Grapje zeker? Van de triple A franchises is gta toch wel een van toppers wat betreft slechte ports
Normaal krijg iedereen die meer dan 1 dollar betaalt heeft de extra content, daarom is het juist aantrekkelijk om aan het begin te kopen als je er minder dan het gemiddelde aan uit wilt geven.
Wel grappig om hier de moraalridders zo gepikeerd zien te reageren. Humblebundle (en aanverwante partijen) biedt de mogelijkheid en vind het dus geen probleem, waarom maken jullie er dan issue van als mensen maar 1 dollar willen/kunnen betalen?
Als je 1+1 gratis bij de supermarkt krijgt ga je toch ook niet alsnog voor die 2de betalen? Als je een paar K korting bedingt op je nieuwe auto zeg je toch ook niet, laat maar zitten?
Ach ja dat zal wel het i-net helden issue zijn.
Ikzelf ben op het moment werkloos, heb een afkeer van EA (niet voor niets 2-voudig golden Poo winnaar), heb geen zin om goede doelen te steunen waar ik geen waarde aan hecht (geen EEF dit keer). Waarom ben ik dan een profiteur als ik gebruik maak van een goede aanbieding? (0,79 eurocent als humbletip, want dat vind wel een goed doel, en X miljoen maal 1 dollar is toch x miljoen voor humble)
(bij ethisch verantwoorde uitgevers tast ik 9 v/d 10 keer wel dieper in de buidel, EA, Activision, Blizzard en Ubisoft zijn dat mijns inziens niet, ik zal dus alles in mijn macht gebruiken om te voorkomen dat die partijen geld aan mij verdienen en dit is een perfecte mogelijkheid daartoe)
[
Voor 3% gewijzigd door
eL_Jay op 16-08-2013 12:28
]