[Multi] Splinter Cell Blacklist

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-03 08:49
Afbeeldingslocatie: http://www.digitaltrends.com/wp-content/uploads/2012/08/SplinterCellBlacklist.jpg
Jarenlang heeft Sam bijzonder gevaarlijke missies uitgevoerd voor Third Echelon, waarbij zijn resultaten alle verwachtingen overtroffen. Maar toen gebeurden er twee dingen die grote invloed op hem hadden: de dood van zijn dochter, die in september 2008 werd aangereden door een dronken automobilist, en de nasleep van zijn infiltratie in John Brown’s Army. Tijdens die zeer geheime operatie was hij gedwongen om Irving Lambert in koelen bloede te vermoorden om te voorkomen dat hij zelf ontdekt zou worden. Sam was kapot van deze twee gebeurtenissen. Hij realiseerde zich welke prijs zijn daden hadden, en moest zien te verwerken dat hij zijn beste vriend had doodgeschoten. Daar kwam nog bij dat Third Echelon gevoelloos en zonder begrip reageerde. Het werd steeds duidelijker voor Sam dat de missie waar hij voor getekend had niet meer bestond. Simpel gezegd, zijn tijd was voorbij. Hij kon de rol van Splinter Cell niet meer met zijn geweten in overeenstemming brengen. Maar wie dat werk niet met volle overtuiging doet tekent zijn eigen doodvonnis.

Na Conviction
Na het weerzien met zijn dochter werd Sam uiteindelijk gerekruteerd door Costes beveiligingsbedrijf Paladin 9. Sam had er genoeg van om voor de regering te werken, maar als burger verveelde hij zich dood. Bovendien moest er brood op de plank komen. Vics methode om goede dingen te doen door de slechteriken neer te schieten sprak Sam wel aan. Maar nadat Vic werd uitgeschakeld tijdens de eerste Blacklist-aanslag deed de president persoonlijk een beroep op Sam. Zijn missie: het leiden van de nieuwe organisatie Fourth Echelon, een topgeheim bureau dat alleen verantwoording aflegt aan de president zelf.

Afbeeldingslocatie: http://static9.cdn.ubi.com/resource/nl-NL/game/splintercell/blacklist_2/scbl-gameinfo-gameoverview-photo_102058.jpg

SPELOVERZICHT: DE BLACKLIST
In tweederde van alle landen ter wereld zijn Amerikaanse militairen aanwezig en een aantal van die landen heeft er genoeg van. Een groep terroristen die zich de Engineers noemt stelt een terreurultimatum: de Blacklist. Daarbij wordt afgeteld naar steeds hevigere aanvallen op Amerikaanse doelen binnen en buiten de VS.
Grijp in zonder beperkingen:
Sam heeft zijn ops-pak weer aan en zijn kijker bij de hand. Hij is dodelijker en behendiger dan ooit. Hij heeft de vrije hand om de Blacklist te stoppen en vliegt in een race tegen de klok van de ene exotische locatie naar de volgende Amerikaanse stad. Wie zit er achter deze verwoestende dreiging?

Verbreek de regels!

Spies Vs. Mercs blacklist intro part 1:

Spies Vs. Mercs blacklist intro part 2:

Verder heeft Ubisoft 3 verschillende spelersstijlen geïmplementeerd zoals: Ghost, Panther & Assault.

Ghost.

Het is de bedoeling dat je langs de vijand sluipt, een vijand uit te schakelen zonder hem te vermoorden en de missie te voltooien zonder gezien te worden.

Panther

Je werkt volledig in stealth modus, hierbij breng je de vijand om het leven door middel van een dodelijk eliminatie, zoals het mes of het omdraaien van de nek.

Assault

De naam spreekt eigenlijk al boekdelen, je schiet jezelf door het level heen en maait alles neer wat op je pad komt.

In essentie is Splinter cell natuurlijk het infiltreren van de vijand om informatie te verzamelen. In deze titel is het doel om de blacklist onklaar te maken, met de ghost modus zul je dan waarschijnlijk ook meer punten krijgen als je een missie volledig als een ghost zal volbrengen. Met deze punten kun je weer nieuwe gear kopen.

Een vermakelijk video van de verschillende speelstijlen:

Mijn intentie was om wat highlights te geven over deze fantastische titel. Ik was erg verbaasd dat hierover nog geen topic is aangemaakt. Om nog meer dingen te bekijken raad ik jullie aan om de website http://www.splintercell.com te bezoeken!

Hopelijk hebben jullie genoten van deze ''Short and sweet post'' Voel jezelf vrij om nog meer interessante content te plaatsen!

P.s. Ik heb ook vernomen dat het mogelijk is om de Drone met een Iphone te besturen! hoe gaaf..

Groet,

Boeles de grote Splinter Cell FanBoy! :)

Excuses dat ik niet weet waarom de video's niet worden getoond.. iemand een oplossing? |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Dr.Root op 06-08-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Je moet even de video naar het einde skippen, af laten lopen, en dan op het share knopje drukken. Dan krijg je onder de video de juiste link. Ik heb dit vaker gezien met video's die direct van de pagina van in dit geval Ubisoft af komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-09 16:58
Ik speelde altijd erg graag SC multiplayer met een vriend (heerlijke 2-2 multiplayer).... Is het een idee dat we een lijst gaan maken met potentiele SC'ers voor een leuke multiplayerpot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Thnx bram! het werkt!

@mastadont

Ik sta ervoor open! :) Leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Mooie post! Voor mensen die hem bestellen:

De Upper Echelon Edition kun je krijgen voor dezelfde prijs als de standaard versie, al dan niet goedkoper. Hier zit onder andere een extra missie en gear bij:

http://tweakers.net/produ...st-upper-echelon-edition/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-09 10:46

flessuh

Set sail for fail!

Ik heb hier een beste tijd op moeten wachten.. spies vs mercs weer :D
dat en weer een mooi stukje coop

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Titelfix gedaan voor de duidelijkheid.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Boagriuz schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 11:22:
Mooie post! Voor mensen die hem bestellen:

De Upper Echelon Edition kun je krijgen voor dezelfde prijs als de standaard versie, al dan niet goedkoper. Hier zit onder andere een extra missie en gear bij:

http://tweakers.net/produ...st-upper-echelon-edition/
Thnx!
psychoclown schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:27:
psychoclown schreef op woensdag 07 augustus 2013 @ 13:27:
Thanks!

Je kan ook even bij V&A kijken, ik heb laatst een voucher gekocht voor 15 euro.. Dat is de Uplay deluxe edition. Via JohnnyVd :) aanrader!

Ik kan écht niet meer wachten tot, hopelijk de 22e dat hij beschikbaar is om te downloaden via uplay :P

Mocht iemand interesse hebben in een key voor conviction? DM me even, heb er nog ééntje.

Als iemand anders nog VETTE gameplay features heeft, voel jezelf vrij het hier te posten! laten we het in leven houden. Ik ben ook van plan om een torturial op te nemen voor de eerste paar levels (een van de vele die dat zal doen maargoed)

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Er is weer een nieuwe trailer opgedoken (volgens mij):

Volgens een nieuwssite is de verkoop qua exemplaren van Splinter Cell Blacklist in Goud veranderd, in de muziek industrie als een album Goud word, dan hebben we het over 25.000 verkochte exemplaren.. hoe zit dit in de gaming industrie? Het Ubisoft Splinter cell Blacklist team is hier ontzettend blij mee, natuurlijk :)

[ Voor 61% gewijzigd door Dr.Root op 09-08-2013 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boagriuz
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 06-05 21:18
Met de code BUDGETBLACKLIST krijg je nog eens 5% korting op alle splinter cell blacklist versies bij directgame.nl

bron: budgetgaming

[ Voor 12% gewijzigd door Boagriuz op 11-08-2013 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Boagriuz schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 16:45:
Met de code BUDGETBLACKLIST krijg je nog eens 5% korting op alle splinter cell blacklist versies bij directgame.nl

bron: budgetgaming
Gooood stuff! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
Ik heb wel erg veel moeite met het missen van 'de oude' Sam Fisher.... Ik vind de nieuwe vibe erg goedkoop klinken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Mastadont schreef op zaterdag 10 augustus 2013 @ 22:16:
Ik heb wel erg veel moeite met het missen van 'de oude' Sam Fisher.... Ik vind de nieuwe vibe erg goedkoop klinken....
Uk ben erg bang dat het weer een soort conviction gaat worden.. ik hoop van niet.. kan haast niet meer wachten, haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:44

Piggen

Lekker bakkie

boeles schreef op vrijdag 09 augustus 2013 @ 08:38:
Er is weer een nieuwe trailer opgedoken (volgens mij):

[video]

Volgens een nieuwssite is de verkoop qua exemplaren van Splinter Cell Blacklist in Goud veranderd, in de muziek industrie als een album Goud word, dan hebben we het over 25.000 verkochte exemplaren.. hoe zit dit in de gaming industrie? Het Ubisoft Splinter cell Blacklist team is hier ontzettend blij mee, natuurlijk :)
Als een game ´gold´ gaat betekent dat dat hij af is, klaar om op disk geperst en gedistribueerd te worden. Heeft dus niets met verkoop te maken. Wel een komische vergissing, hehe.

Nu ik hier toch reageer: ben wel erg benieuwd naar Blacklist. Ik was een groot fan van de eerste Splinter Cells, maar vond Conviction een teleurstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastadont
Ik hoop op de smoothheid van conviction maar dan zoveel meer focus op stealth... Zit de hospital map er ook weer in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Piggen schreef op zondag 11 augustus 2013 @ 02:55:
[...]

Als een game ´gold´ gaat betekent dat dat hij af is, klaar om op disk geperst en gedistribueerd te worden. Heeft dus niets met verkoop te maken. Wel een komische vergissing, hehe.

Nu ik hier toch reageer: ben wel erg benieuwd naar Blacklist. Ik was een groot fan van de eerste Splinter Cells, maar vond Conviction een teleurstelling.
:x :D

Conviction, voor mij ook een teleurstelling als hitman absolution dat was... al dat snelle gameplay gedoe, hoort niet bij de titels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
nieuwe video opgedoken over de co-op gameplay :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell Blacklist is voor mij een titel die ik zeker ga kopen op de Xbox 360 .
Ik koop deze omdat Splinter Cell Conviction ontzettend goed was en mijn genre game is .
Maar je moet er van houden en stealth games vind ik leuk .
Maar heb helaas het budget er niet voor omdat ik Grand Theft Auto V eerst ga kopen en koop met de kerst wel Splinter Cell Blacklist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:55
Als ik een retail PC-versie koop bij een webshop, activeer ik deze dan op Steam of op Uplay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

NoFearz schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 11:18:
Als ik een retail PC-versie koop bij een webshop, activeer ik deze dan op Steam of op Uplay?
Je moet spellen van Ubi altijd toevoegen aan Uplay helaas.... mogelijk kan je ze ook nog toevoegen aan steam daarnaast, maar dat gaat dan alsnog via Uplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
Als ik de pre-order editie koop. Hoe kom ik aan de andere bonus level? Is deze dan los te koop?

EDIT: Heeft iemand nog goedkopere opties? link

[ Voor 44% gewijzigd door Nfear op 18-08-2013 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evangael
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
NoFearz schreef op zondag 18 augustus 2013 @ 14:31:
Als ik de pre-order editie koop. Hoe kom ik aan de andere bonus level? Is deze dan los te koop?

EDIT: Heeft iemand nog goedkopere opties? link
Is die site tussen haakjes legit? Ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 25-09 16:50
Ik zou dit spel dus krijgen bij mn nieuwe videokaart die ik bij mycom heb gekocht: msi gtx 760 oc gaming edition. Jammer genoeg niet gekregen.... Wou het graag spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
dr34m3dd schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:29:
Ik zou dit spel dus krijgen bij mn nieuwe videokaart die ik bij mycom heb gekocht: msi gtx 760 oc gaming edition. Jammer genoeg niet gekregen.... Wou het graag spelen
Even een mail sturen waar hij blijft.. Hoort namelijk bij de actie (zolang de voorraad strekt, maar dan is het wel zo netjes als zij je even op de hoogte stellen..)

Je kan hem nog terugsturen en geld terugvragen. Volgens mij heeft Alternate de zelfde aanbieding en hebben zij nog wel keys.

Tip voor anderen: Je kan hier bij V&A kijken, daar heb ik mijn deluxe edition key ook besteld, was maar 15 euro kwijt.. :)

HIJ KOMT DONDERDAG AL :):):) (cant wait)

EDIT: Ze staan niet meer tekoop.. helaas.
Gr,
Boeles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 22:37

Odieus

Onuitstaanbaar

boeles schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 09:26:
[...]

Even een mail sturen waar hij blijft.. Hoort namelijk bij de actie (zolang de voorraad strekt, maar dan is het wel zo netjes als zij je even op de hoogte stellen..)

Je kan hem nog terugsturen en geld terugvragen. Volgens mij heeft Alternate de zelfde aanbieding en hebben zij nog wel keys.

Tip voor anderen: Je kan hier bij V&A kijken, daar heb ik mijn deluxe edition key ook besteld, was maar 15 euro kwijt.. :)

HIJ KOMT DONDERDAG AL :):):) (cant wait)

EDIT: Ze staan niet meer tekoop.. helaas.
Gr,
Boeles
Ik kreeg gisteren een mediamarkt krantje in de bus (voor Hengelo) daarin stond release op 21 augustus, morgen dus.

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
evangael schreef op maandag 19 augustus 2013 @ 23:13:
[...]

Is die site tussen haakjes legit? Ervaringen?
Ja, maar via IDEAL krijg je wel altijd een payment error. Dus Paypal is aan te raden. Het wordt wel snel omgezet als je even een berichtje achterlaat.

Via Uplay kan ik momenteel de shop niet bereiken en in de browser kan ik niet inloggen. Ik hoop niet dat ik hierdoor pre-order bonussen mis, want ik wil mijn voucher activeren.

[ Voor 21% gewijzigd door Nfear op 20-08-2013 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Morgen al, hoe gaaf! :) Mooi zo. Ben benieuwd vanaf hoe laat :-) Donderdag neem ik lekker vrij (denk ik) Om me te vergrijpen aan een nieuwe verslaving voor de eerst komende paar weken, LOL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nfear
De shop werkt weer en het is gelukt om Blacklist te pre-orderen net op tijd :) Ik heb nu twee keer Conviction in de gameslijst, een Steam versie en Uplay versie, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
NoFearz schreef op dinsdag 20 augustus 2013 @ 16:39:
De shop werkt weer en het is gelukt om Blacklist te pre-orderen net op tijd :) Ik heb nu twee keer Conviction in de gameslijst, een Steam versie en Uplay versie, lol.
lol, good stuff :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
er duiken weer allerlei gave gameplay footages op. Logisch want hij is released in Amerika, zon kleine 24 uur geleden. Ik ga ze niet bekijken, want ze bezitten teveel spoilers :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Toch blijf ik het vreemd vinden hoe het mogelijk is dat hij al uit is in Amerika... en dat wij als europa nog 1 dag extra moeten wachten... Helemaal als je het over een DLC editie hebt.. -.-

[ Voor 13% gewijzigd door Dr.Root op 20-08-2013 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

eerste problemen zijn er ook al, en gefixt

http://forums.ubi.com/sho...uto-Patch-Installer-Issue xD

geen veelbelovend begin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Ouch, dat is zeker geen veelbelovend begin. Op de site van Ubisoft staat 21 augustus voor europa. Elders staat weer 22 Augustus, net gebeld met de klanten service van Ubisoft (Ja ik had niks te doen) en die communiceren ook weer 21 augustus.. :p hopelijk is de bug die Flessuh zojuist heeft geplaatst verholpen en kunnen wij europeanen wel gelijk genieten van de game ;-P

Hoe gaat het trouwens in zijn werk met de pre-order DLC? ontvang je een cd-key net zoals met conviction ofzo?

[ Voor 13% gewijzigd door Dr.Root op 20-08-2013 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Ik heb zojuist de code via tweakers.net gekregen met instructies. Helaas ligt de shop van ubi er uit, dus kan je niet zien wanneer de officiële pre-order te downloaden is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada.
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 30-09 18:03
Hij is al te koop in de Mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Zit te denken om hem op steam te kopen (makkelijk) maar bij directgame een code voor 3 tientjes hmm, tis toch 20 euro, neem aan dat je dan gewoon een key krijgt en de game dan download in Uplay?

Lees op de Steam forums al wel her en der problemen met de PC versie..

[ Voor 16% gewijzigd door Sipio op 20-08-2013 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-09 18:49
Zoo ik heb hem net bij gamesync gekocht. Zag dat de reviews positief waren. Alleen nog geen key ontvangen. Hopelijk krijg ik die morgen of overmorgen. Ik heb eigenlijk nooit een key aangeschaft online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Nice, ik ben heel erg benieuwd hoe het idd zal gaan. In mijn mailbox heb ik nog niks mogen ontvangen. Ik ga nu eens kijken of uplay smartphones ondersteunen en dan bekijken hoe het zit met die DLC. Ik heb een aantal contacten binnen ubisoft maar dat is de marketing afdeling.. haha, aangezien zij morgen op gamescon aanwezig zullen zijn verwacht ik minimale bereikbaarheid. Dan maar de klantenservice :-) ene emanuel is goed in zijn werk en legt alles haarfijn uit om op de beste oplossing te komen.

Keep you posted!

P.s. gaaf als we eenmaal kunnen spelen om tips en tricks uit te wisselen (hopelijk word de game moeilijk) of natuurlijk online met elkaar spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Het enige wat ik via de e browser kan zien binnen uplay "my games" is dat blacklist er nog niet bij staat. Helaas.. maar ik heb welubisoft high five punten oontvangen (weet begot niet waarom, maargoed:-))

Kan niet wachten om het te gaan spelen... 24 jaar en zo enthousiast over een titel. Zolang het beter is dan convention ben ik tevreden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 15:10
Ik had gisteren ook al mijn code van Tweakers binnen.
Bij ubi.com kom je echter (nog) geen steek verder. Eerst steeds store foutmeldingen en toen deze het later wel deed kon hem daar alleen pre-orderen (wat ik al had gedaan).

Via Uplay kon ik op een gegeven moment een game toevoegen aan de had van de product key, maar daar werkte die code van Tweakers niet.
(In de mail van tweakers stond dan ook een in game activatie beschreven, maar was natuurlijk eigenwijs).

Vanavond nog maar eens proberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
Tefflar schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 11:55:
Bij ubi.com kom je echter (nog) geen steek verder. Eerst steeds store foutmeldingen en toen deze het later wel deed kon hem daar alleen pre-orderen (wat ik al had gedaan).

Via Uplay kon ik op een gegeven moment een game toevoegen aan de had van de product key, maar daar werkte die code van Tweakers niet.
(In de mail van tweakers stond dan ook een in game activatie beschreven, maar was natuurlijk eigenwijs).

Wat een gedoe hea.. Had Ubisoft gisteren aan de lijn, de gaven de release datum als 22-08-13 aan. Ik heb een nvidia code ontvangen om in de ubisoft shop te versilveren. Vervolgens nog geen gamekey ontvangen, ben benieuwd hoe dit verder gaat.. :)

Ps van conviction die gratis bij deze actie is meegeleverd heb ik wel gelijk een serieelnummer ontvangen. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dr.Root op 21-08-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephankamp
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-09 13:01
Als het goed is verschijnt op de 22e Splinter Cell - Blacklist automatisch in Uplay.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Root
stephankamp schreef op woensdag 21 augustus 2013 @ 15:47:
Als het goed is verschijnt op de 22e Splinter Cell - Blacklist automatisch in Uplay.
Inderdaad. In het vervolg koop ik de DLC's wel vanaf een amerikaanse website, dan kan ik hem in iedergeval op de dag zelf al downloaden.. Echt heel raar, in dit tijdperk een release uit te stellen voor een DLC :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Bij directgame besteld, als het goed is al verzonden ben benieuwd, met de code BUDGETBLACKLIST nog een euro korting dankzij iemand eerder in dit topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:44

Moet je die code niet gebruiken op de nvidia.com website. Staat ook op de voucher, als je die code invult krijg je een code die je kan verzilveren op de play website/programma.

Volgens mij heb je een stapje overgeslagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kl408
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-08 20:40

Nou ja, jij hebt in ieder geval de code gekregen, ik heb nog niets van ze gezien of gehoord.. Toch maar even een mailtje aan wagen dan.. is niet het eind van de wereld ,zonder die dlc maar beloofd is beloofd..

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hoppa, mailtje gekregen van Ubisoft met serial key en is tevoorschijn gekomen in m'n uplay games sectie. Nu aan het downloaden :)

195/19450 MB :( :P

[ Voor 8% gewijzigd door falcon123 op 22-08-2013 01:15 ]

• Aramiss
falcon123 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 01:14:
Hoppa, mailtje gekregen van Ubisoft met serial key en is tevoorschijn gekomen in m'n uplay games sectie. Nu aan het downloaden :)

195/19450 MB :( :P
Het downloaden gaat erg langzaam 1.3 mb/sec nog 17000 MB te gaan.

• falcon123
  • Niet online
Aramiss schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 01:21:
[...]

Het downloaden gaat erg langzaam 1.3 mb/sec nog 17000 MB te gaan.
Ik zit hier nog steeds op 3.7MB/s, hij zegt dat het 1 uur en 23 minuten gaat duren....

Inmiddels 1751/19450 MB

• Aramiss
falcon123 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 01:22:
[...]

Ik zit hier nog steeds op 3.7MB/s, hij zegt dat het 1 uur en 23 minuten gaat duren....

Inmiddels 1751/19450 MB
Eerste game die ik download via Uplay mijn voorkeur gaat tot nu toe uit naar steam waarbij ik wel met 14 MB/s download. Dit gaat echt een tijdje duren, moet je nagaan als morgen de rest van europa zijn black list gaat downloaden. :F

• falcon123
  • Niet online
Ja, klopt! mijn voorkeur gaat ook zeker nog uit naar Steam. Van mij mag alles gewoon in steam blijven en al die andere zoals Origin en Uplay mogen van mij weg :P

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Ik doe gewoon 10MB/s? :p

• falcon123
  • Niet online
Jij zit weer een beetje alles in te nemen qua breedband hé :P ;)

• Tefflar
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 09-05 15:10
Ah, ik zie dat inmiddels meer mensen al weten dat hij te downloaden is :)

Haal hier overigens ook slechts 3,7 MB/s

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Phydomir

Dennis

Hier ging de download net lekker snel. 20MB/s Niets aan de hand. Behalve dan dat ik geen ruimte meer had op mijn SSD om en de download en de installatie uit te voeren. Dus eerst moeten zoeken waar de download files stonden, daarna kopiëren naar een normale schijf en nu de installatie aan het doorlopen. Die langer lijkt te duren dan de download zelf.

Waarom moeten die uitgevers toch zelf het wiel opnieuw uitvinden terwijl er iets is wat perfect werkt. Steam FTW.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Dr.Root
Hopsakee, de key is binnen. Ik heb gewacht tot vannacht 00:45. Helaas niks, een gewone werkdag vandaag, dus kon het mijzelf niet permitteren om tot half twee wakker te blijven :p... Vanavond maar downloaden en gaan spelen dan.

WEten jullie toevallig, als je Uplay zowel op de desktop hebt als op de laptop, het mogelijk is om blacklist bijvoorbeeld op beide computers te downloaden? (Niet te gelijk natuurlijk)

:)
GR,
Boeles

• Dr.Root
Trouwens, even een vraagje. Ik zit nu wel op me werk maar heb de CD code binnen gekregen van Ubisoft, hoe kan ik deze activeren? Als ik op Uplay.com inlog op mijn account staan er alleen nog de games tussen die ik al had.. Maar blacklist niet -.-

• Dr.Root
Ik heb volgens mij een oplossing bedacht, ik haal de game binnen via steam (cd code) en vervolgens start je uplay om hem te kunnen spelen oid? ^^ wat een gedoe. Ik hoop dat ik hem gewoon via uplay kan binnen halen

• SmokingCrop
  • Niet online
Denk dat je gewoon rechtsboven op het tandwielletje moet drukken en daar de key ingeven? (activate product)

• Dr.Root
heb geen Uplay op deze p.c. staan, dus moet het via de browser.. waar ik nergens de code kan invoeren -.- Hij staat ook nog steeds niet onder ''my games'' binnen uplay. Zeer irritant, wil hem vanavond zodra ik thuis ben gelijk kunnen downloaden natuurlijk ;p

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:04

Phydomir

Dennis

De code die ik kreeg was een discount code. Je moet dan in de shop naar Blacklist. Die toevoegen aa je winkel wagen en dan naar je winkel wagen gaan. Links onderaan kun je dan die code invoeren en dan krijg je 100% korting. Daarna verder afrekenen en dan kun je aan de gang.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Dr.Root
Phydomir schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:19:
De code die ik kreeg was een discount code. Je moet dan in de shop naar Blacklist. Die toevoegen aa je winkel wagen en dan naar je winkel wagen gaan. Links onderaan kun je dan die code invoeren en dan krijg je 100% korting. Daarna verder afrekenen en dan kun je aan de gang.
Dat is hetgeen wat ik daarvoor heb gedaan met pre-order..de factuur met 0 euro heb ik binnen, blacklist incl conviction. Ik heb de CD game key al binnen maar de game is niet available onder my games bij Uplay.. heel vreemd.

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

Zucht.. ja hoor :(
Splinter cell blacklist staat op de verkeerde Uplay account. Ik heb ooit eens een nieuwe aangemaakt met mijn huidige mailadres in de hoop deze later om te kunnen zetten naar mijn thuis-mail. Blijkbaar bij het bestellen niet goed opgelet en op de verkeerde account ingelogd.

Zit nu dus te wachten op Ubi support om te kijken wat die zeggen |:(

• Dr.Root
Heb ik al eens gevraagd, had dezelfde fout gemaakt Flessuh.. Is niet mogelijk -.-

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

boeles schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 11:42:
Heb ik al eens gevraagd, had dezelfde fout gemaakt Flessuh.. Is niet mogelijk -.-
ik heb het spel nog niet geinstalleerd dus ik hoop eigenlijk dat ze hem er af kunnen halen en me een nieuwe code kunnen geven ofzo, maar ik ben inderdaad bang dat het weer eens niks gaat worden.
Overigens rare tijden bij de telefonische helpdesk van Ubi.. van 16.00 tot 22.00 ofzo?

• Dr.Root
Ja dat is idd mogelijk, dan moeten zij de ''order'' cancelen, moet jij hem opnieuw bestellen met een nieuw gegeven ubisoft voucher code alst ware.. en dan kan je hem op het juiste adres zetten..

mijn probleem:
Ik heb SC:BL bij de webshop van Ubisoft zelf gekocht en niet bij Uplay.. Nu is het probleem:

ALs je hem besteld bij Uplay, dan komt hij gelijk in je game lijst bij Uplay te staan.

Als je hem via de webshop besteld van Ubisoft zelf:
Ontvang je een cd code + installatie link zodat je spc BL kan installeren. Hierna vraagt het om een CD-code... Ik heb die hele download link nooit gehad voor die installer.. -.- WTF man, wat lopen ze toch weer te kutten.

EDIT inderdaad heeeel erg rare tijden voor een klantenservice. Helemaal met een release die zoveel problemen geeft, kijk maar eens naar de fora.. -.-

[ Voor 10% gewijzigd door Dr.Root op 22-08-2013 11:48 ]

• Dr.Root
en die site is ECHT ruk sloom..

Laatste keer dat ik iets pre-order bij hun in ieder geval.

[ Voor 50% gewijzigd door Dr.Root op 22-08-2013 11:50 ]

• Dr.Root
Ik ben er dus achter dat ik mijn game niet kan activeren via de website van Uplay, maar daar écht het programma voor moet gebruiken -.- (Bij steam kun je het zelfs in de website doen, wat loopt Ubisoft achter zeg..-.-)

• Nfear
Ik heb een voucher gebruikt voor de 0 euro factuur en ik kreeg gewoon netjes vandaag een e-mail met een serial welke automatisch aan mijn account gekoppeld is. Blacklist stond gewoon vanachtend netjes in de gameslijst.

• Mitx
Heeft iemand anders ook besteld bij Gamesync? Ik heb de mijne nog niet binnen :(

• Dr.Root
NoFearz schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:12:
Ik heb een voucher gebruikt voor de 0 euro factuur en ik kreeg gewoon netjes vandaag een e-mail met een serial welke automatisch aan mijn account gekoppeld is. Blacklist stond gewoon vanachtend netjes in de gameslijst.
Heb jij die via de Uplay webshop versilverd of de Ubishop? :)

Ik via de Ubishop, waardoor ik schijnbaar de CD key eerst moet invoeren in het programma van Uplay, waardoor hij beschikbaar word als download.. -.- Ik hoop dat als ik thuis kom dat het gaat werken :)

(Ga denk maar eerder weg van werk ;p)

[ Voor 3% gewijzigd door Dr.Root op 22-08-2013 12:54 ]

• Mitx
Ooh ik zie staan bij Gamesync dat de key pas op 23 augustus wordt verzonden.....

• Dr.Root
Mitx schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:56:
Ooh ik zie staan bij Gamesync dat de key pas op 23 augustus wordt verzonden.....
Balen..

• Aramiss
Mitx schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:56:
UK heeft release volgens mij morgen

• Dr.Root
Aramiss schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:57:
[...]

UK heeft release volgens mij morgen
Klopt

• Dr.Root
Irritant man die werk pc's waar je niks op mag installeren :p

• tikkietrugjaap
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:58
Jeetje wat een problemen allemaal. En dan te bedenken dat de mensen die hem gepirateerd hebben zonder problemen kunnen installeren en spelen.

Prima.

• Dr.Root
tikkietrugjaap schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:25:
Jeetje wat een problemen allemaal. En dan te bedenken dat de mensen die hem gepirateerd hebben zonder problemen kunnen installeren en spelen.
Juistem, ik zat al te koekeloeren gisteren op Spotnet. Het is dat ik écht een fan ben van de Ubisoft titels hoor.. Dat ik graag betaal voor de titels, maar als het in het vervolg ook zo moet gaan.. Denk ik dat ik toch maar gewoon een hardcover aanschaf, van het "illegaal" downloaden ben ik niet zo, alhoewel ik prima begrijp hoe het moet. (als je het geld kan missen) Anders verneukt de markt en komen er op termijn geen echte leuke games meer, vrees ik.

[ Voor 8% gewijzigd door Dr.Root op 22-08-2013 13:28 ]

• stephankamp
Lekker dat Uplay weer, dat downloaden gaat echt takke traag, ben nu al 2 uur bezig.
Volgens mij is de gemidelde snelheid zo'n 1-1,5 MB/s.
Doe mij steam maar, dat gaat stukken sneller.

• Aramiss
boeles schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:27:
[...]

Juistem, ik zat al te koekeloeren gisteren op Spotnet. Het is dat ik écht een fan ben van de Ubisoft titels hoor.. Dat ik graag betaal voor de titels, maar als het in het vervolg ook zo moet gaan.. Denk ik dat ik toch maar gewoon een hardcover aanschaf, van het "illegaal" downloaden ben ik niet zo, alhoewel ik prima begrijp hoe het moet. (als je het geld kan missen) Anders verneukt de markt en komen er op termijn geen echte leuke games meer, vrees ik.
[quote]boeles schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:27:

Niet om je jaloers te maken :9 maar het is een prachtig spel op de pc.
Vind de graphics erg netjes gedaan en via de xbox controller aan de pc speelt het erg prettig.
Het is het wachten waard op de download mensen!

• Dr.Root
Aramiss schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:57:
[...]

[quote]boeles schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 13:27:

Niet om je jaloers te maken :9 maar het is een prachtig spel op de pc.
Vind de graphics erg netjes gedaan en via de xbox controller aan de pc speelt het erg prettig.
Het is het wachten waard op de download mensen!
You evil person! Kan niet wachten _/-\o_ Hoop dat me grafische kaart het trekt 8)7

Hitman absolution draaide overigens TOP :) (vergelijkbaar?)

[ Voor 5% gewijzigd door Dr.Root op 22-08-2013 14:03 ]

• Sipio
  • Niet online
Mijn Pc versie van directgame zou vandaag ook met de post komen, post geweest maar geen game.

• Dr.Root
Wat zijn we toch ongeduldig met z'n allen :p

• Nfear
boeles schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 12:53:
[...]

Heb jij die via de Uplay webshop versilverd of de Ubishop? :)

Ik via de Ubishop, waardoor ik schijnbaar de CD key eerst moet invoeren in het programma van Uplay, waardoor hij beschikbaar word als download.. -.- Ik hoop dat als ik thuis kom dat het gaat werken :)

(Ga denk maar eerder weg van werk ;p)
Via shop.ubi.com

Ik heb net even Spies vs Mercs gespeeld en wat is dit heerlijk :) Ging gelijk al redelijk goed. Iedereen is nog nieuw :p Ik speel zelf met een controller.

Ik heb wel één probleem. Ik kan niet 1920x1080 instellen als resolutie. Hoogste is iets in de 1600. Weet iemand waar dit aan ligt?

Oja, met Conviction was er al een probleem dat Steamgebruikers stilletjes geblokkeerd werden met de message "server not available". Ik heb destijds een nieuwe key gekregen voor in Uplay en daar werkt alles goed. Het is nu nog steeds niet opgelost voor de mensen die Blacklist op Steam hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door Nfear op 22-08-2013 14:25 ]

• Aramiss
boeles schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:03:
[...]

You evil person! Kan niet wachten _/-\o_ Hoop dat me grafische kaart het trekt 8)7

Hitman absolution draaide overigens TOP :) (vergelijkbaar?)
Wat ik tot nu toe heb gezien (speel nu 1 uurtje) vind ik Splinter Cell wel een stukje mooier.

• Dr.Root
Aramiss schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:24:
[...]

Wat ik tot nu toe heb gezien (speel nu 1 uurtje) vind ik Splinter Cell wel een stukje mooier.
cool >:)

• Dr.Root
NoFearz schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:20:
[...]

Via shop.ubi.com

Ik heb net even Spies vs Mercs gespeeld en wat is dit heerlijk :) Ging gelijk al redelijk goed. Iedereen is nog nieuw :p Ik speel zelf met een controller.

Ik heb wel één probleem. Ik kan niet 1920x1080 instellen als resolutie. Hoogste is iets in de 1600. Weet iemand waar dit aan ligt?
Ik ga ubisoft zo maar even bellen :) kan pas v.a. 4 uur -.-

@resolutie, welke videokaart gebruik je? 1920x1080p = een HD resolutie namelijk, ondersteunt je scherm dat?

• Dr.Root
I've been told that the activation code automatically binds to your account when you purchased the game and you shouldn't have to enter it. However, Splinter Cell Blacklist would not appear in my "Games" tab so I had to go to "Activate Product" in the Uplay options and enter my Blacklist code there in order for it to show.

Gelukkig ben niet de enige..

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14:32
80 kB/s pfffffff 98 % schiet lekker op hopen is het wachten waard.

• Dr.Root
lool

• Aramiss
k1978 schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:50:
80 kB/s pfffffff 98 % schiet lekker op hopen is het wachten waard.
Gepauzeerd en weer hervat?
Jezus 98% zo dichtbij.. Dat Uplay is niks in mijn ogen.

• Avioto
  • Laatst online: 02-06 19:17
Apart.
Ik heb het via de Uplay shop 'gekocht' (Nvidia voucher) en sinds vandaag staat ie gewoon in mijn Uplay games lijst.
Downloaden gaat ook lekker snel, ik haal zelfs 8mb/s. Dat haal ik met steam niet eens :P

Steam/XBL: Avioto

• k1978
Aramiss schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:03:
[...]

Gepauzeerd en weer hervat?
Jezus 98% zo dichtbij.. Dat Uplay is niks in mijn ogen.
Laat hem gewoon lopen kijk wel over een uurtje weer.....

• Dr.Root
Avioto schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 15:03:
Apart.
Ik heb het via de Uplay shop 'gekocht' (Nvidia voucher) en sinds vandaag staat ie gewoon in mijn Uplay games lijst.
Downloaden gaat ook lekker snel, ik haal zelfs 8mb/s. Dat haal ik met steam niet eens :P
HMh, Ik heb het via de Ubishop gekocht, niet Uplay. had ik dat maar gedaan dan was hij gelijk tussen me games komen te staan, lees ik net op de ubisoft website. Komt wel goed:)

• stephankamp
Hehe eindelijk binnen, na 4uur downloaden.
Ubisoft mag wel wat aan hun serverpark gaan doen, anders blijft dit een drama.

• Nfear
boeles schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:26:
[...]

@resolutie, welke videokaart gebruik je? 1920x1080p = een HD resolutie namelijk, ondersteunt je scherm dat?
Natuurlijk 8)7

• Dr.Root
welke gfx kaart heb je

• k1978
boeles schreef op donderdag 22 augustus 2013 @ 14:26:
[...]

eindelijk binnengehaald.. Maar heb zelfde probleem kan ook geen 1920x1080p kiezen en krijg hem ook dus niet op full screen ..Iemand enig idee of oplossing.

Speel met 2 gtx580... Dus ondersteunen doet die wel...

Oplossing is weergavetype fullscreen kiezen en dan kan je full-hd spelen... Uit frustratie niet goed gekeken...

[ Voor 15% gewijzigd door k1978 op 22-08-2013 15:46 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste