B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Heb je een bron voor dit?Metalkai schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 22:59:
Vandaag begint de Alpha voor degene die Alpha toegang gekregen hebben bij hun pre-order. De e-mails zullen later vandaag verzonden worden.
https://twitter.com/DaveGeorgeson/status/429337381104140292
https://twitter.com/Moorgard/status/429328050983927808
En nog een paar twitter berichten.
[ Voor 18% gewijzigd door Metalkai op 01-02-2014 00:06 ]
Even voor de duidelijkheid: EverquestNext LANDMARK is dus een apart spel dan everquest next.
[ Voor 28% gewijzigd door bangkirai op 01-02-2014 21:47 ]
[ Voor 35% gewijzigd door Hurtebise op 01-02-2014 22:23 ]
Ja Landmark is de grote speeltuin voor de spelers. De echte sandbox zeg maar.bangkirai schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 13:06:
Ok, mail kwam dus vandaag binnen en gisteren was er nog niks, terwijl alle sites van everquest landmark het over before 28 february vermelden
Even voor de duidelijkheid: EverquestNext LANDMARK is dus een apart spel dan everquest next.
Misschien dat een mod meeleest en in te titel "& EverQuest Next: Landmark" erbij kan zetten?
Zit er aan te denken, maar op een of andere manier kan ik niets aanvinken in de "buy now" pagina. Dus vroeg me af of het iemand al gelukt was...
nevermind...het werkt al
[ Voor 8% gewijzigd door breagor op 02-02-2014 12:26 ]
Kunnen wel zo weer op zijn, maar zijn wat technische storingen.
[ Voor 39% gewijzigd door bangkirai op 02-02-2014 12:53 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Er is dus ongelofelijk veel gebeurd in Landmark in een week. Elke dag een patch waarin flinke stappen vooruit gezet worden. Sinds gisteren ook 2 servers in A'dam wat goed is voor de latency. Mooie is dat ook de EU servers deel uitmaken van het grote geheel; via het travel system ben je niet gebonden aan 1 server of continent op die server maar kun je vrij over alle servers en continenten roamen. Kans dat de EU servers uit sync gaan lopen met updates acht ik dan ook uitgesloten.
Maar de aller, aller grootste openbaring in de openheid van SOE over Landmark. Alles wordt op het forum en twitter gezet inclusief technische details. Devs en producers communiceren met spelers en zijn erg enthousiast. Ik kijk uit naar de dingen die komen gaan en alle game systems die nog geimplenteerd moeten worden. Voor nu is het vooral veel resources gatheren en de crafting tools masteren. Erg leuk (mits je van dit soort games houdt).
Nu blijkt dat er een grote memory leak inzat die ze de afgelopen week gefixed hebben, en sindsdien loopt het als een zonnetje. Heb ook eindelijk mijn claim weer teruggevonden, nu ze de interface ervoor gefixed hebben.
Ik heb nog niet veel zitten maken, ben vooral bezig geweest met het upgraden van mijn tools en equipment, maar tot nu toe vermaak ik mij wel.
Je moet niet al de forges etc gaan maken hoor, gewoon de laatste versie bij iemand anders maken.Metalkai schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:13:
Ik had in het begin van de alpha erge problemen met de stabiliteit van het spel. Constant crashen tijdens het overstappen naar een andere shard, op plekken spawnen ergens in de wildernis, of spawnen ver boven de wereld en daar vast komen te zitten. Te verwachten van een alpha natuurlijk, maar het maakte het niet erg speelbaar.
Nu blijkt dat er een grote memory leak inzat die ze de afgelopen week gefixed hebben, en sindsdien loopt het als een zonnetje. Heb ook eindelijk mijn claim weer teruggevonden, nu ze de interface ervoor gefixed hebben.
Ik heb nog niet veel zitten maken, ben vooral bezig geweest met het upgraden van mijn tools en equipment, maar tot nu toe vermaak ik mij wel.
Oh dat doe ik ook niet. Dat ga ik waarschijnlijk pas doen als ik voor de rest niks meer te maken heb. Ik loop altijd overal rond om materials te verzamelen, dus ben niet vaak in de buurt van mijn claim. Heeft dan inderdaad ook geen nut om crafting tables en forges te maken.bangkirai schreef op dinsdag 11 februari 2014 @ 12:38:
[...]
Je moet niet al de forges etc gaan maken hoor, gewoon de laatste versie bij iemand anders maken.
Na de claim wat torches, vlag geplaatst. Morgen een wat proberen te driften, tot nu toen ziet het goed uit.
Ik ben ingame Ryatzu.
Zo willen ze onder andere iets met switches doen. Dus dat als je op een knop staat een deur open gaat etc.
In de categorie ik-zal-hem-nu-spelen maar even een EQL founders aangetikt ondanks dat beta om de hoek staat. Paar youtube filmpjes gekeken om op gang te komen en de keybind sheet (zou fijn zijn als die ingame komt) op reddit opgezocht. En hop, eerste pleintje ligt er al.
Heb ik alleen 2 vraagjes die jullie wellicht weten:
1- Is er ergens een groter guild overzicht dan die van het officiele forum?
Met al die instances waar je naar toe kan springen snap ik dat een server forum geen zin heeft, maar zou fijn zijn als er ergens een eu guild is die een beetje bij mijn eigen motivaties aan sluit.
Lijkt me sterk dat 2000 man maar 2 of 3 eu guildjes heeft.
2-Kun je bij templates van die submappen maken zoals waar claims ook onder stond?
Desnoods via een config file ofzo. Zoiets als:
+Rema's claim
-----Rema's Peak
Heb namelijk nu al een zooi templates simpelweg omdat het zonder selectie tool nog wat behelpen is.
[ Voor 0% gewijzigd door Remagine op 13-02-2014 09:55 . Reden: typo ]
http://eqnl.net/landmark/eqnl-landmark-keyboard-map
Had zelf de groffe tekst versie er van gevonden, maar die ziet er veel overzichtelijker uit. Thanks.
https://forums.station.so...reads/eqnl-roadmap.18810/
En eerlijk gezegt, holy.... het is veel maar ook zo veel features die vaak niet in mmo's zitten.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=IRgerRYvYxY]
Plus over een paar weken komt de Closed Beta er aan als het goed is. Ik heb inmiddels de Settler pack gekocht (dank u YouTube
En waarschijnlijk ga ik ook veel streamen.
"Hello, Landmarkians!
Our Alpha has been absolutely fantastic. We could not have asked for a better result with you, the players, finding a huge assortment of radical new ways to use our building tools and cooperating so incredibly to push the boundaries of our game. Thank you!
But now, Alpha is about to end and Closed Beta is about to start!
When does Closed Beta start? Wednesday, March 26th. Right around the corner!
To prepare for Closed Beta, the servers will be down so we can wipe data and set up the new islands. Those preparation days will be Monday and Tuesday, March 24th and 25th.
Therefore, the last day of Alpha is Sunday, March 23rd. So party this weekend like it's the end of the world! (Because it is! Very, very briefly.
To get ready for the end of Alpha, we *highly recommend* that you template any items on your claims that you want to resurrect during Closed Beta. Consider templating things with props, without props, and possibly even re-textured as dirt or something simple so that you can rebuild it easily when you have few resources available. (NOTE: When the claims are wiped at the end of Alpha, we will be templating each of your claims for you, BUT many of your claims require vast amounts of resources before they can be placed so it still might be beneficial for you to go in and make individual templates to make it easier to restore pieces of your claim as you gain resources.)
What will the data wipe entail? EVERYTHING will be wiped...except your character name, your templates and any items you purchased (Founder's Pack items or marketplace purchases). Yes, that means everything else. When Closed Beta begins, you will need to choose a new appearance, gather new resources, craft new tools and make new claims from scratch again. Everyone starts at the same place.
Upward and onward! And please be sure to welcome all our new Closed Beta friends when they arrive!"
[ Voor 92% gewijzigd door junglebeast op 27-03-2014 16:07 ]
In verband met de planning voor 2015 met betrekking tot mmo's
Verwacht iemand dat het spel in 2015 uit zal komen of moet ik uit gaan van een 2016 release?
Als je geen problemen hebt met Duits verstaan, kan echt het you tube channel van Darion aanraden. Die geeft regelmatig wat updates over EQ next. Al durft hij ook nog geen uitspraak te doen over de release datum.
Hoop in ieder geval dat ze het spel niet te vroegen uitbrengen om maar wat geld binnen te krijgen. Zoals bijvoorbeeld eso heeft gedaan.
De systemen worden nu in Landmark getest voor een groot deel. Alleen het maken van de destructieve wereld kan wel wat tijd in beslag nemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 07-02-2015 19:09 ]
Als je kijkt naar de footage die nu beschikbaar is hoop ik het niet. Ziet er niet uit alsof ze ook maar enigszins in de buurt komen van iets wat je alpha zou kunnen noemen. De presentaties die ze laten zien zijn 90% gepraat, met zeer korte gameplay clips tussendoor.fitznl schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 14:01:
Even stevig afstoffen.
In verband met de planning voor 2015 met betrekking tot mmo's
Verwacht iemand dat het spel in 2015 uit zal komen of moet ik uit gaan van een 2016 release?
Klinkt wel veelbelovend. Beetje een evolutie van GW2 dynamic questing gemixed met de invasions van Rift. Gecombineerd met de user-made-content uit landmark is dit zeker iets wat ik ga proberen in 2017
Landmark gepland deze lente
Officiële aankondiging
Russell Shanks, president Daybreak Games:
Nieuws over Landmark, dixit Holly Longdale, executive producer van Landmark:To Our Daybreak Community,
I’m writing today to let you know that, after much review and consideration, Daybreak is discontinuing development of EverQuest Next.
For the past 20 years EverQuest has been a labor of love. What started as a deep passion of ours, as game creators, grew into a much larger passion shared by you, millions of players and Daybreakers alike. Watching EverQuest’s ability to entertain and bring people together has inspired and humbled us. It’s shaped our culture and has emboldened us to take aggressive risks with our game ideas and products. When we decided to create the next chapter in the EverQuest journey, we didn’t aim low. We set out to make something revolutionary.
For those familiar with the internals of game development, you know that cancellations are a reality we must face from time to time. Inherent to the creative process are dreaming big, pushing hard and being brutally honest with where you land. In the case of EverQuest Next, we accomplished incredible feats that astonished industry insiders. Unfortunately, as we put together the pieces, we found that it wasn’t fun. We know you have high standards when it comes to Norrath and we do too. In final review, we had to face the fact that EverQuest Next would not meet the expectations we – and all of you – have for the worlds of Norrath.
The future of the EverQuest franchise as a whole is important to us here at Daybreak. EverQuest in all its forms is near and dear to our hearts. EverQuest and EverQuest II are going strong. Rest assured that our passion to grow the world of EverQuest remains undiminished.
Yours truly,
Russell Shanks
President, Daybreak Games
Curiously, Shanks doesn’t mention Landmark by name, but Daybreak’s Holly Longdale quietly told forumgoers this morning that Landmark is scheduled to launch later this spring. “Landmark will be available for $9.99 USD. At this time, we do not have any plans to make Landmark free-to-play,” reads the FAQ. “There are no plans at this time to require a membership to access Landmark or include Landmark in All Access.”
http://massivelyop.com/20...ting-down-on-february-21/
Meer info.To the Landmark community,
With heavy hearts, we are writing today to inform you that after much review, we have decided to close Landmark game servers on February 21, 2017.
Since Landmark first entered Alpha, we have been impressed by the creative talents in this community. You pushed the boundaries of what Landmark could do, and we are grateful for the time and energy you shared through your creations in this game.
While there is still time to enjoy Lumeria and the many worlds you’ve built within Landmark, we wanted to let you know what you will be seeing happen between now and February. Beginning today, Player Studio items will no longer be available for listing or for purchase in the Landmark Marketplace. Landmark will also no longer be available for purchase. All items in the Marketplace with a Daybreak Cash price will have their price reduced to 1 DBC.
The game servers, as well as the accompanying forums and social media channels, will be closed at 4:00PM Pacific Time on Tuesday, February 21, 2017.
We want to thank each and every one of you for your creative contributions to Landmark.
Daybreak Game Company