Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
er was even een weekje pauze, morgen gaat het weer verderDamic schreef op donderdag 31 oktober 2013 @ 20:55:
7 en 8 zijn de laatste weer?
member of Los Alcoholicos ban dhmo
More than meets the eye
There is no I in TEAM... but there is ME
system specs
Wat ik wel jammer vind van deze aflevering, is dat we nog steeds niet de motieven van Unalaq weten. Of nouja, tot nu toe weten we het als "IK BEN EVIL EN WIL DE WERELD KAPOT MAKEN MET VAATU", maar dit mag toch niet echt zijn motief zijn, dat zijn we niet gewend van Avatar. Hopelijk houden ze het met een goede reden voor ons achter, anders vind ik dit wel een groot minpunt aan het seizoen.
Oja en, IROH!
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Een optie zou kunnen zijn dat het verder reizen naar het noorden is, maar dat weten we niet. Hoe dan ook, het scheelt je een halve dag knokken om door een barricade heen te komen.
Is dit nu het einde?
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Het einde is gelukkig nog wel opengenoeg voor nog een seizoen. maar ik hoop dat die dan van betere kwaliteit is.
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
misschien voelt het einde daarom wel zo kort.....
[ Voor 30% gewijzigd door Smuggler op 16-11-2013 22:04 ]
9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber
Heb ik al verteld dat mijn glazen bol sinds een kleine maand terug is van de maker, en het momenteel best goed doet?Amanoo schreef op zondag 20 oktober 2013 @ 12:31:
[...]
Wat ik verwacht:
spoiler:In principe zat Vaatu gevangen in die boom. Hij zou niet zomaar moeten kunnen ontsnappen. Maar we weten dat unalaq in ieder geval 1 spirit portal heeft geopend, en we hebben hem eruit zien komen (dus hij is in de spirit world geweest). Omdat er niets tussen de spirit portals staat behalve de boom waarin Vaatu is opgesloten moet Unalaq op zijn minst Vaatu hebben gezien. Waarschijnlijk hebben die twee het op een dealtje gegooid. Het zou me niet eens verbazen als ze op het idee zijn gekomen een soort avatar van chaos te creëren. Unalaq wil macht, dat is ondertussen ook wel bevestigd, en Vaatu wil Raava verslaan (wat hij niet alleen moet kunnen, Wan was al in staat hem te verslaan en door alle ervaring van alle avatars is de avatar state van Korra alleen maar nog krachtiger). Het zou in ieder geval de meest logische actie zijn om dus een tweede avatar te creëren.
Opzich goede afleveringen al vond ik het einde weer ver van het Avatar verhaal zelf.
Op internet zijn dus alle afleveringen al te kijken.
Tot aflevering ''Light in the Dark''. En aan het einde te zien gok ik niet dat er nog een aflevering komt.
Er zou zelfs nooit meer een nieuwe serie kunnen komen
JAAAAAA nu heb ik degene die hem niet hebben gekeken benieuwd gemaakt he
[ Voor 14% gewijzigd door Dubrillion op 18-11-2013 12:46 ]
Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry
Dan ben ik erg benieuwd hoe ze dit gaan doenNitroX infinity schreef op maandag 18 november 2013 @ 13:28:
Seizoen 3 is al in productie hoor
Wikipedia: List of The Legend of Korra episodes
Naja, het is wel vermakelijk moet ik zeggen.
Amanoo schreef op dinsdag 19 november 2013 @ 00:58:
Ben benieuwd wat er nu gaat komen. Ik mag hopen dat het niet gaat over individuele conflicten tussen spirits en mensen oplossen, dan krijg je een soort villain of the week, en waarschijnlijk in de meeste gevallen niet eens een echte villain.
'"Book 2, for the Lin fans...she's not very heavily featured in Book 2, BUT, very heavily featured in Book 3,"
http://korranews.tumblr.c...-3-change-facts-and-rumor
Edit:
"A stronger enemy arrives in Republic City with plans bring down the Avatar with power of the Shogun, Korra's bending is useless against this new enemy. With of three skilled Shogun warriors and their master Korra and her friends learn the way of the Shogun to defeat this new enemy.
Ik vermoed dat dit een spoof is
[ Voor 17% gewijzigd door Slapstick op 21-11-2013 01:23 ]
Met de finale van gister, vond ik het nog best meevallen, dat "nergens over"Chris Smoove schreef op donderdag 21 november 2013 @ 08:47:
Waar gaat het verhaal heen, lol... gaat echt nergens meer over.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena
Zat voor het eerst dit seizoen echt gespannen te kijken ja (nou ja, vorige dual-ep ook al). De opbouw van't seizoen heeft niet veel goeds gedaan bij het publiek, maar de finale maakt dat wat mij betreft wel goed.V3g3ta schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 23:55:
Gewoon epic, die finale!
Wel jammer dat ze nu de verbinding met haar voorgangers kwijt is. Voor "avatar sake" had ik verwacht dat de eerste avatar zou blijven bestaan.
Benieuwd wat seizoen 3 gaat brengen (wanneer begint die?)
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
En dit is ook exact wat er gebeurt: ze wil niet langer de brug zijn maar eerder een mediator tussen spirits en mensen. Dit had niet gelukt indien de link met de vorige Avatars er nog was en ik denk dat dit ook de reden is waarom het zo geschreven geweest is, om nog eens te benadrukken dat het om een soort van nieuwe start gaat voor zowel de wereld als de Avatar.
Er zal vast een gedachte achter zitten.misterdoom schreef op zondag 24 november 2013 @ 01:35:
Ik vind het juist leuk dat de voorgaande connectie met de avatars weg is. Hierdoor is Korra dus de nieuwe eerste Avatar die een pad voor zichzelf kiest en doet.
En dit is ook exact wat er gebeurt: ze wil niet langer de brug zijn maar eerder een mediator tussen spirits en mensen. Dit had niet gelukt indien de link met de vorige Avatars er nog was en ik denk dat dit ook de reden is waarom het zo geschreven geweest is, om nog eens te benadrukken dat het om een soort van nieuwe start gaat voor zowel de wereld als de Avatar.
Alleen is het heel moeilijk te bepalen wat vorige avatars voor mensen waren. Afgezien van Aang (en een beetje One (zijn Japanse(?) naam is het woord "One", uitgesproken als "Wan", als in "de eerste"
Net zo makkelijk zijn er in de vele jaren ook avatars geweest die net zo explosief/niet-geheel-goed-nadenkend waren als Korra.
Ik kreeg een beetje het gevoel, dat de schrijvers niet weten wat ze willen. Er wordt van alles bij gehaald, en er is niet echt een directe nieuwe verhaallijn te ontdekken.
Een ratjetoe aan mini-verhaaltjes zonder enige duiding. Ook waar die vines ineens zo gegroeit zijn, dat niemand zich verzette ofzo, het werd niet uitgelegd. Volgens mij mist er een stuk van het verhaal.
Seizoen 2 was vooral in het begin niet heel sterk op z'n zachtst gezegd, maar de finale was verschrikkelijk goed. Dat is ook de enige reden dat ik het laatste boek toch ga volgen. Ik hoop op een vergelijkbare climax, dat de losse eindjes die er nu al zijn, worden afgerond in 1 epische finale.Chris Smoove schreef op zaterdag 28 juni 2014 @ 16:49:
Ik vind tlok na seizoen 1 niet echt boeiend meer. Seizoen 1 ging nog wel, daarna ging het helemaal nergens meer om.
member of Los Alcoholicos ban dhmo
Tenminste, dat is hoe ik alle losse verhaaltjes kan samenvatten.
Verwijderd
Overigens vraag ik me af of Zaheer en co wel zo slecht zijn. Goed, ze willen Korra ontvoeren, maar waarom? Wie zegt dat ze slechte dingen willen uithalen met haar?
[ Voor 50% gewijzigd door Robtimus op 13-07-2014 22:37 ]
More than meets the eye
system specs
Dat was ook een beetje omdat wij hem pas hebben zien ontsnappen. Dat alles hadden de airbenders niet zien gebeuren, dus dat maakt dat ze het aannemelijke dat ze he tniet van mijlenver zagen aankomen. Ik zou trouwens ook wel mensen wantrouwen als het criminelen waren, die uit een speciaal voor hen gebouwde gevangenis zijn gebroken en nu achter mij aanzaten. Dan zou ik niet echt de neiging hebben die mensen het voordeel van de tijfel te geven.Robtimus schreef op zondag 13 juli 2014 @ 22:36:
Steek je hand op als je niet meteen inzag dat die nieuwe air bender Zaheer was...
Overigens vraag ik me af of Zaheer en co wel zo slecht zijn. Goed, ze willen Korra ontvoeren, maar waarom? Wie zegt dat ze slechte dingen willen uithalen met haar?
Zaheer vind ik ook tof neergezet als villain van boek 3. Mysterieus en heel gecontroleerd in zijn doen en praten. Ben benieuwd wat zijn verhaal is (zag hier nog wel een interessante theorie, dat hij vroeger in de leer bij Aang is gegaan als air nomad voor de cultuur, waardoor hij meteen weet hoe hij moet airbenden).
Hopelijk houden ze dit niveau aan voor de rest van het boek!
http://www.ign.com/articl...-legend-of-korra-episodes
Boek 4 zou daarin tegen nog wel op nick worden uitgezonden..
PSN: Lonestander, Steam: Lonestander / Lone
Dit is wel heel jammer als het waar is. Als het dan maar digitaal ergens beschikbaar komt.Lonestander schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:42:
Gister stond op IGN dat the legend of korra seizoen 3 van de buis wordt gehaald door nickelodeon vanwege tegenvallende kijkcijfers in amerika. Vandaag wordt nog wel aflevering 8 uitgezonden maar de overige 5 afleveringen niet meer. Deze zouden wel waarschijnlijk digitaal beschikbaar worden?
De tegenvallende cijfers was natuurlijk enigszins te verwachten, aangezien ze met de originele serie wel extreem hoge verwachtingen hebben gemaakt.
Om hieraan even toe te voegen:Lonestander schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 08:42:
Gister stond op IGN dat the legend of korra seizoen 3 van de buis wordt gehaald door nickelodeon vanwege tegenvallende kijkcijfers in amerika. Vandaag wordt nog wel aflevering 8 uitgezonden maar de overige 5 afleveringen niet meer. Deze zouden wel waarschijnlijk digitaal beschikbaar worden?
- Seizoen 3 wordt gewoon afgemaakt, maar nu online in plaats van op Nick en i.p.v. 2 afl per week, 1 afl per week.
- Je kunt het kijken op Nick.com, de Nick app, Amazon, Google Play, Xbox en Hulu (zal wel allemaal niet beschikbaar zijn in NL, maar dat moeten we afwachten) BRON
- De reden dat ze slechte kijkcijfers hebben ze objectief gezien allemaal aan zichzelf te danken. Om even iemand op Reddit te quoten:
- Seizoen (Boek) 4 wordt niet gecanceld! Ze zijn nu bezig alles te animeren (post-production). BRONSeason 2:Season 3:
- Nick shuffled it around to a whole bunch of different time slots, ending up in a really bad timeslot on Friday nights.
- They also pulled it off of Nick for a while and put it on Nicktoons, then put it back on Nick.
- At the very least, they were still advertising for Korra at this point (at least, I remember plenty of ads for the episode with Wan), and they had the episodes up online.
