Verwijderd

Yep, maar betaling is nog niet eraf via paypal. Ik vind het wel best, ze verdienen toch niks aan mij dit keer. Eigenlijk moet ik geld toe omdat ik nu origin op de pc moet zetten. Ik had het idee om sims 3 te installeren en origin te verwijderen, maar dat zal vast niet lukken.

Ik wil eigenlijk alleen steam games, heb er 300+ in mijn steam account en orgin, tja, daar zit niemand op te wachten hier ben ik bang. Maarj, vrouwen in huis en de sims...

Ik woon trouwens ook in Friesland :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-08-2013 17:04 ]

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-10 14:19

TheNephilim

Wtfuzzle

Hahaha, 300+ al zeg dat is een hele boel :+ Nee dan moet ik nog even sparen :o

Net trouwens (eindelijk) het mailtje gekregen met de gift url. Iedereen weer blij! ^^

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

TheNephilim schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:07:
Hahaha, 300+ al zeg dat is een hele boel :+ Nee dan moet ik nog even sparen :o

Net trouwens (eindelijk) het mailtje gekregen met de gift url. Iedereen weer blij! ^^
Een friend van mij op steam heeft er 420. Geen idee wat hij er mee moet:P

Xbox: Gulpener88

• michel2506
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 13:18
Leuke aktie, vooral gekocht ivm the sims 3 die ik al een tijdje wilde hebben, maar geen 40 euro voor over had.

Iemand anders trouwens ook het probleem dat de EA downloadserver niet te bereiken is bij gebruik van de ingame update client in the sims 3?

[ Voor 39% gewijzigd door michel2506 op 15-08-2013 17:17 ]

• Gertjuhjan
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

michel2506 schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:15:
Leuke aktie, vooral gekocht ivm the sims 3 die ik al een tijdje wilde hebben, maar geen 40 euro voor over had.
Datzelfde heb ik met Sim City. Helaas zat die niet in de bundle:P

Xbox: Gulpener88

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-10 12:06

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Whoa, je kunt zelfs met Bitcoins betalen!

Wel spijtig dat ik voor 80 euro waard aan Bitcoins ben opgelicht en dus alles kwijt ben -_-
Kijken of ik iets kan regelen

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Verwijderd

Nou, steam activatie server om de codes in te voeren werkt ook niet meer.
Morgen maar even proberen.

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

pfft, ik dacht: 5 euro voor de bundel om de sims te halen voor mijn vriendinnetje (en mirrors edge dan voor mij) maar je kan alleen maar met creditcard betalen :( waarom nou geen ideal zoals met steam :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• R0y.
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 22:08
Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 15:52:
Natjenko mag van mij op de brandstapel. Ik had zijn ene ad vanochtend gezien en dacht in ware tweakersspirit, ik help die jongen.

Hij vroeg om een BF3 key. Eerst wees ik hem op de humble bundle, waar hij zijn key voor 5 dollar kon krijgen. Zie hier het verdere gesprekje.. Oh wat heb ik hier spijt van..

http://postimg.org/image/pltbjouit/
Nou hopen dat de modjes hem een IP ban geven oid...Jouw gebaar was iig goed!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Zo, ook maar besteld samen met een maat. Helaas moeten we nog ~7 dagen wachten i.v.m. paypall :(.
Maar serieus, wat een gruwelijke deal!

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-10 14:14
superwashandje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:17:
pfft, ik dacht: 5 euro voor de bundel om de sims te halen voor mijn vriendinnetje (en mirrors edge dan voor mij) maar je kan alleen maar met creditcard betalen :( waarom nou geen ideal zoals met steam :S
Paypal ?

• superwashandje
  • Laatst online: 07-10 17:09

superwashandje

grofheid alom

pfft teveel gedoe, paypal was irritant de laatste keer dat ik het wilde gebruiken. en hierboven staat dat het ook nog eens te lang duurt.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Verwijderd

Gertjuhjan schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 17:10:
[...]

Een friend van mij op steam heeft er 420. Geen idee wat hij er mee moet:P
Ik heb 280 van mijn steam games nooit gespeeld 8)7
Zonde van het geld, kan beter een oppas voor mijn kids inhuren zodat ik eens tijd voor gamen heb.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:32
superwashandje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:41:
pfft teveel gedoe, paypal was irritant de laatste keer dat ik het wilde gebruiken. en hierboven staat dat het ook nog eens te lang duurt.
:? Ik heb vanmiddag met PayPal betaald en ik kon direct beginnen met spellen downloaden. Nooit afgaan op één ervaring.

[ Voor 52% gewijzigd door Hahn op 15-08-2013 20:42 ]

The devil is in the details.

Verwijderd

Met creditcard kan het wel gelijk, met bankbetaling niet

• Hahn
Ik heb m'n Paypal alleen aan m'n bank hangen en dat werkt prima.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hahn schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:41:
[...]

:? Ik heb vanmiddag met PayPal betaald en ik kon direct beginnen met spellen downloaden. Nooit afgaan op één ervaring.
Idd, eerste keer dat ik Paypal kon gebruiken met directe bank-link.

Eerlijk gezegd ging het iets TE makkelijk, vind ik. :X

How do you save a random generator ?

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-10 14:42
Gaat idd erg makkelijk, bij dit soort dingen én steam sales moet ik me altijd goed inhouden want anders is m'n bank zo leeg :+

Natuurlijk even een LastPass wachtwoord erop, anders kan iemand zo je geld weghalen.

E: Dat Origin is ook echt huilen met de pet op. Dan heb ik m'n key daar geactiveerd voor de Sims3, wil ik op thesims3.com mijn 20-cijferige code activeren, pakt 'ie hem niet 8)7

[ Voor 30% gewijzigd door BeefHazard op 15-08-2013 20:55 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Verwijderd

Hahn schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:44:
Ik heb m'n Paypal alleen aan m'n bank hangen en dat werkt prima.
Mooie verbetering, paar jaar terug was het wel een week wachten, maar misschien kwam dat omdat ik toen geen gecontroleerde account had.

Ben alleen bang dat ik over een week padie games kan installeren, alle servers van steam voor het activeren zijn via mijn pc kennelijk niet in de lucht en origin werkt ook niet mee.

• Hahn
Origin is bagger wat er vaak uit ligt, maar Steam zou wel gewoon moeten werken.

• crypt0rr
  • Laatst online: 22:40
superwashandje schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 20:17:
En PayPal :)

AdGuard Home

• crypt0rr
  • Laatst online: 22:40
Ook maar even gekocht voor een ongelofelijke 5 dollar.

AdGuard Home

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17:11

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik heb net Medal of Honor op de laptop gezet, is het allemaal in het Spaans :(
Enig idee waar ik dat kan veranderen? Hebben meer mensen dit?

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Tijdens het verzilveren van je code in Origin kon je een talengroep kiezen, wat koos je daar?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Pazienza
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 21:54
janvanduschoten schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:05:
Ik heb net Medal of Honor op de laptop gezet, is het allemaal in het Spaans :(
Enig idee waar ik dat kan veranderen? Hebben meer mensen dit?
In je library rechtermuisknop, eigenschappen, taal. ;)

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Pazienza schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 22:08:
[...]

In je library rechtermuisknop, eigenschappen, taal. ;)
Dat was het, ik was al in het spel zelf aan het zoeken :F

Beide bedankt voor de snelle hulp :Y

[ Voor 7% gewijzigd door janvanduschoten op 15-08-2013 22:10 ]

• Kuusj

Kuusj

Iemand betaald met Bitcoins?

Anyways, te vaak weggeklikt (betaling) en moet dus wachten, heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-10 12:22
Goed, geruchten over de uitbreidingen zijn er ook:
Wow... EA's download server is pretty bogged down, too. I'm only getting 1.1MB/Sec max on my 100Mbps connection (actually just fell to 800kB/sec).

/Yes, I might be a bit spoiled

UPDATE:

Looks like Dead Space 2, Medal of Honor Airborne, Bulletstorm, and Red Alert 3 w/ Uprising expansion will be added as bonus games next week, based on those entries being updated in the Steamdb at the same time as the other HB games.

I still think one or two Origin-only games will be in the bonus round, as well, since EA wants to get people onto Origin. Any bets on what game or games that might be?

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-09 13:10
Cool, Dead Space 2 miste ik al. Bulletstorm heb ik al, erg leuke old-school shooter! RA heb ik ook al, MoH lijkt me dan wel weer cool. Nog nooit gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:29

Basszje

Reisvaap!]

Heb ook maar gedaan alhoewel ik geen gamer (alleen burnout wellicht) ben en alles naar de Human Rights Foundation aldaar. Geen idee wat het was maar kennelijk komen ze op voor LGBT's. Had liever het EFF gezien maar goed ze mogen mijn dollars gebruiken om te zeuren over Rusland en hun homostandpunt ( :r ) . Verbaast me wel dat hier iedereen zo cheapo is met relatief goede salari. Heb een tientje ( ja ook niet veel :P ) gedaan.

Ga wel proberen Origin te mijden, Steam is al erg genoeg.

Gezeur over weggeven keys etc als je +/- 5$ kwijt bent :N

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Laatst online: 17:01
Senor Sjon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 00:19:
Goed, geruchten over de uitbreidingen zijn er ook:

[...]
Nice, Bulletstorm staat al relatief lang op mijn To Buy list maar het kwam maar nooit in Steam Sales... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Waarom werkt het niet?

Ik kan niet betalen omdat ik zogenaamd te veel payment request heb gedaan.
Support geeft na 2 de mail geen antwoord.
Mocht iemand zo vriendelijk zijn 2x het 1 dollar pakket voor mij te kopen, ik kan je wel alleen in Bitcoin betalen.
Ik zou het pakket namelijk ook voor een vriend willen hebben.
Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Er is geen 1 dollar pakket. Wel het aasgieren pakket, minimale prijs is 1 dollar. Kom op zeg, betaal eens wat meer voor een goed doel en een aantal vette spellen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Als je minimaal 5 dollar per bundel gaat uitgeven wil ik er nog over na denken, gierigheid zoals dit ga ik toch echt niet aanmoedigen.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17:26
Asgaro schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 02:21:
[...]

Nice, Bulletstorm staat al relatief lang op mijn To Buy list maar het kwam maar nooit in Steam Sales... :)
Wel even een heads up voor Bulletstorm: Het is een consoleport tot en met, dat voel je aan alles :9 Neemt niet weg dat ik me ontzettend vermaakt heb met de game om zo gruwlijk mogelijke manieren te vinden om enemies om zeep te helpen trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:26

IceStorm

This place is GoT-like!!!

omgwtfbbq schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:00:
Wel even een heads up voor Bulletstorm: Het is een consoleport tot en met, dat voel je aan alles :9
Ik moet zeggen dat ik dat eigenlijk wel mee vond vallen. Het is een typische console shooter maar ik vond het niet vervelend om hem op de pc te spelen. Lekker arcade sfeertje, niet te moeilijk doen gewoon rammen :D
Zou een leuke aanvulling zijn iig (niet voor mij, al in bezit ;)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

En als ik er nu een pakket met de BF3 en Sims3 van maak, en die voor een vriend een van 1 dollar?

Ik ben geen aasgier, maar als er niet meer is, kan je ook niet meer geven, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronolith
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-10 09:52

kronolith

[EDIT]

Verwijderd schreef op donderdag 15 augustus 2013 @ 21:10:
[...]

Mooie verbetering, paar jaar terug was het wel een week wachten, maar misschien kwam dat omdat ik toen geen gecontroleerde account had.

Ben alleen bang dat ik over een week padie games kan installeren, alle servers van steam voor het activeren zijn via mijn pc kennelijk niet in de lucht en origin werkt ook niet mee.
Je kunt tegenwoordig ook geld via iDeal op je PayPal rekening zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Tja, dat wist ik nog niet, maar dat duurt ook enige tijd om te activeren lijkt me?

Sowieso snap ik niet waarom je maar een aantal keer op betalen kunt drukken, dat is natuurlijk niet zo leuk.

[ Voor 40% gewijzigd door Kuusj op 16-08-2013 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:00:
Als je minimaal 5 dollar per bundel gaat uitgeven wil ik er nog over na denken, gierigheid zoals dit ga ik toch echt niet aanmoedigen.
wat een onzin.

kuusj98, wat zoek je nu precies. De pakketten van 1 dollar zijn zonder battlefield 3 en sims 3, ik koop er nu 2 voor je. Ik stuur jou zo via het berichten systeem hier de 2 pagina's met de codes zodat je lekker kan gamen vanmiddag.

En ik vind het in en in triest dat ik hier in een topic zit met gasten als Tsurany, afschuwelijk.

Edit: ik vergeet dat ik emailadressen nodig heb om ze als gift te versturen. Ik stuur je nu wel even een berichtje om de adressen te vragen aan je.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2013 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:18:
En ik vind het in en in triest dat ik hier in een topic zit met gasten als Tsurany, afschuwelijk.
Omdat ik geen moeite wil doen als iemand niet meer dan 1$ over heeft voor zo'n enorme set games?

Kijk voor de grap eens naar de PC in zijn signature, dan moet je toch ook wel iets meer dan een dollar kunnen betalen voor zulke spellen?

[ Voor 19% gewijzigd door Tsurany op 16-08-2013 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

wat een onzin.

kuusj98, wat zoek je nu precies. De pakketten van 1 dollar zijn zonder battlefield 3 en sims 3, ik koop er nu 2 voor je. Ik stuur jou zo via het berichten systeem hier de 2 pagina's met de codes zodat je lekker kan gamen vanmiddag.

Edit: ik vergeet dat ik emailadressen nodig heb om ze als gift te versturen. Ik stuur je nu wel even een berichtje om de adressen te vragen aan je.
Ik vind het anders niet heel erg simpel. Als je niet meer geld hebt heb je niet meer geld, maar ik vind je wel een enorme cheapskate als je niet meer wil betalen voor zo'n gigantische set AAA titels welke volgende week overigens wellicht aangevuld gaan worden met nog meer AAA titels waar van de opbrengst in zijn volledigheid ook nog eens naar goede doelen gaat.
5 of 10 dollar komt neer op 4 of 8 euro, dat is toch niets voor zo'n partij games die je als je gewoon moet werken op zijn minst wel een maand gaan bezighouden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28
Hoe zit het eigenlijk als er games bijkomen en je hebt de Bundle al gekocht, moet je hem dan nog een keer kopen voor de toegevoegde games, komen de games er gratis bij in de link in je e-mail? Geen ervaring met voorgaande Humble Bundles.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Jumpman schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:34:
Hoe zit het eigenlijk als er games bijkomen en je hebt de Bundle al gekocht, moet je hem dan nog een keer kopen voor de toegevoegde games, komen de games er gratis bij in de link in je e-mail? Geen ervaring met voorgaande Humble Bundles.
Ben ik ook benieuwd naar.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Tsurany schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:21:
[...]

Omdat ik geen moeite wil doen als iemand niet meer dan 1$ over heeft voor zo'n enorme set games?

Kijk voor de grap eens naar de PC in zijn signature, dan moet je toch ook wel iets meer dan een dollar kunnen betalen voor zulke spellen?
Zucht, ik kan met niks anders betalen, en dat ik deze PC heb, heeft met veel dingen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 14:21
Die worden gewoon aan de bundel toegevoegd. Meestal zijn het wel games die aan de "meer dan het gemiddelde" worden toegevoegd.

[ Voor 0% gewijzigd door WoKo op 16-08-2013 10:41 . Reden: tiepvouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Tsurany schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:21:
[...]

Die kan hij bij wijze van ook kado hebben gekregen, zegt niks over de inhoud van iemands portemonnee.

Maar ik geloof niet dat hij nog maar €1,- te besteden heeft. Als dat wel het geval is, lijkt een gamebundel mij wel het laatste wat nodig is :p
kuusj98 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:39:
[...]

Zucht, ik kan met niks anders betalen, en dat ik deze PC heb, heeft met veel dingen te maken.
3Vcard>Google Wallet>Humble Bundle betalen.
3Vcard kun je gewoon met iDeal betalen.

[ Voor 22% gewijzigd door agoNITE op 16-08-2013 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je krijgt gewoon de keys op toegevoegd op je Humble account, dit krijg je ook per mail door. Zoals eerder aangegeven moet je dan (doorgaans) wel meer dan het gemiddelde hebben betaald.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2013 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

[...]

wat een onzin.

Ik heb ze verstuurt, ik ga wel een manier vinden om jou die 2$ te betalen, heb je misschien iets aan een Paysafecard met iets meer dan 2 euro erop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kuusj98 schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:46:
[...]

Ik heb ze verstuurt, ik ga wel een manier vinden om jou die 2$ te betalen, heb je misschien iets aan een Paysafecard met iets meer dan 2 euro erop?
nee, hoef er niks voor terug. Gift url's zitten in jouw berichtenvak hier. Veel plezier met deze leuke set games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj

Kuusj

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:53:
[...]

nee, hoef er niks voor terug. Gift url's zitten in jouw berichtenvak hier. Veel plezier met deze leuke set games.
Hardstikke bedankt!

Ook namens de persoon die ik de andere bundle heb gegeven, kunnen we eindelijk samen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:42:
[...]

Je krijgt gewoon de keys op toegevoegd op je Humble account, dit krijg je ook per mail door. Zoals eerder aangegeven moet je dan (doorgaans) wel meer dan het gemiddelde hebben betaald.
Klopt.

Alleen het gemiddelde is wel een moving target. Heb eigenlijk nooit meegemaakt dat het gemiddelde dermate omhoog ging dat ik de add-ons later niet kreeg. Maar de Bundle is er nog 11 dagen, dus je kan altijd nog beslissen te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoKo
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 14:21
Senor Sjon schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:01:
[...]

Klopt.

Alleen het gemiddelde is wel een moving target. Heb eigenlijk nooit meegemaakt dat het gemiddelde dermate omhoog ging dat ik de add-ons later niet kreeg. Maar de Bundle is er nog 11 dagen, dus je kan altijd nog beslissen te kopen.
Ik geloof niet dat het zo werkt. Als je op het moment van kopen meer dan het gemiddelde hebt betaald krijg je die extra content er ook bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:28
WoKo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 10:40:
[...]

Die worden gewoon aan de bundel toegevoegd. Meestal zijn het wel games die aan de "meer dan het gemiddelde" worden toegevoegd.
Mooi, ik heb de meer dan het gemiddelde Humble Bundle aangeschaft.

De Bundle voornamelijk gekocht voor Battlefield 3. Battlefield 3 speel ik eigenlijk alleen maar op de PS3, maar nu is het toch wel leuk om het ook eens op de PC te proberen. Ik ben dus iemand die anders deze PC games nooit gekocht had.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 16-08-2013 11:07 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Laatst online: 21:21

JSchut

.....

WoKo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:04:
[...]

Ik geloof niet dat het zo werkt. Als je op het moment van kopen meer dan het gemiddelde hebt betaald krijg je die extra content er ook bij.
Bij de vorige bundle (Deep silver) kreeg je zelfs de later toegevoegde games aan beat the average wanneer je maar 1 dollar betaald had.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 21:07
WoKo schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:04:
[...]

Volgens mij ook. Anders gaan mensen de bundle pas kopen als de extra content is toegevoegd en dat willen ze natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
[...]

Wel even een heads up voor Bulletstorm: Het is een consoleport tot en met, dat voel je aan alles :9 Neemt niet weg dat ik me ontzettend vermaakt heb met de game om zo gruwlijk mogelijke manieren te vinden om enemies om zeep te helpen trouwens :D
Thanks, maar ik heb genoeg ervaring met console ports en eerlijk gezegd kan ik altijd de beleving boven de port frustraties zetten. :P
GTA IV is een dijk van een port en daar bleef ik toch lang genoeg mee bezig (circa 100 uur verdeeld over de DVD versie en later de Steam versie). ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb veel ergere voorbeelden gezien van een foute port. Bulletstorm werkt redelijk tot goed op mijn PC naar mijn idee en inderdaad de gameplay is gewoon hilarisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Asgaro schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:12:
[...]
GTA IV is een dijk van een port en daar bleef ik toch lang genoeg mee bezig (circa 100 uur verdeeld over de DVD versie en later de Steam versie). ^^
Grapje zeker? Van de triple A franchises is gta toch wel een van toppers wat betreft slechte ports

Normaal krijg iedereen die meer dan 1 dollar betaalt heeft de extra content, daarom is het juist aantrekkelijk om aan het begin te kopen als je er minder dan het gemiddelde aan uit wilt geven.

Wel grappig om hier de moraalridders zo gepikeerd zien te reageren. Humblebundle (en aanverwante partijen) biedt de mogelijkheid en vind het dus geen probleem, waarom maken jullie er dan issue van als mensen maar 1 dollar willen/kunnen betalen?

Als je 1+1 gratis bij de supermarkt krijgt ga je toch ook niet alsnog voor die 2de betalen? Als je een paar K korting bedingt op je nieuwe auto zeg je toch ook niet, laat maar zitten?
Ach ja dat zal wel het i-net helden issue zijn.

Ikzelf ben op het moment werkloos, heb een afkeer van EA (niet voor niets 2-voudig golden Poo winnaar), heb geen zin om goede doelen te steunen waar ik geen waarde aan hecht (geen EEF dit keer). Waarom ben ik dan een profiteur als ik gebruik maak van een goede aanbieding? (0,79 eurocent als humbletip, want dat vind wel een goed doel, en X miljoen maal 1 dollar is toch x miljoen voor humble)

(bij ethisch verantwoorde uitgevers tast ik 9 v/d 10 keer wel dieper in de buidel, EA, Activision, Blizzard en Ubisoft zijn dat mijns inziens niet, ik zal dus alles in mijn macht gebruiken om te voorkomen dat die partijen geld aan mij verdienen en dit is een perfecte mogelijkheid daartoe)

[ Voor 3% gewijzigd door eL_Jay op 16-08-2013 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
eL_Jay schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:27:
[...]

Grapje zeker? Van de triple A franchises is gta toch wel een van toppers wat betreft slechte ports
Dat bedoelde ik ook. :)
Ik dacht altijd dat "is een dijk van iets" betekent dat "iets" zéker geldt. Kan ook zijn dat ik fout ben hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Een dijk van een port betekent dat het een geweldige port is. "Een dijk van een" betekent dat het een geweldig iets is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Asgaro schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 12:52:
[...]

Dat bedoelde ik ook. :)
Ik dacht altijd dat "is een dijk van iets" betekent dat "iets" zéker geldt. Kan ook zijn dat ik fout ben hoor. :P
Een dijk van een game betekend dat ie staat als een huis. Oftewel een rock-solid, degelijk en net afgewerkte game.
Dat vind ik bij GTA (PC) nooit het geval. Performance issues, gameplay issues etc.. Alles wijst erop dat die games niet zijn ontwikkeld voor de pc. BIj een goede port merk je niet dat een game is ontwikkeld voor de consoles (zoals bijvoorbeeld een deftige gemodde elder scrolls niet als console game aanvoelt, terwijl het dat wel is) bij een slechte port heb je bijv zelfs met een NASA pc performance issues, duiken er a en b buttons op in de gameplay, zijn de graphische settings beperkt en merk je dat het aimen bedoelt is voor een pookje i.c.m. aim-assist.

Andersom kan overigens ook, dat iets voor de pc is ontwikkeld en voor geen meter werkt op console x of y. Helaas is het vaker andersom

Wat slecht is is overigens subjectief, want ik heb vrienden die zweren bij een consoles (geen AA, framerate van 30fps) ik ben gewoon verwend en stoor me aan dergelijke onvolkomenheden.

[ Voor 9% gewijzigd door eL_Jay op 16-08-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:57
Is mijn eerste Humble Bundle (kende het concept, maar zit niet zo diep in steam/origin).
wel gaaf om te lezen dat (waarschijnlijk) er nog games bijkomen, als je meer dan het gemiddelde betaald.

En inderdaad, gemiddelde gaat omhoog. k was gisteravond rond 6 uur voor 5 dollar klaar, gemiddelde lag toen op 4,75

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Zo, $10 tegenaan gegooid, prima bundle. Had een paar games al maar dan nog, de centen gaan naar goede doelen :) En 7,77 euro is nog steeds heel schappelijk.

[ Voor 16% gewijzigd door Bundin op 16-08-2013 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Laatst online: 09-08 18:30

MeltedForest

Lenny-t

Volgens mij krijg je gewoon volgende week de extra games ook, ookal betaal je maar $1. In elke mail staat een verhaaltje vergelijkbaar met dit:
We just added three astounding games to the <naam van humble bundle>! This already amazing bundle just got even better, now including: <namen van extra games>!

If you have already purchased the bundle, you can access Steam keys for the games right now from your Humble Bundle download page and play them for free. If you haven't purchased a bundle yet, pay over the average price to receive this fantastic bonus content!
Volgens mij werkt het al zo sinds Humble Bundle 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-10 16:35
Jammer dat ik niet over een van de noodzakelijke betaalmogelijkheden beschik. Ziet er een prachtige actie uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
MeltedForest schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 15:53:
Volgens mij krijg je gewoon volgende week de extra games ook, ookal betaal je maar $1. In elke mail staat een verhaaltje vergelijkbaar met dit:

[...]

Volgens mij werkt het al zo sinds Humble Bundle 1.
Volgens mij kunnen er ook spellen bij zitten die je alleen krijgt als je meer dan het gemiddelde hebt betaald?

[ Voor 13% gewijzigd door Hahn op 16-08-2013 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

HannesB schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:16:
Jammer dat ik niet over een van de noodzakelijke betaalmogelijkheden beschik. Ziet er een prachtige actie uit!
Een Paypall rekening kun je eenvoudig aan je betaalrekening hangen en met een sterk wachtwoord is dat niet zo spannend. Werkt erg goed, ik gebruik het alleen voor dit soort dingen, buitenlandse webshops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:39

yzx

Heb em alleen gekocht voor Sims3 en expansie, ipv van 20euro alleen voor de base game x)

Mja dan heb je games dubbel he

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 26-09 22:51
Net ook de bundel gekocht. Duurt alleen even voordat ik het kan gaan gebruiken, omdat ik met paypal gekoppeld aan mijn bank betaald hebt. Nog geen codes ontvangen, maar wel een mailtje dat het drie tot zeven dagen gaat duren.

In ieder geval lijkt het dat de beveiliging is aangescherpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Apart, bij mij was het binnen enkele minuten betaald (mail van Paypal, ook aan mijn rabo gekoppeld) en had ik de mail binnen (van Humblebundle).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Wat doen mensen die zeggen dat het zo lang duurt met PayPal anders dan ik/wij? 8)7

Ik heb PayPal ook enkel aan mijn bank gekoppeld en als ik via PayPal iets koop, dan betaalt PayPal het direct en schrijven zij het vervolgens van m'n rekening af, wat meestal een paar dagen later eraf gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Ik weet het, maar bij mij is dat niet het geval. Snap ik zelf ook niet. Had hier gelezen dat ik binnen no time de mail zou ontvangen. Misschien ligt het eraan dat ik geen humble account had, maar verder heb ik niks bijzonders gedaan. Heb gewoon het gemiddelde bedrag betaald en dat is het enige. In ieder geval even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muffinn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07-10 21:07
Hahn schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:38:
Wat doen mensen die zeggen dat het zo lang duurt met PayPal anders dan ik/wij? 8)7

Ik heb PayPal ook enkel aan mijn bank gekoppeld en als ik via PayPal iets koop, dan betaalt PayPal het direct en schrijven zij het vervolgens van m'n rekening af, wat meestal een paar dagen later eraf gaat.
Toen ik een paar weken geleden een Humble Bundle kocht met PayPal, moest ik ook 3 tot 7 dagen wachten voordat ik de keys kreeg. Maar met de Humble Origin Bundle kreeg ik de keys wel gelijk, terwijl er nu ook gewoon van mijn bankrekening wordt afgeschreven.
Misschien heeft het te maken met hoelang je al PayPal hebt en/of het aantal transacties in het verleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Roberto
Muffinn schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:48:
[...]

Toen ik een paar weken geleden een Humble Bundle kocht met PayPal, moest ik ook 3 tot 7 dagen wachten voordat ik de keys kreeg. Maar met de Humble Origin Bundle kreeg ik de keys wel gelijk, terwijl er nu ook gewoon van mijn bankrekening wordt afgeschreven.
Misschien heeft het te maken met hoelang je al PayPal hebt en/of het aantal transacties in het verleden.
Dit zou goed kunnen, want dit is mijn eerste transactie met deze paypal-rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vsander
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 09:40
Bedelen is niet de bedoeling en ook mogen keys niet verkocht of vergeven zijn.

[ Voor 72% gewijzigd door psychoclown op 16-08-2013 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
En waarom spendeer je zelf niet $4,80 (€ 3,81) voor die key? Dat zijn een paar zakken chips voor het spel. Voor de SP hoef je BF3 niet te kopen imo. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vsander
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 09:40
Omdat ik alle andere games in de bundle al heb (buiten Sims 3 en die spreekt me niet aan)
En ik heb geen paypal om mee te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Gisteren de keys van de sims geredeemed. Deze staan ook in m'n Origin.
Echter stond er bij dat er wat problemen waren met de sims 3 codes.

Tot mijn verbazing waren de codes voor de sims + uitbreidingen op m'n humble pagina zojuist weer weg. Ik kon dus weer nieuwe codes opvragen.
Deze codes zijn anders dan de codes welke ik gister geredeemed heb.

Ook in Origin staan ze alle drie nog.

Lijkt er dus op dat ik het spel nu twee keer heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:18

g0tanks

Moderator CSA
JSchut schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:47:
Gisteren de keys van de sims geredeemed. Deze staan ook in m'n Origin.
Echter stond er bij dat er wat problemen waren met de sims 3 codes.

Tot mijn verbazing waren de codes voor de sims + uitbreidingen op m'n humble pagina zojuist weer weg. Ik kon dus weer nieuwe codes opvragen.
Deze codes zijn anders dan de codes welke ik gister geredeemed heb.

Ook in Origin staan ze alle drie nog.

Lijkt er dus op dat ik het spel nu twee keer heb gehad.
Het probleem was dat je de Origin keys eerst niet kon registreren op http://mypage.thesims3.com Ze zijn nu aangepast zodat het wel kan.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Ok. Ik zal eens kijken wat de codes doen in een ander account

[ Voor 87% gewijzigd door JSchut op 16-08-2013 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Eerste ervaring met Medal of Honor: Wat is dit voor crap en waarom spelen mensen dit nog? Allejezus wat een triest spel _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrogant
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 16:33

Arrogant

S.F.W.

Verwijderd schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 11:13:
[...]

Ik heb veel ergere voorbeelden gezien van een foute port. Bulletstorm werkt redelijk tot goed op mijn PC naar mijn idee en inderdaad de gameplay is gewoon hilarisch.
Nu waarschijnljk nog niet relevant, maar voor een ieder die geïnteresseerd is in hoe de Bullet Storm versie is op de PC:

Milieu? Ach man, ik kom uit een voortreffelijk milieu! / Stop de Postcodeloterij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R0y.
  • Laatst online: 22:08
vsander schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 17:17:
Als er iemand is die een reserve Battlefield 3 key heeft die je niet kwijt geraakt, mag je mij altijd PM'en :) Ik zal u voor altijd dankbaar zijn!
Anders koop je het gewoon ipv bedelen voor een key!

On topic:
Mods zullen het wel druk hebben met al die adds die voorbij komen. Ze blijven ook niet lang online.. (de adds ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSA100_victim
  • Laatst online: 30-09 16:27
g0tanks schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 18:59:
[...]Het probleem was dat je de Origin keys eerst niet kon registreren op http://mypage.thesims3.com Ze zijn nu aangepast zodat het wel kan.
Dus wat moet je nu doen als de oude code al geregistreerd is in Origin, maar er is nog niks geinstalleerd?

Eerst installeren? Of eerst de nieuwe code redeemen in Origin? Ik snap er niets meer van. Heb ik nu 1 geldige code of twee?

R7 5700X, 16GB DDR4-3200, RTX 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• msnguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-01 11:25
Nu staan alle Sims codes ook apart i.p.v. 1 Bundle. Raar want bij mij werkt(e) de andere code gewoon? Als dit puur is voor die paar simpoints in de Store hoeft het van mij namelijk niet, en kan ik vriendinlief gelukkig maken met de Sims 3 (schatje, cadeautje!) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Bij mij gaat de Sims3 DLC naar vrouwlief, die had ze toevallig nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesB
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-10 16:35
janvanduschoten schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 16:26:
[...]

Een Paypall rekening kun je eenvoudig aan je betaalrekening hangen en met een sterk wachtwoord is dat niet zo spannend. Werkt erg goed, ik gebruik het alleen voor dit soort dingen, buitenlandse webshops.
Losstaand van dit topic: waarom zou ik een systeem gebruiken dat gebasseerd is op one factor authentication? Zeker wanneer banken bezig zijn met systemen met minimaal 2FA.

Enige optie: mijn ouders eens aanspreken en hopen dat ik de creditcard mag lenen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:09
Ook de bunlde gekocht, had BF3 nog niet op steam / pc en de andere spellen zijn een mooie extra.
Heb 15 dollar betaald.

Sommige spellen had ik al, heb toen een random persoon uit mn steam lijst getrokken en 2 serials toegestuurd, ik blij en hij blij!

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
VSA100_victim schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 21:02:
[...]

Dus wat moet je nu doen als de oude code al geregistreerd is in Origin, maar er is nog niks geinstalleerd?

Eerst installeren? Of eerst de nieuwe code redeemen in Origin? Ik snap er niets meer van. Heb ik nu 1 geldige code of twee?
Als je je oude codes al hebt geregistreerd in Origin dan hoef je niks te doen. De nieuwe codes kunnen worden gebruikt om je games te registreren op de Sims 3 website om bonus content te unlocken.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 07-10 16:01
SgtElPotato schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 22:46:
Ook de bunlde gekocht, had BF3 nog niet op steam / pc en de andere spellen zijn een mooie extra.
Heb 15 dollar betaald.

Sommige spellen had ik al, heb toen een random persoon uit mn steam lijst getrokken en 2 serials toegestuurd, ik blij en hij blij!
Ik heb hem ook gekocht echter heb ik BF3 nog altijd niet op steam :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 01-10 08:04
Heb hem een paar dagen geleden voor gekocht. Omgerekend €3,50 wat natuurlijk geen geld is voor 8 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VSA100_victim
  • Laatst online: 30-09 16:27
g0tanks schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:12:
[...]Als je je oude codes al hebt geregistreerd in Origin dan hoef je niks te doen. De nieuwe codes kunnen worden gebruikt om je games te registreren op de Sims 3 website om bonus content te unlocken.
Om welke bonuscontent gaat het dan?

R7 5700X, 16GB DDR4-3200, RTX 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Laatst online: 01-10 08:04
Na middernacht & Luxe accessoires

[ Voor 193% gewijzigd door rolandos582 op 16-08-2013 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
VSA100_victim schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 23:25:
[...]

Om welke bonuscontent gaat het dan?
Als je de Sims 3 registreert kan je bijvoorbeeld de map Riverside downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Tsurany schreef op vrijdag 16 augustus 2013 @ 19:56:
Eerste ervaring met Medal of Honor: Wat is dit voor crap en waarom spelen mensen dit nog? Allejezus wat een triest spel _O-
2010 is geweldig als je het vergelijkt met MoH W. :+

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:33
hele domme vraag, ik heb voor mijzelf via PayPal al een bundel aangeschaft, kan ik de 2e die voor een vriend bedoelt is via dezelfde PayPal rekening afrekenen?

En dan de link gewoon doormail

[ Voor 9% gewijzigd door Janus Bier op 17-08-2013 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Janus Bier schreef op zaterdag 17 augustus 2013 @ 00:17:
hele domme vraag, ik heb voor mijzelf via PayPal al een bundel aangeschaft, kan ik de 2e die voor een vriend bedoelt is via dezelfde PayPal rekening afrekenen?
Jahoor, geen probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2013 00:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
ok top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janus Bier
Dan nog 1 vraag

Ik wil De Sims 3 activeren, dat kan niet direct via Origin maar via een aparte Sims 3 website.

Ik log daarin en dan krijg ik dit:

Persona ( 4 - 16 characters ) *

Select an existing persona:

Kabanus079
janbierpino

Ik heb dus blijkbaar 2 accounts?

Wat is dit, en maakt het uit welke ik selecteer?
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste