[Multi] Splinter Cell Blacklist

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silv
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 21-09 13:57
Wel vervelend dat de 'Use' knop hetzelfde is als de 'Hand to Hand' takedown. Loop ik een kamer binnen om iemand sneaky uit te schakelen, doet hij per ongeluk de deur dicht. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
Zijn er mensen die een keer zin hebben om samen te spelen met voice communication ofzo? Lijkt me een stuk fijnere gameplay en dan heb je mensen om te vertrouwen enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:17
Het lijkt me ook leuk om eens samen te spelen. Maar klopt het dat het normaal niet mogelijk is om gewoon een quick match te joinen? Er zijn nooit games....

Of moet ik nog iets port forwarden ofzo?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Ik kan wel matches joinen. Een stricte NAT werkt natuurlijk altijd tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Ramon schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 21:25:
Het lijkt me ook leuk om eens samen te spelen. Maar klopt het dat het normaal niet mogelijk is om gewoon een quick match te joinen? Er zijn nooit games....

Of moet ik nog iets port forwarden ofzo?
Hamachi en Tunngle werkt dit spel tegen. Zelf ook wat settings moeten veranderen bij network adapter settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:49

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Ben op zoek naar teammate in SvM. Speel voornamelijk 2vs2. Mocht je je id willen geven> graag per DM.

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
dr34m3dd schreef op vrijdag 30 augustus 2013 @ 22:21:
[...]

Hamachi en Tunngle werkt dit spel tegen. Zelf ook wat settings moeten veranderen bij network adapter settings.
Blijkbaar pakte Blacklist mijn VirtualBox netwerkadapter. Na die te hebben uitgeschakeld werkt het gewoon.

YouTube: [PC] Splinter Cell: Blacklist Instantly Find online games! [No port forward]

Als iemand wil coopen, mijn Uplay username is ramon_akira.

[ Voor 22% gewijzigd door Ramon op 30-08-2013 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 13:09

Goner

What can I do you for ?

Speel sinds vandaag SC op de Wii U. Mooie game.
Kan alleen niet vinden waar ik de code voor 'exclusive content' kan invoeren ... zou in Paladin moeten kunnen tussen missies ?

EDIT: gevonden :o
startknop, pauzemenu ..

zou nu dit moeten hebben :
Extra DLC bevat:
Tactical Pack:
Tactical gloves
Toegang tot het M1014 tactical shotgun

Deadly Conflict:
Exclusieve spy skin
Exclusieve merc skin

Jack of all Trades:
Elite digital ghillie suit
Toegang tot het 416 assault rifle

maar helaas

[ Voor 48% gewijzigd door Goner op 01-09-2013 01:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:40
@Goner: heb hetzelfde met mijn "upper echelon" code op de PC: ik krijg de melding dat het een ongeldige code is. Ook geen bonuscontent voor mij dus helaas.

Verder is de belangrijkste bonuscontent ook "te koop" zegmaar in UPlay door wat UPlay-punten in te wisselen voor een unlockable. Zo heb ik nu een "Raven" pak en 200.000 splintercell-dollars aan startkapitaal unlocked: wel nuttig als goede start van de game.

Ik vond het begin namelijk nogal moeilijk met de standaard wapens en met name ook de Fourth Echelon missies waarin je eigenlijk in sommige gevallen maar beter een hoop headshots kan uitdelen om het makkelijk te maken. Het klassieke "lichten uit en sneaken" is ontzettend moeilijk gemaakt als je pas de 2e of 3e poging ontdekt wat een paar sluiproutes zijn.
Wat ik in het begin ook nog niet door had was dat je met CAPS LOCK kunt schakelen tussen langzaam en snel lopen. Ook werken de functietoetsen die in-game aangetoond staan bij mij soms helemaal niet, zoals middelste-muisknop waarbij ik dan "G" moet gebruiken. Best gevaarlijk om "G" dan weer te gebruiken, want anders gooi je nog per ongeluk een granaat en ben je ontdekt.
Mijn outfit momenteel:
-Raven outfit met armor
-Standaard groene goggles (510nm licht)
-Achterop een SR-25 met silencer, speciale munitie voor het doorboren van armor (werkt maar 1 op de 3 keer bij een headshot van een helm), en nog een aantal stabiliteitsverhogende en krachtverhogende upgrades.
-5.7 USG handgun met silencer en de nodige upgrades betreffende accuraatheid en dermate veel kracht dat het met speciale munitie armor kan doorboren (maar dat werkt niet altijd).
-Gadgets: sticky noisemaker (werkt echt soms), traangas, frag grenades, proximity shocker (mijn met verdovende pijlen).

Met wat voor outfit lopen jullie momenteel rond? Upgrades zijn trouwens wel duur vind ik van wapens en andere wapens unlocken kost ook kapitalen. Gelukkig zijn er zat missies te doen om het nodige geld te verdienen. Jammer dan weer wel dat je sommige Fourth Echelon missies niet nog een 2e keer mag spelen, want soms ontdek je halverwege een map opeens een compleet andere manier om er doorheen te komen...

Ben nu dus 6 uurtjes verder en begin het nu pas een beetje weer te "leren" spelen :P En dat terwijl ik niks had verwacht van dit deel omdat ik het vorige deel (Conviction) maar niks vond. De vrijheid die je nu krijgt om een missie te doorspelen hoeft je niet persé als Rambo (zoals in Conviction) een level door te laten spelen, maar je kan ook weer lekker sneaken!

[ Voor 6% gewijzigd door Jorn1986 op 01-09-2013 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Mijn load-out:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SgbaGCh.png

Ik vind de SC4000 met scope echt fantastisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-09 13:09

Goner

What can I do you for ?

Jorn1986 schreef op zondag 01 september 2013 @ 11:45:
@Goner: heb hetzelfde met mijn "upper echelon" code op de PC: ik krijg de melding dat het een ongeldige code is.
De code werd wel geaccepteerd en toen ik het nog een keer probeerde omdat ik de spullen niet zag, kreeg ik een melding dat de code al 'redeemed' is, dus dat klopt wel.
Maar van de 6 items zie ik alleen de 416 rifle terug.

Ik speel op de Wii U met gamepad. Wordt wel leuk gebruikt bijv. met de sneek camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
Nog een vraagje: ik zie momenteel voor de aanslag "American Consumption" nog 1 dag en 10 uur staan: gaat daar tijd vanaf als ik tussentijds ervoor kies om Fourth Echelon missies te doen, of blijft die timer staan (scripted tijd na missie X)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Jorn1986 schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:00:
Nog een vraagje: ik zie momenteel voor de aanslag "American Consumption" nog 1 dag en 10 uur staan: gaat daar tijd vanaf als ik tussentijds ervoor kies om Fourth Echelon missies te doen, of blijft die timer staan (scripted tijd na missie X)?
Blijft gewoon staan en er gaat tijd af als je weer een missie doet van de story.

Als er iemand is geintresseerd in coöp of MP voeg me maar toe: HolyItsDon

[ Voor 8% gewijzigd door dr34m3dd op 01-09-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik heb de game uitgespeeld maar ik krijg de laatste filmpjes niet te zien... Ik speel hem dus uit, krijg de mission summery met punten en daarna alleen maar geluid... niks geen beeld terwijl ik dus wel het geluid van de filmpjes en de end credits hoor :(

Wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
@JediGeub:
1: Eerst BIK Player installeren. Zie EDIT2: de BINK .bik player (onderdeel van de RAD tools) installeren.

2: Daarna naar de locatie van je game gaan, in mijn geval is dit een Steam locatie:
C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Tom Clancy's Splinter Cell Blacklist\data\Videos
Maar het draait dus vooral om het laatste stukje. In geval van UPlay even ergens anders zoeken.

Waarschijnlijk moet je het filmpje afspelen in BIK Player BINK-player dat "14_0400_Complete.bik" heet, maar het kan ook een andere zijn. Even proberen?

EDIT: zelf ook even geprobeerd met de bekende BIK Player, maar krijg de filmpjes van Splinter Cell niet goed afgespeeld... iemand anders die weet waarom?

EDIT2: je zou de BINK .bik player kunnen proberen, daar speelt hij het in ieder geval wel af. , maar heb zelf het geluid nog niet aan de praat gekregen ermee. Geluid werkt ook.

[ Voor 39% gewijzigd door Jorn1986 op 02-09-2013 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-09 17:09
Ik wil dat spies vs mercs ook wel eens een keer doen. Nog nooit gedaan maar ziet er wel gaaf uit.

Ik ben te vinden op uplay als matthijsdewaard. Erg vervelend dat je niet je naam kan aanpassen ingame trouwens, ik vind het erg onplezierig om in elke game welke ik op uplay heb met mijn echte naam te moeten spelen.
Gelukkig zijn dat er niet zoveel.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Splinter_Cell_Blacklist_Patch_v1.00a.exe ? (Patch.. duurt weer erg lang met downloaden -.-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Na nieuwe patch kan ik weer eens geen spelers vinden in MP. wohoo!

• Dr.Root
Ik kon wonder boven wonder wel online spelen zonder de game geupdate te hebben.. lol (ik ga echt geen patch downloaden van 1 gb waar meer dan 2 uur voor gewacht moet worden, slome rot servers van ubisoft..)

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:30
Ik had die ubisoft patch van gisteravond binnen 1 minuut binnen.. Het installeren duurde langer...

• pica
dr34m3dd schreef op zondag 01 september 2013 @ 13:07:
[...]

Blijft gewoon staan en er gaat tijd af als je weer een missie doet van de story.

Als er iemand is geintresseerd in coöp of MP voeg me maar toe: HolyItsDon
Ik zie dat jij me geinvite hebt, ik wil vanavond best een paar potjes met je doen!

Steam

• TommyGun
  • Laatst online: 19:17

TommyGun

Stik er maar in!

Tmaster schreef op donderdag 05 september 2013 @ 12:52:
Ik had die ubisoft patch van gisteravond binnen 1 minuut binnen.. Het installeren duurde langer...
Same here, niets mis met de downloadsnelheid van de patch.

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:30
hmmm klote DRM zooi... Uplay ligt eruit.. Kan niet spelen.
Blijf het een k-system vinden.

Krijg nu continue de melding a ubisoft service is unavailable please try again later. En gelijktijdig vragen ze weer op de activation serial key.. Kan die wel invoeren maar er kan geen controle worden uitgevoerd en dus kun je niet spelen. Ook niet in offline mode..
Wat een bagger zooi zeg.

even rond geneuzeld op internet: Dit zal er wel mee te maken hebben denk ik?!

Dear Uplay members,

An emergency maintenance on Uplay PC will take place today, September 5th, at 4pm (French Time) for an estimated duration of 4 hours. During this time, you may experiment disconnections from your game parties and chats.

[New update - 6:00pm French ime] From 8:00pm and 8:15pm (French time), there will be a server reboot. This will affect login in every game and Uplay services (PC and website).

We are really sorry for the inconvenience.

Thank you for your consideration,
The Uplay Team

[ Voor 106% gewijzigd door Tmaster op 05-09-2013 19:38 ]

• Jorn1986
Online DRM beveiliging... :-( :N :r }:|

En toch geen andere keuze meer krijgen van Ubisoft tegenwoordig...

Ontopic: is het iemand hier serieus gelukt t/m level 20 van vlagen vijanden te komen in de Pakistaanse ambassade in Jemen? Zo ja: tips? En hoe kom je eigenlijk in de map bij die papieren boodschap?

[ Voor 46% gewijzigd door Jorn1986 op 05-09-2013 19:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Ik probeer nu alles uit te spelen op perfectionist ghost en dan 100% ghost.. dit is heeeel erg moeilijk -.-

Het is me nog alleen gelukt met benghazi. Het probleem wat ik steeds heb.. een vijand spot me en ik schakel hem heel snel uit ''niet dodelijk'' vervolgens staat dit dan te boek als een combat takedown, waardoor je punten in Assault krijgt ipv Ghost... pff haha, lastiggg

Heb overigens ook een trucje om het level van The Estate heel snel te voltooien.. Als je in het huis bent zeg maar, dan kun je gelijk links omhoog klimmen zodat je gelijk in een kamer komt waar later die special ops gasten tevoorschijn komen, daar plaats ik dan alvast een camera. Vervolgens ga ik die kerel uit zijn beveiligde bunker halen (badkamer doorbreken met een C4 pakketje). Zodra de deur word opengebroken en die special ops gasten komen te voor schijn, laat ik slaapgas vrijkomen uit de camera.. Hopsakee, eerste twee gasten zijn neer gehaald. Vervolgens komen er meer special ops gasten in de buurt van het barretje, gooi je een slaapgas granaat en klaar is kees! :)

Iemand suggesties hoe ik simpel een filmpje kan opnemen ingame, zonder dat deze 571781GB groot is en dat deze dan makkelijk te plaatsen is op youtube?

Ik deel de shortcuts erg graag. Het is wel cool als je het level binnen 20 minuten kan voltooien, dacht ik zo :p

[ Voor 55% gewijzigd door Dr.Root op 06-09-2013 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
boeles schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 08:51:
Iemand suggesties hoe ik simpel een filmpje kan opnemen ingame, zonder dat deze 571781GB groot is en dat deze dan makkelijk te plaatsen is op youtube?
YouTube: Recording in Perfect Quality (Part 1) - Best recording quality for YouTube, using Dxtory.

tl;dr

Dxtory

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Ik probeer nu alles uit te spelen op perfectionist ghost en dan 100% ghost.. dit is heeeel erg moeilijk -.-

Het is me nog alleen gelukt met benghazi. Het probleem wat ik steeds heb.. een vijand spot me en ik schakel hem heel snel uit ''niet dodelijk'' vervolgens staat dit dan te boek als een combat takedown, waardoor je punten in Assault krijgt ipv Ghost... pff haha, lastiggg

Heb overigens ook een trucje om het level van The Estate heel snel te voltooien.. Als je in het huis bent zeg maar, dan kun je gelijk links omhoog klimmen zodat je gelijk in een kamer komt waar later die special ops gasten tevoorschijn komen, daar plaats ik dan alvast een camera. Vervolgens ga ik die kerel uit zijn beveiligde bunker halen (badkamer doorbreken met een C4 pakketje). Zodra de deur word opengebroken en die special ops gasten komen te voor schijn, laat ik slaapgas vrijkomen uit de camera.. Hopsakee, eerste twee gasten zijn neer gehaald. Vervolgens komen er meer special ops gasten in de buurt van het barretje, gooi je een slaapgas granaat en klaar is kees! :)

Ik deel de shortcuts erg graag. Het is wel cool als je het level binnen 20 minuten kan voltooien, dacht ik zo :p
Het spel is heel makkelijk door gadgets te plaatsen op plekken waar guards spawnen. Het leek mij eigenlijk beter dat de vijand ook over emp moet bezitten 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Ik hoop dat er snel weer een uitbreiding komt op deze game. Ik vond het best wel eenvoudig om hem uit te spelen. Zelfs op perfectionist niveau.. Online is het ook eenvoudig :(

Nu is het een uitdaging om alle levels als volledig Ghost te behalen.. Maar in de hoop dat er vlug een uitbreiding komt :p

Ik heb het snel en eenvoudig uit kunnen spelen door lichten uit te knallen en heel veel keer te schieten met mijn kruisboog incombinatie met electriciteit & slaapgas.. In mijn opinie krijg je iets teveel gadgets :p

[ Voor 26% gewijzigd door Dr.Root op 06-09-2013 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Ik had onbewust die deur ingebeukt (waar de special ops doorheen komen). Na de cutscene gebeurde er niets (de special ops kwamen niet binnen, terwijl de deur open was). Pas toen ik zelf naar buiten liep ging de explosie af. Erg wazig maar het maakte het een stuk eenvoudiger, haha.

Ik zit nu iets verderop vast (waar je moet vluchten met die boot). Om een of andere reden krijgt hij de boot niet gestart.

(Ik heb deze missies al eerder gespeeld maar m'n savegame was corrupt geraakt...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
TommyGun schreef op vrijdag 06 september 2013 @ 15:31:
[...]

Ik had onbewust die deur ingebeukt (waar de special ops doorheen komen). Na de cutscene gebeurde er niets (de special ops kwamen niet binnen, terwijl de deur open was). Pas toen ik zelf naar buiten liep ging de explosie af. Erg wazig maar het maakte het een stuk eenvoudiger, haha.

Ik zit nu iets verderop vast (waar je moet vluchten met die boot). Om een of andere reden krijgt hij de boot niet gestart.

(Ik heb deze missies al eerder gespeeld maar m'n savegame was corrupt geraakt...)
haha :D Zo kan het ook ja.

Ja die boot, je mag sowieso niet gezien worden door die (volgens mij 3 bewakers) bewakers. Als je geen andere oplossing ziet, zul je ze moeten uitschakelen voordat ze versterking kunnen oproepen..

DIe boot, daar loop je gewoon op af en de rest gaat vanzelf (als het goed is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-09 16:22

harlekein

Creator Owner

Is er iemand die de coop missies op PS3 wil doen? Mijn ervaringen met random is niet zo goed; Geen communicatie en AFK gaan en dat soort zaken.

Veel missies zijn ook nog nieuw voor mij, maar ik denk dat je met wat taktiekbespreking heel wat soepeler door de missies heen loopt.

PSN: harlekein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-09 12:59
Ik vind het zo irritant dat je niet kunt saven.
Bijv bij die missie met dat gebouw op water (in Engeland), een van de side-missies.

Het is doel B & C al wel gelukt, maar A niet. Irritant dat ik ze dan alle 3 moet doen!

In de hoofdmissies vind ik wel dat er genoeg checkpoints zitten, maar in de side-missies niet eigenlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
@Ryur: mee eens, maar op een gegeven moment na de nodige keren trial&error zul je toch echt precies de map kennen, en een beter plan van aanpak hebben.
Je moet in die map in Engeland ook de omgeving leren kennen en vanuit die kennis gaan opereren. Zal je zien dat je op een gegeven moment op de sneaky-manier makkelijk 2 objectives kan doen, en dan mogelijk bij de 3e (en laatste) er een paar zult moeten zien te verdwijnen. Ik heb er een lokmethode met stungun voor gebruikt.
Lastig in de missie is dat je niet gedetecteerd mag worden, en er ook geen mag omleggen, dus je hebt alleen de keuze voor "stealth".
Succes.

Zelf nu bezig met een Fourth Echelon missie in FinlandEstland: heb nu alle gangetjes en maniertjes door, enige lastige is de side-objective om er 1 bewusteloos in te rekenen. Gelukt inmiddels.

[ Voor 13% gewijzigd door Jorn1986 op 07-09-2013 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
Bij co-op heb je dan beide een 3rd vision of 1tje een 1st person en ander 3rd person of beide 1st person?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job115
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16-08 17:14
dr34m3dd schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 15:48:
Bij co-op heb je dan beide een 3rd vision of 1tje een 1st person en ander 3rd person of beide 1st person?
co-op is in 3 person view voor beide.
Voor de mensen die coop willen doen, ik heet job115007.

[ Voor 10% gewijzigd door job115 op 07-09-2013 16:02 ]

Xbox: Baloutje07 | PSN: AudiWanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Ryur schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:18:
Bijv bij die missie met dat gebouw op water (in Engeland), een van de side-missies.

Het is doel B & C al wel gelukt, maar A niet. Irritant dat ik ze dan alle 3 moet doen!

In de hoofdmissies vind ik wel dat er genoeg checkpoints zitten, maar in de side-missies niet eigenlijk!
Mijn tip hierin is: Eerst alles observeren. Onthoud de ronde die bewakers doen. Observeer elke positie a.b.c, voordat je overgaat op objective a, b of c. Het duurt wat langer. Maar het zorgt er wel VAAK voor dat je de missie in een keer kan afronden, zonder gezien te worden. Wat dat betreft is splinter cell tamelijk realistisch. In het echt zul je ook alles tot op het bot moeten observeren, voordat er op actie over gegaan of mag worden.

Bij mij werkt dit in ieder geval subliem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Geweldig spel, gisteren de campaign uitgespeeld. Nu maar eens richten op de solo's :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Zo te zien werkt de update functie weer.

• Dr.Root
morgen avond maar eens even een co-opje doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Leuk spel so far. Houdt je lekker bezig in ieder geval. Al die extra missies kunnen doen naast de main campaign vind ik erg vet. Zijn knap lastig (voor mij) en moet ze regelmatig over doen, voordat ik er eindelijk in slaag. Maar des te meer kick krijg ik er van. Het enorme upgrade systeem wat er in zit, vind ik ook best vet. Ze weten wel hoe ze je aan de praat moeten houden en hongerig maken. Daar ben ik wel voorstander van. Ik betrap mezelf er ook inderdaad op, dat ik de laatste week alleen maar met sidemissies bezig ben om zo meer te kunnen upgraden :P .

Grafisch ziet het er top uit, de AI is prima so far. Geluidsprobleem lijkt ook opgelost na de updates. Het enige waar ik me aan erger is dat gedrocht van een Uplay ....pfff... Zo traag en updates is een hell. Maar goed, het spel maakt dat weer helemaal goed. En dat voor 15 eurie :9 (voucher overgekocht van n tweaker)

Coop binnenkort maar eens doen met maat van me, lijkt me ook wel erg tof.

[ Voor 4% gewijzigd door JediUberknaft op 13-09-2013 07:24 ]

• Jorn1986
Jammer van een paar bugs in de coop missie "Abandoned City - Koltsovo Naukograd, Russia" van Briggs. Een bug is dat op een gegeven moment er een 2e en 3e vlaag vijanden moet komen (iedere keer zwaarder), maar die komt niet altijd tevoorschijn en dan zit je dus "vast" in de missie en moet je het van begin af aan opnieuw proberen.

Gisteren in coop weten te behalen na een keer geen last te hebben van de bug: wat is het einde pittig zeg. Dus ik terug naar de Paladin en zie dat ik hem behaald heb en krijg zelfs een UPlay trophy. Terug in de Paladin kijk ik weer op het bord en zie de missies van Briggs weer op 75-80% staan op het balkje, en op de SMI staat hij nu niet meer afgekruisd. Dat was bug 2.

Meerdere mensen last van?

EDIT: ik zou namelijk een andere "suit" moet unlocken na het doen van alle missies van Briggs.

[ Voor 30% gewijzigd door Jorn1986 op 14-09-2013 13:41 ]

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 29-09 16:32
Ryur schreef op zaterdag 07 september 2013 @ 14:18:

A is best makkelijk als je weet hoe je hem moet doen.

spoiler:
  1. Ga naar de deur van de zaal waar A is, aan de kant van de start van de missie.
  2. Wacht tot de bewakers weg zijn aan de andere kant van de deur.
  3. Ga de zaal binnen, en duik direct het raam aan de rechterkant weer uit.
  4. Klim naar het volgende raam, direct naast A.
  5. Wacht tot er geen bewakers in de buurt zijn, hack dan A. Dat hele stuk valt in de schaduw, dus snel gedetecteerd wordt je niet.

Succes!

• Dr.Root
Ik zal binnenkort proberen een video van die missie op youtube te zetten. Als je die soort router aan het hacken bent.. staat dat kereltje (bewaker) bijna naast me en hij ziet me niet eens hahaha.. elke keer lukt dat weer. Zal wel een bug zijn :-D want zover ik weet kun je geen bwakers omkopen..

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-09 18:43

Snuffel

Vroem!

Ik heb een uitdaging, en wel op technisch gebied.

Een maat en ik hebben beide Blacklist via Uplay.
Er is geen enkele manier dat wij een coop missie kunnen spelen. Ik kan met willekeurige mensen connecten, hij niet.
Dan zou je denken: zit in de router of in de firewall.
Als eerste de windows firewall uitgezet.
Hielp niet
Daarna de poorten geforward zoals Ubisoft opgeeft.
Werkte ook niet
Firewall uitgezet van router
Ook geen succes

Vreemde is dat ingame wij elkaar wel kunnen zien en inviten, maar zodra je de invite accepteert geeft hij de melding dat er een probleem is.

Wat zou dit kunnen zijn?
Op fora lees ik veel dingen over portforwarding, maar dan houdt het wel op.
Iemand een idee?

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• dr34m3dd
Iemand zin om nu wat co-op te doen? HolyItsDon is mn naam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Snuffel schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:32:

Er is geen enkele manier dat wij een coop missie kunnen spelen. Ik kan met willekeurige mensen connecten, hij niet.
Hielp niet
Werkte ook niet
Ook geen succes

Vreemde is dat ingame wij elkaar wel kunnen zien en inviten, maar zodra je de invite accepteert geeft hij de melding dat er een probleem is.

Wat zou dit kunnen zijn?
Iemand een idee?
Lukte bij mij in het begin ook niet.

We hebben beide, toen dat automatisch updaten niet werkte, handmatig naar die patch 1.01 (Deze dus) geupdate en op deze pagina staat welke poorten je moet toevoegen.

Daarna werkte het wel bij ons.

[ Voor 4% gewijzigd door falcon123 op 15-09-2013 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Snuffel schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:32:

Hielp niet
Werkte ook niet
Ook geen succes

Wat zou dit kunnen zijn?
Iemand een idee?
Misschien dit? YouTube: [PC] Splinter Cell: Blacklist Instantly Find online games! [No port forward]
In het kort: Splinter Cell pakt de verkeerde netwerk adapter (bijvoorbeeld die van VirtualBox) en kan daar dan niet mee internetten, oplossing is dan om alle netwerkadapters uit te schakelen behalve de juiste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-09 18:43

Snuffel

Vroem!

Even een update op mijn post.

We hebben zeer veel gelezen op internet over de coop problemen, en alle mogelijke oplossingen uitgevoerd. Niets hielp.

Uiteindelijk was ik het uitzoeken zat en heb geadviseerd om de game totaal te verwijderen van de schijf en opnieuw te downloaden en te installeren, maar dan in een andere directory.

Je gelooft het niet: het werkt nu.
Waarom? Geen enkel idee, maar ik ben blij dat het is opgelost.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:20

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Ik speel sinds gisteren ook op de pc, iedereen die wilt co-op'en, voeg me toe op IrcghostOZ :).

Verwijderd

Dit lijkt me een toffe game. misschien ga ik hem ook wel spelen. Zouden wat tweakers misschien fps kunnen posten met settings en pc systeem? Dan weet ik een beetje welke laptop ik kan gaan aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Heeft iemand tips voor de missie in Iran, ik wil hem op ghost - perfectionist halen, echter zit ik in een kamer waar ze direct na de cutscene op me schieten.

Ik kom er wel ongezien voorbij maar dan krijg ik alsnog panther punten.

/edit
Kennelijk de enige manier om het op ghost te doen is iedereen in de kamer te knockouten :S . Raar.
Morgen maar nog een keer en dan iedereen knockouten dan maar...

[ Voor 44% gewijzigd door pica op 23-09-2013 00:18 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
de dlc is nu beschikbaar! ''homeland DLC''

http://forums.ubi.com/sho...ELAND-DLC-available-today

CO-OP MAPS (playable solo or with a friend)
Billionaire’s Yacht (Grim Mission)
Dead Coast (Kobin Mission)

GEAR
Upper Echelon Suit, 4E Ecliplse Suit, Whisper Boots, MBS Boots, Tactical Gloves, Exclusive Merc Skin (SvM-only), Exclusive Spy Skin (SvM-only)

GOGGLES
Gold, Amber, White Lights

WEAPON
Exclusive Crossbow with Sleeping Gas Bolts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Maar 2 extra levels maar daarentegen ook maar 7,- euro dus niet slecht :).

[ Voor 101% gewijzigd door TommyGun op 27-09-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
TommyGun schreef op vrijdag 27 september 2013 @ 13:07:
Maar 2 extra levels maar daarentegen ook maar 7,- euro dus niet slecht :).
Ja ik heb ze geloof ik al ivm pre-order deluxe edition..(heeft me maar 15,- eurotjes gekost :p)

[ Voor 7% gewijzigd door Dr.Root op 27-09-2013 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het eerst sinds eeuwen weer eens een game gekocht: Splinter Cell Blacklist. Via Uplay. Loopt vast om de haverklap... Langste moment van spelen zonder vastloper is zo'n 30 minuten.

Staat dit spel bekend hierom...? Ik heb de nieuwste nVidia drivers geinstalleerd (wat ik liever niet doe i.v.m. FSX) maar het mag niet baten. Het spel is natuurlijk geupdate en alles.

Ik speel op Windows 7 Home Premium 64 bit en het systeem is nog aardig fris: ik heb eind augustus m'n complete OS opnieuw geinstalleerd en helemaal niet veel erop gezet nog (FSX plus addons, wat muzieksoftware).

Gewoon pech of een algemeen verschijnsel?

EDIT
En o ja, is het mogelijk twee savegames/profielen te hebben...?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2013 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukwa
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-09 15:36

Luukwa

o/

Hij liep bij mij ook best vaak vast, maar dat kwam door het overheaten van mijn laptop GPU.

Soundcloud!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mausnr9
  • Laatst online: 18-06 10:06
Vervelend dat je hele tijd vastlopers heb.

Ik heb niet gelijk het idee dat dit door het spel komt.
Maar om hier achter te komen, kun je het eens testen met een ander spel?
Mogelijk is de load van het spel zwaar en loopt hij hierdoor vast.

Als het andere spel ook vast loopt na bijv een half uurtje gamen dan weet je tenminste dat het niet aan Splinter Cell ligt, maar aan je computer zelf.

En ja, volgens mij kun je gewoon twee profielen laden en dus ook opslaan.
Als ik het goed heb werkt Uplay ook met een soort cloud versie.

succes iig!
Verwijderd schreef op donderdag 17 oktober 2013 @ 18:05:
Voor het eerst sinds eeuwen weer eens een game gekocht: Splinter Cell Blacklist. Via Uplay. Loopt vast om de haverklap... Langste moment van spelen zonder vastloper is zo'n 30 minuten.

Staat dit spel bekend hierom...? Ik heb de nieuwste nVidia drivers geinstalleerd (wat ik liever niet doe i.v.m. FSX) maar het mag niet baten. Het spel is natuurlijk geupdate en alles.

Ik speel op Windows 7 Home Premium 64 bit en het systeem is nog aardig fris: ik heb eind augustus m'n complete OS opnieuw geinstalleerd en helemaal niet veel erop gezet nog (FSX plus addons, wat muzieksoftware).

Gewoon pech of een algemeen verschijnsel?

EDIT
En o ja, is het mogelijk twee savegames/profielen te hebben...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 29-09 18:32
Wat een fantastische game is dit zeg. Speel op de xbox en kan er geen genoeg van krijgen

Wil m nu alleen opnieuw spelen op perfectionist maar je kan geen nieuwe game starten...

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Ik zoek eigenlijk iemand die met mij de co-op missies wilt spelen op PC.

Ik speel graag non lethal play throughs, maximaal sneaken :)!

Add mij: klapvoorjekop (uplay)

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viccers
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-09 13:53
steefje schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:01:
Wat een fantastische game is dit zeg. Speel op de xbox en kan er geen genoeg van krijgen

Wil m nu alleen opnieuw spelen op perfectionist maar je kan geen nieuwe game starten...
Gewoon de missies opnieew opstarten via de SMI en dan de difficulty aanpassen?
Je kunt natuurlijk ook via een andere Live account het spel opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had deze game fijner gevonden als 'ie een Quick save optie had. Nadat ik sommige stukken tig keer overnieuw heb moeten doen, zonder succes, was ik het helemaal zat. Jammer, want het ziet er goed uit. (Ik weet dat er trainers bestaan maar dat gaat me dan weer te ver: dat is toch anders.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dannbla
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 13:15
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:24:
Ik had deze game fijner gevonden als 'ie een Quick save optie had. Nadat ik sommige stukken tig keer overnieuw heb moeten doen, zonder succes, was ik het helemaal zat. Jammer, want het ziet er goed uit. (Ik weet dat er trainers bestaan maar dat gaat me dan weer te ver: dat is toch anders.)
Dan is het wel heel makkelijk he, met zo'n quicksave optie. Het is nu al niet heel moeilijk (vergeleken met de oude delen).

There's no school like the old school and i'm the headmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 17:00
Verwijderd schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 14:24:
Andersom is de voldoening wel groter als het je lukt. Probeer eens een andere route, er zijn vaak veel opties. Over het dak, door luchtverversingsbuizen etc.. Of heel soms de wat directere aanpak, gebruik dan vooral je gadgets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm… er was een missie (wellicht een side missie) waar je niet gezien mag worden: ze hoeven maar te vermoeden dat je er bent en je kan die hele missie overnieuw doen. Dat deed me veel teveel denken aan die oude platformgames waar je steeds maar weer een level opnieuw moet doen om een paar meter verder te komen. Vroeger had ik daar nog geduld voor maar nu heb ik daar een grondige hekel aan. De voldoening zal best groot zijn als je het haalt, maar de frustratie overheerst bij mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Streskip
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-09 17:00
Verwijderd schreef op woensdag 05 februari 2014 @ 08:56:
Hm… er was een missie (wellicht een side missie) waar je niet gezien mag worden: ze hoeven maar te vermoeden dat je er bent en je kan die hele missie overnieuw doen. Dat deed me veel teveel denken aan die oude platformgames waar je steeds maar weer een level opnieuw moet doen om een paar meter verder te komen. Vroeger had ik daar nog geduld voor maar nu heb ik daar een grondige hekel aan. De voldoening zal best groot zijn als je het haalt, maar de frustratie overheerst bij mij. ;)
Probeer het anders eens met een walkthrough ernaast. Zou zonde zijn als je afhaakt door dat je niet uit die missie kan komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:28

MsG

Forumzwerver

okaydanny schreef op dinsdag 04 februari 2014 @ 17:25:
[...]

Dan is het wel heel makkelijk he, met zo'n quicksave optie. Het is nu al niet heel moeilijk (vergeleken met de oude delen).
Ik vind de oude delen anders een stuk makkelijker dan deze variant :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 20:43
Mochten er nog spelers van Splintercell Blacklist op de PC zijn, dan kunnen jullie mij toevoegen voor Coop-missies. Ik probeer het zo stealth mogelijk te doen, maar dit lukt niet altijd ;)
(Steam: nincrichie, uplay: Richiepower)

• XzeroD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21-07 20:35

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Vanavond met een collega co-op gaan doen, ik ben echt ghost stijl en hij panther. Wordt nog lachen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potverdorie... Ik heb het spel afgelopen zondag toch maar weer geinstalleerd en ben het wat serieuzer gaan spelen. Dus echt upgraden en alles doen etc. Er zitten al aardig wat uren in het spel.

Zonet wil ik verder gaan en kom ik opeens terecht in de allereerste missie...!!! Is al mijn voortgang compleet verdwenen! Potverdorie, wat een ***zooi!!!

Diverse tips opgezocht en geprobeerd maar niets helpt. Alles is weg. Hier ben ik toch wel aardig ziek van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op dinsdag 04 maart 2014 @ 18:10:
Potverdorie... Ik heb het spel afgelopen zondag toch maar weer geinstalleerd en ben het wat serieuzer gaan spelen. Dus echt upgraden en alles doen etc. Er zitten al aardig wat uren in het spel.

Zonet wil ik verder gaan en kom ik opeens terecht in de allereerste missie...!!! Is al mijn voortgang compleet verdwenen! Potverdorie, wat een ***zooi!!!

Diverse tips opgezocht en geprobeerd maar niets helpt. Alles is weg. Hier ben ik toch wel aardig ziek van...
Jup ik had het zelfde terwijl uplay cloud sync wel aan staat. Helaas blijkt het spel het niet te ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waardeloos. Gelukkig heb ik een savegame gevonden: nu kan ik in ieder geval alle missies spelen. Klein voordeel: ik heb meteen de meeste upgrades binnen... ;) Maar echt leuk is anders, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
De cloud functie van Uplay werkt slecht. Ik heb het uitstaan doordat de savegame soms zomaar wordt overschreven door een nieuwe lege save zodat je alles kwijt bent. Dit had ik toen ik Uplay opstartte op een andere pc.

[ Voor 13% gewijzigd door Nfear op 04-03-2014 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voortaan maak ik dus maar back-ups van de savegames als ik ooit nog weer eens een Ubisoft game koop. De cloud functie heb ik nu uitstaan.
Het is toch minder leuk spelen als je niet langzamerhand je gear etc. kan uitbreiden en upgraden. Normaal geef ik daar nooit zo om maar ik was nu uitgerekend het spel aan het spelen 'zoals het hoort'. Maar goed, ik ben allang blij dat ik de losse missies kan spelen zonder helemaal overnieuw te beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gloeiende gloeiende gloeiende... Dit spel brengt me alleen maar gedonder. Zwaar OT maar ik wil inloggen op het forum om te reageren op mijn EIGEN topic maar ik krijg steeds deze melding:

"You are not age compliant to login this forum. Click here to go to the children's forum."

Ik kan nog geeneens support bereiken? Wat is dat voor achterlijk bedrijf, dat Ubisoft? Op zo'n manier koop ik nooit meer een spel van die lui...

EDIT
@&(*&^(*&%^#@#@@&$(@*& Ik kan support niet bereiken dus wilde ik het spel maar gaan spelen en verder gaan waar ik was (middenin een missie). Loopt het spel compleet vast tijdens het laden.

Dit wordt zo langzamerhand mijn slechtste game ervaring OOIT!!! :( :( :(

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2014 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit eraan te denken dit spel te gaan spelen. maar watchdogs komt ook binnenkort uit. hmmm wat zal ik kiezen? Weet het nog niet. Watchdogs lijkt me meer een single player game. En splintercell heeft ook een leuke MP denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Watchdogs binnenkort...? Duurt nog een kleine drie maanden...! In die tijd kan je Splinter Cell Blacklist al een paar keer gespeeld hebben. Bovendien kan je Blacklist al voor 5 euro online kopen dus daar zou ik niet al te moeilijk over doen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ircghost
  • Laatst online: 19:20

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 13:32:
ik zit eraan te denken dit spel te gaan spelen. maar watchdogs komt ook binnenkort uit. hmmm wat zal ik kiezen? Weet het nog niet. Watchdogs lijkt me meer een single player game. En splintercell heeft ook een leuke MP denk ik.
MP is een beetje dood vind ik, maar als je samen wilt doen dan kun je me altijd toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeuh... nu ben ik er echt klaar mee. Kan ik dus via een online gevonden savegame alsnog de losse missies spelen, zit ik nu vast middenin een missie. Ik heb uiteindelijk een walkthrough opgezocht en het blijkt dat waar ik ben, ik over een muur moet kunnen klimmen... maar dat gaat dus niet. Waar ik ook ga staan, doe mogelijkheid komt niet in beeld. En na 10 minuten proberen loopt het spel vast.

De groeten, deze gaat van m'n HD af en ik zoek wel een andere stealth game... (iemand nog een tip?) Wat een puinzooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 15:31:
Watchdogs binnenkort...? Duurt nog een kleine drie maanden...! In die tijd kan je Splinter Cell Blacklist al een paar keer gespeeld hebben. Bovendien kan je Blacklist al voor 5 euro online kopen dus daar zou ik niet al te moeilijk over doen. ;)
5 euro? waar dan. in de pricewatch is ie 30 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op sites als deze:

http://www.fast2play.com/...-deluxe-ubishop-download/

Ik koop op dit soort sites (een andere is G2play.net: hetzelfde maar meestal duurder) zo nu en dan games en tot nu toe werkt alles perfect. Je moet wel ff de activation details lezen. (Eigenlijk koop ik nergens anders meer games, tenzij er een Steam sale is.)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2014 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op zaterdag 08 maart 2014 @ 16:40:
Meeuh... nu ben ik er echt klaar mee. Kan ik dus via een online gevonden savegame alsnog de losse missies spelen, zit ik nu vast middenin een missie. Ik heb uiteindelijk een walkthrough opgezocht en het blijkt dat waar ik ben, ik over een muur moet kunnen klimmen... maar dat gaat dus niet. Waar ik ook ga staan, doe mogelijkheid komt niet in beeld. En na 10 minuten proberen loopt het spel vast.

De groeten, deze gaat van m'n HD af en ik zoek wel een andere stealth game... (iemand nog een tip?) Wat een puinzooi.
Als je hulp wilt van ons hier zou je een screenshot kunnen maken, dan kunnen we je misschien verder helpen. En dat je spel vastloopt ligt aan je PC denk ik. Ik heb nu (volgens Steam) al 157 uur in het spel zitten zonder noemenswaardige problemen.

Als je een ander stealth-spel wilt spelen zou je Thief kunnen proberen, maar die vind ik echt heel veel slechter dan Splinter Cell Blacklist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor het aanbod voor hulp, Ramon, maar ik ben er ff klaar met dit spel. ;) Ik had trouwens een video walkthrough gevonden waar ik dus PRECIES kon zien wat ik moest doen maar bij mij werkte dat gewoon niet. Ik was echter sowieso al een beetje de lol kwijt toen ik m'n progress was kwijtgeraakt: spelen met een savegame van een ander is toch niet echt geslaagd. Je zit er dan toch niet meer echt in. Misschien probeer ik het over een tijd nog een keer. ;)

Thief lijkt mij trouwens ook niets... Ik vind sowieso maar heel weinig games nog interessant tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem en kom er niet uit:

Ik en een maat van me spelen allebei Splinter Cell online. We kunnen elkaar ook zien via u-play. Als we elkaar uitnodigen om een coöp missie te gaan doen dan zegtie steeds dat hij geen verbinding kan maken. Terwijl we wel allebei online met onbekende mensen kunnen gamen.

Wie kan me helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XzeroD

XzeroD

ⓧ ⓩ Ⓔ Ⓡ Ⓞ Ⓓ

Verwijderd schreef op maandag 10 maart 2014 @ 07:52:
Ik heb een probleem en kom er niet uit:

Ik en een maat van me spelen allebei Splinter Cell online. We kunnen elkaar ook zien via u-play. Als we elkaar uitnodigen om een coöp missie te gaan doen dan zegtie steeds dat hij geen verbinding kan maken. Terwijl we wel allebei online met onbekende mensen kunnen gamen.

Wie kan me helpen?
Heeft met firewall te maken, had ik ook met een maat. Even zoeken op de poorten die jullie beide open moeten gooien, kan helaas niet zoeken voor je want zit op het werk (en ja GOT mag wel :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na al mijn negatieve posts over dit spel moet ik toch even zeggen dat ik vorig weekend alsnog compleet overnieuw ben begonnen en zowaar, ik heb het spel zonder cheaten of wat dan ook uitgespeeld! Nou ja, de main campaign en alle missies van Grim: de missies van Charlie bevallen me totaal niet... ;) Ik moet zeggen: als je eenmaal doorhebt hoe je het spel moet spelen en ook gebruik maakt van alle mogelijke opties, is het een topgame. Ik vind het nu zelfs een van de betere games ooit. Maar goed, ik speel heel weinig games dus dat zegt misschien niet zoveel. De levels zijn heerlijk gevarieerd en die side missions ook: van mij mag het volgende deel komen! ;)

Dat punt waar ik de vorige keer vastzat, werkte nu wel meteen in 1 keer: daar zat schijnbaar gewoon een bug of zo in de weg. Pure pech dus. En ik heb de cloud-optie dus uitgezet: die gebruik ik nooit meer in Uplay. (Wel in Steam, waar het wel werkt. Steam is sowieso tig keer beter dan Uplay...!!! Niet alleen wat opties betreft maar ook wat snelheid betreft: downloaden via Uplay is tergend traag...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Splinter Cell Blacklist ( Xbox 360 ) bij de release gelijk gekocht voor €55,00 omdat ik Splinter Cell Conviction echt heel goed vond .
Maar heb de game ook weer snel verkocht om de volgende reden .
Ik mij stoorde omdat je een level helemaal moest uitspelen zonder te kunnen opslaan .
Dus 20 minuten spelen en de volgende dag verder spelen op een safe point was niet mogelijk en je bent dus verplicht om ongeveer 1 uur ( ongeveer ) te spelen om te saven .
Maar de gameplay vond ik wel heel goed en is wel mijn type game .
Maar ik heb echt een hekel aan games die je niet kunt saven zoals bijvoorbeeld Hitman .
Maar ik zag de game Splinter Cell Blacklist bij de MediaMarkt liggen voor €20,00 en twijfel nu of ik alsnog zou kopen .
Mag ik vragen wat jij vind over die safe opties ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Verwijderd schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 00:19:
Mag ik vragen wat jij vind over die safve opties ????
Ik heb me nooit gerealiseerd dat je niet tussentijds kan saven. Kan me niet indenken dat ik dit spel ervoor zou wegdoen.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oké dank je wel voor jullie reactie .
Ik kan mij deze optie met saven niet meer voorstellen .
Dus je kan wel halverwege een level de volgende dag verder spelen .
Ik dacht dat je het hele level opnieuw moest spelen .
Ik ga hem daarom zeker wel kopen voor €20,00 bij MediaMarkt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind Splinter Cell games steeds beter worden met de ontwikkeling en hoop zeer en zeker dat ook de nieuwe gameconsole's ( Playstation 4 & Xbox One ) een nieuw deel krijgen .
Voor mij mogen game ontwikkelaars meer van die stealth games maken want het zijn mijn favorieten games .
Daarom speel ik heel graag Assassin's Creed series en ook het laatste deel van Sniper Elite deel 3 kan zich tot mijn favorieten noemen .
Hitman Absolution vond ik wel tof maar daar was het probleem dat je bij de hoofdmissie's niet kon saven en daarom een heel level moest uitspelen en daarom minder plezierig speelt .
Laten we hopen dat in het jaar 2015 een mooie stealth game uitkomt .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun

TommyGun

Stik er maar in!

Splinter Cell... wat een geweldige reeks is het ook. Conviction en Blacklist heb ik helemaal platgespeeld (zowel SP als Co-Op met een maat van me), en ik kan niet wachten op het vervolg! Idem voor de Rainbow Six serie.

[ Voor 11% gewijzigd door TommyGun op 08-08-2014 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net blacklist uit de budgetbak gehaald. maar wordt eerst 5x geupdate of zo. kan dat niet in een keer?
Wel moeilijk spel. als je een iemand neerschiet komt gelijk heel de bende op je af.
de besturing is wel erg wennen. zit je midden in een voorgevecht en draai je de camera, zie je opeens een muur voor je neus. dat is wel moeilijk richten

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2014 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntiChrist7
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 01:10
Sorry voor het bumpen, maar heb recentelijk Blacklist moeten installeren, en ook gemerkt dat mijn progress weg is, had de singleplayer uitgespeeld. Nu ja, niet zo'n ramp, ik doe ze nu op mijn gemak. Maar ik merkte bij mezelf op dat ik de co-op missies nooit gedaan heb, en an mensen in mijn vriendenlijsten hebben ze oftewel geen interesse in de game (zelfs als die eens aan 3euro stond), of hebben hem al helemaal uit.

Dus bij deze een oproep, als er nog iemand is die de co-op missies nog niet gedaan heeft (of maar een paar), mag je me altijd toevoegen op Uplay (zelfde naam als hier) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:48

Racing_Reporter

Contentmaker

Nice, heb 'm ook net weer geïnstalleerd maar kan ook niemand online zien en ernaast is m'n save file halverwege de game frustrerend. Ik heb je toegevoegd!

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 01:48

Racing_Reporter

Contentmaker

Wat een grafgame, alle poorten toegevoegd van Uplay en Blacklist maar niets werkt :( Zelfs Hamachi helemaal gekilld in de serviceslijst, maar niets helpt! Wie weet meer? Aha, zo dus.... Stom ubisoft.
Here is the way to solve the coop with friends not connecting.

When you can play online with anyone, but can't play with someone on your friends list ("can't connect", "try again later"), do the following:

Go to your network connections, disable every network adapter not in use.

For some reason, Uplay don't like when more than 1 network adapter is active. Tell your friends to do the same. I've tested last night and finally could play a coop mission with my brother.

Yeah, you can play any other online game, instead of Splintercell Blacklist, but no, it's not a Ubisoft problem. It's your fault, you just don't dig enough on the internet to solve your problem. That's absolutely not a Ubisoft fault :(

[ Voor 69% gewijzigd door Racing_Reporter op 14-10-2014 21:49 ]

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

its not your fault

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxer29
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 03-09 11:41
Ik begrijp niet en zal dit nooit begrijpen dat spellen zoals dit , die vroeger gewoon gesaved konden worden waar je ook was nu ineens dit niet kunnen , net als de disney spellen in de jaren 80 je moet weer vanaf een checkpoint beginnen.
Splintercell had hier nooit last van tot dat het ineens op een stuk plastic met een tv uitgang moest draaien.

Jammer joh en al die onzin met geld en dingen kopen boeien toch echt niet.

als je het spel hebt uitgespeeld krijg je dat dan uitbetaald ofzo , bullshit maar ja het zijn ineens beursgenoteerde bedrijven he net als ajax wat kansloos voetbal speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 27-09 21:07

NoFearCreations

3DPrint the world!

maxxer29 schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 20:25:
Ik begrijp niet en zal dit nooit begrijpen dat spellen zoals dit , die vroeger gewoon gesaved konden worden waar je ook was nu ineens dit niet kunnen , net als de disney spellen in de jaren 80 je moet weer vanaf een checkpoint beginnen.
Splintercell had hier nooit last van tot dat het ineens op een stuk plastic met een tv uitgang moest draaien.

Jammer joh en al die onzin met geld en dingen kopen boeien toch echt niet.

als je het spel hebt uitgespeeld krijg je dat dan uitbetaald ofzo , bullshit maar ja het zijn ineens beursgenoteerde bedrijven he net als ajax wat kansloos voetbal speelt
En daar was een kick van 4 jaar voor nodig?

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 13:14
De kick was voor een trip down to memory lane

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23:38
Racing_Reporter schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 20:42:
Wat een grafgame, alle poorten toegevoegd van Uplay en Blacklist maar niets werkt :( Zelfs Hamachi helemaal gekilld in de serviceslijst, maar niets helpt! Wie weet meer? Aha, zo dus.... Stom ubisoft.

[...]
Als we er toch weer zijn... Hiervoor al een andere oplossing weten te vinden of moet het nog steeds zo omslachtig ?

[ Voor 6% gewijzigd door Nol_NL op 21-04-2018 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist opgepikt op xbox marketplace .. Ik kwam erachter dat ik dit deel gemist had . Vermaak me prima en mis eigenlijk dit soort spellen
Pagina: 1 2 3 4 Laatste