Dat geluid inderdaad, dacht dat me headset een beetje aan het vergaren was, maar toch niet.JediUberknaft schreef op maandag 26 augustus 2013 @ 07:30:
Tot nu toe vermaak ik me erg met het spel. Ik mis wel heel erg de oude stem van Fisher.
Spel ziet er heel mooi uit en loopt retesoepel met alles op max. De missies zijn leuk tot nu toe. De besturing vind ik wat houteriger overkomen dan bij bijv.Conviction. Zo voelt het in ieder geval. Maar kan ook aan mij liggen![]()
Wat ik ook al gelezen had in het topic hier en mij ook opvalt is het geluid. Dat klopt niet. Sommige dingen heel zacht en andere dingen stuk harder. Maar lijkt me dat dat nu wel bekend moet zijn en dat het snel gepatched word (hopelijk, want is wel hinderlijk).
Al met al een tof spel so far, en dat voor maar 15 euro(voucher van tweaker gekocht)
Soms ook nog wat bugs als je bepaalde muren wilt gebruiken om tegen aan te leunen. werkt dit wel eens niet.. Dan zijn het niet echt muren die essentieel zijn ofzo, maar toch.. Hopelijk fixen ze deze dingen met een patch. Desalniettemin, fantastische game.
P.s. Aramiss en ik hebben elkaar toegevoegd op WhatsApp. Het lijkt mij overigens een leuk idee om een splinter cell blacklist whats app groep op te richten, wie interesse heeft zal ik toevoegen tot de groep: DM mij maar even met je tel nr. Dan add ik je
gr,
Boeles
[ Voor 10% gewijzigd door Dr.Root op 26-08-2013 12:15 ]