of the show throughout the season? She remains a series regular and not a recurring guest star?
That’s right. She is absolutely integral to the show this year.

TVLINE | This is Abby’s farewell season, though, right? If the show gets renewed, it’s not like Paula will continue to play an integral role via flashbacks, right?
That is very fair to say.

TVLINE | What was Paula’s reaction when you told her this was happening?
It’s always painful. It’s painful because we’re a family, and it’s painful because we care deeply about each other as artists. So initially it was hard for everybody, including myself. It was a compelling thing to do creatively, but I didn’t personally want to do it. However, the story always comes first. We don’t make the show to keep everyone around all of the time. We’re telling a grand story that’s bigger than we are. But it’s hard. Paul is an incredibly talented actor and one of my favorite people. And, to her credit, she got a hold [of the material] and turned in a performance that’s just extraordinary.

TVLINE | Did you get any pushback from anyone at first? Showtime? Liev Schreiber? Paula herself? Did anyone attempt to talk you out of it?
No.

TVLINE | How much time has lapsed between seasons?
About 10 months.

TVLINE | Are you intentionally creating an air of mystery surrounding the circumstances of her death? At first I assumed her cancer had returned, but then she was in that car accident with Ray, which she appeared to walk away from…
There’s mystery in the sense of us telling the story in a non-linear way. It’s not so much a sleight of hand, it’s more of us saying to the audience, “There’s a much bigger story here than you think.” And we’re spending a lot of time this season devoted to it.

TVLINE | The half-naked girl Ray swerved to avoid hitting — safe to say she becomes integral to the present-day storyline?
Yes. She is the centerpiece of the Hollywood story.

TVLINE | Bridget’s new friend Smitty — I assume we’ll gradually learn what his tie to Abby is? We know there’s a Sloan Kettering connection, but that’s about it.
Yes, they know each other from Sloan Kettering. The story of Smitty and Bridget is another integral piece of what happened to Abby. There’s nothing in that first hour that isn’t a beginning, or the middle or the end of a very large story that will play out over the course of the year.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06:13
Persoonlijk trekt dit seizoen me helemaal niet...

Het character Abby irriteerde me altijd mateloos. Aan het begin van het seizoen dacht ik mooi: ze hebben besloten om haar eruit te schrijven, maar nu is ze alsnog continue aanwezig in die flashbacks.

Ik snap dat ze hiermee een verhaal willen vertellen maar voor mij had het niet gehoeven...

Ook jammer dat Avi veranderd is van een stoere kerel naar zo'n zielig persoon.

Zal het seizoen wel blijven kijken maar kijk niet meer zo uit naar de nieuwe afleveringen zoals ik eerder wel deed. Kijkende naar hoe stil het in dit topic is sinds het nieuwe seizoen loopt krijg ik het gevoel dat meer mensen niet zo enthousiast zijn over het huidige seizoen. Erg jammer.

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-05 19:28

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik ben het eens met je conclusie. Het lijkt een aflopende zaak te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T0ny
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-10-2024
Robsta86 schreef op donderdag 28 september 2017 @ 07:30:

Ook jammer dat Avi veranderd is van een stoere kerel naar zo'n zielig persoon.
Dit is wel een actueel probleem in de VS btw (google: "opioid crisis")
Mensen krijgen zware medicijnen na bv een ongeluk en raken daaraan verslaafd of krijgen behoefte aan iets zwaarders zoals Avi. Zal wel aflopen met Ray die hem in rehab plaatst.

Ik had gehoopt dat ze deze aflevering in zouden gaan op het "ongelukje" van Daryll en Mickey maar dat houden we nog even tegoed :D

Alle series hebben mindere seizoenen, ik oordeel pas als de season finale geweest is.

[ Voor 7% gewijzigd door T0ny op 04-10-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
Ik hoop wel dat met deze aflevering de flashbacks klaar zijn. Ben er nu wel klaar mee. Over naar de orde van de dag. Bunchy die zijn geld gaat zoeken. Daryll en Mickey met hun probleempje wat waarschijnlijk Ray weer tot actie moet brengen. Ray met zijn zwangere vriendin (is ze niet zwanger van Ray i.p.v. die film pipo?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noppesnada
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:24
Timminator schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:00:
Ik hoop wel dat met deze aflevering de flashbacks klaar zijn. Ben er nu wel klaar mee. Over naar de orde van de dag. Bunchy die zijn geld gaat zoeken. Daryll en Mickey met hun probleempje wat waarschijnlijk Ray weer tot actie moet brengen. Ray met zijn zwangere vriendin (is ze niet zwanger van Ray i.p.v. die film pipo?)
Ben ook wel klaar met die flashbacks en bovendien helemaal niet treurig om het overlijden van Abby. Vond het maar een zeur.