- Edit: There were also budget issues with the animation (they used a different studio for most of Season 2's episodes), and a lot of people who know more about artsy stuff than I do had a lot of issues with Season 2.
- They leak a bunch of episodes. Oops.
- Then they announce the airdate and release the trailer only one week before the air date.
- There are hardly any ads, and they don't release the episodes online.
- Then they start doubling up episodes every week. Still in the same bad timeslot.
- They make a point of saying "you can't watch this online or anywhere else."
- They go back to one a week, I think without any announcement.
- They pull all episodes after this Friday with no notice and no explanation, leaving the creators to take to social media to assure their feeaked-out fans that Korra hasn't been canceled.
- That part about "you can't watch this on line?" They lied. It's going to be exclusively on line now.
Ik ken wel een bron die hier beschikbaar is, alleen is de legaliteit.... discutabelThermometer schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 12:48:
[...]
- Je kunt het kijken op Nick.com, de Nick app, Amazon, Google Play, Xbox en Hulu (zal wel allemaal niet beschikbaar zijn in NL, maar dat moeten we afwachten)
Maar als ze legale kijkers willen moeten ze maar service verlenen.
Denk dat bijna iedereen dit doet in dit topic. Ik zou niet weten waar ik het anders zou kunnen bekijken. Ik wil gerust reclame zien hoor, ze moeten gewoon maar zo slim zijn om zo een model op te stellen.Amanoo schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 04:55:
[...]
Ik ken wel een bron die hier beschikbaar is, alleen is de legaliteit.... discutabel![]()
Maar als ze legale kijkers willen moeten ze maar service verlenen.
Hopen dat het een beter seizoen wordt dan 2
Zou dat een reden zijn om niet meer uit te zenden? De doelgroep is toch wel bekend met enig geweld?t-town schreef op zaterdag 09 augustus 2014 @ 02:01:
Nu weten we ineens waarom Nickelodeon panikeerde en Korra enkel online gooide.
spoiler:De Earth Queen wordt hier gewoon onscreen vermoord door alle lucht uit haar te zuigen.
Was wel vrij lomp inderdaad, maar toch.
Bron: WikipediaThe Legend of Korra was originally conceived as a miniseries consisting of twelve episodes, but it is now set to run for fifty-two episodes separated into four seasons ("books"), each of which tells a separate story. Following declining TV ratings in the third season, Nickelodeon stopped airing the series in July 2014. The remainder of season 3 is to be distributed weekly through digital broadcast online, where it has been markedly more successful.
Dat word weer kijken:)
Wat een geniale serie, TLA is wel beter maar korra komt toch echt in de buurt.
Euh, ja? Dat was hier toch al eerder een paar genoemd?stefspee schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 13:34:
Wut, het gaat verder ?
Dat word weer kijken:)
Wat een geniale serie, TLA is wel beter maar korra komt toch echt in de buurt.
Jawel, er komt een Seizoen 4TTMK schreef op dinsdag 12 augustus 2014 @ 16:17:
Komt er nu sowieso geen Season 4 meer ? of is dat niet zeker nu ?
Thanks! daar ben ik wel blij om, was bang dat het een soort van "soft cancel" was en nickelodeon er niks meer in zag.
Neem aan dat Seizoen 4 dan ook weer online word? of is daar nog helemaal niks over bekend?
nvm, antwoord was verder terug gewoon te vinden, Excuus!
[ Voor 10% gewijzigd door TTMK op 14-08-2014 11:55 ]
En het gaat gewoon verder in de volgende afleveringFiresphere schreef op maandag 11 augustus 2014 @ 11:33:
[...]
Zou dat een reden zijn om niet meer uit te zenden? De doelgroep is toch wel bekend met enig geweld?
Was wel vrij lomp inderdaad, maar toch.
[ Voor 7% gewijzigd door Vertor op 16-08-2014 15:17 ]
Kijken hier via de nederlandse steam vind ik zelf echt niet te doen. Het loopt te ver achter, de vertaling is slecht te noemen ("republicasia" ipv Republic City, het klinkt gewoon niet) en schijnbaar is het moeilijk om in nederland goede voiceactors te vinden want overal (als in bij verschillende series) hoor je al een jaar of 10 dezelfde voice actors die ik zelf van matig kwaliteit vind. Niet te kijken vind ik.
Bij het einde van seizoen twee (al viel het me tegen hoe het precies ging), draaide het nogal om een mogelijk apocalyptisch einde en je moet bij zo'n serie wel zorgen dat het einde van een volgend seizoen een potentiëel gevaarlijker einde heeft (als het opeens 'soft' wordt, gaan de kijkers terugverlangen naar het oude spul en je wil ze juist meenemen voor meer seizoenen).
Ik vroeg me daarom ook af hoe ze hiervan het einde even spannend konden maken als het einde van de andere seizoenen en dat is ze zeker gelukt.
Dus Zaheer is nog maar een paar weken een air bender en kan nu al Tenzun en Korra aan?
De finale was het ene wtf-moment na het andere, 'k dacht op een zeker moment dat ik weer naar Godzilla (2014) aan het kijken was. Die film zit ook vol wtf-momenten die hilarisch zijn terwijl het serieus zou moeten zijn.
[ Voor 13% gewijzigd door AndrewBourgeois op 04-09-2014 11:01 ]
Verwijderd
een leuk verhaal maar in de laatste episode wordt de laatste battle snel afgeraffeld.
In de laatste 5 minuten wordt in eens alle enemies ff snel afgemaakt en einde.
daar mogen ze wel wat beter de tijd voor nemen.
Het hoeft geen dragon ball Z te zijn maar dit is ook wel het andere uiterste.
Maargoed, de bedenkers van Avatar hebben een contract voor 78 afleveringen afgesloten met Dreamworks, jammer genoeg blijft de licentieeigenaar Nick, dus het word wel een nieuwe cartoon. Ben benieuwd!
Surfin' paradise!
We krijgen een 3 jaar timeskip waarin toch wel heel veel is gebeurd. Zo te zien zijn de Earth Kingdom (metal clan) de main villains. Ergens denk ik wel logisch, er is een machtsvacuüm ontstaan na de dood van de Earthqueen. En Toph... dan hoop ik dat er ook nog aandacht is voor Sokka, dan is de cirkel rond en kunnen we op een goede manier afscheid nemen van de franchise.m
http://www.ign.com/articl...=54298aa262be900a5400000b
Ik ben benieuwd. Korra is een lange tijd zoek geweest en er is veel veranderd.
Persoonlijk vond ik de pilot wel ok. Het schept heel veel mogelijkheden voor een verhaal, maar ik voorzie dat het redelijk voorspelbaar word. Then again, dat dacht ik de vorige keren ook en toen voel het erg mee.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NCEFMY4TWGw]
Lees even de vorige posts, de trailer was al geplaatst namelijk en aflevering 1 is vorige week vrijdag uitgezonden (beschikbaar online)Jack_Nick schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 09:23:
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn. Het nieuwe seizoen is gestart
De eerste aflevering vond ik zeer goed, de opbouw is ook prima in orde.
Het lijkt er op dat Korra tegen de (verover) plannen, leger en macht van Kuvira zal moeten strijden.
We krijgen denk ik wel later een aantal flashbacks te zien, om te begrijpen wat er in die 3 jaar allemaal is gebeurd.
Ik vraag me alleen af waarom Korra weg is gegaan? Is ze nog steeds erg zwak door de gif van de strijd tegen zahir? Traint ze daarom vermomd in de ondergronds arena's?
[ Voor 9% gewijzigd door muhda op 08-10-2014 23:36 ]
Nickname KasPlantje.
Ben erg benieuwd naar de aflevering van morgen en hoop vooral dat Zuko een beetje een grote rol gaat spelen in de komende episodes.
Daar ben ik ook benieuwt. Na aan de ene kant vind ik dat korra sommige dingen te makkelijk overwint aan de andere kant zaken die er toe doen lukken dan weer niet. Ik ben benieuwd of we de agressive vechtlustige Korra uit deel 1 nog te zien krijgen. De gene die alles met de grond gelijk maakt. Lijkt me leuk.Ronnie N schreef op maandag 10 november 2014 @ 09:29:
De laatste aflevering was trouwen echt geweldig. Ben heel benieuwd waar ze heen gaan met de serie. Hoop dat ze er wat meer diepgang in kunnen gaan brengen, het wordt nu immers toch alleen maar op internet uitgezonden.
Nickname KasPlantje.
On another note:
https://archive.today/Z2CzO
"In America, consumption equals jobs. In these days, banks aren't lending us the money we need to buy the things we don't need to create the jobs we need to pay back the loans we can't afford." - Stephen Colbert
[ Voor 6% gewijzigd door Gropah op 22-11-2014 11:09 ]
Leuk ik heb zitten kijken of er nog iets zinnigs in te vinden was maar nee. Het was alleen maar herhaling.Gropah schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 11:09:
Opzich heb je gelijk, maar zoals de producer het uitlegt heeft Nick tijdens de productie besloten om het budget te verlagen, waardoor er veel minder geanimeerd kon worden, ongeveer 1 episode minder. Dan vind ik dit nog een redelijk vermakelijke oplossing (vooral dat verhaal van verrick), ook omdat het alles een beetje in perspectief plaatst
De nieuwe aflevering van gisteren was dan wel weer geweldig en maakt weer een hoop goed.
Ik vraag me overigens nog steeds af wat ze met azula en de firelord hebben gedaan?
Nickname KasPlantje.
More than meets the eye
system specs
[ Voor 28% gewijzigd door Amanoo op 20-12-2014 01:05 ]
Edit; ik verwacht overigens dat kinderen hier gewoon een goede vriendschap in zien.
[ Voor 22% gewijzigd door NitroX infinity op 20-12-2014 01:08 ]
Ik lees overigens geen fanfic, maar als internetbewoner kom je dat soort dingen soms tegen
[ Voor 30% gewijzigd door Amanoo op 20-12-2014 01:12 ]
Ik hoop alleen wel dat nick of een nieuwe serie gaat maken met het avatar universum, of de rechten doorverkoopt, want damn wat vind ik het universum toch tof en ik zou het zo zonde vinden als het verloren gaat. Misschien komt het omdat ik er soort van mee ben op gegroeid, maar vind het toch wel 1 van de betere cartoons, zo niet de beste.
Maar of het nu echt franchise materiaal is... Ik weet het niet.
Ik zou wel willen dat er meer series zouden zijn die zichzelf dermate serieus nemen, maar tegelijk ook weer van een geintje houden, en die vooral zo genuanceerd zijn. Ook wel mooi hoe Kuvira wat geschreven. Waar de villain in een big budget film als Guardians of the Galaxy eigenlijk zeer vlak is (Ronan the Accuser was van zijn Lawful Neutral en soms antiheld stripboek persona naar pure evil terrorist gegaan) kan je bij Kuvira nog wat begrip opbrengen, vooral aan het begin van haar slippery slope (die slope was trouwens wel wat steil, maar wat wil je als je niet meer dan 13 episodes kan maken, en eigenlijk zelfs daarvoor niet het budget hebt). Andere series die me op zo'n manier zijn bijgebleven zijn Fullmetal Alchemist en Young Justice. Die laatste had ook vrij volwassen thematiek, maar werd van de buis gehaald omdat het niet genoeg speelgoed verkocht of teveel vrouwelijke kijkers aantrok of zo. Het was een zeer goede serie, maar doelgroep was een probleem. Of de executives snapten niet de doelgroep van de serie, of het trok voor een groot deel een andere groep aan dan de doelgroep. Het blijft jammer, want het was een ijzersterke serie.
[ Voor 42% gewijzigd door Amanoo op 20-12-2014 14:10 ]
Al met al, gewoon enorm jammer dat het voorbij is, dat heb ik niet bij veel series, maar deze ga ik echt enorm missen
Dan zit je natuurlijk met de rechten, Nick zal die willen houden. Het lijkt me niet dat ze rechten verkopen aan een andere partij en daarmee is het verhaal afgelopen.
Als je zo'n franchise in leven wil houden, moet je in de eerste plaats schrijvers hebben die niet voor een deadline of voor een volgende aflevering schrijven. Dan verliest de serie snel aan inhoud. Daarnaast moeten ze de algemene stijl van de serie begrijpen en behouden.
Over Korra/Asami. Ik verwacht niet dat het meer inhoudt dan de beste vriendschap voor het leven, maar het feit dat dit een klein open einde is, is natuurlijk wel heel goed bedacht.
Inmiddels hebben Bryan en Mike aangegeven dat Korra en Asami een koppel zijn/worden. Lekker belangrijk wat mij betreft. We leven in 2014/5 ook dit moet nu wel kunnen in een (teken)film. Ze hadden wel iets meer hints door het seizoen mogen sprenkelen dat hun relatie aan het veranderen was.
Of er nog toekomst in Avatar zit dat vraag ik me af. Met Nickelodeon als rechthebbende wordt het sowieso niets meer denk ik. Hun wispelturigheid m.b.t. de serie laat eigenlijk alleen maar zien dat ze Korra z.s.m. wilde lozen. Ik hoop dat Mike en Bryan gedeelde eigenaar zijn en ook wat over de toekomst mogen blijven zeggen. Natuurlijk hoop ik op een nieuwe serie, mits er weer goed nagedacht wordt over het verhaal. Liefst iets met één grote story arc zoals ATLA.
Ik hoop dat een partij als Netflix de franchise koopt en er groot bak met geld tegen aan smijt. En daarbij Mike en Bryan de creatieve vrijheid geven om de serie verder te ontwikkelen zonder teveel invloed van bovenaf.Upke dupke schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 02:44:
Ik vond het een prima einde. De opbouw van het seizoen kon beter, maar dat ligt niet aan de mensen die de serie hebben gemaakt. Als Nickelodeon de geldkraan dicht draait gedurende de productie dan moet je wat. Voor mijn gevoel zijn de meeste verhaallijnen adequaat afgemaakt. Een epiloog was leuk geweest maar dat had ATLA ook niet. Wellicht komen er nog wat strips. Ik lees ze wel maar vind ze niet heel erg sterk.
Inmiddels hebben Bryan en Mike aangegeven dat Korra en Asami een koppel zijn/worden. Lekker belangrijk wat mij betreft. We leven in 2014/5 ook dit moet nu wel kunnen in een (teken)film. Ze hadden wel iets meer hints door het seizoen mogen sprenkelen dat hun relatie aan het veranderen was.
Of er nog toekomst in Avatar zit dat vraag ik me af. Met Nickelodeon als rechthebbende wordt het sowieso niets meer denk ik. Hun wispelturigheid m.b.t. de serie laat eigenlijk alleen maar zien dat ze Korra z.s.m. wilde lozen. Ik hoop dat Mike en Bryan gedeelde eigenaar zijn en ook wat over de toekomst mogen blijven zeggen. Natuurlijk hoop ik op een nieuwe serie, mits er weer goed nagedacht wordt over het verhaal. Liefst iets met één grote story arc zoals ATLA.
Avatar heeft nog zoveel meer potentie maar Nickelodeon heeft echt alles tegengewerkt en heeft de serie eigenlijk gewoon gesaboteerd.
[ Voor 4% gewijzigd door Euphanasia op 24-12-2014 14:23 ]
Welcome to the League of Draven