Dit topic is bestemd ter bespreking van de aanvraagd van faillissement van Zercom en voor diegenen die substantieel iets kunnen bijdragen. Dit topic is mede ook opgezet om discussie in de shopreview te voorkomen.
Update: Faillissement is op 30 juli uitgesproken. De volgende info komt van het insolventieregister op rechtspraak.nl:
Melding op zercom.eu:
Hallo allemaal,
Op 15-03-2013 heb ik bij dit bedrijf een Asus Ares II gekocht.
Ding werkte niet goed, micro stuttering en artifacts waren dagelijks probleem, dus heb ik hem teruggestuurd voor rma.
Heb een bevestiging gehad dat ze hem hebben ontvangen en doorgestuurd naar hun leverancier.
Dat was op 6 juni, twee weken later nog eens om een status update gevraagd en daar antwoord op gekregen. Daarna bleef het stil. Ik kan ze niet op hun 0900 nummer bereiken en ze reageren ook niet meer op hun site.
Zit ondertussen al wel anderhalf maand zonder pc.
Wat moet ik doen?
Update: Faillissement is op 30 juli uitgesproken. De volgende info komt van het insolventieregister op rechtspraak.nl:
Wat nadrukkelijk niet de bedoeling is:publicatiedatum publicatiekenmerk publicatieomschrijving
31-07-2013 01.obr.13.734.F.1300.1.13 Uitspraak faillissement op 30 juli 2013
Curator: mr. R. van den Berg Jeths
Adres: Postbus 8821 5605LV Eindhoven
Telefoon: 040-2910691
Rechtbank: Rechtbank Oost-Brabant
Rechter-commissaris: mr P.P.M. van der Burgt
Insolventienummer: F.01/13/734
- De welbekende "ja ik ook"-reacties.
- Flamen, trollen, of andersoortig ononderbouwd ranten richting de shop.
- Gooien met 'modder'.
- Het posten van privé NAW gegevens van de eigenaar en/of medewerkers is niet toegestaan.
- Ongefundeerde beschuldigingen, zoals oplichter, richting de shop of eigenaar.
- Al het andere wat volgens de diverse FAQ's en policy's niet toegestaan is.
- Houd de discussie hier netjes.
- Reageer beargumenteerd.
- Post alleen als je daadwerkelijk iets toe te voegen hebt.
Melding op zercom.eu:
Originele post:Mededeling
Eindhoven, 30 juli 2013
Geachte klant,
Na 10 jaar trouwe dienstverlening zijn ook wij getroffen door de recessie,
en zijn helaas genoodzaakt geweest om faillisement aan te vragen.
Om deze reden is het niet mogelijk om een nieuwe bestelling te plaatsen via onze webshop,
tevens is het niet mogelijk om bestellingen af te halen op onze locatie in Eindhoven.
Voor vragen over lopende bestellingen en reparaties kunt u terecht bij de curator, deze zullen wij zo spoedig mogelijk bekend maken via deze pagina.
Met vriendelijke groet,
Zercom Computers Eindhoven
Lodewijkstraat 38,
5652 AC Eindhoven
Hallo allemaal,
Op 15-03-2013 heb ik bij dit bedrijf een Asus Ares II gekocht.
Ding werkte niet goed, micro stuttering en artifacts waren dagelijks probleem, dus heb ik hem teruggestuurd voor rma.
Heb een bevestiging gehad dat ze hem hebben ontvangen en doorgestuurd naar hun leverancier.
Dat was op 6 juni, twee weken later nog eens om een status update gevraagd en daar antwoord op gekregen. Daarna bleef het stil. Ik kan ze niet op hun 0900 nummer bereiken en ze reageren ook niet meer op hun site.
Zit ondertussen al wel anderhalf maand zonder pc.
Wat moet ik doen?
[ Voor 83% gewijzigd door Orion84 op 31-07-2013 12:22 ]