Ik hoor dat Ray zich weer herpakt en weer eens lekker "zaakjes" gaat regelen, lijkt wel of we hem dit seizoen nog niet nuchter hebben gezien.

Darryl en Mickey vindt ik een leuke sidestory net als Bunchy (die wat meer vent lijkt te worden).

Kan nog allemaal goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gielie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:57
Timminator schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 13:00:
Ik hoop wel dat met deze aflevering de flashbacks klaar zijn. Ben er nu wel klaar mee.
Idem, zo kan kan ik ook een nieuw seizoen vullen, lijkt een beetje op een soap zo met dat doodgaan, ik weet het nu wel. Overigens is zij niet de enige vrouw die dood gaat in een serie, kijkt iemand Blue Bloods? Als het maar geen trend wordt.

"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vandermark
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-05 11:30
Ik vind het tot nu toe het sterkste seizoen... Wat een goed verhaal. Ook de niet-lineariteit waarmee we langzaam meer te weten komen hoe Abby is gestorven en wat Ray heeft gedaan om dit te voorkomen (Smitty uit trial gooien) en het moment waarop hij instortte toen hij werd geconfronteerd met haar keuze... Ongelooflijk sterk seizoen, bizar goede tv imo...

STRAVA | Panasonic 5kW J Monoblock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Gaaf seizoen weer! Denk dat Ray de val wel gaat overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
The_Scarabial schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:43:
Gaaf seizoen weer! Denk dat Ray de val wel gaat overleven.
Tuurlijk anders hadden ze season 6 voor 2018 niet staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
die sprong was nodig om weer nuchter te worden, hij liep gvd als een halve zombie heel de serie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:37
Seizoen 6

https://youtu.be/MFdO0s1K1EM

Zin in oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 27-05 13:11
Vet! Ik dacht dat het na seizoen 4 al afgelopen was. Kan ik mooi alvast seizoen 5 gaan kijken om op te warmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• calsonic
  • Niet online
Mooi hij staat genoteerd 9 Oktober :)

[ Voor 5% gewijzigd door calsonic op 26-08-2018 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Maak er maar 28 okt van

[ Voor 53% gewijzigd door FREAKJAM op 26-08-2018 09:40 ]

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timminator
Afl. 1 is al te vinden, tenminste Sonarr had hem te pakken bij mij.
Ik vond het een fijne start van het nieuwe seizoen. Veel zin in het vervolg.
Alleen 1 verhaallijn in de preview op het eind van de aflevering heb ik mijn twijfels over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Timminator schreef op dinsdag 23 oktober 2018 @ 11:36:
Afl. 1 is al te vinden, tenminste Sonarr had hem te pakken bij mij.
Ik vond het een fijne start van het nieuwe seizoen. Veel zin in het vervolg.
Alleen 1 verhaallijn in de preview op het eind van de aflevering heb ik mijn twijfels over.
huh ? wordt toch 28 oktober uitgezonden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik had hem ook eeder binnen. Weer een lekker begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
aflevering 1 gekeken, vraagje:

waarom is het een probleem dat ray in staten island is afgeleverd door de agent ? oke, hij heeft de wet overtreden zo ver ik begreep, maar is dat 120.000 waardig ? mis ik iets? waarom is onderzoekt de journaliste dit ?

[ Voor 9% gewijzigd door Farabi op 05-11-2018 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Hamazaki schreef op maandag 5 november 2018 @ 10:50:
aflevering 1 gekeken, vraagje:

waarom is het een probleem dat ray in staten island is afgeleverd door de agent ? oke, hij heeft de wet overtreden zo ver ik begreep, maar is dat 120.000 waardig ? mis ik iets? waarom is onderzoekt de journaliste dit ?
Uit een comment gevist op Reddit:
No but the arrest was made in Manhattan and in NYC the boro you are arrested in is where you are processed and housed. So bringing him out of Manhattan to SI which is a good 25-30 minute drive from where they were would be extremely unorthodox but not illegal. As someone who works in Law Enforcement in NYC that whole sequence of events made no sense what so ever. His excuse of wanting to save time to get home makes no sense. A single drug arrest like he had...let alone a second arrest at the same time would take hours and hours and hours to process....I'm talking up to and past 10-12 hours! Loads of paper work. So he was gonna be late no matter what. And showing up with prisoners unannounced in a different boro then the one you work in would raise a lot of red flags and questions. Also..before he jumps into the river you seem him remove his gun belt and throw into the front seat. Yet somehow when he is fighting with Ray he still has his baton on his hip?? Ummm...batons are attached to your gun belt. Overall its a completely nonsensical series of events...but the writers are banking on majority of viewers not being familiar with the area and common police procedure within in it. I'm betting they either had none or an extremely shitty local police consultant for this script.
Het is mij ook niet helemaal duidelijk, maar het is blijkbaar voor meer mensen onduidelijk.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
FREAKJAM schreef op maandag 5 november 2018 @ 11:26:
[...]

Uit een comment gevist op Reddit:

[...]

Het is mij ook niet helemaal duidelijk, maar het is blijkbaar voor meer mensen onduidelijk.
ok, als ik niet de enige ben is het goed :9 dus we zullen het nog wel voorgeschoteld krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olga2000
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12-05 11:48
Is die nog legaal in ned te volgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Hier ook weer begonnen met S6, hehe blijft een vermakelijke serie, mooi serietje om de winter mee door te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
wie volgt het nog ? :*)

nog 1 aflevering te gaan. wat vonden jullie van dit seizoen ? het lijkt wel of het de laatste is, maar er is niks erover gezegd als het goed is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Ik kijk nog mee. Vind wel dat Ray iets te vaak in elkaar wordt gemept. :')

Verhaal is nog acceptabel, al begint het wel in herhaling te vallen. Het is niet bijzonder meer.

Lena had een wat grotere rol mogen krijgen, zij is best tof. 8) Jay White vind ik vrij belachelijk. Kinderen van Ray blijven irritant. :r

Denk dat dit het laatste seizoen zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
Hamazaki schreef op dinsdag 8 januari 2019 @ 12:22:
wie volgt het nog ? :*)

nog 1 aflevering te gaan. wat vonden jullie van dit seizoen ? het lijkt wel of het de laatste is, maar er is niks erover gezegd als het goed is ?
Ik. Blijf het een prima serie vinden.

Seizoen 7 is aangekondigd :)
https://deadline.com/2018...on-7-showtime-1202523817/

[ Voor 11% gewijzigd door Pannekoek81 op 08-01-2019 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:10

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Misschien kunnen we een inkoopactie starten voor een slot op z'n voordeur? Blijkbaar kan iedereen te pas en te onpas bij Ray binnenlopen en hem opwachten. Lijkt me erg vermoeiend, zeker ook omdat de helft van de bezoekers hem in elkaar slaan keer op keer op keer...

Serie is vermakelijk, maar soms ook wel flink tenenkrommend.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

kijk nog steeds, blijf het vrij vermakelijk vinden, inmiddels bij e10, dus nog 2 te gaan.

hehe in s6e11 dat stukje met liedje van rick astley in de auto en 2 lijken in de bak _O-

[ Voor 34% gewijzigd door The_Scarabial op 11-01-2019 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
laatste episode gezien.

ieder seizoen wordt iemand veroordeelt voor (bijna) levenslang, maar weet altijd vrij te komen dankzij ray. mogen ze wel een keer mee stoppen. (alhoewel de vader??)

het verhaal rondom de vriendin van Lena werd onnodig gedramatiseerd. toen de naam voor het eerst viel, boeide lena het niet en nu wordt er om gerouwd + wraak genomen ? dat meisje boeit niemand.

ben ik de enige die de schoonzoon van ray irritant vind ?

[ Voor 22% gewijzigd door Farabi op 17-01-2019 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Hamazaki schreef op donderdag 17 januari 2019 @ 09:20:
ben ik de enige die de schoonzoon van ray irritant vind ?
Knul is een ontzettende pannenkoek. Smitty. :') Maar ik vind Ray's dochter ook een misselijke snol, dus wat dat betreft passen ze goed bij elkaar (en lijkt Bridget precies op haar moeder, die ik ook zo irritant vond). Over Conor heb ik ook niets positiefs te melden. :X

Vond de laatste aflevering redelijk. Hoop probleempjes opgelost, maar per definitie zijn we geen bal verder gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
het begint weer dit weekend, wie kijkt er naar uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
Hamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 10:35:
het begint weer dit weekend, wie kijkt er naar uit?
:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
ik dacht ff weer dit topic opwarmen, voor de mensen die het nog niet wisten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acotone777
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11:46
Yes !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Hamazaki schreef op woensdag 13 november 2019 @ 11:05:
[...]

ik dacht ff weer dit topic opwarmen, voor de mensen die het nog niet wisten :P
Altijd goed. Krijg bij de series die ik volg automatisch een reminder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
weer goed begonnen. we gaan een andere ray zien.
spoiler: title
zou het echt jammer vinden als mick dood is, was/is mijn favo character.

zo te zien moeten ze
spoiler: title
de schuld op de schoonzoon afschuiven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
https://www.distractify.c...e-last-season-ray-donovan

ik zie dat de interesse hier ook ingekakt is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Nee hoor! Ik vind het echt weer een super seizoen, blijft voor mij serie die in m;n top 3 staat van beste series ooit...

Die reactie van Ray toen Mick voor de deur stond op de avond dat ze zijn dood & lever herdachten _/-\o_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 21:40

Naboo

#WINNING!! DUH!

Vraagje, ik heb alleen de seizoenen kunnen zien die op Netflix stonden, en daar komt de serie blijkbaar niet meer terug. Is de serie elders, wel legaal, te bekijken in Nederland? Want ik mis deze serie toch echt wel.

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Naboo schreef op maandag 13 januari 2020 @ 12:43:
Vraagje, ik heb alleen de seizoenen kunnen zien die op Netflix stonden, en daar komt de serie blijkbaar niet meer terug. Is de serie elders, wel legaal, te bekijken in Nederland? Want ik mis deze serie toch echt wel.
ziggo zo te zien:

https://www.ziggogo.tv/nl...faith-hope-love-luck.html

[ Voor 27% gewijzigd door Farabi op 13-01-2020 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naboo
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 24-05 21:40

Naboo

#WINNING!! DUH!

Thanks. Netflix liep tot seizoen 4 volgens mij. Dus mis ik nog 5 en 6. :P

Lovers, they will leave you
A thief will rob you blind
And good friends are awful hard to find

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
Naboo schreef op maandag 13 januari 2020 @ 14:19:
[...]

Thanks. Netflix liep tot seizoen 4 volgens mij. Dus mis ik nog 5 en 6. :P
ah, staan deze daar niet op? dan gaat het legaal niet meer lukken helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Zo... einde van een Ray Donovan tijdperk...
Wat--Een--Top--Serie.... Zeer sterk laatste seizoen ook waarin ze voor het eerst mbv flashbacks allerlei lijnen uit de jeugd verbinden met de actualiteit... erg goed gedaan.

Dit is echt een serie die ik ga missen :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
vandermark schreef op woensdag 22 januari 2020 @ 22:05:
Zo... einde van een Ray Donovan tijdperk...
Wat--Een--Top--Serie.... Zeer sterk laatste seizoen ook waarin ze voor het eerst mbv flashbacks allerlei lijnen uit de jeugd verbinden met de actualiteit... erg goed gedaan.

Dit is echt een serie die ik ga missen :(
ik zou maar niet te hard roepen:

https://tvline.com/2020/0...ed-or-cancelled-showtime/

https://www.bustle.com/p/...e-the-shows-last-21097623

er komt sowieso een nieuw seizoen denk ik. want het was een open einde. bijv het stukje met terry op empire building?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandermark
Hamazaki schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 23:30:
[...]
ik zou maar niet te hard roepen:
https://tvline.com/2020/0...ed-or-cancelled-showtime/
https://www.bustle.com/p/...e-the-shows-last-21097623
er komt sowieso een nieuw seizoen denk ik. want het was een open einde. bijv het stukje met terry op empire building?
Ik hoop het! <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Farabi
  • Niet online
gaat het alsnog gebeuren?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XSVXd-7ITi_4SzAogv68AolZ428=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xQ5hv34adqeDValRFRG3yCzP.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Farabi op 20-08-2020 02:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Wist niet eens dat er een Ray Donovan topic was, zat meestal in het TV serie topic van het desbetreffende jaar ;)

Om de zoveel tijd google ik weer even op Ray Donovan om te kijken of er toch nog iets van een nieuw seizoen komt, want dat "einde" voelde zo slecht aan.

Eindelijk goed nieuws! @Coenen @xoniq @Donstil

Ray Donovan Lives! Showtime Orders 'Feature-Length Film'

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

@Greatsword dank voor je berichtje :)
Tof om te lezen dat er nog een vervolg komt. Nu al zin in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Greatsword schreef op maandag 12 april 2021 @ 00:08:
Wist niet eens dat er een Ray Donovan topic was, zat meestal in het TV serie topic van het desbetreffende jaar ;)

Om de zoveel tijd google ik weer even op Ray Donovan om te kijken of er toch nog iets van een nieuw seizoen komt, want dat "einde" voelde zo slecht aan.

Eindelijk goed nieuws! @Coenen @xoniq @Donstil

Ray Donovan Lives! Showtime Orders 'Feature-Length Film'
Ja die geruchten gingen al even idd. Tof dat het nu bevestigd is! Ben benieuwd :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

[YouTube: Ray Donovan: The Movie (2022) Official Trailer | SHOWTIME]

14 januari 2022 de première van de afsluitende film

[ Voor 8% gewijzigd door Moby op 24-11-2021 16:32 ]

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme