Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02:40

g0tanks

Moderator CSA
Dat maakt niet uit. Die personas zijn waarschijnlijk afkomstig uit andere EA spellen die je hebt gespeeld.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
R0y. schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:01:
[...]

Anders koop je het gewoon ipv bedelen voor een key!

On topic:
Mods zullen het wel druk hebben met al die adds die voorbij komen. Ze blijven ook niet lang online.. (de adds ;))
Lijkt me dwijlen met de kraan open... De actie loopt nog 12 dagen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-09 08:22
Heeft iemand hier de Sims 3 geactiveerd etc? Ik begrijp er niet veel van. Ik zit vast op die Sims 3 site, heb wel wat sims punten kunnen claimen, maar het gedeelte van de site waar jij je code omzet in het Sims 3 pakket die je vervolgens kan downloaden, geen idee waar dat is..

De sectie Redeem a Code heb ik gevonden, maar dat is xxx-xxx-xxx-xxx

ipv de code die kreeg , die is xxx-xxx-xxx-xxx-xxx

[ Voor 18% gewijzigd door Janus Bier op 17-08-2013 00:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 15:33
de 20-cijferige code gaat als volgt: op thesims3.com hou je je muis boven "My Page -> My Account" en doe je "Register a game". Daar kun je je code kwijt.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
ik had dat idd inmiddels gevonden maar daar gaf die aan dat die dat ie invalid was

ik ga er vanuit dat het overbelast is ofzo ik zie het morgen wel ;)

EDIT: ik moest blijkbaar in Origin op "Mijn games opnieuw opladen" klikken

[ Voor 96% gewijzigd door Janus Bier op 17-08-2013 01:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Ik denk dat ik het activeren van The Sims 3 met enorme pech op compleet de verkeerde manier heb gedaan. :(

De eerste fout was om de 16-cijferige code op de website van Origin te activeren in plaats van in Origin zelf. Tja, normaal gesproken zijn beide manieren equivalent, maar nu natuurlijk niet... Het resultaat was dat het spel aan mijn account werd toegekend, maar dat de productcode in Origin die nutteloze 16-cijferige code was waardoor ik het spel niet kon installeren.

Vandaag opgemerkt dat er een set nieuwe, 20-cijferige codes op de downloadpagina stonden. Met vreugde deze meteen in Origin ingevoerd, met de gedachte dat het nu niet meer fout kon gaan door de Origin-site te vermijden voor activatie. Het zag er goed uit; de schermpjes heb ik kunnen doorlopen waarin staat dat het spel geactiveerd is.
Maar na het checken blijkt het dus nog steeds dat de pagina in Origin de 16-cijferige code aangeeft.
Blijkbaar moest die code dus op thesims3.com worden geregistreerd, zoals hierboven blijkt. Meteen ook een nieuw probleem: als ik nu die nieuwe codes op thesims3.com invoer, wordt er gezeurd dat die ongeldig zijn. Deze zijn immers al een keer 'geactiveerd' in Origin. :/

Nu kan ik eigenlijk niks meer en is de situatie totaal niet veranderd:
1) Het scherm in Origin geeft nog steeds de 16-cijferige code aan
2) De nieuwe 20-cijferige code is nu ook niet meer op thesims3.com te activeren.

Effectief heb ik dus de set van 20-cijferige codes weggegooid door deze rechtstreeks in Origin in te voeren. 8)7 |:(

Maar ter verduidelijking; klopt het dus dat wanneer die nieuwe 20-cijferige code op thesims3.com wordt ingevoerd, deze de 16-cijferige code vervangt op dat schermpje achter een rechtermuisklik -> 'Show game details'? Of zijn de positieve berichten over deze methode alleen werkend getest zonder eerst die 16 tekens als productcode te laten verschijnen in Origin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
CaptainPanda schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 02:15:
Ik denk dat ik het activeren van The Sims 3 met enorme pech op compleet de verkeerde manier heb gedaan. :(

De eerste fout was om de 16-cijferige code op de website van Origin te activeren in plaats van in Origin zelf. Tja, normaal gesproken zijn beide manieren equivalent, maar nu natuurlijk niet... Het resultaat was dat het spel aan mijn account werd toegekend, maar dat de productcode in Origin die nutteloze 16-cijferige code was waardoor ik het spel niet kon installeren.

Vandaag opgemerkt dat er een set nieuwe, 20-cijferige codes op de downloadpagina stonden. Met vreugde deze meteen in Origin ingevoerd, met de gedachte dat het nu niet meer fout kon gaan door de Origin-site te vermijden voor activatie. Het zag er goed uit; de schermpjes heb ik kunnen doorlopen waarin staat dat het spel geactiveerd is.
Maar na het checken blijkt het dus nog steeds dat de pagina in Origin de 16-cijferige code aangeeft.
Blijkbaar moest die code dus op thesims3.com worden geregistreerd, zoals hierboven blijkt. Meteen ook een nieuw probleem: als ik nu die nieuwe codes op thesims3.com invoer, wordt er gezeurd dat de codes ongeldig zijn. Deze zijn immers al een keer 'geactiveerd' in Origin. :/

Nu kan ik eigenlijk niks meer en is de situatie totaal niet veranderd:
1) Het scherm in Origin geeft nog steeds de 16-cijferige code aan
2) De nieuwe 20-cijferige code is nu ook niet meer op thesims3.com te activeren.

Effectief heb ik dus de set van 20-cijferige codes weggegooid door deze rechtstreeks in Origin in te voeren. 8)7 |:(

Maar ter verduidelijking; klopt het dus dat wanneer die nieuwe 20-cijferige code op thesims3.com wordt ingevoerd, deze de 16-cijferige code vervangt op dat schermpje achter een rechtermuisklik -> 'Show game details'? Of zijn de positieve berichten over deze methode alleen werkend getest zonder eerst die 16 tekens als productcode te laten verschijnen in Origin?
Heb niet alles gelezen maar heb wel al die ontelbare stappen doorlopen ongeveer.

Maar ik kwam erachter als je in Origin op "Origin > Mijn nieuw games laden" klikt dat dan Sims 3 ertussen staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Bij mij staat het spel er ook inderdaad tussen en heb ik deze zelfs kunnen spelen. Het verschil is dat je de goede 20 tekens tellende code op thesims3.com had ingevoerd en ik had ze in de Origin-client ingevoerd, waardoor die productcode in mijn library nog steeds de oude, niet werkende key is. :'(

Maar als het wel werkt om de juiste key zichtbaar te krijgen - mits in de situatie dat de game dus al eerder in de library aanwezig was maar met foute key - via activatie op thesims3.com, hoor ik dat graag van degene die het wel is gelukt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
CaptainPanda schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 02:35:
Bij mij staat het spel er ook inderdaad tussen en heb ik deze zelfs kunnen spelen. Het verschil is dat je de goede 20 tekens tellende code op thesims3.com had ingevoerd en ik had ze in de Origin-client ingevoerd, waardoor die productcode in mijn library nog steeds de oude, niet werkende key is. :'(

Maar als het wel werkt om de juiste key zichtbaar te krijgen - mits in de situatie dat de game dus al eerder in de library aanwezig was maar met foute key - via activatie op thesims3.com, hoor ik dat graag van degene die het wel is gelukt. :)
Ik snap m niet :')

Dus in Origin is het allemaal prima, maar via de Sims 3 site niet? Werken er daardoor dingen niet op de Sims 3 site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Sorry, het is ook nodeloos ingewikkeld om uit te leggen, vooral omdat de methodes eigenlijk allemaal hetzelfde moeten doen en de game moeten registreren, maar dat dus totaal niet doen.

In Origin is het volgende wel goed:
- Sims 3 is geregistreerd en staat onder 'mijn spellen'
- Ik kan het spelen omdat de installer werkt met de nieuwe code

Het volgende is echter fout:
- 'Game details' laat nog steeds de oude code zien, wat niet fijn is als ik over een tijd nog een keertje het spel wil activeren.

Op de website is het ook allemaal verkeerd:
- De nieuwe codes zijn gemerkt als invalid en ik kan dus nu geen bonusmateriaal en Simpoints krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
ok, dus via support om opheldering vragen toch, komt wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Dat ga ik morgen maar eens doen en hopelijk werkt de support chat dan. Het nadeel is allen dat de wachttijd een uur is, omdat er zoveel anderen met dit probleem zitten. Eigenlijk ben ik nu geneigd om gewoon nog een bundel aan te schaffen en dan maar te hopen dat het werkt. :p

Edit: het registreren op thesim3.com is schijnbaar toch gelukt ondanks de 'invalid'-meldingen en nu kan ik de bonuscontent downloaden. _/-\o_
Nu alleen nog hopen dat die oude key in Origin automatisch wordt vervangen voor de nieuwe; ik lees dat ze ermee bezig zouden zijn. Ze kunnen daar bij EA nog wel een puntje aan Steam zuigen. Geen gedoe met talloze installers achter elkaar draaien voor updates en tenminste wel fatsoenlijk keys kunnen activeren. :z

[ Voor 46% gewijzigd door CaptainPanda op 17-08-2013 03:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 13:18
CaptainPanda schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 02:58:
Ze kunnen daar bij EA nog wel een puntje aan Steam zuigen. Geen gedoe met talloze installers achter elkaar draaien voor updates en tenminste wel fatsoenlijk keys kunnen activeren. :z
Dat valt allemaal reuze mee. Valve heeft ook vaak genoeg last van een te kleine voorraad van keys voor hun sales. Ik kan drie dagen wachten voordat ik Warhammer kon spelen omdat de keys op waren.
Hetzelfde gebeurde met de "Making of" van Portal 2 en als ik me niet vergis gebeurde het ook met
Max Payne 3.

Origin is nog niet zo volwassen als Steam, maar als je ziet hoeveel mensen op de nieuwe indie bundel zijn gesprongen is het niet meer dan logisch dat er wat dingen fout gaan, net zo met Steam.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptainPanda
  • Niet online
Inderdaad, uiteindelijk gaan er gewoon een aantal dingen mis bij zulke grote aantallen mensen. Ik moet wel zeggen dat de support erg goed is; net nog te horen gekregen dat de keys door het technische team zullen worden geüpdatet over de komende tijd. Ach, ik mag eigenlijk niet klagen, zeker niet met zo'n topactie waar ze heel veel mensen blij mee maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zagre
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 18:10
hallo,

ik heb de humble bundel net gekocht maar ik heb een probleem.
ik heb meer dan het gemideldebetaalt, ik heb de battlefield 3 key wel gekregen maar de sims 3 stond er niet tussen.

krijg ik die later nog? of is er iets misgegaan?

sorry heb het al gevonden 8)7 8)7

[ Voor 7% gewijzigd door Zagre op 17-08-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Brilliant _O-

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/e0LB13S.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Klinkt als dat Aseem een beetje "bot" is. :D

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 09:24
Ja hoe moet je dan ook reageren als medewerker :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thechib12
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 16:46
Iemand ook problemen met het instaleren? MoH is al 40min op installing...

Edit: NVM, ik heb de keys net maar geredeemed op steam, vind ik net iets makkelijker werken

[ Voor 39% gewijzigd door thechib12 op 18-08-2013 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:Mag ik iedereen er aan herinneren dat het _NIET_ de bedoeling is om elkaar persoonlijk aan te vallen en een OS X v. Linux (v. Windows) discussie te starten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Pfff, wat is Origin toch een complete crap. Heb de bundle gekocht en Origin maar eens geinstalleerd om BF3 te proberen. Eerste probleem, mijn password was te lang! Had een pass van 19 tekens, mocht maar 16 zijn. Toen aangepast naar 16, maar nog steeds Password invalid... Kom je er achter dat een - erin wel mag, maar een . niet.... En dan vinden ze t gek dat zooi gehackt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Je kan ook overdrijven, ik ken maar weinig gevallen waarbij Origin accounts gehackt zijn en waar mensen een sterk en uniek wachtwoord hadden. Met de tekens die toegestaan zijn kan je alsnog 79228162514264337593543950336 mogelijke wachtwoorden maken. Je hebt 64 mogelijke characters met een maximum van 16 characters, dat moet wel veilig genoeg zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Tsurany op 19-08-2013 13:33 ]

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Tsurany schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 13:32:
Je kan ook overdrijven, ik ken maar weinig gevallen waarbij Origin accounts gehackt zijn en waar mensen een sterk en uniek wachtwoord hadden. Met de tekens die toegestaan zijn kan je alsnog 79228162514264337593543950336 mogelijke wachtwoorden maken. Je hebt 64 mogelijke characters met een maximum van 16 characters, dat moet wel veilig genoeg zijn.
Dat verandert niks aan het feit dat het triest is om zulke limieten aan wachtwoorden te leggen...

Nu weer het probleem dat hij al 2 uur aan het downloaden is aan 1,9MBps, maar ook al 2 uur op 5% staat... Ik vind Steam toch een stuk relaxter werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Misschien ben ik een uitzondering maar ik heb nooit problemen met Origin. Ik kan vrijwel altijd inloggen (qua stabiliteit vergelijkbaar met Steam) maar in tegenstelling tot Steam kan ik wel tegen het limiet van mijn verbinding downloaden. En dat zijn toch de twee kerntaken van een systeem zoals Origin.
Ik snap dan ook niet waarom Origin altijd afgezeken terwijl Steam ook zijn problemen kent, al jaren lang een verouderde interface heeft en tijdens releases pokketraag is.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:39

Mavamaarten

Omdat het kan!

Mwa. Ik ben geen al te grote fan van Origin, maar het werkt goed genoeg. Het doet waarvoor het gemaakt is.

Ik heb wel eens gehad dat hij zichzelf naar de kleuten had gedaan door een mislukte update, toen was de main window 10x10 pixels en kon ik hem niet resizen. Gewoon reinstall gedaan en toen deed hij het weer. Download speeds zijn inderdaad beter dan die van Steam, en Origin laat men PC wel gewoon afsluiten (bij steam krijg ik telkens "Dit programma verhindert het afsluiten van uw computer").

Android developer & dürüm-liefhebber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Ik heb geen problemen met de DL speed van Steam, gaat gewoon op de max van mn verbinding. Bij Origin ook, alleen is hij nu na een reboot niet op 5 maar op 15% gecrasht, zo duurt het wel ff voor ik iets binnen heb. Zou 4,5 uur ofzo duren, nu na 4 uur pas op 15% doordat hij zichzelf ophangt.

Dat berichtje bij afsluiten van Steam is inderdaad wel irritant ja, maar dat gaat altijd na een halve seconde al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick2102
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-09 15:30
Hebben meer mensen problemen met origin of ben ik de enigste?
Origin deed allemaal raar op me pc dus ik wilde even de nieuwste downloaden van de site alleen krijg ik elke keer dat de pagina niet geladen kan worden -_-
Net die spellen gekocht van de Origin Bundle kan ik ze nog niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Descriptor
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23-02-2024
Ik zie en lees nu het hele probleem van het activeren van de sims 3 op origin, echter heb ik de sims 3 gelijk geactiveerd op de dag dat de bundle uit kwam (binnen 2 uur na release bundle).

Ik heb net even gekeken op m'n origin account en ik zie daar dat ik alle 3 de sims delen heb (basis + 2 uitbreidingen) en deze geven bij de omschrijving een 20 cijferige productcode aan, deze verschilt weer met de nieuwe sims 3 codes die ik gekregen heb op m'n keypage.

Wat moet ik nu doen? die nieuwe codes invoeren?, of heb ik zojuist geluk en heb ik 2x de sims 3?

Winners never cheat, Cheaters never win

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-06 19:19
Descriptor schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:52:
Ik zie en lees nu het hele probleem van het activeren van de sims 3 op origin, echter heb ik de sims 3 gelijk geactiveerd op de dag dat de bundle uit kwam (binnen 2 uur na release bundle).

Ik heb net even gekeken op m'n origin account en ik zie daar dat ik alle 3 de sims delen heb (basis + 2 uitbreidingen) en deze geven bij de omschrijving een 20 cijferige productcode aan, deze verschilt weer met de nieuwe sims 3 codes die ik gekregen heb op m'n keypage.

Wat moet ik nu doen? die nieuwe codes invoeren?, of heb ik zojuist geluk en heb ik 2x de sims 3?
Hier hetzelfde, je hebt inderdaad 2 keer the sims ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
*knip* Niet uitdagen s.v.p. *knip* - Uniciteit

Leuk dat deze bundle ook op Android verkrijgbaar is, zeker een meerwaarde.

[ Voor 73% gewijzigd door Uniciteit op 20-08-2013 12:48 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Tsurany schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 16:19:
Misschien ben ik een uitzondering maar ik heb nooit problemen met Origin. Ik kan vrijwel altijd inloggen (qua stabiliteit vergelijkbaar met Steam) maar in tegenstelling tot Steam kan ik wel tegen het limiet van mijn verbinding downloaden. En dat zijn toch de twee kerntaken van een systeem zoals Origin.
Ik snap dan ook niet waarom Origin altijd afgezeken terwijl Steam ook zijn problemen kent, al jaren lang een verouderde interface heeft en tijdens releases pokketraag is.
Ik weet niet wat jouw internet snelheid is, maar ik vind 3MB/sec toch zowiezo wel snel genoeg om te downloaden. (mijn limiet)
Of ik nou een half uur of een uur moet wachten maakt mij echt niet uit, zolang het maar continu die snelheid blijft doen en Steam doet dat wel. (langer dan een uur duurt het toch nooit. (3MB/sec = 11GB/uur)

Steam is btw misschien trager tijdens releases en sales omdat het een veel grotere userbase heeft ?

Verder probeer ik Origin installeren nog even uittestellen, in de hoop dat er nog een steamkey uitkomt voor Battlefield3 en Dead space3. (heb geen interesse in Sims)

btw Toch grappig dat er geen steamkeys zijn voor alle deel 3`s van de 8 games, it`s a Valve thing i guess. :D (waarschijnlijk komen die keys wanneer HL3 uitkomt)

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorbo
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13-09 10:20

Sorbo

Uw hulp in huis!

enchion schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:33:
[...]

Ik weet niet wat jouw internet snelheid is, maar ik vind 3MB/sec toch zowiezo wel snel genoeg om te downloaden. (mijn limiet)
Of ik nou een half uur of een uur moet wachten maakt mij echt niet uit, zolang het maar continu die snelheid blijft doen en Steam doet dat wel. (langer dan een uur duurt het toch nooit. (3MB/sec = 11GB/uur)

Steam is btw misschien trager tijdens releases en sales omdat het een veel grotere userbase heeft ?

Verder probeer ik Origin installeren nog even uittestellen, in de hoop dat er nog een steamkey uitkomt voor Battlefield3 en Dead space3. (heb geen interesse in Sims)

btw Toch grappig dat er geen steamkeys zijn voor alle deel 3`s van de 8 games, it`s a Valve thing i guess. :D (waarschijnlijk komen die keys wanneer HL3 uitkomt)
EA heeft ervoor gekozen hun grote titels niet op Steam uit te brengen, om zo hun eigen Origin wat meer in de spotlight te zetten. Battlefield 3 en Dead Space 3 zijn bijvoorbeeld helemaal niet op steam verschenen, en gaan daar ook niet meer voor uitkomen. Installeer gerust Origin dus als je die games wil spelen, anders kun je nog lang wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 09:22

JSchut

.....

Descriptor schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 19:52:

Hier hetzelfde.

Echter toen ik een account ging aanmaken voor de sims moest ik een 20 cijferige code opgeven. Degene welke in mijn sims eigenschappen naar voren kwam werd niet geaccepteerd.

Ik had de nieuwe codes dus nodig om een account te kunnen maken en de games te registreren. Ookal stonden de games al in de lijst "Mijn games".

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

enchion schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 01:33:
Ik heb een 100Mbit verbinding en Origin trekt dat makkelijk vol terwijl Steam dat nog nooit heeft gedaan.
Voor mij volstrekt irrelevant, daar heb ik als klant niks mee te maken.
Gaat nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 09:22

JSchut

.....

Ik ben zelf ook een grotere fan van Steam.
Maar ik moet toegeven dat de snelheid bij Origin inderdaad hoger ligt.

Battlefield 3 werdt met 17,8 MB/s binnen gehaald (150 Mbit lijntje)
Dit haal ik op Steam niet. Ook niet buiten sales e.d. om.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Austin
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 16:18

Austin

Uit een boek

Gisteravond geprobeert om de keys te verzilveren van de bundle die ik afgelopen weekend heb aangeschaft.
Productcode van Burnout verzilverd spel installeren geen probleem, totdat ik het spel zelf wou starten.
Toen kwam er de melding dat de licentielimiet voor dat product was bereikt :|
Gelijk maar ticket aangemaakt bij EA support ben benieuwd wat ze hier aan gaan doen, vanavond ook maar is de rest van de keys proberen, kijken of ze allemaal dit probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gamebuster
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 01-08 10:05
Betaling bij paypal mislukt... :'(

Let op: Mijn post bevat meningen, aannames of onwaarheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04:58
http://www.kotaku.com.au/...umble-bundle-at-a-profit/

Er wordt in Australie nu ook actief actie ondernomen door Ebay tegen het doorverkopen. Goede zaak!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-09 11:34

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Sempy schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 08:57:
http://www.kotaku.com.au/...umble-bundle-at-a-profit/

Er wordt in Australie nu ook actief actie ondernomen door Ebay tegen het doorverkopen. Goede zaak!
Zeer goede zaak. Iemand toevallig op marktplaats gekeken of daar dezelfde verkoop is gestart van deze games? Handel opzich is prima, maar niet over de rug van goede doelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hann1BaL schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:16:
[...]

Zeer goede zaak. Iemand toevallig op marktplaats gekeken of daar dezelfde verkoop is gestart van deze games? Handel opzich is prima, maar niet over de rug van goede doelen.
Dat is wel weer overdreven he. Over de rug van goede doelen? Die krijgen alsnog hun 5$ binnen. Per verkoop via marktplaats of eBay krijgen ze 5$, die zouden ze anders niet gekregen hebben omdat de kopers kennelijk totaal niet op de hoogte zijn van de Humble Bundle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Iedereen mag doen wat hij wil maar persoonlijk vind ik het op vele fronten fout dat je slechts een fooi betaald voor 8 spellen en daar zelf € 85,- voor vraagt.
De Bundle is voor persoonlijk gebruik zoals al eerder is vermeld, niet om winst op te maken. Ik ga er even gemakshalve van uit dat hij de winst niet gebruikt om voor € 85,- nog een Bundle te kopen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:58:
Iedereen mag doen wat hij wil maar persoonlijk vind ik het op vele fronten fout dat je slechts een fooi betaald voor 8 spellen en daar zelf € 85,- voor vraagt.
De Bundle is voor persoonlijk gebruik zoals al eerder is vermeld, niet om winst op te maken. Ik ga er even gemakshalve van uit dat hij de winst niet gebruikt om voor € 85,- nog een Bundle te kopen.
Afgezien van de bestemming van die 82 euro winst; ik vind je gewoon een een oplichter als je tegen dat soort marges je prut verkoopt aan mensen die niet geplaagd worden door enige kennis van zaken en dus wellicht Humble Bundle niet kennen.
Vergelijkingen met standaard man in de the middle verkoop zoals winkels gaat gewoon niet op want op een game in de winkel zit er geen marge van meer dan 1000% 1600%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

De enige wijze waarop hij als oplichter gezien kan worden is het verkopen van een product dat officieel niet verkocht mag worden. Een grote marge pakken al oplichten noemen gaat wel heel erg ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkmushy1995
  • Laatst online: 27-07 17:55
Iemand ook problemen met medal of honor single player en mirror's edge?

Krijg beide niet opgestart zowel steam als origin heb al een behandeling liggen bij ea.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:18:
De enige wijze waarop hij als oplichter gezien kan worden is het verkopen van een product dat officieel niet verkocht mag worden. Een grote marge pakken al oplichten noemen gaat wel heel erg ver.
Groot genoeg dat het een eigen zwaartekrachtveld aan het ontwikkelen is ja...
Kom op man. :') Als ik ergens iets in mijn schoot geworpen krijg voor niets of nagenoeg niets en verpats dat aan jou voor veel meer, waarmee ik effectief je onwetendheid uitbuit, ben ik je gewoon aan het lichten. Dit is geen gebruikelijk leverancier <--> winkel scenario.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2013 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Hoezo ben je me aan het lichten? Op welke manier wordt ik dan opgelicht? Ik bepaal zelf dat ik een dergelijk bedrag wil bepalen. Ik weet precies wat ik betaal en precies wat ik krijg, daar kan geen sprake zijn van oplichting. Dat hij een grote marge heeft is slim van zijn kant, maar kan ik absoluut geen oplichting in zien.
Het lijkt haast wel jaloezie, vanuit dat oogpunt zo'n iemand sterk willen veroordelen enkel omdat hij geen last heeft van zijn geweten in deze kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:14
Hij bedoelt ook moereel oplichten. En ja, dat snap ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:30:
Hoezo ben je me aan het lichten? Op welke manier wordt ik dan opgelicht? Ik bepaal zelf dat ik een dergelijk bedrag wil bepalen. Ik weet precies wat ik betaal en precies wat ik krijg, daar kan geen sprake zijn van oplichting. Dat hij een grote marge heeft is slim van zijn kant, maar kan ik absoluut geen oplichting in zien.
Het lijkt haast wel jaloezie, vanuit dat oogpunt zo'n iemand sterk willen veroordelen enkel omdat hij geen last heeft van zijn geweten in deze kwestie.
Ik weet niet zo heel erg veel dingen zeker in mijn leven, maar de emotie die ik voel tegenover dat soort lege, smerige, centenjagers is absoluut geen jaloezie kan ik je verzekeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maartend schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:32:
Hij bedoelt ook moereel oplichten. En ja, dat snap ik wel.
Nee, ik bedoel het in de feitelijke zin van het woord. Moreel is het sowieso al fout omdat het gaat om een goededoelenpakket en die gast zich op die basis al gewoon eens moet laten nakijken.

Je gebruikt de onwetendheid van mensen om astronomische winst te genereren.
Net zoals die "milennium bug" van toen, zijn ook veel te veel mensen financieel nogal wat beter van worden puur omdat men niet wist dat het eigenlijk een grote hoax was.
Enig vergelijking met de standaard gang van zaken zoals dat het geval is bij een gezonde fabrikant <> groothandel <> winkel situatie gaat gewoon niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
janvanduschoten schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 09:58:
Als iedereen nou gewoon even op 'Tip Marktplaats' drukt en erbij zet dat het om de humble bundle gaat.
Dagelijks behandelen wij duizenden getipte advertenties. We geven hierbij prioriteit aan advertenties die door meerdere bezoekers zijn getipt
Misschien dat marktplaats dan ook eens wakker word.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-09 13:30

Nutral

gamer/hardware freak

Ik haal op steam ook beste snelheden hoor. 50mb/s wat ik op erg veel delen op internet niet haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Nog zo een gevonden:

http://www.marktplaats.nl/verkopers/5170751.html

Jammer dat mensen dit doen. Voordeel van de voorwaarden van marktplaats is dat de handel van gamekeys sowieso niet toegestaan is.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11-09 05:38

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Die eerste verkoper is volledig verbannen. Is't niet dezelfde?

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
Firesphere schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 14:49:
Die eerste verkoper is volledig verbannen. Is't niet dezelfde?
4,5 jaar actief op marktplaats. Lijkt me een ander, of die moet al een paar jaar wat kloonaccounts op de plank hebben liggen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 16:23

Meneer iCy

swarma

Zijn nog genoeg andere aanbieders die zo'n pack verkopen. Kijken of ik een geintje op deze bieders kan uitvoeren :-)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPanda
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-05 16:21
http://link.marktplaats.nl/708650853
Voor €100 word het direct aan u verkocht.
;(

Mijn naam is niet Peter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duistere ICTer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-09 14:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Aangeven bij Humble Bundle heeft weinig zin, dat zou Marktplaats eigenlijk moeten doen.

.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Zoeken op random een game uit de bundle levert verdraaide veel verdachte gevallen op.

Jammer dat er geen "bundle-report" optie is.

[ Voor 22% gewijzigd door Firesphere op 21-08-2013 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Laatst online: 13-08 08:54

Tylocke

[Team Carrack]

Nou dit vind ik een goede actie. Lijkt me beter dan proberen al die anderen te rapporteren.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyPh
  • Laatst online: 28-08 09:27
de aanbieders worden netjes verwijderd maar die mag toch mooi blijven staan d:)b

[ Voor 127% gewijzigd door CyPh op 21-08-2013 18:06 ]

Uw advertentie hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• John Doos
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 21:39

John Doos

ClaudZaque

Ik weet niet of dit de juiste plaats is, maar ik zoek iemand die beide bundles voor mij kan kopen, zodat ik ALLE spellen + de later toegevoegde spellen kan ontvangen.

Heb geen CC, en paypal wilt mijn rekening nummer niet koppelen omdat hij beweert een te kort cijffer te hebben.

DM me svp snel, aangezien de pewdepie bundle binnen 25u, voor bij is! ;)

Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eegee
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-09 00:37
John Doos schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:01:
... en paypal wilt mijn rekening nummer niet koppelen omdat hij beweert een te kort cijffer te hebben.
...
Giro / (oud)postbank-rekening? Al geprobeerd met een nul (0) ervoor?

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Er is dit keer geen tier 2? (shit die pas later unlocked)

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Tylocke schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 16:08:
[...]

Nou dit vind ik een goede actie. Lijkt me beter dan proberen al die anderen te rapporteren.
Die andere advertenties zijn allemaal verwijderd hoor, dus rapporteren helpt zeker wel.
Valt me weer mee van Marktplaats.

Steam/XBL: Avioto

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
John Doos schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 19:01:
Heb geen CC, en paypal wilt mijn rekening nummer niet koppelen omdat hij beweert een te kort cijffer te hebben.
Probeer anders 3V Cash of Neteller
Virtual debit cards die je met iDeal kan betalen.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Sempy
eL_Jay schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 10:46:
Er is dit keer geen tier 2? (shit die pas later unlocked)
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niks meer unlocked gaat worden. Dat is toch wel traditie en natuurlijk niks meer dan een marketingtrucje. Zeker met zo'n sterk pakket hadden ze anders wel 1 game achter de hand gehouden om de verkoop na een week nog ff te boosten. Ik kan me voorstellen dat het ivm techniek wat vertraging oploopt, er zijn al diverse issues geweest en een unlock betekent toch ruim 1,6 miljoen keys beschikbaar stellen.

[ Voor 16% gewijzigd door Sempy op 22-08-2013 11:09 ]

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Sempy schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:07:
[...]

Kan me eigenlijk niet voorstellen dat er niks meer unlocked gaat worden. Dat is toch wel traditie en natuurlijk niks meer dan een marketingtrucje. Zeker met zo'n sterk pakket hadden ze anders wel 1 game achter de hand gehouden om de verkoop na een week nog ff te boosten. Ik kan me voorstellen dat het ivm techniek wat vertraging oploopt, er zijn al diverse issues geweest en een unlock betekent toch ruim 1,6 miljoen keys beschikbaar stellen.
Maar wanneer zou die dan moeten komen? De eerste week is al voorbij....

• rubensollie
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01:43
eL_Jay schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:52:
[...]

Maar wanneer zou die dan moeten komen? De eerste week is al voorbij....
Bij de humble deep silver bundle kwamen ze ook pas na 8 dagen vrij ipv 7.

XBOX Live Gamertag: Rubensollie NL

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:10
Humble Bundle

Mailtje zal wel volgen straks :)

[ Voor 15% gewijzigd door Xtuv op 22-08-2013 20:06 ]

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 12:54
Lol, het is de antieke Populous :P

De vorige keer dat ik dat probeerde (10+ jaar terug) was ik in 3 seconden dood, omdat de computerspeler de CPU snelheid ten volle benut.

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Gisteren Marktplaats en Humble Bundle getipt. Humble Bundle via Twitter als reactie op een Tweet over soortgelijke adds op eBay (waar Marktplaats onderdeel van is). Nog geen reactie op gehad!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Blij met Red Alert 3, vooral die filmpjes vind ik altijd leuk :)
Populous toevoegen hadden ze beter achterwege kunnen laten, voeg dan de meest recente toe, want voor mij was het totaal niet speelbaar.

Edit: Het viel me net op in Origin dat er twee Red Alert 3s zijn. Is Uprising een stand alone expansion of bevat ie ook de campaign van Red Alert 3?

[ Voor 27% gewijzigd door Nostordici op 22-08-2013 20:55 ]

• BeefHazard
Weer marktplaats
€25 voor TS3 ;(
Gekregen van een vriend, maar wil het eigenlijik niet. Heb 3 uitbreidingscodes.

Pakket bevat:
Sims 3,
The Sims 3 High End Loft Stuff
The Sims 3 Late Night
The Sims 3 Date Night

Het gaat via een code, dus die krijg je gewoon via mail.
Laatst nog iemand een mail gestuurd op marktplaats dat het wel héél triest is om een minieme winst proberen te maken over de rug van kankerpatiënten. Niks meer van gehoord :')

[ Voor 15% gewijzigd door BeefHazard op 22-08-2013 20:52 ]

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Als iedereen ff deze gast ook aangeeft bij marktplaats zal het ook wel sneller gaan: http://www.marktplaats.nl/verkopers/13254818.html

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Op mijn Humblebundle pagina staan de Steam & Origin codes van de nieuwe spellen er al gelijk bij, netjes :)

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-09 13:55

NoFearCreations

3DPrint the world!

De laatste 2 ook even getipt. Zeg net ook dat ik weer 2 codes erbij heb, gelijk C&C aan het downloaden.

---RAWE CEEK!!!---

• BeefHazard
Nu nog even RA3 ergens goedkoop zien te scoren in een sale ooit, dan kan ik het hele verhaal gaan beleven. Anders maar even skirmish doen.

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 23:50
Is het werkelijk de bedoeling van dit topic om mensen op andere sites aan te geven?
Ik begin het eerlijk gezegd wel irritant te vinden om steeds links naar Marktplaats te krijgen met dat soort advertenties. We weten dat het helaas gebeurt, maar geef ze dan aan op Marktplaats en probeer het niet via Tweakers te doen aub.

PS: Sorry voor de herhaling van mijn vraag, maar ben bang dat niemand m straks meer ziet ;)
Het viel me net op in Origin dat er twee Red Alert 3s zijn. Is Uprising een stand alone expansion of bevat ie ook de campaign van Red Alert 3?

• BeefHazard
Shady15 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:01:
PS: Sorry voor de herhaling van mijn vraag, maar ben bang dat niemand m straks meer ziet ;)
Het viel me net op in Origin dat er twee Red Alert 3s zijn. Is Uprising een stand alone expansion of bevat ie ook de campaign van Red Alert 3?
In plaats van herhalen had je zelf ook wel even in de beschrijving van Humble Bundle kunnen kijken 8)7
What happened in the aftermath of Command & Conquer: Red Alert 3? Find out in Command & Conquer: Red Alert 3 - Uprising! This standalone expansion pack features four all-new campaigns, giving you more of the single-player action that you've been hungry for with more stories, units, and live-action movies with new Hollywood stars.

• Firesphere

Firesphere

Yoshis before Hoshis

Shady15 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 21:01:
Is het werkelijk de bedoeling van dit topic om mensen op andere sites aan te geven?
Ik begin het eerlijk gezegd wel irritant te vinden om steeds links naar Marktplaats te krijgen met dat soort advertenties. We weten dat het helaas gebeurt, maar geef ze dan aan op Marktplaats en probeer het niet via Tweakers te doen aub.

Het is niet de bedoeling, maar het is wel een gevolg. En als tweakers zijnde, is het niet verkeerd om dit te melden.

Een apart topic hier voor is wel een goed idee :)
*edit*
Mag dus nie he :)

[ Voor 4% gewijzigd door Firesphere op 22-08-2013 22:34 ]

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Ter info: De voorwaarden van Humble Bundle zijn tegen de EU wetten. Het Europese Hof van Justitie heeft een duidelijke uitspraak in een rechtszaak dat rechten en plichten voor normale goederen hetzelfde zijn voor digitale goederen. Daarbij heb je dus het recht om digitale goederen te verhandelen en mag je daarbij niet gehinderd worden.. link: nieuws: Hof: doorverkoop softwarelicenties is toegestaan

edit: Laat hierbij dan ook de discussie stoppen over het verhandelen van de Humble Bundle keys

[ Voor 11% gewijzigd door maniak op 22-08-2013 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Laatst online: 12-09 14:38

Basszje

Reisvaap!]

maniak schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:34:
Ter info: De voorwaarden van Humble Bundle zijn tegen de EU wetten. Het Europese Hof van Justitie heeft een duidelijke uitspraak in een rechtszaak dat rechten en plichten voor normale goederen hetzelfde zijn voor digitale goederen. Daarbij heb je dus het recht om digitale goederen te verhandelen en mag je daarbij niet gehinderd worden.. link: nieuws: Hof: doorverkoop softwarelicenties is toegestaan

edit: Laat hierbij dan ook de discussie stoppen over het verhandelen van de Humble Bundle keys
Ik vraag me af of dat stand houd indien je de humble bumble als 1 pakket en dus 1 product ziet. De hele bundel bv giften kan gewoon of aan iemand anders geven.

Maar afgezien of het mag of niet is het wel erg laag om zo een winst bij elkaar proberen te schrapen. Kan me voorstellen dat je als Markplaats of ander bedrijf geen zin hebt om dat te faciliteren.

Was het echt illegaal geweest dan zou praten over keys bv hier op tweakers ook direct een ban hebben opgeleverd. Nu is het alleen tegen de huisregels.

Maar populous is dus niet echt speelbaar? Ik was vroeger fan van het spel dus vertel gerust meer voordat ik het installeer / probeer :) ( En is RA3 leuk? Ken ik ook verder niet eigenlijk )

-edit Voor zover ben ik best blij met de bundle. Het is mijn eerste en ik heb momenteel eigenlijk geen geld dus dit was perfect om voor de komende jaren spellen te scoren :)

[ Voor 5% gewijzigd door Basszje op 23-08-2013 00:57 ]

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Het is en blijft EA Games.... Natuurlijk is het een goedkope bundle en mogen we eigenlijk niet klagen, maar als ik per spel de volle pond had betaald en tegen het volgende aan zou lopen zou ik nooit meer een EA spel kopen. Ik moet er wel eerlijk bij vermelden dat ik Windows 8 gebruik.

- De Sims 3 kan geen verbinding maken met Origin (zonder uitbereidingen) of Downloamanager (met uitbereidingen). Werkt ook (nog steeds) niet lekker met Dual Screen en sluit zichzelf heel vaak af.
- C&C Red Alert 3: Uprising is leuk, maar waarom niet óf het origineel doen, of beide. Ik bedoel, ik heb Red Alert 3 veel gespeeld maar voor mensen die RA3 niet gespeeld hebben voelt het verhaal een beetje incompleet.
- Mirror's Edge heb ik in een middagje uitgespeeld. Heerlijk spel, maar erg kort. Mensen die hier >30 euro voor betaald hebben, voelden zich denk ik best bekocht. Deze kreeg ik destijds ook gratis bij mijn 260 GTX, maar nooit gespeeld of geactiveerd wat achteraf best zonde is.
- Popilous wilt bij mij niet starten omdat Avira een virus herkent in de bestanden. Ik gebruik Avira nu al zeker 5 jaar en dit zou dan de eerste False Positive moeten zijn. Als ik dan ook nog een lees dat je met ctrl + escape moet afsluiten en de ingame DRM (EA, since the 80's) moet omzeilen... Sloop dat er dan gewoon uit en maak een simpelere manier van de game afsluiten?
- Burnout Paradise is zowat een 1 op 1 console port. Qua controls werkt het spel niet fijn en ook al 3 crashes omdat ik Dual Screen werk. Zonde, want op filmpjes leek het me een erg leuke game.

Sinds ik mijn Origin bundle heb geactiveerd werkt Simcity op één of andere manier ook niet meer. Origin via DVD opnieuw installeren, niet updaten, daarna Simcity installeren en dan pas alles updaten werkte, maar veel werk voor iets wat je eigenlijk als serieus genomen bedrijf niet kan maken.

Voor mij geen Origin meer buiten de bundle. Steam werkt veel fijner, en alle Steam versies zal ik dan ook sneller spelen dan de Origin versies. Terwijl ik ze beiden heb geactiveerd. Battlefield 3 ga ik ook eens snel testen, vooral omdat ik benieuwd ben of mijn 4 jaar oude videokaart er een beetje goed mee om kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:57
maniak schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 23:34:

Als je de bundle aanschaft, ga je akkoord met de voorwaarden die daar aan verbonden zijn. In die voorwaarden staat duidelijk dat de bundle als 1 product wordt beschouwd en losstaande keys niet mogen worden weggegeven, laat staan verkocht. Ben je niet akkoord, dan koop je het niet. Wat Basszje ook zegt:
Basszje schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 00:51:
[...]
Ik vraag me af of dat stand houd indien je de humble bumble als 1 pakket en dus 1 product ziet. De hele bundel bv giften kan gewoon of aan iemand anders geven.
Daarnaast lijkt me er ook nog steeds een soort van ethisch aspect te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
HannesB schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:23:
[...]

Als je de bundle aanschaft, ga je akkoord met de voorwaarden die daar aan verbonden zijn. In die voorwaarden staat duidelijk dat de bundle als 1 product wordt beschouwd en losstaande keys niet mogen worden weggegeven, laat staan verkocht. Ben je niet akkoord, dan koop je het niet. Wat Basszje ook zegt:

[...]

Daarnaast lijkt me er ook nog steeds een soort van ethisch aspect te zijn.
In de EU gaan wetten boven voorwaarden en contracten... Ze kunnen van alles erin zetten maar als het in strijd is met de wet zijn de voorwaarden gewoon niet geldig. Kijk, in het geval van Humble Bundles kan ik me het voorstellen dat het nogal "laag aan de grond" is om keys voor hoge prijzen te verkopen. Maar denk je vervolgens eens een 50 euro XBox One spel voor die je niet kan doorverkopen? Ik heb in deze topic mijn BF3 key weggegeven en dit is niet in strijd met de EU wetten en regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Waarom is dat niet in strijd met de wet? Je breekt immers een afspraak die je gemaakt hebt met Humble Bundle waarbij je aangeeft dat je de keys niet los gaat doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
Omdat je volgens de wet die goederen mag doorverkopen. Geen contract of voorwaarden mag je jouw rechten ontnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Een uitspraak van het hof is nog geen wet, hè?
Het is in principe alleen een uitspraak in 1 bepaalde zaak en zou eventueel ook als jurisprudentie gebruikt kunnen worden in toekomstige zaken.
(Daarnaast betreft het gebruikte licenties, iets wat bij het doorverkopen van keys per definitie niet het geval is).

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 23-08-2013 09:14 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hierkomik
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 28-08 22:10

Hierkomik

Zo dan...

Ik heb de bundel net gekocht. Eigenlijk alleen voor RA3: uprising. Origineel had ik al gespeeld, maar expansie nog niet.
Overige games zal ik waarschijnlijk pas later (if ever) gaan spelen.

Mirror's Edge is overigens alleen al de prijs waard vind ik. Zo'n 4u speeltijd voor $5 is een goede deal, en het is een uniek verhaal.

Jammerr dat niet alles via steam kan, ben niet zo van Origin, dus grote kans dat ik de games die daar alleen op uitkomen niet ga spelen.

Alleen gekken en dwazen, schrijven iets bij een signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
maniak schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:54:
Omdat je volgens de wet die goederen mag doorverkopen. Geen contract of voorwaarden mag je jouw rechten ontnemen.
Je mag het goed toch ook doorverkopen? Er is ook zoiets als ethiek in de discussie en het feit dat je voor ongeveer 4 euro al die spellen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Ethiek is irrelevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
anandus schreef op vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:11:
Een uitspraak van het hof is nog geen wet, hè?
Het is in principe alleen een uitspraak in 1 bepaalde zaak en zou eventueel ook als jurisprudentie gebruikt kunnen worden in toekomstige zaken.
(Daarnaast betreft het gebruikte licenties, iets wat bij het doorverkopen van keys per definitie niet het geval is).
Ja en nee.. het hof interpreteert alleen bestaande wetten en baseert haar uitspraak op die interpretatie. De wetten zijn er dus al alleen was er een verschil in interpretatie tussen twee partijen. Nieuwe wetten of aanpassingen van bestaande wetten wordt gedaan door de wetgever.

Gebruikt is maar een relatieve term. Er zijn genoeg mensen die nieuwe goederen, zonder deze ooit uit de verpakking te halen, verkopen. "Tweedehands is de aanduiding voor goederen die al bij iemand anders in eigendom zijn geweest. Hier wordt het begrip "hand" gebruikt voor eigendom."

edit: Dit is ook het laatste wat ik hierover wil zeggen aangezien deze topic gaat over Humble Bundles :)

[ Voor 5% gewijzigd door maniak op 23-08-2013 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Modbreak:We hebben een apart topic lopen over Humble keys.

Duidelijkheid weggeven Humble keys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Had ie er toch nog 1 goed. Jammer dat Deadspace 2 niet de andere game was.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Het komt vaker voor dat er meerdere add-ons zijn. In ieder geval bij de THQ bundel was dit 2-3 keer het geval.

Dead Space 2
Medal of Honor Airborne
Bulletstorm
Red Alert 3 w/ Uprising expansion

Effectief dus alleen de expansion van RA3. Jammer dat RA3 zelf er niet bij zit. Misschien komen ze nog als laatste trekker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik zat net even te kijken naar de verdeling van de bedragen, ik vraag me af of er nog veel mensen aan die schuifjes zitten. Als dat niet zo is dan verdient HumbleBundle zelf gemiddeld $0,73 x 1764700 (op dit moment)= $1.288.231,- :D

Toch een erg mooie omzet voor dat bedrijf :)

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste