O! Weet je dat zeker? Een ervaren G2'er (genaamd Iowabowtech) op een forum was verbaasd en zei juist dat dit niet hoorde. Maar misschien geldt dat voor andere varianten dan...mad-dog schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 23:27:
[...]
De rooted status in download mode is voor zover ik gelezen heb standaard bij dit toestel.
Ik weet niet waar ik het heb gelezen(ik dacht XDA). Het viel mij ook op toen ik m'n toestel voor het eerst in Download mode zette(voordat m'n toestel überhaupt geroot was). Moet wel bekennen dat ik niet getest heb of dit werkelijk waar het geval was(geen SuperSU erop gezet toen).
Andere optie is dat Studentmobiel(komt mijnes ook vandaan) rare fratsen uithaalt, maar dat lijkt me toch erg sterk
Andere optie is dat Studentmobiel(komt mijnes ook vandaan) rare fratsen uithaalt, maar dat lijkt me toch erg sterk
[ Voor 53% gewijzigd door mad-dog op 23-01-2015 03:16 ]
Verwijderd
Kosteloos vervangen. Geen woord over garantie. Ze wilden denk ik graag af van mijn 'gezeur'Cerberus_tm schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 22:46:
[...]
Okee, dus je kon hem langsbrengen naar het hoofdkantoor, en toen hebben ze hem ondergarantie gerepareerd/vervangen, of wat volgde er?
Ik hoor inderdaad vaker over de slechte reputatie vna Dynafix...
Hmm okee, als jij het ook hebt en dat ook ergens hebt gelezen zal het wel waar zijn, inderdaad waarschijnlijker dan dat Studentmobiel geroote telefoons verkoopt. Ik denk trouwens dat die regel niet wil beweren dat er op dat moment root-toegang is, maar dat dat ooit zo geweest is.mad-dog schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 03:10:
Ik weet niet waar ik het heb gelezen(ik dacht XDA). Het viel mij ook op toen ik m'n toestel voor het eerst in Download mode zette(voordat m'n toestel überhaupt geroot was). Moet wel bekennen dat ik niet getest heb of dit werkelijk waar het geval was(geen SuperSU erop gezet toen).
OK goed gedaan. Ik ga het onthouden, mocht ik het ooit nodig hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 11:42:
[...]
Kosteloos vervangen. Geen woord over garantie. Ze wilden denk ik graag af van mijn 'gezeur'Ik lees meer dat er reparaties in dat bewuste hoofdkantoor uit worden gevoerd, grappig. Let wel, dit is gekomen door de LG chat, Dynafix stond buiten deze actie.
Weet er iemand of de witte, 32 gb variant van de G2 met ergens te krijgen is mét abonnement? In de pricewatch staan alleen de 16 gb en de zwarte 32 gb met abo, terwijl de witte 32 gb los gewoon leverbaar is.
Een simpele Google zoekopdracht levert meer dan genoeg resultaten op.marc92 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:33:
Weet er iemand of de witte, 32 gb variant van de G2 met ergens te krijgen is mét abonnement? In de pricewatch staan alleen de 16 gb en de zwarte 32 gb met abo, terwijl de witte 32 gb los gewoon leverbaar is.
Goed dat je voor de 32GB variant gaat, heb zelf 16 en dat is wel een beetje oppassen met muziek en video

"Improvement. It is the goal of life search" - Carl "Reaper" Shepards
Ik gok dat hij dat al gedaan heeft, maar dat het MET abonnement het wat lastig maakt...
Als ik onze pricewatch moet geloven is die combinatie niet beschikbaar.
Maar goed, dit is meer voor een levertijden topic dan voor hier...
Als ik onze pricewatch moet geloven is die combinatie niet beschikbaar.
Maar goed, dit is meer voor een levertijden topic dan voor hier...
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Wat zoek je specifiek in een abonnement waarom je persé de LG met abonnement aan wilt schaffen? Los toestel + sim only abonnement is tegenwoordig niet duurder (soms zelfs goedkoper).marc92 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:33:
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik weet niet, hoor. Ik heb onlangs dit abonnement genomen, Hollands Nieuwe 550+500 met LG G2 32GB:Rossi46 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 21:20:
[...]
Wat zoek je specifiek in een abonnement waarom je persé de LG met abonnement aan wilt schaffen? Los toestel + sim only abonnement is tegenwoordig niet duurder (soms zelfs goedkoper).
https://www.studentmobiel...sms=&voice=#bundle-anchor
Ik denk niet dat dat SIM-only goedkoper kan? Daarbij komt nog dat je tegoed 3 maanden kunt meenenen bij HN, en het ook kunt omzetten in spullen (cadeaubon bij BOL) of geld (Thoorn) als je het niet opmaakt. En je moet eigenlijk de rente meerekenen die je zou kunnen krijgen door de prijs van de telefoon een jaar op een spaarrekening te laten staan.
Je lijkt inderdaad gelijk te hebben! Als dit abo voor jou geschikt is, dan is het een mooie dealCerberus_tm schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 00:21:
[...]
Ik weet niet, hoor. Ik heb onlangs dit abonnement genomen, Hollands Nieuwe 550+500 met LG G2 32GB:
https://www.studentmobiel...sms=&voice=#bundle-anchor
Ik denk niet dat dat SIM-only goedkoper kan? Daarbij komt nog dat je tegoed 3 maanden kunt meenenen bij HN, en het ook kunt omzetten in spullen (cadeaubon bij BOL) of geld (Thoorn) als je het niet opmaakt. En je moet eigenlijk de rente meerekenen die je zou kunnen krijgen door de prijs van de telefoon een jaar op een spaarrekening te laten staan.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
De gene die van plan is/was een G2 te bestellen, deze is nu voor €250 bij de MediaMarkt!
Niet slecht! Al komt dat neer op hetzelfde bedrag als vorig jaar na de €50 korting van LG zelf.
Zou er bijna nog één bestellen als reserveTtje schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 19:25:
De gene die van plan is/was een G2 te bestellen, deze is nu voor €250 bij de MediaMarkt!
Helemaal met die 5.0 update die er aan komt (waar blijft die nou??)
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Vanmiddag een zwarte G2 opgehaald bij de MM voor €250 :-)
Mooi apparaatje, alleen wel even wennen aan het formaat als je van een iPhone 4S komt
Mooi apparaatje, alleen wel even wennen aan het formaat als je van een iPhone 4S komt
Moet je die 50 Euro wel krijgen. In augustus telefoon gekocht met cashback. Is ook goedgekeurd tijdje later, tot op heden nog steeds niks ontvangen terwijl ik via Facebook en mail al intensief contact heb gehad. Vind het geen stijl daar.Cerberus_tm schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:25:
Niet slecht! Al komt dat neer op hetzelfde bedrag als vorig jaar na de €50 korting van LG zelf.
Gefeliciteerd met de overstap! Nu heb je een groot scherm en een open besturingssysteem met veel meer mogelijkheden! Als je root hebt kun je Xposed installeren en de module One-hand mode. Als je die laat activeren met een knop naast je Home-knop (gebruik de module G2 Tweakbox) kun je het scherm "kleiner maken" door op die knop te drukken. Dan gaan alle dingen aan de bovenkant van het scherm een stuk naar beneden (en/of opzij), opdat je er makkelijker bij kunt. Als je wilt kan ik je daar wel een keer bij helpen.Jochemm schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:02:
Vanmiddag een zwarte G2 opgehaald bij de MM voor €250 :-)
Ik hoorde inderdaad dat LG extreem langzaam was geweest daarmee. Maar ook dat ze hadden toegegeven dat er een probleem was en toegezegd nu sneller uit te betalen.... succes!shinchan03 schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 00:18:
[...]
Moet je die 50 Euro wel krijgen. In augustus telefoon gekocht met cashback. Is ook goedgekeurd tijdje later, tot op heden nog steeds niks ontvangen terwijl ik via Facebook en mail al intensief contact heb gehad. Vind het geen stijl daar.
Ja vrienden van mij die de cashback al wel ontvangen hadden hebben een excuus mail gehad voor de trage afhandeling en ik die het nog niet heb gehad heb geen mail ontvangen. Lekker geregeld daar. Het is voor mij een principe kwestie geworden.
Daarnaast moet je eens op de Facebook pagina gaan kijken hoeveel mensen klagen dat ze hun cashback niet hebben gehad. Lekkere beloftes daar, niet betalen en wel volle mep vangen van de klant. Dan moet je zo'n acties niet beginnen.
Daarnaast moet je eens op de Facebook pagina gaan kijken hoeveel mensen klagen dat ze hun cashback niet hebben gehad. Lekkere beloftes daar, niet betalen en wel volle mep vangen van de klant. Dan moet je zo'n acties niet beginnen.
[ Voor 32% gewijzigd door shinchan03 op 31-01-2015 08:37 ]
Dat is gek, zeker dat alles goed is gegaan met het schrijven / registreren van je G2? Heb de telefoon op 6 december gekocht, de cashback zou er binnen 10 weken opstaan en kwam netjes binnen 5 weken al, dus dat ging soepel.
Te obvious maar zeg het toch maar; het komt niet op je bankrekening onder LG's naam.
Te obvious maar zeg het toch maar; het komt niet op je bankrekening onder LG's naam.
Heb een mail in mijn mailbox waar instaat dat de cashback geaccepteerd is. Ik weet dat het bedrag inderdaad niet van LG af komt. Heb echt geen cashback gehad. Waarschijnlijk heb jij gewoon mazzel gehad. Lees de Facebookpagina van LG er maar eens op na.
Is er eigenlijk al een datum bekend wanneer Android 5.0 komt? Er staat nog steeds om androidworld.nl begin 2015
Verwijderd
Dat vroeg ik mij ook af en ik kon geen duidelijk antwoord op Google vinden.SurfBoy schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:10:
Is er eigenlijk al een datum bekend wanneer Android 5.0 komt? Er staat nog steeds om androidworld.nl begin 2015
Ik ga LG NL even twitteren.
Ze gaan je vertellen dat je het blog in de gaten moet houden om op de hoogte te blijven, je krijgt waarschijnlijk geen concrete datum. Maar het zou wel ergens in februari zijn dacht ik..?Verwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:56:
[...]
Dat vroeg ik mij ook af en ik kon geen duidelijk antwoord op Google vinden.
Daarnaast; heb Android 5 gezien bij de HTC One M8 en was niet echt onder de indruk van de grafische veranderingen. Tuurlijk is er veel veranderd onder de motorkap. Maar het verschil van 4.4 naar 5.0 was niet 'het grootste verschil ooit' vind ik, en dat heeft de enthousiasme voor de nieuwe release wel getemperd

Het duurt wel even. Nadat ik het verzoek indiende op 1 november kreeg ik eind november een goedkeuring van de cashback, en het geld zou binnen 8 weken overgemaakt worden. Dat kwam wel min of meer uit, een paar dagen geleden kwam het geld op mijn rekening. Het gaat dus heel langzaam, maar het werkt wel.Cerberus_tm schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 01:24:
[...]
Gefeliciteerd met de overstap! Nu heb je een groot scherm en een open besturingssysteem met veel meer mogelijkheden! Als je root hebt kun je Xposed installeren en de module One-hand mode. Als je die laat activeren met een knop naast je Home-knop (gebruik de module G2 Tweakbox) kun je het scherm "kleiner maken" door op die knop te drukken. Dan gaan alle dingen aan de bovenkant van het scherm een stuk naar beneden (en/of opzij), opdat je er makkelijker bij kunt. Als je wilt kan ik je daar wel een keer bij helpen.
[...]
Ik hoorde inderdaad dat LG extreem langzaam was geweest daarmee. Maar ook dat ze hadden toegegeven dat er een probleem was en toegezegd nu sneller uit te betalen.... succes!
Verwijderd
Wat is Android nou eenmaal? Icoontjes in de app drawer, paar home screens met wat widgets/icoontjes + instellingenmenu + notificationdrawer. Enkel de laatste 2 zijn aan visuele verandering onderhevig. De icoontjes vind ik niet zo spannend.Reaper.JA2 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:04:
[...]
Ze gaan je vertellen dat je het blog in de gaten moet houden om op de hoogte te blijven, je krijgt waarschijnlijk geen concrete datum. Maar het zou wel ergens in februari zijn dacht ik..?
Daarnaast; heb Android 5 gezien bij de HTC One M8 en was niet echt onder de indruk van de grafische veranderingen. Tuurlijk is er veel veranderd onder de motorkap. Maar het verschil van 4.4 naar 5.0 was niet 'het grootste verschil ooit' vind ik, en dat heeft de enthousiasme voor de nieuwe release wel getemperd
Als je geluk hebt wel. Ik heb in augustus goedkeuring gehad, maar nog steeds geen cashback. Jij hebt gewoon mazzel gehad.iChaos schreef op maandag 02 februari 2015 @ 16:34:
Het duurt wel even. Nadat ik het verzoek indiende op 1 november kreeg ik eind november een goedkeuring van de cashback, en het geld zou binnen 8 weken overgemaakt worden. Dat kwam wel min of meer uit, een paar dagen geleden kwam het geld op mijn rekening. Het gaat dus heel langzaam, maar het werkt wel.
Heb ik ook gedaan, ze gaan je door verwijzen naar deze site. en daar staat niets opVerwijderd schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:56:
[...]
Dat vroeg ik mij ook af en ik kon geen duidelijk antwoord op Google vinden.
Hier casback aangevraagd voor g2 in oktober en vorige week pas ontvangen.shinchan03 schreef op maandag 02 februari 2015 @ 20:14:
[...]
Als je geluk hebt wel. Ik heb in augustus goedkeuring gehad, maar nog steeds geen cashback. Jij hebt gewoon mazzel gehad.
Ze zijn pas begonnen met verwerken.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat werd ik dus ook....westergas schreef op maandag 02 februari 2015 @ 21:42:
[...]
Heb ik ook gedaan, ze gaan je door verwijzen naar deze site. en daar staat niets op
Hopen kan altijd maar ik zou er niet al te veel op rekenen. Kan op de googles ook bar weinig vinden over die update.
De update komt er sowieso, volgens Android World is hij al reeds gestart (korea?).
Hoe dan ook, kan niet wachten
Hoe dan ook, kan niet wachten
Iemand die ook al heeft gekeken naar een opvolger van zijn of haar LG G2?
Ding van mij word naar mijn idee te traag en krijg vaak als ik naar het homescreen ga "Thuis is gestopt" waar ik helemaal gestoord van aan het worden ben. Misschien maar eens overstappen naar de G Flex 2 of iets dergelijks. De G3 vind ik niet meteen een meerwaarde, iemand anders ook al over nagedacht? (Ik wil in ieder geval wel graag weer een LG, de skin opzicht bevalt mij wel..
Ding van mij word naar mijn idee te traag en krijg vaak als ik naar het homescreen ga "Thuis is gestopt" waar ik helemaal gestoord van aan het worden ben. Misschien maar eens overstappen naar de G Flex 2 of iets dergelijks. De G3 vind ik niet meteen een meerwaarde, iemand anders ook al over nagedacht? (Ik wil in ieder geval wel graag weer een LG, de skin opzicht bevalt mij wel..
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
Dat komt dus door die brakke "update" die nooit is gecorrigeerd door LGCasGas schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:16:
Iemand die ook al heeft gekeken naar een opvolger van zijn of haar LG G2?
Custom rom er op of wachten tot de 5.0 update is de fix, dat scheelt je weer een nieuw toestel.
Ah ok, is er al zicht op wanneer Lollipop uit komt voor de G2?westergas schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:30:
[...]
Dat komt dus door die brakke "update" die nooit is gecorrigeerd door LG![]()
Custom rom er op of wachten tot de 5.0 update is de fix, dat scheelt je weer een nieuw toestel.
Desondanks kijk ik sowieso nog wel verder hoor, de specs van de G Flex 2 spreken mij wel aan, ben alleen nog niet zeker van het kromme eraan (die twijfel had ik al bij de eerste versie)
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
CasGas schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:39:
[...]
Ah ok, is er al zicht op wanneer Lollipop uit komt voor de G2?

Je kunt ook gewoon een andere launcher installeren op je G2, dan heb je er ook geen last meer van...CasGas schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:39:
[...]
Ah ok, is er al zicht op wanneer Lollipop uit komt voor de G2?
Desondanks kijk ik sowieso nog wel verder hoor, de specs van de G Flex 2 spreken mij wel aan, ben alleen nog niet zeker van het kromme eraan (die twijfel had ik al bij de eerste versie)
advies:
novalauncher
apex launcher
google launcher
AMD Ryzen 7 5800X3D / 64GB@3600mhz / ASUS 4080 Super TUF Gaming OC
Er is meer mis met die update. Toetsenbord word ook steeds trager na een paar dagen uptime bijvoorbeeld. Daar komt bij dat ik 3rd party launcers niet zo lekker vind werken dan de stock LG versie.Ewivis schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:26:
[...]
Je kunt ook gewoon een andere launcher installeren op je G2, dan heb je er ook geen last meer van...
advies:
novalauncher
apex launcher
google launcher
ah ok, dat wist ik niet. Ik heb zelf wel dat de originele swype op een gegeven moment niet meer werkt (1x in de 2 weken) dan gaat ineens de telefoon supertraag. Dan moet ik swype eraf gooien, weer erop zetten en dan werkt het pas weer. Alle verwijderen cache enzo werkt niet eens.westergas schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:33:
[...]
Er is meer mis met die update. Toetsenbord word ook steeds trager na een paar dagen uptime bijvoorbeeld. Daar komt bij dat ik 3rd party launcers niet zo lekker vind werken dan de stock LG versie.
Nooit echt een custom rom erop willen zetten, alles werkt nu goed (dubbeltap op scherm enzo) en ik weet niet of dat evengoed werkt met cyanogenmod etc...
Enkel de Cloudy G3 geprobeerd (2.0) maar die was echt wel een stuk trager dan stock...
Verwijderd
Op de G2 van m'n vriendin staat Blisspop en daar werkt knock-on prima. Knock-off (werkte enkel op de statusbalk) is te regelen via de gesture-instellingen van Nova.Ewivis schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 16:38:
[...]
ah ok, dat wist ik niet. Ik heb zelf wel dat de originele swype op een gegeven moment niet meer werkt (1x in de 2 weken) dan gaat ineens de telefoon supertraag. Dan moet ik swype eraf gooien, weer erop zetten en dan werkt het pas weer. Alle verwijderen cache enzo werkt niet eens.
Nooit echt een custom rom erop willen zetten, alles werkt nu goed (dubbeltap op scherm enzo) en ik weet niet of dat evengoed werkt met cyanogenmod etc...
Hoe heb je dat in Nova geregeld? Ik kan nergens de functie vinden om toestel op zwart te zetten binnen de gestures uit te zetten..Verwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 17:23:
[...]
Op de G2 van m'n vriendin staat Blisspop en daar werkt knock-on prima. Knock-off (werkte enkel op de statusbalk) is te regelen via de gesture-instellingen van Nova.
Verwijderd
Klopt, ik was niet helemaal volledig:
Eerst heb je deze app nodig: https://play.google.com/s...com.katecca.screenofflock
In Nova:
Gestures and buttons
Double tap
Vervolgens bovenstaande app selecteren
Eerst heb je deze app nodig: https://play.google.com/s...com.katecca.screenofflock
In Nova:
Gestures and buttons
Double tap
Ah, thanks! Nova Launcher was een heel goed idee om van die verschrikkelijke LG skin af te komen. Zelfs de Chrome app heeft geen Chrome logo, het zijn de kleine dingenVerwijderd schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 18:02:
Klopt, ik was niet helemaal volledig:
In Nova:
Gestures and buttons
Double tap
Ik gebruik de Google Now Launcher, simpele launcher. Lekker overzichtelijk, vond de LG laincher toch te traag en te veel lagg. Vooral wanneer ik snel van bijv van een app terug kom, snel scroll en dan een andere app kies. Dit ging gewoon super traag.
Ik gebruik de G3 Launcher. Werkt perfect, alleen chrome krijgt icoontje van 'internet'.
Iemand die een goed toetsenbord weet voor de G2? Ik druk steeds op de punt in plaats van de spatiebalk. Liefst een met de layout van de Iphone, die werkt toch wel iets beter dan die van Android. Meeste die ik vind zijn echter allemaal doorgoten met spyware en spam bagger.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Swiftkey, (m.i.) beste keyboard die er bestaat.Damian schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:50:
Iemand die een goed toetsenbord weet voor de G2? Ik druk steeds op de punt in plaats van de spatiebalk. Liefst een met de layout van de Iphone, die werkt toch wel iets beter dan die van Android. Meeste die ik vind zijn echter allemaal doorgoten met spyware en spam bagger.
Ga ik proberen! Had onderstussen zelf deze gevonden, werkt ook best lekker. Wel weer reclame in aanwezig volgens sommigen.silmaril8 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:52:
[...]
Swiftkey, (m.i.) beste keyboard die er bestaat.
SwiftKey is inderdaad de beste oplossing, het leert zelfs van jouw toetsaanslagen om zo woorden te verbeteren of te voorspellen. Met een eigen thema ziet het er nog apart uit, is zonder reclame en zonder vertraging. Daarnaast is de indeling van het toetsenbord ook nog aan te passen.Damian schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:59:
[...]
Ga ik proberen! Had onderstussen zelf deze gevonden, werkt ook best lekker. Wel weer reclame in aanwezig volgens sommigen.
Dit is te fixen:CasGas schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 15:16:
krijg vaak als ik naar het homescreen ga "Thuis is gestopt" waar ik helemaal gestoord van aan het worden ben.
- Systeeminstellingen > Algemeen > Applicaties
- Tabje 'Alles' > stuk scrollen naar de App 'Thuis'. Klik hierop voor App-info
- In App-info 'Cache wissen' en 'Data wissen' achtereenvolgens.
Met deze reset is het probleem 'Thuis is gestopt' verholpen bij mij.
Je bent wel al je snelkoppelingen op de Homescreens kwijt nu, deze zul je even opnieuw in moeten richten. Maar wel een grote irritatie armer als het goed is.
Android L toetsenbord is ook erg fijn als je het mij vraagt. Naar wat men zegt zou die in de app store van Amazon beter zijn dan die in de google play market maar geen idee of er echt verschil in zit.Damian schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 10:50:
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Bedankt voor deze oplossing!! M'n toestel is ook meteen weer sneller nu. En ik kan de Appdrawer weer benaderen (wat ik na de laatste update van Android dus niet meer kon).erikklijn schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:14:
Dit is te fixen:
- Systeeminstellingen > Algemeen > Applicaties
- Tabje 'Alles' > stuk scrollen naar de App 'Thuis'. Klik hierop voor App-info
- In App-info 'Cache wissen' en 'Data wissen' achtereenvolgens.
Met deze reset is het probleem 'Thuis is gestopt' verholpen bij mij.
Je bent wel al je snelkoppelingen op de Homescreens kwijt nu, deze zul je even opnieuw in moeten richten. Maar wel een grote irritatie armer als het goed is.
Merci!
Grappig detail...mijn vrouw heeft gisteren een gloednieuwe G2 in gebruik genomen waar de laatste "brakke" update al op stond. Zij heeft nergens last van en het toestel is gewoon rete snel.silmaril8 schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 20:12:
[...]
Bedankt voor deze oplossing!! M'n toestel is ook meteen weer sneller nu. En ik kan de Appdrawer weer benaderen (wat ik na de laatste update van Android dus niet meer kon).
Merci!
Verwijderd
https://translate.google....lg-g2-240827%2F&sandbox=1
Vertaalde pagina vanuit www.tuttoandroid.net waarin meer staat aangegeven over de Lollipop update voor de G2.
Vertaalde pagina vanuit www.tuttoandroid.net waarin meer staat aangegeven over de Lollipop update voor de G2.
Dat hoop ik ook.Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 14:27:
De update komt snel dus.
Maar vind jouw conclusie (op basis van bovenstaande link?) wel erg optimistisch.
Ps zie nu dat het artikel dateert van 20-12-2014
[ Voor 10% gewijzigd door westergas op 06-02-2015 16:08 ]
Ja in Korea is de update al uitgerold. Dus alle informatie wat erin komt is al bekend.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Heb een tijdje met de LG G2 stock rom en CloudyG3 ROM gewerkt, maar inmiddels alweer even over op de Vanir 5.0.2 ROM. Heerlijk clean, veel customization opties en de knock off werkt ook nog eens fantastisch in combinatie met Nova Prime
Is de batterijduur intussen vergelijkbaar met android 4.4? Hoeveel uur displayon time haal je zo gemiddeld? (verschilt van persoon tot persoon, maar dit geeft me wel een idee)mad-dog schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:31:
Heb een tijdje met de LG G2 stock rom en CloudyG3 ROM gewerkt, maar inmiddels alweer even over op de Vanir 5.0.2 ROM. Heerlijk clean, veel customization opties en de knock off werkt ook nog eens fantastisch in combinatie met Nova Prime
Is vanir beter dan cloudy?
[ Voor 14% gewijzigd door beOnt op 06-02-2015 17:34 ]
Batterij is iets minder tov stock rom, maar weinig verschil. Ik haal met Vanir zo'n 6,5-7u schermtijd, voor mij echt ruim voldoende.beOnt schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:32:
[...]
Is de batterijduur intussen vergelijkbaar met android 4.4? Hoeveel uur displayon time haal je zo gemiddeld? (verschilt van persoon tot persoon, maar dit geeft me wel een idee)
Is vanir beter dan cloudy?
CloudyG3 is gewoon de G3 ROM, welke geport is naar de G2. Maar ben veel meer liefhebber van de wat cleanere roms, vandaar Vanir.
Lollipop draait voor mij wel lekkerder dan 4.4, maar dat kan ook optisch bedrog zijn.
[ Voor 31% gewijzigd door mad-dog op 06-02-2015 17:45 ]
Verwijderd
Vanir ook maar gedownload. OptimusG3 ROM duurt mij te lang eer dat ze de Lollipop build hebben. Wel bizar verschil in download. Vanir is maar 217MB. Dat is wel heel weinig.mad-dog schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:44:
[...]
Batterij is iets minder tov stock rom, maar weinig verschil. Ik haal met Vanir zo'n 6,5-7u schermtijd, voor mij echt ruim voldoende.
CloudyG3 is gewoon de G3 ROM, welke geport is naar de G2. Maar ben veel meer liefhebber van de wat cleanere roms, vandaar Vanir.
Lollipop draait voor mij wel lekkerder dan 4.4, maar dat kan ook optisch bedrog zijn.
Het is zo klein omdat gapps ontbreektVerwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 10:57:
[...]
Vanir ook maar gedownload. OptimusG3 ROM duurt mij te lang eer dat ze de Lollipop build hebben. Wel bizar verschil in download. Vanir is maar 217MB. Dat is wel heel weinig.
6,5u schermtijd is wel echt enorm zeg. Met de stock rom haalde je dus 'iets minder' dan 6,5? Als ik op 5u kom ben ik al bij..2 dagen is net lastig. Mooi om te zien dat er Custom Roms zijn die het beter doen!mad-dog schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 17:44:
[...]
Batterij is iets minder tov stock rom, maar weinig verschil. Ik haal met Vanir zo'n 6,5-7u schermtijd, voor mij echt ruim voldoende.
Is natuurlik ook wel afhankelijk wat je er mee doetReaper.JA2 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 16:28:
[...]
6,5u schermtijd is wel echt enorm zeg. Met de stock rom haalde je dus 'iets minder' dan 6,5? Als ik op 5u kom ben ik al bij..2 dagen is net lastig. Mooi om te zien dat er Custom Roms zijn die het beter doen!
Welke recovery hebben jullie op de LG G2 geinstalleerd staan? Op mijn vorige telefoons altijd root gehad, maar eigenlijk mezelf voorgenomen om niet meer te rooten, maar nu begint het toch weer te kriebelen.
Verwijderd
Vanir ga ik er weer vanaf flikkeren. Zeer slechte ROM vind ik. USB modus zie je helemaal niets van om hem via je pc te benaderen en menu instellingen is gedeeltelijk Engels nog steeds. Root acces ben ik ook ineens kwijt. Ik ga nu over naar CM12.
CM12 is al veel vlotter met installeren.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2015 17:45 ]
Verwijderd
TWRPshinchan03 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:13:
Welke recovery hebben jullie op de LG G2 geinstalleerd staan? Op mijn vorige telefoons altijd root gehad, maar eigenlijk mezelf voorgenomen om niet meer te rooten, maar nu begint het toch weer te kriebelen.
Root access zit verwerkt in de ontwikkelaarsopties, kwestie van root uit en aanzetten en dan heb je root. USB mode gebruik ik niet, sluit m'n telefoon eigenlijk nooit aan op m'n PC, zou eigenlijk ook niet weten waarom.Verwijderd schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 17:21:
Vanir ga ik er weer vanaf flikkeren. Zeer slechte ROM vind ik. USB modus zie je helemaal niets van om hem via je pc te benaderen en menu instellingen is gedeeltelijk Engels nog steeds. Root acces ben ik ook ineens kwijt. Ik ga nu over naar CM12.
En gedeelten Engels... Sja, lekker belangrijk...
De rest van de discussie mag verder in het rooten en custom ROM topic, linkje in de topicwaarschuwing
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Gisteren de laatste CM 12 erop gezet.
Voelde hij sneller aan? Niet echt...
Had ik meer functionaliteit? Niet echt...
Zag het er mooier uit? Niet echt.
Accu beter? Kan ik niet zoveel over zeggen. Waarom niet?
Heb mijn backup er weer terug opgezet na 1 uur ofzo. Geen meerwaarde aan mijn kant iig.
Gewoon stock + xposed.. klaar
Voelde hij sneller aan? Niet echt...
Had ik meer functionaliteit? Niet echt...
Zag het er mooier uit? Niet echt.
Accu beter? Kan ik niet zoveel over zeggen. Waarom niet?
Heb mijn backup er weer terug opgezet na 1 uur ofzo. Geen meerwaarde aan mijn kant iig.
Gewoon stock + xposed.. klaar
Verwijderd
Mijn LG G2 scherm is gesneuveld en krijg geen dataverbinding meer met mijn PC.
Iemand een idee hoe ik toch nog kan verbinden danwel een backup maken???
Heb ik veel te lang geleden gedaan en mis dan vele leuke foto's en contacten...
Hoor graag van de techies, nerds en alleskunners
Iemand een idee hoe ik toch nog kan verbinden danwel een backup maken???
Heb ik veel te lang geleden gedaan en mis dan vele leuke foto's en contacten...
Hoor graag van de techies, nerds en alleskunners
Alles uploaden naar google drive oid?
Anders scherm laten repareren. Daar hoeft het geheugen niet voor gewist te worden.
Anders scherm laten repareren. Daar hoeft het geheugen niet voor gewist te worden.
Is er ondertussen al wat meer bekend over lollipop voor de D802?
Begin steeds meer last te krijgen van die buggy rom die terug is getrokken maar waar 3 maanden al geen vervanging voor is gekomen
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Opzich niet heel vreemd maar het zou mooi zijn als er gewoon wat meer bekend over zou zijn. Aangezien er wel al een stapel toestellen die update hebben.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 06:23:
Het is al half februari en nog niks nieuws over de Lollipop update op de G2 inderdaad.
Wat mij opvalt is dat LG gebruikers klagen over het gebrek aan info over updates, maar idem geldt voor Samsung, HTC, Huawei of eender welk merk android telefoons.
IMHO lijkt het wel een soort 'bedrijfspolicy' rond Android...
Hou je gebruikers maar in het ongewisse, da's cool.... _NOT_
IMHO lijkt het wel een soort 'bedrijfspolicy' rond Android...
Hou je gebruikers maar in het ongewisse, da's cool.... _NOT_

Behoorlijk nep idd.Verwijderd schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 06:23:
Het is al half februari en nog niks nieuws over de Lollipop update op de G2 inderdaad.
Gelukkig is rooten een koud kunstje. Ik was het wachten wel zat dus heb deze rom er op gezet. Aanrader!
Voor een aantal collega's zoek ik een nieuwe telefoon tot ~300 Euro.
De G2 lijkt op het eerste geschikt een vrij probleemloos toestel te zijn met nog behoorlijke goede specs.
Is dit een toestel wat inderdaad 3 jaar probleemloos mee gaat?
De G2 lijkt op het eerste geschikt een vrij probleemloos toestel te zijn met nog behoorlijke goede specs.
Het is inderdaad een goed toestel. Maar het toestel bestaat nog niet eens 3 jaar, dus niemand kan je zeggen of het toestel inderdaad 3 jaar mee gaat. Daarbij weet je natuurlijk nooit zeker of je tegen problemen aan gaat lopen. Dus het enige waar je op kan varen zijn de huidige recensies, ervaringen, etc. En die zijn van de G2 goed te noemen.
Het is het fijnste toestel wat ik heb gehad. Heb hem nu een jaar maar ben het toestel zeker niet zat en voelt ook totaal niet verouderd aan. En dat heb ik met andere toestellen wel altijd na een jaar.Vandread schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:23:
Voor een aantal collega's zoek ik een nieuwe telefoon tot ~300 Euro.
Verwijderd
De G2 bestaat nog niet eens 2 jaar!!!!l3art schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 12:25:
Het is inderdaad een goed toestel. Maar het toestel bestaat nog niet eens 3 jaar, dus niemand kan je zeggen of het toestel inderdaad 3 jaar mee gaat. Daarbij weet je natuurlijk nooit zeker of je tegen problemen aan gaat lopen. Dus het enige waar je op kan varen zijn de huidige recensies, ervaringen, etc. En die zijn van de G2 goed te noemen.
Waarom ik bij de G2 uit kom, of wellicht de G3, is omdat als ik kijk naar Samsung, geeft de skin vaak weer problemen, onverklaarbare battery drains etc. Bij Sony, spontaan barstende schermen, toch relatief veel technische mankementen. HTC is relatief duur....
Zelf heb ik een Oneplus en nog een oude Note 1, beiden prive toestellen maar 1 met zakelijk abonnement.
Bedankt voor de feedback in ieder geval
Zelf heb ik een Oneplus en nog een oude Note 1, beiden prive toestellen maar 1 met zakelijk abonnement.
Bedankt voor de feedback in ieder geval
Ik verlies heel vaak met mijn G2 signaal telefoon. Ik woon in een regio met vrij slechte ontvangst. Enige oplossing is even switchen naar flight mode en terug. Kan ik G2 tweaken om dit te verbeteren? Of kan ik een scriptje draaien waarbij flight mode af en toe aan/uit gezet wordt?
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Hier ook het fijnste toestel ooit. Beter dan Iphones en HTC toestellen. Ook sony toestellen zijn echt minder dan de LG G2 (G3).
Supertoestel!
Supertoestel!
Ohw dat gevoel heb ik juist niet.Damian schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:02:
Hier ook het fijnste toestel ooit. Beter dan Iphones en HTC toestellen. Ook sony toestellen zijn echt minder dan de LG G2 (G3).
Supertoestel!
Vooral omdat de software op dit moment nog buggier is dan de gemiddelde Sony

Ik kan werkelijk niks buggy bedenken aan de software op dit moment.... Echt serieus helemaal niets....Touchdomex schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:03:
[...]
Ohw dat gevoel heb ik juist niet.
Vooral omdat de software op dit moment nog buggier is dan de gemiddelde Sony
Gebruik jij de telefoon wel?Damian schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:10:
[...]
Ik kan werkelijk niks buggy bedenken aan de software op dit moment.... Echt serieus helemaal niets....
Of gebruik jij de niet buggy firmware? Ik heb specifiek nog die teruggetrokken build waarna er vervolgens nu al 3 maanden ofzo geen update voor is uitgekomen dus zit nog steeds met een buggy firmware die ondertussen toch wel echt ernstig in verval begint te raken.
Het is niet erg maar je merkt duidelijk dat ze hier hebben liggen slapen vooral om vervolgens geen oplossing te bieden en ik nu dus nog maar met veel mensen hopen op een fatsoenlijke lollipop-build.
OK dat die versie is kut, dat geloof ik meteen. Maar waarom flash je niet de oudere versie? Ik zit vrolijk op 4.4.2 stock zonder bugs. Of flash een custom ROM.Touchdomex schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:57:
[...]
Gebruik jij de telefoon wel?![]()
Of gebruik jij de niet buggy firmware? Ik heb specifiek nog die teruggetrokken build waarna er vervolgens nu al 3 maanden ofzo geen update voor is uitgekomen dus zit nog steeds met een buggy firmware die ondertussen toch wel echt ernstig in verval begint te raken.
Het is niet erg maar je merkt duidelijk dat ze hier hebben liggen slapen vooral om vervolgens geen oplossing te bieden en ik nu dus nog maar met veel mensen hopen op een fatsoenlijke lollipop-build.
Waarom zou ik een custom rom of oudere rom moeten flashen om een werkend toestel te krijgen? Dat is toch heel raar.Cerberus_tm schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:29:
[...]
OK dat die versie is kut, dat geloof ik meteen. Maar waarom flash je niet de oudere versie? Ik zit vrolijk op 4.4.2 stock zonder bugs. Of flash een custom ROM.
Ik wil eindelijk eens een toestel hebben waar dat niet NODIG is om hem goed werkende te krijgen.
Met programma's als Tasker kan dit zeker. Je kunt dan b.v. ervoor kiezen om telkens wanneer de tijd eindigt op 00 (hele uren dus) vliegtuig aan te zetten, 10 seconden te wachten, en dan weer aan te zetten. Of telkens wanneer je het scherm uitzet. Of met welke context dan ook. Ik vermoed dat daar geen root voor nodig is.kraaiven schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 16:54:
Ik verlies heel vaak met mijn G2 signaal telefoon. Ik woon in een regio met vrij slechte ontvangst. Enige oplossing is even switchen naar flight mode en terug. Kan ik G2 tweaken om dit te verbeteren? Of kan ik een scriptje draaien waarbij flight mode af en toe aan/uit gezet wordt?
Alvast bedankt!
Tuurlijk, dat is ook slecht van LG. Maar Apple, Samsung, e.d. hebben ook wel dit soort dingen. En ook Google zelf, met al die memory leaks in Lollipop. Om de een of andere reden zijn grote organisaties niet in staat fatsoenlijk hun software te testen op dingen die bij heel veel gebruikers heel gemakkelijk te zien zijn na een paar uur de software gebruikt te hebben (of soms al na 5 minuten).Touchdomex schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:30:
[...]
Waarom zou ik een custom rom of oudere rom moeten flashen om een werkend toestel te krijgen? Dat is toch heel raar.
Ik wil eindelijk eens een toestel hebben waar dat niet NODIG is om hem goed werkende te krijgen.
Oh helemaal maar dat is het probleem ook hoor. Ik ga denk ik als ik zondag niet al te brak ben een stock based custom rom erop trappen. Hopelijk werkt dat wat beter...Cerberus_tm schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:33:
[...]
Tuurlijk, dat is ook slecht van LG. Maar Apple, Samsung, e.d. hebben ook wel dit soort dingen. En ook Google zelf, met al die memory leaks in Lollipop. Om de een of andere reden zijn grote organisaties niet in staat fatsoenlijk hun software te testen op dingen die bij heel veel gebruikers heel gemakkelijk te zien zijn na een paar uur de software gebruikt te hebben (of soms al na 5 minuten).

Haha leuk avondje gepland? Ben net thuis. Maar doe dat maar, er zijn allerlei goed werkende alternatieve ROMs zegt men.Touchdomex schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:34:
[...]
Oh helemaal maar dat is het probleem ook hoor. Ik ga denk ik als ik zondag niet al te brak ben een stock based custom rom erop trappen. Hopelijk werkt dat wat beter...
Weet iemand hier een oplossing voor? Kan geen video meer opnemen. Ik krijg dan de volgende melding:
"Onmogelijk een video op te nemen tijdens een oproep"
En dat terwijl er geen oproep is!
"Onmogelijk een video op te nemen tijdens een oproep"
En dat terwijl er geen oproep is!
Even googlen naar de fout in het engels en de eerste link kwam dit naar voren:
I have figured out the issue. With the new Google Search update, that allows you to do a "Ok Google Now" voice search from any window. If you enable that feature, it will prevent you from taking videos in Normal mode on your camera. Turning this feature off fixes the issue.
4.4.2 build KOT49I.D80220hTouchdomex schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:57:
[...]
Gebruik jij de telefoon wel?![]()
Geen idee welke versie jij het over hebt, maar ik heb echt serieus nergens last van...
Volgens mij had ik die ook.Damian schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:07:
[...]
4.4.2 build KOT49I.D80220h
Geen idee welke versie jij het over hebt, maar ik heb echt serieus nergens last van...
In ieder geval heb ik er vanochtend een custom rom opgezet. Was klaar met traagheid en random moeten rebooten
Let op:
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic
Discussies m.b.t. het rooten en custom rommen horen in het [LG G2] Rooten en Custom ROM's
Accessoires voor de G2 kunnen worden besproken in het ~~~[LG G2] Accessoires topic