[Actie] Vodafone 4G testpanel: de testopdrachten

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:
  • 44.988 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Vodafone heeft ons tijdens de briefing verteld dat ze nog zouden kijken wat ze met de databundels zouden doen.

We hadden ook al aangegeven dat de bundels veels te klein zouden zijn als je iemand makkelijker toegang geeft tot bv Youtube.
Ze waren zich er ook van bewust dat streaming veel data zou opnemen.

Ben benieuwd wanneer ze dit gaan veranderen ten gunste van de klant natuurlijk.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik heb nu ook Vodafone Red Business 4G icm Iphone 5 en Ios 7 en haal gemakkelijk vanuit binnenshuis nu ruim 30 Mbit en down 8/9 Mbit. Dus mag niet klagen. Locatie: Amstelveen centrum.

Ik had heel veel problemen binnenshuis met draadloos (ligt aan het toestel maar wil niet reparen vanwege Dynafix omdat ik het toestel in mijn broekzak heb zitten en ja dan wordt die een keer nat en dan krijg ik meteen een rekening van hier naar Tokio dus daar pas ik voor) en ging automatisch op dataverkeer over. Maar dat was vaak hier toch GPRS en geen 3G en nu haal ik door het hele huis 4G. Dus waarom dan nog draadloos? Ik heb 10 Gb in mijn databundel.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:43

Sorcerer8472

Mens sana?

robertwebbe schreef op zaterdag 14 september 2013 @ 21:35:
Helaas, de nieuwe regelgeving voor netneutraliteit staat dat niet toe. Zo had je bij Sizz dat de RTL series niet meetelde voor je databundel, dat mocht ook niet meer. Ieder voordeel heeft ook zijn nadeel.
Over dat eerste heb je gelijk, over dat tweede niet volgens mij.

Vodafone heeft zover ik weet nog steeds gesprekken met de ACM over Sizz, en is er alleen een 'vermoeden van schending'. Ik zou het ook onterecht vinden als dit verboden wordt; niks mis met het businessmodel van Sizz. Dan wordt netneutraliteit echt te ver doorgevoerd.

Zie ook:
nieuws: Kroes: te strenge netneutraliteit is slecht voor innovatie

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:32
Ik had toch maar besloten naar aanleiding van de mooie testen die we gedaan hebben om mijn abonnement te upgraden naar een Red abonnement.
Maar omdat mijn huidige abonnement nog een jaar loopt (van de oorspronkelijk 2) wordt dit door Vodafone geweigerd, terwijl ik naar een duurder abonnement wil!
Mijn klomp breekt echt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

HUH??

upgraden mocht altijd. Downgraden was alleen een probleem..

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 22:48

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Wauw die download snelheid, Ik moet het heir doen met 2 MB per seconde :(

Zelf zou ik geen 4g willen, gewoon omdat ik het niet nodig heb, Meer dan whatsapp doe ik niet dus heb ik niet echt een snelle verbinding nodig.

Voor mensen die veel reisen in het een ander verhaal, Dan is het handig als je even snel een filmpje kan bekijken ofzo.

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:43

Sorcerer8472

Mens sana?

Arjant2 schreef op donderdag 19 september 2013 @ 18:02:
Ik had toch maar besloten naar aanleiding van de mooie testen die we gedaan hebben om mijn abonnement te upgraden naar een Red abonnement.
Maar omdat mijn huidige abonnement nog een jaar loopt (van de oorspronkelijk 2) wordt dit door Vodafone geweigerd, terwijl ik naar een duurder abonnement wil!
Mijn klomp breekt echt...
Opnieuw bellen, vaak kan dit wel gewoon hoor. Sommige klantenservice-medewerkers zijn gewoon een beetje moeilijk :P

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09:32
Sorcerer8472 schreef op zaterdag 21 september 2013 @ 16:55:
[...]

Opnieuw bellen, vaak kan dit wel gewoon hoor. Sommige klantenservice-medewerkers zijn gewoon een beetje moeilijk :P
Probleem lag bij het feit dat ik van een consumenten abo naar een zakelijk wilde. Ook al betaal je meer, accepteren ze het niet. Ze verdienen blijkbaar op de consumenten abonnementen zoveel meer dat ze je niet willen laten overstappen naar een zakelijk abonnement, zelfs niet als dat een duurder abonnement is.

Maar inmiddels is na veel proberen het eindelijk gelukt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 22:29

robertwebbe

Robert Webbe

De aanhouder wint...

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:26